Δυο λόγια από Σκιάθο.

skiathos

Επιτέλους μου έδωσε άδεια ο Μάστορας -γιόκας μου- Νινί μου!
Είμαι στη Σκιάθο όπου η οικογένεια μου διαθέτει εξοχικό, μαζί με τον Παραμυθά-σύντροφο μου και από Δευτέρα περιμένω τα εγγόνια μου και τους «γέρους»  μου! Στη φωογραφία είναι η αμμουδιά κάτω από το σπίτι μας.
Λοιπόν έχω τελειώσει την ζωγραφική των 25 επεισοδίων και μου μένει ένα ! Όταν με την πολύτιμη βοήθεια της νατασσσάκι μάθω πως να βάζω και άλλες ζωγραφιές θα αναρτήσω καινούριες εικόνες.
Στο εδώ βιογραφικό μου έβαλα και κάτι συμπληρωματικά… ανάλαφρα πάντα!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω έναν έναν για τις ευχές και φυσικά για τα λουλούδια του Δημήτρη και για τα καλά λόγια της Εύης, το φωτεινό αστεράκι που γράφει ελληνικά  με ξένη προφορά και  μου βγάζει τα μάτια! και ΟΛΑ τα μωρά και τα μωράκια του Παραμυθά που γράψανε, ευχαριστώ και πάλι.

Φιλιά πολλά καλοκαιρινά γεμάτα χαρά!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα and tagged , . Bookmark the permalink.

17 Responses to Δυο λόγια από Σκιάθο.

  1. Ο/Η Εvi λέει:

    Πολυτάλαντη Νεράιδα ΄Αιναφετς (εγώ θα επιμείνω στο »Νεράιδα» κι ας μας μαλώσει ο συγγραφέας) φιλιά καλοκαιρινά και περιμένουμε τις εικόνες, τις λιθογραφίες κτλ. κτλ.!

  2. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Καλές διακοπές -να περάσετε καλά, να γεμίσουν οι μπαταρίες.
    Κι όταν έρθουν και τα εγγόνια, να μου τα φιλήσετε πολύ παρακαλώ!
    (και βοήθεια όποτε θες, εδώ είμαστε 😉 )

    Φιλιά πολλά κι από τον Άκη 🙂

  3. Ο/Η Μαρία λέει:

    αυτο το τρίπτυχο ο Μάστορας -γιόκας μου- Νινί μου πολύ μ αρεσε θυμίζει πολύ μαμα! 😆
    Καλα να περασει όλη η παραμυθοοικογενεια στη Σκιαθο! Φιλιάαααα!

  4. Ο/Η Παπαστρατής Ιωάννης λέει:

    Καλή μας Νεράιδα.Συμφωνώ με την Evi.Καλύτερα το Νεράιδα απο το Μάγισσα.Ελπίζω να περνάτε υπέροχα στη Σκιάθο.Και από τη Δευτέρα που θα έρθουν και τα εγγόνια θα γίνει το σπίτι Παιδική Χαρά.

    Σας έχω πει ότι τα αποσπάσματα από τα βιβλία σας είναι υπέροχα;Καλό ξεμπέρδεμα με το τελευταίο επεισόδιο.Τα φιλιά μου σε όλη την Παραμυθοοικογένεια!!.

    Φιλιά από την Κρήτη σε όλους.

  5. Ο/Η Παπαστρατής Ιωάννης λέει:

    Τελικά έχετε φύγει όλοι διακοπές.Και καλά κάνατε!!Απλά πέρασα να τσεκάρω αν είναι όλα καλά.Κυρία Παραμυθά και Κύριε Παραμυθά ελπίζω να περνάτε καλά και να ξεκουράζεστε.Γιατί από τη Δευτέρα αρχίζει η…κουραστική διασκέδαση.Σας φιλώ και τους δυό.

  6. Ο/Η marilia λέει:

    Αχ, ζηλεύωωωωωωωωωωω!!! Κι εγώ έχω… ριζώσει στο Μεγάλο Νησί και ανυπομονώ να φύγω! Μπορείτε να κάνετε μια… βουτιά για μένα, καλή μου Μάγισσα;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων 🙂

    σνουποφιλί

  7. Ο/Η Μαρία λέει:

    να χαίρεστε τον σύζυγο να τα χιλιάσει φιλάκια!

  8. Ο/Η cpil λέει:

    Μάνα!! Να πεις στο Νατασσάκι να σε μάθει να βάζεις και βίντεο!

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      Χαχαχαχα!
      Μάστορα, θα την μάθω, στο υπόσχομαι -έχεις κάτι να μας προτείνεις;;;;;
      😉

      Φιλάκια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νινί μου, το νατασσάκι δεν μου έχει δείξει ακόμα τίποτα… μόνη μου με την βοήθεια του dad τα καταφέρνω μια χαρά, έχω άλλα στον νου μου να ανεβάσω, τα video αργότερα… στείλε μου το story bord των αστεριών να τελειώνω, δεν με βλέπω να γυρίζω Αθήνα…soon!

  9. Ο/Η Παπαστρατής Ιωάννης λέει:

    NατασσΆκι αποφάσισε πως θα είναι είναι το όνομά σου.ΝατασσΆκι ή Να-τασσάκι;;;;Να ξέρω πως να σε περάσω στο κινητό μου!!!Δε μπορείς να είσαι αλλιώς στο ένα site και αλλιώς στο άλλο.Αμάν!! 😆 Σε φιλώ!!

    Καλή μας Νεράιδα να χαίρεστε τον φίλτατο Παραμυθά-σύντροφό σας.Σας φιλώ και τους δυο.

  10. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Λοιπόν, επειδή κάποια κακιά μάγισσα έβαλε πάλι το χεράκι της και η Άιναφετς δεν μπορεί να απαντήσει κανονικά, κι επειδή είναι άδικο σήμερα να χαλάσει η βραδιά τους,
    θα το φτιάξουμε αύριο 🙂
    (αν και κατάφερα να φανούν οι απαντήσεις)

    Φιλιά!

  11. Ο/Η Παπαστρατής Ιωάννης λέει:

    Kαλή μας Νεράιδααααααααα!!!!!Κρητικά φιλάκια!!!!!

  12. Ο/Η Ράνια λέει:

    Φιλενάδα τέλειο το blog σου. Είναι η πρώτη φορά που διαβάζω blog.
    Πότε θα γυρίσεις επι τέλους?!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι διπλά που σου άρεσε το blog μου, γιατί όχι μόνο μου έκανες την τιμή να το επισκεφτείς, αλλά γιατί είναι η πρώτη φορά που μπήκες σε blog! Ελπίζω να το επισκεφτείς ξανά σύντομα, γιατί προς το παρόν έχω κολλήσει εδώ λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων και όχι γιατί περνώ καλά… Επιστρέφω μάλλον γύρω στις 26 Αυγούστου…Φιλιά!

      • Ο/Η Παπστρατής Ιωάννης λέει:

        Τώρα άμα σου πω ότι με στεναχώρησες 😦 λίγο;Εγώ σε έχω στο μυαλό μου χαμογελστη όπως στη φωτό που κράτησες πρώτη φορά τον Αλέξανδρο.Το καταλαβαίνω ότι και οι οικογενειακές υποχρεώσεις μέσα στο πρόγραμμα είναι αλλά…προπάθησε να περνάς καλά.Η Σκιάθος πρέπει να είναι πανέμορφο νησί.Προσπάθησε να χαμογελάς φιλενάδα!!!Αφού περιστοιχίζεσαι Ααπό ανθρώπους που αγαπάς και σα αγαπάνε!!!Προς θεού δε θέλω να εισχωρήσω στα προσώπικά σου σε καποιά περίπτωση αλλά εννοιώσα την ανάγκη να τα γράψω αυτά με πρωταρχικό σκοπό να βοηθήσω όσο μπερνάει από το χέρι μου.

        Η σωστή χρήση του παραπάνω κειμένου είναι σε περίτωση πεσμένου ηθικού και διάθεσης…

        Σε φιλώ και σε σκέφτομαι…

        Γιάννης σε ενεστώτα

Σχολιάστε

