Η άλλη πλευρά μιας παραλίας.

skiathos 2

Αυτή είναι η άλλη πλευρά της παραλίας κάτω από το σπίτι στη Σκιάθο, στη συνέχεια θα σας εξηγήσω γιατί έβαλα την άλλη πλευρά της παραλίας.
Αυτές τις μέρες είναι ερημική και απολαμβάνει κανείς μια απίστευτη ηρεμία. Έτσι το πρωί που καθόμουν μόνη, σκέφτηκα να σας γράψω κάτι για τα φυτά σε γλάστρες,
μια και η έκδοση του βιβλίου αυτού έχει  προγραμματιστεί για τον καινούργιο χρόνο.
«Τα πράσινα βιβλία της Στεφανίας» έτσι ονομάζεται αυτή η οικολογική σειρά έχει σαν slogan: Εύκολα, φτηνά, οικολογικά και είναι καθαρά πρακτικά βιβλία. Όταν όμως έγραφα για τα φυτά παρουσιάστηκε ένα πρακτικό πρόβλημα, πώς θα εξηγούσα για την Σαλσιφέρα π.χ αν δεν έδειχνα το φυτό, έτσι ζωγράφισα όλα τα φυτά του βιβλίου! Ζήτησα λοιπόν σε αυτούς που κάνουν την σελιδοποίηση του βιβλίου, να μου στείλουν αυτές τις ζωγραφιές και να σας βάλλω μερικές που θα συνοδεύσουν τα πρακτικά κόλπα φροντίδας φυτών… και μια και δεν τις έχω λάβει ακόμα σας βάζω την άλλη πλευρά της παραλίας …άσχετο αλλά μαγικό!…

Έλαβα που λέτε ένα περίεργο mail που ανέφερε κάτι μάγια που κάνουν λέει, «μπήζοντας» ένα μαχαίρι στο χώμα! σοκαρίστηκα να σας πω την αλήθεια, γιατί μπορεί να είμαι η μάγισσα Αίναφετς (καλή πάντα!) αλλά καμιά σχέση με τέτοιου είδους μάγια! Τα δικά μου «μαγικά » έχουν σχέση με την μαγική μου σφαίρα, όπου σαφώς βλέπω διάφορα, όπως τα ανοίγματα και τα κλεισίματα π.χ. της καρδιάς ή ποιος μάγος έχει κλέψει το αόρατο μολύβι του Παραμυθά ή πάλι ποιος χρειάζεται μια καλή κουβέντα ή ένα αληθινό φιλί…αλλά μαχαίρια….απαπαπαπαπα… μακριά, γιατί για ένα πράγμα είμαι σίγουρη: ΟΛΑ γυρνούν μπούμερανγκ …
Και τώρα κάτι μαγικό για τις γλάστρες σας: Ένα καταπληκτικό λίπασμα είναι να χώσετε και (όχι να μπήξετε) στο χώμα ένα καρφί! Αυτό θα σκουριάσει και έτσι το φυτό σας θα έχει σίδηρο, πάντα εύκολα, φτηνά και φυσικά!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα and tagged , . Bookmark the permalink.

25 Responses to Η άλλη πλευρά μιας παραλίας.

  1. καλημέρα πολύ καλή μου μάγισα Άιναφετς!
    μ’αυτές τις φωτογραφίες που βλέπουμε από τη Σκιάθο δεν υπάρχει περίπτωση να μην έρθουμε εκεί για διακοπές!(του χρόνου και νά’μαστε και καλά).
    να μη σοκάρεστε από τους κακούς μάγους…είναι απλώς κακοί και ιδέα δεν έχουν τι είναι αληθινή μαγεία(αγάπη)!
    καρφιά έχω βάλει μόνο στις γαρδένιες μου,οπότε να βάλω και στις άλλες γλάστρες μου.
    ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές σας,πολλά φιλιά και να περνάτε καλά!

  2. Ο/Η Μαρία λέει:

    πέρασα για μια καλημερα και για να πάρω ένα φλιτς θάλασσας ε και να δω τι τερατακι βγαίνω πάλι!

  3. Ο/Η Μαρία λέει:

    Χμ! το ξέρω αυτο το τερατακι και μου θυμιζουν καποιο συνυθη ύποπτο! Νατασσσσσσσσσσσσσακιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!

  4. ποια μαστορομάγισα μου έκαψε τη μούρη;
    εεε νατασσάκι;΄…καρβουνο με εκανες…

  5. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Αντε, σας λυπάμαι -το αλλάζω, δεν μπορώ να σας βλέπω έτσι 🙂

    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    (και όπως είδατε αποφεύγω να σχολιάσω την παραλία -θέλω να πάω διακοπέέέέέέές! )
    🙂

    • Ο/Η Μαρία λέει:

      ναι πες το άλλη μια φορα «θέλω να πάω διακοπές στο Ρέθυμνο» πες το δεν φτανει που με εκανες μπλε… Δημητρακη προβοκάτσιες… 😆
      για την παραλία δε λέω γιατί θα αρχίσω τη μουρμούρα! καλά να περνάτε κυρία Αιναφετς!

  6. χα!χα!χα!…φοβήθηκες μη σε ματιάσει η Μαρία με τα πράσινα μάτια…αν χρειαστεί ξέρω να σε ξεματιάσω…
    καλό σαββατοκύριακο!

  7. Ο/Η Παπαστρατής Ιωάννης λέει:

    Του χρόνου άμα κάνω διακοπές στη Σκιάθο εσύ και ο Νίκος θα φταίτε!!Με τέτοιες εικόνες που ανεβάζετε!!!Να είστε καλά και οι δυο σας!!Ωραίες και έξυπνες οι συμβουλές σας!!!Κρητικά καλησπερούδια σε όλους!!!

  8. Ο/Η Evi λέει:

    Πολύ ωραίες συμβουλές, καλή μας ΄Αιναφετς! (με τις παραλίες, βέβαια, έχω ένα θέμα και θα κάνω ένσταση!)
    Τώρα θα βάλω κι εγώ στις γλάστρες μου καρφιά, αλλά σε μια γαρδένια, που έχω κι εγώ στο μπαλκόνι μου και ήταν έτοιμη να ξεραθεί, έριξα και το κατακάθι του καφέ μέσα στο χώμα και συνήλθε! Τώρα αυτό δεν ξέρω κατά πόσο »στέκει» γενικώς κι αν έχω κάνει το καημένο το
    φυτό »πειραματόζωο» μ’ αυτά που του ρίχνω, εσύ είσαι η ειδική επί των »μαγικών»… ;> Αυτό το άκουσα τυχαία σε μια ραδιοφωνική εκπομπή, που πέτυχα στον Αnt radio ένα Σ/Κ το πρωί και το έλεγε κάποιος ακροατής.

    Καλές και πολλές βουτιές!!

    (Συγγνώμη, διάβασα καλά? »Ζωγράφισα όλα τα φυτά του βιβλίου»??? Μήπως και μια έκθεση ζωγραφικής με φυτά?? Για να κάνει η καλή μας μάγισσα τα μαγικά της κόλπα και να το δούμε κι αυτό….)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ε, ναι Εύη, πως θα ξέρει κάποιος που ήδη έχει γλάστρες σπίτι του για ποιο φυτό μιλάω αν δεν έχει εικόνα του φυτού μπροστά του; Και αφού ζωγραφίζω…
      Όσο για εκθέσεις άσε να βγει το βιβλίο με το καλό… όπως καταλαβαίνεις με αυτόν τον εκδοτικό οίκο έχω πολλά ανοιχτά μέτωπα…Τα κουκούτσια μας π.χ, βλέπεις έχουν φύγει όλοι διακοπές και δεν υπάρχει κανείς να ψάξει τα ντουλάπια, έχουν και του Παραμυθά βιβλίο με τον «Νόμο της βαρύτητας» που είναι βασικά κινούμενο σχέδιο εκπληκτική δουλειά, άσε…φιλάκια προς το παρόν.
      ΥΓ: Τώρα μου ήρθε μια ιδέα: Όποιος έχει κάποιο πρόβλημα με το φυτό του ας το γράψει ΕΔΏ και εγώ θα του δώσω τη λύση! Πάντως το κατακάθι του καφέ όπως έχω γράψει είναι καλό λίπασμα, θα κοιτάξω και στα γραπτά μου και για κάτι άλλο, μήπως τη γλάστρα σου την βλέπει ήλιος; Αν ναι για δοκίμασε να της αλλάξεις θέση!

  9. Ο/Η Θανασίτσα λέει:

    Στεφανίτσα η παραλία σου ειναι υπέροχη και προσπάθησε νά τήν
    απολαύσεις οσο μπορεις περισσότερο.Εδώ σήμερα ψηνόμαστε από τήν
    ζέστη, δηλαδή σέρνομαι και αναπολώ τίς υπέροχες παραλίες τής
    Μήλου, θά σού στείλω φωτογραφίες.Φιλάκια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! Θανασίτσα χαίρομαι που σου άρεσε η παραλία…προσωπικά η ζέστη μου έχει ανάψει τα αίματα…φαντάσου ότι «χτυπάω» δυο το πρωί στην βαθιά φιλοσοφικοπροσωπικοαισθηματική συζήτηση με τον Παραμυθά-σύντροφο!
      Περιμένω φωτογραφίες Μήλου.Φιλάκια.

  10. Ο/Η Evi λέει:

    Ελπίζω να βρεθούν τα αγαπημένα μας Κουκούτσια και να πάνε όλα καλά και με το ‘Νόμο της Βαρύτητας», ώστε να κλείνει ένα ένα μέτωπο με αυτόν τον εκδοτικό! Και να βγει και το βιβλίο με το καλό και μετά πάμε και για την έκθεση ;>(πιστεύω ότι θα είναι καταπληκτικό, αντί για φωτογραφίες των φυτών που βλέπουμε συνήθως, να είναι τα φυτά ζωγραφισμένα και μπράβο σου καλή μας μάγισσα – νεράιδα!)

    Πολλά φιλιά κι από μένα!

    Υ.Γ. Ναι, τη γλάστρα μου την βλέπει ο ήλιος, οπότε θα της αλλάξω θέση μην ξεραθεί πάλι. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!

  11. Ο/Η Παπστρατής Ιωάννης λέει:

    Καλή μας Νεράιδα άκου το δικό μου φυτικό παράδοξο.Εχω ένα φυτό σε γλαστράκι σε σχέδιο κεφάλι Κουασιμόδου.Δε ξέρω το όνομά του μη με ρωτάς.Το εν λόγω φυτό πρέπει να είναι εξωγήινο.Και γιατί το λέω αυτό.Είναι καταπράσινο.Από τα κλαράκια του μέχρι τις άκρες των φύλλων.Οχτώ λυγερά ψηλά γεμάτα φύλλα κλαρακια μέσα σε κεφάλι Κουασιμόδου όπως προείπα.Το Σάββατο 11/6 και εγώ και η Σοφία (η αδελφή μου) φύγαμε για διακοπές.Γυρίσαμε σήμερα 19/6.ΒΛΑΚΩΔΩΣ ξεχάσαμε να το πάμε στους γείτονες.Η Σοφία γυρισε πιο νωρίς από μένα και το βρήκε,βεβαίως,τέζα.Το πότισε και σε χρόνο ρεκόρ γκίνες ξαναέγινε,ΕΥΤΥΧΩΣ,όπως πριν.Είναι δυνατόν ένα φυτό να επιζήσει 8 μέρες χωρις νερό μέσα στο κατακαλόκαιρο;;

    Υ.Γ.Ότι και να πείτε είμαι ασυγχώρητος το ξέρω.

    Φιλιά και καληνύχτες

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταρχάς χαίρομαι που μου γράφεις για να μιλήσεις για το περίεργο φυτό σου! Δεν είναι περίεργο που επέζησε θα σου εξηγήσω τους λόγους, ο βασικός λόγος είναι ότι εκεί που ζει είναι ευτυχισμένο και το λίγο νερό που είχε απομείνει στην γλάστρα, το κράτησε στη ζωή! Δεν είσαι ασυγχώρητος και ξέρεις γιατί: Αμέσως έκανες αυτό που έπρεπε, ΔΕΝ ΤΟ ΠΈΤΑΞΕΣ, αλλά το πότισες.
      ΣΥΜΒΟΥΛΉ:Τώρα μια συμβουλή για όσους διαβάσουν αυτό το σχόλιο: Αν πρόκειται να φύγετε διακοπές βάλτε τις γλάστρες εσωτερικού χώρου σε λεκάνες νερό ή γεμίστε την μπανιέρα και βάλτε τις μέσα, προσοχή το νερό μέχρι την μέση της γλάστρας! Αν πάλι η γλάστρα είναι μεγάλη, κόψτε τον πάτο πλαστικού μπουκαλιού, χώστε το στόμιο στο χώμα και γεμίστε το μπουκάλι νερό, το χώμα θα παίρνει όσο νερό χρειάζεται.

  12. Ο/Η Παπστρατής Ιωάννης λέει:

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις συμβουλές που μας δίνεις.Τα εύσημα για το πότισμα του φυτού και την μη ρίψη του εις τον κάλαθο των αχρήστων πάνε αποκλειστικά στην αδερφή μου και όχι σε εμένα.Βέβαια θα πρέπει να σου εξομολογηθώ ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που το σώσαμε στο παρά ένα.

    Και μία ερώτηση:Η καινούργια κεντρική φωτό στο site Νίκου είναι το σπίτι του Παραμυθά και είναι δική σού;

    Σε φιλώ.

  13. Ο/Η Selena λέει:

    Γλυκιά μου κυριά Άιναφετς νομίζω οτί θα άρεσε πολύ στη μαμά μου να διαβάζει όλες αυτές τις ωραίες συμβουλές σου μιας και της αρέσει πολύ η κηπουρική,οπότε θα την φέρω στην όμορφη παρέα σας.
    Κι εμένα μου αρέσουν τα λουλούδια πολύ αλλά κάτι δεν τους αρέσει σε μένα :Ρ
    Έιχα πάρει δύο ντάλιες κατακόκκινες σαν κοκόνες.Ενω ήταν πράσινες σαν μαράθηκε το πρώτο λουλούδι δεν κάνανε άλλο…Και με τι λαχτάρα τις είχα πάρει,πόσο πολύ τις πρόσεχα…Δε μου κάναν το χατήρι να είναι ανθησμένες… 😦

    Φιλιά πολλά…

    Υ.Σ.:Ευχαριστώ για το σχόλιο σας…Σας απάντησα.Το άλλαξα και το όνομα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, Selena, περίμενα νέα σου, όχι τόσο σχετικά με φυτά, γιατροσόφια και κόλπα γιαγιάς άλλα για τα άλλα… τα προσωπικά τα δικά σου είναι που με άγγιξαν… χαίρομαι που στην μαμά σου αρέσει η κηπουρική, προσωπικά παρόλο που ζω τα τελευταία 17 χρόνια σε ένα κτήμα βαριέμαι ατελείωτα την κηπουρική… μου αρέσουν τα οπωροφόρα που χωρίς πολύ φροντίδα σου δίνουν καρπούς. Τώρα πριν αρκετά χρόνια «κληρονόμησα» από την Γαλλίδα γιαγιά μου, όπως γράφω στο βιογραφικό μου ένα τετράδιο με»συμβουλές» καθαρά οικολογικές απίστευτο για αυτή την εποχή, που σε συμβούλευαν πως να φροντίζεις φυσικά το σπίτι σου,»Κόλπα γιαγιάς», το σώμα σου, «Γιατροσόφια» και τα «Φυτά σε γλάστρες», έτσι έγραψα τρία πρακτικά βιβλία, μετά φυσικά από σοβαρή έρευνα. Πριν αρχίσω να ζωγραφίζω τα 26 επεισόδια του Παραμυθά, είχα αρχίσει να γράφω το τέταρτο βιβλίο μου με τίτλο: «Υπάρχει λύση» γιατί Selena μου και όποιος διαβάζει αυτό το σχόλιο, για τα πάντα υπάρχει λύση, αυτή η λύση τις περισσότερες φορές για κάποιο λόγω που οι ίδιοι δεν καταλαβαίνουμε δεν μας αρέσει, πολύ αργότερα όμως όταν περάσει η τρικυμία «βλέπουμε» το γιατί. Προσωπικά, λέω προσωπικά γιατί έτσι γράφω πάντα, ο πόνος μου υπήρξε ο μεγαλύτερος μου δάσκαλος…
      Α! και κάτι σίγουρο για τις ντάλιες σου: Επειδή αυτές οι άμοιρες μεγάλωσαν σε αφύσικο περιβάλλον, όταν βρέθηκαν σπίτι σου που είναι ένα φυσικό περιβάλλον τα «έχασαν» και προφανώς ρούφηξαν τον πόνο σου…θα συνέλθετε μαζί και μαζί θα ανθίσετε στο υπόσχομαι, αυτό στο εγγυάται οι καλή «μάγισσα Άιναφετς» σύντροφος του Παραμυθά! Φιλία πολλά…

  14. Ο/Η Παπστρατής Ιωάννης λέει:

    Κυρία Παραμθά για ποιον πόνο μίλατε αν επιτρέπετε;Σας φιλω.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι περισσότεροι άνθρωποι κατά καιρούς έχουν περάσει από διαφορετικούς πόνους: Προσωπικά οι ψυχολογικοί είναι και οι χειρότεροι, αυτοί οι πόνοι μπορούν να γίνουν δάσκαλοι σου, γιατί σου μαθαίνουν για σένα πράγματα που ούτε οι ψυχολόγοι, ούτε οι διάφοροι που το παίζουν δάσκαλοι, μπορούν να σου μάθουν, πρέπει μόνος σου να κάτσεις να πονέσεις μέχρι τρέλας για να γιατρευτείς μια και καλή για πάντα…. Αν μπεις στο blog της Serena θα καταλάβεις τι εστί πόνος…με αυτό τον πόνο συνδέθηκα φίλε μου Γιάννη και έγραψα αυτά που έγραψα!
      Υ.Γ Σε αυτό το blog είμαι η καλή νεράιδομάγισσα Άναφετς και όχι η Κυρία Παραμυθά! να μη ξεχνιόμαστε παρακαλώ!

  15. Ο/Η Παπστρατής Ιωάννης λέει:

    Μπρεί να είστε η καλή μας Νεράιδα (το Μάγισσα δε μου «κάθεται» καλά συγνώμη) αλλά πάνω από όλα είστε μία ΚΥΡΙΑ οπότε σας ακολουθούν δύο τίτλοι.Εξάλλου τόσο καιρό στη Κυρία Παραμυθά μιλούσα.Η δυναμη της συνήθειας βλέπετε.Για τους πόνους θα σας γράψω την άποψη μου μετά γιατί δε προλαβαίνω τώρα.Πρεπει να φύγω για την δουλειά.

    Σας φιλώ καλή μου Κυρία εμμ Νεράιδα Άιναφετς.

  16. Ο/Η Selena λέει:

    Διάβασα και ξανα διάβασα αυτό που μου γράψατε…
    Μόνο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, βρήκα να πω…
    Με συγκινήσατε…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Selena, θα είμαι εδώ γύρω, θα σε επισκέπτομαι συχνά, και θα περιμένω να δω τις ντάλιες σου ν΄ανθίζουν…κάθε πράγμα στην ώρα του! Φιλία, αν μου επιτρέπεις…

  17. Ο/Η Selena λέει:

    Μόλις ανθίσουν να είστε σίγουρη πως θα σας τις δείξω…
    Δώστε μου όσα φιλάκια θέλετε! Ξέρω ότι είναι μαγικά κι έτσι ίσως μεταμορφωθώ κι εγώ… 😀
    Με τι σειρά μου λοιπόν…
    Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα όμορφο και ήρεμο καλοκαίρι!!!

    Υ.Σ.:Είπα στη μαμά μου για το «μαγικό» με το καρφί…χιχι έχει γεμίσει τις γλάστρες :Ρ

Σχολιάστε

