Για ένα…φιλί!

KISS

Το φιλί της μικρής φώκιας, από το παραμύθι,»Η μικρή Φώκια», που μπορείτε να δείτε από το Paramithas.tv

Τον τελευταίο καιρό, πολύ διασκεδάζω με τα διάφορα, συνωμοτικά που έχουν καταχωρηθεί στο Τ.Θ.Π του Μαγικού λεξικού και όλο και προστίθενται καινούργια, όπως και οι φίλοι που τα εμπνέουν!
Τα περισσότερα έχουν σχέση με Φιλιά…Αληθινά, Μαγικά, Πολλά και «φυσικά» με νεράιδες, μάγους, μάγισσες και λοιπά αερικά !
Όταν πρωτοάρχισα να γράφω στο blog του Παραμυθά- συντρόφου, μού «υπέδειξαν» ότι στο τέλος έπρεπε να στέλνω φιλιά, ε, και εγώ σαν καλή blogger, έστελνα φιλιά. Αυτό όμως μου φαινόταν τόσο τυπικό, τόσο μακριά από μένα, που κάποια στιγμή, έγραψα, ότι προσωπικά ή φιλώ αληθινά ή δεν φιλώ καθόλου!
Έτσι προέκυψε το πρώτο Αληθινό Φιλί, ΑΦιλιά για λόγους συντομίας!

Από περιέργεια λοιπόν, διάβασα στο λεξικό του Μπαμπινιώτη, τι λέει για το φιλί και εκτός από τη γνωστή ερμηνεία λέει και τα εξής:
Φιλί: Γλυκό, ηχηρό, παθιασμένο, βιαστικό, πεταχτό, ρουφηχτό, γαλλικό, αθώο…
Πιο κάτω βάζει και μια παροιμία, «ανάρια, ανάρια το φιλί, για  να ‘χει νοστιμάδα»…
Και συνεχίζει…η υπερβολικά συχνή εκδήλωση συναισθημάτων, αδυνατίζει τα συναισθήματα αυτά, η κατάχρηση κάνει κάτι λιγότερο επιθυμητό, του αφαιρεί (του φιλιού) τη ¨νοστιμάδα»,- (υποκ.) φιλάκι (το)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σαν να μη μου έφτανε αυτό, μπήκα στο google, έβαλα «φιλί» και μέσα από τα απερίγραπτα…βρήκα και αυτά τα διασκεδαστικά:
– Το φιλί είναι το μόνο γλυκό που δεν παχαίνει…
– Μ’ ενός λεπτού φιλί, καταναλώνουμε 26 θερμίδες…τρίχες δλδ!
Άρα να φιλιόμαστε ατελείωτα και άστε τις παροιμίες, στον Μπαμπινιώτη!
– Οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι, δεν φιλούσαν στο στόμα, αλλά στη μύτη! Οι «δικοί» μας, τι κάνανε άραγε;
– Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί ειδικά νεύρα προκειμένου να συναντιόνται τα χείλη δυο ατόμων στο σκοτάδι!
– Οι άνθρωποι που φιλούν τον σύντροφο τους, αρρωσταίνουν λιγότερο στην εργασία τους, παθαίνουν λιγότερα ατυχήματα με το αυτοκίνητο τους και ζουν πέντε χρόνια παραπάνω.
Ερώτηση: Τι κάνουν αυτοί που δεν έχουν σύντροφο, είναι άνεργοι και δεν έχουν αυτοκίνητο;
– Οι Κινέζοι, θεωρούν το φιλί, χυδαιότητα… (Και είχαμε μια σκοτούρα!)

Έτσι λοιπόν σας στέλνω πολλά πολλά ΑΦιλιά!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

117 Responses to Για ένα…φιλί!

  1. TA ΑΦ,ΑΦΜ,ΦΠΑ στην πιό αξιαγάπητη ΚΜΝΒ που υπάρχει.Αναμένω την ιστορία της μικρής Φώκιας.Ετσι για την Ιστορία και οι Εσκιμώοι με τις μύτες φιλιούνται!! 🙂

  2. Προτείνω να προστεθεί στο Τ.Θ.Π. και το Α.Χ.(Αληθινά Χάδια) προς τιμήν της ΝΣΜ!!

    Μεταξύ μας τώρα(όσο μεταξύ μας γίνεται όταν δημοσιεύεις κάτι στο Internet 🙂 ) τον Μπαμπινιώτη δεν τον έχω σε μεγάλη υπόληψη.Ένας θεός ξέρει γιατί.Ίσως μετά το θέμα με την ερμηνεία του λήμματος Βουλγαροι…

    Και τλωρα σας παρουσιάζω ένα από τα καλύτερα φιλιά.Σε ερμηνεία Χ.Χ. που έιναι γυιος του Γ.Χ.Αφιερωμένο σε όλους.Ελπίζω να σας αρέσει!!!

  3. Δεν ήξερα πάντως ότι μπορείς να αφαιρέσεις μόνος σου ένα σχόλιο που είχες γράψει σε blog άλλου ατόμου!!!Πως γίνεται;

  4. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Το φιλί της μικρής φώκιας στη μαμά της είναι πολύ πολύ τρυφερό -και να σου πω την αλήθεια, συμφωνώ: κι εγώ ή φιλώ αληθινά ή καθόλου.
    Κι αυτά που λέει ο Μπαμπινιώτης να τα κρατήσει για τον εαυτό του 😛

    Μου αρέσει να φιλώ, να αγκαλιάζω και να δείχνω αυτά που νιώθω στους ανθρώπους που αγαπάω 🙂 Και η αγάπη δεν καταλαβαίνει από «καταχρήσεις» -ορίστε μας τώρα!

    Νομίζω πως οι Κινέζοι θεωρούν τα δημόσια φιλιά χυδαία -είναι οι διαφορετικοί πολιτισμοί που δύσκολα μπορούμε να καταλάβουμε. Το ξέρεις επίσης ότι ούτε χαμογελούν πολύ;

    Πολλά αληθινά Φιλιά από μας για σένα, ΚΜΝΒ -το ξέρεις 🙂

    Και περιμένουμε να δούμε επιτέλους τις ιστορίες του Παραμυθά με τις ζωγραφιές σου -αργεί ο Γενάρης;;;
    😉

  5. Ο/Η basnia λέει:

    (το) ουσ. το φίλημα | φρ. το φιλί του Ιούδα, προδοσία – το φιλί της ζωής, τεχνητή αναπνοή | (μτφ.) ενέργεια με την οποία σώζεται κάποιος την τελευταία στιγμή από κίνδυνο ή δυσάρεστη κατάσταση: το δάνειο από την τράπεζα ήταν το φιλί της ζωής για την επιχείρησή του που κινδύνευε να χρεοκοπήσει
    από το λεξικό τεγόπουλου φυτράκη.
    υπάρχουν λέξεις να ερμηνεύσουν τα φιλιά τα αληθινά;
    φπα! 😉

  6. το Φιλί μεταξύ Φίλων, όπως εγώ το καταλαβαίνω , είναι μια ένωση , μια ιεροτελεστία ένα μυστήριο που δένει αλλά και σφραγίζει μια Αληθινή Φιλία ανθρώπων που επι-κοινωνούν που εμ-πνέονται!
    «Ζήτησα ένα Φιλί.
    Μου ‘δωσες έξι.
    Ο δάσκαλος είναι τώρα μαθητής.
    Γεννιούνται πράματα μέσα μου.
    Καθάρισε ο αέρας.», Τζελ. Ρουμί
    Καληνύχτα και από 6ΑΦ σε κάθε φίλο και φίλη της παρε-ούλας!

  7. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    πως είναι το φιλί…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φεγγαρένια, ΦΕΜ, υπέροχη η Γαλάνη,
      «Είπα να σου μάθω, πως είναι το φιλί…σαν κόκκινο τριαντάφυλλο…»
      Αν δεν ανοίξουμε την καρδιά μας, όμως, ποτέ δεν θα μάθουμε να δίνουμε ΑΦ, αληθινά φιλιά!

      • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

        ΚΜΝΒ μου νομίζω πως μάκια όταν δίνουμε εκεί που θέλουμε δίχως άλλο είναι μέσα απ την καρδιά μας.. Αλλά όντος είναι σαν κόκκινο τριαντάφυλλο…λόγο χρώματος….μυρωδιάς…..ομορφιάς…αλλα και αγκαθάκιων! 😛

        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  8. Ο/Η αριαδνη λέει:

    ΚΜΝΒ πολύ ωραίο το θεματάκι σας, μπράβο!
    Γέλασα με την «σκοτούρα» και τους Κινέζους!! 😆 😆

    Tα φιλιά ΠΡΕΠΕΙ να είναι ΑΦ. 2 πράγματα μου την δίνουν, τα χλιαρά φιλιά και οι χαλαρές χειραψίες!!! Δεν είμαι στραβόξυλο ε?
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Nαι, ΝΑριάδνη, προσωπικά τα πεταχτά-χλιαρά φιλιά, μου τη δίνουν, άσε τις χαλαρές χειραψίες, όταν τα χέρια είναι και λίγο υγρά… μπιχ!
      Ο εγγονός μου, όταν ήταν 18 μηνών, όταν του λέγαμε δώσε ένα φιλάκι, έβαζε πρώτα την γλώσσα του στο μάγουλο…για να σε γευτεί, απίστευτο!
      Να ζήσουν τα στραβόξυλα, που ξέρουν ν’ αγαπούν Αληθινά!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Δηλαδη Αριαδνη εσύ πίανεις κάποιον και τον φιλάς μέχρι να ζητήσει κρύο νερό?χαχαα!

      Αστειάκι!

      Μάκιααααααααααααααα

  9. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Το φιλί στην Αρχαία Ελλάδα:
    (ρ. κύω = φιλώ· εξ ου και κύων= το ζώο εκείνο που έρχεται και σε γλύφει, σε φιλάει – προσ-κυνέω/ω = πλησιάζω κάποιον και τον φιλώ· αγγλ. kiss, γερμ. kuss)

    Μια ενδιαφέρουσα μη λεκτική επικοινωνία είναι το φιλί (<φιλειν = αγαπαν), η κατεξοχήν εκδήλωση αγάπης μεταξύ των ανθρώπων. Το φιλί δεν έχει μόνο μια ξεκάθαρη σημασία, αλλά είναι δυνατό να έχει πολλές και διάφορες. Μπορεί να σημαίνει λ.χ. εκδήλωση στοργής είτε από τους γονείς προς τα παιδιά (Ιλιάδα Ζ 47, Οδύσσεια π 190, ρ 39 κοκ.) είτε από τα παιδιά προς τους γονείς και τους παππούδες (Οδύσσεια ω 236, 320, [i]Ευριπίδου [[/i]i]Ανδρομάχη[/i] 416, Ξενοφώντος Κύρου Παιδεία 1,3,9) είτε μεταξύ αδελφών (Ευριπίδου Φοίνισσαι 1671) είτε από ένα αγαπημένο πρόσωπο (ακόμα και υπηρέτη, όπως στην περίπτωση του Εύμαιου προς τον Τηλέμαχο) προς ένα άλλο (Οδύσσεια π 15, 21). Τα φιλιά δεν δίνονταν στα μάγουλα, αλλά στο κεφάλι, στα χέρια και στους ώμους (Οδύσσεια φ 224 – 225, χ 499 – 500, ρ 35). Τέλος, υπάρχει και το γλωσσόφιλο, στο οποίο ειδικές ήταν οι πόρνες (Αριστοφάνους Αχαρνης 1201, Νεφέλαι 51, Θεσμοφοριάζουσαι 37).

    Γιατί όμως το φιλί γεννά τόση ευχαρίστηση και συναισθηματική φόρτιση; Επειδή, σύμφωνα με τους ψυχολόγους και τους ψυχαναλυτές, μας κάνει να αναβιώνουμε την αγάπη και την ασφάλεια που νιώθαμε ως βρέφη στη μητρική αγκαλιά. Εξάλλου, ο θηλασμός μάς προετοιμάζει για το αυριανό ερωτικό φίλημα: η επαφή με τη θηλή και το ρούφηγμα είναι ουσιαστικά οι ίδιες κινήσεις που κάνει κάποιος όταν φιλά ερωτικά. Mας αρέσει τόσο πολύ να φιλάμε, ακριβώς γιατί το φιλί ήταν ήδη παρόν στην πρώτη μας μεγάλη ερωτική σχέση Για τους ψυχολόγους λοιπόν το ερωτικό φιλί δεν είναι παρά η απομίμηση του θηλασμού, ο συμβολικός τρόπος να δώσεις τροφή στον ερωτικό σου σύντροφο και ταυτόχρονα να του προσφέρεις κάποια μαλακά και ευάλωτα σημεία του σώματός σου, γνωρίζοντας ότι δε διατρέχουν κανένα κίνδυνο. Πράγματι, τα φιλιά υποδηλώνουν οικειότητα, εμπιστοσύνη, αισθησιασμό, αλλά και την ανάγκη προστασίας, τα ίδια συναισθήματα που συνδέουν το βρέφος με τη μητέρα. Σύμφωνα με τον Σίγκμουντ Φρόιντ, τον πατέρα της ψυχανάλυσης, το φιλί γεννήθηκε επειδή για όλους αργά ή γρήγορα έρχεται η μέρα του ξεκαθαρίσματος των λογαριασμών: ο απογαλακτισμός. Όμως η γλυκιά ανάμνηση αυτής της ηδονικής περιόδου της βρεφικής Αντίθετα, σύμφωνα με τους ανθρωπολόγους, το φιλί δεν είναι κατάλοιπο της βρεφικής μας ηλικίας αλλά της προϊστορίας μας. Στις πρώτες ανθρώπινες κοινωνίες οι μητέρες, όταν σταματούσαν να θηλάζουν, μασούσαν την τροφή και την έσπρωχναν με τη γλώσσα τους στο στόμα του μωρού.Oι ανθρωπολόγοι θεωρούν ότι το ερωτικό φιλί προήλθε πιθανότατα απ' αυτή την πανάρχαια μέθοδο διατροφής. Είναι κατάλοιπο αυτής της στοργικής πράξης, όπου η αγάπη και η τροφή αναμειγνύονταν στο μητρικό σάλιο. Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα από ορισμένες φυλές, όπως οι Γιανομάμι, οι οποίοι ζουν στα τροπικά δάση της Bενεζουέλας και είναι κυνηγοί-τροφοσυλλέκτες, και οι φυλές που ζουν στην Παπούα-Νέα Γουινέα.

    Τέλος, οι οπαδοί της Θεωρίας της Εξέλιξης υποστηρίζουν ότι το ερωτικό φιλί γεννήθηκε όταν οι πρόγονοί μας έπαψαν να χρησιμοποιούν την οπίσθια στάση κατά την αναπαραγωγή και υιοθέτησαν την πρόσθια στάση, τη λεγόμενη του ιεραποστόλου . H νέα στάση, πέρα από το ότι ήταν πιο βολική για την αναπαραγωγή, ευνοούσε την ανάπτυξη των συναισθηματικών δεσμών ανάμεσα στους ερωτικούς συντρόφους, οι οποίοι μπορούσαν πλέον να κοιτάζονται στα μάτια, να μιλούν, να φιλιούνται, με δυο λόγια να αγαπιούνται. Φαίνεται ότι αυτό ήταν ένα από τα κόλπα που επινόησαν οι θηλυκές πρόγονοί μας για να κρατούν κοντά τους ανήσυχους αρσενικούς…

    πηγή: Focus

    Nα συμπληρώσω, κλείνοντας: Ξέρετε ότι το 10% πληθυσμού της γης δεν ξέρει καν την έννοια του φιλιού και ίσως δεν νιώσει ποτέ τη μαγεία του;
    Άπειρα AΦ σε όλους αυτούς.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ουαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααου!
      Προς το παρών, εύγε…για την εργασία σου, ευχαριστούμε πολύ…επιφυλάσσω μερικές παρατηρήσεις -σχόλια, λίαν προσεχώς, όταν επιστρέψω από τας οικογενειακάς μου υποχρεώσεις!
      ΦΠΑ και KNOYDIA!

      • Ο/Η Karapiperis John λέει:

        Ποιά ‘εργασία’ μου ? Εγώ απλά copy-paste έκανα από το νετ !!! Θα μου πείτε βέβαια ότι σήμερα όλες οι εργασίες έτσι γίνονται… Θυμάμαι παλιά που τρέχαμε σε βιβλιοθήκες ώρες ατελείωτες, ενώ τώρα έχουμε τον Γούγλη και την Βίκι…
        Εμένα θα μου εξηγήσει κανείς κάτι ? – Γιατί -και είναι αποδεδειγμένο- στις γυναίκες αρέσει πιό πολύ να φιλούν σε σχέση μ’εμάς? Εμάς μας αρέσει πιο πολύ να μας φιλούν, και είμαστε πιο διστακτικοί στο να φιλάμε…
        ΦΑΣΜΑ και σε όλη την υπόλοιπη παρέα !!!



        Τι είναι ΦΑΣΜΑ ?
        ….

        δεν το βρήκατε ?

        καλά λοιπόν…

        ΦΑΣΜΑ= Φιλιά Αληθινά Στη Μάγισσα Άιναφετσ !

        • Ο/Η Άιναφετςει λέει:

          ΦJK, Ζήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηητω! πολύ μου αρέσει το ΦΑΣΜΑ, το μόνο πρόβλημα είναι ότι αυτό είναι προσωπικό μου, έχει μέσα το Μάγισσα Άιναφετς, πάντως καταχωρείται, στο Μαγικό Λεξικό!
          Ευχαριστώ πολύ-πολύ τρυφερό Διδυμάκι…
          Τώρα θα σου γράψω, την εξήγηση που έδωσε, ο νεραιδοσύντροφος όταν τον ρώτησα, αν έχει προσέξει ότι στις γυναίκες αρέσει πιο πολύ να φιλούν. Η αστεία είναι, ότι είσαι παλιά ψυχή, δλδ σε προηγούμενη ζωή ήσουν αρχαίος Έλληνας, που απ’ ότι λέει η ανάλυση, δεν τρελαινόσουν να δίνεις φιλάκια…στις γυναίκες! Πάντως ο Π. δεν έχει προσέξει, αυτή την διαφορά…χιχιχιχιχιχι!
          Η σοβαρή απάντηση είναι, ότι οι γυναίκες πιο εύκολα εκδηλώνουν τα αισθήματα τους και είναι όπως λες, αποδεδειγμένο…
          Τώρα πάω να γράψω, σχόλιο πάνω στην ανάλυση του φιλιού των αρχαίων ημών προγόνων, που ψάχνω να βρω, αν σε κάτι μοιάζουμε εμείς οι Νεοέλληνες!

  10. Ο/Η Selena λέει:

    Η Λουίζα Αλμεδοβάρ και ο Ριτς Λάνγλεϊ (αμφότεροι από τις ΗΠΑ), φιλήθηκαν συνεχώς επί 30 ώρες, 59 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα, στα τηλεοπτικά στούντιο Ρίκι Λέικ, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ, στις 5 Δεκεμβρίου 2001. Το ζευγάρι παρέμεινε όρθιο χωρίς ενδιάμεσες στάσεις ξεκούρασης καθ’ όλη τη διάρκεια της προσπάθειας.

    Πόσες θερμίδες να έχασαν αυτοί άραγε???Πετσί και κόκαλο πρέπει να έμειναν 😛

    ΑΦφ πολλάααααααααααααααααααααααα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦS, Φεγγαρόλουστη-Selena, έτσι για να το εμπεδώσουμε και μετά ΦS…
      Αυτό το φιλί-διαγωνιστικό, είναι ένα καθαρό παράδειγμα, φιλιού χωρίς: ΦΠΑ και σίγουρα χωρίς, ΑΦΜ!
      Τώρα, το πόσες θερμίδες κατανάλωσαν, αυτό το μπλο-γκούλι, διαθέτει «ειδικό» επί των αριθμητικών υπολογισμών, για να δούμε…
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

      • ΚΜΝΒ και ΦS μου Έχουμε και λέμε.Φιλιόντουσαν 30 ώρες 59 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα.Δηλαδή (30 ώρες x 60 λεπτά η ώρα)+59 λεπτά+27 δευτερόλεπτα=1859 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα.Άμα φιλιέσαι επί ένα λεπτό καις 26 θερμίδες.Δηλαδή 1859 λεπτά x 26 θερμίδες το λεπτό=48334 θερμίδες.Τα 27 δευτερόλεπτα είναι,με βάση τη μέθοδο των τριών, 11,7 θερμίδες.Άρα το εν λόγω ζευγάρι έκαψε 48334+11,7=48345,7 θερμίδες!!!!

        Να υποθέσω ΚΜΝΒ μου ότι όταν αναφερούσουν σε ειδικό επί των υπολογισμών εννοούσες εμένα ή κάνω λάθος;Αν εννούσες εμένα πραγματικά με τιμάς.ΑΦΜ και ΦΠΑ σε εσένα την Ίριδα,τον Αλέξανδρο και τον Νεραιδοσύντροφο και πολλά Α.Χ. στη ΝΣΜ!!!

        ΑΦΜ και ΦΠΑ σε όλους τους ΑΦ από ΑΦΓ

        ΚΑΛΟ ΣΑΒΑΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΌΛΟΙ!!!

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Αληθεια πρεπει να το ψάξουμε αυτο που ρωτάς selena μου αλλα μυστικά! Σσσσσςςς!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  11. Ο/Η Selena λέει:

    Ας αφήσω κι ένα τραγουδάκι…

  12. Ο/Η σταγόνα λέει:

    Αφού μιλάμε για φιλιά, μου ήρθε στο νου πώς νευριαζω όταν βλέπω γυναίκες να φιλιούνται δήθεν, με τα χείλη στον αέρα και σχεδόν να μην ακουμπούν ούτε τα μάγουλα απο τρόμο μη και χαλάσει το μακιγιάζ..
    φιλάκι μαγισσούλα.. πραγματικό.. όχι στον αέρα κρεμαστό..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΝΣΒ, Νεράιδα, σταγόνα βροχής…Γελοία, τα κρεμαστά φιλιά, τα ξέχασε ο Μπαμπινιώτης και όμως πιστεύω ότι το 90% των φιλιών που ανταλλάσσονται, είναι στον αέρα κρεμαστά!
      Μ’ αρέσει το φιλάκι!
      Τώρα εσύ ως νεράιδα της βροχής, δικαιούσαι κατακλυσμό φιλιών…ΑΦΜ και ΦΠΑ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Υπέροχες φωτογραφίες…Αχ Αγάπη, αγάπη…που να είναι άραγε… η δικιά σου;
      Καλά τα ερωτικά τραγούδια και τα τρυφερά φιλιά…αλλά!

      • KMNB μου από τους 2 μας μόνο εσύ βιάζεσαι να αποκατασταθώ!Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον αγαπητή μου!!!Οι καλές γυναίκες σπανίζουν όπως και οι καλοί άντρες!!!Μην κοιτάς που εσύ πέτυχες τον καλυτερότερο!!Σε φιλώ και μερικά Α.Χ. για την ΝΣΜ ακόμα!!Σε ασπάζομαι Γιάννης.

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          ΦΓ, δεν βιάζομαι να σε αποκαταστήσω…απλά θα μου άρεσε όχι μόνο εσύ αλλά και οι «ελεύθεροι» της πάρε-ούλας να έχουν στη ζωή τους μια προσωπική σχέση… Βλέπεις, όλες μα όλες όσες γυναίκες ξέρω, μα μιλάνε για ΟΛΕΣ, κάθε ηλικίας λένε: Οι καλοί άνδρες σπανίζουν…το ίδιο λένε και οι άνδρες!
          Προσωπικά στην ηλικία σου, ήμουν μονίμως ερωτευμένη…αρχίζω ν’ αναρωτιέμαι μήπως το blogginig, τρώει πολύ χρόνο και μετά την δουλειά, πέφτετε στα κομπιούτερ και που χρόνος; Το σοβαρό είναι ότι έχει χαθεί το ενδιαφέρον από τις δυο πλευρές!
          Πάντως εδώ, στο μπλο-γκούλι έχω πάρει μυρωδιά στα σίγουρα τρις που είναι ερωτευμένοι…και σε παρακαλώ ούτε να σου περάσει από το μυαλό ν’ ασχοληθείς με ποιος και τι!
          Ευχαριστώ, για τα ΑΦ και καλό Σαββατοκύριακο και καλή διασκέδαση!

          • Ο/Η Karapiperis John λέει:

            Συνονόματε, welcome to the club! Τα ωραία πράγματα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις και όχι όταν τα κυνηγάς… Απλά να έχεις τις πόρτες σου ανοιχτές… Κι εγώ έχω φτάσει σε σημείο να διυλίζω τον κώνωπα όσον αφορά σχέση, αλλά θυμάμαι τα λόγια μιας γυναίκας φίλου- παιδοψυχολόγος γαρ- που μετά από 5 λεπτά συζήτησης και χαβαλέ μου πετάει το εξής: ‘Σπάσε τα κιγκλιδώματα που έχεις φτιάξει, και άσε τους άλλους να δουν τι υπάρχει μέσα σου’.
            Το μόνο πράγμα που σπανίζει σήμερα είναι η ειλικρίνεια, η αμεσότητα και η αλήθεια… Και τα οποία έχουμε αντικαταστήσει με κάθε λογής φοβίες και ανασφάλειες που έχουμε
            Υ.Γ. Φίλε Γιάννη, τα παραπάνω δεν είναι μόνο για σένα και μην το πάρεις προσωπικά… Κυρίως τα γράφω μπας και τα εμπεδώσω πρώτος εγώ!

            @Αιναφετσ : Γι’αυτούς που η δουλειά μας είναι τα κομπιούτερς και μετά τη δουλειά καταλήγουμε πάλι σ’αυτά, τι να πούμε ?!!! Θα καταντήσουν όλα εικονικά – virtual- στο μέλλον !!! Ο tempora, O mores…

            • Φίλτατε συννονόματε ΦJK πρώτα από όλα σε προσκαλώ να περάσεις μία βόλτα από το blog μου!!!Σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου!Θα την έχω υπόψιν μου.Και προσωπικά να μου τα έγραφες δε θα παρεξηγιόμουνα.Αν και τα «λέμε» λίγο καιρό με έχεις ψυχολογήσει σωστα!Όσο απο ανασφάλειες και φοβίες σε αυτή τη ζωή άλλο τίποτα!!Και μη ξεχνάς…

              Τα πιο ωραία πράγματα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις
              Και γίνονται τα θαύματα όταν πάψεις να επιμένεις
              Τα πράγματα τα όμορφα όσο τα ψάχεις χάνονται τυχαία
              Και ας ψάχνεις σε πολυόροφα στα υπόγεια είναι η θέα!!

              Το παραπάνω είναι το ρεφρέν από τραγούδι του Π.Τ. αλλά άμα σου γράψω το link μία ΚΜΝΒ που γνωρίζουμε καλά και οι δυό μας θα μου κόψει την Καλημέρα!! 🙂 Τον έχει απαγορέψει εδώ μέσα και το σέβομαι απόλυτα.

              • Ο/Η Άιναφετς λέει:

                ΦΓ: Τα πιο ωραία πράγματα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις
                Και γίνονται θαύματα όταν πάψεις να επιμένεις…
                Το είπε, αναλυτικά ο J.Krisnamurti τον περασμένο αιώνα, γι΄αυτό και το έγραψα στο blog μου τότε…
                Όσο για το ΠΤ, ευχαριστώ που σέβεσαι τα γούστα μου!

                • ΚΜΝΒ μου Πότε το έγραψες στο blog σου;Για να είμαι ειλικρινής το πρωτοάκουσα εγώ από τον Π.Τ. το είδα μετά γραμμένο στο προφίλ του ΝD και ότι το είπε και ο Κ. τώρα το μαθαίνω.Πάντως έχω μπει σε σκέψη να πάω να αγοράσω βιβλίο του Κ. γιατί από όσα έχω διαβάσει για αυτόν θέλω να τον εξερευνήσω λίγο περρισσότερο.Και από ένα link που μου έστειλε η ΚΝΔ είδα ότι κάποια βιβλία του τα έχεις μεταφράσει παρέα με τον Π.Τώρα πρέπει να φύγω (γμτ!!).Φιλί.

          • Φίλτατη ΚΜΝΒ προς το παρών έχω στη ζωή μου όλους εσάς και αισθάνομαι γεμάτος!!Όσο για τους 3 από το μπλογκ-ούλυ που είναι ερωτευμένοι κάπου πάει και εμένα το μυαλό μου.Δε ξέρω τι καιρό κάνει στο Καπανδρίτι πάντως στο Ν. Ηράκλειο βρέχει από το πρωί και μου έχει σπάσει τα νεύρα.Άσε που κάνει και κρύο.Ελπίζω εσύ,τα υπόλοιπα κουκλιά και η ΝΣΜ να είστε όλοι καλά!!Να της δώσεις πολλά Α.Χ.!!!ΦΑΣΜΑ καλή μου σε εσένα και πολλά ΑΦ στα 4 κουκλιά!

          • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

            KMNB μου είναι μια σκέψη και αυτή…αλλά προσωπικά δεν νομίζω οτι φταίει αυτο…για μένα νομίζω ειναι οτι οι περισσότεροι απ μας δεν ξέρουν τι θέλουν πραγματικά…θέλω αλλά τι θέλω?…..θελω κατι αλλά το περιμένω εξουρανού…ε δεν ερχετε….πρέπει κατι να κάνεις….πρέπει να ρισκάρεις να δείξεις στον άλλο ποιος είσαι τι είσαι…και να εισαι ΑΛΗΘΙΝΟΣ μαζί του….

            ερωτευομαι…τι ώραια λέξη!ευκολο να το λες…το θέλεις πολύ….μα για συμβει πραγματικά έχεις δρόμο συνήθως…για την ώρα ξέρω τι είναι αυτό…ελπίζω να ειναι αληθινό! 🙂

        • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

          Γιάννη μου ναι σπανίζουν οι καλές γυναίκες και οι άντρες αν και μικρή το έμαθα καλά και γω αυτό…αλλά αν δεν δοκιμάσεις τότε δεν θα ρθει εξουρανού!Και νομίζω άλλο η αποκατασταση άλλο αυτό!

          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

      • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

        Αχχχχχχχχχχχχ ΑΓΑΠΗΗΗΗΗΗΗ!!! 😛

  13. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Γυρευω παντα το φιλί…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φεγγαρένια, ΦΕΜ, θα σου πω ένα μυστικό, επειδή και εγώ ανοίκω στην κατηγορία, «γυρεύω ένα φιλί»… Όταν θέλω φιλί το δίνω…και τσουπ ως εκ μαγείας μου έρχεται!
      Έτσι και τώρα μέσα από την καρδιά μου σου στέλνω το μαγικό φιλί!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΣΤΗΝ ΠΑΡΕ-ΟΥΛΑ:
    Τώρα, το σχόλιο μου, στο τι κάνανε οι Αρχαίοι Έλληνες με το φιλί, σύμφωνα με αυτά που είχε την καλοσύνη και αντέγραψε ο ΦJKarapiperis:
    Το φιλί στην Αρχαία Ελλάδα:
    (ρ. κύω= φιλώ, εξ’ ου και κύων= το ζώο εκείνο που έρχεται και σε γλύφει, σε φιλάει -προσ-κυνέω|ω= πλησιάζω κάποιον και τον φιλώ.
    Νομίζω, πως είναι τόσο ανατριχιαστικό τόσο… βλέπε εξωπραγματικό! Πρέπει όμως, να σας πω, πως στο σχόλιο μου στην Ναριάδνη, της έγραψα, ότι ο εγγονός μου 18 μηνών, όταν του έλεγες, «δώσε ένα φιλάκι», έβγαζε την γλώσσα για να σε γευτεί, ένστικτο, αρχαία κληρονομιά, ενδιαφέρον ε;
    Συνεχίζω: Τα φιλιά στην αρχαιότητα, δεν δίνονταν στα μάγουλα, αλλά στο κεφάλι, στα χέρια, στους ώμους… Αυτό είναι ότι μας συμβουλεύουν να κάνουμε οι «ειδικοί», για να μη κολλήσουμε την γρίπη των χοίρων!
    Γλωσσόφιλο: βλέπε…πόρνες!
    Όσο για την θεωρία της εξέλιξης, διαβάστε…και γυναίκες…ανατριχιάστε, πάλι!
    Όπως βλέπετε, βαριά κληρονομιά έπεσε στο κεφάλι, στα χέρια, στους ώμους!
    Τελειώνοντας, δεν θα συμφωνήσω, ότι το 10% δεν ξέρουν την έννοια του Αληθινού φιλιού, αλλά το 90%.
    ‘Ακου…προσκυνέω! δεν σας προσκυνέω, σας φιλώ!

  15. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Δεν ήταν απόψεις δικές μου, αντιγραφές όπως το λες ήταν… Αν σας πετύχω πουθενά εσένα και τον Παραμυθά, μια ζεστή χειραψία και ένα τρυφερό χειροφίλημα είναι τα λιγότερα που σας οφείλω…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦJK, merci pour les bizes, φιλάκια en argot και για το τραγούδι της Γαλάνη, με στοίχους Καββαδία, αυτόν τον «αισιόδοξο» ποιητή τον θυμάμαι από το σχολείο, ότι πρέπει για ένα χαρούμενο…Σαββατόβραδο…a propos, ou va tu se soir? χμ…καλή διασκέδαση, δεν φαντάζομαι να είσαι άρρωστος!
      Έφηβη, είχα πάθει μονοπυρήνωση από ένα φιλί!

      • Ο/Η Karapiperis John λέει:

        Όχι, άρρωστος δεν είμαι. Το τραγούδι είναι αφιερωμένο σε μια παλιά αγαπημένη που ‘έφυγε’ νωρίς και η οποία με μύησε τόσο στο ερωτικό φιλί όσο και στα ποιήματα του Καββαδία…

        Υ.Γ. Όσον αφορά τα bises, τα συνηθίζαμε σε εκθέσεις μαζί με τα bicots, και αποφεύγαμε το baiser γιατί έχει και άλλη έννοια !!! 😉 Mμμμ, ωραίους καθηγητές είχα -δε μας έλεγαν την άλλη έννοια, λες και δεν θα το ανακαλύπταμε !!!

        Bises vraimentes et bonne nuit a tous !!!
        (όχι, δε σας βρίζω, απλά στέλνω ΑΦ και ΚΝΟΥΔΙΑ γαλλιστί! )

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          ΦJK, καλό μήνα και πρόσεχε…έχει πανσέληνο απόψε…και είναι ωραία…
          Ή μάλλον μη προσέχεις καθόλου, εξ’ άλλου, είπαμε τα ωραία πράγματα, έρχονται όταν δεν τα περιμένεις, λυπάμαι για την φίλη σου, αλλά είδες τι κληρονομιά σου άφησε;
          ΦΠΑ και ΑΦΜ, άσε στους Γάλλους, τα French kisses, α! τώρα κατάλαβα…γιατί φοβόντουσαν στο σχολείο σου την λέξη baiser… όχι λόγω της πράξης, αλλά μην το συνδυάσετε με το Γαλλικό φιλί! χιχιχιχιχιχιχιχι!

  16. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Eπειδή το φιλί φέρνει ενίοτε και νόστο :

  17. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Δηλαδή εγώ που μόλις γύρισα από βόλτα, είμαι «στα όρια» ε ΚΜΝΒ μας???
    🙂 🙂 🙂

    (περάσαμε εξαιρετικά καλά εκεί που ήμασταν -κοριτσοπαρέα, με φαι-γλυκό-ποτό, και συζήτηση για τα πάντα! 😉 )

    Τα Φιλιά μου -αληθινά, ζεστά και μεγάλα

    Καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΚΜΔ, νατασσΆκι, α, γι’ αυτό χάθηκες! Άλλοι μόλις γυρνάνε από βολτίτσες, άλλοι πάλι, δεν ξεκολλάνε από τα κομπιούτερ τους και μάταια προσπαθώ να τους πείσω…προσωπικά, σε λίγο το κλείνω το μαγαζί…
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφφφ! και καλό Σαββατόβραδο!

  18. Η υπεύθυνη Δήλωσή μάλλον βρίσκεται σε συζήτηση ακόμα από τη σχετική Επιτροπή.Άμα μπλέξεις με το Δημόσιο…

    Καλό Μήνα και καλή Εβδομάδα σε όλους!!! με πολλά ΑΦΜ,ΦΠΑ,και ένα μεγάλο ΦΑΣΜΑ για την ΚΜΝΒ μας Άιναφετς και τρυφερά Α.Χ. γιατην ΝΣΜ!!!

    Αφιερωμένο σε όλους τους ΑΦ!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ, ΦΓ, για το ένα φιλάκι είναι λίγο, πολύ λίγο…προσωπικά μου φτάνει το ένα φιλάκι, φτάνει να είναι Αληθινό…πολύ χαρούμενο και ωραίες φωτογραφίες. Ξέρεις ότι ο Λ.Κηλαηδόνης έχει γεννηθεί την ίδια μέρα και χρονιά, με τον Παραμυθά- σύντροφο και ότι έπαιζαν μαζί στην ίδια γειτονιά και κάνανε απίστευτες αταξίες!
      Όσο για το Μ.Χ από αύριο, γιατί αύριο η Μάρθα πάει για στήρωση και είμαι πολύ στεναχωρημένη, αλλά δεν γίνεται αλλιώς, βλέπεις ζει ελεύθερη σ΄ένα κτήμα, όπου γύρω- γύρω, υπάρχουν ανοίγματα στην περίφραξη και καταλαβαίνεις…
      Καλό μήνα και σε σένα με ΑΦ!

      • Φιλενάδα ΚΜΝΒ εδώ στεναχωρήθηκα εγώ!!!Αφού στο έχω πει με τα σκυλιά έχω τρελλό έρωτα!!!!Αχ! κρίμα!!!Εγώ ήλπιζα να δούμε Μαρθάκια Junior στο μέλλον!!!! 😆 😆

        Το καλό είναι ότι η στείρωση είναι πλέον μία εγχείριση ρουτίνας και δεν υπάρχει φόβος.Απλά μετά θα πρέπει να την έχετε υπό στενή παρακολούθηση.Τα ράμματα θα την ενοχλούν και θα υπαρχει φόβος να τα δαγκώσει και να τραυματιστεί άθελά της.Στην δικιά μου της είχαμε φορέσει ένα ειδικό χωνί γύρω από το λαιμό μέχρι να κλείσει τελείως η πληγή.Μην ανησυχείς!Όλα θα πάνε καλά!

        Ώστε και ο Λ.Κ. και ο Π. την κουβαλούσαν την «τρέλλα» από μικροί ε;Για αυτό έκαναν και οι δύο τόσο ωραία πράγματα όταν μεγάλωσαν!!! 🙂

        Δος μερικά Αληθινά Χαδια από μένα και μερικά Μαγικά Χάδια με όλη σου τη καρδιά!!!Γιατί τα Μαγικά Χάδια μόνο εσύ μπορείς να της τα δώσεις!!!ΦΑΣΜΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!!

        Υ.Γ.:Δεν είναι λίγο μικρή για στείρωση η κούκλ μας;Γιατί μια κούκλα είναι!!!

  19. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    »Dance me to the children who are asking to be born
    Dance me through the curtains that our kisses have outworn
    Raise a tent of shelter now, though every thread is torn
    Dance me to the end of love… »

    Επειδή φιλιά κι ερωτισμός είναι συνώνυμα του Mr. Leonard Cohen, σας το χαρίζω μαζί με πολλά ΑΦ και ένα ευρύ ΦΑΣΜΑ !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦJK, Ναι… σε καλός μάγος εξελίσσεσαι…
      Ο L. Cohen, πες λόγω ηλικίας, πες λόγω γούστου, είναι Ο Αγαπημένος μου ξένος τραγουδιστής… Ναι, με έχει χορέψει, και εξακολουθεί να με χορεύει μέχρι εκεί που τελειώνει η αγάπη…Φαντάσου το 2006 στα γενέθλια μου, ο Νεραιδοσύντροφος μου, πήγε σε στούντιο και μου τραγούδησε το συγκεκριμένο τραγούδι… φυσικά έχω το cd…γι’ αυτό και η Αγάπη δεν πεθαίνει ποτέ…ο έρωτας όμως είναι εφήμερος!
      Ευχαριστώ και πάλι για το ευρύ ΦΑΣΜΑ και σε σένα πολλά ΑΦ!

  20. Ο/Η roadartist λέει:

    H ζωγραφιά είναι πολύ όμορφη.
    Κάπου είχα διαβάσει ότι μια αγκαλιά χαρίζει υγεία! Το πιστεύω. Έτσι το ίδιο ισχύει και με τα αληθινά φιλιά, γιατί τα ψεύτικα δεν πρέπει να μας αφορούν!
    Ένα βιντεάκι λοιπόν για σένα μαγική Άιναφετς!!! Και καλό μήνα!
    Aπό τις πιο αγαπημένες μου ταινίες.. και ιδιαίτερη σκηνήηηηη 🙂 καλό βραδάκι σας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      roadartist, νεράιδα των δρόμων και όχι μόνο…καταρχάς ευχαριστώ για την επιλογή σου, όλη η οικογένεια θεωρεί αυτή την ταινία, εκπληκτική…φαντάσου η κόρη του Παραμυθά- συντρόφου, έβγαλε την αδέσποτη σκυλίτσα της Αμελή, όσο για τον μικρό μας γιο, cpil…σκηνοθέτης, animater, την θεωρεί αριστούργημα, στο πρώτο του ταξείδι στο Παρίσι, πήγε να δει το καφενείο…εκείνο!
      Όσο για τα φιλία της συγκεκριμένης σκηνής…συχωρούν κάθε ατασθαλία!
      Να έχεις ένα καλό και δημιουργικό μήνα και πολλά ΑΦ!

  21. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    ε μη χασουμε και τον τίτλο χιχιχιιχιιχιχι!

    της καληνυχτας τα φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φεγγαρένια μου, σήμερα πάλι γιορτάζεις, έχει πανσέληνο απόψε…
      Με τίποτα δεν σου παίρνει κανείς τον τίτλο, ΦΕΜ!
      Τώρα, μια και μας μιλάς με τραγούδια…πρόσεχε γιατί το κάθε τραγούδι που μου στέλνεις το παίρνω…στην κυριολεξία!
      Καλό σου μήνα και να έχεις ένα τρυφερό Κυριακόβραδο με πολλά ΑΦ!

  22. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Και ότι πιο ρομαντικο

  23. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    και το κλασσικο…

  24. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    καλα βρηκα κι αλλα αλλά σταματαω… φιλιά

  25. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    νεραιδουλα εγω ιδεες δίνω και ευχες κάνω κι ας εισακουστουν κι ας ευοδοθούν. φιλια από καρδιας

  26. Ο/Η αριαδνη λέει:

    Αχ πάλι καιρό εχω να γράψω και δεν σας είπα και καλό μήνα εχθές…. δεν πειράζει και σήμερα πιάνει ε φανταστική μου ΜΑιναφετς? Καλό μήνα λοιπόν σε όλους σας και καλή εβδομάδα.
    Το ΦΑΣΜΑ απλά καταπληκτικό!!!
    ΑΦ αληθινά όμως οχι ποντικοκούραδα…χαχα

  27. KΜΝΒ αναμένω νέα για το πως πήγε η εγχείριση και πως είναι υγεία της ΝΣΜ.ΦΑΣΜΑ ευρύτατο,ΑΦ στα κουκλιά και Α.Χ. στη ΝΣΜ και περαστικά της!!

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΣΤΗΝ ΠΑΡΕ-ΟΥΛΑ:
    Σήμερα είναι μια μέρα στενάχωρη, το πρωί μαζί με τον Παραμυθά-σύντροφο, πήγαμε την Νεραίδα-Σκυλίτσα- Μάρθα για στείρωση…κατά τις 4 με πήραν τηλέφωνο από το κτηνιατρείο να μου πουν ότι, είχε Καλαζάρ και αποφασίσαμε να της κάνουμε ευθανασία…Στον δρόμο το πρωί, πήρε τα τελευταία, ΑΧ και ΜΧ, αληθινά χάδια και τα μαγικά χάδια, που τόσο επίμονα ζητούσε ο ΦΓ να καταχωρηθούν στο ΤΘΠ, του Μαγικού λεξικού και η ίδια, λες και κάτι ήξερα, του απάντησα να περιμένει…

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      Αγαπημένη μας ΚΜΝΒ, αγαπημένη μου φίλη…

      μια μεγάλη αγκαλιά για σένα
      και ένα μεγάλο Φιλί
      κι απ’ τον Άκη

      η Μάρθα πήρε τις τελευταίες μέρες όλη τη στοργή και τα χάδια που ήθελε, και που της έλειπαν σίγουρα
      και ήταν χαρούμενη
      κι αυτό είναι πολύ όμορφο να το σκέφτεσαι…

      κι από μας ακόμα, που δεν τη γνωρίσαμε στ’ αλήθεια μα την αγαπήσαμε
      (και είχαμε την έννοια της και τη σκεφτόμασταν σήμερα πολύ)

      ό,τι γίνεται, κάποιο λόγο έχει που γίνεται
      είμαι σίγουρη

      Φιλιά αληθινά, απ’ την καρδιά μας

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        νατασσάκι, Άκη, είναι όντως λυπηρό, αλλά υπάρχουν τόσα άλλα πολύ πιο λυπηρά που πρέπει να σκεφτόμαστε…για φαντάσου, ακόμα και blog είχε, το πρώτο σκυλό-blog…ήταν να γίνει…
        Φιλιά από καρδιάς, αληθινά…και στους δυο σας.

    • Γλυκιά μου ΚΜΝΒ τα θερμά μου συλλυπητήρια.Δε μπορείς να φανταστείς πόσο στεναχωρήθηκα.Σαν να έχασα το 4ο σκυλί μου.Αφού ηρέμησα λίγο (το δάκρυ έτρεχε κορόμηλο) φαντάζομαι τον Π. να προσπαθεί να παρηγορήσει εσένα και εσύ τον Π.Εδώ εγώ δε μπορώ να το συνειδητοποιήσω εγω πόσο εσύ και ο Νίκος.

      Το μόνο σίγουρο ήταν ότι η Μάρθα ήταν η πιο τυχερή σκυλίτσα του κόσμου!Είχε την απίστευτη τύχη να βρει το καλυτερό ζευγάρι αφεντικών που υπάρχει.Τη φαντάζομαι να κουνάει όλο χαρά την ουρίτσα της κάθε φορά που σε έβλεπε να βγαίνεις στο κήπο.Να νιώθει το τρυφερό χάδι του Π. στο κεφαλάκι της.Συγγνώμη αλλά η συγκίνηση έκανε λίγο μελοδραματικό.

      Έχεις την ειλικρινή μου αγάπη και τα ατέλειωτα ΑΦ μου και εσύ και ο Νίκος.Πραγματικά νοιώθω τυχερός που μπήκες στη ζωή μου φίλη μου Άιναφετς.Μακάρι κάποια μέρα να τα πούμε και από κοντά.Πραγματικά το επιθυμώ.Σε ευχαριστώ για όλα.

  29. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Είμαι σίγουρος ότι θα σας προσέχει και θα σας ευγνωμονεί από εκεί ψηλά για τις καλύτερες υστερνές μέρες που έζησε κοντά σας…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦJK, ξέρεις λίγο ντρέπομαι, για όλα αυτά τα αισθήματα θλίψης που εκφράζω, όταν ξέρουμε όλοι, τι γίνεται γύρω μας, τόσος πόνος, τόση θλίψη και εγώ ν’ ασχολούμαι με τον θάνατο ενός σκύλου…και όμως έτσι είναι, τι να κάνω;

      • Ο/Η Karapiperis John λέει:

        Φίλη Αιναφετς, οι ‘ευχάριστοι ‘φίλοι και η παρέα είναι να μοιράζεσαι τις χαρές μαζί τους… Με τους ΑΦ όμως μοιράζεσαι και τις λύπες σου, έστω κι αν δε γνωρίζεστε προσωπικά… Και δυστυχώς ή ευτυχώς οι παιδικοί μας φίλοι και μέντορες (βλέπε Παραμυθάς, από τον οποίο γνωριστήκαμε) είναι οι πιο αυθεντικοί, καθώς μας γυρίζουν πίσω στην αθωότητα και την ειλικρίνεια…
        To καλό είναι ότι δεν έχετε μικρά παιδιά, αλλά και άλλα σκυλιά στο σπίτι… Γι’αυτά η απώλεια θα ήταν παραπάνω από οδυνηρή, γιατί μπορεί να έπεφταν και σε κατάθλιψη…
        Αν και είναι νωρίς ακόμα λόγω της απώλειας, σας προτείνω να ‘υιοθετήσετε’ στο μέλλον κι άλλο σκυλάκι, αλλά προς θεού: μακριά από pet shops!
        O συνονόματος ΦΓ θα έχει κάτι να συμπληρώσει κάτι παραπάνω, αλλά ένα λυκοσκυλάκι μη το φοβηθείτε !

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          ΦJK, τι μου λες…ούτε να το σκεφτούμε! Βλέπεις μεγάλωσα με σκυλιά και δεν θα αντέξω να περάσω από τα ίδια…βλέπεις αυτό το σκυλάκι, ήρθε μόνο του…εξ’ ου και μεγαλύτερος ο πόνος!
          Μη βάζεις τον ΑΦΓ σε τέτοια διαδικασία, αρκετά σοκαρίστηκε…
          ΥΓ. Στο blog της Μάρθας, περιγράφω το πως ήρθε ή είχε έρθει…έχει κάτι το μαγικό, φαντάσου ακόμα και δικό της blog «είχε» ή ακόμα έχει!

  30. …δε ξέρω, αλλά διαβάζοντας τα άσχημα νέα για τη σκυλίτσα ένιωσα σα να με χτύπησε ρεύμα…
    δύσκολα θα την ξεχάσει τη Μάρθα η παρε-ούλα!
    καλό μας μήνα !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΝD. Αχ, νεράιδε, ναι είναι σαν ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά σκέφτομαι και το άλλο, αν δεν την είχαμε πάει για στείρωση, δεν θα το μαθαίναμε και αυτή θα αργοπέθαινε!
      Ναι, είχε ενδιαφέρον, το πως ήρθε και έφυγε από την ζωή μας!

  31. Ο/Η αριαδνη λέει:

    Τι λέτε βρε παιδιά….πωπω κοίτα να δεις τώρα, τι κρίμα 😦
    Είχα κι εγώ δυο σκυλιά και καταλαβαίνω… τα πονάμε τα άτιμα… τι κρίμα 😦
    Η Μαρθούλα έφυγε ευχαριστημένη τουλάχιστον, για φαντάσου να ήταν στο δρόμο ακόμα και να υπέφερε ή να της συνέβαινε κάτι άλλο…. ουφ φυσάω και ξεφυσάω… 😦 😦

  32. Ο/Η roadartist λέει:

    Έχω ζήσει ένα παρόμοιο σκηνικό με τη γάτα μου. Βέβαια είχε καρκίνο και το καημενούλι, μας είχε πει ο κτηνίατρος, ότι δεν φώναζε..και ήταν ήρεμο παρόλο που πονούσε επειδή μας αγαπούσε να μη μας ενοχλεί. Το πήγαμε στο γιατρό και του έκανε ευθανασία γιατί δεν είχε κανένα νόημα.. θα πονούσε φρικτά. 😦 Στο λέω και συγκινούμε. Πραγματικά είναι απώλεια. Από τότε δε ξανα πήρα γάτα.. ΟΥΦ ..
    ΑΦ..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νroadartist, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με συγκινεί που σε μια δύσκολη στιγμή, έρχονται οι κατάλληλοι άνθρωποι, έτσι απλά να σου πουν δυο κουβέντες…ναι…ΟΥΦ…σ’ ευχαριστώ.

  33. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    κρίμα… λυπάμαι…

  34. Ο/Η Selena λέει:

    Θέλω να πω ότι λυπάμαι πάρα πολύ.Δεν έγραψα νωρίτερα γιατί δε μπορούσα.
    Θυμήθηκα πολλά και ήταν λίγο δύσκολο.Είχα κι εγώ δύο σκυλάκια που υπερ αγαπούσα.Ειδικά το ένα με λάτρευε.Δυστυχώς τα έχασα και τα δύο από την ίδια αρρώστια.Από τότε δε δέθηκα ξανά με κανένα.Να ξέρετε πως δεν είναι ντροπή ούτε κακό να νιώθετε θλίψη γιατί έφυγε.Όταν παίρνεις αγάπη δε γίνετε να μη δώσεις…ΑΦ και λυπάμαι…

  35. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φεγγαρόλουστη Selena, ακριβώς επειδή, ξαφνικά σταμάτησες να κάνεις πλάκα με το *μας, για τελείως αντίθετους λόγους η κάθε μία, ήξερα ότι πάλι κάτι σου είχε συμβεί, σε έχει βάλει κάτω και σε «βαράει», κοντεύει χρόνος τώρα, όπως και μένα και όσο και αν σου φαίνεται παράξενο, ο πόνος μας είναι ίδιος…ο πόνος είναι πόνος, τα γεγονότα που τον προκαλούν είναι που διαφέρουν, είδες τώρα πως κατάλαβες την θλίψη μου, σ’ ευχαριστώ…πολλά-πολλά ΑΦ.

  36. Ο/Η αριαδνη λέει:

    Καλημέρα σας!!!
    Εδώ φαίνονται τα πρώτα χιόνια στις κορυφές απο τα Πιέρια όρη…. Καλό χειμώνα λοιπόν και επισήμως.
    ΚΜΝΒ τι χαμπαράκια? Εύχομαι προσεχώς καλύτερα!
    ΑΦ σε όλους! 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΝΑριάδνη, ευχαριστώ, για την βολτίτσα, τώρα γύρισα από τα εγγόνια μου, δυο μέρες μαζί τους και ομολογώ κουράστηκα, ήθελα να γυρίσω σπίτι, αλλά έπαθα πάλι ψιλοκατάθλιψη, που το σπίτι ήταν κρύο και κανείς στην πόρτα…να μου κάνει χαρούλες…θα κάνω εγώ χαρούλες στον νεραιδοσύντροφο όταν έρθει!
      Τι κάνουν οι «άνδρες» σου;
      Πολλά ΑΦ !

  37. Καλή μου Άιναφετς θέλει υπομονή.Δε θα τη ξεχάσεις.Και δε πρέπει να τη ξεχάσεις.Έχεις δίκιο ότι επειδή η Μάρθα σας επέλεξε το κάνει πιο οδυνηρό.Απλά να θυμάσαι όλες τις χαρούμενες στιγμές που περάσε μαζί σας.Η Μάρθα έζησε το τελευταιό διάστημα ευτυχισμένη!Και αυτό χάρη σε εσένα και τον Π.Κράτα όλες τις γλυκιές αναμνήσεις και την αγάπη που που απλόχερα σας χάρισε και στους δυο σας.Τα σκυλιά σου δίνουν μαθήματα ζωής.Μπορείς να διδαχτείς πολλά από αυτά τα υπέροχα πλάσματα.Μη μου στεναχωρίεσαι για στεναχωριέμαι και εγώ.Οι ΑΦ σου σε θέλουν χαμογελαστή!

    Η Ίριδα και ο Αλέξανδρος τι κάνουν;Διαισθάνομαι ότι ήθελες να αλλάξεις λίγο περριβάλον.Γιατί και εγώ μετά που έχασα τον Πύρρο δε πάτησα στο εξοχικό μου,τη Ν.Μάκρη, για μια βδομάδα.Μου είχε στοιχίσει.

    Ότι έχεις τον Νίκο στο πλευρό είναι μεγάλο πράγμα.Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις χρειαζόμαστε στήριξη από τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

    ΦΑΣΜΑ σε εσένα και ΑΦx4 ( 😦 ) στα κουκλιά

    Υ.Γ.:Το Fwtino Asteraki ξέρει κανείς που χάθηκε;Το βλέπω τις νύχτες στον ουρανό αλλά έχει να φανεί πολλή καιρο!

  38. Παράθεμα: Τέσσερα! | Άιναφετς

  39. Ο/Η leon1984 rename011 λέει:

    καίσαρας caesar απο τον κισσό
    το ρήμα κύσσω αγκαλιάζω φιλώ

  40. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εξαιρετικό!
    Ευχαριστώ! 🙂

Σχολιάστε

