Ένα χειμωνιάτικο…ηλιοβασίλεμα.

12112006525Περίεργες μέρες, όπου και να στραφώ συναντώ ανθρώπους σκεπτικούς, στα blog των φίλων τα συναισθήματα είναι συγκεχυμένα και η ίδια νοιώθω περίεργα. Φυσικό θα μου πείτε, έτσι συμβαίνει όταν χάνεις ένα ζωντανό, όχι δεν είναι φυσικό, είναι κάτι πιο βαθύ από στεναχώρια, είναι μελαγχολία, είναι αυτή η μελαγχολία που νιώθεις όταν κοιτάς ένα ηλιοβασίλεμα και εδώ στο βουνό, τα ηλιοβασιλέματα, είναι θέαμα.’Όταν ο καιρός το επιτρέπει κάθομαι με τους φίλους μου και σιωπηλά το απολαμβάνουμε, ποτέ δεν είναι ίδιο, φτάνει να υπάρχει έστω και ένα συννεφάκι για ν΄αλλάξει όλο το σκηνικό.
Πήγα και βρήκα το κείμενο που ανάρτησε ο Παραμυθάς- σύντροφος στο blog του στις 16 Αυγούστου, σχετικά με την μελαγχολία, ήταν ένα κείμενο που είχε γράψει η Λουκία Βογιατζή στο περιοδικό VITA, σας αντιγράφω ένα κομμάτι και αν δεν το είχατε διαβάσει τότε, βρείτε το εδώ.

Μελαγχολικοί: «Ιδιότητα» ορισμένων ανθρώπων που διατηρούν εσωτερική ισορροπία, ώστε να μην συντρίβονται από τα συναισθήματα τους…την μελαγχολία την χαρακτηρίζει ένα ευρύ φάσμα συναισθημάτων, από βαθιά χαρά ως βαθιά θλίψη, ευαισθησία, συμπόνοια και συμπάθια για τους άλλους, αγάπη και σεβασμός προς την φύση, δημιουργικότητα…πολλά από αυτά που έχουν αξία, ποίηση, φιλοσοφία, συναίσθηση της ομορφιάς, τα οφείλουμε στους μελαγχολικούς, μας μαθαίνουν να κοιτάζουμε λίγο περισσότερο γύρω μας, με αυτοσαρκασμό και επίγνωση της προσωπικότητας μας!

Είμαι σίγουρη, ότι πάνω από τους μισούς φίλους του «μπλο- γκούλι, θα αναγνωρίσουμε στα παραπάνω, τον εαυτό μας…πάντως καθώς το αντέγραφα, «κόλλαγε» σε πολλούς από τους φίλους μου, δλδ είμαστε όλη μια παρέα μελαγχολικών!
Εξάλλου το δείξατε με τα σχόλια σας, στο ποστ για «τα φιλιά», που τελικά κατέληξαν σε «παρηγορητήρια», για την σκυλίτσα Μάρθα, που πέθανε.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

68 Responses to Ένα χειμωνιάτικο…ηλιοβασίλεμα.

  1. Τέλεια η εικόνα.Συμφωνώ απόλυτα όσο αφορά το θέμα της μελαγχολίας και σε παραπέμπω στο σχόλιό μου στο για ένα φιλί.ΦΑΣΜΑ και καλό Ξημέρωμα

  2. Ο/Η roadartist λέει:

    Θυμάσαι ένα σχόλιο που μου είχες αφήσει σε μια ανάρτηση για τη Δημουλά? Μπορεί όχι..(εγώ το θυμάμαι γιατί ήταν κ το πρώτο σου).
    Έγραφα για την Δημουλά (κατεξοχήν απαισιόδοξη ποιήτρια) η οποία σε μια συνέντευξη της έθεσαν την εξής ερώτηση: «Πρέπει να είμαστε όλοι λίγο μελαγχολικοί;», ..και απάντησε : «Ναι. Και καλό είναι να είμαστε και λίγο απαισιόδοξοι. Γιατί αν είμαστε πολύ αισιόδοξοι είμαστε και λίγο αδρανείς. Νομίζω ότι η χαρά είναι λίγο κοιμήσικο πράγμα, ενώ η απαισιοδοξία είναι πάθος για τη ζωή, κινητοποιεί κάποια πράγματα μέσα μας. Μας έχει σε μια ενέργεια, σε μια επαγρύπνηση. Είναι η άλλη όψη, η σκοτεινή, της αισιοδοξίας».
    Πολλά έγραψα 🙂 Καλό βράδυ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ν roadartist, Νεράιδα των δρόμων, καμιά σχέση δεν έχει η απαισιοδοξία, ούτε η αισιοδοξία με την μελαγχολία.
      Ένα παράδειγμα που μου αρέσει είναι το εξής: Ένα ποτήρι που έχει νερό στην μέση, για τους αισιόδοξους είναι μισογεμάτο, για τους απαισιόδοξους, είναι μισοάδειο, για τους μελαγχολικούς, απλά το νερό είναι στην μέση!
      Όταν είσαι στο τώρα, βλέπεις τα πράγματα όπως είναι, δλδ ούτε καλά, αλλά ούτε και κακά, τα πράγματα, τα γεγονότα «είναι». Γι’ αυτό και η Δημουλά δεν μ’ αγγίζει, γιατί δεν είμαι ούτε αισιόδοξη, ούτε απαισιόδοξη, ούτε λίγο και από το καθένα…Το να βλέπεις τα πράγματα όπως είναι, χωρίς συναισθηματισμούς, χωρίς ρομαντισμούς, γεννάει μια μελαγχολία…που φέρνει και χαρά και θλίψη…σε φέρνει πιο κοντά στην αλήθεια.
      Πωπωπω, πρωινιάτικες φιλοσοφίες, έτσι είναι όμως οι μελαγχολικοί!
      ΑΦΜ και ΦΠΑ, για να μη ξεχνιόμαστε!

      • Ο/Η roadartist λέει:

        Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι για τα συναισθήματα. Η μελαγχολία έχει συναισθήματα. Όπως και σκέψεις. Νομίζω πως είναι γεμάτη από αισθήσεις, αφουγκράσεις. Δεν είναι απαισιοδοξία, δεν είναι αισιοδοξία, είναι κάτι ενδιάμεσο αλλά όχι όμως στατικό.. 🙂
        Πολλά ΑΦΜ !!!!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Καλή μου roadartist, το πρόβλημα μας είναι ότι ζούμε μέσα στο συναίσθημα, η μελαγχολία δεν είναι συναίσθημα, είναι αίσθηση, δλδ αίσθημα. Η διαφορά τεράστια, τα συναισθήματα είναι και σκέψεις, μπορείς να τις περιγράψεις, οι αφουγκράσεις πάλι αίσθηση…πολύ-πολύ λεπτή διαφορά που αυτήν «αισθάνονται» οι μελαγχολικοί…αυτό σου «λέει» και ένα ηλιοβασίλεμα, το αφουγράζεσαι!
          Πολλά μα πάρα πολλά ΑΦΜ! τστστστστστ…φιλοσοφούμε…γουστάααααααααααααρω!

          • Ο/Η roadartist λέει:

            OYF 😀
            Σε ζάλισα χεχεχεε.. Όντως με τα της ψυχολογίας δεν έχω ασχοληθεί. Μελαγχολικά αισιόδοξη θα με χαρακτήριζα.. Άντε δηλαδή να βρεις άκρη~!
            Καλό απόγευμα~~ ναιιιι με πολλαααα ΑΦΜ !!!!!!!

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Ακριβώς αυτό είσαι, roadartist, μια καλλιτέχνιδα των δρόμων… και ουχί του δρόμου, πολύ-πολύ ευαίσθητη, σίγουρα μελαγχολική και αισιόδοξη!
              ΚΝΟΥΔΙΑ και ΦΠΑ…ξέρεις το φπα, είναι του basnia, το ΚΝΟΥΔΙΑ του ΦJKarapiperis, άλλοι μελαγχολικοί της πάρε- ούλας!

  3. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Για εμένα δεν υπάρχει πιο αληθινό συναίσθημα από μια ‘γλυκιά’ μελαγχολία και κυρίως για ωραίες καταστάσεις που πέρασαν από τη ζωή μου και χάθηκαν… Μιλάω πιό πολύ για νόστο και αναπολήσεις, και σε καμία περίπτωση για φαινόμενα κατάθλιψης. Χαρμολύπη ίσως ταιριάζει καλύτερα…

    ‘I’m a melancholy man,
    (When all the stars are falling down)
    that’s what I am
    (Into the sea and on the ground,)
    All the world surrounds me
    (And angry voices carry on the wind,)
    and my feet are on the ground
    I’m a very lonely man,
    (A beam of light will fill your head)
    doing what I can
    (And you’ll remember what’s been said)
    All the world astounds me
    (By all the good men this world’s ever known.)
    and I think I understand
    That we’re going to keep growing, wait and see. ‘

    Δοκιμάστε να ‘κρατάτε’ τα μάτια σας κλειστά και τις υπόλοιπες αισθήσεις ορθάνοιχτες… Δεν ‘βλέπετε’ καλύτερα τώρα ?!!!

    Καλή και ζεστή νύχτα σε όλους και ότι όνειρα επιθυμεί ο καθένας εύχομαι να τα δει !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα, ΦJK, η σωστή λέξη για την μελαγχολία είναι, το ΓΛΥΚΙΑ, ναι είναι γλυκιά η αφιλότιμη, πολλοί είναι αυτοί που την συγχέουν με την κατάθλιψη…κατάθλιψη είναι ΝΕΡΚΩΣΗ, όλων όσων γράφει το παραπάνω ποστ!
      Ευχαριστούμε για τα υπέροχα τραγούδια και πολλά-πολλά ΦΠΑ και ΑΦΜ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      astarti, το παραπάνω, είναι «καθαρό» δείγμα, μελαγχολίας…γεμάτο αίσθημα χαράς. Ευχαριστούμε…

      • Ο/Η astarti λέει:

        … ήμουν ένα από τα παιδιά που προσπάθησαν να με «φτιάξουν» στο σχολείο, να διορθώσουν το «λάθος»…

        ευτυχώς δεν τα κατάφεραν και πολύ καλά…
        😉

        υ.γ.: υπάρχει τόση ομορφιά γύρω μας και μέσα μας, που μερικές φορές, είναι ΠΑΡΑ πολλή για να την αντέξουμε… υπάρχουν πολλοί τρόποι για να τη «χωρέσουμε» μέσα μας, και να ενωθούμε με αυτή… αρκεί να βρούμε τον κατάλληλο… και αυτόν το τρόπο, θα τον βρούμε μόνος μας ο καθένας…

        μπορούμε όμως, καθ’ οδόν, να κάνουμε παρέα…
        😉

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          astarti, αυτό κάνουμε εδώ, πολύ απλά, παρέα, ο καθένας μόνος και όλοι μαζί!
          Δεν υπάρχει κανένας «τρόπος» να χωρέσει το οτιδήποτε μέσα μας, η ομορφιά είναι εκεί και ή το έχεις ή δεν το έχεις!

  4. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Ήμουν πάντα μελαγχολικός άνθρωπος, από παιδί -ήμουν αυτό το παιδάκι που καθόταν μόνο του και κοίταζε έξω από το παράθυρο της τάξης αντί να τρέχει και να φωνάζει με τα υπόλοιπα -και διάβαζε και ζωγράφιζε και σκεφτόταν επίσης. Είχα την τύχη στις πρώτες τάξεις του δημοτικού να έχω μια σπουδαία Δασκάλα (που την βλέπω και την αγαπώ ακόμα), που προφανώς είχε καταλάβει και με άφηνε να φέρομαι έτσι, χωρίς καν να το αναφέρει στη μαμά μου -μου το ομολόγησε χρόνια μετά. Μεγαλώνοντας κατάλαβα κι εγώ -αν και στην αρχή προσπαθούσα να το «κρύβω». Όταν ο Άκης μου πήγε πρώτη δημοτικού, στην πρώτη συνάντηση η δασκάλα μου είπε πως είναι «μοναχικός και σιωπηλός», αν και παίζει συνήθως με τους υπόλοιους. Χαμογέλασα και της είπα ότι «είναι απλά ένα μελαγχολικό παιδάκι» -και μου είπε να το προσέξω και να προσπαθώ να το απασχολώ και να το «αναγκάσω» να κάνει παρέα με άλλα παιδάκια. Μέσα στη χρονιά προσπαθούσε να τον κάνει «χαρούμενο» -μέχρι που της είπε ο ίδιος ότι του αρέσει να σκέφτεται περισσότερο από το να τρέχει, και την «έστειλε αδιάβαστη» 🙂

    Ήθελα να πω μόνο πως η μελαγχολία δεν είναι σώνει και καλά απαισιοδοξία -εγώ δεν είμαι απαισιόδοξος άνθρωπος. (ούτε και ιδιαίτερα αισιόδοξη είμαι, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Δεν είναι «μαυρίλα» δλδ η μελαγχολία, είναι απλά… μελαγχολία 🙂

    Πολλά ΑΦ, καλό βράδυ!!!

  5. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Καθώς τα πολλά λόγια είναι φτώχια, συμπληρώνω ότι αφορά Metallica, καθότι αιώνιος fan… Αγαπημένο τραγούδι ever…
    Οι σκηνές είναι από το ‘ Elephant Man’ του Lynch…

    ‘No one but me can save myself, but it’s too late
    Now I can’t think, think why I should even try

    Yesterday seems as though it never existed
    Death greets me warm, now I will just say goodbye, *Goodbye* ‘

    KΝουδια θέλω και δεν μπορώ !!!

  6. μελαγχολία;α!χρόνια φιλενάδα κι ερωμένη…μ’ έχει μάθει πολλά και γι άυτό την αγαπώ.
    αν αφιέρωνα τραγούδι θα ήταν οι» μέρες αδέσποτες» και το» είσαι μικρός και δε χωράς τον αναστεναγμό μου» αλλά θα κινδυνεψουμε να γίνουμε μπλογκ επώνυμων μελαγχολικών 🙂 οπότε προχωράμε σα να μην είπαμε τίποτα…
    ή μάλλον ας πούμε και κάτι:

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΝDimitri και έχεις την εντύπωση, ότι με το βαθιά μελαγχολικό τραγούδι, δεν κινδυνεύουμε να γίνουμε blog επωνύμων μελαγχολικών;
      Και, δεν προχωρώ, γιατί ΚΑΙ στο δικό σου blog αναφέρομαι και στα σχόλια φίλων μας!
      «Είσαι σκληρή σαν του θανάτου τη γροθιά…μα ήρθαν καιροί που σε πιστέψαμε βαθιά…ΟΜΟΡΦΟΝΙΆ που δεν σε κέρδισε κανείς!»

  7. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Kαι τώρα που πήρα το κουράγιο, πάρτε κι αυτό:

    » Μη ξεχνάς και μη κερνάς αδικία
    τώρα πια ανθρώπους και στιγμές
    κράτα στην πάρτη σου τη πιο μεγάλη κακία
    είναι θαυμάσιες οι μέρες αυτές.

    Μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες
    ψάχνω κουράγιο μήπως και ονειρευτώ
    Μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες
    καλή ευκαιρία μήπως και μαγευτώ.
    Μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες
    έτσι μπράβο να σ?ακούω να μιλάς.
    Μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες.
    Τι ωραίο να κλαίς και να γελάς.
    Μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες.
    Να ονειρεύεσαι, να μη ξεχνάς.
    Μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες.
    Να μη φοβάσαι και να γερνάς. »

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦJK, αυτό πιο πολύ μου κάνει, σαν κάποιον, θυμωμένο με τον εαυτό του, γιατί δεν ξέρει να «διαχειριστεί» τα συναισθήματα του, τι λες;
      Φυσικά, είναι πολύ καλό να θυμώνουμε…με τον εαυτό μας! Αυτό εξάλλου είναι και η ραπ, αυτό είναι από τα υποφερτά ραπ- τραγούδια! Προσωπικά δεν μου «κάθεται» για μελαγχολικό, ενώ τα άλλα που μας έστειλες, είναι και με το παραπάνω!

      • Ο/Η Karapiperis John λέει:

        Οι στίχοι του τραγουδιού βασικά βγάζουν μια ‘ειρωνία’ για τη σημερινή μας ζωή, και αναπολούν τις παλιές εποχές και κοινωνίες που μεγαλώσαμε…
        Όσον αφορά τώρα για τον θυμό με τον εαυτό μας, ένα έχω να σου πω: Oι γονείς μου δεν μπόρεσαν να μου χαρίσουν αδελφάκι, αλλά με γέννησαν 16 Ιουνίου ! (Δίδυμοι για εμάς και ξύλινος λαγός για άλλους!). Με τον εαυτό μου κάνουμε καλή παρέα, αλλά στη χειρότερη ‘πλακωνόμαστε’ και μάλιστα άγρια- όχι τόσο για τη ‘διαχείριση’ των συναισθημάτων’, αλλά για την έκφρασή τους στους άλλους…

  8. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Η ΦΕΜ αναγνωρίζει και επιβραβευει την υπέροχη δουλεια της παρέας πραγματικα με καάλυψαν οι προλαλήσαντες και ειδικά ο νεραιδακος. φιλια μελαγχολικα…

  9. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    ε καλα δε θα φύγω και έτσι

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φεγγαρένια, ΦΕΜ, χαίρομαι που σε κάλυψε η πάρε-ούλα, αυτό δε… το…του «νεραιδάκου», είναι όλα τα λεφτά!
    Νάσαι καλά καλή μου, το χιούμορ σου ακτύπητο!
    Υπέροχο, μελαγχολικό τραγούδι, γεμάτο χαρά και κέφι! Μπράβο ΦΕΜ, μπράβο Μαχαιρίτσα!
    Ας βάλουμε λοιπόν στη καρδιά πατίνια και δυο ρουλεμάν…!

  11. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Συνεχίζω με ένα ποίημα-σταθμό:

    ‘Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
    πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
    κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ’ όχι
    με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
    ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
    τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
    κι αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις.’

    Kαλό βράδυ σε όλους…

  12. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Kαι σαν νησιώτης (καταγωγή από Άνδρο), γλυκιά μελαγχολία και θάλασσα είναι συνώνυμα για μένα…

    και για τον θείο ‘Νιόνιο’ φαντάζομαι…

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΦJK, o Καβάφης, μεγάλος μελαγχολικός, που σου γεννά μια γλυκιά θλίψη, ευχαριστούμε γι’ αυτή την βραδινή νότα.
    Όμως…ΚΝΟΥΔΙΑ και ΟΓΚΑ για να μη ξεχνιόμαστε, για να μαθαίνουμε να κοιτάζουμε λίγο περισσότερο γύρω μας, με αυτοσαρκασμό και επίγνωση της προσωπικότητας μας!

  14. Φίλτατη ΚΜΝΒ μου καλημέρα.Χθες πήγα ξενάγηση στο νέο μουσείο της Ακροπόλεως και ήταν πραγματικά υπέροχα.Πολύ ωραίο κτήριο και φανταστικά τα εκθέματα.Βέβαια για να το απολαύσεις πρέπει να πας πολλές φορές γιατί μιλάμε για 4.000 εκθέματα.Η ξεναγός πολλή καλή και αξίζει να πας με ξεναγό γιατί έτσι μαθαίνεις κάτι παραπάνω.

    Γνωρίζω ότι το σχόλιο μου δε σχετίζετααι με το συγκεκριμένο post σου αλλά ήθελα να μοιραστώ μια ωραία εμπειρία μου με τους ΑΦ μου.

    ΦΑΣΜΑ ευρύτατο και φιλί στα κουκλιά.Πιάσε μία Χ.Α. και καλή σου μέρα.

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΑΦΓ, χαίρομαι που μοιράστηκες την χαρά σου με την πάρε-ούλα, προσεχώς θα το επισκεφτώ και εγώ, βλέπεις από εδώ που μένω, είναι ολοκληρη εκδρομή, αλλά θα τ’ οργανώσω.
    ΦΠΑ, καλή σου μέρα και ευχαριστώ για το τραγούδι…είναι όντως πολύ γλυκό να σε αγαπούν και ακόμα πιο γλυκό να σου το λένε!

  16. Τι!Δε θα πας πετώντας;Πάντως πέρα από την πλάκα να πάρεις τον Νεραιδοσύντροφο από το χεράκι μια μέρα και να πάτε!!Φιλί!

  17. Το Fwino Asteraki ξέρει κανείς που εξαφανίστηκε;;;;;

  18. Αχ αυτή η μαγική σου σφαίρα!!!Όλα τα βλέπει και τίποτα δε μαρτυράει.Σου αρέσει να με έχεις σε αναμμένα κάρβουνα!Ντρόπή σου!! 🙂

    Σφαίρα μου Σφαιρούλα
    Και όμορφη Κυρούλα μου
    Δείξε στον καλό Γιαννάκη
    Πού είναι το Fwtino Asteraki

  19. Οι πιό δημοφιλείς αναρτήσεις της ΚΜΝΒ από άποψη σχολίων.Η,επί το ελληνικότερον,το TOP 3!!!!

    1)Τρεις μήνες αργότερα.Αναρτήθηκε στις 28/9/09 από ΚΜΝΒ.219 σχόλια.
    2)Η πάρε-ούλα στο μπλογκ-ούλι.Αναρτήθηκε στις 22/9/09 από ΚΜΝΒ.154 σχόλια.
    3)Βολτάροντας.Αναρτήθηκε στις 7/10/09 από ΚΜΝΒ.152 σχόλια.

    Από εδώ και πέρα θα φέρω τον τίτλο ΕΜΥ
    Ειδικός
    Μαθηματικών
    Υπολογισμών

    Άραγε αυτή μου η συντομογραφία θα έχει καλύτερη τύχη στο ΤΘΠ;Ο χρόνος θα δείξει.

    Θα παίζω τάβλι εδώ δίπλα αλλά θα έχω το νου μου…

  20. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    To ξέρω, έχω γίνει κουραστικός, αλλά πάρτε ακόμα ένα γαλλικό τραγουδάκι… είναι από τα αγαπημένα μου…
    Francois Feldman – Magique Boulevard

    »… Elle laisse tranquille
    Les amoureux
    Qui ratent le film
    En ferment les yeux

    Elle vend ses glaces
    Avec ses rêve
    Un sourire passe
    Au bord de ses lèvres… »

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Cher ami, pas du tout, ici, il y a d’ autres choses plus fatiguantes et enervantes, qu’ une chancon duce et melancolique, merci…Όλα χωρίς τόνους…παρδόν αλλά μου έχουν εξηγήσει εκατό φορές, αλλά βαριέμαι!

      • Ο/Η Karapiperis John λέει:

        Ca ne fait rien… d’accord, τα ‘αξάν’ ποτέ δεν τα συνήθισα κι εγώ στο κομπιούτερ, γιατί τότε απλά δεν είχαμε πληκτρολόγια- μόνο χαρτιά είχαμε !!!

  21. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Καλημερα

  22. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Λέω να πω μια καλημέρα…
    Το όνομα Αντιγόνη Μεταξά – Κροντηρά μπορεί να μη σας λέει κάτι, η «Θεία Λένα» όμως σας λέει κάτι…

    ΚΜΟΥΔΙΑ σε όλους !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      τρα, τρα, τρα λα λα λα!
      Ε!, τώρα αν σου πω, ότι πρώτα φορά το ακούω, γιατί γεννήθηκα στο Παρίσι και από δυό χρονών ζούσα στη Πόλη, βλέπε Βόσπορο…αλλά τ’ άκουγε ο νεραιδοσύντροφος! λα λα λα λα!

      • Ο/Η Karapiperis John λέει:

        Βάλε τον Π. να σου κάνει ιδιαίτερα !!! Ήταν τα πρώτα μας ακούσματα τότε … Μιλάω για 30+ χρόνια πριν… Και μια που αναφέρεις Πόλη και Βόσπορο, δε θα ήταν καλή ιδέα ένα post για τις αναμνήσεις σου? Ξέρω, ήταν δύσκολα τα χρόνια αυτά, αλλά καλές εικόνες πάντα υπάρχουν… κι ιδιαίτερα όσον αφορά τα γλυκά !!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          ΦJK, στο βιογραφικό μου, γράφω…τέλος πάντων αναφέρω τα του Βοσπόρου, έτσι έχω συνδεθεί με τον Νεραϊδάκο που μεγάλωσε και αυτός στον Βόσπορο, εξ’ ου και το ΚΜΝΒ, Καλή Μάγισσα Νεράιδα του Βοσπόρου, που ήταν δική του προσφώνηση και είναι ότι πιο τρυφερό έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια! Όσο για τις αναμνήσεις μου, ποιο ποστ καλέ, μυθιστόρημα οι αναμνήσεις μου…μη ξεχνάς ότι έζησα, ολομόναχη 12 χρόνια με μωρό… και το μυθιστόρημα συνεχίζεται και με τον Νεραιδισύντροφο…μέχρι σήμερα!

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      Ax ΦJk, γιατί το κάνεις αυτό Σαββατιάτικα!!!
      (είμαστε κι άλλοι 30+ εδώ, ξέρεις.. 😉 )

      Θυμάμαι τη Θεία Λένα -Αντιγόνη Μεταξά στο ραδιόφωνο -είναι άλλωστε από τα πρώτα πράγματα που θυμάμαι -πολύ πριν την ακούσω σε δισκάκια (έχω ακόμα μερικά) και πολύ πολύ πριν την τηλεοπτική εκπομπή της κόρης της, Λήδας Κροντιρά (έχω βιβλία της!)

      Ακόμα -για να σε τσακίσω- θυμάμαι το ΜπαρμπαΜητούση και τον Κλούβιο και τη Σουβλίτσα!!! 😆 😆 😆

      Άντε, και μια πληροφορία για το ΣΚ: ο Παραμυθάς, πολλά χρόνια πριν φορέσει μαγικό γιλέκο, ήταν παιδί-θαύμα του ελληνικού θεάτρου (ήταν περίπου 7 αν θυμάμαι καλά, όταν ξεκίνησε). Στο πρώτο έργο που έπαιξε είχε συμπρωταγωνίστρια τη Λήδα Πρωτοψάλτη και έπαιζε μαζί (μεταξύ άλλων) με την Άλκη Ζέη. Το δεύτερο έργο, το «Παιδί του δρόμου», ήταν σε μετάφραση Αντιγόνης Μεταξά 🙂

      ΑΦ σε όλους, καλό Σαββατοκύριακο
      (ώρα φαγητού για το σπίτι μας)
      🙂

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Ναι, νονούλα μου πολύ συγκινητικά φαίνονται όλα αυτά και για μένα που μου τα διηθείστε, ναι ο νεραιδοσύζυγος υπήρξε ΚΑΙ «παιδί θαύμα» του Θεάτρου, ερήμην μου!
        ΑΦ και καλό σου Σαββατόβραδο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι σε θέλω ΦΕΜ, «μέσα» στο θέμα…της νοσταλγίας όμως…Προσοχή, η μελαγχολία δεν έχει να κάνει με παρελθόν, πολλοί μπερδεύουν την νοσταλγία με την μελαγχολία. Γι’ αυτό και σαν παράδειγμα, έβαλα ένα ηλιοβασίλεμα, οι μελαγχολικοί θα καταλάβουν τη διαφορά…όταν είσαι στο εδώ, δεν νοσταλγείς, δεν ελπίζεις, απλά ζεις!

  23. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Αν και δεν είμαι τόσο του ‘ελληνικού’, το συγκεκριμένο με έκανε να δακρύσω…

  24. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Ιωάννη καποιος σου κλέβει τη δουλεια… χιχιχιχι!

  25. ΚΜΝΒ και φεγγαρένια το νεραιδάκος κάντε το νεραιδίδης γιατί πρέπει να έχω και μια ποντιακή πινελιά στο γεννετικό μου κώδικα…αν δεν σας αρέσει κάντε το νεραιδάκης μια και την όμορφη Κρήτη την έχω στην καρδιά μου(και ειδικά το Ρέθυμνο)! 🙂
    Άιναφετς ΚΜΝΒ και η υπόλοιπη νεραιδοπαρεούλα να είμαστε καλά και να περνάμε καλύτερα, Αληθινά Φιλιά και καλό Σ/Κύριακο!

  26. Συννονόματε το συγκέκριμενο μπορεί να σε έκανε να δακρύσεις αλλά η ΚΜΝΒ μας δε θέλει να έχει κάμία επαφή με Π.Τ.Ανέβαζα παλιότερα και εγώ Π.Τ. εδώ αλλά πήγαιναν στο βρόντο.Μετά βρήκα την Αχίλλειο πτέρνα της που ακούει στο όνομα Χ.Α.Είναι υπέροχο πράγματι γιατί για μένα ο Π.Τ. είναι ο καλύτερος εν ζωή λαικός τραγουδιστής.Και εγώ είμαι καθαρά του ελληνικού ρεπερτορίου και πιο πολύ του λαικού.Από ξένη μουσική ακούω ελάχστα πράγματα.

    Φεγγαρένια μου ακόμα δε έγινες αναγνώστριά μου και ανησυχώ.

    ΦΑΣΜΑ ευρύτατατο,φιλί στα κουκλιά και καλό υπόλοιπο ΣΚ σε όλους.

    Υ.Γ.:Άραγε θα πάρω το ΕΜΥ μου;;

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΝDimitri, τίποτα απ’ ότι προτείνεις…είσαι και θα είσαι Ο νεράιδος. ΤΑΜΑΜ
    Ναι, ναι, ναι. Θα περάσουμε καλύτερα, όπου νάναι!

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Λοιπόν, νεριαδοπαρεούλα, σας αφήνω να τα λέτε…γιατί, ετοιμάζω άλλο ποστ!
    ΑΦΜ, ΦΠΑ, και ελπίζω όχι ΚΝΟΥΔΙΑ και ΟΓΚΑ!

  29. Παράθεμα: Καλώς να έρθει! | Άιναφετς

Σχολιάστε

