Χρόνια πολλά…Φρεντ-ούλι!

Ο Φρεντ-ούλης, δυόμιση χρονών, πλήρως εξοπλισμένος, στην παραλία της Σκιάθου.
Όπως μπορεί να διακρίνετε, είναι γυμνούλης. Είμαι της άποψης, ότι όσο μπορούμε να κυκλοφορούμε τσίτσιδοι, γιατί να μη το κάνουμε…

FRED

Εδώ ο Φρεντερίκ, περίπου στα 12, στην ίδια παραλία της Σκιάθου, από ανέκαθεν, αθλητικός τύπος, εδώ προφανώς μόλις έχει κάνει σκι!
Σήμερα γίνεται 38 ετών και ήθελα να του κάνω έκπληξη, γι΄αυτό και του κάνω αυτό το αφιέρωμα…
Ο Frederic γεννήθηκε το 1971 στο Παρίσι, από πατέρα Γάλλο-Αρμένη.
Το 73 ήρθαμε, τα δυο μας…στην Αθήνα. Πήγε στο Γαλλικό σχολείο της Αγίας Παρασκευής και αφού «κατάφερε» να το τελειώσει, σπούδασε Διεύθυνση Παραγωγής για την TV. O Fred, όπως στην συνέχεια τον αποκάλεσαν οι φίλοι του, δουλεύει από τα 18 του για την Ελληνική τηλεόραση…αυτά εν συντομία!
Το 2007 παντρεύτηκε την Κωνσταντίνα, τον Αύγουστο του 2007 γεννήθηκε ο Αλέξανδρος και τον Μάρτιο του 2009 γεννήθηκε η Ίρις.
Στην αποκάτω φωτογραφία, στην ίδια παραλία, φέτος το καλοκαίρι, όλη η οικογένειά του, χαμογελά!
Χρόνια πολλά Φρεντούλι μου!

04082009099

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

23 Responses to Χρόνια πολλά…Φρεντ-ούλι!

  1. Ο/Η roadartist λέει:

    Χρόνια του πολλά, με υγεία και αγάπη περιτριγυρισμένος..
    Και εσείς πάντα κοντά του!
    Αφ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νεράιδα, roadartist…ακόμα στην Αθήνα είμαι…δυστυχώς για να βρίσκομαι κοντά στον Φρεντ, δεν πρόλαβα, τα μουσεία…έχω όμως κάθε δικαιολογία…ευχαριστώ για τις ευχές!
      Πολλά- πολλά ΑΦ!

  2. Ο/Η σταγόνα λέει:

    Xρόνια πολλά!!! χρόνια καλά!!! με υγεία και χαρά!!!
    φιλάκια μαγισσούλα μου:)

  3. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Να τον χαιρεσαι να τα κατοστήσει αλλά εγω κόλησα με αυτό το φατσακι με το ροζ καπέλο καλέ τι γλύκα απίστευτη; φτουσου μάτια μου. αχ ναι ξέρω τραγούδι ενα τραγούδι για το γιο που ήταν κάποτε πιτσιρικάς λοιπόοοοοον

    αυτοοοοοοοο! τα φιλιά μου!

  4. χρόνια πολλά στον Φρεντ να είναι πάντα καλά και να τον καμαρώνεις!
    ΑΦ!

  5. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Nα τον χαίρεσαι και να σας χαίρεται !!!

  6. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Χρόνια του Καλά, Πολλά
    χαρούμενα
    γεμάτα από όμορφες στιγμές

    να τον χαίρεσαι γλυκιά μαμά 🙂
    και να μας τον φιλήσεις, κι εκείνον και τις «φατσούλες» του 😉

    ΑΦ!

  7. Ο/Η basnia λέει:

    να τον χαίρεσαι. πάντα με υγεία και πάντα μα πάντα με κάθε ευτυχία και αγάπη. με όλες τους τις διαδρομές ανθισμένες με χαμόγελα. χρόνια του πολλά καλά αμέτρητα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      basnia μου, ναι τον χαίρομαι, ναι τον καμαρώνω, γιατί είναι σωστός και καλός γιος και καλός πατέρας και καλός σύζυγος!
      Ευχαριστώ, για τις από καρδιάς ευχές σου. φπα…

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΚΜΔ, νατασσάκι, νονούλα μου,
    Ευχαριστώ για τις ευχές…όσο για τα φιλιά, από μικρός δεν ξέρω γιατί, όταν τον φιλούσα…δεν τρελαινόταν, το ίδιο και ο Αλέξανδρος…κληρονομικό;
    Πολλά -πολλά φιλάκια σε σένα και στον Άκη σου!

  9. Αγαπημένη μου γλυκιά μου Νεράιδα.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον Φρειδερίκο σου και εσύ να συνεχίσεις να τον καμαρώνεις για άλλα 38 χρόνια!Τις εκ βάθους καρδίας ευχές μου για τον πρωτότοκό σου.Πολύ ωραίες οι φωτό.είμαι σίγουρος ότι το λάτρεψε το δώρο σου.Σε φιλώ.Γλυκά φιλιά σε Ίρις και Αλέξανδρο(να τον χαίρονται τον μπαμπά!) και ένα γλυκό φιλί στον Π. όταν με το καλό γυρίσεις στο Καπανδρίτι.

    Η Κωνσταντίνα πως κατάφερε δύο γέννες σε 8 μήνες;Χαρά στο κουράγιο της!Πάντως από μαθηματική άποψη είναι παράδοξο.Ολίγον…

    ΑΦ σε όλους…

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΝΑΙ, ρε, έχεις δίκιο…το 2009, Μάρτιο, γεννήθηκε η Ίριδα…ε, έχουμε και κάποια ηλικία, να σαι καλά να μου το θυμίζεις, χι χι χι!
    Ευχαριστώ για τις ευχές, κάλιο αργά παρά ποτέ και ΑΦ!

  11. Εμ.Είμαι το μαθηματικό μυαλό της παρέ-ούλας η δεν είμαι 🙂 ;;Συγγνώμη για τα καθυστερημένα Χρόνια Πολλά αλλά χθες είχα πάει Βουτζά και το δικό μου laptop έχει χαλάσει.Εδώ στο Ν.Ηράκλειο χρησιμοποιώ της αδελφής μου.Σε φιλώ και πάλι!!

  12. Και μη σε ακούσω να λες ξανά ότι δε διαβάζω προσεκτικά τις αναρτήσεις σου!!! 😆

  13. Ο/Η αριαδνη λέει:

    Kαλή μου Μαγισσούλα μου ΝΑιναφετς (δεν σε καλοπιάνω μη νομίζεις) να χαίρεσαι το αγοράκι σου!! (αλήθεια τα βλέπουμε ποτέ μεγάλα τα παιδιά?) Με μια μικρή καθυστέρηση, καταλαβαίνεις..
    Υγεία πάνω απ’ολα (οσο τετριμένη ευχή και να είναι παραμένει η νο.1) να χαίρεται την ομορφη οικογένειά του, να την χαίρεστε κι εσείς!!!
    Καλά αυτή η παραλία της Σκιάθου εχει δει μεγάλες δόξες, τι ωραία που τα περνάτε, πάντα έτσι εύχομαι….

    Και ο Αχιλλέας μου Μάρτιο είναι γεννημένος στις 20 (του 2007) 🙂 🙂

    Καλό σαββατοκύριακο να έχουμε όλοι, ότι και να κάνουμε.
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      αριάδνη, καλή μου Νεραιδούλα (εγώ σε καλοπιάνω!).
      Ευχαριστώ για τις ευχές, ναι η υγεία είναι σημαντική, πιο σημαντική είναι η ψυχολογική υγεία, πιστεύω ότι ψυχολογικά όταν καταπιέζεσαι και δεν κάνεις τίποτα για να βγεις από αυτό, κάποια στιγμή αυτό σκάει στο σώμα, με διάφορες μορφές…
      Είδες τι γίνεται με τα εμβόλια και με τι χαρά, οι δημοσιογράφοι σπεύδουν ν’ ανακοινώσουν τους θανάτους!
      Πολλά- πολλά φιλιά σε σένα και στην οικογένεια σου!

Σχολιάστε

