Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Ένα χειμωνιάτικο, παγωμένο ηλιοβασίλεμα από το σπίτι μου!

Μετά το Χμ…! ήρθε το Brrrrrrrrrrrrrrrr!

Χμ… λέμε όταν κάτι μας βάζει σε σκέψεις, χμ… για τον γάμο, χμ…για μια κρίση, χμ…για μια ανάλυση, χμ…βασικά για οτιδήποτε μας προβληματίζει.

Το Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! όμως είναι εντελώς διαφορετικό.

Το Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! κολλάει στον χειμώνα όταν κάνει παγωνιά και κρυώνεις, λες Brrrrrrrrrrrrrrrr! ή όταν συμβαίνουν πράγματα γύρω σου… που σε παγώνουν, τότε πάλι λες Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !

Σήμερα 13 του μηνός, το τελευταίο 13άρι του χρόνου και όπως έχω ξαναγράψει, για μένα το 13 είναι σημαδιακό, αν όχι απολογητικό!

Έχεις λοιπόν, τα «χρονάκια» σου, και «ανοίγεις» ένα blog, μάλλον δεν ανοίγεις, σού το ανοίγουν, γιατί είσαι εντελώς άσχετος και γράφεις, γράφεις, γράφεις, απαντάς, απαντάς, απαντάς, σε όσους κάτι σου «λένε», βασικά σε όσους σου αφήνουν μια ζεστή αίσθηση. Έτσι μέσα σε πέντε μήνες που έχεις αυτό το blog, για ένα είσαι σίγουρος, έχουν πια δημιουργηθεί φιλίες.

Η φιλία, για μένα, είναι κάτι πολύ σημαντικό, για να υπάρξει φιλία πρέπει τα άτομα να μπορούν να επικοινωνήσουν, για να μπορέσουν να επικοινωνήσουν, πρέπει να μιλούν την ίδια γλώσσα, δεν χρειάζεται απαραίτητα να έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα ή τα ίδια γούστα, ένα είναι το βασικό, δεν πρέπει να έχουν ιδιοτέλεια.

Τώρα στο διαδίκτυο, οι άνθρωποι που επικοινωνούν από τα blog, συνήθως δεν γνωρίζονται και αυτό έχει κάτι το μαγικό, τις περισσότερες φορές δεν ξέρεις ούτε την ηλικία τους και καμιά φορά ούτε και το φύλο τους. Έτσι από τα λεγόμενα τους σχηματίζεις μια εικόνα και επειδή σχεδόν όλοι μας έχουμε και μια εικόνα για τον εαυτό μας, πολλές φορές η σχέση είναι ανάμεσα στις εικόνες, κάτι που μπορεί να είναι εντελώς παραπλανητικό!

Τον τελευταίο καιρό, καθώς γνωρίζω όλο και περισσότερους bloggers, έχω διαπιστώσει ότι πολλοί κινούνται στα ίδια μήκη κύματος.  Έτσι αυτό το blog έχει: Α) τους «τακτικούς» που αποτελούν την βασική «πάρε-ούλα» και που έχουν αναπτύξει ένα κώδικα επικοινωνίας, θα έλεγα ανοιχτής καρδιάς. Β) αυτούς που σχεδόν πάντα σε κάθε ποστ, απλά αφήνουν ένα σχόλιο. Γ) αυτούς που κατά εποχές περνούν και σχολιάζουν κάτι που τους κίνησε την περιέργεια. Δ) αυτούς που ονομάζω «τα σιωπηλά ξωτικά» που απλά διαβάζουν και δεν σχολιάζουν. Ε) αυτούς που συνήθως δεν έχουν blog και «εκ του ασφαλούς» σχολιάζουν, αυτή η κατηγορία βρίσκει «πρόσφορο» έδαφος, ίσως την καλοσύνη που επικρατεί, και με τα σχόλια τους σου δίνουν την αίσθηση ότι κάτι θέλουν να αποδείξουν ή να εντυπωσιάσουν -και αυτό που καταφέρνουν είναι να παγώσουν την ατμόσφαιρα, Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Η ίδια, παρά την ηλικία μου και επειδή έχω καταλάβει ότι έχω ακόμα πολλά να μάθω, αλλά βασικά γιατί είμαι πολύ επιφυλακτική σε όσους νομίζουν ότι όλα τα ξέρουν, προσέχω να μην το παίζω «δασκάλα» και μόνο αν υπάρχει αυτοσαρκασμός και φυσικά χιούμορ αυτό επιτυγχάνεται.

Επειδή η ζωή είναι σχέσεις, η φιλία θέλει φροντίδα, σεβασμό, κατανόηση, καλοσύνη, αλλιώς… Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

57 Responses to Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

  1. Το μόνο που θα που είναι ότι χαίρομαι που ανήκω στο Α αι ότι μετά το Δ ακολουθεί το Ε!!!!Σε φιλώ και πάλι!!!!

  2. Και επιτέλους ένα από τα λίγα post που το πρώτο σχόλιο δε το γραφει η ΚΝΔ… 🙂 😆 🙂 😆

    Τραγουδάκι για καλό ξημέρωμα θα βρεις στο τελευταίο μου σχόλιο στο Χμ…ΚΜΝΒ μου κι ΑΦ μου.

  3. αυτό που αγαπάω σε εσένα καλή μας Άιναφετς αλλά και σε όλους τους αληθινούς φίλους μου είναι αυτός ο αυθόρμητος από καρδιάς λόγος που δεν στοχεύει πουθενά …όταν λοιπόν τέτοιοι άνθρωποι κουβεντιάζουν ,παίζουν,γελάνε ,τραγουδάνε αλληλοπειράζονται ,μοιράζονται όνειρα και προβληματισμούς ακόμα και να παρεξηγηθούν θα βρουν πάλι αυτά που τους ενώνουν …
    τους υπόλοιπους απλά τους προσπερνάς με θυμό ίσως στη αρχή αλλά με αληθινή συμπόνοια στη συνέχεια…
    καιρό έχω να σου αφιερώσω ένα τραγουδάκι σε εσένα αλλά και σε όλους τους φίλους …θα μου επιτρέψεις φαντάζομαι(ελπίζω να εγκρίνει και η αγαπημέμη μας ΦΕΜ)
    ΑΦ και καλή εβδομάδα σε όλους!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μόλις άνοιξα το pc…και κάθισα με το ζεστό φασκόμηλο μου και με ένα τεράαααααστιο νοστιμότατο κουραμπιέ…να διαβάσω τα σχόλια της πάρε-ούλας!
      …έτσι που λες…μαθαίνουμε «τώρα» να λέμε τα σύκα, σύκα και την σκάφη, σκάφη…δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε…τραγουδάμε για να σμίξουμε…τον κόσμο!
      Ευχαριστώ, για την φιλία σου…τα τραγούδια σου…να καλά σου λόγια.
      Να έχεις μια καλή βδομάδα! ΑΦ…

  4. Ο/Η basnia λέει:

    και κυρίως η φιλία και η κάθε σχέση αναζητά και (πρέπει) να επιδιώκει αλήθεια συναισθημάτων.
    καλησπέρα σου και αφ!

  5. Ο/Η Margo λέει:

    Εγώ σε γνώρισα τώρα τελευταία και νιώθω πολύ πολύ ζεστά.Ίσως γι αυτό τόσο εύκολα Brrrrrrrrrrrrr με τους δήθεν 🙂
    Καλή βδομάδα και ΑΦ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, Μ margo μας, χθες το βράδυ, μπήκα στο blog σου και προσπάθησα ν’ αφήσω σχόλιο, αλλά δεν γινόταν τίποτα. Χαμογέλασα όμως, γιατί είδα, ότι δεν το βάζεις κάτω…καλά κάνεις…που θα πήγαινε ε! Τον τσάκωσες τον πελεκάνο, όχι θα τον αφήσεις να σε περι-παίζει…Πολλά ΑΦ…επανέρχομαι και στο σπίτι σου!

  6. To μεταβιβάζω εδώ για να το δουν όλοι…

    Αφιερωμένο στην ΚΜΝΒ και σε όλους τους ΑΦ με πολλά ΑΦ…

  7. Ο/Η roadartist λέει:

    Και όμως δυστυχώς ισχύει – ανεξαρτήτως ηλικίας – να σε πλησιάζει κάποιος, να σου προσφέρει κάτι, υποτίθεται ανιδιοτελώς, αλλά τελικά να υποβόσκει κάτι άλλο από πίσω. Προσωπικά όποτε το συναντώ, απομακρύνομαι μονάχα η ειλικρίνεια με αφορά.. Όσοι είναι ψυχροί, να μείνουν στην κρυάδα τους!!!
    Καλό βράδυ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νεραϊδούλα των δρόμων, roadartist,
      Δυστυχώς, είναι αναμενόμενο, όταν παίρνεις τους «δρόμους» και η καρδιά σου είναι ανοιχτή, να συναντάς, άτομα που δεν θα δώσουν ποτέ, αν δεν είναι σίγουροι ότι κάτι θα αποκομίσουν από σένα. Είναι εξαιρετικά δύσκολο, να δίνεις μόνο για την χαρά που σου δίνει αυτό και να μη περιμένεις τίποτα, σαν αντάλλαγμα. Η ανιδιοτέλεια είναι σπάνιο «φαινόμενο».
      ΑΦ και να έχεις μια γεμάτη και δημιουργική εβδομάδα!

  8. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    λοιπόν επειδη διακρίνω μια ανταρσία… ήρθα να βαλω τα πραματα στη θέση τους όταν λοιπόν οι αλλοι ντύνουν απλώς ένα ποστ με τραγούδια η φεγγαρενια κατορθώνει να δενει δυο ποστ σε ένα και συγκεκριμενα το χμμμμμμμμμ με το brrrrrrrrrrr με ένα και μονο τραγουδακι.

  9. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    χιχιχιχιχιχιχιχιχι καλα είμαι και πολύ ψώνιο όμως νεραιδουλα μετα από αυτό ελπίζω να μην με ενταξεις στην Ε κατηγορία… χιχιχιχιχιχιχιχι

    νεραιδε ίσα ίσα Ξυλουρη ακουγα σήμερα το πρωί… πολύ όμορφο όντως φιλακια σε όλα σας…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Στο τσακ…την γλίτωσες, με την bosa nova του Πάριου…είπαμε το μπλο-γκούλι…διαθέτει χιούμορ, ατελείωωωωωωωωωωωτο!
      Ναι είσαι, ψωωωωωωωωωωνάρα, αλλά σε αγαπάμε…τι να κάνουμε, αφού ανοίκεις στην Α κατηγορία, χι χι χι!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφιλάκια!

      • Γεια σας.Εκπροσωπώ το λεξικό του Κυρίου Μπαμπινιώτη.Θα ήθελα να ενημερώσω την αγαπητή μας Μάγισσα Νεράιδα του Βοσπόρου ότι το ανήκεις γράφεται με η!!!

        Υ.Γ.:Είναι απίστευτο πόσο εκνευριστικός μπορώ να γίνω άμα θέλω!!!! 😆

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          ΦΓ, θα προσπαθήσω, να αναλύσω, γιατί σε αυτό το μπλο-γκούλι το «ανοίκω», γράφεται με οι και όχι με η! χι χι χι!
          Ξέρεις τον οίκο, το σπιτάκι μας; Ε, όταν γράφω το ανοίκω, εννοώ τα του οίκου μας, δλδ του σπιτιού μας, ανοίκει κάποιος στον οίκο του μπλο- γκούλι. Ελπίζω να έγινα κατανοητή, γιατί μπορεί η «δαιδαλώδη» σκέψη της ΚΜΝΒ, να χαίρει παρεξήγησης, χι χι χι !
          ΑΦ και καλό σου βραδάκι!

  10. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Εμένα η χθεσινή (πια) μέρα (13/12) εδώ και χρόνια, με ζορίζει… για πολύ συγκεκριμένο λόγο: τέτοια μέρα έφυγε ο αγαπημένος μου παππούς Νικόλας, κι ακόμα και φέτος που έχουν περάσει 25 χρόνια, με ζορίζει. Μα, όσοι αγαπάμε είναι «εδώ» όσο τους θυμόμαστε -το ξέρω καλά πια.

    Από την άλλη, το χειμώνα κάνω πάντα «μπρρρρρρρρρ!» -δεν τον αντέχω, δεν τον αγαπώ
    και δεν εννοώ το χειμώνα σαν εποχή, μόνο…

    κάθε που συναντώ «χειμωνιά» θέλω να φύγω μακρυά, ή να φύγει αυτή μακρυά μου 🙂

    Κι αυτό που λες για τη φιλία και την ιδιοτέλεια, μπρρρρρ!

    Τώρα εδώ, στα blog κυρίως μα και στο διαδίκτυο γενικά, προσπάθησα από την αρχή να αποφύγω να σχηματίσω εικόνες για τους άλλους. Σε όσους μου έκαναν «κλικ» από την αρχή, προσπάθησα να τους γνωρίσω από κοντά, να έχω την πραγματική τους εικόνα. Και με τους περισσότερους δεν έπεσα έξω, ήταν ακριβώς αυτό που «διάβαζα» στα blog τους. Μια και, βλέπεις, υπάρχουν άνθρωποι που δεν φοβούνται να «εκτεθούν», να αφήσουν να φανεί ο αληθινός τους εαυτός -ακόμα και με τα στραβά και τα ελαττώματά τους- και να είναι αληθινοί σ’ αυτά που παρουσιάζουν εδώ μέσα.

    Υπάρχουν φυσικά κι αυτοί που «παρουσιάζονται» κάπως και είναι εντελώς διαφορετικοί, για διάφορους λόγους. Είτε γιατί θέλουν να γοητεύσουν τους συνομιλητές τους και να τους εντυπωσιάσουν, είτε γιατί φοβούνται να δείξουν ποιοι είναι, είτε γιατί ντρέπονται γι’ αυτό που είναι (είτε όλα αυτά μαζί, κι άλλα ακόμα). Όταν έχεις ιστολόγιο που οι άλλοι παρακολουθούν τακτικά, και ανταλλάσσεις μαζί τους σχόλια, το καταλαβαίνεις αρκετά γρήγορα. Όταν είναι απλά σχολιαστές (γιατί δεν τολμούν να ανοίξουν blog, ή γιατί δεν είναι σε θέση να ανοίξουν blog) μπορεί να σου πάρει λίγο περισσότερο χρόνο να τους καταλάβεις. Αλλά στο τέλος, αργά ή γρήγορα, θα φανεί το αληθινό τους πρόσωπο, καλό ή κακό.

    Έχω παραδείγματα: όταν γνώρισα από κοντά τη Φεγγαρένια μας, ήταν -και είναι- ακριβώς όπως είναι και στα σχόλιά της (Και λυπάμαι που δε βοηθάει ο χρόνος μου για να βλεπόμαστε πιο συχνά). Το ίδιο κι ο Γιάννης, ο Δημήτρης, η φίλη μου η mamma, ο AfMarx, ο Κούκος, η Ρίτσα, η Ρουλα… Άνθρωποι που για μένα πια είναι φίλοι καρδιάς, μετά από τρία χρόνια καθημερινής σχεδόν επικοινωνίας. Και δε λέω κουβέντα για σένα ΚΜΝΒ μου και το Νίκο, που σας αγαπώ και σας νιώθω οικογένειά μου πια 🙂

    Η αληθινή φιλία είναι ανθρώπινη σχέση, κι όπως όλες οι ανθρώπινες σχέσεις θέλει δουλειά πολύ. Και αλήθεια. Και να δίνεις, χωρίς να περιμένεις ανταπόδοση.

    Λογοδιάρροια μ’ έπιασε, αλλά είπα μια και δεν πρόλαβα (:p) το πρώτο σχόλιο, να βγάλω το άχτι μου!

    καλημέρα σε όλους, καλή βδομάδα!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!!!!

  11. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Νατασσακι μου… φιλάκια πολύ πολυ πολυ μου χεις λείψει κοπελιά… μη με δίνεις βρε και συ μπας και νομίσει κανείς πως είμαι σοβαρός άνθρωπος… χιχιχιχιχιχιχιχι (καλά δε παίζει!) και το Νεραιδο μαυρα ματια κάναμε… άντε να μαζευόμαστε σιγα σιγα να πεις και στον Αλλου να τον γνωρίσουμε εκ του σύνεγγυς

  12. Ο/Η Παραμυθάς λέει:

    Αν και το αποφεύγω να σχολιάζω εδώ για λόγους που φαντάζεται κανείς, θα ήθελα να σημειώσω κάτι που μου έμαθε η ζωή για την ιδιοτέλεια. Η λεπτότερη, βαθύτερη και «αιτιολογημένη» ιδιοτέλεια -γι’ αυτό και η χειρότερη- είναι η ιδιοτέλεια να μην πληγώνεσαι από την ιδιοτέλεια, και γι΄αυτό να είσαι κλειστός και καχύποπτος. Μπορεί κάποια συμπεριφορά, κάποια χειρονομία που σου έκαναν κάποτε να έγινε από ιδιοτέλεια και να έχεις καταγράψει αυτή την κίνηση ή συμπεριφορά ως ιδιοτελή. Οπότε κλείνεις για να μην πληγωθείς και κάθε φορά που τη συναντάς κουμπώνεσαι, κι έτσι υπάρχει πιθανότητα, έστω και μία στις εκατό, να χάσεις τη χαρά να δεχτείς αυτή την ίδια κίνηση, την ίδια συμπεριφορά να γίνεται χωρίς ιδιοτέλεια. Αξίζει εκατό φορές να πληγώνεσαι, παρά νά χάσεις τη χαρά μιας χειρονομίας που γίνεται χωρίς ιδιοτέλεια. Οφείλω να σας εξομολογηθώ -αυτό θυμήθηκα και γράφω όλα τούτα, και συγνώμη για το μάκρος- ότι αυτό το μάθημα το πήρα πριν πολλά χρόνια, όταν δούλευα στην ΕΡΤ και ήμουν θεόκλειστος, επειδή το 99% όσων με πλησίαζαν είτε με φοβόντουσαν είτε μ’ έγλυφαν. Και το μάθημα το πήρα από έναν άνθρωπο, πραγματικής καλοσύνης, αληθινά γνήσιο και βαθιά ανιδιοτελή: τον ΕΥΓΕΝΙΟ ΣΠΑΘΑΡΗ – καλή του ώρα όπου και ό,τι κι αν είναι πια. Καλή εβδομάδα. Σας φιλώ πολύ

  13. Ο/Η Mika λέει:

    κυρία Παραμυθά μου αρέσει το » Δ) αυτούς που ονομάζω “τα σιωπηλά ξωτικά” που απλά διαβάζουν και δεν σχολιάζουν.»
    Εχω μια αγάπη στα ξωτικά και λέω να το κρατήσω…!!!
    Δεν είμαι τακτική σχολιάστρια αλλά τακτική αναγνώστρια…
    καλη σας μέρα!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ… Mika, η περίπτωση σου, θέλει ανάλυση!
      Εσύ ανοίκεις στην κατηγορία, του μη σιωπηλού, αλλά ξωτικού….χι χι χι…που απλά αφήνει ένα σχόλιο γιατί το περιβάλλον, σού είναι οικείο…
      Τα σιωπηλά ξωτικά…τα οποία γνωρίζω…ως μάγισσα…χι χι χι, γιατί αφήνω σχόλια στα blogs τους…και εκείνα πάντα μου απαντούν στα blogs τους… όμως, για κάποιο εντελώς σεβαστό λόγο, δεν αισθάνονται την ανάγκη να σχολιάσουν, εδώ.
      Για αυτόν τον λόγο λοιπόν, Ξ. Μίκα, ως ξωτικό, είσαι ελεύθερη, να περι-διαβάζεις και να περι-διαβαίνεις, όταν και όσο το αισθάνεσαι!
      Πολλά Αφφφφφφφφφφφφφφφιλάκια!

      • Ο/Η Mika λέει:

        αυτό είναι αλήθεια κυρία Παραμυθά μου…η περίπτωση μου θέλει πολύ ανάλυση…χαχαχαχα
        σούπερ!!μια κατηγορία μόνη μου!!!και μάλιστα ξωτικό!!!
        Μου αρέσει…
        σας ευχαριστώ που με αφήνετε να περιδιαβαίνω και όντως έτσι είναι…νιώθω οικεία…
        πολυ καλή σας μέρα!!!

  14. Επαθε κάτι το blog του Νεράιδου Δημήτρη;Μου βγάζει το ιστολόγιο δεν βρέθηκε!

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      ΦΓιάννη, θα σας ενημερώσει ο Δημήτρης, μα
      μπες από εδώ

      http://alsoscom.blogspot.com/

      (κάποιο πρόβλημα είχε, μα τώρα είναι Ο.Κ.)
      😉

      (κι αν ξανακάνεις τέτοια σχόλια «διορθωτικά» θα σε βάλω στην κατηγορία σχολιαστών «ξινός», κανόνισε! 😛 )
      (άσε που θα σε φωνάζω Μπαμπι-νιώτη! :P)
      😆 😆 😆 😆 😆

      • Ο/Η astarti λέει:

        … με υπονοούμενα και αστεϊσμούς γύρω από ‘μένα και το όνομά μου
        (Ζαχαρούλα Μηλιαρά Νιώτη… as in Μπαμπι-νιώτη)…

        δε θα αποκτήσεις αυτό που ποθείς…
        και το χειρότερο είναι ότι το ξέρεις…

        τη μάχη καλή μου δεν τη δίνουμε με τους άλλους…
        τη δίνουμε με τον εαυτό μας…

        Μπορείς, νατασσάκι, να γλυτώσεις από τον εαυτό σου;…

        μακάρι…

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          astarti, διάβασα με πολύ προσοχή το σχόλιο σου, επειδή όμως ο Άρης και ο Ερμής (πλέον), είναι ανάδρομοι, δλδ, άλλα λέει ο ένας, άλλα καταλαβαίνει ο άλλος, θα προσπαθήσω να το «αποκρυπτογραφήσω»!
          Καταρχάς, Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
          Όταν ΕΔΩ, επιτίθεσαι σε κάποιον που ΕΔΩ τον αγαπούν και τον εκτιμούν, «πλαγίως» θίγεις όλη την πάρε- ούλα.
          Αυτό το μπλο-γκούλι «εν-οίκει» (ανήκει!) σε μια πάρε-ούλα, που έχει μόνη της φτιάξει ένα Τ.Θ.Π, μαγικό λεξικό, με τον ΦΓ, τον ΦJK, τον νεράιδο Dimitri, την ΚΜΔ, νεράιδες, μαγισσούλες, σιωπηλά και μη ξωτικά και πολλούς άλλους μαγικούς φίλους, ότι γράφεις λοιπόν, χαλάει την ζεστασιά που νίωθουν όσοι το διαβάζουν.
          Όταν οι καρδιές είναι ανοιχτές και δεχτούν «λεκτική βία»…παγώνουν!
          Δεν καταλαβαίνω, επίσης, για πιο λόγω, μετέφερες αυτή την λογομαχία, εδώ;
          Δλδ. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

          • Ο/Η astarti λέει:

            ας είστε όλη η παρεούλα καλά και ζεστά
            εγώ πάλι με την πολύ ζέστη ναρκώνομαι…

            δε θα εκμεταλλευτώ άλλο την καλοσύνη σου, μείνε ήσυχη…

        • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

          Αγαπημένη μου ΚΜΝΒ, δεν αξίζει τον κόπο να παγώνεις

          Μια παρεξήγηση ήταν -το όνομα του Μπαμπι-νιώτη έχει πολλά «ανέκδοτα» που κυκλοφορούν, αυτό θα εξηγούσα στο ΦΓιάννη για να τον πειράξω, που έχουν να κάνουν με το Μπάμπι το Φλου, το Μπάμπι (το ελαφάκι της χαμένης) νιώτης και διάφορα τέτοια -αλλά η ασταρτη, «μυγιάστηκε»

          Φταίω εγώ που δεν σκέφτηκα πως οι υπόλοιποι δεν ξέρετε αυτά που ξέρω, και η ασταρτη που το πήρε προσωπικά, χωρίς να αναρωτηθεί αν στ’ αλήθεια ξερουν όλοι το επίθετό της

          Για τα άλλα που μου «καταλογίζει», δεν θα απαντήσω εδώ, δεν έχει νόημα άλλωστε.

          άστο να περάσει, να φύγει –

          είναι κι αυτοί οι ανάδρομοι! 😉

          καλημέρες και φιλιά, πολλά κι αληθινά

  15. Από το link σου μπαίνει αλλά μόνο από εκεί.Λες και τα www που έχει πριν το alsos ο Δημήτρης στην URL του δημιουργούν το πρόβλημα.Γιατί από το Dimitri συνεχίζει να μη μπαίνει.

    Βρε βάλε με σε οποια κατηγορία θες.Αρκεί να με αγαπάς!

    Γιατί Μπάμπι-νιώτη;Προς τι η παύλα;Το λιγοστό μυαλό μου δε φτάνει την οξυδέρκεια του δικό σου.Λέμε τώρα… 🙂

  16. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Δεν ξέρω, πάντως η ‘παγωμάρα’ και το ‘μούδιασμα’ μετά τα τελευταία δεν μου έχουν φύγει εντελώς… Ρίχνω ακόμα ξύλα στο τζάκι… Δεν ξέρω σε ποιά κατηγορία blogger ανήκω, μπορεί και σε όλες. Για την ακρίβεια δεν είμαι πλέον blogger (είχα παλιότερα, το άφησα να ‘αραχνιάσει’ και τέλος το κατέβασα). Δε μιλάω εκ του ασφαλούς, όπου γράφω γράφω επώνυμα και μπορείτε να με βρείτε σε άλλες μορφές ιντερνετικής κοινωνικής διαδικτύωσης (ωραία έκφραση, ε?!)
    Από την αρχή το blog του Παραμυθά και κατά συνέπεια της Άιναφετσ αργότερα μου έκαναν ΄κλικ’. Γιατί μιλάνε κατευθείαν στην καρδιά και την ψυχή μου (ή τουλάχιστον στου παιδιού που κρύβεται ακόμα ζωντανό μέσα μου). Δε σας ξέρω προσωπικά, αν και θα το ήθελα πολύ να σας γνωρίσω κι από κοντά. Και δε σας κρύβω ότι οι επισκέψεις και τα σχόλιά μου στα blog σας δεν είναι εντελώς ανιδιοτελείς: Παίρνω σαν αντάλλαγμα μιά καλοσύνη, μια αθωότητα, ένα τρυφερό ‘σκέπασμα’ λίγο πριν με πάρει ο ύπνος, πράγματα δυσεύρετα στη σημερινή κοινωνία.
    ΟΓ σε όλες και όλους (Απονήρευτα ή μη δικό σας θέμα, αρκεί να είναι ζεστά…)

    Καραπιπέρης Γιάννης

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Qui, mon cher Jean,
      Τίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιποτα! μα τίποτα, δεν θα αφήσω ξανά, να χαλάσει αυτή την ζεστασιά που νίωθεις και που όλοι νιώθαμε, πριν πέσει ο βαρύς χειμώνας, (!)
      Ξύλα πολλά έχει η καρδούλα σου, φίλε μου και ξέρω τους Διδύμους, χι χι χι (…) εδώ είναι όλη πάρε- ούλα, για να ζεστάνει ο ένας τον άλλο…είναι εντελώς φυσικό και δεν είσαι ο μόνος (…) που μπορεί να «σαγηνευτεί», δλδ να μαγευτεί και μετά…να ξεσαγηνευτεί και να ξεμαγευτεί, λίγο άκομψα βέβαια θα έλεγα…χι χι χι!
      Μη τα παίρνεις όλα τόσο σοβαρά… Βλέπεις δεν είναι νύχτα για να σου στείλω ΚΝΟΥΔΙΑ και ΟΓΚΑ…πάρε όμως πολλές grosses bises!

  17. Ο/Η fractal λέει:

    Ηρθα να ζεσταθώ λιγάκ. Στο δικό μου blogg σου μίλησα για το χειμώνα που με έχει κουράσει.
    Που θα πάει όμως.
    Είμαι και εγώ εδώ περίπου ενάμιση χρόνο.
    Οι εμπειρίες μου υπήρξαν και θετικές και αρνητικές.
    Υπήρξαν και υπάρχουν στιγμές που σκέπτομαι να κλείσω το blogg μου.
    Όμως αισθάνομαι και εγώ την ανάγκη από αυτό το «σκέπασμα» που αναφέρει ο πιό πάνω φίλος.
    Το «σκέπασμα» του χεριού που σου χαϊδεύει ανάλαφρα τα μαλιά πριν πας για ύπνο.
    και σου ακουμπά το μέτωπο για να ανιχνεύσει τον πυρετό σου. Είχα ξεχάσει πως το είχα ανάγκη.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Magic fractal, ναι ήρθες να ζεσταθείς και Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! έπεσες, σε παγωνιά!
      Χαίρομαι που ο ΦJKarapiperis, που «κρυολόγησε» και αυτός, σου μετέφερε αυτό το ζεστό «σκέπασμα» που όλοι μας, αποζητούμε…
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  18. συγνώμη καλή μας Άιναφετς αλλά θα εκμεταλευτώ τον οίκο σου για μια σοβαρότατη ανακοίνωση:
    οπως όλα τα προχωρημένα και ιν μπλογς έτσι κι εγώ προσέλαβα από σήμερα μάστορα που έκρινε ότι πρέπει να αλλάξει η διεύθυνση του μπλογκ και να μπορείτε να με σεργιανάτε και να μου σφυρίζετε να βγαίνω άμα θετε στην εξής διεύθυνση που έδωσε και παραπάνω η ΚΝΔ:
    http://alsoscom.blogspot.com/
    στην πορεία θα δείτε και άλλες αλλαγές σύμφωνα με τις οδηγίες πάντα του ακριβοπληρωμένου μάστορα του άλσους…κι όλα αυτά για το καλό των εκατοντάδων πλέον αναγνωστών που συνωστίζονται να διαβάσουν όλα όσα με πολύ κόπο και φροντίδα …αντιγράφω!
    ο διάσημος πια φίλος σας μπλόγκερ ΝDimitri σας περιμένει! (μου το είπε ο ΦΓ…αν δεν διαφημιστείς δεν θα προκόψεις!)
    Μια τρυφερή καληνύχτα με ένα απαλό χάδι στα μαλιά όλων των φίλων που φιλοξενεί ετούτο το ζεστό σπιτικό!
    με τιμή dimitrisp(σε χρόνο εν….)

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      ΝΔημήτρη,
      αν ποτέ χρειαστώ διαφημιστή, θα ξέρω σε ποιον να απευθυνθώ!
      😆 😆 😆

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Με το παρδόν, καλέ Κύριε, μόλις επισκέφτηκα «αυτό» το blog…και δεν πολυκατάλαβα, τι διαφορετικό, έχει κάνει ο «ακατανόμαστος» μάστορας του άλσους…τόσο άσχετη είμαι φαίνεται ή ακόμα…παγωμένη! χε χε χε, αυτό είναι λέει…η ΚΜΔ, το σατανικό γέλιο, της ΚΜΝΒ!
      Προς το παρόν, μη μου τον συστήσεις, το μπλο-γκούλι, ακόμα καλά κρατεί!
      ΑΦ, και ευχαριστούμε για τα απαλά και ΖΕΣΤΑ χάδια στα μαλλάκια μας!

  19. Ο/Η ELGRECO λέει:

    Καλησπέρα και σου εύχομαι η ζωή να μη σου δίνει Brrrrrrrr 😀
    Να σαι καλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ELGRECO, φίλε μου, να πω την αλήθεια, δεν περίμενα με τέτοια παγωνιά, να σε δω στα μέρη μας! Τώρα μόλις πέρασε και έφυγε, μια πραγματική μπόρα, με βροντές, αστραπές, χαλάζι…και δεν συμμαζεύεται!
      Όσο για τα Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! φαντάζομαι πως ξέρεις και εσύ από…»Δαύτα».
      ΑΦ και καλό σου βραδάκι!

  20. Ο/Η σταγόνα λέει:

    Oσο και αν φωνάζεις Βrrrr εδώ μέσα έχει ζεστασιά.. Κι όταν μέσα κάνει ζέστη οσο θέλει απέξω ας φυσάει ο Βοριάς…
    Τα είπες τόσο όμορφα Kαλή μου Αιναφετς και χαίρομαι πραγματικά που σε συνάντησα..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαγική μας σταγονίτσα, εδώ εσύ, με τέτοια μπόρα, πρόσεχε μη καταποντιστείς!
      χα χα χα…ξέρω, ξέρω, θα μου πεις, τι άλλο να πάθω;
      Ναι, ο Βοριάς φυσάει, τώρα πια απέξω και η μπόρα, όπως όλες οι μπόρες, έχει ήδη απομακρυνθεί!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

    • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

      ε εδω φωναζε ήθελε τραγουδι ε σταγονιτσα; αφιερωμένο…

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΦΕΜ, Φεγγαρένια.
    Ευτυχώς, εδώ όσα λέμε, και όσα θέλουμε…κάνουμε, χωρίς να χάνουμε το μυαλό μας!
    Εξαιρετικό τραγούδι…από τα αγαπημένα μου, ευχαριστούμε!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφιλάκια!

  22. Ο/Η glarenia λέει:

    Τι θυμήθηκα στην αναφορά σου στο «φύλο»
    Πριν αποφασίσω να ανοίξω το δικό μου (όλα κι’ όλα…μόνη μου το άνοιξα. Χτυπήθηκα μα τα βρήκα όσα τέλος πάντων έχω καταφέρει) σχολίαζα ως «Γλάρος». Μπέρδεψα έτσι τον κόσμο…πίστεψαν πως είμαι γένους αρσενικού….
    Δεν πάει άλλο σκέφτηκα και …άνοιξα τα χαρτιά μου σαν ένα απλό ημερολογιάκι και τίποτε περισσότερο.
    Απέκτησα λοιπόν e-φίλους τόσους, όσους δεν επρόκειτο σε 20 ζωές να αποκτήσω. ΄Ασχετο, αλλά μερικοί με αμφισβήτησαν κρίνοντας ως υπερβολές τα αληθή γεγονότα που μέσα από μπλογκο-παιχνίδια κατέγραψα.
    Οι πραγματικοί (;) με πίκραναν κατά καιρούς και πολύ άσχημα.
    Εδώ έχω πολλά χαμόγελα, μια καλημέρα με περιμένει κάθε πρωί και αυτό μου αρέσει

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      glarenia, ζεστή η αγκαλιά σου, αυτές τις «άγιες μέρες» έχω σκοπό, να μελετήσω το blog σου, για να «πιάσω» ατμόσφαιρα και να σε γνωρίσω…
      Αν δεις τι κακία, τι δηλητήριο, πέφτει αυτές τις μέρες, στο blog του Παραμυθά- συντρόφου, θα φρίξεις…Νομίζω, λέω νομίζω, ότι μπορούν να γίνουν δυαδικτιακά, τερατουργήματα, (το ονομάζω λεκτική βία) και μια και πολλοί φορούν μάσκες υποτιθέμενης καλοσύνης, αυτά τα άτομα το διαδίκτυο τα αποβάλει…ως περιττώματα!
      ΑΦ και καλό σου βράδυ!

  23. Ο/Η nelly λέει:

    μαγισούλα, συνμπλογκική βοήθεια χρειάζομαι…
    αν θες κάνε μια βολτούλα απ’ τα μέρη μου και δες την πρόταση του γκιώνη και του Ξωτικού

    καλημέρα με ΑΦ

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    nelly, λοιπόν, πριν σου απαντήσω εδώ… πρώτα πήγα σπίτι σου!
    Όπως εξηγώ και στο blog σου, είμαι δυαδικτιακά άσχετη…μπορείς να βάλεις εσύ link, εδώ το κείμενο σου; Αν όχι θα ζητήσω στην νονά και φίλη του blog, να το προωθήσει καταλλήλως!
    Πολλά-πολλά ΑΦ και ελπίζω ο καινούργιος χρόνος να σας βρει, με την διευθύντρια σας!

  25. Ο/Η αριάδνη λέει:

    Kαλημέρα καλημέρα!!

    Αχ εγώ πάλι παίρνω το θάρρος να μπω από μόνη μου σε ξεχωριστή κατηγορία, ε ΚαλήμουΜΝΒ? Αυτή της μωρομάνας που ναι μεν θέλει(γιατί της αρέσει εδώ η ατμόσφαιρα, τα πρόσωπα, η ΚΜΝΒ,οι ζωγραφιές, τα κείμενα, κλπ κλπ κλπ) αλλά πρέπει να ευνοούν και οι συγκυρίες για να μπορέσει να γράψει με την ησυχία της αυτά που θέλει….. (ορίστε ξέρετε πόση ώρα το γράφω αυτό, μια ψυχή μου τραβάει το πόδι και άλλη μια φωνάζει «μαμά έλα ντω»…τώρα παιδάκι μου….μαμά έλα ντωωωω, τώρα παιδάκι μου έρχομαι…..μαμά έλα ντω(χαριτωμένα)…..ναι παιδί μου τώρα….χεχε και πάει αυτό κανένα 2λεπτο…..)
    έχασα τον ειρμό τώρα… αχαχούχα, η απάντηση της ασυναρτησίας!!

    Θα επανέλθω….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νεράιδα Αριάδνη, εσύ ανήκεις στην κατηγορία, «μωρά μου και μανούλες, είμαι εδώ για σας» ή «η νεράιδα των μαμάδων», λοιπόν…έχεις ατελείωτη δουλειά. Είμαι σε θέση επίσης, να ξέρω τι σημαίνει να μεγαλώνεις δυο μωρά και να θέλεις και να σταθείς στις μανούλες γύρω σου…Παρακολουθώ καθημερινά τα «δρώμενα» Σας!
      Εδώ, γλίτωσες από την παγερή ατμόσφαιρα που επικρατούσε, λόγω της λεκτικής βίας, κάποιων…πάει έφυγε και αυτό…το δε blog του Παραμυθά, είχε μετατραπεί από μερικούς «πικρούς», σε λεκτικό βόθρο!
      Μη χάσεις λοιπόν τον πολύτιμο σου χρόνο και όταν έχεις καιρό (!), έλα να τα λέμε!
      ΑΦ σε σένα και στους άνδρες σου!

  26. Ο/Η magissa kirki λέει:

    Ήρθα κι από δω και σε βάζω στ αγαπημένα μου για να μην σε χάνω!!
    Φιλιά! (εγώ τώρα σε ποιά κατηγορία να ανήκω άραγε;!).

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      magissa kirki: καιρό έχουμε να σε δούμε, μ’ αρέσει τι και πως γράφεις…
      Εσύ, ανήκεις στα «ακατονόμαστα» ξωτικά, μια ειδική κατηγορία ξωτικών!
      Και τρέχω…τρόπος του λέγειν, να σε εντάξω στην πάρε-ούλα!
      ΑΦ και καλή επιτυχία…χι χι χι!

Σχολιάστε

