Υπομονή… ε;

Εξαιρετικά αφιερωμένο, στην πάρε- ούλα του μπλο-γκούλι…και όχι μόνο!
Έχω μια πρόταση, αφού από μωρά ακούμε συνέχεια, κάνε υπομονή για το ένα, κάνε για το άλλο, τι λέτε να κάνουμε υπομονή, παρέα, για να… περάσει!

Ο  Μπαμπινιώτης, για όσους δεν έχουν καταλάβει θα πει υπομονή, μας εξηγεί!
Υπομονή:(χωρίς πληθυντικό) φανταστείτε να υπήρχαν πολλές αποδαύτες!
Όπως μάνα είναι μόνο μια, έτσι και η υπομονή είναι μόνο μια!
Συνεχίζει: «Ψυχική δύναμη με την οποία ανέχεται ή περιμένει κανείς κάτι, χωρίς να δυσανασχετεί ή να βιάζεται υπερβολικά«. Δλδ. να βιάζεσαι, λίγο… χι χι χι χι!
Και παρακάτω, για όσους δεν κατάλαβαν, βάζει φυσικά και παραδείγματα:
«Χάνω την… μου, οπλίζομαι με…, η (αποδαύτη)… έχει τα όρια της, κάνε… θα περάσει, χαρά στην… σου που αντέχεις ακόμη…»
Τι άλλο να κάνεις, πάλι καλά που το καταλαβαίνει!
Αυτή η υπομονή, έχει φυσικά την ρίζα της στο:
Υπομένω, από το αρχαίο, (υπέμεινα) δέχομαι με υπομονή, υποφέρω με καρτερία : αδιαμαρτύρητα / καρτερικά, – βάσανα /συμφορές/ δυσκολίες / βασανιστήρια ΣΥΝ. ανέχομαι, εγκαρτερώ.
Μάλιστα, νομίζω, ότι το εμπεδώσαμε!
Τώρα ας κοιτάξουμε παρέα πάντα και πολύ υπομονετικά, τι λέει και ο Κρισναμούρτι:
«Είμαστε υπομονετικοί, δεν θέλουμε μια γρήγορη απάντηση, έτσι ο νους μας είναι ανοιχτός να κοιτάξει το πρόβλημα. Το παρατηρούμε, το αφήνουμε να ξεδιπλωθεί, έτσι υπομονετικά, αρχίζουμε να ανακαλύπτουμε το βάθος του».
Μετά από πάρα πολύ υπομονή, που είναι μια στάση ζωής, έχω πεισθεί πως η ανυπομονησία είναι ο χειρότερος σύμβουλος!
Υπομονή… ε;
Για να δούμε… για να δούμε!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

92 Responses to Υπομονή… ε;

  1. Κάνε υπομονή κι ουρανός θα γίνει πιο πιο γαλανός
    Κάνε υπομονή μια λεμονιά ανθίζει στη γειτονιά!

    Που λέει και ένα άσμα του παλιού,καλού,Ελληνικού Κινηματογράφου.

    Για κάθε θετκό καλή μου φίλη ΚΜΝΒ υπάρχει και το αντίθετό του αρνητικό.Θετικό η υπομονή και αρνητικό η ανυπομονησία.

    Ας μιλήσω όμως για την ανυπομονησία.Θεωρώ ότι έχει και την καλή της πλευρά.Όταν προσμένεις να ίνει κάτι καλό όπως λόγου χάρη κάτι που θα σου χαρίσει μερικές ώρες χαράς παρέα με καλούς φίλους.Λογικό δεν είναι,όσο υπομονετικός και αν είσαι,να θέλεις να κυλήσει ο χρόνος πιο γρήγορα;

    Δε βλέπω το λόγο γιατί είναι αναγκαστικά αρνητική η ανυπομονησία.Κρατάει το μυαλό σε εγρήγορση κα σου φέρνει χαρούμενες σκέψεις.Γιατί το αίσθημα της ανυπομονησίας το έχεις μόνο όταν περιμένεις κάτι καλό να σου συμβεί.

    Δεν νομίζω,εξάλλου,πως είναι καλό να καταπιέζεις τα συναισθήματά σου.Το να τα καταπιέζεις εναι μία φθοροποιός,από ψυχολογική άποψη,τουλάχιστον,κατάσταση.

    Βέβαια αντιλαμβάνομαι ότι και η υπόμονη κρύβει και αυτή την γλυκιά αίσθηση της αναμονής μέχρι να γίνει αυτό που με ανυπομονησία περιμένεις…

    Καλή Κυριακή σε όλους(οι εργαζόμενοι,όπως εγώ 😦 ,εξαιρούνται) με πολλά ΑΦ σε όλους τους ΑΦ!!!! από ΑΦΓ.

    ΦΑΣΜΑ καλή μου ΚΜΝΒ και φιλί σε νεραιδοσύντροφο,Ίρις και Αλέξανδρο!

    Αφιερωμένη,σε ΟΛΟΥΣ.Πίαστε μία Μ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦΓ, ο αυθορμητισμός που σε χαρακτηρίζει…και η ανυπομονησία, δεν σου επέτρεψαν, να πιάσεις το νόημα, της υπομονής!
      1. Να ξέρεις πως η ΚΜΔ, (νατασσάκι) έχει απίστευτη υπομονή…και δεν θα έγραφε σχόλιο πριν από σένα…γιατί ξέρει πόσο χαίρεσαι να γράφεις πρώτος! χι χι χι !
      2. Σ’ έπιασε η ανυπομονησία σου και δεν πήγες το θέμα της υπομονής σε βάθος…πράγμα που μπορούσες να κάνεις, αν είχες υπομονή!
      3. Σε κανένα δεν αρέσει να κάνει υπομονή…όλοι θέλουμε οι επιθυμίες μας, γρήγορα να εκπληρώνονται.
      4. Το τραγούδι, της Μ, εξηγεί πολύ καλά τι θα καταφέρει, ο/η εγκαταλειμμένος- απατημένος- απογοητευμένος, στα ερωτικά…και μη, αν κάνει υπομονή, αν όχι δεν έχει να χάσει!
      5. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, για την αγάπη σου…κάνε υπομονή, θα συναντηθούμε σύντομα!
      6. Πολλά ΑΦ και υπομονή εργαζόμενε νέε!

      • Δεν έγραφα τόσες μέρες αλλά ενημερωνόμουν για το τι γινόταν εδω μέσα.Εμπαινα σε καθημερινή βάση αλλά μιλούσα και στο τηλ. με την ΚΝΔ.Μια απορία την έχω πάντως.Τόσα λεξικά υπάρχουν.Τι κάνει τον Μπαμπινώτη τόσο ξεχωριστό;;;

        Εγω σας ευχαριστώ και τους δυο σας…Φιλια στον Νίκο…

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          ΑΦΓ, Και γιατί παρακαλώ, δεν έγραφες, αλλά ενημερωνόσουν με το τι γινόταν εδώ;
          Μήπως θεώρησες τον εαυτό σου, «σιωπηλό ξωτικό» χι χι χι!
          Ότι συνέβαινε στου Π. δεν με αφορούσε, εξάλλου γι’ αυτό και ΕΔΩ υπάρχει αυτό το μπλο-γκούλι, για να επικοινωνώ με την πάρε-ούλα και διακριτικά να απομακρύνω όσους με «ιδιοτέλεια» κάνουν κατάχρηση της φιλοξενίας…
          Ο Μπαμπινιώτης για κάποιο «σατανικό» λόγο, με την «τόση» αυθεντία που τον περιβάλει, μου βγάζει χιούμορ!

          • Μία φίλη είπε να γράφω μόνο αν έχω κάτι πω πραγατικά.Δε νομίζω πλέον ότι έχω να αποδείξω τίποτα καλή μου φίλη νεράιδα του Βοσπόρου.Έχω γίνει απόδεκτός από την πάρε-ούλα και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα!βρήκα φίλους αληθινού κάτι που δε κατάφερα τα τελευταία 29 χρόνια.το δέσιμό αυτής της πάρε-ούλας είναι μαγικό και τίποτα δε μπορεί να το διαλύσει!Οι κακεντρεχείς το καταλαβαίνουν και παίρνουν «πόδι» από μόνοι τους.

            Έχω κάνει και εγώ κάταχρηση τόσο της φιλοξενίας σου όσο και του Νίκου κάποιες φορές.Όμως είχα το θαρρος να το παραδεχτώ και να ζητήσω συγγνωμη.Μία λέξη που δύσκολα τη λένε κάποιοι.Προς Θεού δεν «δράττω» τις δάφνες μου σε καμία περίπτωση.

            Αυτό το blog πλέον νοιώθω ότι αν-οίκει σε όλη τη πάρε-ούλα.Το νοιώθω σαν το δεύτερο σπίτι μου.Δηλάδη πολλύ ζεστό και οικείο.Τα καλά σου λόγια δεν τα «αντέχω’.Τα νοιώθω «βάρος» ώρες-ώρες.Σαν μία φωνούλα να μου λέει μέσα μου ότι δε τα αξίζω.καμία φορά,άνευ ουσιαστικού λόγου, μου βγάινει μία ηττοπάθεια.Γιατί άραγε;

            Ίσως ακουστεί υπερβολικό αλλά πολλές φορές αναρωτιέμαι γιατι δεν άρχισα να σερφάρω πιο νωρίς.Αυτό τό μαγικό που ζω το τελευταίο 7μηνο δεν θα το αντάλλασα με τίποτα στο κόσμο.Και κάθε μέρα γίνεται όλο και πιο μαγικό.

            Μίλαγα και με την ΚΜΝΔ τις προάλλες και θελώ να το πω και εδώ.Μέσα στο μυαλό μου τώρα άρχισα να διαχωρίζω τον ηθοποιό από τον ρόλο.Μέχρι τώρα ήξερα τον Π.Σιγά σιγά που ο Ν.Π. άρχισε να ξεδιπλώνει πτυχές του χαρακτήρα του,μέσα από τα διάφορα post του,γνωρίζω και τον άνθρωπο Ν.Π. και αυτό είνα κάτι πολλύ ωραίο.

            Το ζεστό σκέπασμα που αναφέρεις σκεπάζει όλη την πάρε-ούλα και την κρατάει ενωμένη και δυνατή.Η αμοιβαία αγάπη και η αλληλοκατανόηση των μελών της θα κρατάει την πάρε-ούλα δεμένη στα εύκολα και στα δύσκολα.Ήδη πέτυχε,η πάρε-ούλα,έναν δυνατό στόχο:Να μην περάσει η υπομονή σου τα όρια συναγερμού!!!

            Σε ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια ΦΙΛΗ ΚΜΝΒ.Με συγκίνησες για άλλη μια φορα…Είμαι σίγουρος ότι το φαι που μαγείρεψες το μεσημέρι θα ήταν γευστικότατο!!!

            Υπομονή,με μεγάλη δόση ανυπομονησίας,μέχρι να συμβούν τα παρακάτω:

            1)Να μαζευτεί όλη η πάρε-ούλα στις εκδηλώσεις που ετοιμάζετε.
            2)Να αρχίσουν να προβάλλονται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τα καινούρια επισόδεια!!!

            !!!!!!!!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΑΦ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              ΑΦΓ, νομίζω πως το πας πολύ καλά, αλλά…
              1. Θα μου άρεσε πραγματικά και σου το εύχομαι, με όλη μου την καρδιά ν’ αποκτήσεις και «ζωντανούς φίλους».
              Τους τελευταίους μήνες το διαδίκτυο μου έδωσε πολύ χαρά, αλλά και απογοήτευση, η πραγματική ζωή είναι ΕΞΩ, όπως πχ στις δουλειές μας, η διαδικτυακή επικοινωνία, είναι «εικονική», διότι είδες τι λάθη γίνονται και τι παρεξηγήσεις, άλλα γράφει ο ένας, άλλα καταλαβαίνει και ίσως παρεξηγεί, ο άλλος…
              2. Πολύ καλά κάνεις και γράφεις, όπως τώρα, όταν έχεις κάτι αληθινό να πεις και όχι «έτσι» για να γράψεις…
              3. Με/μας στεναχωρεί πολύ, που έχεις αφήσει το blog, σου…νεκρό, μετά την Μάρθα, μου είχες υποσχεθεί, ότι θα ανάβαζες αυτό το πολύ τρυφερό post στις 17 Δεκέμβρη, για την επέτειο γάμου, των γονιών σου…
              4. Προσωπικά, έχω φίλους εκτός διαδικτύου και τους συναντώ και μιλάω μαζί τους, ειδικά στα ζόρια, που σε βεβαιώνω, τους τελευταίους μήνες, αυτοί με στηρίζουν…εξ’ ου και τα χμ, τα brrr και η υπομονή…μου/μας!
              5. Πολλά ΑΦ και υπομονή, ξέρω πως αυτές οι γιορτές είναι κουραστικές για σένα!

  2. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    υπομονή-υπομονή, αλλά έχει κι αυτή τα όριά της!
    😉

    Καλό πράγμα η υπομονή, κι εγώ λένε πως έχω «ιώβεια». Αλλά όταν εξαντληθεί… ποιος είδε τον Ταύρο (σε υαλοπωλείο) και δεν τον φοβήθηκε 😛

    Παρ’ όλα αυτά, υπομονή!

    Καλή Κυριακή 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν έγραφα αυτό το ποστ, νατασσάκι, νονά μου, είχα και σένα υπόψη του…
      Τον τελευταίο χρόνο, νομίζω πως η υπομονή μου, κόντευε και κοντεύει ν’ αγγίξει τα όρια της, αν δεν υπήρχε και αυτό το μπλο-γκούλι, θα είχα τραβήξει μια γραμμή…
      Ναι, κάνουμε υπομονή για να κατανοήσουμε τα προβλήματα μας.
      Αν δεν είχα γνωρίσει όλους εσάς και αν δεν είχε δημιουργηθεί αυτό το απαλό ζεστό «σκέπασμα» που επισήμανε ο ΦJK, η Μ Fractal και άλλοι φίλοι μας, αυτό το μπλο- γκούλι ούτε καν θα υπήρχε!
      Υπομονή..ε; Για να δούμε, για να δούμε!
      ΑΦ και καλό σου βραδάκι!

  3. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    καλα θα απαντησει το τραγούδι για μένα να μην ξεχνιόμαστε τι Ε-ΦΕΜ Φεγγαρενια είμαι;

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦΕΜ, φεγγαρένια μας καλή,
      Λοιπόν, στο άκρως απαισιόδοξο, τραγούδι του Katsimixa, απαντώ αισιόδοξα:
      Εμείς οι φίλοι που βρήκαμε,
      πως αν αγαπήσουμε, δεν τρελαινόμαστε,
      κάνουμε υπομονή, για νάρθουν άλλες μέρες,
      Αυτός είναι ο τρόπος που διαλέγουμε, για να μη τρελλαθούμε…όλοι μαζί!
      Είπαμε…μαζί και στην υπομονή!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

  4. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Υπαρχουν χιλιοι τρόποι για να τρελαθεις υπάρχουν κι αλλοι τόσοι για να λες υπόμονή ομως για μένα είναι αργα να τρελαθώ και είναι ακόμα πιο αργα να κάνω υπομονή…

    • Ο/Η Karapiperis John λέει:

      Είδα πολλούς που ζήσανε για πλάκα
      είδα και άλλους που το πήραν σοβαρά
      και τραβηχτήκανε και άσχημα τραβιούνται
      και το πληρώσανε στο τέλος ακριβά

      Κόκκινη Φεγγαρένια ΑΦ!!!

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        αχ! Γιάννη ξέρεις να χτυπάς φλέβα ωρες ώρες η αλήθεια πως το φεγγαρενια είναι χαιδευτικο του sangreluna που στα ισπανικά είναι κάτι σαν ματωμενο φεγγαρι. Ευχαριστώ.

        • Ο/Η Karapiperis John λέει:

          δικό σου…

          • Ο/Η Άιναφετς λέει:

            Mon cher Jean,
            Ούτε Ισπανικά, ούτε Γερμανικά, μπορώ να κατανοήσω αυτό το αισθησιακό άσμα… ωραία μουσική, ωραία εικόνα…super erotique! Μου βγάζει απελπισία…όχι υπομονή…
            Bisoux, όμως!

            • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

              οχι καλή μου νεραιδα κάπως ετσι μπορει κάποιος να κάνει υπομονή όταν του αφιερωνουν τόσο όμορφα τραγούδια αν και δε βλέπω κάποιο λόγο η υπομονή είναι μάλλον χασιμο χρόνου και το τραγουδι λέει θα είμαι εδω και θα υπάρχω όσο μπορω και για το πείσμα σας θα αντεχω… άρα δεν είναι απαισιοδοξο απλά ρεαλιστικό…

          • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

            αχ πόσο όμορφο όμορφο τραγουδι σε ευχαριστω από τα βαθη της καρδιας μου ξερεις νιωθω καπως περίεργα σαν να με ξέρεις λιγο παραπάνω από όσο θα μπορούσες… πραγματικα με συγκινείς…

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Όταν η ΦΕΜ, Φεγγαρένια χαίρεται και η καρδιά της ανοίγει…η ΚΜΝΒ πραγματικά συγκινείται…φαίνεται πως με τον καιρό, εδώ μέσα η καλοσύνη, ανοίγει μαγικούς δρόμους- φιλίας!

              • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

                αχ νεραιδούλα και να ταν αληθινο βρε μη μου τα κάνετε αυτα κι είμαι ευαισθητη κι αντε να μαζεψω τα μυαλά μου αχ κουνα το μαγικο ραβδακι σου Αιναφετς μηπως και πέσει λίγη νεραιδοσκονη

          • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

            Mi deseo en esta Navidad es escuchar estas palabras, me susurro en el crepúsculo. Gracias

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          ΦΦφΦφφφφΦΦΦφφεγγαρέεεεεεεεεεενια, ΦΕΜ!
          Είπαμε, υπομονή να κάνουμε…όχι να σαλτάρουμε!
          τστστστστστσ…φλέβες κόβουν…αίματα τρέχουν!
          ΑΦ, υπομονετικά…!

  5. καλημέρααα παρεούλα!
    ναι! ναι! έχουμε υπομονή όλη εδώ η παρεούλα και μας φαίνεται!
    τώρα αν καμιά φορά η υπομονή πλησιάζει τα σύνορα της μαλακίας(υπάρχει η σχετική διατριβή) τρελένεσαι, παίρνεις αμπάριζα και βγαίνεις…
    καλό είναι νομίζω για να πάμε σε βάθος όπως λέει ο Κ, να εξετάζουμε το κίνητρο που μας προστάζει υπομονή…αν υπάρχει δηλ. σ’ αυτό ιδιοτέλεια από μέρους μας!
    εύχομαι στην Άιναφετς ΚΜΝΒ και σε όλη την παρεούλα να έχουμε μια πολύ όμορφη μέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, ΝDimitri, ένας ακόμα πολύ σοφός τρόπος να κάνεις υπομονή, είναι το χιούμορ! Αρνούμαι όμως η υπομονή να αγγίξει τα όρια της παραφροσύνης!
      Νομίζω, πως κάνοντας υπομονή, μπορείς να καταλάβεις αν η υπομονή σου, έχει κίνητρο, δλδ, αν θέλεις να πετύχεις κάτι προσωπικό. Η υπομονή είναι μια στάση, που σου δείχνει και σου δίνει απαντήσεις. Μπορεί να σου πει, άδικα υπομένεις, τράβα παιδί μου μια γραμμή και προχώρα!
      ΦΠΑ να μη ξεχνιόμαστε…αχ!

  6. Ο/Η basnia λέει:

    αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι του γοργού που χάρη έχει.
    καλημέρα σου με χαφ (χαμογελαστά αφ).

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      M bania, μας αρέσει να παίζουμε με τις λέξεις, δεν νομίζω…πως η αγουρίδα θα γίνει μέλι, στου γοργού, που σίγουρα την έχει την χάρη, αλλά μέλι…δεν θα φάει!
      χι χι χι…χαφ χαφ, αυτό θα αρέσει και στον Μόμπυ…γαβ, γαβ!

  7. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Υπομονή, ε? Ωραία θεωρητική αρετή για μένα… Από μικρός βιαζόμουν να μεγαλώσω… Τώρα που ‘μεγάλωσα’ έχω να κάνω με ‘deadlines’ πάσης φύσης εργασιακά και μη… Στο μόνο που κάνω υπομονή είναι πότε θα ‘ωριμάσει’ το παιδί μέσα μου…
    Και μέρες που έρχονται, πάρτε όλοι οι ‘μεγάλοι’ ένα videάκι ‘παιδικό ‘ και γιορτινό : (και πείτε μου, δε θα θέλατε να παίζατε σ’αυτό ?!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦJK, Στην υπομονή μου, έχω βάλει πολλές φορές deadline…
      Έχω πει, πχ, θα κάνω υπομονή μέχρι τον Σεπτέμβρη και μετά ανάλογα θα τραβήξω μια γραμμή!
      Η υπομονή δεν είναι θεωρητική αρετή, είναι ψυχολογική στάση απέναντι στα σοβαρά γεγονότα της ζωής…nuances mon cher, ami nuances!
      Ωραία η κλεψύδρα που μετράει τον χρόνο του ρολογιού και όχι τον ψυχολογικό, όπου εκεί δεν υπάρχει χρόνος!
      Μαγευτικό και πολύ τρυφερό video, ευχαριστούμε…μετά τα θολά και ματωμένα φεγγάρια…είναι ότι πρέπει!
      ΑΦ και καλό σου βραδάκι!

  8. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Χρειάζεται, πιστεύω, ΕΠΙ-μονή για να αντέξει η ΥΠΟ-μονή μας

    Μεγάλη του η χάρη του Μπαμπινιώτη… κι εγώ προχθές βράδυ μ’ αυτόν ασχολούμουν. γιε μια προσεχή ανάρτηση.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, Γλαρένια μας, είναι έτσι όπως τα λες…αλλά και η επιμονή έχει τα όρια της…!
      Ο Μπαμπινιώτης είναι μεν «μέσα», αλλά κάτι, κάπου, μ’ εκνευρίζει, γι’ αυτό και κάνω πάντα χιούμορ με τα λεγόμενα του!
      ΑΦ σε σένα και στην πολυπληθή οικογένεια σου και μια απορία, όλα αυτά τα παιδιά σου, ζουν μαζί σου/σας;

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      glarenia μου, μια χαρά σε βρίσκω, «περιδιάβηκα» και «στα» blogs σου και για να είμαι ειληκρινής, δεν έπιασα τίποτα αρνητικό, βλέπεις, είμαι εξαιρετικά ευαίσθητη στις περίεργες ατμόσφαιρες, άλλων bloggers! Ούτως η άλλως…περασμένα ξεχασμένα.
      Τυχερή είσαι που μαζεύονται τα γλαράκια σου, συχνά στη μάνα-φωλιά, τα δικά μου (38, 34, 25+ 2 εγγόνια), εγώ πρέπει να πάω, αυτά μόνο σε κάτι γενέθλια…έρχονται, βλέπεις μένω σ’ ένα κτήμα σε κάποιο βουνό της Αττικής, τα τελευταία 10 χρόνια…οικολογία και δεν συμμαζεύεται, χι χι χι…εξ΄ου και πάλι υπομονή!
      Σημασία να είναι καλά!
      Πολλά ΑΦ, στην γλαρένια οικογένεια;

  9. Ο/Η Margo λέει:

    Τώρα πόση υπομονή να κάνω εγώ που προσπαθώ να αφήσω σχόλιο από χθες αλλά με ένα δίκτυο που συνδέεται κάθε μισή ώρα για 5 δεύτερα έχω μείνει χωρίς παρέα; Ούτε στο δικό μου μπλοκόσπιτο δεν μπορώ να μπω. Μα ναι θα υπομείνω δεν είναι δα και καμιά συμφορά… έτσι για να παρηγοριέμαι, γιατί όσο κι αν το παρατηρήσω τη λύση δεν μπορώ να τη βρω:)
    Να πω και καλές γιορτές τώρα που μπήκα γιατί ποιος ξέρει πότε πάλι:)
    Πολλά πολλά εορταστικά και αληθινά φιλιά:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μ Margo, μαγική μου φίλη,
      Όταν έγραφα αυτό το ποστ, είχα και σένα στον νου μου…με την υπομονή…μου φαίνεται ότι ΚΑΙ εσύ, την έχεις…αρραβωνιαστεί! black χιούμορ! Δεν λέω παντρευτεί, γιατί ο αρραβώνας μπορεί να έχει κάτι λιγότερο μόνιμο! Και η ίδια τον τελευταίο χρόνο αρραβωνιασμένη είμαι ακόμα…ουφ!
      Αλλά έχω βάλει dead line…δεν λέω όμως σε κανένα το πότε!
      Είπαμε η υπομονή έχει τα όρια της!
      Όλο θέλω να σου στείλω mail και όλο κάτι γίνεται…δεν ξεχνώ όμως τις υποσχέσεις μου!
      ΑΦΜ…και πάρε ακόμα λίγο κουράγιο…υπομονή!

  10. Ο/Η Mika λέει:

    «Υπομονή: μια μορφή απελπισίας μεταμφιεσμένη σε αρετή.»
    Κάπου το διάβασα αυτό και το κράτησα γιατί μου φάνηκε αληθινό.
    Η μπορεί και να με βολεύει γιατί η υπομονή είναι κάτι που δεν με διακρίνει καθόλου…δυστυχώς

    Να έχετε μια όμορφη μέρα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΞΜ, Ξωτικό Mika,
      Και όμως έρχεται η ώρα που θα δεις καλή μου, δεν θα έχεις άλλη λύση!
      Ναι η υπομονή είναι αρετή, η απελπισία δεν μου κάθεται καλά, ούτε ως μεταμφιεσμένη! Διατηρώ ακόμα στη ζωή μου «στοιχεία» αισιοδοξίας!
      Έχεις όμως, καλούς φίλους που θα «απαλύνουν» την ανυπομονησία σου (…)
      Α.. και κοίτα να δεις, είπαμε οι καλές μάγισσες, δεν έχουν ηλικία…έτσι τα ξωτικά, μιλούν στον ενικό στην ΚΜΝΒ!
      ΑΦ και καλό σου απόγευμα!!!

      • Ο/Η Mika λέει:

        οντως έτσι είναι…δεν έχεις άλλη λύση σε κάποιες φάσεις!!!
        χαίρομαι που διατηρείς στοιχεία αισιοδοξίας…είναι η κινητήρια μας δύναμη!

        «Έχεις όμως, καλούς φίλους που θα “απαλύνουν” την ανυπομονησία σου (…)»
        είσαι πολύ καλή λέμε…
        φιλιά

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Mika, ξωτικούλι μας,
          Όταν ο Παραμυθάς- σύντροφος, ή όπως τον αποκάλεσε η Φεγγαρένια, ο νεραιδοσύντροφος, παντρεύτηκε μια ΚΜΝΒ…προφανώς κάτι θα είχε…»μυριστεί» χι χι χι!
          Η ΚΜΝΔ, λέει πως ΗΔΗ με την υπομονή που δείχνεις και ας μη σ’ αρέσει, (είπαμε όλοι μας θέλουμε γρήγορες απαντήσεις!), η υπομονή… κάνει θαύματα…υπομονή και θα δεις!
          ΑΦ!

  11. Χαλαρωτική μουσικούλα.Είχα δύο κασσέτες του στο Γυμνάσιο.Δεν θυμάμαι ποιος μου τις είχε δώσει.Πολλύ ωραία μουσική.Χαλαρωτική.Ελπίζω να αρέσει στην πάρε-ούλα.Και στην ΚΜΝΒ βεβαίως.Ο καλλιτέχνη.Λέγεται Υanni αλλά το βαφτηστικό είναι Γιάννης Χρυσομάλλης.Αλλος ένας Έλληνας με σπουδαία καριέρα στο εξωτερικό.Βιογραφικό,για όποιον ενδιαφέρεται,εδώ:http://en.wikipedia.org/wiki/Yanni

    Πάρτε μία γεύση…Πιστεύω ότι αξίζει…ΑΦ σε ΟΛΟΥΣ!!!

    • Ο/Η Karapiperis John λέει:

      ΦΓ, αν σου αρέσει ο Yianni, θα σε εντυπωσιάσουν τα έργα του Vangelis (Βαγγέλης Παπαθανασίου) Κορυφή μακράν για μένα … Σπανουδάκης δεν νομίζω ότι σου είναι άγνωστος, καθότι συνεργάτες με τον Πιλάβιο… Επίσης σου προτείνω τον Gustav Holst και το Planets… Πανδαισία και για πολλούς ο καλύτερος ‘νέος κλασσικός’…

  12. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    ουπς συγνώμη αλλά τι συνεβη στοblog του νεραιδοσυντρόφου; ελπίζω όχι κατι κακό!

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      Μαρία, μάλλον είναι χάκερ
      αλλά θα το βρούμε, δεν υπάρχει περίπτωση
      😉

      • …πώς να κάνει κανείς υπομονή;;;;;;;;;;

      • Ο/Η Karapiperis John λέει:

        μάλλον ‘εργασιακά’ έχουμε ή εμείς ή ο hoster… γιατί αν επρόκειτο για hacker, θα έβλεπε το monitor ανάποδα !!! Υπομονή…που λέει και μια φίλη μας !!! Μάστορα ή βοηθέ αν θέλετε βοήθεια, mail me….

        • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

          Ε λοιπόν αυτός ο ανθρωπος ξερει να συνενοείται με όλους στη δικιά τους γλώσσα απίστευτο δεν είναι;

          • Ο/Η Karapiperis John λέει:

            με τον Παραμυθά μεγάλωσα SangreLuna, και δίδυμοι στο ζώδιο, και σας παρακολουθώ καιρό πρίν ποστάρω…Kαι δυστυχώς με έχουν μάθει καλά την τεχνοκρατική γλώσσα… την αληθινή παλεύω να διατηρώ ακόμα… και με νύχια και με δόντια δυστυχώς για άλλους ή ευτυχώς για μένα…
            paramithas.gr is up again and kicking !!! Tks 2 alll!

            • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

              θα μου επιτρεψεις να παρατηρήσω πως την ανθρώπινη δεν την διατηρεις απλώς την εχεις προάγει σε τεχνη υπάρχει και σε μενα κάτι από διδύμους φυσικά παραμυθομεγαλωμένη και τιμή μου να γνωρίσω την αφεντια σας κι εκ του φυσικου. και πάλι ευχαριστω.

              • Ο/Η Karapiperis John λέει:

                Εμένα τιμή μου κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια… Είμαι και μετριόφρων και κοκκινίζω εύκολα ο άτιμος 😳 Αλλά, μήπως γρήγορα βγάζεις συμπεράσματα για ανθρώπους που δεν τους ξέρεις ? Ελπίζω να τα πούμε με σένα και τη λοιπή παρέα στην έκθεση του Νίκου !

                • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

                  δεν εβγαλα συμπερασμα για τον ανθρωπο μα για την γλώσσα που μιλάει κι αυτό το μπορει να το επιβεβαιώσει ο καθενας όσο για τον άνθρωπο θα περιμένω μέχρι την έκθεση (πάλι υπομονή;) αν και δεν νομίζω ότι πέφτω και πολύ έξω…
                  muchos besos de luna sangrienta

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦΕΜ, Φεγγαρένια μας…αυτό το Σπανιόλικο, όνομα…κάπως μου κάθεται, χι χι χι…αλλά αν σου αρέσει δεν έχω λόγω..λόγο, ούτε λόγια!
      Θυμάσαι το post, crash test; Ε, τώρα φαίνεται πως ήρθε και η σειρά του Νεραιδοσύντροφου…να δοκιμάσει την «γλύκα» του…πολλά τελευταία του συμβαίνουν…Χμ…!
      Αλλά…πάντα υπάρχει ένα αλλά…πέσαν οι «μάστορες» και έχουμε ικανότατους, εδώ γύρω! Πάντως εγώ δεν πήρα μυρωδιά…ήμουν αλλού (!), ας αφήσουμε και λίγο μυστήριο να πλανιέται…τι μαγικό μπολ-γκούλι θα ήταν αυτό!
      ΑΦ, και πάλι χι χι χι!

  13. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    καλή επιτυχία και καλό κουραγιο ε με τετοιους μαστορες δεν εχει ανάγκη. φιλάκια

  14. Καλησπέρα!!!Τώρα μπήκα στο site του νίκου και είναι μια χαρά!!!Η ΚΝΔ,πουέχει και μαιηλ,έκανε τα μαγικά της!!!

    ΑΦ σε όλους!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λοιποοοοοοοοοοοοοόν! ΦΕΜ- φεγγαρένια…
      1. Ως συνήθως πολύ καλός ο Β Παπακωσταντίνου!… όσο για τα λόγια…χμ!
      2. Οι » αγάπες» έρχονται και πάνε…αν δεν κάνεις ΥΠΟΜΟΝΗ, θα «πηγαινοέρχονται»!
      3. Για να επιμένει μια ΚΜΝΒ…στην υπομονή…κάτι ξέρει!
      ΚΝΟΥΔΙΑ, ΟΓΚΑ…και πολλά ΑΦΜ!

  15. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    para usted…

  16. Ο/Η αριάδνη λέει:

    Yπομονή????? χαχα είναι η αγαπημένη μου λέξη-στάση ζωής-αρετή-προτέρημα τον τελευταίο καιρό!!! Ρε πως αλλάζει ο άνθρωπος……εγώ που δεν ήξερα ούτε την εκδοχή Μπαμπινιώτη, ούτε του Τεγόπουλου-Φυτράκη, ούτε απ’εξω δεν περνούσα ρε παιδί μου που λέει ο λόγος, τώρα πωπω, κάνω υπομονή και μετά κάνω ακόμα λίγη υπομονή….αλλά έτσι είναι….ανάγκας και θεοί πείθονται και άμα θέλω άς κάνω κι αλλιώς χεχε…..

    Καλά πολύ γέλασα με την εκδοχή Μπαμπινιώτη….χαχα μα να μην βιάζεσαι υπερβολικά??? 😆 😆 oπως λέμε «σπεύδε βραδέως» δηλαδή!!!

    Γειά σου ΚμουΜΝΒ! Γειά σας παρεάκι!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μ αριάδνη, αυτά τα χρόνια εξασκείσαι…για την «άλλη» υπομονή, που ακολουθεί…όταν τα παιδιά σου, πια φεύγουν από το σπίτι… χι χι χι! (black χιούμορ)…εκεί μπορείς να πεις…πως η υπομονή… έχει τα όρια της!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

  17. Ο/Η αριάδνη λέει:

    Bέβαια τώρα που το σκέφτομαι το θέμα, υπομονή έχω μόνο με τα παιδιά μου, άντε και με καναδυό ακόμα θεματάκια οικογενειακά…. κατα τ’αλλα….άστα βράστα. Δεν τό χω ΚΜΝΒ, δεν τό’χω….
    Ξανά μανά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφ!!

  18. Αγαπημένη μου ΚΜΝΒ.

    Σε ευχαριστώ για το ειλικρινές ενδιαφέρον σου.Με συγκίνησες για άλλη μία φορά.Εσύ και ο Νίκος είστε από τα πολύ αγαπητά μου πρόσωπα.

    Η αλήθεια είναι ότι είμαι σε μία περιέργη φάση της ζωής μου.δε ξέρω πως να την χαρακτηρίσω.Δε νοιώθω ούτε λυπημένος ούτε χαρούμενος.είμαι απλά…κάπως.νοιώθω βασικά μία αδιόρατη μελαγχολία.Χωρίς καποιον συγκεκριμένο λόγο όμως.Η μάλλον,για να εκφραστώ καλύτερα,χωρίσ να έχω συγκεκριμενοποιήσει τον λόγο.

    Μερικές φορές νοιώθω ότι όλο αυτό το μαγικό που βιώνω εδώ μέσα δεν το αξίζω πραγματικά.Ίσως να είμαι αχάριστος απέναντι στον εαυτό μου.ποτέ δε με δέχτηκε κανείς επειδή είμαι απλά ο Γιάννης.Εδώ μέσα όμως με αγκαλιάσατε όλοι με την πρώτη.Παρ’ ότι έγραφα και εγώ καμία φοράτις βλακειούλες μου δεν με απομονώσατε.Ίσως το «λάθε βιώσας» των αρχαίων υ(η)μών προγόνων μου δίδαξε και την αξία της συγγνώμης.Την οποία συγγνώμη δε δίστασα να πω όταν χρειάστηκε.

    Επειδή η διάθεσή μου είναι «κάπως» αυτή την εποχή θυμήθηκα και τον Yanni.Η μουσική του ταιριάζει γάντι με την διάθεση που έχω αυτό το διάστημα.Την κάπως μελαγχολική.Θέλω πραγματικά τη γνώμη σου για αυτόν τον Έλληνα
    καλλιτέχνη.

    Η αναζήτηση πραγματικών φίλων είναι ένα ταξίδι χωρίς τερματικό σταθμό.Αλλά με πολλές ενδιάμεσες στάσεις.Εγώ ξεκίνησα βρίσκοντας διαδυκτιακούς φίλους.Νομίζω ότι αυτοί θα γίνουν και οι πρώτοι ΑΦ μου.Μέχρι τότε υπομονή…

    Αυτές οι γιορτές είναι όντως κάπως περίεργες για μένα.αλλά μπορείς να μου εξηγήσεις,σε παρακαλώ, γιατί τις χαρακτηρίζεις δύσκολες;Ώρες-Ώρες νοιώθω ότι καταλαβαινεις πράγματα για τον εαύτο μου που εγώ ακόμα τα αναζητάω.Και αυτό ισχυεί και για την ΚΜΝΔ μας.

    Άκου και ένα άλλο παράδειγμα(απόδειξη μελαγχολίας).Παλιότερα περίμενα τα,κλασσικά,οικογενειακά τραπέζια αυτών των ημερών με περισσότερη αδημονία.Φέτος δε μου κάνουν ούτε κρύο ούτε ζέστη.Και δε γνωρίζω και τον λόγο.

    Δεν ξέρω αν συμβάλει σε αυτό και το γεγονός ότι αυτές τις μέρες στο Ν.Ηράκλειο είμαι τελείως μόνος μου.Η Σοφία(η αδερφή μου) έχει πάει λίγες μέρες στη Ρώμη.Αλλά έχω με΄νει παρέα με τις σκέψεις μου και αυτό είνα πολύ καλό από μία άποψη.Ξεκαθαρίζω τους λογαριασμούς μου με τον Γιάννη.Και έχει να πέσει πολλύ φασίνα μέχρι να κλείσω όλους τους λογαριασμούς με τον εαυτό μου…

    Ίσως να ακούγονται λίγο μπερδεμένα όλα τα παραπάνω μα είναι απλώς οι σκέψεις μου.Και αν είναι ανάκατες είναι επειδή τις γράφω όπως μου έρχονται στο μυαλό.Σιγά-σιγά ξεκαθαρίζουν όμως και τακτοποιείται το συρταράκι του μυαλού μου!

    Για να ξεκαθαρίσω μία παρεξήση.Αν τσεκάρεις την e-mail επικοινωνία μας θα δείς ότι το θέμα του περί αναρτήσεως στο blog μου είπα όπτι θα το έχω στα υπόψιν μου.Δίνω μόνο υπόσχεσεις που μπορώ να κρατήσω.

    Έμαθα και τα ευχάριστα νέα για την Fwtinoφιλενάδα μου.Άξιζε ο λόγος που χάθηκε από τα μέρη μας.Και χαίρομαι για εκείνην. 🙂

    Φιλιά σε εσένα,στην γλυκιά Ίρις και στον αξιολάτρευτο Άλέξανδρο.Όχι δε ξέχασα τον Νεραιδοσύντροφο.Πολλά βγλυκά φιλιά και σε εκείνον.Συγκινέιται και αυτός εύκολα σαν και εμένα.Είναι κάτι που έχουμε κοινό…

    ΑΦ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦ ΑΠΟ ΑΦΓ

    είμαι το «Θηρίο» και μόλις τελείωσα. 🙂 😆

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλέ μου ΦΓ,
      Ως μάγισσα, ως φίλη, ως ότι άλλο θες, άκου κάτι πολύ σοβαρό, από μια φίλη που θα μπορούσε να είναι και μητέρα σου!
      Αυτή η μελαγχολία δεν είναι ΔΙΚΗ σου, είναι όλων των ευαίσθητων ανθρώπων, που δεν μένουν αδιάφοροι στον πόνο, που υπάρχει γύρω μας.
      Όσο και να ακούγεται τρελό, όλοι είμαστε…ψυχολογικά ΙΔΙΟΙ. Δλδ: Όλοι μας «κυνηγούμε» την ευχαρίστηση, όλοι παίρνουμε προσωπικά ενοχλητικά σχόλια, όλοι νομίζουμε ότι είμαστε κάποιοι, όλοι νομίζουμε πως είμαστε διαφορετικοί…μεγάλη παγίδα! Το τραγούδι του Παραμυθά…»είμαστε όλοι ένα…»
      αυτό υπονοεί, άρα η μοναξιά δεν «κολλάει» πουθενά! Η μοναχικότητα είναι όμως, διαφορετικό, εκεί απολαμβάνεις το να κάθεσαι μόνος, φτάνει να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου….
      Συμπέρασμα: Ωριμάζεις…ΑΦΓ, έχεις όλα τα συμπτώματα!
      ΑΦ και…χιούμορ μην το χάνουμε! ναι μου αρέσει πολύ ο Γιάννης (τραγουδιστής)!

  19. Ο/Η marilia λέει:

    Υπομονή, ε; Πόση πια; Και για πόσο; Και γιατί πρέπει να ‘χω απο δαύτη για τα πάντα; ουφφφ!

    σνουποφιλί σβουριχτό και καλές γιορτές!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μarilia, γλυκιά μας δασκάλα!
      Για δοκίμασε να μην έχεις, υπομονή…γι’ αυτό προτείνω, να κάνουμε από «δαύτη», πάρε- ούλα και είσαι ευπρόσδεκτη εδώ, για όσο θες και όταν θες!
      Α Σ-Φ Σ…: Αληθινό Σνουπο-Φιλί Σβουριχτό special για σένα για τις…μέρες αυτές!

  20. Ο/Η nelly λέει:

    ΠΡΟΣΜΟΝΗ
    ΑΝΑΜΟΝΗ
    ΥΠΟΜΟΝΗ

    το trio της επιτυχίας!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      nelly, μαμανέλλη…
      ΠΡΟΣΜΟΝΗ: Αναμονή επιθυμητής εξελίξεως…(!)…Μπαμπινιώτης!
      ΑΝΑΜΟΝΗ: Μετά την προσμονή…αναμένουμε…το όνειρο,
      να γίνει πραγματικότητα! Δικό μου!
      ΥΠΟΜΟΝΗ: Τα δυο πρώτα + υπομονή…το trio της επιτυχίας…Της nelly!
      Πολλά- πολλά ΑΦ, στην υπομονετικιά μας φίλη!

  21. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Θηρίο, να μας προειδοποιείς άλλη φορά πριν τελειώσεις 😉
    Μέρες που είναι, όλοι είμαστε προβληματισμένοι και μελαγχολικοί, σε όσα μεγάλα γιορτινά τραπέζια να καθόμαστε… Με όση μεγαλύτερη παρέα περιστοιχιζόμαστε αυτές τις μέρες και όσο μεγάλα είναι τα μαγαζιά που πάμε, τόσο μεγαλύτερη ‘μάσκα ευτυχίας’ φοράμε….
    Και αυτές οι γιορτές κατά βάθος μας φέρνουν στο νου τα παιδικά μας χρόνια, όπου γυρνάγαμε κυριολεκτικά όλο το χωριό να πούμε τα κάλαντα, κάνοντας τον ΄κοιμισμένο’ μήπως προλάβουμε να δούμε τον Αη-Βασίλη, ανυπομονησία να ανοίξουμε τα δώρα μας, οικογενειακά πρόσωπα που ίσως έχουν φύγει από τη ζωή… Μιλάω προσωπικά, γιατί ξέρω ότι πολλοί δεν είχαν την ευτυχία να ζήσουν τέτοιες εικόνες- αλλά μπορούν να τις ζήσουν παρέα με τα παιδιά τους αύριο-μεθαύριο…
    Δεν θα σου πω να βγεις έξω και να το διασκεδάσεις δήθεν ή να το ρίξεις σε shopping therapy που κάνουν πολλοί… Μέρες που είναι κάνε ένα μεγάλο δώρο σ’αυτόν που κοιτάς στον καθρέφτη, και ένα μικρό, τυπικό και αληθινό δωράκι σε όσους αγαπάς…
    Και ΦΓ, δεν υπάρχουν διαδικτυακοί φίλοι, υπάρχουν διαδικτυακά πληκτρολόγια… Καλό το νετ, αλλά μη μένουμε εκεί… Η φυσικότητα του να κοιτάξεις κάποιον δικό σου πραγματικό σου φίλο στα μάτια και να του πεις : ‘Ρε κολλητέ’ ή ακόμα καλύτερα ως είθισται : ‘Ρε μαλάκα’ τό και τό…δεν πρόκειται να αντικατασταθεί ποτέ εικονικά…
    Και με το νέο έτος, δε σε θέλω απλώς θεριό, σε θέλω και ανήμερο !!!
    Και δεν είναι κήρυγμα για σένα… Εσύ έχεις το θάρρος και τα γράφεις-ξέρεις ότι πολλοί τα κρύβουν μέσα τους και δεν εξωτερικεύονται ? Είναι όλοι αυτοί που συναντάμε στο δρόμο και έχουν μονίμως σκυφτό το κεφάλι…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦJK, Oui, oui, oui, συμφωνώ και επαυξάνω!

    • ΦJK σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Πίστεψε πολύ πιο εύκολα εξωτερικεύεις καταστάσεις και συναισθήματα πατώντας απλώς κουμπιά!!!Όταν είσαι τετ-ατετ με τον άλλον τι γίνεται!!!Να είσαι παντα καλά!!!!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Α!…ΦΓ, δεν θα συμφωνήσω…έχεις πια «εξασκηθεί» στην εξωτερίκευση συναισθημάτων…και ΣΤΑ τετ-α-τετ, θα σκίσεις!
        Το λέει και το υπογράφει η ΚΜΝΒ!
        ΧΟ ΧΟ ΧΟ…χριστουγενιάτικο ΧΙ ΧΙ ΧΙ !!!

        • Χαίρομαι πολλύ που δεν συμφωνούμε φίλτατη ΚΜΝΒ!!!

          • Ο/Η Karapiperis John λέει:

            Μπράβο ρε Γιάνναρε !!! Συμφώνησες ότι διαφωνείς !
            Αν στο έλεγε αυτό η Αιναφετσ live και τετ-α-τετ θα έλεγες το ίδιο ?!!!
            Ενα ΝΑΙ θέλω να ακούσω….
            Και όσο απεχθάνομαι αυτούς που υπερεκτιμούν τους εαυτούς τους χωρίς να έχουν κάτι να προσφέρουν, τόσο βλέπω να πηγαίνουν χαμένοι όσοι θέλουν να βγάλουν κάτι, αλλά τους τρώει η αυτοεκτίμηση που δεν έχουν…
            ΦΓ, άσε τον καθρέφτη να γίνει σύμβουλος,φίλος και εχθρός σου… Και γίνε και λίγο ‘σταρχιδιστής’
            Και δε θέλω να μου πεις πάλι ‘ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια’ , θέλω να μου πεις ‘ σε γράφω στα τέτοια μου’ !!!
            (και μεταξύ μας, πόσο πια θα κάνουμε υπομονή με τους Γιάννηδες μέσα μας?)

            ΚΝΟΥΔΙΑ και ΟΓΚΠ (και πονηρά! )

  22. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Και περί υπομονής : αν νομίζατε ότι έχετε στολίσει το δεντράκι σας και έχετε βάλει και τα λαμπιόνια σας υπομονετικά, τι να πουν αυτοί που έφτιαξαν αυτό:

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΦJK, …ΧΟ, ΧΟ, ΧΟ !
      Ευτυχώς και σε έχουμε εδώ και μας στολίζεις το ποστ, με τρυφερά video, ευχαριστούμε!
      Όταν φύγανε τα παιδιά, έπαψα με μεγάλη μου χαρά…τολμώ να ομολογήσω, να στολίζω: Δένδρο ψεύτικο μέσα, 2 δένδρα αληθινά έξω, κάλτσες και γιρλάντες στο τζάκι, και καράβι με φωτάκια, πάνω από το τζάκι, στολισμός τραπεζιού…εξώπορτας….απαάπαάπαά! Ουφ!

  23. Ο/Η nelly λέει:

    ΤΕΤΆΡΤΗ, 23 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2009

    ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ: ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ

    Απίστευτο κι όμως αληθινό!

    Στις 14.οο σήμερα, 23/12/2009, την ώρα που το σχολείο έκλεινε, οι διευθυντές των γυμνασίων που ανήκουν στο Α’ ΠΥΣΔΕ Αθηνών δέχτηκαν τηλεφώνημα να πάνε επειγόντως να παραλάβουν το νέο τους σχολείο.
    Σημειωτέον ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχαν αναρτηθεί ούτε οι πίνακες, οι οποίοι αναρτήθηκαν εκ των υστέρων!!!!

    Και ερωτώ:

    Είναι νόμιμη η διαδικασία;

    Στο κλείσιμο του σχολείου για τις διακοπές, 14.00 το μεσημέρι με ένα τηλεφώνημα, χωρίς προηγούμενη ανάρτηση αποτελεσμάτων, καλούνται οι διευθυντές με την εντολή να γίνει οπωσδήποτε σήμερα, να παραδώσουν και να παραλάβουν σχολεία;
    Χωρίς έγγραφα;
    Χωρίς ούτε την παραχώρηση εκείνου του απαραίτητου χρονικού διαστήματος για την προετοιμασία της παράδοσης και της παραλαβής;

    Είμαστε σοβαροί;

    Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι όλα αυτά συμβαίνουν στο Α’ ΠΥΣΔΕ Αθηνών;

    σχετική ανάρτηση σήμερα στο Nelly’s κι αυτά κι εκείνα

    αλλά να ευχηθώ μαγικά Χριστούγεννα για την καλή μας μαγισούλα!!!!ΑΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Nelly, έκανα λίγο πίσω, στην υπομονή για σου ευχηθώ και εδώ,
      Τεράααααααααααααααααααααααααστια υπομονή για το νέο χρόνο.
      Αχ! δεν ξέρεις πόσο θέλω και τα δικά σου Χριστούγεννα να είναι μαγικά, με την οικογένεια σου, θα είναι σίγουρα!

  24. Παράθεμα: “Το εφήμερο”. « Άιναφετς

Σχολιάστε

