Surprise!

Σήμερα είναι 12 Ιανουαρίου -κι είναι μια μέρα «ξεχωριστή» ·μια και έχει γενέθλια η ΚΜΝΒ μας!

Μέρες τώρα σκεφτόμουν να της κάνω μια διαδικτυακή «έκπληξη», δωράκι. Και μια και δεν μπορώ να κεράσω γλυκά –ακόμα στο νετ δε μεταφέρονται γεύσεις και μυρωδιές, αλλά που θα πάει…-, είπα να βάλω μαγικά κερ-άσματα, που μου είναι και πιο εύκολο! Μα δε μου πήγαινε η καρδιά να το κάνω μόνη μου -έτσι σκέφτηκα να σας βάλω στο «κόλπο». Θα βάλω εδώ όσα τραγούδια ξέρω με μάγια, μάγισσες, νεράιδες και ξωτικά, και θα συμπληρώσετε κι εσείς τα υπόλοιπα -κι εγώ θα τα προσθέσω στο ποστ, ώστε να τα έχει η ΚΜΝΒ σαν δώρο, να μας θυμάται (είπαμε, εδώ είμαστε εικονική μαγική παρε-ούλα, οπότε και τα δώρα είναι ανάλογα 😉 )

Πάμε λοιπόν:

Για αρχή για το Μ, μια αγαπημένη «μάγισσα» -που το ξέρει, μια και την έλεγαν έτσι όλοι 😉

και μια νεράιδα για το Νγια μένα με ξεχωριστή συναισθηματική αξία, μια και έτυχε να «γνωρίσω» εδώ, στα blog, τη νεράιδα που έγραψε τους στίχους, λίγο πριν ταξιδέψει γι’ αλλού -να μην αναφέρω πως το τραγουδάει ο αγαπημένος μου Σωκράτης! :

και… τι κάνουν οι μάγισσες και οι νεράιδες; Μάγια! (ναι, εμείς είμαστε καλές, το ξεκαθαρίσαμε, αλλά…  😉 )

Μάγια όμως κάνει και το φεγγάρι, λέει το τραγούδι –κι οι μάγισσες έχουν έτσι κι αλλιώς αγάπες με το φεγγάρι…

κι επειδή στην παρέα εκτός από νεράιδες, νεράιδοι, μάγισσες και μάγους, έχει και ξωτικά, ορίστε και γι’ αυτά ένα τραγούδι: (ξέρω, πάλι Μάλαμας -αλλά αδυναμίες είναι αυτές!)

Σειρά σας, παρε-ούλα! 😉

Καλημέρες!

ΚΜΔ 😉

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

53 Responses to Surprise!

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Χρόνια Καλά, γλυκά, μαγικά
    κι όμορφα

    Να είσαι γερή και δυνατή, αγαπημένη μας 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
    (και μια μεγάλη αγκαλιά, που στη χρωστάω 😉 )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νατασσάκι μας, νονά του μπλο- γκούλι,
      Είσαι, Η… ΚΜΔ δλδ Η… ΚΑΛΗ ΜΑΓΙΣΣΑ του ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ…!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και σνιφ, σνιφ, σνιφ, η «ηλικία» μου, μού επιτρέπει…δάκρυα συγκίνησης…σνιφ!
      Πανέμορφη τούρτα…δλδ είναι πραγματική; δλδ τρώγεται; ή είναι μέρος μιας εικονικής πραγματικότητας; χα χα χα!
      Ότι και να είναι, μην το αναλύσουμε, ως καλή μάγισσα..ξέρω ότι είναι τούρτα αγάπης, «αίσθημα», που δεν ανήκει στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας!
      Πολλές αγκαλιές…και πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  2. Ο/Η roadartist λέει:

    Υγεία να έχεις!! Αγάπη και ευτυχία!
    Χρόνια καλά και πολλά, με ωραίες στιγμές!
    Θυμήθηκα τραγουδάκι όχι για μια, όχι για δύο.. αλλά για 10 (!!) μάγισσες!!! ΧΡΟΝΙΑ πολλά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      roadartist…
      Όταν μια νεράιδα των δρόμων, εύχεται σε μια καλή μάγισσα, αυτό δεν έχει διπλή, αλλά εκατοστή αξία…Ευχαριστώ…Μαίρη!
      Αυτό το τραγούδι, είναι από τ’ αγαπημένα μου, ευχαριστώ!
      AΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  3. Στεφανία μου τις πιο γλυκές μου ευχές μέσα από την καρδία μου!Να τα εκατοστήσεις.Να σε χαίρεται ο Νίκος και όλη η Παραμυθοοικογένεια!!!

    !!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

  4. Χμμμ…Μας βλέπω στη Helexpo να κουβαλάμε και τούρτα!!! 😆 😆 Εξάλλου οι γιορτές κρατάνε 40 μέρες!!!!!

  5. Ο/Η nelly λέει:

    tis efxes mou stin eortazousa!!!!
    AFFFFFFFFFFFFFFFF se greklish
    logo eleipsis ellinikou ploktrologiou

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      nelly mas!
      Καταρχάς ευχαριστώ για τις ευχές!
      Μέρες τώρα, θέλω να γράψω κάτι προσωπικά σε σένα, ευκαιρία λοιπόν!
      Σε σχόλιο σου, περί φιλίας στο blog κοινής μας μικρής φίλης, είχες γράψει για την φιλία τα εξής: Φίλος σου είναι τώρα και 28 χρόνια, ο άνθρωπος σου, ο άνδρας σου, είσαστε, σύζυγοι, εραστές, φίλοι…και της ευχόσουν να συναντήσει αυτή την σχέση στη ζωή της!
      Ξέρεις γιατί με συγκίνησες; 5 μήνες έχω blog, πάντα ανέφερα τον σύντροφο μου για 26 χρόνια και 2 μήνες… (εδώ με περνάς!) και ποτέ κανείς άλλος εκτός από σένα ανέφερε τίποτα για τους φίλους ή συντρόφους τους!
      Αν θέλεις δες στο blog του τι μου αφιερώνει και εσύ η μουσικός θα καταλάβεις, πόσο τυχερές είμαστε που έχουμε αυτή την σχέση!
      AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!

  6. Ο/Η dimitrisp λέει:

    δεν μπορούσα να σου χαρίσω άλλο τραγούδι απ΄αυτό!
    …έτσι κι αλλιώς εμείς «εκεί ψηλά στις πολεμίστρες συναντηθήκαμε»…
    στην Καλή Μάγισσα Νεράιδα Βοσπόρου με όλη μου την καρδιά!
    Χρόνια Πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νεράιδο Dimitri,
      Αυτό το τραγούδι, που μου είχες στείλει τότε, ήθελα να ακούσω τώρα…και αυτό μου έδωσες, αγαπημένε μου φίλε, συμπατριώτη και συνοδοιπόρε, ( το τελευταίο προέκυψε από το blog του Αντώνη!)
      Σ’ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, όπου είχες και έχεις μια ξεχωριστεί θέση, ( αυτό δεν προέκυψε τώρα!)…

  7. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Τι λες;…. Κι’ εγώ σήμερα γενέθλια του μπλογκ μου
    :-))))

    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!!!!

    ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ και ΥΓΙΗΣ!!!!

    ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ οι δικοί σου αλλά και εμείς ΕΔΩ σε τούτη την παρέα

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γλαρένια μας,
      ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΖΉΣΟΥΜΕ, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΊΑ!!!
      Χρόνια πολλά στο blog σου, πάντα ζεστή η γλαρένια σου αγκαλιά και δημιουργική!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  8. Ο/Η Mika λέει:

    Αχ εγώ δεν ξέρω να σου βαλω εδώ απευθείας το τραγούδι που σου αφιερώνω…αλλά εγώ στο αφιερώνω και έτσι. Μου ήρθε πρώτο στο μυαλό…και είναι τραγούδι που σημάδεψε τη ζωή μου με μαγικό τρόπο…Είναι «Η μαγική εικόνα» του Φάμελου.
    Με αυτό λοιπόν το τραγούδι σου εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά καλή μου μάγισσα!!!!Χρόνια γεμάτα με αυτά και αυτούς που αγαπάς!!!

    Με αγάπη, το ξωτικό Μίκα

    Υ.Γ. Νατάσσακι μπράβο για την ιδέα των γενεθλίων και να σου πω οτι η νεράιδα του Μάλαμα είναι ενα πολύ ιδιαίτερο και αγαπημένο μου τραγούδι…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Mika μας, που μου στέλνεις via νατασσάκι, το αγαπημένο σου τραγούδι, διπλή χαρά για μένα…ευχαριστώ!
      Άκουσες και τον Π μας να τραγουδάει, ερωτικό τραγούδι! χι χι χι!

      • Ο/Η Mika λέει:

        συνήθως η πρωινή διαδρομή είναι Παραμυθάς-Αιναφετς. σήμερα ήταν αντίστροφα, και μόλις διάβασα το σχόλιο σου έμεινα άφωνη. Ποιόν άκουσα? Ποιός τραγουδούσε? Τι έγινε ρε παιδιά?χαχαχχα!! Και μετά πήγα από τον Π. και κατάλαβα! χαχαχα!! ωραίος ο Π.!!!!
        αντε να έχουμε άλλη μια καλή μέρα!

  9. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    @ Mika, χαίρομαι 🙂
    (και που σου άρεσε η ιδέα, και που σου αρέσει ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια)

    Αυτό είναι το τραγούδι που λες:

    • Ο/Η Mika λέει:

      ναι αυτο είναι! σε ευχαριστώ πολύ!
      αν και θα έπρεπε ως ξωτικό να της αφιερώσω τα ξωτικά του Μάλαμα με πρόλαβες χαχαχαχα!!
      δεν πειράζει, δεν εχουν σημασία αυτά…
      πολλά φιλιά

      • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

        η αλήθεια είναι ότι όταν έβαλα τα ξωτικά, εσένα σκέφτηκα!
        😉

        αλλά έχω -κι εγώ- αδυναμία στο Μάλαμα, τι να γίνει!
        Φιλιά κι από μένα 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Α! νατασσάκι, πάλι ευχαριστώ, όλους μάς φροντίζεις…με τόση αγάπη…αχ..γιατί κλαίω… από το πρωί…?
          Λένε: Πως την μέρα των γενεθλίων σου, πρέπει να περνάς καλά, γιατί έτσι θα πάει και όλη η χρονιά…ναι με αγάπη!

  10. Παράθεμα: Ο Παραμυθάς » Blog Archive » Dance me to the end of love…

  11. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    λοιπόν καλή μας και πολύαγαπημενη μας νεραιδούλα χρονια πολλά να τα χιλιάσεις ότι ποθεις να το χεις κι οτι ψαχνεις να το βρεις και από μενα ένα τραγουδάκι μόνο που θα το γυρίσεις στο θυληκό. Ηρθε μια μαγισσα που εβγαζε ήλιους απ τα μανικια … φιλακια καλή μας Αιναφετς….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαρία, Φεγγαρένια, ΦΕΜ, ε πάλι τα έκανες τα μαγικά σου…
      Ευχαριστώ πολύ, έτσι έγινα και εγώ ένα λαμπάκι πάνω από την υδρόγειο…για να σ’ ευχαριστήσω!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΙΛΆΚΙΑ!

  12. Ο/Η Margo λέει:

    Στην αρχή μπερδεύτηκα πια είναι η ΚΜΝΒ;) Ε, στα σχόλια κατάλαβα.. να ζήσεις μαγισσούλα μου πολύχρονη, γερή, δυνατή, ευτυχισμένη, εμπνευσμένη.. μόνο που ως λάτρης του Μάλαμα όλες τις επιλογές περί μαγισσών τις εξάντλησε η νονά:) Μου μένει λοιπόν ένα «αερικό» Στέλνω τη διεύθυνση δε ξέρω πώς βγαίνει αλλιώς. Πολλά και φυσικά αληθινά φιλιά σου στέλνω..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μargo μας, ναι όντως με όλα αυτά τα ΑΦ*, ΚΜΝΒ, ΑΦΓ, ΦJK, ΚΜΔ…κλπ…δύσκολα κινήσε, γι’ αυτό και έχουμε ένα Τ.Θ.Π, μαγικό λεξικό!
      Ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές και για το τραγούδι!
      ΑΦ… Αληθινά Φιλιά!

  13. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    ΚΜΝΒ, Πολύχρονη και πάντα Πολύχρωμη !!!
    Κι επειδή το ρίξαμε πολύ στο ελληνικό :

  14. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Νεράιδες, μάγοι, ξωτικά κι αερικά πάμε για χορό ?

    «I wandered alone to the forest one night
    Led by a music strange to hear
    And followed the glow of a shimming light
    That seemed to grow distant as I grew near

    The woods were alive with the fragrance of spring
    But winter was everywhere clear to see
    The moon shone bright and a bat on the wing
    Beckoned me closer and said to me:

    «A clearing close In the forest you’ll find
    A fabulous banquet, a fairy ball
    If you close your eyes and you open your mind
    The veil disappears and you’ll see it all

    Come and play as the wild fairies play
    In a magical circle, a fairy ring
    You won’t want to leave and forever you’ll stay
    Where the vision is bright as spring

    Come and dance the wild fairy dance
    Spin in a circle as fast as light
    Once you begin you are caught in a trance
    And the world can grow old in a single night «…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Mon cher Jean,
      Ευχαριστώ και πάλι για το τραγούδι, μόνο που ΑΥΤΟ, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό…όντως μαγευτικό!
      Ευχαριστώ που κατέβασες και τα λόγια, όντως αξίζει τον κόπο, να τα διαβάσει η πάρε- ούλα!
      Μπιζούδια…για σένα!!! χι χι χι…

  15. Ο/Η Χριστίνα λέει:

    Χρόνια πολλά, μαγικά, χαρούμενα Στεφανία μου.
    Πάντα με υγεία και… υπομονή.
    Να σε χαίρεται η οικογένεια σου, κ να τους χαίρεσαι!!
    πολλά φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χριστίνα μου, είσαι Η… πραγματική κουμπάρα μου;
      …όχι που υπάρχουν εδώ εικονικές…τουλάχιστον όχι ακόμα; χι χι χι…δεν ξέρεις ποτέ, με αυτά που γίνονται εδώ!
      Ευχαριστώ για τις ευχές… θα τα πούμε και αλλιώς!
      ΑΦιλάκι!

  16. Ο/Η basnia λέει:

    χιλιόχρονη!
    πάντα με υγεία!
    πάντα μαγικά αληθινή παραμυθένια!
    χρόνια σου καλά πολλά με συναισθήματα ολοκληρωτικά ολοκληρωμένα αληθινά!

  17. Ο/Η dimitrisp λέει:

    νατασσάκι ξέχασα να σου δώσω ένα φιλί για την όμορφη έκπληξη που ετοίμασες και να σου πω ένα μπράβο που μας έβαλες στο κόλπο! βέβαια αλίμονό σου αν δεν έπαιζες κι εμάς…θα σου αφαιρούσα το Κ από το ΚΝΔ 🙂

  18. Βαφτησημιέ μου κάνε τίποτα τέτοιο στο Να-τασσσΆκι
    και…θα ψάχνεις για Νονό! 🙂

    Φιλιά και καλημέρες σε όλους!!!!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αγοράκια…μη μου πειράζεται την νονά!
    Αχ τώρα φεύγω…με με μια γλυκιά αίσθηση…των χθεσινών, πια!
    Καλή μέρα να έχετε και πάλι ευχαριστώ!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΥΓ. Πιάνω δουλειά…στα μωρά, γονείς, κλπ

  20. Ο/Η fractal λέει:

    χρόνια πολλά

    Από το βόσπορο και το δικό μου δώρο

    Χίλιες ευχές

    Και καλή αντάμωση.. (Κ.Α.)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Magic fractal…ευχαριστώ!
      Ότι έχει σχέση με την Πόλη και τον Βόσπορο…μου σκίζει τα σωθικά…
      Αχ…Βαχ…αμάν, αμάν…για να το ελαφρύνω!
      ΑΦ! και καλό σου βραδάκι όπως θα έλεγε, ο κρυος… Ηλίας!

  21. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    μετα από αυτό μπορω να μη βαλω τραγουδάκι;
    για σενα νεραιδούλα του βοσπόρου…

  22. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Μάγισσες φέρτε βότανα !

  23. Ο/Η marilia λέει:

    Χρόνια πολλά και καλά! 🙂

    Σνουποφιλάκι γλυκό κι ένα ακόμα για την επιλογή της «Νεράιδας» της Πηγής μας…

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ την γλυκιά δασκάλα για τα χρόνια πολλά!
    Ναι, όντως το τραγούδι της «Νεράιδας»,της Πηγής που δεν γνώρισα, είναι διπλά συγκινητικό και θα μας την θυμίζει πάντα!

  25. Ο/Η ELGRECO λέει:

    έστω κι αργοπορημένα, σου εύχομαι Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, πάντα με υγεία και να ναι ευτυχισμένα!!! 🙂

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ, ELGRECO, για τα χρόνια πολλά, σημασία έχει η ίδια η ευχή και όχι το πότε την κάνεις!
    Θα τα πούμε και «σπίτι» σου, καλό σου βραδάκι!

  27. Ο/Η αριάδνη λέει:

    Ακόμα λίγο να αργήσω και θα φτάσουμε στα γενέθλια του 2011!!….Τι να πω πια….
    Οτι επιθυμείς ΚμουΜΝΒ!! Να χαίρεσαι και να σε χαίρεται η όμορφη οικογένειά σου!!!!
    Πολλά πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    Καταπληκτική η έκπληξη!!!!!

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι, ΝΑριάδνη, ξέρω από «δεύτερο» χέρι πια…τι σημαίνει να μεγαλώνεις δυο μωρά με μικρή διαφορά ηλικίας, τα δικά μας έχουν 19 μήνες διαφορά και η νύφη μου κοντεύει να τα παίξει!
    Άρα, φτάνουν και περισσεύουν οι ευχές σου μέχρι το 2011!
    Πολλά ΑΦ NA μας!

  29. Παράθεμα: Αγκαλιά. « Άιναφετς

Σχολιάστε

