O Jean και η Liliane.

Ο Jean και η Liliane γιορτάζουν 63 χρόνια γάμου!

Ξεφυλλίζοντας το άλμπουμ…

Η Liliane, γεννήθηκε στο Παρίσι από Γάλλους γονείς. Ο πατέρας της ήταν παραγωγός κινηματογράφου και έκανε αρκετές ταινίες. Η μητέρα της ήταν μια πανέμορφη μελαχρινή γυναίκα με απίθανα πράσινα μάτια. Οι γονείς της χώρισαν όταν ήταν πολύ μικρή… σκάνδαλο για εκείνη την εποχή! Στο δε σχολείο, ήταν δακτυλοδειχτούμενη!
Οι γονείς της ξαναπαντρεύτηκαν και έκαναν ο καθένας από ένα παιδί.

Ο Jean ή Γιάννης, γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη,  από Έλληνες γονείς.
Ο πατέρας του ωτορινολαρυγγολόγος γιατρός του Σουλτάνου και βουλευτής της Ελληνικής παροικίας ήταν μια φυσιογνωμία στην Πόλη, άσε που δεν υπήρχε Έλληνας που να μην του είχε βγάλει τις αμυγδαλές !
Η μητέρα του ήταν κόρη ιατρού, μια  απίστευτα ψυχρή γυναίκα… ο καθωσπρεπισμός, της έτρεχε από τα αυτιά!
16 χρονών ο Jean πήγε στο Παρίσι και σπούδασε γιατρός, όπου πήρε την ειδικότητα του Νευροχειρουργού.
Στα χειμερινά sports d’ hiver, στην Γαλλία… κάτι σαν το σκι στον Παρνασσό, ο  Jean γνώρισε και «φαντάζομαι» ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε την Liliane. Στο γαμήλιο ταξείδι τους, στο τραίνο, η Liliane συνέλαβε και έτσι γεννήθηκε η Stéphane… Στεφάν.


Η Liliane, επιθυμούσε να γεννήσει αγόρι και «του» είχε βρει και όνομα, θα τον φώναζε Stéphane. Δυστυχώς για αυτήν, γεννήθηκε κορίτσι… αλλά το όνομα παρέμεινε,  εξάλλου, υπήρχε και η ηθοποιός Stéphane Αudran

Όταν η Stéphane  ήταν δυο χρονών, η οικογένεια εγκαταστάθηκε στην Πόλη, στο σπίτι των παππούδων στον δεύτερο όροφο, εκεί η Liliane μετά από λίγους μήνες γέννησε την Hélène… Ελέν.

Η οικογένεια έζησε αρκετά χρόνια στην Πόλη, ευτυχισμένα χρόνια…

Το 1956 με τα «γεγονότα», έφυγαν και εγκαταστάθηκαν στην Αθήνα. Εκεί μετά από λίγο γεννήθηκε επιτέλους ο γιος, ο Νικόλας. Στο σπίτι πάντα μιλούν Γαλλικά, τα παιδιά τους όμως μιλούν Ελληνικά μεταξύ τους.
Η Stéphane «μετονομάστηκε» Στεφανία, όταν γνώρισε τον Έλληνα σύζυγο της το 1984…
Η συνέχεια… στο Βιογραφικό.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

74 απαντήσεις στο O Jean και η Liliane.

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Δε θα σχολιάσω το κείμενο, μα… τις φωτογραφίες!
    Τι όμορφο μωρό που ήσουν, Stéphane!!!
    🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

    Να είναι καλά ο Jean και η Liliane, γεροί και δυνατοί, και να ζήσουν ακόμα πολλά χρόνια ευτυχισμένα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ε, Oui…ήμουν όμορφο μωρό!
      Ευχαριστώ για τις ευχές, ελπίζω να τους έχουμε για πολύ καιρό ακόμα κοντά μας…Ο Jean είναι 93 ετών και η Liliane 87!
      AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! κουκλίτσα…το έκανες!

  2. Ο/Η Παραμυθάς λέει:

    Ααααχ… και πάλι αααααχ…
    Ξέρετε τι θα πει να έχεις γυναίκα Γαλλοελληνίδα, με γιο Γαλλοέλληνα (από τον πρώτο γάμο της με Γάλλο), που τον πρώτο καιρό του γάμου μας, εκείνος μιλούσε συνέχεια γαλλικά στη μάνα του για να με σνομπάρει που δεν ήξερα, κι εγώ να συχαίνομαι από μικρό παιδί τα γαλλικά, επειδή η κουφάλα η γιαγιά μου που μεγάλωσε το γιο της (τον μπαμπά μου) στην Ελβετία, τον ανάγκαζε να μιλάνε γαλλικά στο σπίτι για να σνομπάρει τη φουκαριάρα τη μάνα μου, που ήταν μία απλή Κωνσταντινοπολίτισσα μοδίστρα; (Προσέξατε ότι και στις δύο οικογένειες υπάρχει συνδυασμός: Ελλάδας, Γαλλίας, Κωνσταντινούπολης;)
    Και ξέρετε τι θα πει επί 27 χρόνια, στα οικογενειακά τραπέζια στα πεθερικά σου, να μιλάνε όλοι γαλλικά (κάτι σαν να είσαι μέσα σε κοτέτσι με γαλοπούλες) κι εσύ να κοιτάς αμήχανα γύρω με απλανές βλέμμα και χαμόγελο μαλάκα; Σε μία τέτοια συνάντηση είναι που έβγαλα το απόφθεγμα:»Ευτυχώς που υπάρχουν και τα ελληνικά, γιατί αλλιώς θα ήμουνα μουγκός σ’ αυτή τη ζωή»!
    Υ.Γ. Και για να πούμε του στραβού το δίκιο: Καθώς πέθαναν οι δικοί μου γονείς νωρίς, πριν 38 και 35 χρόνια, τώρα πια και η πεθερά μου και ο πεθερός μου, είναι (και πρακτικά και ψυχολογικά) σαν μάνα και σαν πατέρας για μένα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ, τον κακομοιρούλι…πόσο τον λυπάμαι…άκου κοτέτσι με γαλοπούλες…το σπίτι μιας ΚΝΜΒ!
      Αυτός ο Γαλλοελληνικοπολίτικος συνδυασμός, κατατρέχει μερικούς-μερικούς εδώ γύρω…Χμ…!

      (συνεχίζεται)

  3. Ο/Η dimitrisp λέει:

    καλή μου Άιναφετς συγχώρεσέ με αλλά ακόμα γελάω με το σχόλιο του συντρόφου σου Π. …τον φαντάζομαι στη σκηνή που περιγράφει χα!χα!χα! να μην καταλαβαίνεις γρι και να χαμογελάς αμήχανα χα! χα! ε, λοιπόν θα πρέπει να τον μάγεψες για τα καλά τον Π. για να μη φύγει τρέχοντας….ε! τι μάγισσα Αιναφετς ΚΜΝΒ είσαι! και από μικρή φαινόσουν κούκλα αλλά και οι γονείς σου ήταν αλλά και γέρασαν όμορφοι!
    …χα!χα!χα! ακόμα γελάω με το σχόλιο του Π!
    ΑΦ και καληνυχτούδια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μη γελάς, μη γελάς, δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα, Monsieur Dimitri!
      Γαλλικά καταλάβαινε μια χαρά…αλλά έκανε ότι δεν τα ήξερε για να μην τον αναγκάσουμε να μιλήσει και σκάσουμε στα γέλια. χα χα χα!
      Evet…καληνυχτούδια!

  4. Ο/Η αριάδνη λέει:

    Parlez vous francais?
    non frantzola veresais (νο φραντζόλα βερεσέ) που λέγαμε και μικρά παιδιά!!! χεχεχε

    ΚμουΜαγισσούλα τι φωτογραφίες είναι αυτές, τι σχόλιο να κάνω εγώ, 1 φωτο=χίλιες λέξεις!!!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΝΑριάδνη=Νεράιδα Αριάδνη!
      Εμείς…το ξέραμε διαφορετικά:
      Parlez-vous Francais?
      Μακαρόνια φρικασέ!
      Αλλά αυτό το φραντζόλα βερεσέ…πολύ ενδιαφέρον…ελπίζω να το διαβάσει και ο Νεράιδος Dimitri χα χα χα!
      Ωραία…μαζεύω υλικό για το επόμενο postouli που θα έχει σχέση με ιστορίες επιστημονικομεταφυσικής φαντασίας…χι χι χι
      Όλα τα παιδάκια είναι όμορφα, η ζωή που «επιλέγουν» να κάνουν τα ασχημίζει…
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

  5. Ο/Η kryos λέει:

    Να είναι καλά ο Jean και η Liliane , να τους χαίρεστε για πολλά πολλά ακόμη χρόνια … και ναι , ήσουν πολύ όμορφο μωρό :))

    «Στο σπίτι πάντα μιλούν Γαλλικά»

    Ακόμη ? 🙂

    Όσο για το σχόλιο του Νίκου , εγώ διέκρινα καμάρι πίσω από λόγια για κοτέτσια και γαλοπούλες :))

    Να έχεις μια υπέροχη νυχτιά !!! ( είδες που το άλλαξα? ) αν και τώρα μάλλον θα κοιμάσαι αφού δήλωσες ότι δεν ξενυχτάς στα pc 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χα χα χα, Krye, όπως σε φωνάζει το Fractal!
      Oui, στο σπίτι μιλάμε ακόμα Γαλλικά και μη λυπάσαι τον Νίκο…
      Καμαρώνει, καμαρώνει…τι δεν ξέρω ακριβώς, αλλά καμαρώνει!
      Η «νυχτιά» μου ήταν υπέροχη χάρη σε σας που αφήνατε σχόλια όσο κοιμόμουν!
      Ακριβώς επειδή ήμουν όμορφο μωρό…κατάλαβα γιατί «τότε» με είχες αποκαλέσει «κούκλα μου»…χι χι χι, κάτι «σαν» μάγος που κάνεις…Χμ…!
      Στο pc ξενύχτησα ακούγοντας μουσική, μετά από over dose σοκολάτας…και ξέρεις που…χα χα χα! Για μάντεψε, μήπως και σε συμπεριλάβω στο επόμενο ποστ μεταφυσικής επιστήμης!

  6. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Πολύ συγκινήθηκα Άιναφέτς!!!Η ιστορία του γενεαλογικού σας δέντρου είναι πολύ σημαντική. Αν δεν αγαπάμε την ιστορία της οικογένειάς μας, δεν ξέρουμε και δεν αγαπάμε την ιστορία της γειτονιάς μας, της πόλης μας, της χώρας μας και εντέλει τη διεθνή ιστορία!!!Ευτυχώς που υπάρχουν οι φωτογραφίες και οι ιστορίες των προγόνων…Να τους χαίρεστε!!!Πάντα ευτυχισμένοι!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      xartaetoi, μαγικοί χαρταετοί! Τώρα πλησιάζει και η γιορτή του blog σου…πω πω πω τι έχουμε να δούμε!
      Ναι, αν δεν αγαπήσεις τον εαυτό σου, δεν θα αγαπήσεις ούτε την οικογένεια σου, ούτε τον γείτονα…ούτε όλη την ανθρωπότητα!
      Οι φωτογραφίες με βοηθούν να μη ξεχνώ!
      Ευχαριστώ για τις ευχές και ένα γλυκό φιλάκι στα ροδοκόκκινα μαγουλάκια της Μυρτούλας!!!

  7. Ο/Η basnia λέει:

    στα τόσα και άλλα τόσα και ακόμα περισσότερα.
    πάντα υγεία. να τους χαίρεσαι!!
    με κάθε χαρά. και ευτυχία.
    αφ πολλά και χαμογελαστά.

  8. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Αχου γλυκούλι αλλά μου κανε εντπωση το πρώτο 63 χρόνια γαμου αχ και να χουμε την τύχη τους ορίστε πάλι μου πεσε η σεροτονίνη πάω να κλέψω λίγη σοκολάτα από το προηγουενο ποστ!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η σεροτονίνη σου καλά κρατεί…μην το ρίξεις όμως στη σοκολάτα γιατί πολύ φοβάμαι πως λίγα θα πετύχεις…ξαναδιάβασε το σχόλιο του Κρύου (!) για περισσότερη πληροφόρηση!!!χι χι χι…
      Ναι κάτι νούμερα όπως 63 χρόνια γάμου, προσωπικά με τρομάζουν, πάνε αυτές οι εποχές…δεν μπορώ να με φανταστώ με τον ίδιο άνδρα για 63 χρόνια!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  9. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Καταπληκτικό το φωτογραφικό αρχείο που κρατάτε οικογενειακώς! Και δε το λέω μόνο για το συγκεκριμένο post. Πάντα με υγεία και αγάπη εύχομαι.
    Τώρα άντε να πείσεις Γάλλο να μιλήσει άλλη γλώσσα. Φαντάζομαι έναν Π. με το …’χαμόγελο’ που λέει να ψελίζει: Absolument, c’est vrais, Bien sur, Mais oui, n’est pas και άλλα κοινότυπα !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Oui, Jean Poivrenoir…χα χα χα! (ήταν η πρωινή μου έμπνευση!)
      Το αρχείο της οικογένειας περιλαμβάνει πάρα πολλά άλμπουμ, πολλές όμορφες αναμνήσεις! Βλέπεις φωτογραφίες βγάζεις σε στιγμές χαράς…δεν έχω δει κανένα άλμπουμ με φωτογραφίες από κηδείες…χι χι χι!!!
      Ο Π μια χαρά την βγάζει, με «αληθινό» χαμόγελο!
      ΑΦ και καλή σου μέρα!

      • Ο/Η Karapiperis John λέει:

        To Jean (de) Poivrenoir μου φέρνει κάτι από Dumas και Maupassant! Kαι πάντα ζηλεύω τα χοντρόδετα φωτογραφικά ασπρόμαυρα άλμπουμς που κρατούσαν παλιά… Έχουμε πολλά στο χωριό και αρκετά με μουσική! Την έχω πατήσει πολλές φορές με τα ψηφιακά, όσα backups και να έχεις…
        Και όσο για τον Π., είδα τα ‘αληθινά’ του μάτια και το χαμόγελό του live… Κανείς δε μπορεί να ξεγελάσει τα παιδιά-όπως είμαι ακόμα κι εγώ- και πόσο μάλλον τους γάλλους- άσε δε που είναι από τις πιο ερωτικές γλώσσες, αν αφαιρέσουμε την κρεβατομουρμούρα, n’est-ce pas?!!!
        E, να τον υποστηρίξουμε και λίγο σε ‘ξένο’ blog, γεμίσαμε σουφραζέτες πια…(ωχ, παντόφλες έρχονται από παντού)

        Να είστε καλά όλοι σας, γιατί μας κάνετε-έχετε κάνει- λίγο καλύτερους και μας!
        (και ο νοών νοείτω!!!)

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Bonjour mon cher Jean de Poivrenoir!
          Χαίρομαι που σου αρέσει το nouveau όνομα σου!
          Άλμπουμ με μουσική δεν έχω ξαναδεί, όταν πας στο village σου, πάρε καμιά photo και στείλε μου την!
          Τώρα πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι: Η κρεβατομουρμούρα δεν είναι προνόμιο μόνο των Γάλλων αλλά και των…Καρκίνων!
          Ο ΑΦΓ μπορεί να σου το βεβαιώσει…και σίγουρα ο Π, δεν εντυπωσιάστηκε από την «ερωτική γλώσσα» των Γάλλων, μάλλον το αντίθετο, εξάλλου το διευκρινίζει στο σχόλιο του!
          Οι Γάλλοι, μετά τους Άγγλους είναι ο πιο αντιερωτικός λαός που υπάρχει…ο πρώτος σύζυγος ήταν μισό Γάλλος, μισό Αρμένης, αυτό τον «έσωσε» για λίγο…Εξάλλου η ερωτική λογοτεχνία των Γάλλων, έχει να μας δείξει μπόλικο σαδομαζοχισμό και μπόλικη «σικ» πορνογραφία!!!
          Bisoux!

          • Αιναφέντς μου αν εννοείς να επιβεβαιώσω τα περι κρεβατομουρμούρας δυστηχώς θα σε απογοητεύσω!Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο και κατάλαβα,ως συνήθως,ότι ήθελα!Εξήγησέ μου αν θες!Τώρα πως γίνεται να θυμάσαι τα ζώδια όλων μας είπαμε ΚΜΝΒ είσαι οπότε δεν τίθεται θέμα απορίας!

            Όσο για τον σαδομαζοχισμό,που λες,ο Μαρκήσιος Ντε Σαντ Γάλλος δεν ήταν;Αν θυμάμαι καλά η λέξη μαζοχισμός στα…περίεργα βίτσια του οφείλεται και σαν λέξη νομίζω ότι έχει την ρίζα του στην Γαλλική…

            ΑΦ στην πάρε-ούλα,ΦΑΣΜΑ,σε εσένα,ένα φιλί στο Νίκο,να δώσεις,για να μην ζηλεύει,και καλό Σ/Κ σε όλους!

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              ΑΦΓ, τα καρκινάκια…φημίζονται για την γκρίνια τους, το είχες γράψει ο ίδιος, Χμ…!
              Τι γκρίνια, τι μουρμούρα, τι κρεβατομουρμούρα!
              Πολύ σωστά, τα αρρωστοερωτικά…είναι Γαλλική εφεύρεση!
              ΑΦ και καλό Σ/Β…και να περάσεις ΚΑΛΑ ΕΞΩ, απόκριες είναι…!

              • Καλή μου Στεφανία έξω θα πάω.Την Κυριακή!Σήμερα έχουν γενέθλια τα παιδιά της ξαδέλφης μου,Παναγιώτης ο μεγάλος,Φανή η μικρή,που γεννήθηκαν με δύο χρόνια διαφορά ακριβώς!Οπότε την Κυριακή έχει επίσκεψη στα ανίψια!Μασκέ θα ο κάνει αλλά για τους μικρούς της παρέας!Οι μεγάλοι θα πάμε ντυμένοι ως οι εαυτοί μας!Τα ΑΦ μου και στους δύο σας!!!!

  10. Ο/Η glarenia λέει:

    Αυτή η κούκλα είσαι ΄Αιναφετς;
    Τυχερέ Πιλάβε…
    🙂

    Δραστήρια, ανήσυχα και ανεξάρτητα τα υδροχοάκια, αλλά …εκεί που θα λατρέψετε εκεί και μένετε
    Τα είπα καλά νομίζω, αφού Υδροχόος είναι και ο Γλάρος μου

    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ γλυκιά μου μαγισσούλα μου χρόνια πολλά και καλά και να χαίρεσαι ΟΛΟΥΣ όσους αγαπάς

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Glarenia μας!
      Αυτή η κούκλα είσαι;… Αυτό το «είσαι», πολύ αλλιώς ακούγεται από το «ήσουν», αν και η λέξη «κούκλα» όπως λέει και ο Κρύος, δεν αναφέρεται μόνο στην εξωτερική εμφάνιση, γι’ αυτό και την χρησιμοποιεί, διαδικτυακά !
      Τώρα η μητέρα μου είναι Ιχθύς, ο πατέρας μου Σκορπιός, Ο νεραιδοσύντροφος Καρκίνος, η ίδια είμαι Αιγόκερος, Ο cpil-νινί μου, η Μαρία, ο αδελφός μου είναι Υδροχόοι…ελεύθερα πνεύματα, χμ…!
      Ευχαριστώ για το δωράκι…αχ εγώ δεν ξέρω να «κάνω» τέτοια όμορφα!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  11. Ο/Η Mika λέει:

    Καλή μου μάγισσα,
    ευχομαι να είναι γεροί και δυνατοί!να ζήσουν μαζί και ευτυχισμένοι για πολλά χρόνια ακόμα! 63 χρόνια…!!!ουαου!!!
    πολύ όμορφη ανάρτηση, με εικόνες που βλέπουμε και εικόνες που αισθανόμαστε…
    και το σχόλιο του Παραμυθά…κερασάκι στην τούρτα!!χαχαχα!!

    φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Μίκα Ξωτικούλι για τις ευχές!
      ‘Όσο για το «κερασάκι»…τι να πω;…Είναι η τρίτη φορά που σχολιάζει ποστ μου…φαίνεται πως το «γαλλικό» τον έχει τραυματίσει βαθιά χιχιχι!
      ΑΦ και καλό Σ/Β…χαρούμενο και δημιουργικό!

  12. ΚΜΝΒ μου γλυκιά μου Στεφανία!Να σου ζήσουν και να τους χαίρεσαι!Μία χαρά καλοστεκόυμενοι είναι και δύο!Φτού τους να μην τους ματιάσω!Μου θυμίζουν τον παππού μου που πέθανε στα 99 του επειδή…βαρέθηκε!Το σχόλιο του Νίκου κρύβει,με την καλή έννοια,γέλιο!Αυτό έλειπε να μην καμαρώνει!Αλλιώς θα είχε να κάνει με όλοι την πάρε-ούλα!Επίσης θα συμφωνήσω με τον φίλτατο ΦJK.Οι Γάλλοι δεν μιλάνε άλλη γλώσσα!Με ην Σοφία,την αδελφή μου,που είχαμε πάει Παρίσι,πριν πολλά χρόνια,είχασμε δεινοπαθήσει να συννενοηθούμε!

    Μία απορία μόνο:Υποθετικά μίλωντας πες ότι φτάνεις τα 63 χρόνια γάμου με τον Νίκο.Τι κάνεις;Αυτόι όσον αφορά το σχόλιό σου ότι δεν θα μπορούσες να είσαι 63 χρονια με τον ίδιο άνδρα!!!ΑΦ!!!

    Αφιερωμένο στον Zean και στην Liliane που δημιούργησαν την πιο γλυκιά ΚΜΝΒ!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΑΦΓ… Ευχαριστώ για τις ευχές και για το πολύ τρυφερό τραγούδι του Αλκίνοου, μου άρεσαν πολύ τα λόγια!
      Τώρα σχετικά με την απορία σου:
      Όταν μια γυναίκα έχει ζήσει 12 χρόνια μόνη με ένα παιδί, δύσκολα «καλουπώνεται» και αυτό το 63 χρόνια…απαπαπαπα…άσε που πρακτικά είναι αδύνατο, αφού ο Π είναι 67…και είδη έχουμε 26 χρόνια γάμου!
      ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝ, ούτε ΘΑ, είπαμε το ΤΩΡΑ μετράει!!!
      ΑΦ και καλή σου μέρα!

  13. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    εγω θα επιμείνω και για τα 63 χρόνια θα βάλω αυτο… γιατι πραγματικα το βρίσκω υπέροχο…

    • Ο/Η Karapiperis John λέει:

      εκτός από σπίτι, μπορεί να είναι και blog, μην το ξεχνάς την σήμερον ημέραν !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ ΦΕΜ μας, για το πολύ όμορφο τραγούδι!
      Εσύ που είσαι μικρούλα…μπορείς να ονειρεύεσαι τα 63 και σου τα εύχομαι!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        ε βεβαια φοιτητριούλα εχω όλη τη ζωή μπροστά μου….χιχιχιχιχιχιιχχιχι…

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Μα φυσικά Φεγγαρόλουστη,
          Έχεις δει ποτέ φεγγάρι να χάνεται;
          Έχει το φεγγάρι ηλικία;
          Ας μην συνεχίσω…μην εμφανιστεί…ο εχθρός με το περίεργο όνομα και έχουμε μάχες!
          Πόλεμος έχει ήδη ξεσπάσει στα blogs, Dimitri, σταγόνας με πρωταγωνιστές το Fractal την αφεντιά μου και πολλούς άλλους!!! απίστευτα σενάρια διαδραματίζονται με happy end…φυσικά!

          • Ο/Η Karapiperis John λέει:

            και αν χαθεί, πάλι θα ‘ξαναγιωμίσει’ το φεγγάρι, από Δευτέρα όμως δυστυχώς για μερικούς… αλίμονο όμως στους ‘ήλιους’ που θα δύουν και θ’ανατέλλουν χωρίς φεγγάρι αυτές τις μέρες…
            Ωραίος και καθόλου ‘ξένιος’-τις καλησπέρες μου fractal!- ο ‘πόλεμος’ σας, αλλά είμαι σε περίοδο ‘ειρήνης’ !

  14. Ο/Η fractal λέει:

    Να και μια φορά που θα συμφωνήσω με τον Kryo!!!!

    Πράγματι είσουν ένα πανέμορφο μωρό..

    Και πες μας γιατί ανηπομονούμε να μάθουμε..
    Ποιά χαραχτηριστικά έχεις κλέψει από την υπέροχη γιαγιά σου.
    Άσε με να φανταστώ.. Τα υπέροχα πράσινα μάτια.

    Μάγισσα!!!!!!
    Ευτυχώς που δεν είχες γεννηθεί στο Μεσαίωνα..

    Στο μπλόγγ μου, σου έχω γράψει δυό εκδοχές της μουσικής των 100 βιολιών Ις-την-Πόλιν…
    Με την υπόσχεση της τιμωρίας να σου τα τραγουδήσω..
    ΞΑΦΜ
    Τι σημαίνει στην αρχη το «Ξ»?
    Ρώτα να σου πούν΄ξανά ΞΑΦΜ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Magic Fractal…χα χα χα…αν εννοείς το Ξένια, καιρό το ξέρω!!!
      Τώρα από την μάνα μου έχω τα χρώματα, από την Γαλλίδα γιαγιά, έχω τα μάτια, από την Πολίτισσα «στρίγκλα» γιαγιά τον αυταρχισμό, δλδ το αγύριστο κεφάλι!
      Από τον υπέροχο Πολίτη παππού, το φτέρνισμα…όταν φτερνιζόταν ο παππούς, τον άκουγε όλη η γειτονιά! Καθόλου «shik» λέει η αδελφή μου!
      Τελικά στον χαρακτήρα μάλλον μοιάζω στον πατέρα μου, που καταβάθος κανείς δεν πολυκαταλαβαίνει τι έχει στο κεφάλι του, ούτε ο ίδιος!!!
      ΑΦ στην συμπολίτισσα, άλλων εποχών και αιώνων!
      Πάω να ακούσω τα βιολιά και να φτιαχτώ…μεσημεριάτικα!

  15. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Είναι τόσο ευαίσθητο θέμα για μένα που μόνο σοβαρά μπορώ να το δω.
    Θεωρώ μεγάλη τύχη να έχουμε τους γονείς μας κοντά μας.
    Κοντά μας στη ζωή εννοώ και δίπλα μας αν γίνεται.
    Τύχη για όλους, για εμάς, για τα παιδιά μας, για τους ίδιους.
    Και πιο σπουδαίο να έχουν ο ένας τον άλλον, γιατί σαν τον σύντροφο, κανείς.
    Μακάρι να είναι μαζί λοιπόν και να γιορτάσουν πολλές επετείους.

    Μαγισούλα Άιναφετς από εκεί πήρες την ομορφιά.
    Από την αγάπη του Jean και της Liliane.
    Και για να ευθυμήσουμε θυμάμαι και το κοτέτσι με τις γαλοπούλες, πολύ γέλιο.

    Συγκίνηση χαράς μου έδωσε η ανάρτησή σου.
    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το θέμα γονείς Thalassenia μας, είναι σοβαρό και έτσι το αντιμετωπίζω!
      Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που τους έχω ακόμα κοντά μου. Το ποιο σοβαρό όμως είναι η σχέση που έχω ΠΙΑ μαζί τους, σχέση τρυφερότητας, φροντίδας, σεβασμού και παρεούλας…τελικά αγάπης!
      Τότε που παντρεύτηκαν, το διαζύγιο ήταν κάτι πρωτάκουστο και βλέπεις η Γαλλιδούλα μικρούλα μητέρα μου, ήταν από χωρισμένους γονείς, είχε μεγαλώσει δακτυλοδεικτούμενη και είμαι σίγουρη πως δεν θα επιθυμούσε να επιβάλλει στα τρία της παιδιά, το ίδιο σενάριο.
      Φυσικά είχε την τύχη να έχει κοντά της έναν εξαίρετο άνθρωπο και εξαιρετικό επιστήμονα, τον πατέρα μου, που της προσέφερε μια άνετη ευτυχισμένη ζωή και αυτό βοηθά!!!
      Κάθε φορά που ακούω κάτι που να έχει σχέση με θάλασσα κάτι παθαίνω!!!
      ΑΦ…βουνίσια!

  16. Ο/Η Karapiperis John λέει:

    Ρε αφήστε τις συγκίνήσεις και τα χρόνια, εδώ είμαστε όσο αντέχουμε…κι αντέχουμε…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! σε παρακαλώ… αυτή είναι μια χαρακτηριστική αντίδραση Διδύμου και δεν θα την σχολιάσω!
      Πάρε όμως ένα bisoux!

      • Ο/Η Karapiperis John λέει:

        εμ, έμπλεξες με διδυμοπαρθένους…(αερικά δεν ήθελες ?!!!)

        Εμείς μπορούμε, στους άλλους να αρεσκόμαστε? – H 1η photo στο post τα λέει όλα… «AMOIBAIO ή ΚΟΙΝΟ ‘ είναι κάτι που έζησαν άνθρωποι μαζί… Εμείς γιατί το αποφεύγουμε ρε γμτ ?
        Γιατί ψάχνουμε πάντα το μειονέκτημα και δεν κοιτάμε τα πλεονεκτήματα? Γιατί ???

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Αυτό το Διδυμοπαρθένοι θέλεις να πεις ότι το ένα είναι ζώδιο και το άλλο ωροσκόπος ή κάποιο υπονοούμενο καλά καμουφλαρισμένο…Χμ…!
          Καλέ, Jean de Poivrenoir, τι αποφεύγεις καρδούλα μου…μίλα στην ΚΜΝΒ, μπας και κάνει κανένα μαγικό!
          Πάντως ένα είναι σίγουρο…σε όποιον αρέσουμε…bisoux και να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο!

          • Ο/Η Karapiperis John λέει:

            χμ… ΚΜΝΒ, είναι και ωροσκόπος και υπονοούμενο καμουφλαρισμένο! Και δεν αποφεύγω τίποτα, ίσα ίσα μού λείπει το φεγγάρι μου -μέχρι τη Δευτέρα-.
            (προτιμώ το ‘ξύλινος λαγός’ από τους διδύμους, είμαι ανατολίτης σε κάτι τέτοια…)

            Κι ευχαριστώ-ούμε για τα μάγια σου, ‘πιάσανε’!!!!

            Και όσο για τη ‘σύλληψη σε τραίνο’, είναι άκρως ερωτική (vibrations vraiments!) και καθόλου ‘ακατάλληλη’ !!!

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Χα χα χα, Jean…δεν πρόκειται για vibrations, αλλά για έναν «αποτυχημένο» τρόπο…αντισύλληψης…αλλιώς δεν θα ήμουν εδώ…χι χι χι!!!
              Ένα δεν καταλαβαίνω, το φεγγάρι είναι σε «χάση» και πρέπει να περιμένεις την Δευτέρα!

              • Ο/Η Karapiperis John λέει:

                το φεγγάρι είναι σε ‘χάση’ για μένα και σε ‘φέξη’ στην Μυτιλήνη, γι’αυτό ‘κλαψουρίζω’ ΚΜΝΒ !!!
                (εγώ φταίω που την έχω καλομάθει με τις σοκολάτες!)
                Εσένα Άιναφετσ σού χρωστάω κέρασμα, πότε θα σε δούμε ?!!!

  17. Ο/Η Μάγισσα Κίρκη λέει:

    Πόσο μ αρέσουν αυτές οι ιστορίες, άραγε εμείς θα καταφέρουμε να κλείσουμε 64 χρόνια μ έναν άνθρωπο ή θα αρκεστούμε στους μετά βίας 64 μήνες;
    Άσχετο: Η σύλληψη στο τρένο όλα τα λεφτά. Μέχρι τώρα είχα ακούσει για σύλληψη στο φέρι μπωτ Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την «συναδέλφισα», να πω την αλήθεια δεν περίμενα επίσκεψη, μετά την δήλωση σου, για ανασυγκρότηση…βλέπεις δεν έχω αυτό το «κόλπο» που βλέπεις ποιος κάνει «ανάρτηση»,έτσι κάποια στιγμή, παίρνω σβάρνα τα blogs που γουστάρω, για να δω καινούργια ανάρτηση, γι’ αυτό μπαίνω και τελευταία!
    Τώρα υπάρχουν άτομα που τα «λεγόμενα» τους μου αρέσουν και τους αφήνω σχόλιο, αλλά αυτοί που απαντούν ή ξαναέρχονται είναι λίγοι…αλλά καλοί, αυτό έχει σημασία!
    Η σύλληψη μου…έχει λεπτομέρειες ακατάλληλες αλλά απίστευτα αστείες…μου τις περιέγραψε η Liliane!
    Όσο για τα 64 χρόνια γάμου λίγο σαν ιστορία επιστημονικής φαντασίας μου κάνει!

  19. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Δεν είμαι κατάλληλη να δίνω οδηγίες ως άσχετη. Ζήτησα βοήθεια την πήρα και την μεταδίδω.

    1.Αντιγράφετε με αντιγραφή τον παρακάτω κώδικα στο πλαίσιο του σχολίου σας, πριν από αυτόν και μετά μπορείτε κανονικά να γράψετε κείμενο, αυτό το κομμάτι μόνο αφορά το λίνκ που θέλετε να εμφανιστεί. Πιστεύω θα καταλάβετε εύκολα τι πρέπει να κάνετε.

    Η ΛΕΞΗ ΣΑΣ

    όπου url γράφετε το link που θέλετε (Π.Χ.http://sixnapikna.blogspot.com/) και όπου βρίσκεται «η λέξη σας» , είναι η λέξη ή φράση που θα φαίνεται στους άλλους.

    Αν δεν λειτουργήσει επικοινώνησε.
    Και υπομονή, έχουμε πολλά ακόμα να μάθουμε.

    Φιλιά θαλασσένια.

  20. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Δεν λειτούργησε τελικά. Θα βρούμε άλλο τρόπο. Γράψε μου στο mail.
    Χαιρετώ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Thalassenia, χίλια ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να βοηθήσεις ΤΗΝ άσχετη, βλέπεις έχω μια νονά του blog, που με βοηθά, τι νομίζεις πως μόνη κάνω έστω και αυτά τα λίγα! Αυτή την εποχή η ΚΜΔ…H Καλή Μάγισσα του Διαδικτύου, νατασσΆκι, έχει πολύ προσωπική δουλειά και δεν θέλω να την ενοχλώ συνέχεια, από την άλλη μεριά ο γιος μου (cpil.info), κάθε φορά που του ζητώ βοήθεια…ευγενικά, με στέλνει…άσε τον σύντροφο!!!
      Θα σου γράψω στο mail, αν πραγματικά τα βρω «σκούρα», δλδ σύντομαααααααααααααααααααααα!
      ΑΦ και καλή Κυριακή!

  21. Ο/Η Margo λέει:

    Μια μεγάλη και όμορφη διαδρομή η ζωή τους.. να είναι καλά για να τους έχετε κοντά σας όσο περισσότερο γίνεται. Πολύ γλυκιά αναδρομή! Όσο για τη μικρή Άιναφετς ας πω και εγώ πόσο όμορφη είναι και πόσο ξεχωριστή! Εμ δεν είναι τυχαίο που έγινε η καλή μαγισσούλα της καρδιάς μας:)

    Περιμένω τώρα το επόμενο επιστημονικομεταφυσικής φαντασίας ποστ.. μιας και μπήκε στα προσεχώς:)

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ax, Margo μου, καταρχάς ευχαριστώ για τις ευχές!
    Προσπαθώ και το εννοώ, με την σύνδεση του κ…εδώ σ΄αυτό το βουνό, ένα τολμηρό για μένα «επιχείρημα»…τι να σου εξηγώ και σου «ξήνω» πληγές…το «νέο» ποστ αντιστέκεται…όλο χάνεται…αλλά ΕΠΙΜΕΝΩ! το ίδιο παθαίνει και το fractal…Χμ…!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χα χα χα…το διαδίκτυο «άλλα» που είπε!

  24. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    γλυκές γλύκές φωτός και γλυκειά ιστορία………..σαν…..παραμύθι ;-))

  25. Παράθεμα: Β’ μέρος…η συνέχεια. « Άιναφετς

  26. Παράθεμα: 95! | Άιναφετς

  27. Ο/Η katinaki λέει:

    Πόσο κοσμοπολιτικη η οικογένεια!! Και πόσο τυχερή που έχεις καταγωγή απο την Πολη!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό το «κοσμοπολίτικο» που λες Κατινάκι, έχει και καλά και κακιά…πχ σε κάθε εκλογές, Γαλλίας, Ελλάδας, Τουρκίας αγωνιώ, όπως όταν συμβαίνουν ακραία γεγονότα βίας! 😉
      Νομίζω πως το Πολίτικο κομμάτι μέσα μου, ώρες ώρες είναι έντονο!
      ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά (λόγο Ελληνικής καταγωγής)! 🙂

  28. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Ο σεβασμός και η αγάπη προς την οικογένεια σου φαίνεται απο μια ακόμη γλυκια και τρυφερή σου ανάρτηση. Δεν έχω λόγια…Στέλνω μόνο και απο δω τα αφιλιά μου…:) 🙂

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εγώ με τη σειρά μου, κρατώ τα λόγια σου μες τη καρδιά μου!

    ΑΦιλάκια καρδιάς και να σε προσέχεις! 🙂

  30. Ο/Η nikoleta λέει:

    Δείχνουν πραγματικά όμορφοι οι γονείς σου,και εύχομαι κι εσύ με τον αγαπημένο μας Παραμυθά να εκπέμπετε αυτή την ευτυχία και την αγάπη που αποτυπώνεται στην φωτογραφία των δικών σου μέχρι τα βαθιά γεράματα…Ήσουν πολύ όμορφη σαν μωρό,όπως και αργότερα όπως θυμάμαι απο φωτογραφίες από προηγούμενη ανάρτηση σου,όμως παραμένεις ένας εξαιρετικά γοητευτικός άνθρωπος…
    Η αγάπη που δείχνεις είναι πραγματικά συγκινητική…σε φιλώ γλυκά και σε θυμάμαι τακτικά,μην το ξεχνάς!να γράφεις και να γεμίζεις και τις δικές μας ψυχές με φως.
    Νικολέτα (mplahmplah)

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν σε ξεχνώ Νικολέτα μου και ας μη μιλάμε τόσο συχνά πια… περιμένω πότε θα έρθεις και σίγουρα θα βρεθούμε και από κοντά! 😉
    ΑΦιλιά και στείλε mail με τα νέα σου! 🙂

  32. Παράθεμα: 91! | Άιναφετς

Σχολιάστε

