Αγκαλιά.


Σκέφτηκα να γράψω αυτό το κείμενο για να δώσω συνέχεια στην ανάρτηση της Margo  αφιερωμένη στον Ευρύνοο, με τίτλο: «Όλος ο κόσμος μια αγκαλιά».
Και αν σας έχει μείνει κάποια απορία πώς δημιουργείται μια αγκαλιά, διαβάστε τα παρακάτω σχόλια. Είναι το πρώτο σχόλιο του καθενός, από τότε που ξεκίνησε  το blog μου, στις 7 Ιουλίου 2009.
Τώρα ποια η σχέση της φωτογραφίας με την αγκαλιά: Αυτή η φωτογραφία, που έπεσα επάνω της τυχαία, μου δημιούργησε την ίδια τρυφερότητα που μου δημιούργησαν όλα αυτά τα σχόλια που θα διαβάσετε.

Παραμυθάς 7 Ιουλίου 2009 σε 2:57 μμ

Με γεια… Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα!…

Εvi 7 Ιουλίου 2009 σε 5:02 μμ

Καλορίζικο! Καταπληκτική ιδέα!

νατασσΆκι 7 Ιουλίου 2009 σε 5:29 μμ

Καλά, εγώ αυτή τη φωτογραφία τη λάτρεψα!

Παπαστρατής Ιωάννης 7 Ιουλίου 2009 σε 4:37 μμ

Κυρία Παραμυθά καλορίζικο!Μου λείψανε οι συζητήσεις μας! Παπαστρατής Ιωάννης 

Mika 8 Ιουλίου 2009 σε 9:56 πμ

καλά ταξίδια κυρία Παραμυθά στο κόσμο του blogging…

ΑΡΙΣΤΗ 9 Ιουλίου 2009 σε 11:00 πμ

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ή ΗΧΡΑ ΗΛΑΚ στο νέο blog!
Προσοχή όμως, γιατί από ότι κατάλαβα κάποιος δημιούργησε αυτό το blog για να ασχολείστε με αυτό και να τον αφήνετε μόνο του να τρώει τις τηγανιτές πατάτες και τα παγωτά!!!!!!
Φιλάκια πολλά και την γλυκειά μου καλημέρα.

Fwtino_Asteraki 11 Ιουλίου 2009 σε 2:44 μμ

Mia glikia kalispera ap mena!einai apla iperoxo+katapliktiko olo..mou fainetai arketa polixromo+gw latreuw ta xrwmata..filia!

dimitrisp(se xrono enestota) 13 Ιουλίου 2009 σε 2:04 μμ

καλή μας μάγισσα-νεράιδα Άιναφετς καλή σας ημέρα!
από μια μαγική σύμπτωση τα πρώτα μας βήματα τα κάναμε κι οι δυό στο Βόσπορο!!!
Κι εγώ γεννήθηκα εκεί και ήρθα στην Ελλάδα αργότερα, παιδί ακόμα!
Σας εύχομαι καλές διακοπές στην όμορφη Σκιάθο και να είστε πάντα καλά να σας χαιρόμαστε εμείς τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας!

cpil 15 Ιουλίου 2009 σε 5:19 μμ

Και για εμένα έχεις δουλέψει μην το ξεχνάς :-P χοχοχο

tsaou 15 Ιουλίου 2009 σε 5:28 μμ

Καλη σας αρχή Μάγισσα Άιναφετς ! Απο τις πρωτες σειρες η γραφη με συνεπήρε.. Θα ειμαι εδω κοντα

Μαρία-Φεγγαρένια 7 Ιουλίου 2009 σε 4:58 μμ

να μαι κι εγώ λοιπόν καλορίζικο με το καλό και δε ξέρω τι άλλο λένε αλλά πολύ το χάρηκα κυρία Αιναφετς και πολύ ωραία τα ποστ φιλάκια!

marilia 9 Ιουλίου 2009 σε 2:22 πμ

Καλορίζικο το νέο… μπλογκόσπιτο και πάντα με καλές, δημιουργικές αναρτήσεις!

σνουποφιλάκι σβουριχτό!!!

Selena 12 Ιουλίου 2009 σε 1:23 μμ

Καλησπέρα…
Μόλις ανακάλυψα τα μπλοκακια του κυρίου Παραμυθά και το δικό σας και χάρηκα πολύ. Μεγιααααα!!!Πρόσφατα έκανα κι εγώ ένα ονομάζοντάς το Ο ΠΑΡΑΜΥΘΑΣ μη γνωρίζοντας όμως την ύπαρξη αυτού…Αν επιθυμήτε να το αλλάξω ενημερώστε με…Πολλά παραμυθένια φιλάκια…

ELGRECO 26 Αυγούστου 2009 σε 6:36 μμ

Γεια σου Άιναφετς. Μόλις χθες γύρισα απ τη Σκιάθο με τις καλύτερες εντυπώσεις. Μαγευτική, πραγματικά!
Καλό απόγευμα.

Θανασίτσα 9 Σεπτεμβρίου 2009 σε 10:30 μμ

Τά μπεμπέκια ειναι υπέροχα, ο εγγονός σου κούκλος αλλά και η
μικρή πολύ ενδιαφέρουσα, όσο μεγαλώνει ομορφαίνει.
Στεφανίτσα αυτά γιά σήμερα, δεν έχω όρεξη για άλλα σχόλια.

σταγόνα 20 Σεπτεμβρίου 2009 σε 2:55 πμ

Aγαπητή μαγισσούλα, χαίρομαι που σε βρίσκω και επειγόντως θα ήθελα κιεγώ μια μάσκα αν σου περισσεύει 🙂  🙂

Τhalassokrator 20 Σεπτεμβρίου 2009 σε 7:50 πμ

Εξαρετικό μπλόκ, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανάρτηση.
Σας ευχαριστώ για την επικοινωνία.

αριαδνη 20 Σεπτεμβρίου 2009 σε 10:36 πμ

Γειά σας ΚΜΝΒ και δικαίως Θ όπως και οι περισσότεροι!!
Συγχαρητήρια για την ανάρτηση, πολύ χρήσιμη, ευτυχώς που υπάρχουν και σωστοί επιστήμονες που βγαίνουν και τα λένε μπας και μας ξυπνήσουν….
Συγχαρητήρια για την προσπάθεια και το όμορφο blog σας, θα γίνω φανατική αναγνώστρια!!!
Αριάδνη

Magissa Kirki 21 Σεπτεμβρίου 2009 σε 4:46 μμ

Ρε συ, εσύ είσαι καλή Μάγισσα δεν είσαι σαν εμένα! Άσε που έμεινα όταν διάβασα ότι είσαι γιαγιά, έπαιζα το κεφάλι μου ότι είσαι μικρότερη, έτσι όπως σε διάβαζα!!!!
Να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου και μη μασάς με τη νόσο των χοίρων το κοξάκι και όλες αυτές τις βλακείες…εγώ πιστεύω πως όλα γίνονται για να πουλάνε οι φαρμακευτικές! :)

zacharoula 23 Σεπτεμβρίου 2009 σε 11:51 μμ

καλησπέρα και καλώς σας βρήκα
προσγειώθηκα εδώ καθώς έκανα βόλτα κρεμασμένη από το πόδι του Παραμυθά…

…την τύχη, όταν οι μαμάδες μεγαλώνουν τα παιδάκια τους, την έχουν οι μαμάδες πιο πολύ από τα παιδάκια… (μαμά μιας κόρης 7 μηνών)

Aza 29 Σεπτεμβρίου 2009 σε 9:00 πμ

Νεραιδούλα,διάβασα κάπου πριν λίγες μέρες ότι το blogging είναι ή καλύτερη ψυχοθεραπεία.Παλιά η ψυχή μας ανάσαινε με παρέες.Μιλούσες,έκλαιγες,φώναζες ή θύμωνες.Τώρα η εποχή προχώρησε και μαζί της και μεις.Κι εγώ αναρωτιέμαι πολλές φορές τι στο καλό κάνουμε εδώ μέσα.Και άλλες πάλι νιώθω παράξενα που επικοινωνώ με ανθρώπους που δεν έχω δει ούτε το βλέμμα τους ποτέ.Μέσα σε τούτη τη διαδυκτιακή θάλασσα ας ελπίσουμε να έχουμε μόνο όμορφα ταξίδια.Την καλημέρα μου!

roadartist 5 Οκτωβρίου 2009 σε 10:09 μμ

Η αξία της επικοινωνίας.. Η ουσία να διαβάζουμε τις λέξεις, τις σκέψεις, να επικοινωνούμε με ανθρώπους που έχουνε να πούνε κάτι αληθινό :)
Αυτό είναι το blogging..

basnia 6 Οκτωβρίου 2009 σε 9:11 μμ

και εκεί που κάθεσαι αμέριμνος και βυθίζεσαι σε σκέψεις, εικόνες, ήχους παρατηρείς ασημόσκονη στο πληκτρολόγιο και αισθάνεσαι τα φτερουγίσματα μίας νεραϊδομάγισσας. σκέφτεσαι αν είναι αλήθεια. διακριτικά ακολουθείς το πέταγμα….

EΛΕΝΑ 7 Οκτωβρίου 2009 σε 7:11 μμ

Γεια σου μαγισσούλα!!
Είσαι η σύντροφος του Νίκου Πιλάβιου??
Θαυμάζω πάρα πολύ την δουλειά του, συγχαρητήρια και σε σένα, επίσης εξαιρετική η δουλειά σου!

Karapiperis John 7 Οκτωβρίου 2009 σε 11:44 μμ

Πάντα ζήλευα αυτούς που τα πηγαίνουν καλά με ζωγραφική, καθότι ανεπίδεκτος από μικρός… Τα σχέδιά μου θύμιζαν πάντα κάτι μεταξύ H.R. Giger και Εdvard Munch σε κακογραφία ! Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας!
(Σσσστ.. μεταξύ μας, κάντε μας ποστ κάτι από τα νέα επεισόδια… βλέπετε, ο Παραμυθάς και ο Μάστορας ένα teaser μόνο έχουν εμφανίσει… Μεταξύ μας, ε?) ;-)
KNKOΓ σε όλους ! (ΚαληΝύχτα Και Όνειρα Γλυκά)

Margo 10 Νοεμβρίου 2009 σε 1:31 μμ

Τώρα τελευταία σαν να έχουμε πολλά crash test τριγύρω, μάλλον πρόκειται για εντατικά μαθήματα και φυσικά όχι μόνο για όσους τα ζουν..

Καλώς σε βρίσκω!

fractal 2 Δεκεμβρίου 2009 σε 11:11 μμ

‘Ηρθα με όλη τη φόρα που παίρνει κανείς για να πηδήξει τα εμπόδια.
Και δεν άφησα κανένα όρθιο . Τα γκρέμισα όλα , μα επί τέλους πέρασα.
Και πέρασα χωρίς βοήθεια ξέρεις. Έπαιρνα τηλέφωνο για να ζητήσω βοήθεια αλλά δεν απαντούσε…’Ετσι είπα: Ή τώρα ή ποτέ…
Και νάμαι….Ελπίζω να μην το μετανιώσετε!!!!

Mika 9 Δεκεμβρίου 2009 σε 3:02 μμ

Αχ κυρία Παραμυθά μου…μου αποπνέετε μια γλυκιά, αληθινή αίσθηση…
σας εύχομαι να είστε καλά, αγαπημένοι και μονοιασμένοι με τον Παραμυθά μας!
συμφωνώ πως ένα απο τα πιο σημαντικά συστατικά των σχέσεων είναι η καλοσύνη προς τον άλλο…

nelly 12 Δεκεμβρίου 2009 σε 9:09 πμ

το βρήκα τελικά, αλλά πολύ μαγικό πέφτει εδώ και θα ξαναπεράσω όταν θα έχω χρόνο.

Καλημέρα και φιλιά!

glarenia 12 Δεκεμβρίου 2009 σε 1:00 μμ

Τη χάρηκα την ιστορία αγάπης σας που κρατάει χρόνια ΚΑΙ για το λόγο που χαρακτηριστικά αναφέρεις: “πάντα βάζαμε τα πράγματα κάτω και τα συζητούσαμε”

Θεωρώντας πως
“Τίποτε δε γίνεται τυχαία..”, στην από 5/52008 ανάρτησή μου
(ίσως δεν το γνωρίζεις, με το Γλάρο μου μας “έσμιξε” εδώ γελάς…μια …παρτίδα τάβλι) εύχομαι Να είστε πάντα έτσι γλυκά και τρυφερά αγαπημένοι και προ πάντων υγιείς./a>
Να ζήσετε και να καμαρώνετε τα παιδιά σας

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

nefeli 13 Δεκεμβρίου 2009 σε 12:28 πμ

αλλα σε βρηκα!
με τη βοηθεια της μαμας νελλης :)
και βρηκα και τη σελιδα του γιου κωνσταντινου
καλο σου βραδυ αιναφετς θα περιδιαβω τωρα εδω στα μερη σου.

kryos 25 Δεκεμβρίου 2009 σε 10:19 μμ

Τι υπέροχα τα λόγια των παιδιών !!! :)

Έτσι μου ρχεται όποιο βλέπω στο δρόμο να το σταματάω μ ένα χαμόγελο και να το ρωτάω :)

Χρόνια πολλά , υπέροχα και δημιουργικά Στεφανία μου …. αγάπη , υγεία και αίσθηση πληρότητας σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα … να σαι καλά !!!

Κοκκινοσκουφίτσα 29 Δεκεμβρίου 2009 σε 1:01 μμ

Τι ωραίο ποστ! Και πόσο χάρηκα που τόσοι μπλογκοφίλοι μου βρέθηκαν να αφήνουν σχόλια εδώ! Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σας και με το καλό να έρθει το 2010 με ακόμη περισσότερη αγάπη
(Αυτό με το έτοιμο δεντράκι το σκέφτομαι κι εγώ κάθε χρόνο όταν είναι να στολίσω και κυρίως να ξεστολίσω)
η αγάπη είναι ταξίδι
πάντα μέλι κι όχι ξίδι

Ειρήνη Β. 31 Δεκεμβρίου 2009 σε 12:04 πμ

Χρόνια Πόλλά ‘Αιναφετς, να χαίρεσαι την οικογένειά σου, υγεία και χαρά και για τη νέα χρονιά και δεκάετία!!

Thalassenia 2 Ιανουαρίου 2010 σε 1:03 πμ

Πάντα ερωτευμένη με τη ζωή γι αυτό πέρασα να ευχηθώ.
Ομορφιά χαρά και υγεία να γεμίζουν τη ζωή σου.
Καλή Χρονιά.

IonnKorr 6 Ιανουαρίου 2010 σε 10:30 μμ

Απίθανη Άιναφετς

Μεταφέρω εδώ ττο τι μου έγραψες και το τι σου απάντησα στο blog μου. Νομίζω ότι αποτελούν “μουσειακό έκθεμα”.

Μου έγραψες :….

Χριστίνα 12 Ιανουαρίου 2010 σε 9:11 μμ

Χρόνια πολλά, μαγικά, χαρούμενα Στεφανία μου.
Πάντα με υγεία και… υπομονή.
Να σε χαίρεται η οικογένεια σου, κ να τους χαίρεσαι!!
πολλά φιλιά.

Άστρια 20 Ιανουαρίου 2010 σε 10:13 μμ

Το εκκρεμές το κρατούσε κάποιο χέρι που ήθελε πολύ να ριζώσει η αμυγδαλιά και είναι αυτό που του έδωσε όλη την ενέργεια για να κινηθεί αλλά και για να δώσει τη σωστή απάντηση.

Έχω διβάσει σχόλια σου αλλού, αλλά πολύ χαίρομαι Άιναφετς που ήρθα σήμερα στο σπίτι σου.

xartaetoi 25 Φεβρουαρίου 2010 σε 10:48 μμ

Φανταστικό!!!Η αμυγδαλίτσα ανανεώθηκε και έβγαλε και όμορφα ανθάκια!!!Τελικά στα φυτά, πρέπει να συμπεριφερόμαστε, όπως στα παιδιά!!!Στη δική μας περίπτωση, τα φυτά είναι αδυναμία του άντρα μου, ο οποίος είναι πολύ τρυφερός μαζί τους!!!Εμένα μου αρέσουν πολύ, αλλά στα χέρια μου δε μεγαλώνουν, θέλουν πολύ τρυφερότητα και αγάπη και ίσως δεν τους δίνω τόση…Πάντως έγινε θαυματάκι Μαγισσούλα μας!!!

Ξωτικό 10 Φεβρουαρίου 2010 σε 8:06 μμ

Αχαααααααα τα κατάφερααααααααα !!ζήτωωωωωω !!!
καλώς όρισα ευχαριστώ ζήτω η χρυσαόρα και θα επανέλθω!

ftero 13 Φεβρουαρίου 2010 σε 9:39 μμ

Αγαπημένη μου Μάγισσα,
ήρθα για να σε ευχαριστήσω και από εδώ πολύ για το πέρασμα σου από το μπλογκ του τεμπελόφτερου αλλά και να χαθώ για λίγο μέσα στον παραμυθόκοσμο.

Σε ευχαριστώ πολύ και χάρηκα και ‘γω για την – εν μέσω πολέμου! γνωριμία μας :) ))

Μιχάλης Καρλής 15 Φεβρουαρίου 2010 σε 1:53 μμ

Kαλημέρα σου
Το 2003 πήγα ένα επταήμερο ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη…

O Αλχημιστης 26 Φεβρουαρίου 2010 σε 11:23 μμ

Αχ αυτος ο Krishnamurti. Σκεφτομουν οτι οπως και οι περισσοτεροι απο εμας σπαταλησα αρκετο χρονο να διαβαζω βιβλια αλλων, σοφων υποτιθεται, κλασσικων συγγραφεων, αρχαιων φιλοσοφων για την ζωη κλπ κλπ…
Και για πρωτη φορα στην ζωη μου νιωθω οτι πραγματικα ειμαι ευτυχισμενος χωρις να ελπιζω και να σκεφτομαι τιποτα για το μελλον…Ελευθερια καλη μου φιλη…Ελευθερια στο μεσα μας… :)

Rodia 28 Φεβρουαρίου 2010 σε 12:16 μμ

Τι ομορφο μπλογκ! :) ))
..πώς δεν το ειχα δει μεχρι τωρα; μαλλον παραεχω κλειστει..

Γκιώνης 3 Μαρτίου 2010 σε 3:53 μμ

” όπως τα πεύκα σε μιά πλαγιά παίρνουν το σχήμα τού αγέρα ενώ ο αγέρας έχει φύγει ” Γιώργος Σεφέρης

καλημέρα 1 Μαρτίου 2010 σε 2:30 μμ

Η Θαλασσένια, τι καλα που μιλάει πριν απο μένα κι εγώ το μόνο που θελω να πω είναι συμφωνώ μαζί της. Α, ρε θαλασσενια, ούτε στο μυαλό μου να ήσουνα!
Εκείνη η φωτογραφία με τις μουτρωμένες ανεμώνες…με τη λεζαντα ακόμα γελάω,
να σαι καλά Αιναφετς!

ευρύνοος 1 Μαρτίου 2010 σε 10:11 μμ

Σαν δούμε ή σαν μας κοιτάξει ο Ήλιος, -το Φώς-, είναι αναπόφευκτο να ανθίσουμε..

καλώς σας βρήκα και καλό μήνα, ανθισμένο :)

Merlin 2 Μαρτίου 2010 σε 11:18 πμ

Οι μυρωδιες της αναρτησης εφτασαν μεχρι εδώ…Μπαξες πραγματικός!!!

Anna 3 Μαρτίου 2010 σε 1:15 πμ

Eγω κάθε εβδομάδα σχεδόν έχω στην εδρα μου ενα ανθισμενο κλωνάρι αμυγδαλιάς απο τα μικρά μου. Ακόμα οι φακές μας (αυτές που είχαν και νερό και χώμα και ήλιο) εγιναν μεγάλεςςςςςςςς….
Να έχεις ενα όμορφο βράδυ.

Αλεξάνδρα 9 Μαρτίου 2010 σε 12:19 μμ

«Νιώθω, πίσω από την τραγική μοίρα του σύγχρονου ανθρώπου, την ωραία και αιώνια φύση που δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τις εφήμερες τραγωδίες μας.

Με την τελευταία ανάγνωση των σχολίων, κατάλαβα τι με έσπρωξε να βάλω την φωτογραφία με τα αγγελάκια που πλένουν και απλώνουν τα φτερά τους. Είναι η αίσθηση πως σε μια μεγάλη αγκαλιά, όλα έχουν την θέση τους .

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

94 Responses to Αγκαλιά.

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Αγκαλιά!
    🙂 🙂 🙂

  2. Ο/Η jokar λέει:

    Mεγάλη Αγγαλιά ειλικρινέστατη… έχω ανάγκη από αυτή και ντρέπομαι να την ζητώ, αλλά την αποζητώ… Σ’ευχαριστώ ακόμα μια φορά Άιναφετς…

  3. Ο/Η Εvi λέει:

    Και μια αγκαλιά από μένα στην Νεράιδα με τα Αγγελάκια.
    Από ένα σιωπηλό ξωτικό που παρακολουθεί…
    Χαιρετίσματα και από κάποια άλλα αγγελάκια στην τάξη που ρωτούσαν τι κάνει η ΄Αιναφετς και ενθουσιάστηκαν με την εικονογράφηση των βιβλίων του Παραμυθά.

  4. Ο/Η Παραμυθάς λέει:

    Ούτε χρόνος δεν έχει κλείσει κι άρχισαν τα δύσκολα… Χα, χα,χα…

  5. Ο/Η magissa kirki λέει:

    Δεν ξέρω ποιός είναι ο Παραμυθάς εγώ έναν ξέρω κι αυτός λέγεται Παπανδρέου ενίοτε και Καραμανλής! :p
    Η φωτό τέλεια! Πώς και δεν έχουν σκεφτεί να βάλουν μια αντίστοιχη οι διαφημιστές του Dixan; Πήξαμε στην κοκέτα νοικοκυρά με το μπουκλέ μαλλί και την γόβα στιλέτο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Magissa kirki, συναδέλφισα…καλέ και ο σύντροφος μου είναι ο Παραμυθάς αλλά παραδοσιακός…χι χι χι!
      Τώρα αν θέλεις είσαι ευπρόσδεκτη να πλένεις και να ξεπλένεις τα ρουχαλάκια σου στα πλυντήρια παρέα με τα αγγελάκια!
      ΑΦιλάκι!

  6. Ο/Η basnia λέει:

    πόσο όμορφο όλο αυτό με τα σχόλια μαζεμένα.
    στις αγκαλιές. σε αγκαλιές. με αλήθεια συναισθημάτων.
    καλή σου εβδομάδα! αφ!

  7. Για πολλές αγγαλιές αυτή εικόνα Στεφανία μου.Και το να κάτσεις να συγκεντρώσεις το πρώτο σχόλιο του καθενός μας ήταν πολύ γλυκιά κίνηση.Μέχρι και Ν.Π.Π. σχολίασε!!!

    Μία αγκαλιά όλη την έχουμε ανάγκη που και που!

    !!ΦΑΣΜΑ!!

    !!ΑΦ!! & !!Κ.Ε.!! σε όλους

  8. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    μια αγκαλια είναι πάντοτε αγκαλια ακόμα κι όταν είναι αδεια…

    φιλια

  9. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απίστευτο τραγούδι Μαρία Φεγγαρένια, δεν το είχα ξανακούσει, ευχαριστούμε!
      Μόνο που εδώ η αγκαλιά είναι μεγάααααααααααααααααααλη!
      Έχουμε και τα αγγελάκια…φιλάκια!

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        νατασσακι επειγοντως το παραμυθοζευγος σε γκρουπάκι στα θρανια ιδιαιτερα νεωτερας και συγχρονης ελληνικής μουσικής!!!! χιχιχιχιι
        και φεγγαρενια με λενε σε λιγο θα με πεις και Μαρία Νεφελη χιχιχιχιχι φιλακια και τερααααααααααστιες σφιχτες αγκαλίτσες. Καληνυχτα!!!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Αν σου πω, πως καθώς σου απαντούσα σκέφτηκα να σε ονομάσω Μαρί-Φεγγαρένια, αφού στου νεραιδοσύντροφου εμφανίζεσαι ως Μαρία…δεν φταίω εγώ!
          Αλλά εδώ όλοι πρέπει να αισθάνονται αυτή την αγκαλιά, γι’ αυτό θα είσαι η ΦΕΓΓΑΡΕΝΙΑ, η ΦΕΜ μας!
          Σήμερα έχουμε νέα σελήνη…και κάνουμε τρις ευχές, τις γράφουμε σ’ ένα χαρτάκι και καίμε το χαρτάκι την πανσέληνο! χι χι χι… Ε, ας κάνουμε και κανένα μαγικό…πλάκα έχει!
          ΑΦ και καλή μας βδομάδα!

  10. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Αγκαλιές πολλές όχι μία, γιατί οι χαρταετοί αποτελούνται από τρία άτομα: Τη μαμά Βάλια, το μπαμπά Βαλάντη και το μικρό Μυρτούλι!!!Οπότε αγκαλιές εις τριπλουν και φιλάκια!!!

  11. Ο/Η dimitrisp λέει:

    μόνο ένας άνθρωπος που έχει μια μεγάαααλη αγκαλιά που χωράει όλο τον κόσμο θα έκανε ανάρτηση σαν και τη σημερινή!!!
    απ’ την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε ήμουν σίγουρος πως τέτοιος άνθρωπος είσαι…
    έχει πλάκα όμως να διαβάζεις πράγματα που έγραψες στο παρελθόν και να νομίζεις ότι γράφτηκαν από έναν άλλο …ξένο…ή μήπως έτσι είναι 😉
    τα πρώτα σχόλια τoυ basnia της Aza και της Κίρκης μου άρεσαν πολύ…
    χειροφίλημα, αγκαλιά και ένα ΑΦ στην ΚΜΝΒ της καρδιάς μας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      NDimitri. Σε αυτό το blog, έκανα μια σημαντική ανακάλυψη…όταν ζητάς μια αγκαλία…δώσε την!
      Ενδιαφέρον έχει να βλέπεις και το στιλ του καθενός…πχ το Fractal..ή μερικοί εξ αρχής «φλύαροι» ή άλλοι πάλι που στα πρώτα ποστ ξεσαλώνουν… και μετά εξαφανίζονται!
      Πάντως αγκαλιά με κλειστή καρδιά δεν γίνεται!
      ΑΦ και 🙂 καρδιάς!

  12. Ο/Η glarenia λέει:

    Καλή μου Νεράϊδα συγκινητική, ζεστή και φιλόξενη τούτη η ΑΓΚΑΛΙΑ –ΑΝΑΡΤΗΣΗ

    Αναρωτιέμαι κι΄εγώ για όλο αυτό που συμβαίνει στο χώρο τούτο
    Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε την αγκαλιά μέσα από το βλέμμα, την αφή, την οσμή, τον ήχο, τη γεύση. Κοντολογίς, μέσω των ΠΕΝΤΕ αισθήσεων.
    Εδώ μέσα φτιάξαμε και την ΕΚΤΗ. Αποδείξαμε πως έστω και μέσα από ψυχρά καλώδια η αγκαλιά μπορεί να εκφράζεται.
    Σ’ ευχαριστώ που με τιμάς με τη φωτεινη σου παρουσία.
    Καλή σου εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γλαρένια μας, η ΕΚΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ, είναι γεγονός όχι μονό εδώ, αλλά παντού…είναι αυτή που μας μαθαίνει, μας προειδοποιεί, μας συνδέει, μας προφυλάσσει, μας φωτίζει, μας…αγκαλιάζει, μας, μας…!
      Για μένα είναι η Πρώτη…και χαίρομαι που συνδέθηκες με αυτή, εξάλλου τι μαγισσονεραιδοπαρέα θα είμασταν!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι!

  13. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Καλησπέρα σου
    Μπήκα τελευταία σε αυτή τη μεγάλη αγκαλιά που έχει όλα τα μητρικά χαρακτηριστικά είναι άδολη , χωρίς υπολογισμούς και σκοπιμότητες.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Μιχάλη, αυτή η αγκαλιά υπάρχει από μόνη της παντού…απλά εμείς για εγωκεντρικούς λόγους έχουμε απομονώσει τους εαυτούς μας και όπως πολύ σωστά λες μας δίνεται απλόχερα όπως της μητέρας…χωρίς δόλο, υπολογισμό και σκοπιμότητα!
      Να έχεις μια όμορφη βδομάδα!

  14. Ο/Η fractal λέει:

    Ήρθα και χώθηκα όσο πιό βαθειά μπορούσα στην αγκαλιά.
    Σαν να το ήξερες πόσο ανάγκη την είχα.
    Κρύωνα εκεί έξω και εδώ ζρστάθηκα..
    Θυμήθηκα τις δυσκολίες που είχα να μπω στο μπλόγγ σου.
    Τελικά έφταιγε η ασυμφωνία του e-mail που είχα δηλώσει.
    Ο Δημήτρης μου συνέστησε να ζητήσω βοήθεια από το Νατασσάκι.
    Πήρα τηλέφωνο το Νατασσάκι αλλά δεν απαντούσε.
    Πείσμωσα όμως. Δεν φεύγω από εδώ , είπα, αν δεν αφήσω σχόλιο.
    Όλα αυτά θυμήθηκα καθώς διάβαζα το πρώτο μου σχόλιο στο βlogg σου. Τι όμορφα που είναι να νοιώθω τώρα τόσο οικελια εδώ μέσα!
    Και να σχεδιάζουμε μαζί ταξείδια..
    Σε φιλώ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι καλό μας Fractal δεν είναι τυχαίο που σε αποκάλεσα magic fractal…ενδιαφέρον έχει να διαβάσεις πως μπήκα πρώτη φορά στο blog σου και τι μου απάντησες! Θα το βρω και θα το γράψω και εδώ! ΑΥΤΟ το σχόλιο σου είχα υπόψη μου όταν ξεκίνησα να γράφω για την αγκαλιά…Εκεί να δεις αγκαλιά που πήρα!!!
      ΑΦ…δεν μετανιώνουμε χα χα χα …!

  15. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Αυτά είναι!

    το σύνθημά μου απο όταν ξεκίνησα ήταν «όλος ο κόσμος μία αγκαλιά»..

    γι αυτό, η αυριανή μου ανάρτηση θα συνοδεύεται με τούτο το βιντεάκι..

    πράγμα που σημαίνει την συνέχεια των ..εργασιών μου 🙂

    καλό σας βράδυ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευρύνοε, φίλε μας και συνοδοιπόρε…αυτά είναι! 🙂
      Είδες το σύνθημα σου έπιασε τόπο…έγινε μια αλυσίδα Αγάπης! Ή μήπως η ίδια η Ζωή μας οδήγησε εδώ;
      Ενδιαφέρον έχει πώς η «αγκαλιά», σου έδωσε ώθηση να συνεχίσεις ΤΗΝ εργασία σου!
      ΥΓ. Να έχεις μια φωτεινή βδομάδα στο μποστανάκι σου! 🙂
      Ευχαριστούμε για το εξαιρετικό video, θα επανέλθω σχετικά, προσεχώς!

  16. Ο/Η Selena λέει:

    Και με εκείνο το πρώτο άχαρο σχόλιο μου,δημιουργήθηκε μια σχέση ανεκτίμητης αξίας για την οποία νιώθω χαρά,συγκίνηση,ευγνωμοσύνη και αγάπη!!!Σε ευχαριστώ που τρύπωσες στη ζωή μου έστω και διαδικτυακά 🙂

    Μια μεγάλη αληθινή και γεμάτη αγάπη,αγκαλιά κι ένα φιλί από την καρδιά μου!!!Καλό βράδυ και σε ευχαριστώ!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Selena μας, τα σχόλια είναι σχόλια και δεν είναι άχαρα…για δες που μας οδήγησε αυτό το «άχαρο»! 🙂
      Να ζήσουν τα σχόλια που καταγράφονται στις καρδιές μας για πάντα! 🙂
      Σκεφτόμουν καθώς «έβαζα» το πρώτο σου σχόλιο, μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις για δεύτερη φορά τίτλο το blog σου, από «Παραμυθάς» «μοναξιές μου» να γίνει η «Αγκαλιά μου», ε, με τόσο κόσμο που σε αγκαλιάζει κάθε μέρα;
      Ενδιαφέρον έχει…που όπως ο Ευρύνοος, βάζεις παρόμοιο video, η μοναξιά είναι μέσα στο κεφάλι μας…θα σου το αποδείξω προσεχώς!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  17. Ο/Η σταγονα λέει:

    Kαλά είσαι απίθανη!!! πώς βρήκες και μάζεψες όλα αυτά τα σχόλια??? το καλύτερο γιατροσόφι, μια αγκαλια!!!
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!! Αγκαλίτσα μεγάλη και απο μένα Μαγισσούλα μου!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      σταγόνα μας, η μεσσσσσσσσσσσούλα μου το ξέρει…
      Καθισμένη στο κρεβάτι μου, με το λαπτόπι αγκαλιά και τον νεραιδοσύντροφο να έρχεται κάθε λίγο και λιγάκι για βοήθειαααα! Εκεί να δεις…υπομονή ή Αγάπη; 🙂
      Έκανα πολλές πολλές πάστες! ξέρεις αυτά τα copy past…αλλά το αποτέλεσμα άκρως ενδιαφέρον…είδες πως το πρώτο μας σχόλιο μας χαρακτηρίζει…θυμάμαι πως κάτι σχετικό σου άφησα και εγώ για πρώτη φορά! Θα το βρω, θα έχει πλάκα!
      Είμαστε ΕΝΑ σταγονίτσα μου, όταν αληθινά το θελήσουμε!

  18. Ο/Η Mika λέει:

    Καλή μου μάγισσα, σε ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στα σχόλια που μάζεψες! εξακολουθώ να έχω την ίδια όμορφη αίσθηση όταν μπάινω εδώ όπως την πρώτη μέρα…
    Ως άνθρωπος που αγαπά το άγγιγμα, την επαφή, που πιστεύει ότι αυτή μου δίνει πολλά πράγματα, περισσότερα καμιά φορά και απο τα λόγια, ως άνθρωπος που χτίζει πάνω σε μια αγκαλιά…συμμερίζομαι την ανάγκη σου για αυτη την συλλογή αγκαλιών!

    φιλιά και καλή βδομάδα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Mika, ξωτικούλι μας, μη μ΄ευχαριστείς…μόνη σου συμπεριλήφθηκες στα σχόλια, άσε που είσαι και από τους πρώτους! Η ΚΜΝΒ απλά τα περιμάζεψε! 🙂
      Η αγκαλιά είναι ΜΙΑ, όπως και η Ζωή, φτάνει να το αισθανθούμε με την καρδιά μας!!!
      Καλή βδομάδα και ΑΦ!

  19. Ο/Η Καλημέρα λέει:

    Είμαι πολύ πολύ καινούρια στην νεραϊδοπαρέα και δεν περίμενα να βρω το μήνυμά μου αναμεσα στα τόσα φίλων σου ήδη τόσο αγαπημένων. Χάρηκα πολύ. Σε ευχαριστώ!
    Νιώθω πολύ όμορφα σε αυτήν την μεγαλη αγκαλιά!
    Και μετα σου λεει η τεχνολογία είναι απρόσωπη…

    Πολλά φιλιά κι ένα τραγούδι:

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα, Αναστασία, δεν σε αισθάνομαι καθόλου καινούργια…
      εξάλλου η φωνή σου ακούγεται κάθε πρωί και στο χέρι μας είναι να συνδεθούμε και μαζί σου!
      Σήμερα το πρωί το είχα βάλει σκοπό αλλά παρασύρθηκα από την μεγάλη αγκαλιά των φίλων μας και πέρασε η ώρα, αλλά αύριο μέρα είναι! 🙂
      Ευχαριστώ για το πολύ όμορφο τραγούδι, είναι ότι πιο τρυφερό έχω ακούσει, με υπέροχους στοίχους και φωνές!
      ΑΦ και να έχεις ένα όμορφο φωτεινό απόγευμα!

  20. Ο/Η EΛΕΝΑ λέει:

    Καλημέρα, καλή βδομάδα!!
    Μια πολύ μεγάλη, πολύ ζεστή αγκαλιά, εύχομαι να απολαμβάνεις πάντα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Έλενα, μαζί απολαμβάνουμε την πολύ ζεστή και μεγάλη αγκαλιά και όταν συνοδεύεται και από μαγικές συνταγές καρδιάς, αυτό που αισθάνεται κανείς, είναι «πληρότητα».
      Καλή σου βδομάδα με ΑΦ!

  21. Ο/Η αριάδνη λέει:

    Αχ τι γλυκό…
    Ανοίγει η καρδιά μου κάθε φορά που έρχομαι εδώ 🙂

    Η αγκαλια ειναι το πιο ζεστό πράγμα που μπορεί να διαθέσει κάποιος σε κάποιον άλλον που τον νοιάζεται 🙂 Εύχομαι όλη μας πάντα να έχουμε μια μεγάλη,σημαντική,παρηγοριτική,αγαπησιάρικη,ανακουφιστική,ερωτική κλπ κλπ κλπ κλπ

    Αληθινά φιλιά καλή μου μαγισσούλα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΝΑριάδνη, από τις πρώτες «σχολιάστριες» χι χι χι…τι λέξη!
      Έχουμε όλοι μια αγκαλιά…αν το θελήσουμε!
      …αλλά οι μανούλες έχουν ένα προνόμιο, να γνωρίσουν από πρώτο χέρι την πραγματική αξία της αγκαλιάς!
      Πολλά πολλά ΑΦ νεραϊδούλα μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. Ο/Η nelly λέει:

    ένα μπλογκ
    σα μια μεγάλη, μαγική αγκαλιά!!!!!!

    καλημέρα μαγισούλα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Nelly μας, ένα μπλογκ, δύο μπλογκ, τρία μπλογκ, τέσσερα μπλογκ…ξέρεις πόσα μπλογκ έχουν συνδεθεί με την μεγάλη μαγική αγκαλιά; Πολλά, πάρα πολλά και αυτό είναι πολύ παρήγορο, σ’ αυτόν τον κόσμο που μόνο η καλοπέραση μετρά!
      Να έχεις μια τρυφερή βδομάδα, nelly μας!

  23. Ο/Η Margo λέει:

    Όσο μεγαλώνει αυτή η αγκαλιά τόσο πιο δυνατή γίνεται και αν προσέξεις μεταδίδεται όπως και ο ιός της γρίπης:))
    Πολύ κόπο και χρόνο διέθεσες για να μαζέψεις τα πρώτα σχόλια του καθενός..
    Να σαι καλά μαγισσούλα μου.. μέσα στο σπιτικό σου έχουμε κουρνιάσει όλοι και είναι πολύ πολύ ζεστά:)
    ΑΦ πολλά πολλά!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Margo, μαγισσούλα!
    Ναι η αγκαλία από μόνη της διαθέτει τεράστια δύναμη και δεν χρειάζεσαι μάσκες για να προφυλαχτείς, είναι ένας ανθεκτικός ιός! Ναι την χρειάζόμαστε αυτή την ζεστασιά με το κρύο που επικρατεί…και μεταφορικά, έξω! 🙂
    Είναι απερίγραπτο τι αισθανόμουν κάθε φορά που κάποιος «καινούργιος» έμπαινε στο παιχνίδι, όπως και τι απαντούσα!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  25. Ο/Η φτερό... λέει:

    Άκουσα για αγκαλιές και έτρεχα!

    Και έχω ζεστάνει και τα χέρια μου και είμαι έτοιμη..

    μια αγκαλιά και από μένα θέλετε;;

    Αχ βρε Μαγισσούλα, και εσύ και η Μαργκούλα με λιώσατε με το θέμα που επιλέξατε, γιατί, γιατί, γιατί;!!

    Αγκαλιά μεγάαααααααααααααααααααλη :):):)

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Θα σε κρατήσουμε εδώ…αγκαλίτσα…μη μας ξεφύγεις «παλιοπούπουλο» και έτσι ανάλαφρο που είσαι, μας πιαστείς σε κανένα συρματόπλεγμα και πληγωθείς!
    ΟΜΜΑ…Όλοι Μια Μεγάλη Αγκαλιά!…το σύνθημα! χι χι χι 🙂
    Άρα, ΟΜΜΑ ΑΦ απο ΚΜΝΒ!

  27. Ο/Η marilia λέει:

    Ιιιιιιι!!! Αγκαλίτσαααααααααα!!! Ώρα για… χουζούρι! χι! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλέ marillia, είσαι παλιά καραβάνα εδώ…το είδες φαντάζομαι!
      Εδώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωώ οι τρυφερές αγκαλίτσες…και χωρίς περικοπές! χι χι χι! 🙂

  28. Ο/Η jokar λέει:

    Aνταποδίδω:

    Σχόλιο:
    «Mon tres cher Jean De Poivrenoir,
    Τώρα τι να πω…τόπα και τόκανε…θα δεις τώρα την εκδίκηση του Κινέζου…θα σε κατακλείσω με τεράαααααααααααααααστια σχόλια, να δεις την γλύκα! χι χι χι 🙂 Καλορίζικο και θα δεις θα σου φέρει γούρι!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ και ΚΝΟΥΔΙΑ!»

    Για δείτε και αυθεντικό ‘Ιnto my arms’ του Νick Cave:

    «I don’t believe in an interventionist God
    But I know, darling, that you do
    But if I did I would kneel down and ask Him
    Not to intervene when it came to you
    Not to touch a hair on your head
    To leave you as you are
    And if He felt He had to direct you
    Then direct you into my arms

    Into my arms, O Lord
    Into my arms

    And I don’t believe in the existence of angels
    But looking at you I wonder if that’s true
    But if I did I would summon them together
    And ask them to watch over you
    To each burn a candle for you
    To make bright and clear your path
    And to walk, like Christ, in grace and love
    And guide you into my arms… «

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύς πόνος Jean, σ’ αυτό το τραγούδι!
      …αν πιστεύεις στην δύναμη της Αγάπης …δεν λες: into my arms, αλλά in the arms of life…και αφήνεσαι!
      χα χα χα…τι σου λέω πρωινιάτικα!

      • Ο/Η jokar λέει:

        Για να φτάσεις στο σημείο να ζητάς ή να μη ζητάς παρέμβαση από τον Θεό και κάθε Θεό που έχεις πλάσει, τότε αλήθεια και με πόνο τραγουδάς, και μένεις στο τραγούδι..
        Αλλά το θέμα είναι οι αγκαλιές, οι μητρικές που στέρεψαν γιατί μεγάλωσα, οι ερωτικές που στέρεψαν γιατί έπαψα αγάπη να θυμίζω, οι τυπικές γιατί το θέλησα εγώ…
        Μη σας κουράσω πάλι με παπαρολογίες, τόσο η δικιά σου αγκαλιά όσο και του Νίκου μού είναι αρκετές…
        Να είστε πάντα καλά…

  29. Ο/Η roadartist λέει:

    Nα’ μαι και εγώ!
    Πολύ όμορφη η ιδέα.. Πιστεύω στην αξία του blogging! Στο χέρι μας είναι να το χρησιμοποιούμε με αλήθεια. Για όσο ακόμη θα είμαστε καλά, θα έχουμε διάθεση και χρόνο! Να είσαι καλά Άιναφετς! Καλό σου βράδυ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      roadartist, καλή μας νεράιδα των δρόμων!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα. Ναι, είναι όπως τα λες…στο χέρι μας είναι να χρησιμοποιούμε τα blogs με αλήθεια και όταν καταφέρουμε να μεταδώσουμε και λίγη καλοσύνη, η ανταπόδοση είναι μεγάλη!
      Να έχεις μια όμορφη και όπως πάντα…δημιουργική μέρα! 🙂

  30. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    έεεεελα κάνε λίγο πιο ‘κει βρε φρακτουλίνι έλα κι εσύ φτεράκι μου μάζεψε τις ποδάαααρες σου ωωπ έτσι μπράβοοοο τρύπωσααααα !!!
    ααχ ωραία ζεστούλα !!!
    καλέεεε βάλατε τ’αγγελάκια να απλώσουν την μπουγάδαααα;;; δεν ντρέπεστε !!!!!(μήπως σας περισεύει κανένα να βοηθήσει και στο σίδεροοοο;;;) καλά καλά μη βαράτε αστείο ήταν και πάει….

    Μαγισούλι το δικό μου πρώτο κείμενο το έφαγε ο πανικός ,έπρεπε να έβλεπες τα μούτρα μου ,αφού έγραφα μια ώρα ,όταν εξαφανίστηκε !!!! ούτε να το θυμάμαι μπρρρρ
    τώρα πια δεν φοβάμαι τίποτα !! σε παίρνω μια μεγάαλη αγκαλιά και ρίχνουμε ένα βαλσάκιιι μούρλιαααα !!!

    φιλιάαααα σαν κερασάκιααααααααα κατακόκκινα !!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ξωτικούλι…που είναι καλέ το μούρλια βαλσάκι;
      Συμβολικό το πρώτο σου σχόλιο…εξάλλου η συνέχεια της «σύνδεσης» μας, το επιβεβαίωσε! χα χα χα 🙂
      Πάντως είναι τραγικό να βάζεις όλο σου τον οίστρο να γράψεις κάτι και αυτό στο τέλος να εξαφανίζεται…μου έχει συμβεί πολλές φορές και ξέρω…αυτά έχουν οι διαδικτυακές αγκαλίτσες!
      Και μάγουλο βερύκοκο ρίκο ρίκο ρίκοκοοοοοοοοοοοοοοο…
      ΑΦιλάκι!

  31. Ο/Η Anna λέει:

    Ακουσα κάτι για αγκαλιά και ήρθα…..
    Σου στέλνω άγγελο κρυφά
    να σε φυλά τη νύχτα
    να έχεις όνειρα γλυκά
    Στεφανία καληνυχτα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αnna μας…καλή σου μέρα!
      Ευχαριστώ που μου έστειλες κρυφά τον άγγελο σου…πέρασα μια ήσυχη νύχτα…πρέπει να ομολογήσω πως ο δικός μου άγγελος δεν φάνηκε να ενοχλείτε!!!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  32. Ο/Η jokar λέει:

    Α, και συγνώμη, μια ερώτηση: Πόσες ώρες σου πήρε ν’ανεβάσεις αυτό το post ?!
    Για κάτι απλό εμένα μου παίρνει κάνα 2ωρο τουλάχιστον. Το copy-paste δεν είναι τίποτα, αρκεί να βρείς όμως αρχικά από πού θα το κάνεις copy. Eκτός κι αν έχεις ‘μαγικά’ widjets !!!

    Xαρά στο κουράγιο σου και πάλι ευχαριστούμε όλοι μας, (και ο Καραπιπέρης και ο Γιάννης και ο jokar, μα πιο πολύ ο ΦJK και ο Jean de Poivrenoir…)

    Και λίγο οι ‘παρόλες’, μεταφράστε τους, αν και το νόημα το καταλάβατε πιστεύω…

    » Si le courage pouvait servir à retenir la vie,
    J’aurais tous les courages, de puiser les forces, de puiser la rage
    Si la raison avait un sens, je me s’rais fait violence,
    A chercher des raisons , trouver la force de toucher le fond,
    Marcher sur leurs cendres et toutes leurs illusions,

    Embrasse-moi de toute ta puissance,
    Embrasse-moi c’est une question d’urgence,
    Enlèves-moi, j’ai perdu d’avance, contre toi
    Qui ne laisse aucune chance.

    Si la passion pouvait servir à pardonner la vie,
    J’aurais tous les pardons, j’aurais la force sans poser de question,
    De puiser dans ma rage, une dernière raison… »

  33. Ο/Η kryos λέει:

    Κι εγώ μέσα σ αυτή την υπέροχη γλυκιά αγκαλιά θα δηλώσω το παρόν μου …. τα χαμόγελα μπορεί να είναι ψεύτικα αλλά δύσκολα θα συναντήσεις ψεύτικες αγκαλιές …. αναρωτιέμαι πόσα πρόσωπα έχουμε αγκαλιάσει όλα αυτά τα χρόνια που περπατάμε στον πλανήτη ..και είναι τόσο όμορφη αίσθηση !!!

    Έχω πει πολλές φορές για την ατμόσφαιρα που επικρατεί εδώ στο ψηφιακό σπιτικό σου Στεφανία μου …. βλέπω ότι όλοι γίνονται καθρέφτες της δικής σου ζεστασιάς και πως αλλιώς θα γινόταν ? … επαναλαμβάνομαι αλλά δεν περάζει λέγοντας ότι χαίρομαι που βρίσκεσαι στη γειτονιά …στη γειτονιά μας .

    Σε ποια δύσκολα αναφερόταν ο σύντροφος άραγε ? 🙂

    Μια υπέροχη βραδιά ( ή νύχτια :)) θα σου ευχηθώ !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ηλία μου, η αγκαλιά είναι μια και η Ζωή είναι σχέσεις, μπορεί να υπάρξουν σχέσεις χωρίς αγκαλιά;
      «Αν παρατηρήσουμε από κοντά, οι σχέσεις είναι κάτι πολύ πιο λεπτό, κάτι πιο γοργό και από την αστραπή, πιο αχανές και από την γη, γιατί οι σχέσεις είναι Ζωή». J.Krisnamurti

      Δεν είναι εύκολο να «διαχειρίζεσαι» ένα blog! 🙂

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! με Αληθινό Φ.

  34. Στεφανία μου και πάρε-ούλα αφιερωμένο…

  35. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    αλλη μια ζεστη αγκαλίτσα.. χμ ο κυριος που τραγουδάει είπε σε μια συναυλία ότι πρεπει να χουμε γυρω στις 8 αγκαλίτσες καθημερινα για να χορταινουμε… για παρτε ένα όμορφο με πολλά φιλια σε όλη την παραμυθοπαρέα αγαντα και ερχεται η ανοιξη…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ…ερωτικότατο…ευχαριστούμε…ας φάμε λίγη μαύρη σοκολάτα!!! 🙂
      Τώρα σχετικά με τις 8 αγκαλιές, την λύση την δίνει ο Ευρύνοος και η Selena…λίγο πιο πάνω!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  36. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    κι ενα παραδοσιακο σμυρνεικο νεραιδουλα… βαλε με στην αγκαλια σου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φεγγαρένια μου γλυκιά, είσαι στην αγκαλιά μας…δεν χρειάζεται να σε βάλλω!
      Καλή μέρα σε όλη την πάρε-ούλα…φεύγω για τις εβδομαδιαίες οικογενειακές μου υποχρεώσεις, θα τα ξαναπούμε την Πέμπτη βραδάκι!

  37. Ο/Η v. p. λέει:

    Επειδή είμαι μακρία νομίζατε θα λείπω από αυτήν την αγκαλιά?
    Αντίθετα, είναι τόσο μεγάλη και ζεστή που πήρε και μένα μέσα, εδώ σε μία άλλη άκρη που βρίσκομαι.
    Μου έλειψε η παρέα σας.

    Φιλιά θαλασσένια από μακριά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λέω και γω…v.p…ποιος είναι; ποια είναι; και ευτυχώς είδα τα θαλασσένια φιλιά από μακριά και κατάλαβα!
      Είδες τι κατάφερε η «αγκαλιά»; Να μπορεί κανείς να νοιώσει τον άλλον και από την άλλη άκρη του κόσμου!
      Σήμερα εδώ στα μέρη μας, ξαναήρθε η άνοιξη, ελπίζω να περνάς καλά…καλή αντάμωση!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  38. Ο/Η αριάδνη λέει:

    Πωπω αγκαλιές που μαζεύτηκαν!!! 🙂

    Ηρθα να σας πω απλά μια καλημερα,να είσαστε πάντα καλά να σκορπάτε αγκαλιές και χαμόγελα 🙂 🙂

    Ασχετο το βιντεάκι, απλά μου εχει κολλησει από το πρωί και ηρθα να σας το αφήσω μπας και το ξεκολήσω….χεχε

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΝΑριάδνη, ξέρεις αυτό το video, μου άφησε την ίδια αίσθηση τρυφερότητας με τα αγγελάκια που πλένουν και απλώνουν τα φτερά τους, τελικά όχι και τόσο άσχετο!
      Ευχαριστούμε νεραϊδούλα! ΑΦ…

  39. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Τοκ τοκ! Είναι κανείς εδώ?
    Δεν ξέρω αν είναι κανείς εδώ..αλλά είμαι εγώ εδώ…και λέω καλημέρες εδώ σε όλα τα καλά και σκανταλιάρικα παιζάκια εδώ…καταλάβατε οι εδώ? χχαχαχαχα! 😛
    Τίποτα μην δίνεται σημασία αναλαμπές εδώ 😛 😛 χαχαχα

    Καλημέρες σε όλους με χαμόγελα και να έχετε μια όμορφη μέρα!
    Πολύ γλυκό κι αυτο ποστουλί εδώ!χαχαχα!
    Το «αστείο» σε όλη την υπόθεση οτι λίγο πολύ όλοι γράψαν με το θέμα κάτι άσχετο σχετικό αν το καλοσκαφτείς!Όπως ίσως να λέγαμε δεν έτυχε πέτυχε! 😉

    Τα ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ μου σε όλους με αγκαλίτθεθ! 😀

  40. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    *μας, αφού το καλοθκάφτηκα…αποφάθηθα: Άθχετο…θχετικό…πέθτο όπωθ θες…εδώ είναι πάντωθ η «καλή» η μεγάαααααααααααλη, αγκαλίτθα ! 🙂 χι χι χι!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι!

  41. Ο/Η jokar λέει:

    Δεν άντεξα, έρχομαι πάλι γι’αγκαλιά…

    Ζεστές Καλημέρες σε όλους !!!

Σχολιάστε

