Ένα σχολείο…


Όταν ο μικρός μας γιος Κωνσταντίνος έκλεισε τα 14, έγινε δεκτός στο Brockwood Park school στην Αγγλία. Εκεί φοίτησε για τέσσερα χρόνια, όπου εκτός από τα απαραίτητα Αγγλικά που έμαθε πολύ καλά, μπορούσε να διαλέξει ότι μαθήματα ήθελε, έτσι διάλεξε κομπιούτερ, φωτογραφία, μαγειρική, ξυλουργική, σκηνοθεσία, μουσική…
Με τα μαθήματα κομπιούτερ έμαθε animation και να μοντάρει τις ταινίες του και κατάφερε να τον καλούν κάθε χρόνο και να παραδίδει μαθήματα animation στα εκεί παιδιά. Με τη φωτογραφία έμαθε να εμφανίζει τις φωτογραφίες που έβγαζε. Με τη μαγειρική κατάφερε να ταΐσει αρκετές φορές 150 άτομα στο σχολείο, με μουσακάδες, φασολάδες, μελομακάρονα κ.α. ελληνικά καλούδια και στην συνέχεια να μας «απειλεί» ότι θα ανοίξει εδώ εστιατόριο! Στην ξυλουργική εκτός από τα ντουλάπια που μας κουβάλησε, έφτιαξε και το κιόσκι που βλέπετε στο video.
Το σημαντικότερο όμως είναι, πως όταν επέστρεψε πίσω, είχε κάνει μια μικρού μήκους ταινία και στην συνέχεια έκανε αρκετές ταινίες μικρού μήκους (cpil. info).
Τώρα για τους Έλληνες θεωρείται αμόρφωτος γιατί οι εκεί σπουδές δεν αναγνωρίζονται εδώ!
Το παραπάνω video το ανακάλυψα τυχαία, ήταν κάπου στο pc μου… που είχε «ξεμείνει» από  όταν το είχε ο Νεραιδοσύντροφος και η μουσική που βρίσκω εκπληκτική, είναι του Philip Glass.
Αυτές τις μέρες ξεκινάει το μεγάλο εγχείρημα, μια ταινία μεγάλου μήκους, η πρώτη του και όπως είναι φυσικό, εδώ μπορείτε να παρακολουθείτε μέρα με τη μέρα τις εργασίες !

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

61 Responses to Ένα σχολείο…

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Καλή επιτυχία στην καινούρια ταινία -αν και δεν έχω καμιά αμφιβολία 🙂
    Εξαιρετικό το καινούριο blog!

    Τι να πω για το βιντεάκι, τι να πω για το Brockwood Park school -ξέρεις ήδη ότι θέλω να πάει ο Άκης εκεί μόλις τελειώσει το γυμνάσιο, κι ας μείνει «αγράμματος» για τα ελληνικά δεδομένα 🙂

    (αυτή την ιδέα για την ταβέρνα, να την ξανασκεφτούμε; :P)

    😆 😆 😆

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      νατασσΆκι, νονά και αγαπημένη φίλη, ευχαριστώ για τις ευχές!
      Αυτό το καινούργιο blog (800χμ), όντως εξαιρετικό και οι καινούργιες «λείψεις» πολύ ενδιαφέρουσες! 🙂
      Το βιντεάκι είναι οι κήποι και είναι πανέμορφοι, κάπου εκεί είναι και το παγκάκι(!) (Το προηγούμενου ποστ του Παραμυθά-συντρόφου)…χα χα χα!
      Ας ελπίσουμε πως όλα θα πάνε κατ’ ευχή και ο Άκης να θελήσει να πάει σ’ αυτό το σχολείο, γιατί εκεί γίνονται δεκτά μόνο παιδιά που τα ίδια το επιθυμούν! 🙂
      Τώρα δεν επρόκειτο για ταβέρνα αλλά για χορτοφαγικό εστιατόριο, και «είχε» βρει και τον χώρο, κάπου στο Γκάζι! 🙂
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  2. Στεφανία μου καλή σου μέρα!

    Μακάρι να ήμουν και εγώ ΤΟΣΟ αμόρφωτος!

    Την γνώμη για το έργο του Βεναμίν σου την ξέρεις είναι περριτό να την επαναλάβω!!

    Ο cpil είναι νέος,έχει όλη την ζωή μπροστά του,και ήδη έχει αρκετές επιτυχίες και διακρίσεις!

    Καλή Επιτυχία στο νέο του γολγοθά αν και είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα

    Αναμένω εισητήριο για την avant premiere!

    Κόκκινο χαλί θα υπάρχει;;;; 😆 :lol;

    !!ΦΑΣΜΑ!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα ΑΦΓ!
      Ευχαριστώ για τις ευχές και σίγουρα τους περιμένει ένας Γολγοθάς, αφού ούτε οι «σπόνσορες» δεν έχουν βρεθεί!
      Φυσικά και θα σου κρατήσουμε ένα εισιτήριο avant premiere!
      ΑΦ και καλό σου απόγευμα!

  3. Τα Road movie είναι τα αγαπημέν μου.Βλ.Thelma & Louise!

  4. Ο/Η jokar λέει:

    χμ… τη γνώμη μου την είπα ήδη στον cpil, θα την πω και σ’εσένα…
    Θήβα-Διδυμότειχο δεν είναι πολύ, 800χμ μόνο… Αυτό που μετράει πάντα είναι η διαδρομή… Είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα και μην ξεχνάς ότι ο Jack Kerouac πάντα θα φωτίζει «από τον δρόμο».
    Kαι μην αγχώνεστε όλοι εσείς οι γονείς για κάτι που κάνουν τα παιδιά σας·να αγχώνεστε όταν δεν κάνουν τίποτα…
    ΑΦ και να χαίρεστε τα δημιουργικά τέκνα σας !!! (κατά μάνα, κατά κύρη…)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Tres just mon cher Jean de PoivreNoir!
      Ουδέν άγχος δεν μας κατατρέχει…εξ’ άλλου έχει φύγει από το σπίτι στα 14 και όταν γύρισε κατάφερε να ζήσει μόνος με δικούς του πόρους, όλα είναι θέμα εμπιστοσύνης!
      Bisoux!

      • Θα συμφωνήσω μαζί σου Στεφανία μου.Καταλαβίνω βέβαια ότι δεν ήταν εύκολο,ούτε για εσένα και τον Νίκο αλλά ούτε και για τον Κωνσταντίνο,που στα 14 του έφυγε από το σπίτι.Αλλά σίγουρα τον ωρίμασε και τον έκανε να αναλάβει κάποιες ευθύνες πιο νωρίς από ότι θα τις αναλάμβανε κανονικά.

        Στα 29 μου μένω ακόμα με τους δικούς μου.Και δεν αισθάνομαι και πολύ άνετα με αυτό…

        !!ΦΑΣΜΑ!! και αληθινό φιλί στον κύριο με το γιλέκο.

        Υ.Γ.:Κανενα νέο από την ΕΡΤ;

  5. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Κι εγώ αγράμματος είμαι Άιναφετς 🙂

    βλέπεις εδώ στην μαμά πατρίδα δέν μετράει η καλλιέργεια μα τα πτυχία..
    (αν και εδώ που τα λέμε, ούτε αυτά μετράνε για καριέρες, παρα μόνο το πατροπαράδοτο μέσον)..

    όμορφο βίντεο, όμορφο κιόσκι (αν και πολύ ..αγγλικό:)

    μπήκα και στο νέο blog και είδα την Λιβαδειά με την κεφαλή της κόρης στα νερά της Έρκυνας στα νερά του ποταμιού που λούζονταν όσοι ήθελαν να λάβουν χρησμό απο το Τροφώνειο..

    μαγικό μέρος που μου ξυπνάει πολλές αναμνήσεις..

    καλή επιτυχία του εύχομαι 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαιρετώ τον αγράμματο Τάσο…τι είναι το πτυχίο, το δίπλωμα;
      Εγώ ξέρω πως εδώ ακόμα και το δίπλωμα οδήγησης μπορείς να το αγοράσεις… 😦
      Ε, τώρα και εσύ…το κιόσκι του παιδιού μου…πολύ αγγλικό! Τι να έφτιαχνε…αρχαίο Ελληνικό περίπτερο; Εξ΄άλλου που ήσουν να του έστελνες άλλο μοντελάκι!!! χα χα χα!
      Α, μια και μιλάμε για μοντελάκια, δες το Link του σχολείου που τώρα μου έβαλε η νονά μου, και δες κάτι ενδιαφέροντα κτίσματα που ετοιμάζουν, της νοοτροπίας σου μου φάνηκαν…! 🙂
      Ευχαριστώ και για τις ευχές!!!

  6. Ο/Η marilia λέει:

    Εγώ δεν ψηφίζω για εστιατόρια αν δε δοκιμάσω! Ταπεράκια, παρακαλώ! Άσε βέβαια που τον έχουμε δει να κατακρεουργεί ένα προφιτερόλ με… χαρτοκόπτη!!!!
    Για μαραγκό θα τον παραδεχτώ αν φτιάξει το γερό ράφι που θα με φιλοξενήσει… σύντομα.
    Για κομπιουτερά και τα λοιπά καλλιτεχνικά μ’ έχει ήδη πείσει. Οπότε, αδέρφι, το νου σου! 😉

    Γιατί δεν έχουμε τέτοια σχολεία στην Ελλάδα, να πάρει;;;;;

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α Marilia και εσύ είδες το περιβόητο βιντεάκι που είχε φτιάξει ο γιόκας κρατώντας την κάμερα με το ένα χέρι και με το άλλο…κατακρεουργούσε το προφιτερόλ του Μούντριχα…απίστευτο γέλιο, το είχαμε βάλει και εδώ…ίσως μας το ξαναέβαζε ο ΑΦΓ….please!!!
      Για ράφια έχει πολλές παραγγελιές κατ’ αρχάς το δικό του…!
      Με τίποτα δεν σε φαντάζομαι σ’ αυτό το σχολείο…χα χα χα…
      Μόνο που θα άκουγες τον μαθηματικό να σου μιλάει για Κρισναμούρτι θα το έβαζες στα πόδια! Παρόλο που ξέρεις δεν τα έπρηζαν τα παιδιά με φιλοσοφικά. Πχ η κόρη του Νίκου που και αυτή πήγε στο ίδιο σχολείο ποτέ δεν παρακολούθησε τίποτα σχετικό!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι!!! στην γλυκιά δασκαλίτσα…

  7. Ο/Η dimitrisp λέει:

    το θέμα του συγκεκριμένου σχολείου θα με απασχολήσει και εμένα στο μέλλον και αν και τα παιδιά μου θελήσουν θα πάνε εκεί… γιατί τα προτιμώ «αμόρφωτα» … 🙂
    τον cpil δεν τον έχω γνωρίσει από κοντά αλλά τον νιώθω σαν μικρό αδερφό μου (όχι θεωρητικά στα λόγια…) …είμαστε περήφανοι και σίγουροι για το όμορφο αποτέλεσμα!
    μόνο καλή τύχη στο δρόμο του θα του ευχηθώ!
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, ΝDimitri, τις χρειάζεται τις ευχές και ευχαριστούμε!
      …για να δούμε που θα τον οδηγήσει, προς το παρόν «υποκινείται» από τον ενθουσιασμό!
      Φυσικά θα δείξει αν και τα παιδιά σου θα αποφασίσουν να μείνουν αμόρφωτα!
      ΑΦ και καλό σου βραδάκι! 🙂

  8. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Καλό ξεκίνημα.
    Έχω δει τη δουλειά του Κωνσταντίνου στη ταινία μικρού μήκους,οι εντυπώσεις μου πολύ καλές,τη δουλειά αυτή μου την έστειλε μια εξαδέλφη μου με mail με την επισήμανση να την προσέξω γιατί παρουσίαζε ενδιαφέρον και πράγματι είχε δίκιο.
    Παρακολούθησα της σκέψεις που γίνονται για τη πορεία της ταινίας,η Λειβαδιά πραγματικά εκπληκτική.
    Στο ερώτημα γιατί δεν έχουμε τέτοια σχολειά,η απάντηση είναι απλή η παιδεία δεν είναι μεν εμπορεύσιμο αγαθό αλλά χωρίς χρήματα δεν γίνεται τίποτα.Δημόσια και δωρεάν παιδεία είναι η χειρότερη έμπνευση Ελληνικού τύπου.
    Το δημόσια σημαίνει αγκυλώσεις και σπατάλη πόρων.
    Το εντελώς δωρεάν σε μια χώρα που ευημερούν οι ιδιώτες και χρεοκοπεί το κράτος πάλι είναι πρόβλημα.Ισως το μοντέλο μόνο δωρεάν για τους οικονομικά ασθενείς να ήταν καλύτερο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ, Μιχάλη, πως σε καταλαβαίνω, εσύ και η σύντροφος σου ως εκπαιδευτικοί και γονείς γνωρίζετε σε βάθος το πρόβλημα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα!
      Από την άλλη μεριά υπάρχουν εδώ αρκετοί εκπαιδευτικοί που έχουν μελετήσει τα σχετικά βιβλία του Κρισναμούρτι* και εφαρμόζουν το ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα στον τρόπο διδασκαλίας τους. Ένα τέτοιο δήγμα έχει βάλει η marilia…πιο πάνω, στο blog της!
      Ευχαριστώ για τις ευχές και οι επόμενες φωτογραφίες εξαιρετικές…με όλη τη διαδρομή!!! 🙂
      * Μπήκε σχετικό Link για το σχολείο πριν από λίγο στο παραπάνω κείμενο!

  9. Η επιθυμία της γλυκιάς μου φιλενάδας είναι διαταγή!!

  10. Αυτή η σκηνή είναι all time classic…

  11. Ο/Η καλημέρα λέει:

    Στεφανία,
    τόσο όμορφα γνωριστήκαμε, που πρώτα γνώρισα τον Κωνσταντίνο, κάναμε μια συνέντευξη στο ραδιόφωνο, και μετα γνώρισα μέσα από το blog σου εσένα. Μου άρεσε πολύ που έτυχε να σας γνωρίσω έτσι. Τον Κωνσταντίνο απο τις δουλειές του που πολύ μου άρεσαν, και όταν μετα μιλήσαμε στο ραδιόφωνο είχα την καλύτερη εντύπωση. Με συγκροτημένη σκέψη, ήρεμος,ουσιαστικός, δραστήριος, χωρίς κλισέ, σοβαροφανειες και μελό. Είχε κανει πολύ μεγαλη εντυπωση και στους ακροατες της καλημέρας και χάρηκα για αυτό. Για το σχολείο του, μου είχε αρεσει πολύ που μου είχε πει,αν δεν αλλαζω τα λόγια του, ότι είναι το καλύτερο σχολείο για όσους θελουν να είναι εκεί, δεν είναι για όλους το καλύτερο.
    Μου είχε πει και για την ταινία. Θα μπαίνω στο blog να παρακολουθώ τα νεα της.
    Κοίτα να δεις τι καμβά φτιάχνει η ζωή, όμως. Ο παραμυθας και μια απο τις αγαπημένες μου εκπομπές, μετα μια φίλη μεσολαβεί (είναι η μαμα της Ευγενίας, η Ελπίδα, ίσως την γνωρίζεις), και μιλάω με τον Κωνσταντίνο, μετα διαβάζω εσενα… (άσε που έχω και εκκρεμότητες ακόμη, να διαβασω τα βιβλία σου!)Μια χαρά δηλαδή! Χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε.

    Υ.Γ.1 Είδα την ερώτηση που μου έκανες για το ραδιο αρβύλα, δεν είχα δει όλη την εκπομπή της Μ.Τρίτης, γιατί;
    Υ.Γ.2 Εγραφα και στη θαλασσενια, πήγα χθες στη γιορτή του πελίτι που έγραφα στο blog. Πήρα σπόρους παραδοσιακούς, από παλιές ποικιλίες, λαχανικών (ντομάτα, πιπερια, μπαμια κτλ) για να βαλω στο μπαλκόνι μου, θελεις να σου στείλω καποιους να δοκιμάσεις να βαλεις στο κτήμα;

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ Αναστασία…εσύ ήσουν στο ραδιόφωνο τότε…Απίστευτο μια γροθιά έχουμε γίνει, δεν λέω παρέα γιατί εδώ δεν ταιριάζει η λέξη! Με έχουν συγκινήσει όσα γράφεις και για τον Κωνσταντίνο, αυτό το παιδί έχει αρχίσει και κάνει ουσιαστική δουλειά, για να δούμε πως θα πάει και η πρώτη του απόπειρα για μεγάλου μήκους ταινία, γιατί ξέρεις πολύ καλά πως αυτά τα μεγάλα σχέδια χρειάζονται χρήματα και χρήματα δεν έχει…άρα αρχίζει η Οδύσσεια των σπόνσορ !!!
      Το Ράδιο Αρβύλα θα ξαναπροβάλει σήμερα το βράδυ στις 12 εκείνο το επεισόδιο που τελειώνει με τα λόγια του Κρισναμούρτι, αυτό ήθελα να ακούσεις…απίστευτο από τον Αντένα!
      Ευχαριστώ για τα σποράκια…έχω οργανωθεί!
      ΑΦιλάκι και καλό σου βράδυ!

  12. Ο/Η Άστρια λέει:

    Πραγματικό Σχολείο, να διαλέγει κανείς ό,τι του αρέσει στη ζωή, και μετά αν θέλει να το κάνει και επάγγελμα!
    Μπράβο και σε σας που του χαρίσατε αυτή την επιλογή!

    Έχω δει τις προηγουμενες ταινίες του Κωνσταντίνου, του έχω αφήσει και σχόλιο, ιδιαίτερα μου είχε αρέσει «οι μικρές χαρές» γιατί μου θύμιζαν ανάμεσα και πολλές δικές μου σκέψεις. Υπέροχο σαν σύλληψη και εκτέλεση! Να τον χαίρεσαι, να σας χαίρεται:)

    Άιναφετς, με βάση αυτό που μου έγραψες, είσαι μελαγχολική; γιατί σε βρίσκω πολύ ευαίσθητη:))

    Να είσαι καλά!
    Σε φιλώ, καληνύχτα και καλή εβδομάδα!

  13. Ο/Η Άστρια λέει:

    Και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε όλα τα σχέδιά του!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Άστρια για τα καλά σου λόγια, έχεις δίκιο αν στην ζωή κάνουμε αυτό που αγαπάμε το κάνουμε καλά!
      Και ευαίσθητη είμαι και βαθιά μελαγχολική, είναι οικογενειακό μας! Και εδώ υπάρχουν πολλοί τέτοιοι!!! 🙂
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  14. Ο/Η Ο Αλχημιστης λέει:

    Καλησπερα καλη μου και καλη Ανοιξη ευχομαι! Σου ειπα με εκανες σοβαρα να σκεφτομαι να παω να διδαξω για λιγο στο σχολειο του Krishnamurti αν εμφανιστει καμια περιστασιακη θεση! Θα ειναι κατι που πραγματικα θα ειναι αξιολογο (αν και γενικα και αοριστα στον εθελοντισμο δεν πιστευω) γτ απο οτι εχω διαβασει και ακουσει εκει γινεται πολυ σοβαρη προσπαθεια εκπαιδευτικη.

    Τωρα σχετικα με το οτι στην Ελλαδα θεωρειται αμμορφωτος τι να πω…Και τι σημασια εχει να σε αναγνωρισουν η να μην σε αναγνωρισουν? Ειδαμε και τους αξιους τι εκαναν στην ζωη τους με τα πολλα πτυχια….Μιζεροι ειναι οπως ηταν πριν παρουν τα πτυχια. Πεθαινουμε για διακρισεις για αυτο οι τιτλοι και οι τιμες ειναι σημαντικοι….Ας τα αφησουμε αυτα για τους πολλους. Ας κανουμε αυτο που αγαπαμε και ας μην μας αναγνωρισει ποτε κανεις…Εξαλλου ποιος θελει αναγνωρισει και τι νοημα εχει να σε αναγωνριζουν? Περα απο το να γινεις εν δυναμει αυθεντια με τα γνωστα επακολουθα?

    Φιλια πολλα!

  15. Ο/Η marilia λέει:

    Α, γεια σου! Αυτό εννοούσα! Και για ‘μάς… ούτε κουταλίτσα, έστω και κομμένη με χαρτοκόπτη! τς τς τς! Αδέρφι, είσαι μοναχοφάης! Παραδέξου το!

    Ας τσακίσω τα σοκολατάκια…

    καληνύχτα!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αλχημιστή…κοίτα να δεις…στο σχολείο «αυτό», όσοι πάνε να διδάξουν πληρώνονται κανονικότατα, δεν τους ενδιαφέρει ο εθελοντισμός!
    Στο μικρό video του Κωνσταντίνου, μπορείς να δεις υπάρχει ένας κόκκινος πύργος, εκεί είναι τα εργαστήρια Χημείας…Βασικά επειδή αυτό το σχολείο προετοιμάζει και όσους θέλουν να ακολουθήσουν την κάθε επιστήμη (με μεγάλη επιτυχία!), έχει πολύ καλά εξοπλισμένα εργαστήρια!
    Στο Link του παραπάνω κειμένου μπορείς να έχεις πολλές πληροφορίες!
    Πολλά ΑΦ και καλό σου βραδάκι!

  17. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    ΜΠΡΑΒΟ στον Κωνσταντίνο και τους συνεργάτες του.
    Κρατώ αυτό που επισημαίνει ο jokar :»Kαι μην αγχώνεστε όλοι εσείς οι γονείς για κάτι που κάνουν τα παιδιά σας·να αγχώνεστε όταν δεν κάνουν τίποτα…»
    Να είσαι ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Γλαρένια…Ε…αν δεν ξέρεις εσύ από «γονικό» άγχος…ποιος να ξέρει!
    Ναι είμαστε περήφανοι και σ’ ευχαριστώ για τις ευχές!
    Καλή νύχτα να έχεις! και πολλά ΑΦ!

  19. Ο/Η Firebolt λέει:

    Εξαιρετική η δουλειά του Κωνσταντίνου! 🙂

    Εύχομαι τα καλύτερα για τη νέα του ταινία! 🙂

    Μακάρι το σύστημα του Brockwood Park School να ίσχυε, έστω και στο ελάχιστο, και στα δικά μας σχολεία… Εδώ, εμείς, είχαμε προσπαθήσει, πέρσι, να ανεβάσουμε μια θεατρική παράσταση στο σχολείο και μας είχαν κάνει ολόκληρο πόλεμο…

    Φοβερό το blog σου Άιναφετς! 🙂

  20. Ο/Η σταγόνα λέει:

    δεν αμφιβάλλω καθόλου για την επιτυχία της ταινίας.. αυτό που του εύχομαι είναι η επιτυχία της να ξεπεράσει τις προσδοκίες του..
    Και γέλασα Με το «αμόρφωτος».. ουδέν σχόλιο:P:P
    Πολλά ΑΦ μαγισσούλα μου

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ, ευχαριστούμε…Σταγονίτσα μας!
    Βλέπεις αν τα παιδιά μας θελήσουν με την καρδιά τους μια άλλου είδους μόρφωση, μπορούν να την έχουν…έχουν δοθεί υποτροφίες και σε πολλά παιδιά από την Ελλάδα…για να γίνουν ή να θεωρηθούν «αμόρφωτοι»!!!
    ΑΦ και καλή μας βδομάδα, με ευλυγισία και υπομονή!

  22. Ο/Η αριάδνη λέει:

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα ΚμουΜΑιναφετς!!!

    Εύχομαι κι εγώ καλή επιτυχία στο παλλικάρι σου, να πάει πολύ καλά η προσπάθεια αυτή (και σύντομα να βρεθούν και σπόνσορες)

    Το προφιτερόλ το είχα δει κι εγώ παλιότερα….χεχε…φάση έχει…
    Τώρα για το σχολείο τι να πω….άλαλα τα χείλη…. 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    (άσχετο καλή μου, διάβασε αυτό οποτε έχεις χρόνο, θα σε παραπέμψει σε παλαιότερες αναρτήσεις σου,θα σε κάνει να θες να αναφωνήσεις πάλι «μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεε»…χεχε http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=11292 )

  23. Ο/Η Margo λέει:

    Αμόρφωτος;;;;;;;;;;;;
    Μακάρι τότε να ήμασταν όλοι αμόρφωτοι!
    ζήλεψα το σχολείο
    θαύμασα αυτή την πρώιμη δουλειά του Κωνσταντίνου
    και τις επιλογές του επίσης
    χαίρομαι που έμεινε εδώ για να μας προσφέρει όσα έμαθε και αγάπησε..
    καλή καλή επιτυχία του εύχομαι.

    Καλή βδομάδα στην παραμυθένια οικογένεια:)
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ χαίρομαι να μοιράζομαι μαζί σου Margo, τις Μικρές και Μεγάλες Xαρές της Ζωής…γιατί μέσα στις αναπάντεχες σκοτούρες, υπάρχουν και στιγμές Χαράς, ας είμαστε ευλύγιστου και υπομονετικοί! Ξέρεις…εσύ!!!
      Καλή βδομάδα να έχουμε! και ΑΦ!

  24. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    νεραιδούλα γιατί με γυρευεις σε ξενα μπλογκ εδω μαι καλέ σας παρακολουθω μα δε προλαβαίνω. Σου χω εκπληξη στο μαιηλ που ελπίζω να σαρεσει… φιλάκια

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    O.M.G. Φεγγαρένια, αν σε χρειαστώ αλλού σε βρίσκω…καλό μεν, αλλά!!!
    Ευχαριστώ, αλλά Χμ, δεν ξέρω…κλπ! 🙂

  26. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Αυτά συζητούσα το πρωί με φίλες και με αφορμή τον πανικό της εξεταστική περιόδου των υποψηφίων μαθητών και των γονιών τους.
    Τί είναι μόρφωση και ποιός την ορίζει; Αυτό το σύστημα που κλέβει τον χρόνο των εφήβων; Την τσέπη των γονέων; Η την ευκαιρία για αληθινή μόρφωση.
    Χαίρομαι πολύ για το παιδί σας και εύχομαι να ευχαριστιέται ό,τι κάνει και να του αποδίδει τα καλύτερα.
    Στην ψυχή και στην τσέπη γιατί είναι και αυτό μία ικανοποίηση.
    Το κιόσκι το ζήλεψα, ας είναι και αγγλικοφανές, χαχα.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ καλή μου Thalassenia για τα καλά σου λόγια!
      Το τι είναι μόρφωση και ΤΙ την ορίζει είναι μια μεγάλη κουβέντα και έχω σκοπό να «ανοίξω» προσεχώς μια συζήτηση…μεταξύ μας, γιατί ο καθένας μας αλλιώς την αισθάνεται, πάντως ο προβληματισμός κοινός!
      Χα χα χα χαίρομαι που σου άρεσε το αγγλικοφανές κιόσκι…ο Κωνσταντίνος εκτός από σκηνοθέτης, μάγειρας θα μπορεί αν θέλει να φτιάξει με την βοήθεια του Ευρύνοου…Ελληνικά κιόσκια!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! φυσικά βουνίσια και δροσερά!

  27. Ο/Η fractal λέει:

    Νοισταζω
    Ποτε θα με αφήσει αυτό το καταραμενο ..πως το λενε? τζετ….κατι τελος παντων.
    Αληθεινα νυσταγμενα φιλιά.
    Καλη επιτυχια στον….»αμόρφωτο»!!!!
    Κρατησέ μας ενημερους. Please.

  28. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Εμείς ως χαρταετοί, οικογενειακώς, ευχόμαστε τα καλύτερα!!!!!Έχουμε δει δύο μικρού μήκους ταινίες του Κωνσταντίνου Πιλάβιου, και μας άρεσαν πολύ!!!Μάλιστα ο Κουμπάρος μου μου είχε πει, το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει και είχαμε συμφωνήσει όλοι πανηγυρικά!!!¨οσο για το σχολείο…Η Ελλάδα ούτως ή άλλως δεν αναγνωρίζει ούτε από καλλιέργεια, ούτε από κόπους και βάσσανα, ούτε τίποτα. Πιστεύω ότι κανείς, κυβερνών, δεν αγάπησε αυτή τη χώρα, ούτε τους πολίτες της.Να μην τον νοιάζει τον Κωνσταντίνο τί λένε οι άλλοι..Ούτως ή άλλως θα τους κλείσει τα στόματα με την ταινία του. Και πάλι Καλή Επιτυχία!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ την οικογένεια των xartaetwn…(ωραίος πληθυντικός!) για τα ενθαρρυντικά λόγια!!!
      Ευτυχώς ο γιόκας έχει τεράστια ψυχολογική στήριξη…η οικονομική του λείπει…αλλά αισιοδοξούμε!!!
      ΑΦ σε όλους σας και φυσικά στην Μυρτούλα! 🙂

  29. Ο/Η glarenia λέει:

    Kαλή μου ΄Αιναφετς, το ίδιο αγχωνόμαστε οι γλάροι… με τη διαφορά πως εγώ δεν εκδηλώνομαι (κατα-)πιεστικα στα παιδιά, σε αντίθεση με τον καλό μου που ενίοτε επεμβαίνει στις επιλογές τους (π.χ. αναζήτηση καλύτερων εργασιακών συνθηκών στο εξωτερικό), κάνοντας καλοπροαίρετη μεν κριτική, που όμως εκείνα την εισπράττουν διαφορετικά.
    Και είναι ΟΛΑ τους εξαιρετικά παιδιά …εκείνο με την κουκουβάγια θα το έχεις ακούσει πιστεύω…
    ;-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Glarenia! Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι μια πολύτεκνη μανούλα…»νοιώθει» και ξέρει πολύ καλά πως να χειρίζεται καταστάσεις…παιδιών και όχι μόνο !!!
      Ως «νέα» blogger ξέρω λίγα…και ΘΕΛΩ λεπτομέρειες, ΚΑΙ για την κουκουβάγια…στο blog σου πώς εμφανίζεται?
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλή σου μέρα!

  30. Ο/Η Ο Αλχημιστης λέει:

    Καλη μου Αναφετς καλησπερα και παλι! Μολις ειδα το βιντεο απο το Brockwood Park γτ οταν σου απαντησα δεν ειχα γρηγορη συνδεση και ηταν αδυνατο να το δω…Τι πανεμορφο μερος…Τι ιδανικο για βολτες, συζητηση και μαθηση. Ξερεις οταν πηγαινα σχολειο στον Πειραια καναμε διαλειμμα σε εναν κλειστο χωρο, μια εσωτερικη αυλη, γκριζα που δεν την εβλεπε ο ηλιος. Πως να γεννηθει οτιδηποτε ομορφο εκει μεσα? Σε εναν χωρο που δεν τον χαιδευουν οι ακτινες του ηλιου. Μονο καταθλιψη εφερνε.

    Αυτο τον καιρο διαβαζω το βιβλιο του Jiddu «Εκπαιδευση και η σημασια της ζωης». Νομιζω οτι καλο θα ηταν να το δωσουν να το διαβαζουν ολοι οι υποψηφιοι δασκαλοι και καθηγητες αντι να απομνημονευουν τομους διδακτικης και παιδικης ψυχολογιας με αμφιβολα αποτελεσματα. 114 σελιδες βιβλιο και ειναι τοσο βαθυ…Πραγματικα, επειδη με ενδιεφερε η εκπαιδευση απο μικρος σχετικα αν και δεν εχω ακομα εμπλακει επαγγελματικα με αυτην βρηκα ενα σωρο πραγματα μεσα στο βιβλιο (μεχρι εκει που εχω διαβασει) που ειναι πολυ πρακτικα, πολυ ζωτικα και σημαντικα. Εν τελει το να διδασκεις δεν απαιτει κανενα σχεδιο. Η εκπαιδευση ειναι μια ζωντανη διαδικασια, οπως η ζωη και δεν μπαινει σε φορμες και σχεδια. Για αυτο μαλλον ολες οι εκπαιδευτικες μεταρρυθμισεις δεν εχουν ποτε αποτελεσμα. Το προβλημα δεν ειναι τοσο το συστημα αλλα οι εκπαιδευτες. Ηταν μια οαση στις μπουρδες και τις κοινοτυπειες που γραφουν ολοι για την εκπαιδευση. Λογια λογια λογια και καθολου σοβαροτητα και παθος για την εκπαιδευση.

    «Το επαγγελμα του εκπαιδευτικου ειναι ιερο επαγγελμα διοτι προετοιμαζει ανθρωπους της επομενης γενιας. Και για αυτο ειναι πιο σημαντικο απο αυτο του πολιτικου, του οικονομολογου, του businessman, του ιερεα»-Krisdhnamurti.

    Πολλα πολλα φιλακια και αγγαλιες!

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αμ! Αλχημιστή*, όταν σου έλεγα δες το σχολείο, δες τι γίνεται εκεί…κάτι «ήξερα»! 🙂
    χα χα χα τι νομίζεις τζάμπα ΚΜΝΒ είμαι; (Καλή Μάγισσα Νεράιδα του Βοσπόρου!) 🙂
    Πολλά ΑΦΜ…Αληθινά Φιλιά Μαγικά…για να μην παίρνουμε και τους εαυτούς μας πολύ στα σοβαρά, αλλά την Ζωή! 🙂
    *ΥΓ. Πώς είναι το μικρό σου όνομα;

  32. Ο/Η glarenia λέει:

    Αχχχχχ…για την παροιμία λέω που η κουκουβάγια βλέπει τα μωρά της ομορφότερα και καλύτερα…
    ;-))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χα χα χα…φυσικά, φυσικά, έτσι είμαστε εμείς οι κουκουβάγιες και όντος τα μωρά μας είναι τα ομορφότερα, τα καλύτερα, τα εξυπνότερα…αλλά αυτό φυσικά και δεν μας εμποδίζει να βλέπουμε και τα ελαττώματα τους!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι!

  33. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Mαγισσομανούλα γλυκιά ήθελα απο καιρό να σου γράψω για να χαρείς πόσοι πολλοί φίλοι(άσχετοι μεταξύ τους) μου έχουν στείλλει με μειλ το βίντεο «μικρές χαρές» !!!! και για έναν ανεξήγητο λόγο κάθε φορά καμαρώνω κι εγώ μέσα μου σαν χαζή !! Το θέμα σχολείο με στεναχώρησε πολύ γιατί έίμαι χωμένη μέσα σ’συτόν τον καημό, λόγω κόρης β΄γυμνασίου ,κι έχω συχαθεί τόσα χρόνια να ψάχνω με το μικροσκόπειο να βρώ κάτι ανθρώπινο να την πάω. Αρνήθηκα με πείσμα όλα τα «μεγαλοσχολεία» με τα απάνθρωπα προγράμματα ( και τις τραγικές αποστάσεις )και ….συνεχίζω αγωνιούσα για το μέλλον…..!!
    Καλή επιτυχία να έχουν στην καινούρια ταινία (με όλες τις έννοιες) και τα εμπόδια να είναι ….μετρημένα (!!!!)
    φοβερό το άγαλμα μέσα στο ποτάμι….θα παρακολουθώ και θα συμπαραστέκομαι.
    Έχω εδώ και καιρό μια μικρή χάρη που θέλω να ζητήσω και τώρα που είπες για αρχείο το τολμώ.Μήπως ο παραμυθοσύντροφος έχει αρχείο απο τις εκπομπές που διάφοροι μουσικοί παρουσίαζαν τα όργανα στα παιδιά (γύρω στο 1990).είχα κάνει μια, που είχε φοβερή συναισθηματική αξία για μένα(για πολλούς λόγους) και ποτέ δεν κατάφερα να την δω .Αν υπάρχει πές μου και θα σου πω λεπτομέρειες…. .΄
    φιλιά γλυκύτατα !!!

  34. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ξωτικούλι καλησπέρα, καταρχάς χίλια ευχαριστώ για τις ευχές και για το κουράγιο…του, μας!!!
    Αυτό το άγαλμα μέσα στο ποτάμι μου άφησε μια περίεργη μαγευτική αίσθηση, την οποία προφανώς διαθέτει και ο νεαρός γιος!
    Τώρα στο ψητό! Δυστυχώς ο Παραμυθοσύντροφος το 90 είχε παραιτηθεί «αηδιασμένος» από την ΕΡΤ…να φανταστείς η μισή δουλειά που έκανε εκεί όλα αυτά τα χρόνια έχει καταστραφεί!
    Με όλη μου την καρδιά Ξωτικούλι εύχομαι καλό κουράγιο με το κοριτσάκι σου σχετικά με τις σπουδές της, αλλά έχω μια «αίσθηση»* ότι αυτά τα χρόνια κάτι θα αλλάξει στην εκπαίδευση!
    * Τον τελευταίο καιρό, αφήνομαι στην «αίσθηση» των πραγμάτων και όπου με βγάλει! 🙂
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

Σχολιάστε

