Κάτσε δίπλα μου.

Τις προάλλες προβλήθηκε στους κινηματογράφους το ντοκιμαντέρ Oceans.
Δεν θυμάμαι να έχω δει κάτι ωραιότερο τα τελευταία χρόνια.
Δείτε το trailer και αναζητήστε την ταινία στις αίθουσες!
Και επειδή μόνο η φύση μπορεί να μας γαληνεύει, βρήκα και άλλα δυο «χαλαρωτικά» βίντεο, αφιερωμένα στις φουρτουνιασμένες μας καρδιές…

Κάτσε δίπλα μου.

«Α, έλα και κάτσε δίπλα μου στη θάλασσα,
ελεύθερος και ανοιχτός.
Θα σου πω για κείνη την εσωτερική γαλήνη
όπως του σιωπηλού του βάθος της θάλασσας,
για κείνη την εσωτερική ελευθερία
όπως του ουρανού,
για κείνη την εσωτερική ευτυχία
όπως των νερών που χορεύουν».

«Α, έλα και κάτσε δίπλα μου,
ελεύθερος και ανοιχτός.
Όπως απλώνεται ήσυχα το καθαρό το φως του ήλιου,
έτσι και η δική σου κατανόηση θα΄ρθει σ’ εσένα».

«Α, έλα και κάτσε δίπλα μου
και θα γνωρίσεις την κατανόηση της αληθινής αγάπης».

Τζίντου Κρισναμούρτι
«Παραβολές και ποιήματα»

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

43 Responses to Κάτσε δίπλα μου.

  1. Ο/Η natassAki λέει:

    η μουσική της Θάλασσας πάντα με γαληνευει
    (την έχουμε βάλει στο πρόγραμμα την ταινία 🙂 )

    έλα, κάτσε δίπλα μου να ακούσουμε ήρεμα απόψε…

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    NatassAki, αξέχαστο το «τσικ του τσικ» τραγούδι που έχω χορέψει λιώμα από έρωτα…κάποτε!!!
    Από που συμπεραίνεις ότι θα το ακούσω ήρεμα απόψε…χι χι χι! 🙂 ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ! Μάγισσα…καλή!
    Φιλιά στον Άκη! 🙂

  4. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Και πολύ καλά έκανες και έβαλες αυτά τα χαλαρωτικά βιντεάκια.
    Χρειάζονται στις μέρες μας γιατί προβληματίζουν συνάμα.

    Φιλιά θαλασσένια.

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχ, εσύ ως Θαλασσένια να πας να δεις το Oceans, σε σκεφτόμουν όταν έκανα την χαλαρωτική θαλασσινή ανάρτηση!
    Χαλαρωτικά ΑΦ!

  6. Ο/Η jokar λέει:

    Σου τό ‘χω πει ότι εγώ χωρίς θάλασσα δε ζω? -το έχω πει σε κάποιους, το λέω και σ’εσένα γιατί είναι αλήθεια…

    (είμαι στο διπλανό κάθισμα, ξυπόλητος πλατσουρίζω και δεν φοβάμαι τα κύματα…)

    ΦΑΣΜΑ και bisouδια !!!

  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    Για τον Disney και την Disney τα λόγια είναι περιττά.Μεγαλύτερος παραμυθάς,απο τον Walt,δεν πρόκειται να ξαναυπάρξει.

    Καλύτερος και πιο αγαπησιάρικος ευτυχώς υπάρχει!!!

    Η Γη ήδη καίγεται αλλά δεν το έχουε πάρει χαμπάρι γιατί δυστυχώς γρννηθήκαμε άνθρωποι.Η χλωρίδα και η πανίδα μας στέλνουν sms αλλά ο παρωπιδισμός και η κουφαμάρα παει σύννεφο.

    Η μισή του δισκογραφία,τουλάχιστον,θα ταίριαζε εδώ Στεφανία μου…

    !!ΦΑΣΜΑ!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η Κινέζικη φλογέρα και αυτό το κομμάτι του Yanni, καταφέρνουν να ηρεμήσουν τον φλύαρο νου μας, για λίγο φυσικά και σ’ ευχαριστώ! 🙂
      ΑΦ και καλή σου μέρα…παρόλο που στις 5:48 ήσουν στο κομπιούτερ…μετά άντε να ησυχάσει το κεφάλι σου όσο και χαλαρωτική μουσική και αν ακούς! 😦

  8. Με τέτοιους φίλους τι να τους κάνεις τους εχθρούς!!! 😆 😆 😆

    Τρελλό γέλιο

    Κάτσε δίπλα μου!!!

  9. Ο/Η basnia λέει:

    εκεί που τελειώνει η θάλασσα και αρχίζει ο ουρανός. πόσο γαλήνια.
    οι ήχοι ότι πρέπει για όλα αυτά που μας κατακλύζουν τελευταία.
    πολύ καλό σου και όμορφο σουκού! αφ!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή σου μέρα Βασίλη,
    Την ίδια μέρα που είδα το Oceans, είδα στις ειδήσεις την έκρηξη του ήλιου και σκέφτηκα: Ω! πόση μαγεία μας περιβάλει…»ερήμην» μας! αφμ…μαγικά! 🙂

  11. Ο/Η dimitrisp λέει:

    παίρνω θέση και κάθομαι δίπλα στην παρεούλα…χαλαρώνω και συλλογίζομαι…

    «Κι ύστερα πήρες από πάνω μου το χιόνι
    κι ύστερα τίναξες τη στάχτη απ’ τη ζωή μου
    πήρες στα μάτια το παράπονο να λιώνει
    κι ύστερα έκλαψα κοντά σου ως το πρωί

    Κι ύστερα κι ύστερα
    μα δεν υπάρχει ύστερα
    κλείσαν ξανά τα σίδερα
    κι όλα τελειώνουν σήμερα

    Κι ύστερα τίναξες τη σκόνη απ’ την καρδιά μου
    κι έγινε διάφανο στα χέρια σου γυαλί
    το ουράνιο τόξο είχε καθίσει στα μαλλιά μου
    και κάποιος έπαιζε στα σύννεφα βιολί»

    Αληθινά Φιλιά καλά να είμαστε…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά και καλά θα είμαστε, NDimitri…με τον φίλο Κ. με Φώσφορο και ΑΦ…τώρα που έφυγε και «λίγο» από την σκόνη…η τέλεια ασπίδα…λέει Ο Νεραιδοσύντροφος!!! 🙂

  12. Ο/Η jokar λέει:

    Λοιπόν, επειδή καλύτερος ποιητής από τον Βέγγο δεν υπάρχει όσον αφορά θάλασσα και «κάτσε δίπλα μου», απλά να (χαμο)γελάτε πάντα σας εύχομαι…

  13. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Γειά σου
    Δίπλα σου είμαι, σου γράφω μου γράφεις, σε ξέρω πλέον με ξέρεις,δεν σε βλέπω δεν με βλέπεις δεν θα με δεις δεν θα σε δω ποτέ ίσως.Αν και αυτό το τελευταίο δεν έχει και μεγάλη αξία αφού μαθαίνω τις ανησυχίες σου, τις ανασφάλειες σου,τα ενδιαφέροντα σου και λίγο γνωρίζω επιφανειακά για τους αγαπημένους σου.
    Το κούτσουρο είδα δεν πάει καλά ,εντάξει αυτός ηταν ο προορισμός του να γίνει ένα ξερό κούτσουρο.Η κλαίουσες οι δικές μας έχουν βλαστήσει αρκετά και τα κλαδιά τους κρεμονται η δικιά σου στη φωτό?
    Η αγάπη μας για τη φύση είναι η ίδια,ειλικρινά μόνο η φύση με ξεκουράζει με ανακουφίζει μου δίνει δεν μου ζητάει με απασχολεί με διασκεδάζει,τώρα τελευταία παρακολουθώ τα περιστέρια τώρα αυτή την εποχή ζευγαρώνουν.Πάντα δυο -δυο.
    Κάποια στιγμή βλέπω στο μπαλκόνι ένα, λέω μπα μοναχό του?κάνω έτσι τι να δω να και το ταίρι του είχε κάτσει δίπλα του.

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μιχάλη γεια σου, γεια και στην Δώρα, αν δεν κάνω λάθος!
    Μη λες ποτέ, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μας επιφυλάσσει το μέλλον!
    Οκ, το κούτσουρο αναμενόμενο, ήταν όμως αναπάντεχο μέσα σε μια στοίβα ξύλων, οι Κλαίουσες μια χαρά είναι γεμάτες κλαδιά που κρέμονται!
    Είναι όντως πολύ χαλαρωτικό να συνδέεσαι με την φύση, σε όλες τις εκδηλώσεις της. Κάποτε είχα περάσει πολλές ώρες παρακολουθώντας τα περιστέρια, αυτό που μου έμεινε όμως, ήταν αυτός που είχε κάτσει δίπλα μου!

  15. Ο/Η σταγόνα λέει:

    Α Ηρθα να κάτσω δίπλα σου.. και δεν το κουνάω δεν πάω πουθενά..
    Και Σε σκεφτόμουν σήμερα καθώς διάβαζα το «Γράμματα σε μια νεαρή φίλη».. ηρθε και η ανάρτησή σου και έδεσε με τη διάθεση που μου δημιούργησε το βιβλίο…
    Διπλό ευχαριστώ λοιπόν..:)
    και φιλί αληθινό:)

  16. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Δεν κάνεις λάθος Δώρα η περιστέρα μου.

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σταγονίτσα μας που χάθηκες;
    Τώρα ΞΕΡΩ ότι δεν το κουνάς…δίπλα-δίπλα θα κάτσουμε «ελεύθερα και ήσυχα, όπως ήσυχα απλώνεται το καθαρό φως του ήλιου».
    Το σχόλιο σου με γέμισε χαρά…! 🙂
    ΑΦ και να έχεις μια όμορφη Κυριακή κοντά στους αγαπημένους σου!

  18. Ο/Η Miou Popofotitsa λέει:

    Πόσο μου αρέσει το όνομά σου!!!:)
    Καλώς με βρήκες και σε βρήκα κι εγώ με τη σειρά μου!!Όμορφες αυτές οι ανακλύψεις μας εδώ!!

    Μετά που θα έχω χρόνο θα δω τα βιντεάκια…μόνο που δεν έχω ήχο-τα προβλήματα με τον υπολογιστή βλέπεις…!

    Μου αρέσει και ο τίτλος της ανάρτησής σου!!!

    Καλή Κυριακή και ευχαριστώ!!!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την Miou Popofotitsa,
    Και το δικό σου όνομα μου έκανε από τότε που σε «παρακολουθώ» πολύ εντύπωση!
    Εδώ είμαι «λέει», η ΚΜΝΒ, Καλή Μάγισσα Νεράιδα του Βοσπόρου!
    Η Άναφετς είναι μια καλή νεράιδα στα βιβλία του Παραμυθά…
    Τώρα που έχω χρόνο, θα σε περιδιαβάσω με την ησυχία μου!
    Καλή βδομάδα σου εύχομαι!

  20. Ο/Η xartaetoi λέει:

    ΔΕν έχω πρόβλημα με τα βουνά, δεν μου έχουν κάνει τίποτα, όμως πάντα προτιμούσα τη θάλασσα! Έτσι να τη βλέπω,να κάθομαι και να τη βλέπω και να πετάω πετρούλες-ποτέ δεν έμαθα να κάνω»ψαράκια», να ρεμβάζω. Πολλές φορές έχω καθήσει στην ξαπλώστρα μου στη θάλασσα με ένα βιβλίο, ποτέ μα ποτέ δεν διάβασα ούτε σελίδα. Το κρατούσα και κοιτούσα τη θάλασσα!!!
    Καλή Μας Μάγισσα, ευχαριστώ για την ανάρτηση, μου αρέσει πολύ η θάλασσα!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταρχάς καλημέρα Βάλια, και με γεια το «πως το λένε» εικονάκι δεξιά του σχολίου, είσαι εσύ με την Μυρτούλα;
      Θαυμάζω τι καταφέρνετε και κάνετε εσείς οι νέοι, πάντως έχω καταφέρει να κάνω «σχεδόν» μόνη αυτές τις αναρτήσεις… για μια γιαγιά καλά είναι!!!
      Δεν έχω πολυκαταλάβει αν μένεις κοντά στην θάλασσα…πάντως προσωπικά μου λείπει εδώ στο βουνό παρόλο που θέλω 20 λεπτά να βρεθώ στον Ευβοϊκό!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂

  21. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Εδώ έχετε πάντα ωραία κουβεντούλα αλλά που να προλάβω η γυναίκα από τα έξω. Το χειμώνα πέφτω σε χειμερία νάρκη όπως λέω και γελούν, μα από τον Μάρτη ως τον Νοέμβριο, ανάλογα και τον καιρό, δεν μαζεύομαι μέσα. Και σε λίγο με την θάλασσα και τα συχνά ποτίσματα, αφού τα κάνω μόνη μου και όχι αυτόματα, φεύγει η μέρα σαν νερό.
    Λοιπόν μαγισσούλα θα συνεννοηθούμε και θα βγάλουμε τα ζαρζαβάτια στην e-λαϊκή. Πως κάνουμε ομαδική διαμαρτυρία, εμείς θα κάνουμε ομαδική ζαρζαβατοπροβολή να μη πω και διάθεση προς δοκιμή.
    Πάω να ποτίσω, αρχίσαμε…

    Καλημέρα να έχετε.
    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πάνε τα ψέματα Θαλασσένια μου και για μένα!
      Το κτήμα μας είναι 7 στρέμματα και τα τελευταία χρόνια το φροντίζω μόνη λόγω οικονομικών «δυσχερειών»…αλλά τουλάχιστον έχω αυτόματο πότισμα σε όλο το κτήμα, φυσικά αμπέλι και οπωροφόρα δεν χρειάζονται πια πότισμα, εκτός από την μικρή ΜΟΥ βερικοκιά (της είχα κάνει ειδική ανάρτηση!)που είναι γεμάτη βερίκοκα. Ποτέ δεν έχω ψεκάσει τίποτα και σαν λίπασμα βάζω στάχτη από το τζάκι και ότι θέλει προκύψει!
      Καλό κουράγιο και πολλά ΑΦ!

  22. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Στη φωτογραφία εμείς είμαστε, αγαπημένες στη θάλασσα, αλλά δεν φαίνεται!!!Είναι κοντά η θάλασσα την επισκεπτόμαστε συχνά, μας αρέσει!!!¨οσο για την ανάρτηση, συγχρητήρια θερμά, ο μπαμπάς μου τώρα μαθαίνει να μπάινει στο διαδίκτυο και του είναι δύσκολο να στέλνει μέιλ, ωστόσο έχει διεύθυνση, αλοίμονο!!!Εύγε-εύγε!!!Στο βουνό πάντως έχεις άλλες μυρωδιές, πιο καθαρές νομίζω, μπορείς να διακρίνεις πολλά , ενώ η θάλασσα σε μαγεύει, προσωπικά μιλώντας!!!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Βάλια καλημέρα!
    Μπράβο στον παππού…μάθε του να μπαίνει στο blog μου, να έχω και μια επικοινωνία με παππού, βλέπεις τα εγγόνια μου είναι από τον πρώτο μου γάμο…άρα ο Νεραιδοσύντροφος δεν είναι παππούς!
    Όταν πρωτοάνοιξα blog, έκανα μια ανάρτηση αναζητώντας παππούδες μπλόγκερ και δεν εμφανίστηκε κανείς…φαίνεται όσοι είναι παππούδες το παίζουν «τζόβενο»…χι χι χι!

  24. Ο/Η αριάδνη λέει:

    Καλημέρα ΚμουΜΝΒ!!!

    Τι ωραία πράγματα είναι αυτά…. Κινηματογράφος….μα πόσο καιρό έχω να πάω, και θα κάνω οπως φαίνεται ακόμα περισσότερο…..μάλλον σε κανένα χρόνο προβλέπεται σε κανένα παιδικό παρέα με τον Αχιλλέα, αλλιώς δεν βλέπω φως στον ορίζοντα….

    Μεγάλη αγάπη η θάλασσα,έχει μια ενέργεια πάντα. 🙂

    Να είσαστε πάντα καλά. Φιλιά 3Α πολλά πολλά!!!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αμ, εγώ να δεις…ΝΑριάδνη, άλλα όχι για τους ίδιους λόγους!!!
    Τώρα πηγαίνω καμιά φορά τους ηλικιωμένους γονείς μου!
    Που θα πάει θα καλοκαιρέψει και ποιος μας κρατά μικροί μεγάλοι θα ξεχυθούμε έξω!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂

  26. Ο/Η Αναστασία λέει:

    Παρούσα!
    Παίζει ακόμη το Oceans; Να το τσεκάρω αμέσως, θα ξετρελλαθεί η Σαββίνα.
    Πολλά φιλιά Στεφανία
    και
    καλό καλό μήνα!

  27. Ο/Η kryos λέει:

    Πέρασα με τις πρώτες γουλιές του απογευματινού μου καφέ για να κλέψω λίγη από την αύρα σου …. Ο Τζίντου ήξερε ότι πίσω από κάθε πράξη , κάθε συμμετοχή και κάθε στόχο μας κρύβονται ποθούμενα συναισθήματα που μόνο στο παρόν μπορούν να εκδηλωθούν …. αν όχι τώρα , τότε πότε ? ας καθήσουμε λοιπόν απέναντι στη θάλασσα κι ας συλλογιστούμε τον τόπο καταγωγής μας ….

    Να έχουμε μια πολύ πολύ όμορφη νυχτιά Στεφανία μου !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η νυχτιά ήταν όμορφη Ηλία μου, τουλάχιστον αυτή την αίσθηση είχα το πρωί που ξύπνησα!
      Ξεχνάμε ότι μπορεί η χώρα μας να είναι η Ελλάδα, αλλά ο ωκεανός είναι ο Αληθινός τόπος καταγωγής μας, ζούμε στην πανέμορφη γη και ο ήλιος είναι αυτός που μας τροφοδοτεί ενέργεια και όχι το ΔΝΤ!!! 🙂
      Και να έχουμε και ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
      ΑΦιλιά!

  28. Ο/Η jokar λέει:

    Καλά, άσε τους ωκεανούς και τις θάλασσες.
    Μαζί μιλάμε…Με έβαλες και ξανάνοιξα blog, και τώρα σας πιάσαν όλες οι ιδέες να σταματήστε τα blogs?
    Τα είπα στην Fractal, τα λέω και σ’εσένα, επειδή σου πέρασε από το μυαλό το σταμάτημα του blog…

    Τώρα? Τώρα ειδικά που αρχίζουν τα δύσκολα? Τώρα που θέλουμε ατόφιες κραυγές?

    Τώρα? Που μαζί με τους θεράποντες αποκτήσαμε και Κήνσορες?
    Που ενώ μάθαμε να γελάμε θα μάθουμε να κλαίμε και μαζί?

    Τώρα? που επιτέλους θα αρχίσουν οι περικοπές στη ζωή μας αλλά επιτέλους θα ξαναμάθουμε τι θα πει συνείδηση…

    Τώρα? που θα έρθουμε όλοι πιο κοντά?

    Ω αλαζονεία και απληστία, ευτυχώς θα σας πολεμήσουμε…

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χα χα χα…είδες τι καταφέρνει μια μάγισσα (ας την θέλετε καλή) και Νεράιδα του Βοσπόρου…!!!
    Τα δύσκολα πάντα υπήρχαν τώρα θα τα «συνειδητοποιήσουμε» καλύτερα!
    Θα δείξει…προσεχώς!
    Bisoux! και καλό μας μήνα! 🙂

Σχολιάστε

