Πάω για χόρτα…

Όχι δεν πάω να μαζέψω χόρτα για να τα κάνω σαλάτα, όπως επανειλημμένος μου έδειξαν φίλες μου γιατί ποτέ δεν κατάφερα να τα ξεχωρίσω, εκτός από τους ζοχούς! Εξάλλου ποτέ δεν κατάλαβα αυτό το εθνικό σπορ των Ελληνίδων, συνήθως κάποιας ηλικίας να τρέχουν να μαζέψουν χόρτα!
Πάω με την κουρευτική του γκαζόν να κόψω τα χόρτα από το κτήμα μας που είναι 7 στρέμματα. Φυσικά και δεν κουρεύω και τα επτά, αλλά σίγουρα τα τέσσερα!
Αυτή η εργασία μου τρώει ατελείωτο χρόνο, γιατί μόλις τελειώσει μια περιοχή φουντώνει η άλλη, φυσικά και είναι η τέλεια ψυχοθεραπευτική εκτόνωση και άσκηση, πράγμα που αυτή την εποχή χρειαζόμαστε όλοι!
Πριν λίγο καιρό συζητούσα με την Θαλασσένια που και αυτή αναγκαστικά «μαζεύει» τις μπλογκοεπισκέψεις της λόγω κηπευτικών υποχρεώσεων, φυσικά και θα επισκέπτομαι τα blogs φίλων, γιατί μετά από ώρες κουρέματος δεν υπάρχει καλύτερη χαλάρωση και χαλαράαααααααααα θα σας κρατώ ενήμερους!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

68 Responses to Πάω για χόρτα…

  1. Εξηγήσεις είχες τάξει Στεφανία μου…

    Με είχες συνηθίσει σε πιο ωραίες αναρτήσεις…

    Φιλιά…

  2. Ο/Η natassAki λέει:

    Να θυμηθώ να σου χαρίσω το βιβλίο «Χόρτα», της Μυρσίνης Λαμπράκη
    (εμένα μ’ αρέσει να τα μαζεύω, έχει πλάκα -και μ’ έμαθαν οι θείες από μικρή, στις διακοπές στην Κρήτη)
    (άσε που μου φαίνεται ότι όπως πάνε τα πράγματα, θα το χρειαστούμε)
    😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦ, και μη ζορίζεσαι -όλοι «χαλαρώνουμε» εδώ μέσα τώρα που καλοκαιριάζει -είναι πιο όμορφα έξω!
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      NatassAki νονούλα μου!
      Ευχαριστώ για την χορτο-προσφορά, αλλά πρέπει και εσύ σαν τις φίλες μου να καταλάβετε, πως όταν δεν σου αρέσει κάτι δεν πάει να στο εξηγούν εκατό φορές…δεν τρέχει τίποτα!
      Φαντάσου με, να κρατώ το χόρτο Χ στο ένα χέρι και να το βάζω κοντά στο άλλο για να καταλάβω αν είναι ίδιο και να μη «χαμπαριάζω»! Τώρα εσύ δλδ θέλεις να κρατώ από το ένα χέρι το βιβλίο της Κυρίας Μυρσίνης και στο άλλο το μαχαίρι και να πάω για χόρτα! χα χα χα! 🙂
      Είπε κανείς πως ζορίζομαι?????????????? για χόρτα πάω, το ζόρισμα είναι στο μηχάνημα!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι! 🙂

      • Ο/Η natassAki λέει:

        Καλά, θα μαζεύω εγώ χόρτα, για όλες 😉
        (εσείς θα τα καθαρίζετε όμως, καλά;;; 😆 😆 😆 )

        (το ξέρω ότι αν δεν σου αρέσει κάτι ο εγκέφαλος αρνείται να το καταγράψει -αν και δε μου συμβαίνει συχνά, ο δικός μου λειτουργεί ακόμα και στις «άχρηστες» πληροφορίες (πότε θα «σκάσει» δεν ξέρω ακόμα, θα δούμε 😛 )

        Φιλιά, Καλή αρχή στα μπάνια, και του χρόνου!!!
        😀

  3. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Καλησπέρα Άιναφετς
    Με τα άγρια χόρτα δεν τα πάω ούτε εγώ καλά. Δεν τα τρώω, δεν τα ξέρω, δεν τα μαζεύω. Τα άλλα όμως του κήπου μια χαρά τα περιποιούμαι. Και αν θέλεις βοήθεια βάλε μια φωνή να φέρω και την δική μου μηχανή. Είναι γαλήνη και ευχαρίστηση.

    Καλό μήνα.
    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αίντε γεισου Thalassenia, να και κάποιος που με νιώθει, ευχαριστώ για την βοήθεια! 🙂
      Το σπίτι είναι γεμάτο, φρέζες, χορτοκοπτικά και ότι εργαλείο ποθεί η ψυχούλα σου…(από τότε που μας περίσσευαν…!) απλά μου είναι πιο εύκολο όταν ανεβάζω στάθμη την κουρευτική του γκαζόν και χωρίς το καλαθάκι που μαζεύει τα κομμένα, να κουρεύω τα χόρτα…ακόμα και τα στάχυα!
      Τώρα επειδή το κτήμα είναι κατηφορικό…παιδεύομαι αφάνταστα, αλλά ως «ολίγον» μαζόχα χαίρομαι αφάνταστα το αποτέλεσμα!
      Τώρα άκου και το ευχάριστο ως Θαλασσένια, ετοιμαζόμαστε με τον Νεραιδοσύντροφο που η λέξη κηπουρική του είναι άγνωστη, να πάμε για το πρώτο μας μπάνιο στον Ευβοικό!
      Καλό μήνα και σε σένα με πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂

  4. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Kαλό μήνα
    Το χόμπυ της Δώρας είναι το μάζεμα των χόρτων ,ξέρει όλες τις ποικιλίες,αλλά ένα πρόβλημα στην όραση της στέρησε αυτό το χόμπυ.
    Σήμερα πήγαμε Πεντέλη ,λόγω των αρκετών βροχών το ποταμάκι της Πεντέλης έχει αρκετό νερό η ροή του δεν έχει ελατωθεί εδώ και δυό μήνες.Τα λουλούδια πλέον λίγα μόνο μαργαρίτες οι ανεμώνες εξαφανίστηκαν αλλά βρήκαμε μια ανθισμένη αγριαχλαδιά και αυτό μας αποζημίωσε.Για τη φύση το καλοκαίρι στη Πεντέλη έχει έρθει ένα μήνα νωρίτερα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πανέμορφη η Πεντέλη Δώρα και Μιχάλη!
      Στην Πεντέλη μένει και η Μαρία η κόρη του Νίκου από τον πρώτο του γάμο. Τι καλά που κάνετε και πηγαίνετε με την πρώτη ευκαιρία στην εξοχή και γεμίζετε τις μπαταρίες σας!
      Τώρα δεν ξέρεις μπορεί η επόμενη φορά μπορεί να είναι το βουνό πάνω από το Καπανδρίτι…Θυμάσαι τι σου έγραψα την περασμένη φορά δεν ξέρεις ποτέ πως συναντιόνται οι άνθρωποι…πάντως το mail μου υπάρχει στο προφίλ…και μη τολμήσετε να έρθετε κατά δω και δεν με ειδοποιήσετε! 🙂
      ΑΦ και στην Περιστέρα!

  5. Ο/Η marilia λέει:

    Καλά, άμα επιθυμήσουμε σαλάτα, θα στείλουμε το Νατασσάκι. Εμείς θα μαγειρέψουμε τα υπόλοιπα. Σωστά;

    Με συναδερφικούς χαιρετισμούς
    η άλλη άσχετη με τη χορτορομαζευτική (και είμαι και εγγονή της γιαγιάς μου, θα ντρέπεται να με βλέπει από ‘κεί πάνω…)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Marilia κοίτα να δεις…το μάζεμα χόρτων είναι ντεμοντέ…το κάνανε αυτές με νοοτροπία γιαγιάς χι χι χι(!)
      Τα σημερινά «κορίτσια» και ειδικά οι σημερινές μαγισσογιαγιάδες, δεν διανοείται να έχουν σχέση με «χόρτα», μήπως έχει δει ποτέ κανείς σας, άνδρα να μαζεύει χόρτα; Να τα κουρεύει ναι!Ακόμα και ο Νεραιδοσύντροφος «είχε» την στολή του τέλειου κουρευτή χόρτων δλδ ειδικά γυαλιά, γάντια, καπέλο, ζώνη να κρατά το χορτοκοπτικό μηχάνημα λόγω βάρους, κρίμα να μην τον είχα φωτογραφίσει τότε…κειμήλιο!
      Καλό μήνα συναδέλφισα και ΑΦ!

  6. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Αχ Μαγισούλα μας, ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!Αν δουλεύεις τα πρωινά βάλε και καπέλο, αν θέλεις, γιατί ο ήλιος είναι πονηρός, το λέω και στους γονείς μου, αλλά δεν ακούν, θα πάθουνε καμια ηλίαση στο τέλος!!!Η γιαγιά μου δε, 85 ετών και τρεχει για ψώνια στο κέντρο ,χωρίς καπέλο, θα τη μαζεύουμε με το κουταλάκι!!!Α ! να προσέχεις και τα φίδια που ξυπνάνε τώρα και είναι πολύ επιθετικά, λόγω πείνας!!!Εμείς εντοπίσαμε εχθές δύο να λιάζονται στο δρόμο, με άγριες διαθέσεις!!!Φιλάκια πολλά αληθινά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΝΒάλια, να μην ξεχνιόμαστε…Νεράιδα Βάλια λοιπόν…τώρα που γράφω δεν έχει πέσει ακόμα ο ήλιος…έτσι το καπέλο δεν παίζει, γιατί κουρεύω με την δύση για ρομαντικούς λόγους!!!
      Εδώ να δεις τι γίνεται από φιδάκια, αλλά έχουμε άγριες γάτες που δεν τις ταΐζω…να με συχωρέσουν οι γατόφιλοι αλλά έτσι τρώνε φίδια και ποντίκια! Πάντως η κουρευτική κάνει τόσο θόρυβο που τα διώχνει, όποια διάθεση και να έχουν!
      Όταν κλείσω και εγώ τα 85 μου θα τρέχω σίγουρα χωρίς καπέλο και ας με μαζεύουν με το φτυάρι!
      ΑΦ και στον κηπουροσύντροφο και στην Μυρτούλα, αυτή είναι που χρειάζεται όλη την αντιηλιακή πανοπλία!

  7. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Ο Υ ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ !!!!
    Απο την Παρασκευή δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο !!!!!!!
    είχα μπεί νυχτουλιάτικα να σου χτυπήσω συναγερμό για το φρακταλίδιο .Τώρα ξαναέβαλα ταυτότητα .ελπίζω να μη με βάζει κάθε φορά να βγάζω…. βίζα !!!Τα παλιοσυστήματα με εξόντωσαν τελευταίως ..την άσχετη .Μαγισσούλι μου σε ζηλεύω που μπορείς να ζείς στην φύση (και να μην ακούς ούτε τα τηλ την ώρα που κουρεύεις…..) Υποφέρω απο έλλειψη ποιοτικού χρόνου ησυχίας και αυτοσυγκέντρωσης φρικτά ……πως πάει η βερυκοκιά;;
    Άσε τα μαλλάκια σου στο αεράκι ρίξε και κανένα τραγουδάκι και…η παρεούλα απο κοντά και ….καλό κουράγιο (με προφορά …γαλλική)
    φιλιά φιλιά φιλιά φιλιά φιλιά
    (κι οτι μου κόψανε απο λεφτά θα τα δίνω σε φιλιά !!!!!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μάλιστα κατάλαβα Ξωτικούλι γιατί δεν ήρθες «να κάτσεις δίπλα μου»! Βλ. προηγούμενο «ποιοτικό» ποστ! χι χι χι 🙂
      Οui, oui μην ανησυχείς για το Φρακτιλίδιο, θα κάνουμε ένα φόρουμ μαγισσών, νεραιδών, ξωτικών, αερικών…(Αερικά είναι αυτοί που διαβάζουν χωρίς να σχολιάζουν τα βαθυστόχαστα γραφόμενα μου!) και θα βάλουμε την Νατασσάκι, την Γλαρένια, την Δώρα να μαζέψουν χόρτα, εμείς με την Μαριλία θα τα πλύνουμε και θα φτιάξουμε την τέλεια χορτόπιττα που θα αρέσει ακόμα και στη Θαλασσένια…φτιάχνω πίτες εξπρές και ανοίγω φύλο στο πιτς φιτίλι…ε! Τι ΚΜΝΒ θα ήμουν!
      Μη μιλάμε για λεφτά γιατί συμπάσχω, αλλά το τελευταίο που έγραψες είναι όλα τα ΛΕΦΤΑ!!! 🙂

  8. Ο/Η jokar λέει:

    Καλό ξεχόρτιασμα να έχουμε (κυριολεκτικά και μεταφορικά) και καλά μπάνια !!!

    «…που ανεμομάζωμα είναι και σκορπίζεται
    μα εγώ σιγά το λέω σαν να φταίω
    η ήρα απ το στάρι δε χωρίζεται»

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου αρέσουν τα μεταφορικά ξεχορταριάσματα, mon cher Jean!
      Και μια απορία, πόσα σου δίνει η ΦΕΜ για να κάνεις την δουλειά της λα λα λα λα ! 🙂
      Η θάλασσα απάπααπαπαππππαααααααπ κρύα, ο Νεραιδοσύντροφος όμως μπήκε, εγώ έκανα ηλιοθεραπεία και όλα τζάμπα!
      Bisoudia!

  9. Ο/Η glarenia λέει:

    Α….να σε μάθω να τα αναγνωρίζεις. Ξέρεις τί πίτες θα φτιάχνουμε τώρα ου μας βάζουν τα δυο πόδια σε παιδικό παπούτσι;

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και καλά μας κουράγια!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Glarenia, ευχαριστώ και πάλι για την προσφορά αλλά εξηγώ στην Νατασσάκι το «κόλλημα» με τα χόρτα, αλλά πίτα φτιάξε μας!
    Από το να μου βάλουν τα δυο πόδια σε παιδικό παπούτσι προτιμώ να περπατώ ξυπόλητη!
    ΑΦ σε όοοολη την γλαροφωλιά!

  11. Ο/Η jokar λέει:

    α, και για τα φίδια… πάντα θυμάμαι τον παππού που τους έβαζε μια γαβάθα γάλα… παλιά έβλεπα πολλά, τα σηκώναμε με τη διχάλα, είχα μάθει να ξεχωρίζω τους έφιους από τις οχιές…
    Με είχε «δαγκάσει» φίδι μικρός όπως έπαιζα στο ρέμα…

    και ψάρεψα και δράκαινα και πάτησα σκορπίνα,
    μα πόνο δεν κατάλαβα, μου έσκισαν το δέρμα
    δήλη το μπόλικο να ‘βγαινε, ξανά θα είμαι θύμα
    εκ τότε και ενίοτε φυλώ κοντά τα έρμα
    σε φίδια πλέον και γνωστούς
    θα κρύβω ένα δέμα…

    Κιαν σαν δεν ημπρολάβετε
    το δέμα μου ν’ανοίξτε
    ζωή για πάντα να’ χετε
    ζωή να επιδείξτε

    γιατί το δέμα το απλό
    το όμορφα δεμένο
    είναι με λύπες, νηπενθή
    χρυσό, καλοντυμέντο…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ωχ! και συ θύμα των φιδιών!
      Mon pauvre Jean de PoivreNoir…τραυματική εμπειρία!
      Ευτυχώς εγώ την μόνη τραυματική εμπειρία που έχω την οφείλω στον Νεραιδοσύντροφο! Αποφάσισε μια μέρα που βρήκε μια ψόφια οχιά να μου κάνει θεραπεία «αντιφιδική», έτσι πήρε το φίδι και το έδεσε στην μέση του…ως ζώνη…και με έβαλε να το αγγίξω, λέγοντας μου: «Ζώνη από δέρμα φιδιού φοράς, γιατί φοβάσαι να αγγίξεις αυτό το ψόφιο φίδι;» 😦
      Φυσικά και δεν το άγγιξα…σιγά την θεραπεία… αν ήταν τόσο απλό! Το ποιηματάκι σου αυτό μου θύμισε…bisoux! 🙂

  12. Ο/Η marilia λέει:

    Α! Ο πατερούλης μαζεύει χόρτα! Να ‘ναι καλά, γιατί θα ‘χα πει το χόρτο… χορταράκι! Μια χαρά τα καταφέρνει! Μόλις πω «μπαμπά, χορταράκια θέλω», σπεύδει! Γιάμμιιιιιιιι!!!! Δεν ξέρω για τους δικούς σας εκεί πάνω, αλλά οι δικοί μας, εδώ κάτω, κάνουν όλες τις… εξωτερικές δουλειές. 😉 Αμ, πώς!

    Αυτή τη φωτογραφία, γιατί δεν την τράβηξες;;; ΓΙΑΤΙ;;;;;;;; :mrgreen:

    • Ο/Η natassAki λέει:

      με πρόλαβε η μαριλίτσα, κι ο δικός μου μπαμπάς είναι πρώτος στο μάζεμα χόρτων -αυτός άλλωστε έμαθε και τη μαμά μου κι εμένα 🙂
      (ναι, οι «δικοί» μας εκεί κάτω είναι πιο «προπονημένοι» 😉 )

      υγ. κάτι ξέρω εγώ, που ζητάω φωτογραφίες, χο χο χο!
      😆 😆 😆

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Νατασσάκι πάλι μπερδεύτηκαν τα σχόλια, ευτυχώς με της «πατριώτισσας» σου και έτσι όλοι ευχαριστημένοι! 🙂
        Ευχαριστώ δημοσίως για την διαδικτυακή βοήθεια…τώρα που η πάρε-ούλα μεγάλωσε και άλλο, δεν θα χάνω πολύτιμο χρόνο από το κόψιμο χόρτων, πάντως το χθεσινό κόψιμο πολύ ζόρικο λόγο απίστευτης κλήσης και επειδή έχουν φυτρώσει πολλά σπάρτα που μπλέκονται στα μαχαίρια!
        Σου χρωστώ μια «άλλη» φωτό…θα σου έρθει! 🙂
        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ…Κρητικοπούλα μου εσύ, ε τι να πω οι άνδρες σας εκεί κάτω άλλα μυαλά… 🙂
      Όσο για την φωτό το φυσάω και δεν κρυώνει…πολλά φυσάω και δεν κρυώνουν, ξέρεις και εσύ να ξεφυσάς …Χμ…! χι χι χι….
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  13. Πιο μικροί για στείο με την παρέα μου λέγαμε:

    -Στέλλα κρατάω μαχαίρι

    -Και εγώ σακούλα πάμε για χόρτα???

    Η πραγματική σκήνη πάντως είναι συγκλονιστική

    Κ.Ε. σε όλους!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και μεγαλώνοντας πολλά παιδάκια ΑΦΓ, συνεχίζουν τα «αστεία» με τα χόρτα… απίστευτος συσχετισμός!
      Αυτά τα δράματα και ας παίζουν καλοί ηθοποιοί τα βρίσκω άχρηστα και ο Ελληνικός κινηματογράφος είναι γεμάτος! Δλδ να σκοτώνεις τον άλλο από Έρωτα! 😦 απαπαπαπαπα!
      ΑΦ και καλή σου βδομάδα!

  14. Ο/Η xartaetoi λέει:

    χαχαχαχα Καλή Μας Μάγισσα σου εύχομαι και στα 100 να φτάσεις και να πηγαίνεις για ψώνια, χωρίς καπέλο!!!Όντως η Μυρτώ όταν βγαίνουμε έξω είναι με αντηλιακή πανοπλία, καπέλο γυαλιά κρέμα, από όλα. Βέβαια, βγάζει καπέλο, μασάει γυαλιά και γλείφει την κρέμα γιατί δεν τα θέλει πάνω της, αλλά τί να κάνω;;; Βγάζει και παπούτσια, μας τα δίνουν οι περαστικοί!!!Καμιά φορά λέω: Φεύγουμε ντυμένοι και καθαροί, γυρίζουμε γυμνοί και βρώμικοι, αλλά δε βαριέσαι, τι σόι βόλτα είναι χωρίς λίγη σκόνη επάνω μας;Ωχ τα παραείπα!μπράβο για τις γάτες και η πεθερά μου στο εξοχικό της το ίδιο κάνει και δεν έχει ούτε φίδια, ούτε ποντίκια!!! Επίσης, ένα γενικό σχόλιο, εύγε στους γονείς που μαζεύουν χόρτα, εγώ δεν τα ξέρω αυτά, παρόλο που μου αρέσουν τα βότανα, τα διαβάζω κιόλας, δεν τα ξέρω, θα τα μάθω εν καιρω!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι πως τα πάει η χώρα Βάλια, ευτυχώς που γύρω μας έχουμε ειδικούς επί των χόρτων, τουλάχιστον θα φάμε χορτόπιτες!
      Και τα δικά μου μωρά βγαίνουν με την τέλεια αντιηλιακή πανοπλία και γυρίζουν σπίτι βρώμικα, αλλά έτσι μεγαλώνουν σωστά τα παιδάκια, χωρίς μη και μη!!!

  15. Ο/Η Άστρια λέει:

    Χαχαα:))
    το ίδιο ..σύνδρομο με σένα έχω Άιναφετς για τα χόρτα!!
    Βέβαια, μου αρέσει να τα τρώω:)

    Αλλά και αυτό το να ξεχορταριάσεις τόσα στρέμματα, έστω με μηχανή, μόνο που το σκέφτομαι!! Έπρεπε να βρεις κάτι μαγικό να κάνεις γι’ αυτό:)))

    Σε φιλώ, Καλό μήνα!!!
    (και καλή «ψυχοθεραπευτική εκτόνωση»:)))

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Άστρια, το «σύνδρομο» μας, εντελώς φυσικό μου φαίνεται…εξάλλου τι δουλειά μπορεί να έχουν τα αστεράκια και οι μάγισσες με τα χόρτα; :)))
    Για να μην υποφέρω από την ζέστη αρχίζω το κούρεμα πριν την δύση…Όταν τελειώσει το κόψιμο χόρτων και κοιτάξω πίσω μου αυτό που εισπράττω είναι μαγικό, γιατί ποτέ δεν κάνω κάτι αν αυτό στο τέλος δεν μου αφήσει μια μαγική αίσθηση χαράς. Δεν είναι μόνο η δύση που από το κτήμα μας είναι μαγευτική, αλλά είναι και η απίστευτη μυρωδιά του κομμένου χόρτου που με τρελαίνει και μετά αυτή η γλυκιά κούραση! :)))

  17. Ο/Η side21 λέει:

    Αχτύπητος συνδυασμός !!!
    Κηπουρική και μετά blogging …
    Το ένα εξουδετερώνει το άλλο !!!
    ΚΑΛΟ σου ΜΗΝΑ …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τον…side21…αυτό το side δύσκολα ανοίγει…μήπως έχει «σκουριάσει» κομμάτι… κάτι θυμάμαι από την άλλη σου επίσκεψη!
      Ή μήπως μου το έχεις ρίξει στα χόρτα, πχ βλίτα και λοιπά ζαρζαβατικά και που καιρός για blog!!!
      Καλό μήνα να έχεις και εσύ…. 🙂

  18. Ο/Η dimitrisp λέει:

    ποιος είπε πως χαλάρωμα ειναι φραπές και βόλτα…
    τ΄αληθινό χαλάρωμα είναι να πας για χόρτα!

    κι όχι να τα μαζέυετε σαλάτα να φάτε
    κουρεύτε τα προσεκτικά και ύστερα μιλάτε…

    και συ νονέ Παπαστρατή μην κάνεις τέτοια αστεία
    τα χόρτα εμείς τα έχουμε για ψυχοθεραπεία

    και όποιος δεν κατάλαβε και θέλει να ρωτήσει
    ας πάει ως την Άιναφετς για να τη βοηθήσει

    παρέα με τη μάγισσα να κόβει το χορτάρι
    και μόνο στα διαλλείματα στο δίκτυο να σερφάρει…

    🙂 🙂 🙂
    AΦ και καλή εβδομάδα!

  19. Ο/Η Thalassenia λέει:

    dimitrisp έγραψες λέμε, απίθανο και ζήλεψα.
    Άιναφετς
    Ένα ευγενικό πουλί μου είπε ότι σου αρέσει η Χαρούλα.
    Και μένα γι αυτό και σου στέλνω ένα αγαπημένο μου τραγούδι να σε ξεκουράσει από το κούρεμα.

    Καλή ιδέα η κουρευτική αν είναι ομαλό το έδαφος.
    Κι εδώ μαζοχισμός που λές, βοήθεια δεν θέλω από κανέναν. Δεν είναι και τόσο μεγάλο,γι αυτό προτιμώ μόνη μου να φροντίζω και να μαστορεύω.
    Η θάλασσα πως ήταν;

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σήμερα θα τα ακούσεις Madame Thalassenia…
      A, γιατί έχουμε και ευγενικά πουλάκια που μας πληροφορούν???
      Άσε που αυτό το τραγούδι, βρισκόταν σε ένα CD με ερωτικά τραγούδια, που έπεσε στα χέρια που πριν ενάμιση χρόνο σε μια φάση ψυχολογικής φρίκης…ευτυχώς που τότε δεν μου είχε ανοίξει ακόμα blog ο Νεραιδοσύντροφος….Φυσικά είναι από τα αγαπημένα μου και σε ευχαριστώ!
      Προσεχώς θα βάλω φωτογραφίες του «κουρευτικού» μου έργου!
      Στη θάλασσα μπήκε ο Νίκος, εγώ ούτε το ποδαράκι δεν σκέφτηκα να βάλω, μου έφτανε η μυρωδιά! 🙂
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  20. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    ειπα να βαλω το να καουν τα ξερα να καούν τα χλωρα αλλα η Αιναφετς θα με κυνηγαει για τους παρακατω στίχους άρα αποριπτεται και θα αρκεστω στο ετσι φτιαχνεται η αγαπη..
    να κυλιεσαι μες στα χόρτα κι αν δε με πιστευεις ρωτα… Καλημερες…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπα ΦΕΜ? έτσι φτιάχνεται η αγάπη, με καημούς φωτιές και δάκρυ, να κυλίεσαι μες τα χόρτα….απαπαπαπααααα προτιμώ να τα κουρεύω, φυσικά πολλοί βάζουν φωτιά στα χόρτα… αλλά «κοντά στα ξερά κινδυνεύουν να καούν και τα χλωρά»!!!
      ΑΦΜ, ΦΠΑ και καλό σου μήνα! 🙂

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Ε το πήρε το μάτι μου και δεν μπορούσα να μην ρώτησω!Φεγγαρενια μου αυτό το τραγουδάκι ήταν μήπως σε κάποιο σιριαλ στην tv σχετικά πρόσφατα στους «τιτλους τέλους» ας το πούμε έτσι που το βάζε όταν τελειώνε κάθε φορά εννόω! Ξέρεις μήπως?

      Ξέρω ότι θυμάμαι χαίρομαι! 😛

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

      • Ο/Η jokar λέει:

        Ζητάω συγνώμη από την ΦΕΜ που παρεμβαίνω και απαντάω εγώ…

        Φωτεινό *, ήταν στο «Στα φτερά του Έρωτα» της ΕΤ1:

        • Ο/Η jokar λέει:

          Και μία παράθεση: το συγκεκριμένο σήριαλ το έβλεπαν ανελλιπώς η γιαγιά κι ο παππούς μου, όπως κι αρκετά άλλα…
          Ένα απόγευμα που καθόμασταν οικογενειακώς στη βεράντα, πετιέται ο παππούς από τη καρέκλα και λέει το θεϊκό:
          «Γυναίκα αργήσαμε, πάμε για έρωτα»

          Ε, εντάξει δεν μπορείς να φανταστείς τις αντιδράσεις όλων μας!

        • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

          Σας ευχαριστώ πολύ πολύ και τους δυο και όλους!Να στε καλά!
          Υ.Γ. ευχαριστώ και για το βιντεάκι..
          Πάντα οι μεγαλύτεροι λέν τα κορυφαία και ας γελάνε με τα δικά μας «λαθάκια» όταν είμαστε μικρούλια! 🙂

          • Ο/Η Άιναφετς λέει:

            Χμ….ναι!
            Χαίρομαι που είσαι καλά *μας…και ας κάνεις «λασάκια»…
            Ναι, ξέρω τι γίνεται…όταν δεν εμφανίζεσαι…!!!
            ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι! από ΚΜΝΒ 🙂

            • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

              Καλημέραααααααααααααααααααααααααααααααααα σε όλα τα παιζάκια 😛

              Χμμ καλά δεν ξέρω αν είμαι 3κάλα καρδίτσα λάρισα λαμία μπορεί 😛 😛 😀 xaxaxaxaxaxaxaxaxa!
              Η καλή η ΚΜΝΒ μας όλα τα τσέρει για αυτό και την αγαπάμε τόσο πολύ! 😉 😀

              Νέο γω τώρα φιλιάκι 😛
              Αστεροφιλάκια σε όλους! 😉 😀

  21. Ο/Η Margo λέει:

    Ένα από τα ίδια και εγώ. Στον κήπο όλη μέρα.. τα στρέμματα είναι πολλά αλλά περιορίζομαι σε ότι σκεπίζει, εκεί που μπορώ να φυτέψω. Το κάνω με την τσάπα μιας και δεν εγκρίνεται κονδύλι για μηχανές. Χθες φύτεψα πεπόνια και καρπούζια μα αν συνεχίσει έτσι ο αέρας δε θα κάνω τίποτα. Τα φασολάκια μου τα έκοψε:(
    Λέω τον πόνο μου αν πρόσεξες:)
    Όσοι ασχολούνται με τον κήπο αυτή η εποχή έχει πολύ δουλειά. Ας παραμελήσουμε το blogging δε πειράζει, μαζί με τα κρύα θα επιστρέψουμε και στις μπλοκοβόλτες μας:)

    Όσο για τα χόρτα έχεις δοκιμάσει ραδίκια του φριάνου; Βγαίνουν κοντά στη θάλασσα. Δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο όμορφα είναι. Είναι και δωρεάν:))

    Καλή σου μέρα μαγισσούλα του αγρού:)
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Margo μαγισσούλα, όταν ήρθαμε εδώ πριν 18 χρόνια ήταν ένα χέρσο χωράφι και δεν είχε ούτε ένα δένδρο, τώρα μοιάζει με ζούγκλα…
    Για να μην υπάρχει πολύ δουλειά, φρόντισα να φυτέψουμε πολλά οπωροφόρα που κάθε χρόνο μια και δεν τα ψεκάζω μας δίνουν ότι επιθυμούν…Όλο το υπόλοιπο κτήμα γεμίζει άγρια χόρτα που θέλουν κούρεμα…έτσι αυτή την εποχή έχω φουλ δουλειά…το καλοκαιράκι τα πράγματα ηρεμούν αφού έχω και αυτόματο πότισμα για εκεί που χρειάζεται!
    Τώρα το blogging με ξεκουράζει και έτσι δεν χάνω επαφή με όσους αισθάνομαι ότι δεν μας συνδέει μόνο μια εικονική πραγματικότητα!
    Δεν γνωρίζω τα ραδίκια του φριάνου, σίγουρα είναι πανέμορφα και νοστιμότατα αλλά καλύτερα μη μιλάμε άλλο για χόρτα, γιατί έφτασε η ώρα να πιάσω δουλειά! 🙂
    Εύχομαι καλή σοδειά…λυπάμαι για τα φασολάκια. 😦
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια αγροτικά! 🙂

  23. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Τις προάλλες είδα τον καλύτερο τρόπο για καθάρισμα και ταυτόχρονα εκτροφή κοτόπουλων..
    μικρά κοτέτσια με ρόδες και τα μετασκινούσε κάθε μέρα σε διπλανό κομμάτι..
    με αυτόν τον τρόπο, λιπαίνεται και το χωράφι και οι κότες έχουν μόνιμα τροφή!!!

    καλό ε;

    καλησπέρα 🙂

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Super! Ευρύνοε…τώρα εδώ με τα χόρτα και το επικλινές έδαφος, δύσκολα θα μετακινούνται οι κοτούλες…πάντως τέλεια ιδέα και οικονομική…τον χειμώνα που θέλουν θέρμανση εδώ στα 500μ υψόμετρο τι προτείνουν άραγε;
    Ευχαριστώ που με «τροφοδοτείς» και με τέτοια σχόλια! 🙂
    Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι! 🙂

  25. Ο/Η fractal λέει:

    Προσοχή ….καμικάζι…!!!!!. Κοίτα και λίγο ουρανό.¨΄Οχι μόνο τα χόρτα.
    Η ταραχή που ακούς είμαι εγώ, καμικάζι και το αεροπλανάκι μου.
    Ένα χαμόγελο ( ή η υποψία του), έκοψε ένα κομματάκι από τη συσκότιση και μπήκε λαχανιασμένο από την τρεχάλα λίγο φως.
    Έρχομαι από του ξωτικού της άστριας και του φτερού.
    Με την ελάχιστη βενζίνη που μου μένει, να κατακεραυνώσω και εσένα
    με ένα τρομερό «σε αγαπώ» χωρίς περισπωμένες και κανόνες..
    Με μια τσιριχτή οξεία στην καρδιά του «ω» και να εξαφανιστώ στο κρυσφύγετό μου..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!Φρακτιλίδιο,
      Ξέρεις τι παθαίνει κανείς αν πει σε μάγισσα το τρομερό «σε αγαπώ»; το δένει για πάντα!
      Τον κοιτάζω τον ουρανό, την θάλασσα και την πανέμορφη γη…μόνο από εκεί έρχεται Φως…
      Ξέρεις τώρα εσύ, τι πρόκειται να γίνει…που δεν μας παίρνει άλλο…περίμενε οδηγίες και θα δεις! 🙂
      ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  26. Τελικά πήγες για χόρτα η όχι?

    !!ΦΑΣΜΑ!!

  27. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Καλησπέρες Καλησπέρες πέρασα να σας ανακατέψω λιγάκι και δω όπως λένε απ μόνοι τους πιά στο χαζοκούτι γελάτε γιατί χανόμαστε! so γελάτε χαχαχα!

    Με τα χόρτα δεν τα πάω ούτε γω μάλλον καλά δεν σκέφτηκα πότε να μπω στην φιλοσοφία να τα μαζέψω αλλά στο φαγητό δεν λέω ωραία είναι.. 🙂 😉
    Όσο για το κτήμα είμαι σίγουρη οτι ναι μέν έχει κόπο στην καλώπιση 😛 αλλά πάντα είναι πανέμορφο!

    Αυτά τα ολίγα για την ώρα!ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ και αγκαλιτθα! 😛

  28. Ο/Η ρενατα λέει:

    το ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ! ηταν κατι σαν ΒΕΡΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ! και μυστικα της εδεμ αλλα πολυ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!απο τα μυστικα ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΒΕΡΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ! ΗΤΑΝ ηταν η ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ.ΒΕΡΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ! ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο τα μυστικα.

  29. Ο/Η ainafets λέει:

    Καλημέρα Ρενάτα!!! 🙂
    Χαίρομαι που σε ενέπνευσαν καλοκαιριάτικα και μέσα στην αφόρητη πλέον υγρασία…τα χόρτα και ήρθες να με επισκεφτείς…
    Καλό καλοκαίρι να έχεις…δεν βλέπω τηλεόραση και καμιά σειρά!!!

Σχολιάστε

