Μαγικά ξόρκια…

Τον τελευταίο καιρό λαμβάνω ευγενικές παροτρύνσεις φίλων που μου ζητούν να κάνω κάτι να ξορκίσουμε το κακό! Και μια και το παίζω μάγισσα ή μάλλον μαγισσούλα ή ΚΜΝΒ (Καλή Νεράιδα του Βοσπόρου)… έψαξα στα «κιτάπια» μου για μαγικά ξόρκια… Φυσικά «κιτάπια «ονομάζω το google και μάλιστα το Γαλλικό, αφού οι Γάλλοι φημίζονται για μαγικά κόλπα κάθε είδους!
Το αποτέλεσμα μου δημιούργησε μια αίσθηση «παραπλάνησης»… από την ουσία!
Κανένα μα κανένα μαγικό ξόρκι δεν πρόκειται ποτέ να φέρει αυτό που όλοι αναζητούμε δηλαδή την ευτυχία!


Στην Ιαπωνία υπάρχει ένας ναός στην πόλη Ota,  The Mantokuj Temple όπου πολύ παλιά κατέφευγαν οι γυναίκες για να πάρουν διαζύγιο με έναν τρόπο, εξαιρετικά πρωτότυπο!

Αφού λοιπόν τα διαζύγια έβγαιναν πια με την βοήθεια δικηγόρου,  ο ναός άλλαξε χρήση…Οι Γιαπωνέζοι ανακάλυψαν ένα απίστευτο τρόπο να ξορκίζουν το κακό…ή να ζητούν διάφορες χάρες!
Γράφουν οτιδήποτε θέλουν να ξορκίσουν και το ρίχνουν σε μια ειδική μοντέρνα τουαλέτα και αφού προσευχηθούν, ένας θεός ξέρει σε τι… τραβούν το καζανάκι!
Έτσι προτείνω να το δοκιμάσουμε και εμείς, διαλέγοντας ένα μαλακό χαρτί για να μη βουλώσουμε τις τουαλέτες μας!
Το καλύτερο ξόρκι είναι το χιούμορ…ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί όσο πάει και το χάνουμε…

«Η ευτυχία δεν έρχεται όταν αγωνίζεσαι γι’ αυτήν- κι αυτό είναι το μεγαλύτερο μυστικό, παρόλο που ακούγεται εύκολο.
Η ευτυχία είναι παράξενη έρχεται όταν δεν την αναζητάς…. Η αλήθεια εμφανίζεται όταν ο νους σου και η καρδιά σου έχουν εξαγνιστεί από κάθε είδους πάλης και δεν προσπαθείς πια να γίνεις κάποιος».

Ένα απόσπασμα από το πρώτο βιβλίο του Κρισναμούρτι που μετέφρασα πριν από πολλά χρόνια και διόρθωσε σε βάθος ο Νίκος Π.
Κυκλοφόρησε την περασμένη βδομάδα με τίτλο, » Η Αίσθηση της ευτυχίας»…

Κανένα μαγικό ξόρκι δεν πρόκειται να μας κάνει ευτυχισμένους….

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

75 Responses to Μαγικά ξόρκια…

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    ααααα, εγώ ξέρω ένα μαγικό ξόρκι
    «Τίκου μπίκου φρίκου πριτςςςςς!»

    Κάνει τους ανθρώπους να «ξεκολλάνε» από κάπου που έχουν κολλήσει
    (δεν ξέρω αν πιάνει -δεν το δοκίμασα ακόμα -το κρατάω για ώρα ανάγκης :p)

    Πάντως, κανένα μαγικό, ούτε και κανένας άλλος δε θα μας κάνει ευτυχισμένους, αυτό είναι το μόνο σίγουρο
    (έχω ξεκινήσει και διαβάζω το βιβλίο, κι έτσι δεν γράφω περισσότερα 😉 )

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οκ Νατασσάκι…το κρατάμε το μαγικό σου ξόρκι, μου αρέσει το φρίκου= φρίκη και το πριτς… που ταιριάζει με τον ναό των Γιαπωνέζων!
      Δηλαδή ξεφορτωνόμαστε τα σκουπίδια μας και τραβάμε και το καζανάκι!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι και ευχαριστώ…ξέρεις!!! 🙂

      • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

        μα… δεν είναι δικό μου!
        Το «έκλεψα» από κάποιον που ξεκόλλησε ανθρώπους από μια καρέκλα, κι εκείνου του το είπε ένα δέντρο 😉
        (τς τς τς, αδιάβαστη σας πιάνω, ΚΜΝΒ!!!)
        😆 😆

        • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

          και.. η αλήθεια είναι ότι έκανα λάθος, λέει φλίκου κι όχι φρίκου -αλλά μάλλον «λάθος» δεν είναι, είναι αυτό που μου ταίριαζε!!!
          😉

          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ και στους 2 σας

          • Ο/Η jokar λέει:

            Είδες τι κάνει μια καρέκλα καμιά φορά Νατασσ’ακι? 😉
            (και το «οι Φιλοι μου» το έχω μάθει απέξω κι ανακατωτά)!!!

          • Ο/Η Άιναφετς λέει:

            Άρα Νατασάκι…καλά την έπιασας την φρίκη της κολλημένης καρέκλας…χα χα χα…άλλο φλίκου* και άλλο φρίκου…άσε που τώρα τελευταία τα δένδρα παραπλανούν πολλούς! 🙂
            ΑΦ από ΚΜΝΒ…
            * Θυμάσαι το φλικ-φλοκ;

    • Ο/Η Αθηνουλάκι λέει:

      Γ’ινετε νατασσ’Ακι να μου πεις πως μπορώ να κάνω ένα ξόρκι σε μια κοπελιά που δεν με πιστεύει πως κάνω ξόρκια; ΑΑΑ…και αν γίνετε να μου πείς και ένα για να με ερωτευτεί ένας; :Ρ

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Καλώς το Αθηνουλάκι!!!

        Χαχα! θα μεταδώσω την επιθυμία σου στη Νατάσσα που είναι και η νονά του blog μου…
        Όσο για το ξόρκι του έρωτα…μάλλον σε λάθος blog και άτομο απευθύνεσαι!!!

        Καλό σου βραδάκι και καλή σου τύχη! :))

        ΥΓ Αν ο τύπος είναι να σε ερωτευτεί αυτό θα γίνει χωρίς και ξόρκι!

        • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

          Αν δεν σε πιστεύει, Αθηνουλάκι, ή κάτι δεν κάνεις καλά με τα ξόρκια σου, ή η φίλη σου βλέπει αλλά δεν «βλέπει» 😉

          Και όχι, δεν γίνεται να σε ερωτευτεί κάποιος με ξόρκια. Κάτι ξέρει η Άιναφετς, που στο λέει! 😛

          (ΑΦιλιάαααααααααααααα, μαγισσούλα! Εδώ κάπου είμαι πάντα, μα δεν προφταίνω να φάω πια -αν με δεις, θα το καταλάβεις. Από τότε που έχουμε να βρεθούμε έχω χάσει πάνω από 10 κιλά! 😆 😆 )

          • Ο/Η Άιναφετς λέει:

            Χαχα! Να είναι καλά το Αθηνουλάκι, που με κάποιο μαγικό (δικό της) ξόρκι, εμφάνισε το Νατασσάκι! 😉

            Και κάθε κακό για καλό…αφού έχασες και 10 κιλά!

            ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και κράτα γερά! :))

  2. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    Παραμυθατζού μας καλησπέρα…..πολλά ξόρκια χρειάζεται η καθημερινότητά μας για να έρθει στα ίσα της!!…πολλά φιλιά σε σένα και στο νατασσάκι ΚΑΙ εδώ, αφού τα έχουμε πει και σε φέης και σε τουίτερ!!

  3. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    Α, νατασσάκι, όταν πρωτοέβαλα τη φωτό αυτή με το λιονταράκι για να γράφω σχόλια στο γουώρντ πρες, ήταν μια πολύ βιαστική επιλογή….θέλω να την αλλάξω και να βάλω την κανονική μου…..μπορείς να με βοηθήσεις σε αυτό;……φιλιάααα

  4. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    Μπήκα στο γκράβαταρ και έκανα τις ρυθμίσεις…θα δείξει.

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      Ειρήνη μου, τώρα είδα τα σχόλιά σου 🙂
      Αν το έκανες σωστά, θα φανεί σε λίγο
      (αλλιώς, μιλάμε στο τηλέφωνο το πρωί)

      Φιλιά κι από μας 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ειρήνη μας…χαίρομαι που έπιασες το «βαθυστόχαστο» όπως πάντα χι χι χι νόημα του ποστ!
      Τώρα όμως πρέπει να δούμε και το καινούργιο σου γκράβαταρ…για το αναλύσουμε! Έχω «ψώνιο» με τα γκράβαταρ γιατί πιστεύω πως καθρεφτίζουν και αποκαλύπτουν πολλά…ακόμα και αυτά που δεν λένε τίποτα!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! και καλή Κυριακή χωρίς ξόρκια!

      • Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

        κορίτσια, για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί…..ενώ έχω κάνει τις σχετικές ρυθμίσεις και στο προφιλ μου στο σαιτ του γκραβαταρ, το χαζολιονταράκι ακόμα επιμένει…..( όχι βέβαια οτι είναι η βασική έγνοια της ζωής μου, με τόσα που ακούμε και σήμερα στις ειδήσεις )….καλημέρα…..

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Και αυτό το όμορφο μουτράκι…μήπως πήρε την θέση του χαζολιονταριού;
          Μήπως η ΚΜΔ
          Πάντως Ειρήνη πολύ «πάω» το καινούργιο τρελό στιλ του blog σου…! 🙂 🙂 🙂

  5. Ο/Η Margo λέει:

    Υπάρχει ένα μαγικό για την ευτυχία.. η αγάπη. Όταν δίνεις αγάπη με έναν μαγικό τρόπο παίρνεις ακόμη περισσότερη:)
    «Η ευτυχία έρχεται όταν δεν αγωνίζεσαι γι αυτήν» είναι πολύ σοφό όμως θέλει ανάλυση τα βιβλίο θα είναι πολύ ενδιαφέρον..

    Πολλά και αληθινά φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Margo μαγισσούλα, όταν έγραφα…τέλος πάντων…ας πούμε έγραφα… αυτό το ποστ σε είχα και εσένα μαγισσούλα στον νου μου, γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι δεν χρειαζόμαστε κανένα μαγικό ξόρκι για να καταλάβουμε ότι η ευτυχία έρχεται απρόσκλητη, στο βιβλίο που μετέφρασα και που απευθύνεται σε παιδιά το εξηγεί πολύ απλά!
      Και όπως λες, ότι δίνεις με την καρδιά σου, σου επιστρέφεται διπλάσια και αυτό είναι η Αγάπη!

      Πολλά πολλά ΑΦ καλή μου μαγισσούλα!

  6. Ο/Η jokar λέει:

    Το καλύτερο ξόρκι για όλα είναι το αληθινό χαμόγελο και γέλιο και το παρακάτω… αντηλιακό (!) :

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συμφωνώ με την αντηλιακή σου πρόταση Jean!
      Έτσι για να μη χρειαστείς ποτέ σου ξόρκια, mon cher Jean, μην αφήνεις εκκρεμότητες στην ζωή σου και ξεφορτώσου με τον Γιαπωνέζικο τρόπο ότι σε βαραίνει!

      Bisoudia!

  7. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Kαλημέρα ΑΦ
    Καλοκαίρι έρχεται, με διάβασμα της ‘Αίσθησης της Ευτυχίας’ ή χωρίς διάβασμα κάποια αίσθηση ευτυχίας θα έρθει δε μπορεί!!!!
    Το βερύκοκο μεγαλώνει και μας κάνει ευτυχισμένους.
    Αλλά για να μη πάθω το ίδιο με σένα που τό έχασες, το βερύκοκο εννοώ, το φωτογράφησα τουλάχιστον να το έχω σε φωτό!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα ΑΦ Φυσικέ μου!
      Χμ….το καλοκαίρι σίγουρα θα έρθει…το αν θα μας φέρει και την «Αίσθηση της Ευτυχίας» είναι μια άλλη υπόθεση!
      Με τα τερτίπια του καιρού τα δεκάδες…χι χι χι βερίκοκα μου πολύ αργούν να ωριμάσουν, λες να μείνουν πράσινα… μερικά άρχισαν να πεύτουν και ανησυχώ! 😦
      Παρακαλώ κανένα ξόρκι για βερίκοκα σου βρίσκεται;

      ΑΦιλιά και στην περιστέρα! 🙂

  8. Ο/Η marilia λέει:

    Σε λίγο θα πούμε το νερό «νεράκι» κι εσύ προτείνεις καζανοτραβήγματα; Και χωρίς λόγο; Εκτός κι αν υπονοείς ότι θα υπάρχει συνδυασμός χρήσης και προσευχής, χρήσης και προσευχής…

    καλημέρα! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Marilia!
      Και σταγόνα νερό να μη μας μείνει…υπάρχει λόγος!
      Τα καζανοτραβήγματα δεν θα σταματήσουν…πολλά θα ξεφορτωθούμε… χωρίς ξόρκια και φυσικά χωρίς προσευχές…
      Ο ναός αυτός καταρχάς έγινε για τις γυναίκες που θέλανε να ξεφορτωθούν (χωρίσουν) άχρηστους συζύγους, στην συνέχεια χρέη, προβλήματα υγείας, ακόμα και παχυσαρκία!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

  9. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Χαχα, δεν το πιστεύω το βιντεάκι. Μόνο μια μαγισσούλα θα μπορούσε να το βρει.
    Σήμερα κάπου διάβασα, αν δεν ξέρεις τι να γράψεις -με δικά μου λόγια- μη το ζορίζεις.Δεν ξέρω τι να γράψω.

    Έχω βρει τα δικά μου μαγικά ξόρκια.
    Απλά, όμορφα και αληθινά.
    Χαμόγελο, αγάπη και καλή καρδιά. Πιάνουν, αλήθεια σας λέω.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η jokar λέει:

      Thalassenia, να σου θυμίσω πού διάβασες τον Μπουκόφσκι;-)

      πιάνουν όλα όσα λες, αλλά πιο πολύ πιάνουν οι δημιουργίες σου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θυμάμαι Θαλασσένια, όταν τυχαία είχα βρεθεί στο blog σου, σε κάποιο σου σχόλιο έγραφες ότι απεχθάνεσαι την έπαρση και πόσο δίκαιο έχεις, είναι βλέπεις κάτι λεπτές «έννοιες» που συνδέουν τους ανθρώπους, έτσι απλά!
      Και όταν οι καρδιές είναι ανοιχτές, η Αγάπη ρέει…
      Ο καλύτερος τρόπος να ξορκίσουμε το όποιο κακό είναι το χιούμορ και φυσικά ο αυτοσαρκασμός!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι από το συννεφιασμένο και βαρύ βουνό!

  10. Ο/Η jokar λέει:

    χεχε, χιούμορ θέλετε? να σας κεράσω ένα «κρασάκι του τσου» ?
    στην υγειά σας και αφήστε τα «ξόρκια»:

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λυπάμαι…Jean, που δεν κατάφερες να «συνδεθείς» με την λεπτότερη ατμόσφαιρα που ρέει καιρό τώρα σε αυτό το blog…
      ειδικά όταν ανοίγουν καρδιές και γράφονται προσωπικά αισθήματα!
      Σήμερα το πρωί που άνοιξα το pc μου είδα το video και διάβασα τα σχόλια…η πρώτη μου αντίδραση ήταν να σβήσω αυτό το «επιεικώς» άκρως κακόγουστο video…στην συνέχεια διάβασα τα σχόλια της Θαλασσένιας και είπα να το αφήσω, γιατί διαφορετικά δεν θα καταλάβαιναν οι άλλοι για πιο πράγμα μιλάμε…δεν είσαι αρκετά προσεκτικός τώρα τελευταία…και αυτό στο επισημαίνω με όλη μου την αγάπη, χωρίς να θέλω να το παίξω δασκάλα!
      Βλέπεις το κάθε blog έχει το χρώμα του ιδιοκτήτη του και πρέπει κανείς να έχει την λεπτότητα να σέβεται ότι λέγεται εκεί και αν δεν συμφωνεί δεν είναι υποχρεωμένος να αφήνει σχόλια…
      Η χυδαιότητα είναι κάτι που από παιδί απεχθανόμουν…λυπάμαι!

      • Ο/Η jokar λέει:

        ??? 😯 ???

        Kαταρχάς να πω ότι από έναν «διαγωνισμό» τραγουδιού στο blog της Τhalassenias, πήρε το θέμα άλλη διάσταση και δεν κατάλαβα γιατί.
        Για την έπαρση έχετε απόλυτο δίκιο και ζητάω συγνώμη.
        Τώρα το video είναι απλά μια παρωδία. Άλλοι ίσως γελάσουν, άλλοι θα το βρούν σαχλό και κακόγουστο.
        Αλλά τη «χυδαιότητα» που λες δεν κατάλαβα πού τη διέκρινες…
        Και πάλι συγνώμη για την όποια αναστάτωση.

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Απλά μίλησα για λεπτή διάκριση Jean…που έχει σχέση με το καλό γούστο…με μια λεπτή αίσθηση του χιούμορ…χυδαιότητα για μένα είναι αυτό το video…έτσι απλά!

  11. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Kαλησπέρα ΑΦ
    Μερικά θα πέσουν.Αυτά που έχουν πέσει αν τα μαζέψεις θα γίνουν έξω από το ψυγείο.
    Μέχρι 15 Ιουνίου θα γίνουν.Οταν κιτρινήσουν πρέπει να τα κόψεις να τα βάλλεις μέσα στο σπίτι,αν τα αφήσεις επάνω να ωριμάσουν πολύ θα σαπίσουν πάνω στο δένδρο.
    Θα σου στείλω με mail τη φωτο του βερύκοκου.
    Αν περάσεις από το άστρο μου στο σχόλιο μου έκανα για σένα το θέμα μου ένα μικρό παραμύθι!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα ΑΦ…Αληθινέ Φίλε ή Αγαπητέ Φυσικέ… Μιχάλη!
      Και τώρα δλδ θα καταλάβω «τι εστί βερίκοκο»!!! Για ρώτα την Δώρα από που βγήκε αυτή η παροιμία…που ταιριάζει και στο δικό σας βερίκοκο…περιμένω την φωτογραφία του! 🙂
      Τώρα σχετικά με την συγκομιδή των βερίκοκων, που είναι πάρα πολλά θα ακολουθήσω…ΑΦυσικέ μου τις σωστές σου συμβουλές!
      Εξαιρετικό το άκρως κατατοπιστικό παραμύθι σου…και στο είπα και στο άστρο σου…κάνε το ανάρτηση, θα έχει πολύ γέλιο!
      ΑΦ+ΑΦ+ΑΦ= Αληθινά Φιλιά! 🙂

  12. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Ομορφα θα ήταν αν με το κατάλληλο μαγικό ξόρκι απομακρύναμε το κακό και οτιδήποτε άσχημο, αλλά η ζωή θέλει τα πράγματα αλλιώς.
    Νομίζω ένα χαμόγελο είναι το μόνο ξόρκι που μας απέμεινε!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χα χα χα Έλενα…μη λες… μη λες ποιος ξέρει για να το εφαρμόζουν οι Γιαπωνέζες αιώνες τώρα, μήπως πιάνει!!!
      Μπορεί να το εντάξουμε στα μαγικά κόλπα: «Πως να ξανα-βουλώνετε τουαλέτες με ξόρκια»… 🙂
      Λέω να το δοκιμάσω χι χι χι και θα σου πω, μέχρι τότε ένα χαμόγελο και ειδικά όταν είναι και συνταγή καρδιάς…σίγουρα πιάνει!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! και καλή βδομάδα να έχουμε!

  13. Ο/Η Αναστασία λέει:

    Xα, χα, το πρώτο που σκέφτηκα και είπα στον εαυτό μου ήταν, πρόσεξε κακομοίρα μου τι θα ευχηθείς, γιατί μπορεί να συμβεί… έτσι, ακόμα σκεφτομαι τι να ευχηθώ!
    Πολλά φιλιά, αληθινά!
    Υ.Γ. Εχω ανεβασει και το λινκ για την ομιλία στην αναρτηση μου, αν έχεις χρόνο άκουσέ την, με ενδιαφερει η γνώμη σου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταρχάς Αναστασία καλημέρα!
      Συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω…αλλά με έπιασε το πείσμα για να δω επιτέλους το περιβόητο video στο blog σου…και με τα κατάλληλα ξόρκια…χα χα χα, τα μισοκατάφερα!
      Τώρα έτσι για την πλάκα…γράφω εκεί την «αίσθηση» που αποκόμισα! 😦
      Καλό μας μήνα και πολλά ΑΦ! 🙂

  14. Ο/Η Thalassenia λέει:

    jokar αγαπητέ
    Σήμερα μόνο μαχαίρια δεν βγάλαμε, πλαστικά εννοώ, χαχα.
    Δεν φημίζομαι για την μνήμη μου, αλλά αυτό θυμάμαι πολύ καλά που το διάβασα και μου άρεσε η ανάρτηση όλη.
    Θεώρησα περιττό να το αναφέρω, κακώς ίσως, πιστεύοντας πως δεν έχεις ανάγκη προβολής και πως εσύ ήξερες πού το είχα διαβάσει πριν λίγο.
    Οι δημιουργίες μου απορρέουν από τα μαγικά μου ξόρκια.

    Και αν λέμε ό,τι μας αρέσει, ας λέμε και ό,τι δεν μας αρέσει.
    Αυτά τα βίντεο σαν «το κρασάκι του τσου» τα θεωρώ αποτυχημένα.
    Έχω ακούσματα σχετικά και επιμένω στην άποψή μου.
    Πιστεύω τα μαχαίρια να μη γίνουν αληθινά, χαχα.

    Άιναφετς μαγισσούλα
    Έπιασα κουβέντα στο e-σπίτι σου και θέλω να πιστεύω ότι δεν σε πειράζει.
    Όταν οι καρδιές είναι ανοιχτές στην αλήθεια και στο καλοπροαίρετο, ναι η αγάπη ρέει.

    Άσχετο.
    Σήμερα μέσα σε όμορφη ατμόσφαιρα, βγήκε η έπαρση σε όλο της το μεγαλείο να μου χαλάσει τη βραδιά.
    Δεν αφήνω να με συγχίζουν ανάξια θέματα, αλλά μου αρέσει να παρατηρώ ανθρώπους και συμπεριφορές. Να ξέρω τι έχω απέναντί μου.
    Σε προσωπικό περιστατικό αναφέρομαι για να μη παρεξηγούμαι.
    Και εκτός από κουβέντα με τον jokar έκανα και μονόλογο και κατάχρηση φιλοξενείας. Έτσι το λένε αυτό νομίζω.

    Να είστε καλά.
    Καλη εβδομάδα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μέρα Θαλασσένια…δεν θέλω άλλο να επεκταθώ στο «θέμα»…
      Όταν ανοίγουν οι καρδιές και λίγοι ξέρουν τι σημαίνει ανοιχτή καρδιά…δεν χρειάζονται άλλες εξηγήσεις…σιωπούμε!
      Δεν έκανες κατάχρηση φιλοξενίας ούτε μονόλογο, απλά και λιτά άφησες την καρδιά σου ανοιχτή και χαίρομαι για αυτό!
      Να έχεις μια όμορφη και δημιουργική βδομάδα!

  15. Ο/Η xartaetoi λέει:

    το χιούμορ, να, ένα καλό ξόρκι, σωστά, πως δεν το σκέφτηκα, χαχαχαχ!!!Γενικώς εγώ είμαι το λιγότερο γκρινιάρα, στο μέτρο του δυνατού, και πολύ υπομονετική , επίσης. Ωστόσο, όταν ξεχειλίζει το ποτήρι, ξεπερνάω κάθε όριο. Άρα χιούμορ, χιούμορ, είναι η λύση

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Βάλια…έτσι πάει, το χιούμορ ξορκίζει το κακό…το όποιο κακό και όπως το εννοεί ο καθένας!
    Το ενδιαφέρον με το «κουφό» κατά τα άλλα video, είναι η λεζάντα στο τέλος στα Γαλλικά: «Κάνοντας ότι νάναι γινόμαστε όποιοι νάναι»…

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά! 🙂

  17. Ο/Η xartaetoi λέει:

    χαχαχχχαχα!!!ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!

  18. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Μουαρέσει σε αυτό το βίντεο ο Ρεμί (ο πρωταγωνιστής) αλλάζει την καθημερινότητα των πολιτών. Δίνει έναν αλλιώτικο χαρακτήρα στην εξυπηρέτηση με το ασανσέρ. Γενικά κάνει κάτι τέτοια χοντρά αστεία με διάφορες ενδυμασίες και περούκες και αλλάζει κατα κάποιο τρόπο την καθημερινότητα του κόσμου. Έχει κάνει διαφορα και σε ένα λεοφωρείο, όπου ο κόσμος κρατιόταν να μη γελάσει.Τελικά γέλασαν όλοι και τον χειροκρότησαν. Μάλλον είχαν ανάγκη από ένα παράδεοξο γεγονός για να γελάσουν και να πάει καλά η μέρα τους..

  19. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Και προς τον jokar.

    Είπα κι εγώ, γιατί τόσο απότομη απάντηση στο τελευταίο σχόλιό μου εδώ.
    Θεωρώ χαζούλικο να ασχοληθώ περεταίρω αλλά για να μην παρεξηγούμαι, αν θέλετε διαβάζετε αυτά και τέλος.

    Δεν έχω πολύ χρόνο και δεν μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια που δεν με αφορούν σε άλλα μπλογκ. Καμιά ματιά που και που μόνο.
    Έτσι δεν είχα προσέξει τα 2-3 σχόλιά σας αμέσως μετά το «κρασάκι του τσου» που μας βγήκε ξυνό. Το οποίο από ευγένεια στο ξένο μπλογκ και στον jokar που δεν έχω το θάρρος, δεν χαρακτήρισα γελοίο. -Απόψεις-
    Προς διευκρίνηση, στην ανάρτησή μου υπήρχαν καλοπροαίρετες μουσικές προτάσεις, τις καλοδέχτηκα όλες και προς τούτο το χαριτολόγημα «πλαστικά μαχαίρια».
    Ο μονόλογος με θέμα την έπαρση και το αναφέρω ίσως όχι επαρκώς, είχε σχέση με περιστατικό το απόγευμα της Κυριακής στην έκθεσή μας και ουδεμία με τον jokar. Αλλά τώρα που το βλέπω είναι γραμμένο συμπτωματικά, λες και αναφέρεται στην πιο πάνω διαφωνία σας.

    Προτείνω να αρχίσουμε τα μπάνια όλοι και να χαλαρώσουμε πριν έρθει καμιά μπόρα που λέει και ο άνδρας μου, χαχα.

    Άιναφετς,
    ένιωσα την ανάγκη αυθόρμητα όπως λειτουργώ, να σημειώσω εδώ τις σκέψεις μου. Ζητώ συγνώμη αν το παραέκανα πάλι.
    Θέλω να ξέρω τι έχω απέναντί μου και ο άλλος το ίδιο για μένα.
    Ευχαριστώ.
    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η jokar λέει:

      Άντε να απαντήσω Thalassenia κι εγώ σαν υπόλογος. Καταρχάς πήγε να δημιουργήθεί «παρεξήγηση» από το πουθενά, και πολύ με χάλασε που αυτή άρχισε από τη «Θάλασσα του πρωιού», από τα καλύτερα του Καβάφη, που έβαλα στο blog σου. Δε νομίζω ότι φταίει τόσο το «κρασάκι του Τσου», το οποίο είναι παρωδία του Τhe Flower Of Carnage Shindeita της Meiko Kaji που ακούγεται στο Kill Bill του Tarantino, όσο το ότι τα «πλαστικά μαχαίρια» (εμείς οι ναυτικοί :-)) μεταφέρθηκαν στο blog της Αιναφετσ.
      To μόνο μου σφάλμα ήταν η έπαρση για την υπενθύμιση του Μπουκόφσκι, αλλά εσύ πώς θα ένιωθες να έβλεπες κάπου ένα από τα κοσμήματά σου και να έλεγε ο άλλος «κάπου το είδα, δε θυμάμαι πού».
      Και το θάρρος στον jokar -και το θράσος- να το έχεις, όπως και όλοι σας, δεν κολλάω εγώ με τέτοιους περιορισμούς.
      Γενικά δεν παρεξηγούμαι εύκολα και πολύ περισσότερο δεν μου αρέσει να προκαλώ παρεξηγήσεις.
      Οι καιροί δύσκολοι, τα νεύρα τεταμένα, αλλά μην κάνουμε την τρίχα τριχιά, και ειδικότερα στα διαδικτυακά μας σπίτια. Γι’ αυτό άλλωστε και δημιουργήθηκαν, για να συζούμε όλοι μαζί. Ας τα κρατήσουμε μονοκατοικίες και όχι απρόσωπες πολυκατοικίες.

      Συγνώμη για το κατεβατό που δεν ενδιαφέρει πολλούς, συγνώμη και από την οικοδέσποινα, αλλά όφειλα να απαντήσω. Βλέπετε όμως τι μελάνι χύθηκε (εντάξει τι pixels βάφτηκαν ή τι bytes δεσμεύτηκαν για την ακρίβεια 😉 ) για να τελειώσει μια «παρεξήγηση» που δεν άρχισε ποτέ ?
      Κλείνω το θέμα εδώ, δεν βλέπω να έχει λόγο ύπαρξης. Αν θέλετε λοιπές διευκρινήσεις ευχαρίστως στο blog μου.
      Πάμε για μπάνια λέμε ! Και η θάλασσα μια χαρά είναι αυτή την περίοδο. Μη γίνει χλιαρόζουμο!

      Υ.Γ. Άιναφετσ: ποτέ στη ζωή μου δεν υπήρξα «προσεκτικός» σε αυτά που λέω ή προπάντων γράφω. Δρω με βάση τον αυθορμητισμό χωρίς να ξεχνάω παράλληλα την κριτική σκέψη. Δε με νοιάζει αν βγάλω συναίσθημα, αν αποκαλύπτω την εκάστοτε ψυχολογική μου κατάσταση και πώς θα την εκλάβει ή θα την εκμεταλλευτεί ο άλλος.
      Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε σέβομαι τους άλλους.

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Θαλασσένια!
    Πολύ σωστά το έθεσες…όλα αυτά είναι «χαζούλικα»…ιδικά όταν η ατμόσφαιρα λόγο γεγονότων είναι τόσο στενάχωρη.
    Τώρα για τα μπάνια…αν δεν «σκάσει το καρπούζι» προσωπικά δεν μπαίνω στην θάλασσα, παρόλο που το κρύο νερό δρα θεραπευτικά!!!
    ΑΦιλιά βουνίσια…

  21. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Mαγισούλα μου μια ανάσα χιουμοριστική ήταν οτι έπρεπε !!!!
    είσαι απίθανη !!
    (πές μου σε ποιον εκδοτικό βγαίνει το βιβλίο σε παρακαλώ).
    Η καλή παρέα και η αγαπησιάρικη διάθεση θα είναι πάντα το καλύτερο ξόρκι!!
    τρέχω να εφαρμόσω το κόλπο μήπως και μου φτιάξει η διάθεση πρώτα απ’όλα .
    Σε φιλώ γλυκά !!!

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ξωτικούλι…σου έγραφα ένα αγαπησιάρικο κατεβατό…και ξαφνικά εκεί που πήγα να βάλω ένα 🙂 τσουπ εξαφανίστηκε το σχόλιο μου!
    Πάει και η έμπνευση…
    Να σου πω την αλήθεια το σκέφτηκα και εγώ…αλλά το στυλό δεν πιάνει στο χαρτί τουαλέτας μου…λόγο καλής ποιότητας! χα χα χα!

    «Η Αίσθηση Της Ευτυχίας» βγαίνει από τις εκδόσεις Καστανιώτη και απευθύνεται σε μαθητές και δασκάλους.
    Και εγώ σε ΦΓ !!! 🙂 ουφ…δεν εξαφανίστηκε!

  23. Ο/Η Άστρια λέει:

    :)))Πού το βρήκες το βιντεάκι;;!!

    μου άρεσε ο γνωστός μετά υπόκλισης χαιρετισμός που προηγείτο της ευχής στη συσκευή τύπου τουαλέτας!

    Όσο για την ευτυχία, μεγάλη κουβέντα!

    το βιβλίο θα το αναζητήσω:)

    Καλό μήνα μαγισσούλα:)!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή σου μέρα Άστρια!
      Χαίρομαι που το βιντέακι σε διασκέδασε…μάλλον δεν μας κάνει να γελάμε αλλά να προβληματιζόμαστε για την ανθρώπινη απελπισία…!

      Και όμως η ευτυχία δεν είναι αφηρημένη έννοια!
      «Ξέρω» ότι ειδικά αυτό το βιβλίο θα σου αρέσει!

      Καλό μήνα και σε σένα με πολλά ΑΦ! 🙂

  24. Στεφανία μου η αγάπη κρύβει απίστευτη μαγεία!Όπως και το χιούμορ που τείνει,πια, να γίνει είδος προς εξαφάνιση.

    Στο σπιτικό σου πάντως βρίσκουμε και τα δύο.

    !!ΑΦ!! & !!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΑΦΓ καλό σου μήνα…τρέχω.. θα σου γράψω, αργότερα! 🙂
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά!

  26. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    επ καλό μήνα κι απο μενα πιαστε τραγουδακι…

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό σου μήνα Φεγγαρένια…ΦΕΜ…πάντα μέσα στο κλίμα!
    Ευχαριστούμε και καλά μπάνια!
    Πάω να μαζέψω καρυδάκια να τα στείλω στην ΚΜΔ, ΝατασσΆκι να τα κάνει καρυδάκι….γλυκό!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι! 🙂

    • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

      ουιιιιιιιιιιιιιιιιι γειτονοπουλα καρυδακι γλυκο ακουω θελω κερασμα ε; αντε κανω όρεξη σ όλους παραγγελνω γλυκα μπας και γλυκαθούμε! φιλια μαγισσουλα πες της κι εσυ… μια γειτονοπουλα εχει!!!

  28. Ο/Η φτερό... λέει:

    Γεια σου Μαγισσούλα μου καλή που όλους μας σκέφτεσαι..:)

    Εξαφανίζομαι πολλές φορές, λόγω δουλειάς και λόγω ανάγκης, η αλήθεια πλέει κάπου ενδιάμεσα. Είδα τα δέντρα σου τα πανέμορφα και πολύ τα χάρηκα, δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από την επικοινωνία-συνεργασία με τη Φύση και ό,τι αυτή περιέχει, μαζί και όλους εμάς. Όλα τα πλάσματα, δεν χρειαζόμαστε πολλά για να χαρίσουμε πλούτο, τα δέντρα λίγο νερό και λίγο φως, οι άνθρωποι μια αγκαλιά…

    Φιλιά πολλά πολλά πολλά 😀 (χαμόγελο μεγάλο με τελίτσες + D) 😉

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μουτς μουτς και αγκαλίτσα, φτερούλι…όταν θέλω αγκαλίτσα δεν την ζητώ την ΔΙΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!
    Τα δε «κακά» που μας βασανίζουν…στην τουαλέτα και μη ξεχνάμε να τραβήξουμε το καζανάκι…χα χα χα!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂

  30. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Πέλασα απλά για μια καληνύχτθα..χιχι!
    Ελπίζω να στε όλοι καλά…και θα τα πούμε σύντομα!

    Καληνύχθα και όνειρα γλυκουλένια σε ολουθ! χιχι!
    Αστεροφιλάκια και αγκαλίτθεθ με μπόλικο γαργαλιτό να κοιμηθείτε ήσυχα μετά και έτσι να ξαφανιστούν όλα τα «κακά» 😉

    Υ.Γ. Καλό Μήνα με οσους δεν τα είπαμε…

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φωτεινό-* μας καλημέρα σου…!
    Ηλιόλουστα φιλάκια και καλή χμ…μελέτη! 🙂

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Καλημέραααααααααααααααααααααααααα ταξιδιαρικές καλημέρεςςςςς σε όλους!
      Και καλοκαιρινά μάκιααααααααα με αγκαλίτθεθ! χιχιχι!
      Μελέτη???what is this?χαχαχαχαχαχαχα! 😀

  32. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    This is…*μας:
    Βάζουμε τα καραβάκια μας στο λιμάνι και στρώνουμε τα οπίσθια μας σε μια καρέκλα και μελεταααααααααααααααααααααααάαμε!!!
    Έχω τρόπο να ελέγξω το αποτέλεσμα…όχι αυτόν που νομίζεις…άαααααααααααααλλλλλον! 🙂
    Θα θου κόπθω τιθ αγκαλίτθεθ…χο χο χο…

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Τα καραβάκια μπαρκάρισαν..τα περιμένουμε να επιστρέψουν με το καλό!χιχι!Χμμ καλά θα το χω υπόψην μου αυτή την τακτική καρέκλας μελέτης αλλά απ τετάρτη και μετά…τώρα έχουμε απεργία! χιχι! Πάμε σε άλλη γη σ άλλα μέρη! χιχιχι!Πάωωωωωωωωωω άταααααααααααααααααα τσιμέρα σσσσσσσσςςςς!
      Τι? εκμπτώθειθ στιθ αγκαλίτθεθ? οσι οσι οσι! ίσια ίσα τώρα είναι που χρειαζόμαστε περισσότερες αγκαλίτθεθ μπας και στρωσουμε πο…. κάτω να διαβάσουμε καμιά σελίδα ..χιχιχι!

      Αστεροφιλάκι και καλό Σ/Κ σε όλους!

  33. Αυτό το «Θ» πάντως μου θυμίζει πολλύ Tweety δεν ξέρω γιατί!!!

    Φιλιά και καλήμέρες

  34. Ο/Η ioanna λέει:

    Έκανα σχόλιο γιατί μου κίνησε την περιέργεια η θέα του σπιτιού… Βλέπεις προς τον Παρνασό? Μα εκεί στους πρόποδες του Παρνασσού βρίσκεται το μικρό χωριό μου. Τιθορέα λέγεται. Ευχαρίστως να το επισκεφτείς όποτε θέλεις! Καλοκαίρι – συγκεκριμένα τον Δεκαπενταύγουστο – και χειμώνα – τα Χριστούγεννα – είναι πάρα πολύ ωραία!

    Πολλά φιλιάαααααα!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Όχι Ιοanna μου, βλέπω: Α Εύβοια, Ν την Αθήνα, την Πάρνηθα έχω Δ, την Εύβοια Β, τον Παρνασσό ΒΔ και τον χειμώνα τον βλέπω χιονισμένο, βλέπεις μένω στα 500μ και έχω απίστευτη θέα! Έχω περάσει πολλές φορές έξω από την Τιθορέα…που να ξέρω!!!
      Ευχαριστώ για την πρόσκληση…15 Αυγούστου είμαι τα τελευταία 39 χρόνια στην Σκιάθο που είναι το εξοχικό της οικογένειας μου!

      ΑΦιλάκια από το βουνό μου!

  35. Ο/Η ioanna λέει:

    Xaxax! Είσαι περικυκλωμένη από βουνά και με ωραία θέα! Ε, ναι Δεκαπενταύγουστος σε νησί επιβάλλεται! Να περνάς καλά και καλές βουτιές να κάνεις!

    Η πρόσκληση είναι πάντα ανοιχτή.
    Πολλά φιλιά!

  36. Ο/Η ainafets λέει:

    Χι χι χι Ioanna…πλάκα έχει που μιλάμε ΜΈΣΑ από παλιά ποστ!!!
    Ας κάνουμε και κανένα μαγικό…να αλλάξει η ζωή μας! 🙂

  37. Παράθεμα: Ερωτευμένη με παντρεμένο… « Άιναφετς

  38. Ο/Η katerina λέει:

    ego tha ithela kapios na mou dosei ena erotiko xorki eukolo na einai parakalo

  39. Ο/Η ainafets λέει:

    Το καλύτερο και καρα-δοκιμασμένο ερωτικό ξόρκι είναι το εξής:
    Παίρνεις ένα δοχείο (κατά προτίμηση γυάλινο) και προσθέτεις 3 κιλά τρυφερότητα, 5 κιλά καλοσύνη, 8 κιλά φροντίδα, τα ανακατεύεις καλά καλά και τα προσφέρεις μεταξύ 12 το μεσημέρι και 12 το βράδυ (στο «πρόσωπο»)…
    Για να πιάσουν όμως τα ξόρκια, πρέπει να υποσχεθείς στον εαυτό σου, πως για μια βδομάδα δεν θα γκρινιάξεις, δεν θα παραπονεθείς και θα είσαι χαμογελαστή! 🙂 🙂 🙂
    Αν τα κάνεις όλα αυτά και τα ξόρκια δεν πιάσουν….θα πει πως το «πρόσωπο» δεν αξίζει την αγάπη σου και μην ασχοληθείς άλλο! 😉
    Καλή επιτυχία Κατερίνα!

    ΥΓ: Το παραπάνω ποστ, θα σου δώσει και άλλες ιδέες!

  40. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Αναστασία! 🙂

Σχολιάστε

