Έκλειψη Σελήνης σήμερα!


Η έκλειψη της Σελήνης είναι μερική και πραγματοποιείται την μέρα της πανσελήνου στις 26 Ιουνίου στις 14: 38΄27΄΄στον άξονα Αιγόκερου-Καρκίνου και λένε πως επηρεάζει βασικά τους Αιγόκερους που έχουν γεννηθεί γύρω στις 26 Δεκεμβρίου, τους Καρκίνους που έχουν γεννηθεί γύρω στις 26 Ιουνίου και στην συνέχεια λιγότερο όσους έχουν γενέθλια γύρω από τις 26 του εκάστοτε μήνα.
«Πληγωμένο φεγγάρι», αποκαλεί η αστρολόγος Λίτσα Πατέρα αυτή την έκλειψη και εξηγεί το γιατί: «Κάθε έκλειψη Σελήνης έχει ιδιαίτερη σημασία στην αστρολογία και εντονότερη επίδραση από τις πανσελήνους. Η επιρροή της διαρκεί αρκετές μέρες πριν και μετά τον σχηματισμό της και εξαρτάται από το ευρύτερο πλανητικό σκηνικό».
Το  σκηνικό είναι πολύ βεβαρημένο και πλανητικά και κοινωνικά … για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχουν ατελείωτα sites στο internet που εξηγούν και αναλύουν!


Διάβασα: «Ο κύκλος του Ήλιου συμβολίζει το όλον, την αέναη αρχή, το σύμπαν, ενώ το ημικύκλιο της Σελήνης, το μισοφέγγαρο, που προκύπτει από την διαίρεση του, συμβολίζει την ψυχή. Με την Σελήνη συνδέεται η ευαισθησία, η διαίσθηση, η φαντασία, αλλά και η αστάθεια, η ευπιστία, η έλλειψη ψυχικής δύναμης και η αναξιοπιστία».


Προσωπικά την αστρολογία την αντιμετωπίζω όπως ένα δελτίο καιρού.
Το μετεωρολογικό δελτίο προβλέπει πως θα βρέξει, φροντίζω να πάρω ομπρέλα και να βάλω τα κατάλληλα ρούχα και παπούτσια!
Όσο για την αστρολογία, διάβασα κάπου κάτι που μου άρεσε πολύ και το κράτησα:
«Τα άστρα κυβερνούν τους ανθρώπους και οι σοφοί τα άστρα».
Με αυτόν τον τρόπο αντιμετωπίζω τα αστρολογικά φαινόμενα και την έκλειψη Σελήνης…Έτσι γνωρίζοντας πως πραγματοποιείται στον άξονα Αιγόκερου, που είμαι η ίδια…και στον Καρκίνο που είναι ο νεραιδοσύντροφος, επιστρατεύω την όση σοφία διαθέτω και τις μαγικές νοητικές μου ομπρέλες για ν’ αποφύγω «διενέξεις»!


Τον ωραιότερο μύθο για την γέννηση της Σελήνης τον βρήκα στην Ελληνική μυθολογία.
Η Σελήνη ήταν κόρη του Τιτάνα Υπερίωνα και της Τιτανίδος Θείας, αδελφή του Ήλιου και της Ηούς (Αυγής) .
Ήταν πανέμορφη με αλαβάστρινο πρόσωπο και ασημένια μακριά μαλλιά,  διέσχιζε τον ουρανό οδηγώντας ένα άρμα ταύρων.
Είχε πολλούς εραστές και φυσικά τον Δία (!), αλλά ο μεγάλος της έρωτας ήταν ένας θνητός πανέμορφος βοσκός ο Ενδυμίωνας. (Αλλού λένε για πρίγκιπα, αλλού για βοσκό, αλλά φυσικά και προτιμούμε τον πανέμορφο βοσκό!)
Ένα βράδυ σε μια σπηλιά του όρους Λάτμου κοντά στην Σπάρτη τον επισκέφτηκε  και πέρασε μαζί του το βραδάκι… Από τον Ενδυμίωνα απέκτησε 50 παιδιά (πολλά βραδάκια!) και από τον Δία την θεά Πανδία (Παν θεία) και την Έρσα (Δροσιά).
Για να μπορεί όμως να επισκέπτεται  κάθε  βράδυ τον αγαπημένο της,  ζήτησε από τον Δία…(πολύ large ο τύπος, ως θεός…φυσικά) να κοιμίσει αιώνια τον Ενδυμίωνα… Έτσι κάθε βράδυ η Σελήνη επισκέπτεται σιωπηλά τον αγαπημένο της  ενώ αυτός κοιμάται (τον ύπνο του δικαίου…) και τον χαϊδεύει απαλά με τα ασημένια της μαλλιά!


Ας κρατήσουμε λοιπόν τις «όποιες» ομπρέλες μας και ας συμπεριφερθούμε «κόσμια» με όση σοφία διαθέτουμε, πιστεύουμε δεν πιστεύουμε στα ουράνια φαινόμενα!

Γιατί…»Κανείς δεν αξίζει τα δάκρυα σου, γιατί αυτός που αξίζει δεν σε κάνει να κλαις»…
Αφιερωμένο λόγο της μέρας σε όσους διαβάσουν αυτό το ποστ και ειδικά στις αγαπημένες μου «φεγγαρολουσμένες» Selena και Φεγγαρένια!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

61 Responses to Έκλειψη Σελήνης σήμερα!

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Νωρίτερα «κατέβαινα» το βουνό, την ώρα που έβγαινε το φεγγάρι -κι είχε και λίγα σύννεφα, έπαιζε κρυφτό μαζί τους 🙂

    Το λατρεύω το φεγγάρι, ειδικά όταν είναι πανσέληνος. Και λατρεύω και τους μύθους της Σελήνης.

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά, αγαπημένη μου ΚΜΝΒ, φεγγαροβαρεμένα!
    😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Αγαπημένη μου… ΚΜΔ ΝατασσΆκι,
      Πάει και ο κρυφτούλης…την έκανε την δουλειά της η Σελήνη χι χι χι κοιμήθηκε και ο Ενδυμίωνας… τι άλλο θέλουμε εμείς οι φεγγαροβαρεμένες μαγισσούλες! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλία και ένα super βραδάκι…! 🙂

  2. Ο/Η Αναστασία λέει:

    Δεν ξερω πολλα για τα αστρολογικά, σχεδόν τίποτα, να πω την αλήθεια.

    Ωραίος που είναι ο μύθος για τη γεννηση της σελήνης.

    Και εξαιρετικό αυτό: ”Κανείς δεν αξίζει τα δάκρυα σου, γιατί αυτός που αξίζει δεν σε κάνει να κλαις”…, ας το εχουμε όλοι στο νου, κι αμα το ξεχασουμε ας υπαρχει καποιος να μας το θυμίζει

    Πολλά πολλά φεγγαροφωτσμενα φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Αναστασία μου!!! 🙂
      Χαίρομαι που σου άρεσε ο μύθος της Σελήνης…τον έκανα και λίγο πιπεράτο…
      Αχ…όταν πονάμε δεν έχουμε την ωριμότητα να διακρίνουμε ότι κανείς δεν αξίζει τα δάκρυα μας!
      Εύχομαι αυτή η έκλειψη μόνο καλά να σου φέρει!

      ΑΦ…χμ! φεγγαροφωτισμένα! 🙂

  3. Ο/Η basnia λέει:

    έχει απίστευτο φεγγάρι αυτές τις μέρες, όταν δεν έχει σύννεφα, στην αυλή. και είναι μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα επιστήμη. τόσο απέραντο το σύμπαν. τόσο ανεξερεύνητο. και εμείς κουκκίδες απλές στην απεραντοσύνη του.
    καλημέρα σου! αφ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πότε επιτέλους Βασίλη μου θα μας δείξεις την μαγική σου αυλή; Φαντάζομαι την μαγεία όταν έχει φεγγάρι και πανσέληνο!
      Το ότι και εμείς μπορούμε και επικοινωνούμε είναι μέρος αυτής της μαγείας! αφ! 🙂

  4. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    ‘Εκλειψη σελήνης αλλά πιο πολύ έκλειψη αγάπης στον κόσμο…..η πρώτη περνάει γ΄ρηογρα…η δεύτερη;;….καλημέρα ‘αιναφετς, πολλά «σεληνιασμένα» φιλιά…..

  5. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Καλημέρα από ένα καρκινάκι που τρέχει και δεν φτάνει -για καλό και για χαρές-
    Λες να φταίει το φεγγάρι; χαχα

    Φιλιά θαλασσένια.

  6. Καλημέρα και Κ.Σ/Κ να έχεις Στεφανία μου!

    Ενδιαφέρουσες πληροφορίες,μιας και υπάρχουν δύο καρκίνοι στην οικογένεια.Αιγόκερουςδεν έχουμε οπότε να μη φοβάμαι για διενέξεις!

    (Όσο για διενέξεις μεταξύ εσού και του Π. αυτό είναι που δε το φοβάμαι καθόλου!)

    Ωραία και η μυθολογία φίλτατη!!

    !!ΦΑΣΜΑ!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς και τον άλλο καρκινάκο! 🙂
      Οκ…μέχρι στιγμής…ουδεμία διένεξη…μάλλον το αντίθετο!
      Ναι το ξέρεις πόσο μου αρέσουν οι μύθοι δεν ξεχνώ τον υπέροχο μύθο που μου είχες στείλει κάποτε για την αμυγδαλίτσα…!

      ΑΦ και καλό Σ/Κ!

  7. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    νεραιδούλα μου… ευχαριστω με συγκινησες και είπα πως με ξεχασες αχ επανερχομαι… με τραγουδακι!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φεγγαρένια…ΦΕΜ μας!
      Να σε ξεχάσωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω;
      Όταν έβαζα στο «έτσι σε σκέφτηκα» ένα λουλουδάκι στους φίλους μου εδώ…»επί τούτου» δεν σε περιέλαβα, ήξερα για αυτή την έκλειψη και είχα αποφασίσει να σου την αφιερώσω…ως φεγγαρολουσμένη!
      Ευχαριστώ και για το τραγουδάκι είναι από τα αγαπημένα μου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι! 🙂

  8. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    και το τραγουδακι… φιλακια πολλααααααααα!!!!!!!!!!!

  9. Ο/Η dimitrisp λέει:

    βοήθεια…οι κυνόδοντες μεγάλωσαν, τα νύχια μου μάκρυναν, πυκνό τρίχωμα καλύπτει όλο μου το σώμα…πάω να μιλήσω και αουουουουυυ ουρλιάζω σα λύκος… θα ξαναγίνω άραγε όπως πρώτα…τί ώρα τελειώνει η έκλειψη σελήνης ρε παιδιά …μάνα γιατί με γέννησες 24 του Δεκέμβρη;;;
    Θα σας έστελνα φιλιά αλλά φοβάμαι μη δαγκώσω κατα λάθος…
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ….ΝDimitri!
      Πω, πω, πω…άνοιξε την ομπρέλα σου καλού κακού…για κάθε ενδεχόμενο! αν και λένε πως οι συνΠολίτες, «ομοιοπαθούντες» Phosphorous σε συνδυασμό με τον Κ…δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν!
      Για να δούμε…είμαι περίεργη! 🙂
      ΥΓ…Η έκλειψη κρατάει 10 μέρες!

      ΑΦ…προσεχτικά!

  10. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου γλυκιά, το πιστεύεις ότι ούτε καν πρόσεξα το φεγγάρι αυτές τις μέρες! Είναι φορές που στριμώχνονται πολύ τα πράγματα και εμείς τρέχουμε να τα προλάβουμε όλα!
    Τότε μας διαφεύγει και το φεγγάρι και η ημέρα και η νύχτα.. μου θύμισες ότι πρέπει να κοιτάξω γύρω μου..
    Πολλά ΑΦ!!!!!
    🙂

  11. Συγγνώμη,σήμερα δεν έιναι κα η πανσέληνος?Μαζί με την έκλειψη πέφτει?

    !!ΑΦ!!

  12. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    @ ΑΦ Γιάννη
    Το ποστ αρχίζει: «Η έκλειψη της Σελήνης είναι μερική και πραγματοποιείται την μέρα της πανσελήνου στις 26 Ιουνίου στις 14:38΄27΄΄στον άξονα Αιγόκερου-Καρκίνου και λένε πως επηρεάζει βασικά τους Αιγόκερους που έχουν γεννηθεί γύρω στις 26 Δεκεμβρίου, τους Καρκίνους που έχουν γεννηθεί γύρω στις 26 Ιουνίου και στην συνέχεια λιγότερο όσους έχουν γενέθλια γύρω από τις 26 του εκάστοτε μήνα.»

    (κι εγώ που έτσι κι αλλιώς βγάζω δόντια σε κάθε πανσέληνο, και είμαι γεννημένη 25 του μήνα κι έχω ωροσκόπο στον Καρκίνο, είμαι να μη μου μιλάτε σήμερα, ναι; :P)
    😆 😆 😆 😆

  13. @ΝατασσσΆκι

    Στα 38 σου και δεν έχεις βγάλει όλα σου τα δόντια????

    Θα αρχίσω να ανησυχώ 😆 😆 😆

    (σε αυτή την ηλικία συνήθως έχουν βγάλει…τους φρονημίτες!!! 🙂 )

    Εγώ πάντως πρέπει να έχω ωροσκόπο στο Λέοντα αν θυμάμαι καλά!!

    Στεφανία μου σε ευχαριστώ…

    Που δε ξεχνάς

    Πάντως,πάνω από τη θάλασσα της Ραφήνας,το Φεγγάρι είναι μούρλια!

    !!ΦΑΣΜΑ!!

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      @ Γιάννη μας
      39 -και όχι, τους φρονιμίτες δεν τους έχω βγάλει όλους ακόμα 😛
      (δεν έχω σκοπό να μεγαλώσω, λέμε!!!!
      😆 😆 😆 )

      Αλλά «βγάζω δόντια» στην Πανσέληνο, είναι άάάάάλο πράγμα 😉
      (μη με δεις, σου λέω!!!!)

      Φιλιά κι από μας!
      🙂

      και το φεγγάρι είναι υπέροχο κι από δω 😉

      • Εγώ φταίω που είπα να σε κάνω μικρότερη!!!!

        Κάτι μου έλεγε πάντως ότι θα απαντήσεις ΑΜΕΣΩΣ

        Θα μπορούσα να αναφέρω 5-6 τραγούδια του Π.Τ.με θέμα το φεγγάρι,αλλά θα μου κόβατε,σχεδόν όλοι,την καλημέρα!!!!

        Πιάσε αυτό,και εσύ και οι υπόλοιποι,σκέφτηκα να βάλω την Ζουζούνια version,που ξέρω ότι σου αρέσουν,οπότε δε θα σου κάνω την χάρη!!! 😆 😆 😆

        Αφιερωμένο σε όλους!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ραφίνα…πολύ φίνα ελπίζω να περνάς, @ΑΦΓ!
      Πάντως η έλλειψη προσοχής…χα χα χα έχει να κάνει με τον σημερινό αστρολογικό συνδυασμό!

  14. Συμπλήρωμα @Στεφανία

    Έοιμαζόμουνα πάντως,όταν πρωτοδιάβασα την ανάρτησή σου,να κάνω clopy και paste και κάτι σεληνομυθολογικό αλλά προχωρόντας στην ανάγνωση είδα, προς μεγάλη μου χαρμολύπη ότι με πρόλαβες!!!

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ψιτ…ΝατασσΆκι…μια χαρά σε βρίσκω!
    Εξάλλου αυτή η έκλειψη είναι των ξεκαθαρισμάτων! 🙂
    Έτσι να καθαρίζεις και εδώ…..

  16. Ο/Η jokar λέει:

    ”Κανείς δεν αξίζει τα δάκρυα σου, γιατί αυτός που αξίζει δεν σε κάνει να κλαις”…

    απλά, όμορφα κι ωραία…

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Bonjour mon cher Jean!
    Ελπίζω να πέρασες ένα όμορφο «βραδάκι» με αυτό το υπέροχο φεγγάρι!
    Ευχαριστώ για ΤΗΝ σονάτα είναι Ο ύμνος στο φεγγάρι!

    ΑΦ + bisoux = Amour… 🙂

  18. Μήπως θα επρεπε να αλλάξεις τον τίτλο?

    Πλέον είναι παραπανητικός!!! 🙂

    Καλή σου μέρα νεραιδούλα μου!!!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ααααααααααα! Καρκινάκο…ΑΦΓ!
    Σε έχει βαρέσει η έκλειψη και δεν το έχεις πάρει μυρωδιά!
    1. Ανακαλύπτεις με την «βοήθεια» της ΚΜΔ, ότι ήταν πανσέληνος+έκλειψη…
    2. Γράφω πως η επίδραση της κρατάει και αρκετές μέρες ΜΕΤΑ…πάνω κάτω 10…(στον Νεραίδο μου, που κινδυνεύει!)
    3. ΑΡΑ…ο τίτλος δεν είναι παραπανητικός…ούτε παραπλανητικός…ούτε ανεπίκαιρος…
    4. Δεν είμαι η νεραιδούλα σου…είμαι η ΚΜΝΒ….
    5. Δεν χρειάζεται να έχεις έναν Αιγόκερο απέναντι σου για να κινδυνεύεις…χα χα χα!
    6. Προσοχή…με ΑΦ! 🙂

  20. Ο/Η Μάγισσα Κίρκη λέει:

    Έχω την εντύπωση πως έκλειψη Σελήνης έχουμε την τελευταία δεκαετία!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μακάρι να ήταν έτσι…αγαπητή συναδέλφισα Κίρκη!
    Με διάφορες μαγικές τελετουργίες που μόνο οι μάγισσες γνωρίζουν…χμ! θα το είχαμε ξορκίσει το κακό, αλλά το κακό είναι δημιούργημα ανθρώπινο και δύσκολα ξορκίζεται…το μόνο που δεν αντέχει είναι το χιούμορ…σπεσιαλιτέ σου!
    Νάσαι καλά Κίρκη μου να μας κάνεις να γελάμε!!! 🙂

  22. Ο/Η nelly λέει:

    καλημέρα σου μαγισούλα

    δεν την είδα την έκλειψη, αλλά τι σύμπτωση, τα ξημερώματα γύρω στις 3-4 είδα ένα πανέμορφο φεγγάρι ανάμεσα σε ντροπαλά σύννεφα και προσπάθησα να το φωτογραφίσω!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Nelly μου!
      Θα δούμε άραγε το «ματωμένο» πανέμορφο φεγγάρι ανάμεσα στα ντροπαλά σύννεφα…χμ! στις 3-4 το βράδυ όμως δεν κοιμόσουν…χαλάλι του!

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

  23. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Πωπωωωωωωωωωω χαμπάρι δεν πήρα κι ας με αφορά άμεσα !!!!!!!!!
    Μα ποιό άμεσα δεν γίνεται !!!!!!!
    26/12 λένε τα χαρτιά (κάπου ανάμεσα 25 και 26 έλεγε εκείνη…)
    Μα γι αυτό ταιριάξαμε έτσι ;;!!!! Τι μαγικά είναι αυτά !!!!
    Πάντως εχθές πέρασα καταπληκτικά !!!! Το φεγγαράκι το θαύμασα και του….προσευχήθηκα….!!!

    Φεγγαροφιλιά !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απαπαπαπαπαααααααααααααααααααααα! Ξωτικούλι-αιγοκερίνα και εσύ!
      Λοιπόν τώρα μπορώ να σου ομολογήσω κάτι…προσωπικό!
      Εχθές για μένα και για τον απέναντι «άξονα» νεραιδοσύντροφο καρκίνο… ήταν μια μέρα σταθμός στα 27 χρόνια γάμου μας…Μπήκαν «πράγματα» στη θέση τους, απλά και όμορφα !!!
      Κοίταξα λοιπόν τα κιτάπια μου και διάβασα: Ότι αυτή η έκλειψη ξεκαθαρίζει τις όποιες εκκρεμότητες έχει κανείς και αν είσαι καλά μέσα σου, το φεγγαράκι θα σου δώσει την δύναμη να αντιμετωπίσεις…τα ζόρια!
      ΑΡΑ…»εμείς» δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε…μόνο ας κρατάμε την ομπρέλα ανοιχτή, μη μας έρθει και καμιά πισινή…χι χι!

      ΑΑΑΑΑΦεγγαροφιλιά!!! 🙂 🙂 🙂

  24. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάρτηση, ειδικά τα μυθολογικά στοιχεία μου άρεσαν πολύ. Τώρα και η κόρη μου Αιγόκερως είναι, αλλά εχθές συγκεκριμένα ήταν κουλ, σε αντίθεση με τις προηγούμενες μέρες που είχε ιδιαίτερη νευρικότητα!!!
    Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί με την αστρολογία, αλλά όντως το φεγγάρι ασκεί μεγάλη επιρροή σε όλους μας: ιδιαίτερα στους καλλιτέχνες!!!
    Εμείς οι χαρταετοί που μας αρέσει να αιθεροβατούμε και να κοιτάμε το φεγγάρι, κάνοντας όνειρα, αφιερώνουμε στην Καλή Μας Μάγισσα Άιναφετς και στον Παραμυθά μας το παρακάτω τραγούδι, με την ευχή να είναι πάντα αγαπημένοι:

  25. Ο/Η Selena λέει:

    Καλησπέρα αγαπημένη μάγισσα 🙂 !!!
    Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την αφιέρωση!
    Την λαμβάνω και ως δώρο γενεθλίων μιας και «έπεσε» κοντά 🙂
    Να με συγχωρείς που άργησα πάλι όμως έλειπα διακοπούλες και μόλις χτες επέστρεψα 🙂

    Προσωπικά δεν πιστεύω στην αστρολογία.Πιστεύω όμως στα άστρα που φωτίζουν την ζωή μας
    !Άλλα τα έχουμε δίπλα μας,άλλα φύγαν για να πάρουν την θέση που τους αξίζει στον ουρανό,
    άλλα πέφτουν για να φτάσουν κοντά μας…
    Καμιά φορά κι η Σελήνη χρειάζεται την έκλειψη για να δει το φως των αστεριών γύρω της!Έτσι συνεχίζει…!
    Αληθινά φιλιά φεγγαρόσκονης με πολύ πολύ αγάπη!!!
    Σ’ ευχαριστώ!!!

    Θα έβαζα το αγαπημένο μου κομμάτι (Moonlight Sonata) αλλά όπως είδα το έχει ήδη στείλει κάποιος 🙂 Γι’αυτό στέλνω ένα άλλο πολύ αγαπημένο!!!

    Κι επειδή είμαστε και ερωτευμένοι…για να μην ξεχνιόμαστε :Ρ

  26. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Έτσι για μια καλησπέρα ήρθα στο λίγο χρόνο που βρήκα.

    Φιλιά θαλασσένια.

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το ξέρεις πια πολύ καλά…Τhalassenia…πως μπορείς να περνάς για ένα γεια…χαρά μου!

    ΑΦ βουνίσια…κοντέψαμε να πνιγούμε χθες…και σκεφτόμουν τις φωτό-ασταρπές σου!

  28. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Καλημέρα ΑΦ

    To Σάββατο είχαμε Πανσέληνο,είχαμε το μεγαλύτερο φεγγάρι του χρόνου.Δεν ξέρω αν την είδες το φεγγάρι ανέτηλε γύρω στις 9 το βράδυ ήταν τεράστιο χαμηλά στον ορίζοντα μελαγχολικό και παραπονεμένο το χρώμα τυο κοκκινοπορτοκαλί.
    Κατά σύμπτωση είχα ανάρτηση τον Υμνο της Αγάπης.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Μιχάλη!
      Δυστυχώς δεν είδα το φεγγάρι, γιατί στο βουνό μου είχε συννεφιά όσο για την ανάρτηση σου σχετικά με την Αγάπη, την διάβασα αλλά δεν άφησα σχόλιο γιατί τέτοια λεπτά θρησκευτικά θέματα μου προκαλούν αμηχανία…
      Έχω τρελλαθεί στο βερίκοκο….κρίμα να μην είσαι πιο κοντά να σου έδινα μερικά! 🙂

  29. Ο/Η trelokomeio λέει:

    τι ωραιο άρθρο και ποσο καλογραμμένο…

  30. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Καλημέρα καλή μου φίλη.
    Δεν πειράζει που δεν άφησες σχόλιο.
    Το θέμα για τον γράφοντα δεν ήταν Θρησκευτικό για την αξία της αγάπης έγραφα,απλά ο Παύλος είχε συμπυκνώσει την αξία της σε ένα κείμενο.Οι σχολιαστές όχι όλοι το έκαναν θρησκευτικό.
    Κανονικά για να τα διατηρήσεις μεγάλο διάστημα έπρεπε να τα κόψεις στη φάση που ήταν άγουρα ,να τα βάλεις στο ψυγείο και να τα βγάζεις λίγα-λίγα να ωριμάζουν.
    Πάντως φαντάζομαι θα έκανες και μαρμελάδα.
    Για μας άρχισαν οι διακοπές και πάμε ορεινή Αρκαδία και μετά Ν.Ηλείας για θάλασσα.
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ…Μιχάλη μου…δεν σε άκουσα εντελώς…έκοβα τα βερίκοκα σταδιακά από το δένδρο δεν τα έβαζα στο ψυγείο…έτσι πολλά σαπίσαν εκτός! Πάντως μοίρασα πάρα πολλά και έχω ακόμα στο ψυγείο!
      Μαρμελάδες φέτος δεν θα φτιάξω λόγο συζυγικού ζαχάρου…
      Εύχομαι με όλη μου την καρδιά να περάσετε όμορφα!
      Ο Νίκος και εγώ φεύγουμε μόνοι για 10 μέρες στη Σκιάθο στην συνέχεια…ακολουθούν τα λεφούσια…!
      Καλό μας καλοκαίρι…αν και θα επικονωνούμε!
      ΑΦ καλέ μου φίλιε και ΑΦ στην Δώρα! 🙂

  31. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Χαχα, η τύχη δεν μας χαμογελάει πάντα. Μισή ώρα τραβούσα φωτό τις αστραπές στη γειτονιά σου, μα δεν πέτυχα ούτε μία καλή. Δεν ακουγόταν τίποτα εδώ μόνο το φως έφτανε και τραβούσα στην τύχη.
    Καλά να είστε.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όλο το κακό ήταν πάνω από το κεφάλι μας, Thalassenia μου…
      Νομίζω πως ήταν η πρώτη φορά που αισθάνθηκα κάτι τόσο έντονο…από βροντές εννοώ…γιατί από χιόνια μη μου μιλάς, έχω μείνει αποκλεισμένη μόνη μια βδομάδα!

      Πολλά ΑΦ! 🙂

  32. Ο/Η Artanis λέει:

    Δεν την είδα, είχε πολλά σύννεφα και δεν φαινόταν τίποτα…Τουλάχιστον ο Ιούλιος μας μπήκε με ήλιο (και -2 βαθμούς)
    Χειμωνας είναι θα περάσει…
    καλό μήνα να έχουμε, καλημέρες…

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα να έχουμε Artanis!
    Μου αρέσει που την πρώτη ευχή την πέρνω από ΝΖ!
    Ούτε και εγώ την είδα, πρώτα γιατί ήταν μικρή και μεσημέρι και δεύτερο εδώ στο βουνό που μένω έχει πολλές φορές πολλά σύννεφα!
    Πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα μαμούνια της ανάρτησης σου…όλα ανατριχιαστικά εκτός από το τζιτζίκι και φυσικά την πεταλούδα!!!Εδώ να δεις κάτι μαμουνάρες που κυκλοφορούν…
    Είμαι με δανεικό pc…το δικό μου έχει βλάβη, δεν κατάφερα να σχολιάσω τα μαμούνια σου! 🙂
    ΑΦιλιά και καλό σας χειμώνα! 🙂

  34. Καλό Μήνα Στεφανία μου!!!

    (Χμμ..14 μέρες και σήμερα!)

  35. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τι μετράει το μυαλουδάκι σου ΑΦΓ;
    Πρόσεχε η έκλειψη μετράει ακόμα…με νεύρα τώρα!
    Καλό μας μήνα…φυσικά! 🙂

  36. Επειδή όποιος αγαπάει παιδεύει… 🙂

    Υπομονή(Μέγα αρετή θαρρώ).

    (Αν και πιστεύω ότι άμα το παιδέψεις είσαι ικανότατη να το βρεις…)

    Η αντίστροφη μέτρηση πάντως άρχισε…

    !!ΦΑΣΜΑ!! αγαπητή…

  37. Πάντως δεν έχω κανένα σκοπό να σε εκνευρίσω πίστεψέ με! 🙂

    13 μερούλες…

    !!ΦΑΣΜΑ!! και κλή σας μέρα

    Υ.Γ.:Σε λίγο θα πάω για μπανάκι!!!

  38. Ο/Η Hengeo λέει:

    Χρόνια πολλά στο blog σας!

    Επειδή αναφέρθηκε στα σχόλια, η έκλειψη σελήνης γίνεται πάντα όταν έχουμε πανσέληνο. Για να γίνει έκλειψη σελήνης, η γη πρέπει να βρεθεί ακριβώς ανάμεσα στον ήλιο και την σελήνη, οπότε και ρίχνει την σκιά της στην τελευταία. Τότε όμως, ένας παρατηρητής στη γη, θα βλέπει στο ένα του χέρι τον ήλιο, και στο άλλο, εντελώς αντιδιαμετρικά την πλευρά της σελήνης που φωτίζεται από τον ήλιο. Για τον ίδιο λόγο, οι εκλείψεις ηλίου γίνονται πάντα όταν έχουμε νέα σελήνη.

    Όσο αναφορά την αστρολογία, προσωπικά δεν πιστεύω, αλλά προφανώς δεν μου πέφτει λόγος αν κάποιον τον κάνει ευτυχισμένο ή τον βοηθάει να πιστεύει. Ωστόσο, επειδή ασχολούμαι με την μετεωρολογία, διαφωνώ με τον παραλληλισμό με το δελτίο καιρού. Οι προγνώσεις του καιρού βασίζονται σε αριθμητικά μοντέλα, που έχουν στατιστικά κάποια ποσοστά επαλήθευσης. Στην αστρολογία δεν έχει υπάρξει καμία τέτοια επαλήθευση, παρ’ότι έχουν γίνει κάποιες στατιστικές μελέτες.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές και τις τόσο χρήσιμες γνώσεις που παραθέτεις!

      Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι…και τα ξαναλέμε ίσως στις 11 Ιουλίου με την έκλειψη ήλιου!

      ΑΦιλιά! 🙂

Σχολιάστε

