Αναζητάς ψάρι πάνω στα δέντρα;


«Αν θέλεις να πιάσεις ένα ψάρι, πρέπει να ψάξεις στο νερό. Πάνω στα δέντρα όσο και να ψάχνεις δεν θα βρεις.
Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζεις οφείλονται σε εσφαλμένες επιλογές σου.
Αν δεν αλλάξεις ριζικά τρόπο προσέγγισης, δεν θα επιτύχεις το στόχο σου».
Τζι Λου,  «ο σοφός Ζόου».

f.

Το επώνυμο του σοφού Ζόου είναι Τζι, το όνομα του είναι Λου, έζησε στον καιρό της δυναστείας του Σεγκ, είναι του γένους Κου Κονγκ Φου, γιος του Τζι Λι και πατέρας του διοικητή της Δυτικής Κίνας στα τελευταία χρόνια της δυναστείας. Διατήρησε την θέση του για 50 χρόνια και τον προσφωνούσαν «Λου της Δύσης». Ένας ακόλουθος στου βασιλιά τον κατηγόρησε και φυλακίστηκε όπου στην φυλακή έγραψε 64 παραβολές σε μορφή χρησμών που κανείς μπορεί να συμβουλευτεί όταν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα. Η ονομασία ο «σοφός Ζόου» του δόθηκε αφού πέθανε.
Όταν κυβερνούσε  ήταν δίκαιος, τίμιος και ωφέλησε τον λαό, όλοι τον θαύμαζαν και τον ακολουθούσαν. Αργότερα αφού είχε πεθάνει βρέθηκαν στον τάφο του κάποιοι αριθμοί σχετικοί με τις παραβολές. Ύστερα από έρευνες και σύμφωνα με όσα είχε προβλέψει, για κάποια άτομα αποδείχτηκε πως τα λεγόμενα του ίσχυαν.


Αυτή η παραβολή με έβαλε σε σκέψεις…μήπως ψάχνουμε λύσεις στα προβλήματα μας σε λάθος μέρος…μήπως οι επιλογές μας είναι εσφαλμένες…μήπως πρέπει να αλλάξουμε τρόπο προσέγγισης;

ΥΓ: Αυτές οι 64 παραβολές αποτελούν μια τράπουλα που πωλείται μαζί με τον Αστρολόγο του Σεπτεμβρίου…για όποιον ενδιαφέρεται…κατ’ εποχές σκέφτηκα να βάζω και μια παραβολή και θα την συζητάμε μαζί!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

58 Responses to Αναζητάς ψάρι πάνω στα δέντρα;

  1. Πάντως σε κάποια ντοκιμαντέρ έχω δει για ψάρια που βγαίνουν από το νερό και ανεβαίνουν στα δέντρα!

    Σε πρώτη φάση μας είναι δύσκολο να παραδεχτούμε ότι έχουμε πρόβλημα.Αφού γίνει αυτό το πρώτο δύσκολο βήμα,η αποδοχή της ύπαρξης του προβλήματος,τότε περνάμε στο επόμενο βήμα.

    Η αναζήτηση της σωστής λύσης που θα επιτύχει τη διευθέτιση του προβλήματος.Στο χέρι μας είναι να πράξουμε τα δέοντα ώστε να βρούμε την ηρεμία που μας αξίζει.

    Το πρόβλημα αρχίζει να παύει να είναι πρόβλημα από τη στιγμή που το αποδεχόμαστε.

    Υ.Γ.:Καθυστερημένα,είμαι αδικαιολόγητος,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!Να τον χαίρεστε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ για τις ευχές ΑΦΓ! 🙂
      Φέτος δεν τα γιορτάσαμε μαζί…βλέπεις κοσμοπολίτης ο Αλέξανδρος βρίσκεται στην Μύκονο οικογενειακός, καλεσμένος από τον Νονό του!!! 🙂

      ΑΦ και να έχεις ένα όμορφο Σ/Β!!! 🙂

  2. Για κάποιο λόγο δεν εμφάνισε το τραγούδι που έκανα link. 😦

  3. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Νομίζω πως εδώ ταιριάζει αυτό το τραγούδι

    (και προλαβαίνω τη ΦΕΜ που είμαι σίγουρη ότι θα το έβαζε, γιατί είναι από τα αγαπημένα μου 😉 )

    Φιλιά, καλώς ήρθατε!
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς σας βρήκαμε ΚΜΔ…Νατασσάκι! 🙂
      Όλα «βαίνουν» καλά…
      χα χα πολύ καλό τραγούδι…»Ποιός είδε ερωτευμένα πουλιά και ψάρια να κολυμπούν στον ουρανό»;
      Μη λες…μη λες έχω δει τέτοια κολύμπια…!!! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι!!! 🙂

    • Ο/Η Hengeo λέει:

      Νατασσάκι, το ίδιο ακριβώς τραγούδι σκέφτηκα και εγώ όταν διάβασα το post, χεχε!

      Δεν έχουμε καταλάβει ότι έχουμε πρόβλημα, έχουμε συνηθίσει σε λάθος λύσεις, δεν ξέρω, πάντως σίγουρα δεν ψάχνουμε εκεί που θα έπρεπε..

      ΑΦ

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Καλώς τον! 🙂
        Το πρόβλημα είναι όταν νομίζουμε πως δεν έχουμε πρόβλημα! χε χε…
        Πρέπει να μάθουμε να θέτουμε ερωτήματα και να περιμένουμε να μας ωθεί η απάντηση…απ΄έξω!!!
        Επιτέλους συννέφιασε…καλή βδομάδα να έχουμε!!!

  4. Φαίνεται-φαίνεται!!!Όλα εντάξει!!!!

  5. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Μου θυμίζει κείνο που λέει οτι βλακεία είναι, να προσπαθεί κανείς με τον ίδιο τρόπο, να προσπαθήσει να έχει διαφορετικό αποτέλεσμα..

    κάπως έτσι είναι..

    κι αν δέν μας «κόβει» ο τρόπος, τι να σου κάνει και το αποτέλεσμα, ε;

    σωστός ο σοφός, μα όλοι τους μετά θάνατον να παίρνουν τίτλους, τι εμμονή και τούτη..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα σοφέ μου Τάσο!!! 🙂

      Έτσι μου ήρθε ξαφνικά και τράβηξα ένα χαρτί στην τύχη από την τράπουλα… για σένα!

      «Ένα ψάρι κολυμπούσε σε ένα ποτάμι όταν ξαφνικά έπεσε στα δίχτυα ενός ψαρά. Από την τρομάρα του πήδησε έξω από τα νερά και ανάμεσα σε λουλούδια και σε ιτιές με κρεμασμένα χρυσά φλουριά μεταμορφώθηκε σε δράκο. Μη φοβάσαι τις αλλαγές γιατί αυτές μπορεί να σε κάνουν πραγματικά δυνατό»…

      Καλόοοοοοοοοοοοοοοοοο Ε;

  6. Ο/Η jokar λέει:

    «Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζεις οφείλονται σε εσφαλμένες επιλογές σου.
    Αν δεν αλλάξεις ριζικά τρόπο προσέγγισης, δεν θα επιτύχεις το στόχο σου.»

    Αbsolument κι exactement!

    Mερικές κινέζικες παροιμίες που μου έχουν μείνει:
    – «Εκείνος που κρύβει τα λάθη του, είναι έτοιμος να τα επαναλάβει»
    – «Καλύτερα να ανάβεις ένα κερί, παρά να διαμαρτύρεσαι για το σκοτάδι»
    – «Αυτός που θέλει να κόψει τριαντάφυλλα, πρέπει να αντέχει τα αγκάθια»

    Ένα ενδιαφέρον άρθρο-κριτική βιβλίου για τον ανθρωπισμό στην αρχαία Κίνα μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ αν δε βαριέστε…

    Και δεν τα γράφω ως Δίδυμος με Παρθένο, αλλά ως ξύλινος λαγός (είπαμε, κινέζικο!!!)

    Α, και καλώς μας ήρθατε, ε?!!!

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εγώ ως «σκύλος» με σκυλίσια αντοχή σου απαντώ…Qui mon cher Jean…exactement!!! 🙂

    Merci pour les quotes…ΤΡΟΜΕΡΟΣ Κομφούκιος!!!
    Bonnes retrouvailles…bisoux!

  8. Ο/Η kryos λέει:

    Εγώ πάλι που ψάχνω τα χαμένια μου καναρίνια στους ωκεανούς , θα γίνω ποτέ καλά ? :))

    Ένα πολύ πολύ θαυμαστό Σαββατοκύριακο θα σου ευχηθώ μάγισσά μου !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χα χα χα Ηλία μου…εσύ την έχεις πολύ άσχημα!!! 🙂
      Στους ωκεανούς υπάρχουν κάτι πανέμορφα νησάκια όπου τα καναρίνια σου την έχουν αράξει… ενώ εσύ προβληματίζεσαι!!!

      Διάβασε τι λέει για σένα ο σοφός Ζόου:
      «Θα βρεις τον δρόμο σου χωρίς καθόλου κόπο.
      Ήρθε η στιγμή να αλλάξει η τύχη σου.
      Μπορείς πλέον να πάρεις στα χέρια σου τη ζωή σου»…χι χι!

      Και συ να έχεις ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο εκπλήξεις…μάγε!

  9. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    μου ρχεται στο μυαλό ενα πολύ ωραιο βιβλιο που διαβασα με όνομα μπανανοψαρα…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α… έχω ακούσει για ένα βιβλίο όπου τα μπανανόψαρα τρώνε ατελείωτες μπανάνες και παχαίνουν τόσο που μετά δεν μπορούν να περάσουν από μια τρύπα και έχει ο Θεός…
      Χμ…Φεγγαρένια ενδιαφέρουσα άποψη!!! 🙂

  10. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Oχι δεν εχω δει ψάρια σε δένδρα αγαπημένη μου και πολύ καλη μου φίλη.
    Αντιθέτως.
    Λέω απλά γιατι να ψάχνω για τη λύση τη στιγμή που δεν υπάρχει πρόβλημα!
    Και τέλος πάντων αν υπήρχε, ο Κινέζος που σκοτωνει τα παιδιά του και που εξαπλώνεται σα λέλαπα ( σαν ίοση) στον κόσμο θα μου την έδινε?
    Ναι δεν είμαι ευχάριστος το ξέρω, δεν γράφω σαν μαϊντανός, αλλά πίστεψέμε κουράστηκα να αντιμετωπίζω τους μαϊντανούς πια.
    Οπως και νάχει σε αγαπάω πολύ και το ξέρεις.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και φυσικά Thallaso μου δεν υπάρχει λύση στην εξάπλωση της «λέλαπας»… ειδικά όταν οι ίδιοι έχουν αναγγείλει ότι θα ρίξουν τόσο χρήμα στην αγορά που θα μας σώσουν…αφού θα εξακολουθήσουν φυσικά να μας εξαγοράζουν!!!
      Προσωπικά δεν σε βρίσκω δυσάρεστο…και ο μαϊντανός έχει την θέση του, μη ξεχνάμε πως είναι απαραίτητος γιατί νοστιμεύει τα φαγητά…και αν δεν σου αρέσει μη το ρίχνεις στο φαγητό σου…το σέληνο είναι το μόνο ζαρζαβατικό που δεν μου αρέσει!!!
      Δλδ…με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

  11. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    «Από την τρομάρα του πήδησε έξω από τα νερά και ανάμεσα σε λουλούδια και σε ιτιές με κρεμασμένα χρυσά φλουριά μεταμορφώθηκε σε δράκο.»

    ΚΑΙ
    «Μη φοβάσαι τις αλλαγές γιατί αυτές μπορεί να σε κάνουν πραγματικά δυνατό»

    μέγα μυστικό!!

    όπως λέω και στο νέο blog που ξεκινάει σε λίγες μέρες,
    «κείνα που δέν περιμένει να δεί κανείς, παρουσιάζονται μονάχα όταν ξεχάσει πως κοιτάζουν και θυμηθεί πώς βλέπουν..»

    Ευρύνοος

    http://seiriosteam.blogspot.com/

    ασπασμοί 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ετσι πάει Τάσο…πρώτα ο φόβος μας ρίχνει έξω από τα νερά μας…στην συνέχεια αφήνουμε την Ζωή να ζωγραφίσει τον πίνακα!
      Και είναι λίγοι αυτοί που ξέρουν να διαβάζουν ανάμεσα από τις γραμμές!!!

      Δεκτοί οι ασπασμοί και το νέο Blog!!! 🙂

  12. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Διάβασα το βιογραφικό σου και με εντυπωσίασε.
    Αυτός είναι και ο λόγος που είμαι «εδώ».
    Περνάει εστω και σαν σκέψη απο το μυαλό σου οτι θα μπορέσει να μας αγοράσει η ¨μαϊμού¨( καπετάνιος) της cosco?
    Εδω καταφέραμε τον Δαρειο και τον Ξέρξη, τον απίστευτα μεγάλο Ιμπραήμ, ……….
    μέχρι εδώ, τα υπόλοιπα όταν πρέπει.
    Καλησπέρα

    • Ο/Η jokar λέει:

      ΚΜΝΒ, συγνώμη για τη παρέμβαση, αλλά θέλω να απαντήσω στον Τhalassokrator:
      Όταν έλληνες πλοιοκτήτες βρίσκουν φτηνά εργατικά χέρια στη Κίνα και χτίζουν εκεί τα καράβια τους με ελλατωματικά σκαριά, όταν προτιμούν κινέζικα πληρώματα αντί για ελληνικά (και πιό ύπουλος και μίζερος λαός από τους Κινέζους δεν υπάρχει σήμερα), όταν αφήνουν ένα καράβι στα χέρια του Αη Νικόλα-ξέροντας ότι κινέζικα και ρώσσικα πληρώματα μπορούν να στο ρίξουν ανά πάσα στιγμή έξω- γιατί την έχουν δει manager πλέον και όχι πατροπαράδοτοι πλοιοκτήτες…
      Όταν το υπουργείο ναυτιλίας δεν αντιδρά, όταν οι περισσότερες ναυτιλιακές είναι πλέον off-shore, όταν τον ΝΑΤ εγκαταλείπει και συγχωνεύεται, τότε τι? ποιός φταίει? η Cosco και κάθε Cosco?
      βρέθηκε κανείς να πετάξει την Cosco στο λιμάνι μπας και μάθει λίγο ιστορία περί ελληνικής ναυτοσύνης?

      (είμαι απο ναυτική οικογένεια, ο πατέρας μου είναι πρόεδρος στην ΠΕΣΠΕΝ, εγώ εργάζομαι σε ναυτιλιακή τα τελευταία χρόνια, έχω φρίξει με αυτά που ήξερα και τώρα βλέπω, και λίγα είπα και συγνώμη για τον χρόνο σας…)

      Δεν φταίνε οι Κινέζοι, όπως δεν φταίνε οι Αμερικάνοι, οι Ρώσοι, οι απανταχού Εβραίοι… Εμείς οι «Έλληνες» τι ρόλο βαράμε?

      (θα ήθελα πολύ να απαντήσω στο blog σου Thalassokratora, αλλά δέχεσαι μόνο με προσκλήσεις… δικαίωμά σου…
      Οπότε σου απαντάω από δω, και χίλιες συγνώμες στην Άιναφετς και τους λοιπούς…)

  13. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Jocar

    Δεν διαφωνώ σε τίποτα μαζί σου αντιθέτως συμφωνώ και επαυξάνω.
    Με τη μάγισσα μας διαφώνησα πάνω στο ποιό είναι το πρόβλημα για να ψάξουμε τη λύση.
    Και εγώ ναυτικός ( πλοίαρχος) ήμουν κάποτε απο παπού (Γάλλο παπού μάγισσα) πατέρα και αδερφό πλοιοκτήτες και ιδιοκτήτες Ναυτιλιακών εταιρειών με θείους ξαδέρφια και ανίψια, διευθυντές η μεγαλοστελέχη σε ναυτιλιακές εταιρείες στο Λονδίνο στη Σιγκαπούρη και στις ΗΠΑ.
    Μία μόνο ένσταση εχω αγαπητέ.
    Το ότι βούλιαξε η βάρκα σημαίνει οτι δεν θα κάνουμε προσπάθεια να να την ξεβουλιάξουμε;
    To μπλόκ μου πράγματι δέχεται μόνο με προσκλήσεις και το γνωρίζω οτι είναι δικαιωμά μου (είναι η δεύτερη φορά που μου το λές) αλλά το Εmail μου είναι «φάτσα κάρτα» στο profil μου.
    Σ΄ευχαριστώ για την παρατήρηση πάντως.
    Χίλια συγνώμη για την αναστάτωση Αιναφετς και καλή Κυριακή

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Thalloso, μου άρεσε το παππούς…Γάλλος!!!
      Μου άρεσε που μίλησαν μαζί δυο καλοί μου φίλοι!!!
      Μου άρεσε πως όλοι συμφωνήσαμε να μην αφήσουμε την βάρκα να βουλιάξει…έστω επισημαίνοντας τα κακώς κείμενα!
      Και εσύ φίλε μου, να έχεις ένα όμορφο απόγευμα με την οικογένεια σου! 🙂

  14. Ο/Η φεγγαρένια λέει:

    Αμα ψαχνεις ψαρια πάνω στα δεντρα περίμενε λίγο ίσως δεν εχουν σκεφτει ακόμα να ανεβουν και για του λόγου το αληθές…

    http://trikalagr.blogspot.com/2010/04/blog-post_2091.html

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      χα χα Φεγγαρένια…καλόοοοοοοοοοοοοοοοοο!
      Απίστευτης ασχήμιας αυτό το κακό ψαράκι…όσο για το blog του «Έλληνα» πατριώτη …ουδέν σχόλιο!!!
      Λες να κυνηγάμε σε λίγο με σκουπόξυλα τα ψάρια από τα δένδρα;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι και καλό Κυριακάτικο απόγευμα! 🙂

  15. Ο/Η jokar λέει:

    για όποιους έχουν δει σμέρνες να ζευγαρώνουν με οχιές…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευτυχώς για μένα…τέτοια κακά όνειρα δεν έχω κάνει ακόμα!!!
      Τόσο πάθος…τόσος πόνος…για να χορέψεις στο φτερό του καρχαρία!
      Non, mon cher Jean…δεν θα πάρω!
      Αλλά το bisoux…bisoux! 🙂

  16. Ο/Η dimitrisp λέει:

    «Ζήτα τη γνώση ακόμη και στην Κίνα» λένε οι Σούφι…όσο για μας μενεξεδιά η τρέλα μας 🙂

    Καλως όρισες γλυκιά μας ΚΜΝΒ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς σε βρήκα και από δω…Νεράιδο!!! 🙂

      Για να το λένε και οι Σούφι…τότε κάτι ξέρανε!
      Τώρα με την Cosco δεν θα χρειαστεί ούτε καν να μετακινηθούμε…και ψάρια θα βρίσκουμε στα βουνά και το δίκιο τους θα βρουν μερικοί μερικοί… εδώ!!!

      Χα χα «Το ποτάμι»…ακολουθεί!!!

  17. Είδες ο βαφτησημίος μου Στεφανία!

    Πολύ ωραίο τραγουδάκι!

    Χρόνια του Πολλά ξανα!!!

    Βρες μπας και συνδυάσατε να πέφτουν επίτηδες κοντά για να την γλυτώνετε με μία γιορτή? 🙂

    !!ΦΑΣΜΑ!!

  18. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Έχω χάσει επεισόδια και είμαι εκτός.
    Καλημερίζω την ναυτοσύνη με αυτό που μου αρέσει.
    Θαλασσένια γαρ…

    Μαγισούλα ίσως είναι άσχετο με το θέμα σου, ίσως και όχι αλλά το δέχεσαι φαντάζομαι.

    Όταν οι Κινέζοι δουλεύουν σαν τα μαμούνια, εμείς πίνουμε φραπεδούπα που τώρα έγινε φρετουτσίνο.
    Ε όχι, προτιμώ διπλό ελληνικό μέτριο με γάλα.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ότι και να μου γράψεις καλή μου Thalassenia το δέχομαι….αλλά λίγο πιο πάνω ο Thalasso και ο Jokar έχουν άλλη γνώμη και αν σε πάρουν μυρωδιά θα ανάψουν τα αίματα…αυτό σχετικά με τους Κινέζους και την Cosco….θα μάθεις πράγματα και θάματα για τους φίλους μας!!!
      Όσο για τον καφέ, δεν έχω πιει ποτέ…πίνω αυτή την εποχή ξινόγαλο…ούτε το τσάι μου αρέσει!!!
      ΑΦ και να έχεις έναν υπέροχο Σεπτέμβρη! 🙂

  19. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

  20. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    τωρα αν σου πω πως ζηλευω θα με πεις τρελή… αλλα ζηλευωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! καλη αρχη και καλή σχολική χρονια στο πιτσιρίκι! φιλακια!

  21. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    και αυτό με πολλη αγαπη για το μικρο Αλέξανδρο και τη μαμα του κυρα εχεις όμορφο μικρο στο μοσχο αναθρεμενο…

  22. Ο/Η jokar λέει:

    Καλό μήνα σε όλους !!! Και καλή δύναμη!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Oui mon cher Jean!
    Και αυτό τον Σεπτέμβρη μαζί θα περιμένουμε να δούμε τι θα μας φέρει!!!
    ΑΦ και καλό μήνα να έχεις!!! 🙂

  24. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Πολύ σοφία κρύβει η άποψη.Όλες οι μεγάλες θεωρίες και οι ανακαλύψεις έγιναν όταν η σκέψη των Φυσικών άλλαξε τρόπο προσέγγισης.Ο Αϊνστάιν σκέφτηκε διαφορετικά και δημιούργησε τη θεωρία της σχετικότητας. Δέχτηκε το απίθανο ότι η ταχύτητα του φωτός είναι σταθερή ανεξάρτητα της ταχύτητας της πηγής.

  25. Ο/Η Artanis λέει:

    Λοιπόν, ο υπολογιστής εξακολουθεί να μου βγάζει το μήνυμα, αλλά το ρισκάρησα…
    Καλό μήνα να έχουμε, εσείς με φθινόπωρο κι εμείς με άνοιξη…

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα…ή καλή νύχτα από την ολίγο συννεφιασμένη Αττική!
    Ελπίζω να μην έπαθε τίποτα ο υπολογιστής σου μετά από την επίσκεψη σου…και η Margo δεν μπορεί να μπει…αλλά όλοι οι άλλοι δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα!
    ΑΦ…καλό μήνα…αλλά για σε σένα, χωρίς βροχές και με πολύ λιακάδα!!! 🙂

  27. Ο/Η fractal λέει:

    ΑΛΤ….
    Σας τσάκωσα όλους εδώ. Τους αγαπημένους.
    Να μην σας ψάχνω έναν-έναν
    Φθεινοπωριασε ξαφνικά στο Νησί μου..
    Είπα να ξύσω λίγο τα λέπια από πάνω μου, και να βάλω λίγο ξεβαφτικό …
    Α..χαχαχα είμαι να μην με βλέπετε..
    Μια απλή συνονιμία έχω με την καιακούδα ..καλέ…δεν ανήκουμε στην ίδια οικογένεια…
    Αϊναφετς…Διααβασα την σοφία της Ανατολής..
    Όσο πιό ανατολικά τόσο καλύτερα..
    Γιαυτό σου είχα πει…έλα..
    Δεν με ακουσες.
    Τωρα θα μάθεις να περιμένεις ένα ολόκληρο χρόνο…
    Θα γυρίσει που θα πάει..
    Εκτός αν το αποφασίσεις στα γρήγορα..
    Μέχρι 10 Οκτωβρίου θα κολυμπώ στα εδώ νερά..(του Ανατολικού Αιγαίου)
    Ύστερα έχει ο Θεός..
    Κάποια νερά θα βρεθούν να με στεγάσουν

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! καλό μου Φρακταλίδιο…τρόμαξα να μαξέψω τα ασυμμάζευτα…ναι εδώ είμαστε σχεδόν όλοι!
      Δεν θυμάμαι να με έχουν πιέσει-ενοχλήσει-εξοργίσει- ξεζουμίσει-καταδυναστεύσει τόσο όσο αυτό το καλοκαίρι…
      Τώρα μαζεύω, μαζεύω και ξαραχνιάζωι το σπιτικό μου που το έχει πολύ ανάγκη…ευτυχώς φυσάει όμορφο αεράκι…θα έλεγα Βορειοανατολικό!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι αγαπησιάρικο σαν αυτά που κυκλοφορούν ανάμεσα μας! 🙂

  28. Ο/Η Άστρια λέει:

    Πολύ σοφό μέσα στην απλότητά του!
    Και είναι αλήθεια ότι τη σοφία τη βρίσκουμε μπροστά μας παντού, κι εμείς ψάχνουμε για δύσκολους γρίφους περιπλέκοντα τη ζωή μας.

    Πολύ όμορφη ανάρτηση Άιναφετς!

    Καλό μήνα!

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Άστρια!
    Μου αρέσουν οι παραβολές και οι μύθοι γιατί εκτός που κρύβουν πολύ σοφία, μπορούν να ερμηνευτούν διαφορετικά από τον καθένα μας σύμφωνα με την ψυχοσύνθεση μας…έχω σκοπό κατ’ εποχές να τραβάω ένα χαρτί από αυτή την Κινέζικη τράπουλα στην τύχη…και ότι βγει θα το κουβεντιάζουμε μαζί!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι! 🙂

  30. Παράθεμα: Περί μαγείας και άλλα σχετικά… | Άιναφετς

Σχολιάστε

