Με λίγα λόγια…


Ξαναβρέθηκα στη Σκιάθο αναπάντεχα μετά από μια δύσκολη βδομάδα…το φθινοπωρινό τοπίο λειτούργησε θεραπευτικά…

Το πρωί η καταχνιά δημιούργησε μια μελαγχολική διάθεση, τόσο γνώριμη…

Καθώς η μέρα προχωρούσε, το φως άλλαζε και η διάθεση ακολουθούσε…

Πάνω και γύρω από το σπίτι..επικρατούσε σιωπή.

Η αμμουδιά από κάτω…σαγηνευτικά έρημη…


και η θάλασσα απλά μπροστά μου, περίμενε…


Για λίγα λεπτά δεν υπήρχαν σκέψεις …σαν να τις είχε πάρει το κύμα.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

33 Responses to Με λίγα λόγια…

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Τι όμορφη αίσθηση…!

    Χωρίς λόγια

    Φιλιά
    και στους δυο σας, κι ας μου λείπετε 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι ΝατασσΆκι όταν αφηνόμαστε στην αίσθηση των πραγμάτων γύρω μας…είναι όμορφα και γαληνεύει η καρδιά μας…καρδούλα μου!

      Χα χα…»ο δικός μας», μας κάνει και χαμογελάμε! 🙂

      ΑΦιλάκια! 🙂

  2. Καιρό είχα να σου στείλω τραγουδάκι φιλενάδα μου.

    Με το καλό να μας ξανάρθετε!!!

    !!ΦΑΣΜΑ!!

  3. Ο/Η dimitrisp λέει:

    Στο μπλογκ του συντρόφου σου Π. ήταν παράλειψή μου να μη σου δώσω συγχαρητήρια για τη φωτογραφία.Υπέροχες κι αυτές οι φωτογραφίες μας μεταδίδουν αυτή τη γλυκιά φθινοπωρινή μελαγχολία.
    Φιλιά και με το καλό να επιστρέψετε.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ….! Στο blog του «φωτισμένου» χα χα χα! Υπάρχει ένα μυστήριο σχετικά με την φωτογραφία που ίσως γίνει το επόμενο ποστ του…έτσι δεν αποκαλύπτω! 🙂
      Αλλά…φυσικά ευχαριστώ για τις «άλλες» φωτογραφίες που τράβηξα με το κινητό μου…και τώρα που σου γράφω είναι 7.30 είμαι καλύτερα και παλεύω μ’ ένα λυσσασμένο κουνούπι!!!

      Ελπίζω «μερικά» να σου πάνε καλά…Νεράιδο μου! 🙂

      ΑΦιλιά και ας έχουμε ένα ήσυχο βραδάκι! 🙂

  4. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Θεραπευτική η ακύμαντη θάλασσα και η γαλήνη του Σεπτέβρη…..
    σε τρυφεροφιλώ και σε κρατώ σιωπηλά στην αγκαλιά .

  5. Ο/Η kryos λέει:

    Δηλ τωρα επέστρεψαν οι σκέψεις ? :))

    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου , έχουμε το ίδιο αγαπημένο θέμα μάγισσά μου … κάθε πράγμα που μπορεί να αιχμαλωτίζει την προσοχή και να αδειάζει από σκέψεις το μυαλό , είναι πολυτιμο .

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Ηλία μου! 🙂
      Γιατί πότε έφυγαν οι σκέψεις?????????????????
      Ε! όπως ξέρεις και μια φωτογραφία από κινητό μπορεί να μεταδώσει μια αίσθηση…βλέπεις έχω αφήσει την ψηφιακή φωτογραφική μηχανή στην Αθήνα και έχασα την ευκαιρία να την μάθω!
      Η Φύση προσφέρεται για το πολύτιμο «άδειασμα» λίγων δευτερολέπτων και λειτουργεί θεραπευτικά!

      Καλό βραδάκι Ηλία μου!!! 🙂

  6. Ο/Η jokar λέει:

    Μαγικές οι ιδιότητες της θάλασσας. Κάθαρση, εξαγνισμός, λύτρωση…
    Ζηλεύω την ήρεμη αμμουδιά σας!
    Καλά να περνάτε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Oh Oui! Jean exactement! 🙂
      Ευτυχώς που είσαι εδώ και γράφω και λίγο στα Γαλλικά…η ορθογραφία όμως δεν είναι το φόρτε μου…ούτε στα Γαλλικά!
      Η παραλία και σήμερα παρόλο που έβρεχε όλη νύχτα ήταν πανέμορφη και ερημική!
      Καλά περνάμε…ευχαριστώ!
      Bisoux! 🙂

  7. Ο/Η ioanna λέει:

    Καλή μου Άιναφετς καλησπέρα!

    Χαίρομαι που είσαι καλύτερα. Χαίρομαι που το τοπίο βοηθά στο να ξεκουραστείς. Μας έλειψες Άιναφετς! Με την δική μου προσπάθεια να σε κάνω να γελάσεις και να περάσεις καλά σε προσκαλώ σε ένα παιχίδι του blog!. Λέγεται «ΔΕΚΑ» και είσαι προσκεκλημένη να παίξεις. Οι κανόνες είναι απλοί και είναι στο blog μου. Θα χαρώ όταν νοιώσεις έτοιμη να παίξεις και εσύ. Εύχομαι να είσαι καλά!

    Φιλάκια ΦΑΣΜΑ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Ioanna μου για την πρόσκληση…ναι φαντάζομαι πως κάποια στιγμή θα παίξω μαζί σας!
      Προς το παρόν απολαμβάνω εσάς όλους που συμμετέχετε και αυτός είναι ένας τρόπος να σας γνωρίσω καλύτερα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μικρή μου φίλη! 🙂

  8. Ο/Η side21 λέει:

    Μπροστά σε τέτοια τοπία … δεν χρειάζονται σκέψεις !!!
    Απλώς αφίνεις το πνεύμα κι όλες σου τις αισθήσεις στην απόλαυση …
    Καλή βδομάδα σου εύχομαι …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Σιδερή μου, έτσι θάπρεπε να είναι…να που όμως μας κυνηγούν και εμποδίζουν το πνεύμα και τις αισθήσεις να ηρεμήσουν!
      Είδες τι μας κάνουν τα νησιά μας;
      Καλό σου βράδυ…πάντα χαίρομαι όταν περνάς! 🙂

  9. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Όλα αρμονικά δεμένα,το λευκό,το σταχτί της ελιάς,το πράσινο του πεύκου και το γαλάζιο της θάλασσας.
    To ίδιο τοπίο το καλοκαίρι έβγαζε χαρά τώρα βγάζει μελαγχολία.Άρα όλα τα αισθανόμαστε με τα μάτια της ψυχής.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Μιχάλη μου…την φροντίζουμε την ψυχή μας!
      Όλα τα χρώματα που αναφέρεις δένουν και δημιουργούν μια χαρούμενη αίσθηση ακόμα και το φθινόπωρο, όσο για την μελαγχολία αυτή για μένα είναι γλυκιά!

      ΑΦιλιά και στην Δώρα! 🙂

  10. Ο/Η Άστρια λέει:

    Σ’ αυτή τη μικρή αμμουδιά πώς να μην αφήσεις κάθε σκέψη; αν είναι κακιά θα ταξιδέψει μακριά στη θάλασσα, κι αν είναι της αναπόλησης θα’ρθει και θα ξανάρθει γλυκειά, όπως ο μικρός αφρός στο κύμα.

    πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και ο Σεπτέμβρης σου:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όμορφα τα λόγια σου Αστεράκι μου, τροφή για αναπόληση και στοχασμό!
      Χαίρομαι που κατάφεραν οι φωτογραφίες μου να μεταδώσουν τον Σεπτέμβρη μου! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  11. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Το κύμα όλα τα παίρνει..

    ακόμη και τις σκέψεις..

    πάλι στην Σκιάθο;

    τα φιλιά μου στην Αλόννησο ξανά! 🙂

    καλό βράδυ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πάλι στην Σκιάθο Τάσο μου!!!

      Πολύ τυχερή που η γραφειοκρατεία μ’ έφερε πάλι εδώ…και το κύμα λειτούργησε θεραπευτικά! 🙂

      Θα την ξαναφιλήσω την Αλόννησο σου!
      Και θα σε φιλήσω και σένα!!! 🙂

  12. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Άιναφετς γλυκιά μου

    Και εκεί σε ακολουθώ με την σκέψη.

    Φιλιά θαλασσένια.

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι τώρα Θαλασσένια μου η θάλασσα έκανε το θαύμα της…
    Φυσικά και σε σκεφτόμουν όταν έπαιρνα τις φωτογραφίες…δυστυχώς από το σπίτι δεν βλέπουμε ηλιοβασίλεμα… για να σου το αφιερώσω!

    ΑΦιλιά Θαλασσινά! 🙂

  14. Ο/Η newagemama λέει:

    Με τι υπέροχο και μαγικό τρόπο η ομορφιά ξεπλένει το βάρη μας!Εκανες καμιά βουτιά?

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Μα φυσικά…πώς θα πάνε κάτω τα φαρμάκια…πολλές βουτιές όχι μια!
      Τώρα κλείνουμε βαλίτσες και πετάμε πίσω…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  15. Ο/Η σταγόνα λέει:

    πάντα να έρχεται ένα κύμα και να κλέβει απο σένα ό,τι σε βαραίνει..
    μαγισσούλα μου καλώς σε βρίσκω και πάλι.. Tσάκω ένα μεγάλο μαγικό φιλί

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! Αγαπημένη μου σταγονίτσα…καλώς όρισες πίσω στην μπλογκογειτονιά… η απουσία σου αισθητή!
      Πέρασα από το σπιτικό σου χθες και ήθελα να σου αφήσω ένα τεράστιο ΑΦ αλλά δεν τα κατάφερα…ήθελα και να σου πω πως πριν λίγο καιρό σε μια μου ανάρτηση με θέμα την «απεραντοσύνη»…Ο φίλος μας Κρισναμούρτι…σε μνημόνευε δυο φορές!!!

      ΑΦΜ! ΑΛΗΘΙΝΆ…ΦΙΛΙΑ… ΜΑΓΙΚΆ! 🙂

  16. Ο/Η fractal λέει:

    Μαγισούλα ούτε στη προηγούμενη ανάρτηση βλέπω το σχόλιό μου
    Κατασκοπευτικές δυναμεις σε πληρη δραστηριότητα.
    Μάλλον δεν πήρες χαμπάρι τον πόλεμο που μαίνεται.
    Πέρασε να ενημερωθείς και να βρεις κατάλληλα πολεμοφόδια.
    ΑΑΑΑΑΑΑΑφφφφφφφφφ

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Απαπαααααααααααααααααααααααααφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφτου! Φρακταλίδιο!!! Ύποπτο…κάπου πάει το μυαλό μου…χμ! 🙂

    Τον πήρα χαμπάρι τον πόλεμο και όχι μόνο τον παρακολουθώ αλλά παίρνω δυνάμεις για να χιμήξω…βλέπεις με τις απεργίες δεν έχω παραλάβει εκ Παρισίων το τελευταίο μοντελάκι της αρματωσιάς μου και ούτε να σκεφτείς να βάλω το περσυνό!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλί αναμονής…

  18. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    η θάλασσα, που ηρεμεί και ξανατοποθετεί τις σκέψεις μας σωστά και ήρεμα……καλησπέρα ‘Αιναφετς!!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Ειρήνη!!! 🙂
    Ναι τώρα που γύρισα στην «έδρα»… σαν να μου φαίνεται πως η θάλασσα έφερε ηρεμία!
    Είδες το φθινόπωρο τι όμορφο που είναι…κάθε κατεργάρης στον μπάγκο του!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι και καλό Σαββατοκύριακο νάχουμε! 🙂

Σχολιάστε

