Μέσα στη χούφτα…


Έχεις στη χούφτα σου ποτέ κρατήσει ένα πληγωμένο σπουργίτι;


Το κράτησες τρυφερά;


χωρίς να το σφίξεις… άκουσες την καρδιά του να κτυπά;


Το ακούμπησες κάπου απαλά για να αισθανθεί ασφάλεια;

Του μίλησες;

Το φρόντισες με υπομονή και καλοσύνη μέχρι να σταθεί στα πόδια του;

Άκουσες ποια  ιστορία είχε να σου πει;


Μοιράστηκες την Χαρά;

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

40 Responses to Μέσα στη χούφτα…

  1. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Αμέ!!

    και μάλιστα με ακολουθούσε σε όλο το σπίτι..
    τον έλεγα Λέων (απο το πειναλέων) χαχα

    όλο έτρωγε ο φουκαράς..
    τον τάϊζα με τσιμπιδάκι για τα φρύδια..

    τι μου θύμισες τώρα..

    καλησπέρα 🙂

  2. Τρυφερές εικόνες.Τρία καναρίνια πέρασαν από τα χέρια μου.

    Όσοι αγαπάν τα τα ζώα,και τα πτηνά,σίγουρα μπορούν ευκολότερα,και καλύτερα,να αγαπήσουν και τους ανθρώπους.

    Φιλιά και καλό σαβατοκύριακο

  3. Ο/Η dimitrisp λέει:

    Πριν πολλάαααα χρόνια,ένα Πάσχα στην Ακράτα,βούτηξα με τα ρούχα και πρόλαβα ένα μικράκι σπουργιτάκι πριν πνιγεί…ναι!μοιράστηκα τη χαρά και πίστευα ότι είχα σώσει όλο τον κόσμο.Ισως έτσι να είναι η χαρά…ένα σπουργίτι που το πιάνεις απαλά στα χέρια σου,ακούς την καρδούλα του να χτυπά και περιμένεις να πετάξει…
    Μάγισσα αγαπημένη ΑΦιλιά και γλυκιά καληνύχτα να έχεις.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Νεράιδο μου…όσες φορές έχω «σώσει» εδώ ζωάκια όπως παγιδευμένες σαύρες ή σκαντζόχοιρους έχω αισθανθεί χαρά…

      Έχεις άραγε κρατήσει μια ψυχή στην χούφτα σου…την δική σου ή κάποιου αγαπημένου;

      ΑΦιλιά από ΚΜΝΒ…για να μη ξεχνιόμαστε! 🙂

  4. Ο/Η margo λέει:

    Πολύ συχνά μπαίνουν στο σπίτι θαλασσόμυγες. Ο μικρός τις φοβάται πολύ και ο πατέρας του τις πιάνει απαλά για να τις βγάλει έξω από το σπίτι χωρίς να τις τραυματίσει. Η καρδιά τους χτυπά τρελά όταν τις πιάνεις. Φοβούνται όπως όλα τα πλάσματα και πιστεύω ότι έχουν και συναισθήματα όπως όλες οι ψυχές. Κοίτα εδώ

    ελπίζω να το στέλνω σωστά;)

    Καλό Σαββατοκύριακο μαγισσούλα μου
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απίστευτο video Margo μου! 🙂

      Πολλές φορές το καλοκαίρι όταν όλα τα παράθυρα είναι ανοιχτά μπαίνουν χελιδόνια κάνουν μια αναγνωριστική βόλτα (το ταβάνι στο σαλόνι φτάνει τα 7 μέτρα!)…και ξαναβγαίνουν μόνα τους…εκεί να δεις χαρά!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  5. Ο/Η Μάγισσα Κίρκη λέει:

    Κι άμα σου κουτσουλήσει το χέρι τί κάνεις;

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το πρόβλημα είναι απλό συναδέλφισα Κίρκη!
      Παίρνεις λίγο χαρτάκι…και του σκουπίζεις τον πισινό!!!

      Μου αρέσουν πάντα οι φιλοσοφικές σου ανησυχίες…χαχα! 🙂

  6. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    Πόση τρυφερότητα να αντέξουν οι φωτογραφίες;….καλησπέρα Στεφανία!!

  7. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    καλό μηνα δεν είπε κανεις; καλα λοιπόν

  8. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Ο μπιμπίκος έμεινε πολλά χρόνια μαζί μας. Το χειμώνα που το κλουβί ήταν πάντα στην ζεστή κουζίνα, η μαμά άφηνε την πόρτα του ανοιχτή. Εκείνο πετούσε τριγύρω και έμπαινε πάλι μέσα.
    Εμείς του μιλούσαμε και εκείνο άρχιζε το τραγούδι.
    Τι τρυφερό!!

    Καληνύχτα μαγισσούλα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Θαλασσένια μου !!! 🙂

      Συνταρακτική εμπειρία αυτή που αναφέρεις και πολύ τρυφερή…τόσο σπάνιο να μπορέσει ένα «ελεύθερο» πουλί να ζήσει ευτυχισμένο σε κλουβί…ήταν όντως σπουργίτι;

      Είμαι σίγουρη πάντως πως όλα τα πλάσματα μπορούν να αισθανθούν την Αγάπη και να την ανταποδώσουν…ακόμα και μ’ ένα τραγούδι!

      ΑΦ! με μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  9. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Ποιός μου έστειλε και μένα σήμερα τον ευαίσθητο και παραπονιάρη Οκτώβρη? Ας είναι καλά.

    Καλό μήνα σε όλους.

  10. Μου αρέσει πάντως που η ΦΕΜ μας έχει τα ίδια μουσικά γούστα με τον πνευματικό μου πατήρ.

    @ΦΕΜ

    Τσέκαρε τα σχόλια στη προήγουμενη ανάρτηση της Στεφανίας.

    (Sorry,νονέ,αλλά αν δε το έγραφα θα έσκαγα!!!)

    Υ.Γ.:ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΠΟΤΕ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ???

  11. Ο/Η jokar λέει:

    Ευχαριστώ σε βαφτισιμιέ, αλλά μερικές φορές η επανάληψη αποτελεί μητήρ μαθήσεως…

    Και πάλι θα θυμηθώ τον παππού μου… με έμαθε να κανακεύω και να γιατρεύω από σπουργίτες μέχρι γεράκια, μόνο στο χέρι του καθόνταν τα γεράκια, χωρίς γάντια, ήταν γητευτής… θυμάμαι να ορμάει πιό νέος στο στόμα γάτας και να ανασταίνουμε μαζί ένα πληγωμένο αγριοπερίστερο…
    Δεν μπορώ να κρατήσω πουλί στη χούφτα μου, τρομάζω από την καρδούλα του, νιώθω θα μου μείνει στα χέρια, ίσως γι’αυτό δεν τολμώ να κρατήσω κι άνθρωπο, κι άνθρωπος να με κρατήσει…

    Ένα μόνο ψιλοάσχετο περιστατικό φέτος στην Άνδρο: όπως οδηγούσα, ξάφνου ο ουρανός σκοτείνιασε… γυρνώντας το κεφάλι, βλέπω έναν πελώριο αετό να πετάει κοντά στα δέκα μέτρα ψηλά… χειρόφρενο, κοκάλωσα… το απόλυτο δέος! Η απόλυτη ελευθερία!
    Το πέταγμα!!!

    Πολύ τρυφερή ανάρτηση Στεφανία μας, ευχαριστούμε !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν το ήξερα αυτό το τραγούδι…πολύ όμορφο Jean και σ’ ευχαριστώ!

      Πόσα μαθήματα Αγάπης δεν μας δίνουν τα ζώα!!!

      Και τα λόγια αυτού του τραγουδιού τόσο τρυφερά…
      …δεν αντέχω τον πόνο…badam..badam..badam…
      …τον πόνο της πληγωμένης καρδούλας!

      Bisoux mon cher Jean!!! 🙂

  12. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Tα παιδιά σαν τα πουλιά αναζητούν τροφή στη μακρινή Τανζανία.
    Ηταν το θέμα της τελευταίας ανάρτησης μου.
    Καλό μήνα ΑΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Μιχάλη μου!!! 🙂

      Πριν σου απαντήσω…έμεινα πολύ ώρα στο blog σου και γι’ αυτό άργησα να σου απαντήσω…τώρα ξέρεις ποια είναι η αίσθηση μου για όλα αυτά…είναι πολύ προσωπική…εξάλλου κανείς από τους σχολιαστές δεν κατάφερε να διακρίνει πίσω από τις φωτογραφίες κάτι τόσο σημαντικό για μένα…πως ένας από αυτούς που έδωσε την καρδιά του στην Τανζανία είναι ο γιος σου αυτό για μένα αρκεί!
      Ο Έκτορας γιος του Fractal είναι και αυτός ένας από τους λίγους!

      Δεν είναι ντροπή να είμαστε υπερήφανοι για τα καμάρια μας!

      ΑΦ! και στην υπερήφανη Δώρα! 🙂

  13. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    καλα καλά βαλτε απουσια πωπω εξαλου μια φεμ δεν περιορίζεται στα ευκολα ορίστε παρτε ενα σπουργίτι και ναι εχω πιασει σπουργίτι που προσγειωθηκε μεσα στη μπανιερα από το φωταγωγο στην πρωτη πτηση του και ναι σωθηκε

  14. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Πολλές φορές….

    (Και ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να μοιραστείς τη χαρά; )

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
    και καλόν Οκτώβρη 🙂

  15. Παράθεμα: Ο Παραμυθάς » Blog Archive » Τι να πει κανείς!…

  16. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Δέν θέλεις να μάθεις..

    μου αρρώστησε ο φουκαράς..
    έβγαλε ένα σπυράκι και δέν ήθελε ούτε να φάει..

    κλαψ..

    πάντως όσο ήταν καλά, ήταν καταπληκτικός και με αγαπούσε..
    ερχόταν συνεχώς πίσω μου μέσα στο σπίτι..
    τον είχα ελεύθερο..

    κρίμα η τύχη του..

    καλό βράδυ..

  17. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    Δεν παύω να οραματίζομαι τη μέρα που ο άνθρωπος θα ζει ευτυχισμένος αρμονικά με τα ζώα και την φύση.
    Δεν είναι ρομαντισμός αλλά η λογική εξέλιξη-αποκατάσταση της ανθρώπινης περιπέτειας.
    Φιλί ολόγλυκο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Όλυ…αν δεν κάνω λάθος…!!! 🙂
      Μ΄αρέσει να ξέρω τα ονόματα των «Συνομιλητών»…είναι που είναι απρόσωπο το bloging…είναι που είναι οι άνθρωποι κλειστοί… αν δεν ξέρουμε και τα μικρά μας ονόματα πως θα μπορέσουμε να επι-κοινωνήσουμε;
      Δλδ, είναι όμορφο να πω: Καλημέρα Αναζήτηση…ενώ γύρω μας είμαστε πολλοί στον δρόμο της Αναζήτησης!
      Ελπίζω να μην σ’ ενοχλεί! 🙂
      Όσο για την λογική αποκατάσταση της ανθρώπινης περιπέτειας που αναφέρεις…αισθάνομαι πως ο άνθρωπος έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά του!

      ΑΦ! και ανταποδίδω το ολόγλυκο φιλί σου!!! 🙂

  18. Ο/Η Άστρια λέει:

    Μαγικά άγγιξες καρδιά σήμερα Άιναφετς:)

    Από τα πιο αγαπημενα μου πουλάκια, έτσι γιατί είναι τόσο μικρό και πασχίζει για τη ζωή του..
    μου θύμισες μία ανάρτησή μου «φτωχαδάκι»:)

    αν έχεις χρόνο και θέλεις να τη διαβάσεις:

    http://twinklestarblogspot.blogspot.com/2009/11/blog-post.html

    Καλό μήνα:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! ναι το διάβασα το «φτωχαδάκι»…Αστεράκι μου!
      Είδες τι μπορεί να σου «κάνει» μια τόσο δα ψυχούλα;
      Μου άρεσαν και τα τότε σχόλια των φίλων μας!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  19. Ο/Η side21 λέει:

    Ανάρτηση όλο ευαισθησία …
    Το τί ζωάκια είχα μαζέψει μικρός στο σπίτι για περίθαλψη !!!
    Είχε απηυδήσει η μάννα μου … Τα ίδια έκανε και κάνει κι ο γιός μου …
    Ζωολογικός κήπος το σπίτι μας !!!
    Την καλημέρα μου …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Σιδερή μου…όταν έγραφα αυτό το ποστ…είχα αισθανθεί σαν αυτό το σπουργιτάκι!

      Και τα παιδιά μου το ίδιο έκαναν…μάλιστα όταν ο μεγάλος μου γιος είχε φέρει και σκύλο τον έβαλα να υπογράψει χαρτί πως θα τον κρατούσαμε φτάνει να τον έβγαζε βόλτα αυτός…βλέπεις τότε μέναμε σε διαμέρισμα στην Αθήνα τα δυο μας…φυσικά δεν το κράτησε, το σκυλάκι έγινε σκύλαρος, έφαγε όλο το διαμέρισμα…έτσι τον δώσαμε σε φίλους στην εξοχή!!!

      Καλό απόγευμα… 🙂

  20. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Aααα ολόκληρο κατεβατό μου το έσβησε γκρρρρρρρρ
    πάλι έπρεπε να ξαναγράψω ποιός είμαι ούφ !!!
    σε γλυκοφιλώ στο ράμφος και θα ξαναέρθω (μην…ξεσκονίσεις μέχρι να ξαναέρθω έ !!!!!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! να και κάποιος που ήρθε να σχολιάσει από δίπλα!!!
      Φυσικά και δεν πρόκειται να ξεσκονίσω…είδες που οδηγεί καμιά φορά ένα σπουργιτάκι!!!
      Και μετά μου λες γιατί βάζω πρώτο τις «αγάπες» είδες που οδηγεί το φιλοσοφείν!!!
      Θέλω πάρα πολύ να μου γράψεις τι σου έμεινε από Το Δίπλα…τώρα λέει πως ετοιμάζει συνέχεια…ίσως διευκρίνηση χαχα!
      Τσ τσ μετά από 27 χρόνια γάμου!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι τρυφερό !!! 🙂

  21. Ο/Η newagemama λέει:

    Και τι να κάνω εγώ που τα αγαπάω τα πλασματάκια αλλά φοβάμαι να τα φροντίσω μήπως τους κάνω κακό έτσι ευαίσθητα και εύθραστα που φαίνονται?

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η φροντίδα ποτέ δεν έχει κάνει κακό!!!
    Όταν Αγαπάς τα πλασματάκια, δεν πρέπει να φοβάσαι να τα φροντίσεις…και όταν έγραψα για το σπουργίτι…εννοούσα την Ψυχή, την τόσο ευαίσθητη και εύθραυστη. Και τότε… τι κάνεις;
    Δεν την «σφίγγεις» με την Αγάπη σου γιατί αυτό μπορεί να την πνίξει, ούτε είσαι και πολύ «χαλαρός» γιατί μπορεί να φύγει…απλά την κρατάς στη χούφτα σου, την φροντίζεις…είσαι εκεί!
    Ξέρω πως μπορείς να νοιώσεις όσα σου γράφω…γλυκιά μανούλα!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  23. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Βρε μαγισσουλα, τι τρυφερές εικόνες…❤️❤️❤️
    ναι, έχω κρατήσει σπουργιτάκι στη χούφτα μου. Έχω νιώσει τη Χαρα…το πιο συγκλονιστικό, ειναι που ακούς την καρδια τους να πεταρίζει, σαν τα κρατάς, κάτω απο το λεπτό τους πουπουλενιο κορμάκι, κ τις μαύρες χαντρίτσες ματια τους, να γυρνούν βόλτες ολόκληρες το βλέμμα τους πανω σου, σκανάροντας σε…
    Αφιλακια καρδιας!!!!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω Κατερίνα πως αυτές οι στιγμές μένουν όντως αξέχαστες… όπως τη στιγμή που αυτό το πλασματάκι μπορεί πια να πετάξει μόνο του! 🙂
    ΑΦιλιά ελεύθερα και με πολύ Αγάπη! ❤

Σχολιάστε

