Επιτέλους….


Επιτέλους εμπεδώσαμε…ή καταλάβαμε (!) «Με λίγα λόγια»…με τον παλιό καθρέπτη στο » Τι θέλεις να μου πεις και δεν το καταλαβαίνω» και ειδικά με το σπουργίτι «Μέσα στη χούφτα» πως  η Άιναφετς ή ΚΜΝΒ…κουράστηκε να περιμένει τα σημάδια από την ΕΡΤ!

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…

Το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Οκτωβρίου αρχίζει  στις 6 το απόγευμα η προβολή των 26 επεισοδίων του Παραμυθά δλδ  του Νεραιδοσυντρόφου μου…του άνδρα μου (!) καλέ….από το PRISMA PLUS της ΕΡΤ!

Τα 26 επεισόδια έγραψε ο Νίκος Πιλάβιος και εκεί «παίζει» ως Παραμυθάς..
Ο Κωνσταντίνος Πιλάβιος…ή cpil. info γιος μας τα σκηνοθετεί, τα μοντάρει και κάνει το animation, ψηφιακά.
Η Μαρία Πιλαβίου κόρη του Νίκου είναι στην παραγωγή…δλδ οργανώνει την παραγωγή, τρέχει να «μαζέψει» λεφτά και να πληρώσει τους συνεργάτες!
Και η Άιναφετς τα ζωγραφίζει…είναι και το «μαγικό μολύβι» σε αυτές τις ιστορίες…είναι και μια καλή μάγισσα ή μαγισσούλα (!) για τους φίλους της…είναι και μια «ηρωίδα» στις ιστορίες του Παραμυθά…όπως και στην ζωή του!

Όλη αυτή η παραγωγή είναι αυτό που λέμε μια οικογενειακή «μπίζνα»!

Όσοι έχετε λοιπόν παιδάκια ή αισθάνεστε παιδάκια, θα δείτε μια ποιο μοντέρνα εκδοχή του παλιού  Παραμυθά … σύντομα στις οθόνες σας!

ΥΓ. Οι φωτογραφίες από τις ζωγραφιές μου εκτός από την πρώτη και το τσίρκο είναι αυτές που είχα κρατήσει στο αρχείο μου…εξ’ ου και χάλια!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

57 Responses to Επιτέλους….

  1. Ε όχι και χάλια οι ζωγραφιές σου φίλτατη.Εκτός και αν ψαρεύεις κοπλιμέντα!! 🙂

    Αμ εγώ που τον είχα γνωρίσει δια φωνής,μόνο,μετράω τις μέρες για να αρχίσω να πετάω μαζί του.

    Το 13 το έχω γράψει και αλλού είναι τυχερός αριθμός.13 υπέροχα Σ/Κ μας περιμένουν.Αν και εγώ δε τα πιστεύω αυτά.

    Τα λέμε το Σάββατο λοιπόν!!!

    !!ΦΑΣΜΑ!!

    Υ.Γ.:Ώρα για επανάληψη!!!

    • Το αν και εγώ δε τα πιστεύω αυτά,αναφερόταν στη δήθεν γρουσουζιά του 13

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Μόνο που φίλτατε ΑΦΓ….τα καινούργια επεισόδια καμιά σχέση με ότι έβλεπες παιδάκι…άρα προετοιμάσου… γιατί πολύ φοβάμαι πως θα απογοητευτείς…το 13 που «κολλάει»?…πάντως και για μένα είναι γούρικο!
        Δεν διάβασες καλά Χμ…οι φωτογραφίες που έβαλα εδώ δεν είναι καλές…για ξαναδιάβασε!!!

        ΑΦ! μέχρι το Σάββατο! 🙂

        • Φίλτατη δε τα έβλεπα τα παλιά επεισόδια!Γεννηθείς το 1981 δεν τον πρόλαβα,τηλεοπτικά,τον Ν.Π.Π.Είμαι από τους μικρότερους,ηλικιακά,της πάρε-ούλας αν όχι ο μικρότερος!Αν με διάβαζες προσεκτικά θα διάβαζες για την φωνητική γνωριμία!Έναν δίσκο ΤΟΥ έχω και τώρα που είναι και με αφιέρωσή ΤΟΥ τον προσέχω σαν τα μάτια μου!!!

          Επίσης δεν είμαι ο μόνος που επαινεί τις ζωγραφιές σου.

          Όσο για τα 13 υπέροχα Σ/Κ τα πράγματα είναι απλά.Τα επεισόδια είναι συνολικά 26.Είσαι αρκετά ΚΜΝΒ για να καταλάβεις που το πάω.Αλλιώς ρώτα τη Μαγική σου Σφαίρα!Το 13 και εμένα για γούρικο μου κάνει!!

          Εν κατακλείδει δεν υπάρχει καμία περίπτωση να απογοητευτώ!Που δεν υπήρχε έτσι και αλλιώς και τα παλιά να είχα δει!Τέτοια οικογενειακή δουλειά που έγινε με τόση αγάπη και να θέλει δε μπορεί να σε απογοητεύσει!

          !!ΦΑΣΜΑ!!

  2. Ο/Η jokar λέει:

    Επιτέλους καλή αρχή και πολλές πολλές συνέχειες εύχομαι!
    Και πάλι συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα !!!
    (καιρός να ξανανοίξω την τηλεόραση μετά από πολύ καιρό 🙂 )

  3. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    Καλή αρχή και καλή επιτυχία ‘Αιναφετς!!1…είναι τόσο όμορφο που συνεργάζεστε όλη η οικογένεια!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Ειρήνη μου!!! 🙂
      Όμορφα ήταν…μη νομίζεις πάντως πως ήταν και πολύ εύκολο!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! και περιμένω κριτική…η σειρά σου!!! 🙂

  4. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    τωρα πως μου ρθε αυτο μη ρωτας… Αντε καλή αρχή

  5. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    τελικα υπαρχει λόγος αφιερωμενο στον παραμυθούλη μας και σ όλη την οικογενεια και την καινούρια αρχη με πολλη αγάπη

    Βρες μου τρόπο για να αρχίσω
    βλέπεις βιάζομαι πολύ
    απ’ την πρώτη στιγμή να σε γνωρίσω
    να σου πω να μου πεις και εσύ.

    Έλα μάθε μου άλλες λέξεις
    κι άλλο τρόπο να αγαπώ
    Το σκοπό στα τραγούδια εσύ να διαλέξεις
    και να δεις που θα μάθω κι εγώ

    Μες του κόσμου μας τη ζάλη
    και στου φόβους σου μπροστά
    θα σταθώ φρουρός μα φοβάμαι πάλι
    σαν μικρούλης που δεν έχει μπαμπά

    Ψάχνω πίσω μου στο χρόνο
    προσπαθώ να θυμηθώ
    να σου μοιάσω θέλω αυτό είναι μόνο
    πες μου κάτι για να κοιμηθώ

    Φύγε ύπνε μακριά του
    ένας ήλιος προβάλλει δειλά
    δυο αστέρια πάντα κοντά του
    το κρατούν αγκαλιά.

    Μεγαλώνω και το ξέρεις
    όλα γύρω μου θολά
    τι καινούριο παιχνίδι θα μου φέρεις
    περιμένω από σένα πολλά.

    Έναν μέλλον καρναβάλι
    έρχεται από παντού
    πως το φτιάξατε έτσι αυτό το χάλι
    θα μου πεις και θα φύγεις γι αλλού.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταλαβαίνω και ξέρω πολύ καλά ΦΕΜ…τι σημαίνει αυτό το υπέροχο νανούρισμα για όλα τα μικρά και μεγάλα…κοριτσάκια!

      Μεγαλώνω και το ξέρεις
      όλα γύρω μου θολά
      τι καινούργιο παιχνίδι θα μου φέρεις
      Περιμένω από σένα πολλά…

      Ευχαριστούμε…οικογενειακώς!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! από ΚΜΝΒ! 🙂

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        Ψάχνω πίσω μου στο χρόνο
        προσπαθώ να θυμηθώ
        να σου μοιάσω θέλω αυτό είναι μόνο
        πες μου κάτι για να κοιμηθώ

        φιλιααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Χαχαχα! ΦΕΜ…μου αρέσουν τα παιχνίδια…

          Τώρα το πρωί που σε διαβάζω,
          τι να πω για να ξυπνήσεις;
          Μη ψάχνεις μέσ΄ τον χρόνο…
          δεν θα βρεις τις απαντήσεις!

          Χαχα…κρυφός «παιδικός» ανταγωνισμός στους ποιητές που μας διαβάζουν!!!

          Καλημέρα με πολλά πολλά ΑΦ! 🙂

          • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

            Ολη την νυχτα χαζευα
            στου χρονου το πηγάδι
            τις απαντησεις μαζευα
            που μαρτυρα το χάδι…

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Ω! ΝΑΙ…!

              Και ήρθε μετά και ξάπλωσε
              κοντά σου κάποιο βράδυ
              του Έρωτα το πιο γλυκό το χάδι…

              Κουράστηκε να κυνηγά της χείμερας τα λόγια
              να τα πιστέψεις θέλησε
              γι’ αυτό και σου ψιθύρισε….
              «Μείνε ακίνητος».

              (Το τέλος λίγο άγαρμπο…έχεις τίποτα καλύτερο;)

              • Ο/Η Evi λέει:

                Συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά μου άρεσε το ποίημα που φτιάχνετε και μου ήρθε αυθόρμητα καθώς το διάβαζα αυτή η συνέχεια:
                γι’ αυτό και σου ψιθύρισε…
                Mείνε κοντά μου Αγάπη μου
                για σένα και για μένα
                με το φεγγάρι συντροφιά
                πήρα πινέλα κι έφτιαξα
                της μοίρας τα γραμμένα…

              • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

                Ηρθε μετα και ξάπλωσε
                κοντα σου κάποιο βραδυ
                με του έρωτα το πιο γλυκο
                και πυρωμένο χάδι

                Κουραστηκε να κυνηγα
                της χειμερας τα λόγια
                για αυτό και σου ψιθύρισε
                σταματα τα ρολόγια.

                Να το πιστέψεις θέλησε
                μέσα από την καρδια σου
                γι αυτό τα μαγια έλυσε
                πως ανθισες φαντάσου!

                ικανοποιημένη;

              • Ο/Η jokar λέει:

                Να κυνηγά κουράστηκε
                μιάς Χίμαιρας την έξη
                ήρθε και σου ψιθύρισε
                δειλά στ’αυτί μιά λέξη

                Η λέξη έγινε πρόταση
                εθέριευε σαν κύμα
                και μέσα σου ανάβλυσε
                ένα καθάριο ποίημα

                Στίχοι μικροί παράταιροι
                γυμνοί από μέτρα, ρίμες
                κι επιτέλους έσβησες
                τις χαμερπείς τις μνήμες

                Πλέον σε πηγάδια αν κοιτάς
                καθρέφτη έχεις φεγγάρι
                και να βουτήξεις μη φοβού
                στην αγκαλιά του πάλι

  6. Ο/Η margo λέει:

    Γι αυτό και είναι τόσο όμορφη η δουλειά σας γιατί εκτός από ταλαντούχοι είσαστε μαζί μια όμορφη οικογένεια.
    Όπως είπα και στον παραμυθά εμείς θα περιμένουμε την ΝΕΤ με ιδιαίτερη αγωνία. Τα μικρά σήμερα έβλεπαν από τον paramitha.tv και είχαν ξετρελαθεί. Ο μικρός τραγουδάει συνέχεια παραμυθά παραμυθά θα σου φτιάξω τηγανιτές πατάτες:)
    Η μικρή έχει ερωτευτεί το μαγικό μολύβι και εγώ είμαι πολύ ευτυχισμένη που τους αρέσουν αυτά και όχι το παριζάκι Υφαντής!

    Καλή αρχή και εύχομαι να σας ζητηθούν και άλλο τόσα!
    Πολλά πολλά πολλά ΑΦ:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Margo μου πολύ σ’ ευχαριστώ….

      Τώρα σίγουρα θα βρεθεί τρόπος…Χμ…»Μυστικός»…να ανεβάσουμε και στο internet κανένα από τα καινούργια, που είναι πια πολύ διαφορετικά, όχι μόνο ζωγραφικά αλλά και τεχνικά…οι ιστορίες του Νεραιδοσυντρόφου μου παραμένουν απλά υπέροχες!!!

      Πολλά πολλά ΑΦ στα μαγισσάκια σου Μάγισσα μου! 🙂

      Μη ξεχνάς πως ΕΔΩ είσαι η ΜΜargo…Μαγική Μargo μας! 🙂

  7. Ο/Η margo λέει:

    Ααα ξέχασα το πιο σημαντικό. Οι ζωγραφιές ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!!!!!

  8. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Πολύ όμορφο ακούγεται.
    Καλή επιτυχία να έχετε και καλό κουράγιο.
    Μεσα στην μπόχα των realites ας μπεί και μιά όμορφη πινελιά στην τηλεόραση.

    σσ. Θα πώ στα ρεμάλια μου να μη σε ενοχλήσουν για λίγο καιρό μεχρι να ολοκληρώσεις αυτη τη δουλειά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα ΘαλασσοΑίαντα…λίγοι θα το δουν…δεν έχω αυταπάτες…τα realites…είναι πιο γαργαλιστικά!!!

      Η δουλειά ήταν έτοιμη από πρόπερσι…τα λεφτά μας… τα είχαν φάει!!!
      Απευθύνεται στα κωφάλαλα παιδάκια…και όχι μόνο!

      ΑΦ! ΚΑΙ κράτα τα ρεμάλια σου…γιατί εμείς θα τα πούμε χαχαχα…σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ! μαγειρεύοντας!!! 🙂

  9. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Δεν έχω να πω πολλά εδώ -είμαι χαρούμενη που σας ξέρω, που σας αγαπώ πολύ όλους σας, που σας είδα να δουλεύετε γι’ αυτό, που είχα μαζί σας την αγωνία ένα χρόνο τώρα, που λάτρεψα τις καινούριες ζωγραφιές που έκανε το αόρατο μαγικό μολύβι -είναι υπέροχα πιο «παιδικές»- και που θα στηθώ ξανά μπροστά στη μικρή οθόνη, μαζί με το γιο μου και τα ανίψια μου αυτή τη φορά, και θα πετάξω όπως όταν ήμουν 7 χρονών
    (και που το σκέφτομαι δακρύζω, κι ας ξέρω ήδη τι θα δω….)

    Δεν περίμενα ποτέ ότι θα το ξαναζήσω, κι ότι θα νιώθω έτσι. Κι είναι μια γλύκα που απλώνεται γύρω μου, και μια μυρωδιά παραμυθιού, σαν από παλιά….

    Καλό ξεκίνημα
    και θα τα πούμε πετώντας, όλοι μαζί πια 😉
    Πολλά πολλά φιλιά, κι από τον Άκη -κι όλη μας την αγάπη

  10. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    υγ. Θα προσπαθώ πάλι να ζωγραφίσω σαν το μαγικό μολύβι, όπως τότε -να το ξέρεις!!!!
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! ΝατασσΆκι μου…καλή και γλυκιά μου φίλη…πολύ με συγκινείς…το ξέρεις;

      Όσο για το μαγικό μολύβι…ο Άκης θα τα καταφέρει σίγουρα καλύτερα!!! χαχα! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  11. Ο/Η Evi λέει:

    Συγκινήθηκα πολύ, γι΄αυτό και τα λόγια μου λίγα.
    ΄Ενα μεγάλο μπράβο σε όλους σας και πολλά φιλιά.
    Οιζωγραφιές – το’ χω ξαναπεί – απλά υπέροχες…

  12. Ο/Η margo λέει:

    Αχ έκανα το λάθος να πω στη μικρή πως μιλάω με το μαγικό μολύβι και με έχει στριμώξει να του στείλω μήνυμα. Μπορώ να της χαλάσω χατήρι;)
    Καλό μαγικό μας μολύβι κάνεις πολύ ωραία πράγματα και σχήματα και μας αρέσουν ιδιαίτερα οι γατούλες, τα πουλάκια και τα λουλουδάκια και άλλα πράγματα (όλα δηλαδή):)
    Γεια σου τώρα και θα τα ξαναπούμε:) 🙂

  13. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Έριχνα ματιές όταν το έβλεπαν τα παιδιά μου.
    Λες τώρα να ρίχνουν αυτά ματιές όταν θα το βλέπω εγώ;

    Καλή επιτυχία και μακρόχρονη.
    Φιλιά θαλασσένια και χωριστά στον νεραϊδοσύντροφο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! μη τολμήσεις θαλασσένια μου και δεν τα δεις…τα παιδιά σου μεγάλωσαν… εσύ είσαι τώρα το… παιδάκι!!! 🙂

      Περιμένω και κριτική!

      Ευχαριστώ για τις ευχές και για τα Θαλασσινά φιλιά!!! 🙂

  14. Ο/Η dimitrisp λέει:

    επιτέλους!!!…περιμέναμε πολύ γι’ αυτή την ώρα!
    Σας ευχαριστούμε όλους εσάς για όσα μας έχετε προσφέρει απλόχερα.
    Καλή δύναμη για τη συνέχεια (γιατί τα ποσοστά τηλεθέασης θα επιβάλλουν συνέχεια) 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ…Νεράιδο μου, εμείς να δεις πόσο περιμέναμε!!! 🙂

      Αλλά στην Ελλάδα και ειδικά στην ΕΡΤ τα ποσοστά τηλεθέασης δεν μετρούν…ήδη μας έχουν πει πως δεν τους ενδιαφέρει η συνέχεια…θα τα παίξουν αργότερα στη ΝΕΤ και μετά θα γίνουν επαναλήψεις των επαναλήψεων και έχει ο Θεός!!!

      ΑΦ! από ΚΜΝΒ…και για να δούμε τι θα πουν τα αγόρια σου!!! 🙂

  15. Ο/Η trelokomeio λέει:

    ωραία τί καλά έυχομαι να πάνε καλά θα το βλέπουμε εμείς οι αποδώ οπότε ήδη πέντε άτομα θα είμαστε απίκο!!!!
    πολλά φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Μπράβο Βίκυ μου…είμαι σίγουρη πως θα αρέσουν στη Λουλού σου και στους υπόλοιπους φίλους σου… θα δούμε…αλλά περιμένω κριτική από την Λουλού…τα παιδιά έχουν πια διαφορετικά γούστα από τους γονείς!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  16. Ο/Η side21 λέει:

    Μπράβο σας !!!
    Τώρα που μας χρειάζονται αληθινά παραμύθια …
    Αφού μας φούσκωσαν στα ψεύτικα οι πολιτικοί !!!
    Τι κρίμα που δεν πιάνουμε το κανάλι στην επαρχία …
    Καλή συνέχεια και … Καλό Σ.Κ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Σιδερή από την όμορφη και ήσυχη πλέον Σάμο! 🙂

      Μην ανησυχείς για την εμβέλεια του Prisma Plus…πόσοι που το «πιάνουν» νομίζεις πως θα ενδιαφερθούν… βασικά έγινε για παιδιά με ειδικές ανάγκες, κωφάλαλα και τυφλά. Ήταν ένα πρόγραμμα που χρηματοδότησε Ε.Ε και τα λεφτά της εκπομπής φαγώθηκαν απ’ αλλού πέρσι με αποτέλεσμα να παιχτεί μόνο τώρα…
      Σε τρις-τέσσερις μήνες θα το δείξει η ΝΕΤ…μέχρι τότε κάτι θα κάνουμε ίσως ανεβάσουμε και κάτι στο Παραμυθάς-TV…

      Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές σου…καλό Σ/Κ! 🙂

  17. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Aυτό για τα παιδάκια δεν το ήξερα.
    Δεν μου το είπες ενώ θα έπρεπε.
    Να σας έχει καλά ο Θεός Μάγισσα,καλά κανανε και σας έφαγαν τα λεφτά αυτά τα μιάσματα.
    Το μόνο που κατάφεραν ηταν να σας κάνουν πιο δυνατούς.
    ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΡΕ ΣΚΥΛΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ και θα δούμε για την επόμενη.
    Τιμή μου που σε γνωρίζω για μια ακόμα φορά απο την αρχή Μάγισσα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις δίκιο Thalasso!…βλέπεις το έχει αναφέρει πολλές φορές ο Νεραιδοσύντροφος μου στο blog του (Παραμυθάς) που το θεώρησα δεδομένο…
      Α! μετά από ένα χρόνο πληρωθήκαμε…αφού είχαμε πληρώσει το ΦΠΑ με την παράδοση των 26 επεισοδίων (δλδ ένα χρόνο πριν)!!!

      Εμείς τα λέμε!!! 🙂

  18. Ο/Η thalassokrator λέει:

    κάποια τυφλά παιδάκια ……λένε αυτό

  19. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Μαγισούλι τι ωραίο νέο !!!!!! Το πιο ωραίο βέβαια είναι που είσαστα μια τρυφεροσυντροφικοδημιουργική οικογένεια !!!!!! Γλύκα οι ζωγραφιές σου σα ζαχαρωτά !!!! Άμα έχουμε απλή ΝΕΤ δεν το βλέπουμε όμως ;; δεν τα ξέρω αυτά καθόλου ,για βοήθα λίγο .δεν έχω τίποτα απο συνδρομητικά ,αλλά τρελλαίνομαι για.. παραμύθια.
    Σου χρωστάω και μια απάντηση απ’το προηγούμενο για τις σπόντες του….καλού σου …και τα τρυφερά παιχνίδια σας…..
    Είσαστε ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ με όλα κεφαλαία !!!!!! και είναι ουσία χίλλιες φορές πιο πολύ απ’το «άνδρας μου και γυναίκα μου» που και χωρίς το κτητικό είναι πολύ πιο κενό και κρύο και καταλληλότερο για τυπική κατανάλωση …πές του χαιρετίσματα (γιατί εγώ δεν προκάνω….χαχα) Γιατί «άνδρες» και «γυναίκες» έχουν πολλοί ΣΥΝΤΡΌΦΟΥΣ όμως πολύ λίγοι !!! και μάλιστα παραμυθοσυντρόφους !!!!!
    Είστε ζηλευτά δίδυμα φεγγάρια …..και δεν κατάλαβα γιατί ήταν δική σου δουλειά να είναι ξεσκονισμένη η φωτογραφία;;;;;;; χααααχαχαχαααα !!! (λέμε και καμμιά…..σαχλαμάρα να περνάει η ώρα που λέει και το ανέκδοτο )
    Φτού σας μωρέ !!! και ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Ξωτικούλι!!! 🙂

      Δυστυχώς η παλιά ΝΕΤ θα δείξει τα παραμυθία (μας) σε δυο τρις μήνες…τώρα μόνο από την ψηφιακή TV (Δλδ με τον αποκωδικοποιητή) μπορεί κανείς να τα δει γιατί απευθύνονται σε κουφά και τυφλά παιδάκια…δλδ υπάρχει κάποιος που διηγείται στην «νοηματική» το παραμύθι…υπομονή!
      Τώρα «πια» φαντάζομαι θα ξέρεις…αφού έχεις κάτσει κοντά στα σοφά Σπάρτα (χαχα!)…πως όταν ο άνδρας έχει μια ιδέα…δύσκολα μετακινείται…Πάντως θα μεταφέρω την άποψη σου που τελικά είναι και η δικιά μου!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  20. Ο/Η jokar λέει:

    (ολοκληρωμένο)

    Ξάπλωσε τώρα εδωπά
    και ούτε να πεις μιά λέξη
    έχεις εμένα μοναχά
    νυχτερινό επισκέπτη

    Να κυνηγά κουράστηκε
    μιάς Χίμαιρας την έξη
    ήρθα και σου ψιθύρισα
    δειλά στ’αυτί μιά λέξη

    Η λέξη έγινε πρόταση
    εθέριευε σαν κύμα
    και μέσα σου ανάβλυσε
    ένα καθάριο ποίημα

    Στίχοι μικροί παράταιροι
    γυμνοί από μέτρα, ρίμες
    κι επιτέλους έσβησες
    τις χαμερπείς τις μνήμες

    Πλέον σε πηγάδια αν κοιτάς
    καθρέφτη έχεις φεγγάρι
    και να βουτήξεις μη φοβού
    στην αγκαλιά του πάλι

  21. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Mικρά δεν έχουμε θα γίνουμε εμείς μικροί να δούμε τη δουλειά σας!!!

  22. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Καλή αρχή!!!Μα τί υπέροχες εικόνες με μάγεψαν τα χρώματα!!!
    Εγώ όμως στενοχωριέμαι που δεν μπορώ να το βλέπω απο το πρίσμα, δεν πιάνουμε πρίσμα. Είχα πληροφορηθεί ότι θα ξαναάρχιζε ο παραμυθάς, αλλά τώρα τί θα κάνω;;;;;;;;;
    Κάνεις σε παρακαλώ κανένα μαγικό;;
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Σε ευχαριστώ παααααααααρα πολύ!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!

  24. Ο/Η dimitrisp λέει:

    Είμαστε περήφανοι για τους αγαπημένους φίλους μας .Συγχαρητήρια καλή μας μάγισσα και αγαπημένη συμ-Πολίτισα…υποδειγματική παραγωγή για νέες γενιές παραμυθομεγαλωμένων.Τα παιδιά περιμένουν ανυπόμονα το αυριανό επεισόδιο.
    ΑΦ

  25. Ο/Η jokar λέει:

    Στεφανία,
    πολύ καλός ο Άντρας σου στο ρόλο του, υπέροχο το animation του γιού σας, αλλά μετά, μαζί με τους γνώριμους ήχους του Σπανουδάκη, μου έμειναν οι ζωγραφιές σου -και λίγα άλατα στα μάγουλά μου από τα ζουμιά που έριξα. Να πετάτε πάντα μαζί σας εύχομαι πάνω σε ουράνια τόξα,
    γιατί μαζί σας πετάμε κι εμείς!
    ΕΥΓΕ !!!
    (Κι εγώ να ξέρετε σας αγαπάω δίχως ρόλους, τα γράφω σαν Γιάννης προς Στεφανία και Νίκο, σε σας και μόνο.)

  26. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Κι εγώ τα είπα ήδη, αλλά να μείνουν κι εδώ
    Παρ’ όλο που ήξερα τι θα δω, παρ’ όλο που περιμέναμε τόσο καιρό, παρ’ όλο που έχω «ζήσει» τη δουλειά σας βήμα βήμα σχεδόν 2 χρόνια τώρα….
    πάλι έγινα πιτσιρίκα, πάλι βουρκωσα, πάλι πήρα τα μολύβια μου, πάλι ήθελα να βρω ένα μαγικό γιλέκο 🙂
    (πού θα πάει, θα τη βρω την αετίνα, θα έχει μια στο δάσος μας εδώ στο βουνό, δε μπορεί!!!! 😉 )

    Την ξέρετε την αγάπη μου/μας (ο Άκης είναι ενθουσιασμένος), αλλά είμαι χαρούμενη και περήφανη που είσαστε εδώ -και δεν υπερβάλω καθόλου!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!! 🙂

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΌΛΟΥΣ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 🙂 🙂

    Το «παραμύθι» ξεκινά όμως από σήμερα το απόγευμα, το πρώτο επεισόδιο ήταν απλά κατατοπιστικό!
    Ανησυχούσαμε λίγο…για την Κυρία που από δίπλα με την νοηματική έλεγε την ιστορία…αλλά είναι εξαιρετική…μη σας πω πως πολλές φορές έκλεψε την παράσταση!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  28. Θα συμφωνήσω Στεφανία μου για τη κυρία που έκανε τη μετάφραση στη νοηματική.Με έπιασα και εμένα να τη χαζεύω.Πολύ παραστατική.

    Επίσης κάτι άλλο που μου άρεσε ήταν οι προαιρετικοί υπότιτλοι.Μίκραινε που μίκραινε η εικόνα λόγω της νοηματικής σκέψου να είχαμε και τους υπότιτλους από κάτω!!

    Επιτέλους και ένα κανάλι που δε κόβει στα προγράμματά του τους τίτλους αρχής και τέλους.Είναι αμαρτία να κόβονται τα ονόματα όσων εργάστηκαν για ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα για να κερδηθεί λίγος τηλεοπτικός χρόνος!!Έλεος.

    Μία ερώτηση για τη κουβέρτα του σημερινού επεισοδίου.Πώς θα γίνει να τη βγάλουμε στη παραγωγή? 🙂

    !!ΦΑΣΜΑ!!

Σχολιάστε

