Εναρμόνιση…


Μου αρέσει η ομίχλη…


Λίγα μέτρα πριν μπω στο σπίτι…

αφήνω την πόρτα ανοιχτή…και κοιτάζω για λίγο πίσω.


Η ομίχλη έχει τυλίξει διακριτικά τα δένδρα και τα χόρτα…αυτά που κούρευα για μέρες….!

Η ομίχλη πυκνή και κάπου εκεί …η μικρή βερικοκιά  μου ετοιμάζεται να ρίξει τα φύλλα της…


Εναρμονίζω την διάθεση μου με το περιβάλλον…
και αφήνω την ομίχλη σαν πουπουλένιο πάπλωμα να με σκεπάσει απαλά…

Ας έχουμε λοιπόν ένα όμορφο φθινόπωρο!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

42 Responses to Εναρμόνιση…

  1. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Όμορφο φθινόπωρο!

    πάντως επειδή δούλευα αυτές τις μέρες, προχθές είχε τόση ομίχλη που αναρωτιόμουν πώς αντέχουν οι βόρειοι λαοί να μην βλέπουν ήλιο..

    μου αρέσει η ομίχλη αλλά όχι για συνέχεια..
    έτσι, σαν αλλαγή ας πούμε, ναί..

    προχθές όμως, κράτησε όλη την ημέρα και μάλιστα σε μεγάλες αποστάσεις..
    πουθενά ήλιος..

    το φθινόπωρο είναι λατρεία!!!

    καλό βράδυ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πρώτη φορά μετά από χρόνια Τάσο μου…δεν με έχει «πιάσει» μελαγχολία, ξέρεις αυτή η συγκεκριμένη μελαγχολία του φθινοπώρου…και αυτό έχει να κάνει με την αναγνώριση και αποδοχή της πραγματικότητας…
      άκου…
      «Όσο περισσότερο μαχόμαστε την πραγματικότητα, τόσο περισσότερο ενισχύουμε την επιρροή της και τη δύναμη της πάνω μας, μέχρις ότου εξαντληθούμε…το να δεχόμαστε την πραγματικότητα είναι να τολμάμε να την κοιτάμε κατάματα, αντικειμενικά, χωρίς να κρίνουμε.
      Είναι επίσης το να αλλάξουμε τον τρόπο που βλέπουμε να γεγονότα, θεωρώντας τα ούτε καλά, ούτε κακά…η συμβουλή μου είναι, να θεωρούμε μάλλον ό,τι μας συμβαίνει σαν ευκαιρία για να μάθουμε κάτι καινούργιο».

      Αυτό το κείμενο που μου έστειλε ένας αγαπημένος μου φίλος, θα μπορούσε να είναι του Κρισναμούρτι αλλά δεν είναι…είναι ενός Γάλλου φυσικού του Jean- Jacques Crevecoeur, είναι εξαιρετικός και μπορείς να διαβάσεις πάρα πολλά από το internet!

      Εμείς οι δυο…και όχι μόνο… είμαστε λάτρεις του Ήλιου…του Φωτός…αυτή είναι η πραγματικότητα μας!!!

      Όμορφο φθινόπωρο…καλημέρα!

  2. Ο/Η marco λέει:

    Χάλια περνάς, βλέπω…

  3. Ταξίδι στην ομίχλη
    Του Γιάννη Ποταμιάνου

    Θόλωσαν τον καθρέφτη
    οι υδρατμοί
    Οι γραμμές απροσδιόριστες
    Τα αντικείμενα διαχέονται
    στον χώρο
    Θολά τα πρόσωπα
    ομιχλώδη
    Σαν επιβάτες που διαβαίνουν
    την Αχερουσία λίμνη

    Μ’ αρέσει να κοιτάζω
    το πρόσωπό μου
    Στον θολό καθρέφτη,
    Θολώνει κι αυτό
    σαν τις αναμνήσεις μου
    Μου αρέσει να ταξιδεύω
    στην ομίχλη
    Ξεχνώ τις χαρακιές
    στα μάγουλα,
    που όργωσαν τα χρόνια
    Προσπερνώ τις χαράδρες,
    που έσκαψαν τα ποτάμια
    των δακρύων μου

    Το θολό τώρα αναζητώ
    Όπως το διαυγές αναζητούσα
    κάποτε
    Μου αρέσουν τα ομιχλώδη
    όνειρα
    Και οι στόχοι οι θολοί,
    οι ασαφείς
    Των καλουπιών δραπέτες
    να κυνηγάνε το ανέφικτο.

    Δεν μου αρέσει πια το εφικτό,
    ασφυκτιώ στα όριά του.
    Όμως έχω ανάγκη τα όρια
    και τους κοντινούς ορίζοντες
    Για να δραπετεύω
    Έχω ανάγκη τις δραπετεύσεις
    και τα ταξίδια στην ομίχλη
    Για να μην φαίνονται τα τείχη
    που έχτισε γύρω μου η ζωή

    Καλή Κυριακή να έχουμε..

    !!ΦΑΣΜΑ!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Ευχαριστώ ΑΦΓ…αυτό το ποίημα, είναι έκπληξη και θα σου εξηγήσω τι εννοώ:
      Πρώτα δεν γνώριζα τον ποιητή…
      Δεύτερον αισθάνομαι πως ο Γ. Ποταμιάνος έχει πιάσει κάτι πιο βαθύ…και αυτό που αρέσει!
      Τρίτον για να το διαλέξεις εσύ…αυτό μου αποκαλύπτει έναν άλλο Γιάννη ΑΦΓ…πιο ώριμο και πιο σοβαρό, που πέρα από το να μπαίνει πρώτος στο blog μου… έχει και κάτι να πει και αυτό με γεμίζει χαρά!!!

      Μια όμορφη Κυριακή νάχεις όπως την επιθυμείς και ΑΦ! 🙂

  4. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Ρώτα και μένα που την «τρωω» κάθε μέρα στην Εθνική.
    Και όμως συμφωνώ απολύτως η ομίχλη σε ταξιδεύει όμορφα πολύ όμορφα.
    Αυτό έλειπε σε μια μαγισσα να μην άρεσε ενα μαγικό τοπίο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ξέρω…ξέρω…από Εθνική εννοώ φυσικά…γιατί από τα άλλα μαθαίνω…ακόμα!!!

      Αυτό το καθημερινό ανεβοκατέβασμα της Εθνικής σκοτώνει κάθε ρομαντισμό…και όχι μόνο!

      Θυμάμαι και μια σχετική ανάρτηση σου…περί ομίχλης και όταν την φωτογράφιζα… εσένα σκεφτόμουν!!!

      Και περιμένω ή μάλλον περιμένουμε…ξέρεις!!! 🙂

  5. Ο/Η jokar λέει:

    Όμορφος, ομιχλώδης, μυσταγωγικός παράδεισος!

  6. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Εγώ πάλι δεν έχω δει ακόμα ομίχλη… είναι κάτι μέρες που έχει λιακάδες ανοιξιάτικες!

    Αλλά επειδή είμαι καλό κορίτσι προσπαθώ να εναρμονίζομαι με το περιβάλλον 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Καλημέρες και καλό Φθινόπωρο 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και τα καταφέρνεις μια χαρά ΝατασσΆκι μου!!! 🙂
      …στην εναρμόνιση φυσικά…και όχι μόνο…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Τις καλησπέρες μου φιλενάδα! 🙂

  7. Ο/Η glarenia λέει:

    ΤΕΛΕΙΟ το θέαμα!!! Από τις μέγιστες προσφορές της Φύσης και από εκείνες που γαληνεύουν την ψυχή.
    ΄Ετσι γλυκά να κυλήσει εύχομαι και τούτο το Φθινόπωρο.
    Καλή σας Κυριακή!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
    (υ.γ. οι πανέμορφες ομίχλες σου κοσμούν υπέροχα την οθόνη μου)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα στην Γλαρένια μας…καιρό είχες να περάσεις από εδώ…χαίρομαι που οι πανέμορφες ομίχλες απαλά σε οδήγησαν στο σπιτικό μου!

      555…λοιπόν!!!

      Ευχαριστώ για το γλαρένιο φιλί…και όχι μόνο!

      Τυχαίο;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι και από εδώ ! 🙂

  8. Ο/Η Μιχάλης Καρλής λέει:

    Eίχα πάει Αρκαδία το τριήμερο .Οι εικόνες της ομίχλης στο βουνό υπέροχες.Περιγράφω ένα ολόλευκο σεντόνι στη μέση ενός καταπράσινου βουνού,η κορυφή ολοκάθαρα να υπερέχει,ο πρωινός ήλιος να παιχνιδίζει με την ομίχλη.
    Το λάθος μου είχα ξεχάσει τη φωτογραφική μηχανή!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Άλλη μια απόδειξη πως δεν είναι πάντα απαραίτητη η φωτογραφική μηχανή Μιχάλη μου, για να μεταδώσει κανείς μια αίσθηση…και εσύ ζωγράφισες πολύ όμορφα αυτό το ομιχλώδες τοπίο!

      Καλή βδομάδα να έχετε…εσύ και η Δώρα! 🙂 🙂

  9. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Μυστηριακό και γοητευτικό τοπίο.
    Σου πάει μαγισσούλα.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εδώ που μένω, ακόμα και τώρα που σου γράφω έχει ομίχλη, εξάλλου είμαστε σχεδόν στα 500μ. από την θάλασσα και είναι κάτι συνηθισμένο…
      και η ομίχλη στην θάλασσα είναι μαγευτική και τόσο επικίνδυνη…

      ΑΦιλιά βροχερά και ομιχλώδη!

  10. Ο/Η νηφαλια μεθη λέει:

    μ αρεσει και μενα η ομιχλη πολυ…
    την νιωθω σαν νοερη αγκαλια που με κλεινει

    φιλακι καληνυχτας απαλο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είμαστε τυχερές που την νοιώθουμε έτσι την ομίχλη…τι Νηφάλια μέθη θα ήσουν εξάλλου;
      Βλέπεις υπάρχουν και αυτοί που δεν εναρμονίζονται…και έχουν μια κλειστοφοβική αίσθηση πνιγμού!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι απαλό! 🙂

  11. Ο/Η trelokomeio λέει:

    καλό φθινόπωρο καλή μου αιναφέτσ όπως το δέντρο σου ρίχνει τα φύλλα του τα γέρικα και ταλαιπωρημένα, για να κάνει χώρο να φυτρώσουν αλλα πιο γερά και ωραία, έτσι και εμείς πρέπει να παίρνουμε τις αλλαγές στη ζωή μας, αναγκάιο καλό θα έλεγα.
    και εγώ αποδέχομαι το τίναγμα των δικών μου φύλλων με φοβερή χαρά και αισιοδοξία. η ζωή έιναι ωραία αν ξέρεις να τη ζείς.
    πάρα πολλά φιλάκια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Βίκυ για το μήνυμα αισιοδοξία που στέλνεις…και ξέρω πως αυτό βγαίνει μέσα από την καρδιά σου…
      Η Ζωή είναι ωραία ακόμα και αν αυτά που μας δίνει δεν είναι πάντα αυτά που επιθυμούμε!

      Καλό φθινόπωρο να έχουμε Βίκυ! 🙂

  12. Ο/Η dimitrisp λέει:

    οι αναρτήσεις σου καλή μας Άιναφετς ΚΜΝΒ μας παρασύρουν όλο και βαθύτερα σε ένα ταξίδι που ξεκινάει από έξω και καταλήγει εντός…αφέθηκα και χάθηκα μες το τοπίο της ομίχλης και γι αυτό δε λέω περισσότερα γιατί χρειάζεται να βρίσκεται κανείς σε συνεχή εγρήγορση για να βλέπει που βαδίζει…
    Ενα ΑΦ μέσα από την καρδιά μου και καλή εβδομάδα να έχεις.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα στον Νεράιδο μου…από την ΚΜΝΒ! 🙂

      Ναι…χρειάζεται τεράστια προσοχή για να μη χάσουμε τον προσανατολισμό μας και ας μας αρέσει η ομίχλη!

      Και…μου άρεσαν τα σχόλια σου στου Νεραιδοσύντροφου το blog!

      Και…είναι τεράστια υπόθεση να μπορούν οι άνθρωποι να επι-κοινωνούν!

      ΑΦ καρδιάς…

  13. Ο/Η Dimos el Grec λέει:

    Καλημέρα από Βαρκελώνη!
    Κι εμένα μου αρέσει πολύ η ομίχλη 😉

  14. Ο/Η newagemama λέει:

    H ομίχλη είναι η πιο μεγάλη φυσική αγκαλια! Μ αρέσει γιατί με στρέφει εντός κι εκεί είναι τα πάντα πιο φιλόξενα…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες τι όμορφη που είναι αυτή η μεγάλη φυσική αγκαλιά, γλυκιά μανούλα;

      Ω!…και μας χωράει όλους!!!

      Μεγάλη υπόθεση να αισθάνεσαι μέσα σου φιλόξενα…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι τρυφερό! 🙂

  15. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Μαγισσούλι ό,τι και να πιάσεις εσύ στα χέρια σου του δίνεις ονειρική διάσταση…οπότε τρέχω να εναρμονιστώ !!! Σιγά που θα έμενα εγώ απ’έξω με τέτοια κρυψώνα ιδανική για ξωτικά με..οργιάζουσα φαντασία….
    καλή εβδομάδα χουχουλιαστή !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σήμερα Ξωτικούλι έχω αφεθεί και απολαμβάνω αυτή την βροχερή και ομιχλώδη ατμόσφαιρα…το ίδιο συμβαίνει και μέσα μου…είναι όλα όπως και έξω…μαγικά! 🙂

      Και εσύ νάχεις μια χουχουλιαστή* βδομάδα…όπως σου το επιτρέπει η οργιάζουσα* φαντασία σου! χιχι 🙂

      Μάγισσες και Ξωτικά ενωμένα… και ποτέ νικημένα! ΑΦ…

      ** Και μη πάει πάλι το μυαλό σου στο πονηρό!!! 🙂

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ω! πόσο χαίρομαι Dimo που μου στέλνεις τις καλημέρες σου από την πανέμορφη Βαρκελώνη! 🙂

    Τελικά ανακάλυψα τι εμπόδιζε την επι-κοινωνία μας…φυσικά και δεν έφταιγε το google…αλλά η ασχετοσύνη μου!

    Μπορώ να φανταστώ πως θα είναι η Βαρκελώνη μέσα στην ομίχλη…απλά μαγευτική!

    χαχαχα! Πάω να κάνω μια άλλη πτήση…ως μάγισσα στα μέρη σου! 🙂

  17. Ο/Η logia λέει:

    τι περίεργο πράγμα η ομορφιά
    παντού τρυπώνει

    ΑΦΦΦΦΦΦΦ

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Νέλλη…ναι η ομορφιά υπάρχει παντού…όσο ομιχλώδες και αν είναι το τοπίο…

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλί καρδιάς! 🙂

  19. Ο/Η Άστρια λέει:

    Η ομίχλη οπωσδήποτε χαρίζει «ατμοσφαιρικές» εικόνες σε φωτογραφίες και ταινίες (έχω δει κάποιες καταπληκτικές σε λίμνες!)
    Όμως να είσαι απέξω και να την βλέπεις.. να μην είσαι μέσα! μου είχε τύχει σε μια δουλειά μου και ήταν εφιαλτικό, όπως και στο οδήγημα.
    Όμως σήμερα ας αρκεστούμε στο νεφελώδες όνειρό της… εξάλλου ένα σύννεφο στη γη δεν είναι;;;
    φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα στο λαμπερό μας Αστεράκι!!! 🙂
      Όταν έγραψα για εναρμόνιση εννοούσα το εξής που φυσικά είναι τελείως προσωπική μου αίσθηση…να μπορεί κανείς να γίνει ένα με ότι τον περιβάλει…εκτός φυσικά της πυρκαγιάς όπου βρέθηκα πριν μερικά χρόνια περικυκλωμένη…εφιαλτική αίσθηση…το ίδιο συνέβη και με τον σεισμό…το σπίτι μου (ξύλινο αντισεισμικό) κουνιόταν σαν τραπουλόχαρτο! Εδώ στα 500μ που ζω, η ομίχλη είναι όσο συνηθισμένη και η βροχή και μου αρέσει…είναι αυτό το πάπλωμα που σε αγκαλιάζει απαλά…τις περισσότερες φορές δεν βλέπω οδηγώντας ούτε τον δρόμο…εναρμονίζομαι και προχωρώ χάρη στην άσπρη γραμμή της ασφάλτου…
      Ω! και εξάλλου είναι ένα σύννεφο στη γη όπως πολύ όμορφα λες…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι χωρίς το συννεφάκι! 🙂

  20. Ο/Η Margo λέει:

    Πολύ όμορφες φθινοπωρινές εικόνες η ομίχλη γαληνεύει και μαλακώνει τις σκέψεις θα πρέπει σε μεγάλο υψόμετρο όπως είσαστε εσείς να έχετε συχνά.

    υ.γ. Μαγισσούλα μου σε ευχαριστώ και για την ειδοποίηση τα μικρά απολαμβάνουν παραμυθά και εγώ δεν ξέρω αν θα την βγάλω καθαρή, πολύ τρέξιμο πάρα πολύ, μου το έλεγαν και δεν το πίστευα 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Margo μου…18 χρόνια σ’ αυτό το ξύλινο σπίτι…έχουμε ζήσει όλα τα ακραία φαινόμενα!

    Που τρέχεις καλή μου Margo;
    Ανέλαβες και άλλες υποχρεώσεις;

    Πάντως, το που περνάς και αφήνεις ένα ΑΦ Αληθινό Φιλί με γεμίζει χαρά και το ξέρεις πολύ καλά! 🙂

    ΑΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! σε όλη την οικογένεια!

  22. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    Αρμονία Φύσης, Αρμονία Ψυχής…..μας λείπει…παιδιά της πόλης αρκετοί απο μας, λαχταράμε την επαφή με τη Φύση….με την ψυχή μας….

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Μα Ειρήνη μου…για κοπιάστε…για κοπιάστε, όπως βλέπεις στην φωτογραφία η πόρτα είναι ανοιχτή!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι και καλό Σ/Κ! 🙂

  23. Ο/Η fractal λέει:

    Μοιαζει σαν να διαλύεται το είναι μας μεσα της.
    Μου αρέσει να παίζω μαζί της.
    Να ψαχνω ταχερια μου, τα πόδια μου το πρόσωπό μου.
    σαν να μπαίνω πλαστη με κάμποσα αντίγραφα σε μια ανανεωση που δεν περίμενα.

    Μαγικές στιγμές…Να νοιωθεις πως κρεμμαστηκες στην ακρη κάποιου κλαδιού..

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Έτσι και γω…έχω ανέβει σ’ ένα γερό κλαδί(λόγω ιδιοσυγκρασίας!) και σε ψάχνω…
      και μέσα στην ομίχλη σαν κάτι να διακρίνω…
      …δεν το χάνω εγώ το Φρακταλίδιο μου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! εδώ stop!

  24. Ο/Η syros2js λέει:

    Ω, τί όμορφο ομιχλώδες τοπίο!!! Έχει κάτι το μυστηριακό η ατμόσφαιρα!!!
    😉
    Είδα και τη βερικοκιά και χαμογέλασα! Αγαπώ τα βερίκοκα! (Έχουμε 3, αλλά κάνουν όλες μαζί τους καρπούς και δεν προλαβαίνω να τα χαρώ! Ε, πόσα να φάμε? Οπότε… τα μοιράζουμε!!!)
    Φιλάκια πολλά κ’ ευχαριστώ για την παραπομπή!!!

Σχολιάστε

