Ας χαλαρώσουμε…

Μεγαλώστε το video από το you tube για πλήρη απόλαυση…

Μετά την βροχή και λίγο πριν την δύση σήμερα το βράδυ για μερικά λεπτά επικράτησε απόλυτη σιωπή.



Καθώς χανόταν ο ήλιος, σκέφτηκα μια απλή άσκηση χαλάρωσης:

«Σταματήστε τώρα την μουσική…

Καθίστε αναπαυτικά  και κλείστε τα μάτια…

παρακολουθήστε τον αέρα καθώς μπαίνει και βγαίνει από τα ρουθούνια σας…για λίγο…

τώρα σιγά -σιγά ανοίξτε την ακοή σας…

ακούστε τους πιο κοντινούς  ήχους…

στην συνέχεια ανοίξτε την ακοή σας όλο και πιο πολύ…

ακούστε τους πολύ μακρινούς ήχους…

παρακολουθείστε τους…

μείνετε έτσι όσο σας είναι ευχάριστο, χωρίς πίεση»…

Αυτή είναι μια απλή άσκηση γιόγκα που μπορεί κανείς να κάνει εύκολα για λίγα λεπτά καθημερινά ή όταν αισθάνεται οποιαδήποτε πίεση…την κάνω συχνά η ίδια και την δίνω στους μαθητές μου χρόνια τώρα…ως δασκάλα γιόγκα τα τελευταία 23 χρόνια…ε! να αποκαλύψω και κάτι που δεν έχω στο βιογραφικό μου!!!

Καλή χαλάρωση!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

47 Responses to Ας χαλαρώσουμε…

  1. Ο/Η Margo λέει:

    ..κοίτα σύμπτωση πάνω που έβαλες το βίντεο απενεργοποιήθηκε!
    Δεν πειράζει όμως τα υπόλοιπα είναι αρκετά κατατοπιστικά. Μια ερώτηση όμως σε μια δασκάλα γιόγκα και σε μια μαγισσούλα επίσης.. όταν στον γύρω χώρο υπάρχουν δύο μικρά, σκανταλιάρικα, φωνακλάδικα, απαιτητικά κουτσούβελα, που για να κοιμηθούν θα πρέπει πρώτα να κοιμήσουν εμένα που από την κούραση παραπατάω πώς να χαλαρώσω που έχω ξεχάσει και τη λέξη;
    Ρητορική η ερώτηση μαγισσούλα μου πάλι με χρόνια με καιρούς θα την ξαναβρώ την χαλάρωση:)

    Φιλάκι πολλά και πάντα αληθινά;)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα εγώ να δεις τι έπαθα Margo μου…μετά από πολύωρο μάθημα με υπομονετικότατο αγαπημένο φίλο…πανευτυχής που επιτέλους κατάφερα να ανεβάσω χαλαρωτική μουσική yoga μόνη μου…ανακαλύπτω Α΄ πως για να ακουστεί πρέπει να περάσει κανείς από τα σαράντα κύματα (του you tube!)…και Β΄πως δεν μπορείς να ακούς και να βλέπεις συγχρόνως τις φωτό από το ηλιοβασίλεμα έξω από το παράθυρο μου…δλδ ένα φιάσκο!
      Μετά από αυτό άντε να χαλαρώσεις…χιχι! και με τα κουτσουβελάκια παρέα Χ…Μέσα!!!

      Πάντως οποιαδήποτε στιγμή της μέρας…ακόμα και την ώρα του μαγειρέματος (που λέει ο λόγος) κάτσε για ένα λεπτό και δοκίμασε το…θα μείνεις έκπληκτη πόσο αποτελεσματικό είναι!!!

      ΑΦ…και καλή οικογενειακή χαλάρωση!!! :))))))))))))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! τώρα ανακάλυψα Margo πως δεν ακούγεται η βροχή μετά μουσικής μόνο την ώρα που απαντώ στα σχόλια!!!
      Ε! κάτι είναι και αυτό…έστω! 🙂

  2. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    τα καλύτερτα δε μας λες όχι πως εχω ιδιαιτερο χρονο αλλα πάντα με ενδιεφερε το όλο θέμα… επιφυλάσομαι

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι λες Φεγγαρένια μου????????????????????
      Πώς είναι δυνατό να σ΄ενδιαφέρει το «όλο θέμα» αν νομίζεις πως για 2 λεπτά χαλάρωσης χρειάζεσαι χρόνο….απαπαπαπαπαααααααααα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι επιφυλακτικό μέχρι να σου κάνω μια μεγάαααααααααααααλη χαλαρωτική αγκαλίτσα την Κυριακή! 🙂

  3. Το βίντεο μια χαρά παίζει.Απλά δε παίζει εκτός you.tube.

    Υπέροχη μουσική Στεφανία μου.Για τις εικόνες δεν έχω λόγια.

    Ωραία η άσκηση.Χαλαρωτική.Παραμυθόπαιδα διδάσκεις?Να φτιάξουμε τάξη άμα είναι!!!! 🙂

    Πλησιάζει η Κυριακή…

    (Γιούπι…)

    !!ΦΑΣΜΑ!! $ Κ/Σ.Κ.

  4. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    κι εδω ενα τραγούδι που με χαλαρωνει απίστευτα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α…μπράβο Φεγγαρένια μου…την ώρα που απολαμβάνεις το νανούρισμα…κλείσε τα μάτια και δοκίμασε την ασκησούλα!!!
      Το πολύ πολύ να σε πάρει ο ύπνος…
      …έχεις καιρό για έναν υπνάκο; χιχιχι! 🙂

  5. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Η μουσική χαλαρώνει και οι ασκήσεις που λες, υποθέτω ακόμα περισσότερο.
    Η γιόγκα πρέπει πρώτα να μπει σαν τρόπος σκέψης και μετά σαν τρόπος ζωής.
    Μαγισούλα, ένα ένα μας τα λες.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μη δυσκολεύουμε τα πράγματα περισσότερο από ότι είναι Θαλασσένια μου!

      Για να χαλαρώσεις με μια απλή άσκηση που δίνεται και στην Αγγλία στα παιδάκια πριν αρχίσουν το μάθημα…δεν χρειάζεσαι η γιόγκα να γίνει τρόπος ζωής!!!

      Δεν θα ξεχάσω την υπέροχη άσκηση γιόγκα που έκανες και μου σύστησες το καλοκαίρι κολυμπώντας με την μάσκα!!!
      Εσύ μπορεί να έκανες πλάκα αλλά ήταν πολύ σοβαρή παρατήρηση!

      ΑΦιλιά βουνίσια χαλαράαααααααααααααααα! 🙂

  6. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Αυτό που δεν εχουμε καταλάβει ακόμα ειναι «τι δεν είσαι τελικά».
    Συγχαρητήρια μάγισσα,κάθε φορά και μια έκπληξη απο εσένα.
    Καλημέρα και καλή Σαββατοκύριακο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα τι να σου πω εσένα…χιχι…τα εξήγησα στην Margo!!!

      Ευχαριστώ για το κουράγιο και την δύναμη που μου μεταδίδεις!

      Πάντως τελικά ένα ξέρω σίγουρα…πως είμαι φίλη σου! 🙂

      Να έχεις ένα όμορφο χαλαρό Σαββατοκύριακο όπως το επιθυμείς! :))))

  7. Ο/Η Alchemist λέει:

    Οποτε περναω απο το ομορφο σπιτακι σου καλη μου Αιναφετς παντα με πιανει ενα αισθημα χαλαρωσης και ηρεμιας. Εχεις παντα κατι πολυ ομορφο να γραψεις, πραγματικα δεν ξερω πως το κανεις! Η απλη περιγραφη της γιογκα μου θυμιζει τα λογια του Κρισναμουρτι! Πανε και δινουν εναν σκασμο λεφτα για να κανουν ασκησεις χαλαρωσης και μπαινουν σε κατι απιστευτες διαδικασιες με λιβανια να σκορπανε μεθυστικους καπνους κλπ κλπ. Και νομιζουν οτι κανουν διαλογισμο ταυτοχρονα! Και φυσικα ποτε δεν αποβαλουν τελειωτικα το στρες! Παντως οι δασκαλοι γιογκας βγαζουν τρελα λεφτα απο οτι εχω μαθει!

    Υ.Γ. Παραδιδεις μαθηματα γιογκα στο υπαιθρο? Λεω να περασω μια βολτα! Φιλια πολλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Ag…Alchemist!!!
      Κάθε φόρα που επι-κοινωνούμε με πιάνει το παράπονο του Κουροσάβα…(χιχι!) Ευτυχώς που υπάρχει και αυτή η χαλαρωτική ασκησούλα και ξεχνάω τον πόνο μου!!!
      Μου αρέσουν οι όμορφες ατμόσφαιρες με στικς βανίλιας (…) καλή μουσική…και καλή παρέα…αλλά την ώρα της γιόγκα μόνο μια ειδική μουσική βάζω πολύ σιγά…ούτε μυρωδικά ούτε ειδικοί φωτισμοί!

      Για μερικά χρόνια παρέδιδα μαθήματα στα Κ.Α.Π.Ι (!) του Καπανδριτίου σε γριές…η μικρότερη 60 ετών και η μεγαλύτερη 82, με πλήρωνε η Κοινότητα συμβολικά, έτσι για να βγάζω την βενζίνη μου. Είχαν περάσει καμιά εβδομηνταριά γυναίκες…βλέπεις έχω ειδικευτεί στις ασκήσεις Χάθα γιόγκα για ηλικιωμένους! Στην συνέχεια είχα γκρουπάκια φίλων σπίτι…τώρα κάνω ιδιαίτερα μαθήματα πάλι στο σπίτι μου με συμβολική αμοιβή!
      Ποτέ δεν είδα τη yoga σαν επάγγελμα, απλά μου αρέσει να μεταδίδω και να μοιράζομαι ότι αγαπώ…ακόμα και μια έξυπνη εύκολη συνταγή μαγειρικής…έχεις καμιά;…χιχι!

      Θα σου ευχηθώ ένα όμορφο χαλαρό Σαββατοκύριακο! :)))))))))))

  8. Ο/Η jokar λέει:

    Χαλάρωση;
    Αυτό, μόνο αυτό…
    Όταν οι εικόνες μένουν στάσιμες στη θάλασσα, όταν οι οχλοβοές αποτελούνται από κοκκόρια και πουλιά, όταν η αφή ηδονίζεται με ένα βότσαλο, όταν η γεύση ορέγεται την όσφρηση, τότε χαλαρώνεις…

    (Από το νησί μου, την Άνδρο)

  9. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα… το βίντεο καλό…
    του δειλινό αποτελεί την πλέον αγαπημένη μου ώρα… χαλαρώνω τότε, ιδίως αν βρίσκομαι εκτός και μπορώ να θαυμάσω έτσι τον άλικο ουρανό…

    φιλιά…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα και καλώς όρισες Nikiplos!

      Το video έχει μερικά καλά χαλαρωτικά κομμάτια…δεν ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα και όπως το ήθελα αλλά ως σχετικά νέα blogger μόλις είχα μάθει ν΄ ανεβάζω μουσική…
      Μένω σε ένα κτήμα στα 500μ στην ΒΑ Αττική και το σπίτι είναι δυτικό…έτσι απολαμβάνω κάθε μέρα…τον άλικο μας ουρανό… όμορφη λέξη!

      ΑΦιλιά…Αληθινά!

  10. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    Ό,τι καλύτερο για μένα να μου δίνεις ασκήσεις χαλάρωσης και η συγκεκριμένη είναι πολύ καλή -τις κάνω κι εγώ στους μαθητές μου, στο φροντιστήριο, ειδικά πριν τις πανελλήνιες…
    Φιλιά, ευχαριστώ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Αναζήτηση!!!
      Πολλές φορές στις πανελλήνιες και όχι μόνο οι καθηγητές έχουν μεγαλύτερη ανάγκη χαλάρωσης…έτσι δεν είναι;

      Αυτή η άσκηση έχει και πολλές παραλλαγές…όπως να αισθάνεσαι και τα ρούχα στο δέρμα…τον αέρα στο πρόσωπο και στα χέρια…τα πόδια στο έδαφος…για να μην απογειωθούμε χαχα!

      Χαίρομαι να μοιράζομαι κοινές εμπειρίες!!! 🙂

  11. Ο/Η Ειρήνη Β. λέει:

    Μαγισσούλα……θέλω μια καλή δασκάλα σαν εσένα να με κάνει να ασκώ σωστά τη γιόγκα, στην οποία πιστεύω πολύ……αύριο δυστυχώς δεν θα καταφέρω να σας δώ, σας στέλνω όμως μέσω Νατασσακίου τα φιλιά μου και ευελπιστώ σύντομα!!!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Περαστικά Ειρήνη μου…μόλις επιστρέψαμε από την εκδήλωση…κρίμα που δεν μπόρεσες να έρθεις…τα παιδάκια ήταν καταπληκτικά όπως και οι γονείς τους…όλοι φάνηκαν να το απολαμβάνουν!

    Δεν θυμάμαι αν μου έχεις γράψει…κάνεις γιόγκα;…αν ναι συνέχισε και ποιος ξέρει μπορεί κάποια στιγμή να κάνουμε και μαζί…μη ξεχνάς πως έχω ειδικευτεί σε ηλικιωμένους…χιχι!

    Τα πήρα τα φιλιά από την ΝατασσΆκι, ευχαριστώ και τα ανταποδίδω τριπλάσια! 🙂

  13. Ο/Η dimitrisp λέει:

    η γιογκα πάντα με γοήτευε ένα εξωτικό φρούτο που ήθελα να δοκιμάσω…τώρα νομίζω ότι την έχω περισσότερο ανάγκη από ποτέ(κι όχι ως φρούτο)!
    Ήταν μεγάλη η χαρά σήμερα να συναντηθούμε…και πάλι σ’ ευχαριστούμε που υπάρχεις στη ζωή μας, να είσαι καλά!
    ΑΦ κι από μακριά 😦

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα και από μακριά…ΝDimitri… 😦

      «Το πρώτο βήμα είναι και το τελευταίο» λέει ο φίλος Κρισναμούρτι ως προς την εσωτερική εργασία…αλλά όχι ως προς τις συναντήσεις μας…χαχα! 🙂

      Εγώ σ’ ευχαριστώ για την πολύτιμη φιλία σου Συν-Πολίτη και συνοδοιπόρε μου!!!

      Πολλά ΑΦ και στον ζωηρούλι Σπύρο σου! 🙂

  14. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΜΝΒ ΜΑΣ 8) 8) 8)

    !!ΦΑΣΜΑ!!

    Δια χειρός διαδυκτιακού πνευματικού πατήρ…

  15. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Αν λες «ζωηρούλη» το Σπύρο του Δημήτρη… τι είναι ο Άκης;;;;;;
    😀

    Πολύ χαρήκαμε που σας είδαμε, έστω για λίγο -περιττό να πω πως η παράσταση ήταν απολαυστική, ίσως περισσότερο για τα μεγάλα παιδιά. Τα δε μικρά συμμετείχαν με κέφι απίστευτο! Και θα μπορούσαν να κρατήσουν τον Π να τους λέει παραμύθια μέχρι το βράδυ, μου φαίνεται…

    Πολλά πολλά πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ κι από εδώ
    Καλό -κι εύχομαι πιο χαλαρό- μήνα να έχουμε 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! ΝατασσΆκι νονούλα μου…το δικό σου δεν είναι παιδάκι είναι Νιντζάκι όπως πολύ εύστοχα το αποκάλεσε το άλλο μας Θηρίο ΑΦΓ!

      Σαν να άρχισε καλά ο μήνας…εσύ τι λες;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιάκια και στον Άκη! 🙂

  16. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Καλο μήνα κι απο μέναααααααααα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ ΦΕΜ για το βροχερό και όμορφο video…μόνο που εμείς δεν φαίνεται να πάσχουμε και πολύ από μοναξιά εδώ μέσα!!!

      Περιμένω τις νέες φωτό σου και όχι μόνο!!!

      Φυσικά και έχασες την δεύτερη φορά….χαχα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι χαλαρόοοοοοοοοοοοοοοοο! 🙂

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        η επιθυμια σου για τις φωτο εκπληρωθηκε…

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Εξαιρετικές όλες ΦΕΜ…Μπράβο σου!
          Μου άρεσε ειδικά: Το τοπίο, κύμα, ουρανός 1,2. το λιμάνι, καράβι, γάτες, καλοκαίρι, πτήση…είναι οι αγαπημένες μου!!!
          Θ α τις φυλάξω όλες σε ειδική μεριά…περιμένοντας την μέρα της έκθεσης σου…ή του blog σου….Ευχαριστώ! ΑΦ!

  17. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Μαγισσούλι μου καλό ευτυχώς με πρόλαβες και θα ξεκινήσει μου φαίνεται απίθανα ο μήνας και η εβδομάδα και ο hivernum !!!!!!!
    Το βιντεάκι ότι και να κάνω μόνο το ακούω ….αλλά δεν πειράζει …
    έχω διαβάσει αρκετά βιβλία και έχω εφαρμόσει κάποια λίγα ,κρίμα που δεν είσαι κοντά κυρά δασκάλα…..
    (όταν ήμουν ακόμα στην τρέλλα της δουλειάς, είχα μια πολύ συγκεκριμένη εικόνα απο κάποιο τοπίο που είχα βρεθεί,και την ανακαλούσα και …τσούπ σε 5΄ ηρεμούσα και με έπαιρνε ο ύπνος σαν πουλάκι !!! μετά..έφερνα στο νού μου την στιγμή της γέννησης της κόρης μου και αποκοιμιόμουν με το ωραιότερο χαμόγελο του κόσμου !!!!!)

    Ξέρεις κανένα βιβλίο που να μαθαίνει σε παιδιά (14) κάποιες στοιχειώδεις αρχές;

    (Σου απάντησα και στο δικό μου αλλά σου λέω κι εδώ :στου φτερού πήγαινε κι εκεί που λέει «κουβεντούλα εδώ » να δείς τρέλλα !!!χαχα
    Σ’ευχαριστώ που με σκέφτηκες)
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    με τα πιο αγαπησιάρικα και τρελλά φιλιάααααααααααααααααααααααααααα (τι πιο χαλαρωτικό !!!!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! ναι φυσικά και ξέρω ένα βιβλίο που μαθαίνει στους εφήβους να αντιμετωπίζουν τις τρελομαμάδες τους !!! χαχα! 🙂

      Το βιβλίο το μετέφρασα εγώ και το διόρθωσε ο Νεραιδοσύντροφος και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Καστανιώτη.
      «Η Αίσθηση της Ευτυχίας».
      Κρισναμούρτι
      Σε αυτό παιδιά κάνουν ερωτήσεις στον Κρισναμούρτι για τα προβλήματα που τ΄απασχολούν…
      Πχ: Μαθητής:Τι είναι θυμός και γιατί θυμώνουμε ή γιατί πάμε σχολείο…ή γιατί κλαίμε ή τι είναι θλίψη ή… αν κάνουμε λάθος και κάποιος μας το υποδείξει γιατί το ξανακάνουμε;
      (Και πολλά πολλά άλλα χρησιμότατα για γονείς και όχι μόνο!)
      Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι με πολύ πολύ υπομονή με τα παιδάκια σου!!! 🙂

  18. Ο/Η jokar λέει:

    Καλό μας μήνα!
    Και τώρα που σας συνηθίσαμε κι από κοντά, μην χαθούμε!

  19. Ο/Η newagemama λέει:

    Χαλάρωσα τόσο που δεν θέλω να σηκωθώ από δω που κάθομαι και απολαμβάνω…Μπορεί κάποιος να αναλάβει για τα επόμενα πέντε χρόνια τις δουλειές μου παρακαλώ? Εγώ θα μείνω εδώ να χαζεύω τα χρώματα του δειλινού και τα ταξιδια των νεφών….

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλά ντε…είπαμε να χαλαρώσουμε λιγάκι…ειδικά εσείς οι νεαρές μανούλες που το έχετε τόσο ανάγκη…χαχα!!!

    Χαίρομαι που σου άρεσε η ασκησούλα!!! 🙂

    Καλή δύναμη…και πολλά πολλά ΑΦ! !)

  21. Ο/Η νηφαλια μεθη λέει:

    εντελως χαλαρωτικο…
    και αφηνει μια αισθηση γλυκαδας,της στροφης εντος

    φιλια πολλα!
    και ονειρα πολυ γλυκα να χεις.. 🙂

    σ ευχαριστω!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι γιατρέ μου…έτσι πρέπει να είναι η στροφή εντός, υγιείς άρα χαλαρωτική… 🙂

      Δυστυχώς υπάρχει και η άλλη στροφή… των «φυλακισμένων» εντός… 😦

      Αυτή η άσκηση έχει δοκιμαστεί και αρέσει σε όλα τα παιδιά!!! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι για μια όμορφη Φωτεινή μέρα! 🙂

  22. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    http://www.flickr.com/photos/51629493@N02/

    εχει κι αλλες κι οποιο νεραιδοπαιδο η ξωτικο θέλει ας μπει να τις δει φιλακια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κάθε φορά που βλέπω δουλεία σου ΦΕΜ και χαίρομαι και τα «παίρνω»…
      Χαίρομαι γιατί τα πας πολύ καλά…. 🙂
      Και τα «παίρνω»…γιατί είσαι ξεροκέφαλη…άκου τι λες:
      «‘Όποιο νεραιδόπαιδο ή ξωτικό θέλει ας μπει» (Δλδ από της Άιναφετς) να δει την δουλειά σου…!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😦

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι λιγουλάκι θυμωμένο!

  23. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    αφου εσυ μου τις ζητας αφου είσαι καλή νεραιδούλα… και σ αγαπάω πολύ πολύ… φιλάκια πολλα στη γλύκια μας νεραιδούλα (γλύψ γλυψ)

Σχολιάστε

