Όταν η καρδούλα πάει στα Spa…m!

«Θύελλα στο ακρωτήρι της Βρετάνης».
Ξέρω πως υπάρχουν άνθρωποι που πάνε στα Spa να κάνουν θαλασσοθεραπεία…solarium, διάφορα χαλαρωτικά μασάζ, τονωτικές ενέσεις ομορφιάς…ξέρετε…διάφορα στο σώμα τους και αμφιβάλω αν  καρδούλα τους χαλαρώνει, αν μαλακώνει…αν λύνονται προβλήματα…αν φεύγει η θλίψη…αν πάνε κάτω φαρμάκια…
Προσωπικά το παραπάνω video (από τη Β΄πατρίδα μου) με γεμίζει ενέργεια…αυτή την ενέργεια που μόνο η φύση μπορεί να σου την δώσει…πάντα μου άρεσαν τα κύματα, ο μανιασμένος αέρας…η αλμύρα…
Είναι ένα ράπισμα ομορφιάς και η μουσική θεία…
Όταν βρεθείς σ’ ένα πέτρινο φάρο, κλεισμένος…δεν έχει σημασία αν και πως βρέθηκες εκεί…μείνε…μείνε μέχρι να περάσει η φουρτούνα γιατί ξέρεις πως θα περάσει… έτσι δεν είναι;
Όταν η καρδούλα πάει να «σπά-σει»…απλά μείνε…μείνε όσο οδυνηρό και αν είναι…μείνε εκεί.
Έχουμε μάθει να τρέχουμε πίσω από την ευχαρίστηση και να αποφεύγουμε τον πόνο…αλλά αν δεν τον αντιμετωπίσουμε μέχρι  τέλους…θα ξανάρθει…

Έτσι και αυτή η γυναίκα με την εκπληκτική φωνή σε μια συναυλία πήγε να τραγουδήσει τον Έρωτα…άλλο ένα τραγούδι για τον χιλιοτραγουδισμένο Έρωτα…
Και ξαφνικά σαν ένα τεράστιο κύμα….Je t’ aime…Je t’ aime… Σ’ αγαπώ…Σ’ αγαπώ… χιλιάδες άνθρωποι δεν την αφήνουν…φωνάζουν… «Σ’ αγαπώ»…και εκείνη λέει: «Με αιφνιδιάσατε» και συγκινημένη τους το ανταποδίδει…
«Σ’ αγαπώ»….και το τραγούδι τελειώνει απλά:
«Βλέπεις σ’ αγαπώ… έτσι».

Γιατί έτσι απλή είναι η Αγάπη.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

33 Responses to Όταν η καρδούλα πάει στα Spa…m!

  1. Καταιγίδα αγάπης μου μυρίζει.Η καρδιά δε χρειάζεται spa για να νιώσει πιο νέο,πιο σφριγηλή.Αρκεί ένα χαμόγελο,ένα ζεστό χάδι.Ακόμα και ένα βλέμμα μπορεί να τα πει όλα.Να την κάνει να αρχίσει ξανά χτύπο ζωηρό.

    Πολλές φορές,όμως,μπορεί να φέρει και πόνο.Μόνο πρόσεξε να μη τον προσπεράσεις.Μπορεί η χαρά να περιέχει γνώση για τη ζωή αλλά στο πόνο κρύβεται η σοφία.Μόνο αν τον εξερευνήσεις θα μπορεσεις να μάθεις να αγαπάς καλύτερα.

    ΝΑ ΖΕΙΣ,ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ,ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ!!!

    Η ΑΓΑΠΗ,ως κινητήριος δύναμη,σου δίνει κίνητρο για να ΖΗΣΕΙΣ και να θέλεις να ΜΑΘΕΙΣ τα πάντα για αυτόν που έχεις δίπλα σου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όχι καταιγίδα…θύελλα Αγάπης…το έπιασες το μήνυμα ΑΦΓ!!!

      Ευχαριστώ και για το τραγούδι…έτσι είναι, η αγάπη είναι παντού!

      ΑΦ…και να έχεις ένα όμορφο Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  2. Ο/Η Margo λέει:

    Τι έκανες μαγισσούλα μου; Πώς τα συνδύασες όλα αυτά;
    Θύελλα στο πρώτο βίντεο θύελλα και στο δεύτερο..

    Μείνε, μείνε στον πόνο..
    Σε κάποιο ανάλογο βίντεο όπως αυτό με το φάρο είναι και ένας άνθρωπος μέσα που τον δείχνει να βγαίνει για λίγο την πόρτα και ξανά μέσα όταν καταπλακώνει τον φάρο το κύμα.. θα μείνει εκεί μέχρι να περάσει..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Margo μου…είμαι της θύελλας σε όλα τα επίπεδα!!!

      Τώρα…όσο για τον άνθρωπο που μπαινοβγαίνει…από τον φάρο έτσι
      πάει…μια έχει λίγο κύμα…μετά μεγαλύτερο κύμα…και μετά η θύελλα…προσωπικά αυτό το μια μέσα μια έξω…μ’ εξαντλεί…γι’ αυτό αφήνω το κύμα να «βαράει» και μένω…μένω…και παρατηρώ…Χαχα ακόμα εκεί είμαι…γιατί ξέρω ότι θύελλα είναι και θα περάσει!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά θυελλώδη! :)))

  3. Ο/Η Margo λέει:

    και η συνέχεια σε αυτό το σχόλιο..
    από την ταραχή το έστειλα πριν την ώρα του:)

    Με τάραξε αυτή σου η ανάρτηση..
    Πολλά πολλά ΑΦ!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο μαγισσούλα μου

  4. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Απλή μεγάλη και δυνατή, με όποια μορφή κι αν μας χαρίζεται.
    Με όποια μορφή κι αν την χαρίζουμε.
    Σε κάνει γίγαντα, μωρό, σοφό και δούλο.

    Φιλιά θαλασσένια.

  5. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    Τέλειο!Πόσο με άγγιξες…
    Σε φιλώ γλυκά, ευχαριστώ.

    Τον φίλο μου το φάρο, τον πιο παλιό
    απ’ όλους μου τους φίλους τον πιο καλό
    μες στο βαθύ σκοτάδι παρακαλώ,
    φέξε τον νυχτωμένο μου μυαλό.
    Φώτισε τ’ όνειρό μου να θυμηθώ
    τη ρότα μου να πάρω, να ξαναβρώ
    να λάμψει σαν αλήθεια, άνοιξε το φως
    συ που ‘σαι τόσο μόνος κι είσαι σοφός.
    (Ορ.Περίδη)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι καλή μου Όλυ…ευτυχώς και έχουμε και αυτόν τον εσωτερικό φίλο…το θέμα είναι να τον ακούμε…

      Τι όμορφο ποίημα… σ’ ευχαριστώ!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά φωτεινά!

  6. Ο/Η jokar λέει:

    Από μικρός προσπαθούσα να μάθω την αλφαβήτα.
    Ανεμώνη, Βουκαμβίλια, Γεράνι, Δενδολίβανο, Εντελβάις,
    Ζουμπούλι, Ηλιοτρόπιο, Θυμάρι, Ιβίσκος, Κ…
    Πάντα ένας Κάκτος δεν μ’ άφηνε να πάω στο λάμδα,
    μπας και γευτώ κάποιον Λωτό.
    Έμεινα αναλφάβητος…

    (Η κάθε νέα σου ανάρτηση καλύτερη από την άλλη τώρα τελευταία, εύγε!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Merci Jean…!!! 🙂

      Χμ…! Έχεις δοκιμάσει να φας Λωτό; Δεν λέω ανήκει στα εξωτικά φρούτα…προσωπικά δεν…
      Όμορφο το ποίημα και ας είσαι αναλφάβητος!!!

      Το τραγούδι του Θηβαίου εξαιρετικό…Ευχαριστώ!

      Bisoudia et bonne nuit! 🙂

  7. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Ax βρε Μαγισούλα τι γίνεται εδώ;;; ποια μανιασμένα κύματα σε χτυπάνε ψυχούλα μου ;;
    Στέλνω δυνατή τη σκέψη να σ’αγκαλλιάσει μέχρι να περάσει η καταιγίδα !

    (μακάρι να μην κατάλαβα καλά και να είναι απλώς μια υπέροχη και πολύ δυνατή ανάρτηση !!)

    πολύ πολύ τρυφερά φιλιά !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Της αρέσουν της μαγισσούλας οι θύελλες ομορφιάς και Αγάπης…

      Η Αγάπη…ασπίδα στα μανιασμένα κύματα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια όμορφα και πολύ τρυφερά! 🙂

  8. Ο/Η dimitrisp λέει:

    «μου διώξαν τους αγγέλους οι σάλπιγγες του τέλους» και τώρα «κύματα πιάνω ταξιδεύω…»
    Καλή εβδομάδα ΑΦ!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Νεράιδο μου για το υπέροχο τραγούδι…δεν το ήξερα και το απόλαυσα!

    Δεν με τρομάζουν τα μανιασμένα κύματα…έχω από πολύ κοντά τους αγγέλους μου!

    Κύματα πιάνω ταξιδεύω και όλο τον κόσμο κυριεύω…

    Να ευχηθώ μια ήρεμη νύχτα…χωρίς πολλά πολλά κύματα! ΑΦ! 🙂

  10. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα…

    πολύ όμορφο και δυνατό το βίντεο. Η δύναμη της φύσης και η απέλπιδη προσπάθεια να την δαμάσουμε… η απολυτότητα. Σίγουρα η καρδιά… σπάει αν κανείς είναι μέσα σε εκείνους τους φάρους, όμως πάντα μου άρεσε παρα θιν αλός με τρικυμία. Συχνά-πυκνά την αφήνω να με αγγίξει με τους αφρους της όταν μου δοθεί η ευκαιρία και βρεθώ σε έρημο γυαλό βαθύ χειμώνα.

    Υπάρχει μια αισιοδοξία μέσα από αυτό, σαν να μας υπενθυμίζει ο δυνατός βόμβος την απέραντη θάλασσα με τη δυναμική της.

    Το δεύτερο περισσότερο συγκινησιακό, με ξάφνιασε ευχάριστα…
    Ιδίως ένα on t’ aime που μου φάνηκε ότι ήκουσα από το κοινό, αλλά δεν είμαι σίγουρος… Φυσικά Lara Fabien….
    (αν και τον καιρό που ήμουν στο Παρίσι μεσουρανούσε η Julie Zenatti.)

    φιλιά, καλό βράδυ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Nikiplos!
      Χμμ! άνισος ο αγώνας…απέλπιδη και η προσπάθεια…έτσι μένουμε ακίνητοι και παρακολουθούμε το καρδιοχτύπι μας!

      A! Oui…Το Je t’ aime του κόσμου, προσωπικά με συγκίνησε
      Θα ακούσω και την πατριώτισσα μου Lulie Zenatti…ευχαριστώ!

      Αφιλιά και καλή μας νύχτα…πια! :)))

  11. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Νοιώθω το αίσθημα που βγάζει η μουσική και η φωνή της τραγουδίστριας κάνε σε παρακαλώ τη μετάφραση να βιώσουμε αυτό το υπέροχο JE T’ AIME.
    10 φεβρουαρίου 2010 έκανα ανάρτηση τους φάρους της Βρετάνης.
    Οι φάροι
    Το σχόλιο μου τότε και τώρα.
    Αν το δείς διαφορετικά είναι ο άγριος βίαιος εναγκαλισμός του παθιασμένου έρωτα….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! μη με βάζεις Μιχάλη μου να μεταφράζω ερωτικά τραγούδια…γιατί τέτοιο είναι και το παραπάνω..
      Το έκανα μια φορά με τον Adamo…αλλά ήταν ειδική περίπτωση!
      Στο τραγούδι με συγκίνησε η τραγουδίστρια που εισέπραξε Αγάπη…εισέπραξε θύελλα αγάπης και το ανταπέδωσε..

      Θα επισκεφτώ και τους φάρους της Β΄πατρίδας μου…όταν σταματήσει το τρέξιμο!

      χα χα προτιμώ τον τρυφερό εναγκαλισμό των φίλων μου!!!

      ΑΦιλιά! :)))

  12. Ο/Η Alouthna λέει:

    Καλή μου φίλη, Μαγισσούλα Αϊναφετς, πόσο χάρηκα που είδα αναρτημένους τους φάρους της Βρεττάνης στο blog σου! Έτσι… γιατί στη γωνιά της γης που ζούμε και τη λέμε Ελλάδα έχουμε την τύχη να έχουμε ένα κλίμα απ’ τα καλύτερα του πλανήτη κι όλο γκρινιάζουμε για τη ζέστη, για το κρύο, για τις πολλές αλλαγές του καιρού -καλά, γενικά γκρινιάζουμε σ’ αυτόν τον τόπο, θα μου πεις. Ξεχνάμε ότι αυτό το κλίμα είναι ευλογία, που μας βοηθάει να χαλαρώνουμε και να μένουμε σε εγρήγορση, σε σχέση μ’ άλλους ανθρώπους στον πλανήτη που ζούνε κάτω από δύσκολες καιρικές -και όχι μόνο- συνθήκες. Σε γλυκοφιλώ -και διαδυκτιακά!
    Alouthna

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα στην αγαπημένη μου Alouthna…μου αρέσει το αλλού για αλλού…χι χι όνομα που διάλεξες!!! :))

    Είδες πόσο απλή μπορεί να είναι η παρουσία σου και από εδώ!!!
    Και οι φάροι της Βρετάνης και όχι μόνο…χάρη σε σένα βρίσκονται αναρτημένοι εδώ με την «θεία» μουσική του Μότσαρτ από το Ρέκβιεμ του…ευχαριστώ και πάλι!!!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια…Αληθινά πάντα! :)))

  14. Ο/Η side21 λέει:

    Αχ αγάπη, αγάπη, αγάπη !!!
    Μέσα απ’ τις θύελλες δοκιμάζεται η ζωή …
    Κι ο πόνος καμιά φορά φύλακας κι οδηγός μας είναι !!!
    Και να θυμάσαι, πάντα μετά τη φουρτούνα έρχεται η μπουνάτσα …
    Σου μιλάει ένα θαλασσινός !!!

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Σιδερή μου…Πάντα- πάντα- πάντα!!
    Πάντα στις θύελλες…γι’ αυτό και μου αρέσουν…
    χαχα…και πόσο κρατάει η μπουνάτσα θαλασσινέ μου φίλε;
    Μέχρι την επόμενη φουρτούνα… το μόνο που αλλάζει, είναι ότι μαθαίνουμε!!! :)))

  16. Ο/Η kryos λέει:

    Αυτό δα έλειπε να σου αρέσουν οι μπουνάτσες μάγισσά μου :))

    Μια θαυμαστή νυχτιά θα ευχηθώ !!!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Γι’ αυτό και σε κάθε μπουνάτσα Ηλία μου…θα ακούω το Ρέκβιεμ του Μότσαρτ μες τον φάρο μου… να μη ξεχνώ!

    Η νυχτιά υπέροχη…χωρίς όνειρα….ευχαριστώ!

    Καλημέρα θα ευχηθώ!!! :))

  18. Ο/Η Hengeo λέει:

    Καιρό έχω να γράψω εδώ..

    Καλή συνέχεια και ΑΦ 😉

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! Γιώργο μου…και εκεί που ετοιμαζόμουν να σου αφήσω μήνυμα στου Νεραιδοσύντροφου…όχι όχι για ξεσκόνισμα…χιχι… αλλά για να σου πω πως όσες φορές έχω μπει στο blog σου και σε διαβάζω ποτέ δεν κατάφερα να σου αφήσω μήνυμα…αυτό το σύστημα σου…δεν με θέλει!!! 😦
    Και έλεγα να πιούμε καφεδάκι…χαχα (!) και να τα πούμε λιγάκι…τίποτα…για οδήγησε με! :))
    Θα ξαναδοκιμάσω….

    ΑΦ και θα περιμένω!!! 🙂

  20. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Ο Βαλάντης, ο μεγηάλος μας χαρταετός, πάντα ήθελε να γίνει φαροφύλακας!!!Είδα την ανάρτηση και το θυμηθηκα. Συγκινείται ιδιαίτερα, όταν βλέπει φάρους!!!¨οσο για την αγάπη;;;Πάω να την ξυπνήσω, γιατί κοιμάται πολύ ώρα!!!Για τη Μυρτώ μιλάω, χιχιχι!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που ο μεγάλος χαρταετός είδε και συγκινήθηκε από τον φάρο!!! …ελπίζω να του τον έδειξες :))
    …και ελπίζω πως μετά την θύελλα να μην άλλαξε γνώμη!

    Και πολλά πολλά ΑΦ στην μεγαλύτερη Αγάπη σας! 🙂

  22. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!
    Το καθένα χωριστά, αλλά και ο ευαίσθητος συνδυασμός τους!
    Στο βιντεάκι όμως πιο πολύ ταυτίστηκα με την ορμητική επέλαση του νερού. Θα ήθελα πολύ να είμαι στο φάρο, μέσα στην αγκαλιά των κυμάτων…
    Εξαιρετική ανάρτηση!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Υπατία!!!
    Α! πολύ χαίρομαι…που σε «έπιασα»…στον φάρο!!!
    Στην επόμενη θύελλα θα πάμε παρεούλα!!! :))

    ΑΦ! και καλή βδομάδα να έχουμε!

Σχολιάστε

