Έτσι απρόβλεπτα ένα πρωί…

«Θεέ μου, πόσο υπέροχη είναι η ζωή ακριβώς εξαιτίας του απρόβλεπτου χαρακτήρα της και εξαιτίας των τόσο συχνών παράξενων και  σίγουρων βημάτων της τυφλότητας μας».

Ένα πρωί ξύπνησα από εκκωφαντικούς θορύβους, εκατοντάδες πουλιά πετούσαν στο πάνω χωράφι.

Στο βάθος ένα τρακτέρ όργωνε το χωράφι και από πίσω του γλάροι και κοράκια μάλωναν για το ποιο θ’ αρπάξει το σκουλήκι ή ότι άλλο έβγαινε από την γη…

«Η ζωή βασικά έχει φτιαχτεί για να μας εκπλήσσει (όταν βεβαίως δεν μας κατακλύζει με φρίκη)».

«Ζούμε τόσο άσχημα επειδή καταφθάνουμε στο παρόν πάντοτε ανέτοιμοι, ανίκανοι και κομματισμένοι».

«Η ζωή προχωρά και πολλούς τους προσπερνά εξ  αποστάσεως και παρακάμπτει αυτούς που περιμένουν».


Μετά από μερικές βδομάδες, από το οργωμένο χωράφι, ξεφύτρωσε η καινούργια ζωή!

«Δεν κάνει να απελπιζόμαστε ποτέ όταν χάνουμε κάτι, έναν άνθρωπο ή μια απόλαυση ή μια ευτυχία, όλα ξανάρχονται ακόμα πιο θαυμάσια. Ό,τι πρέπει να πέσει, πέφτει, ό,τι μας ανήκει παραμένει μαζί μας, γιατί όλα συντελούνται σύμφωνα με κάποιους νόμους που υπερβαίνουν την αντίληψη μας και προς τους οποίους μόνο φαινομενικά αντιφάσκουμε. Οφείλουμε να ζούμε μέσα στον ίδιο μας τον εαυτό και να στοχαζόμαστε τη ζωή ολόκληρη, τα εκατομμύρια των δυνατοτήτων της, την απεραντοσύνη και το μέλλον της, ενώπιον των οποίων τίποτε δεν παρέρχεται ούτε χάνεται».

Ράινερ Μαρία Ρίλκε.

Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ
«Η σοφία του Ρίλκε».
Ανθολόγηση Ulrich Baer.
Μετάφραση Αλεξάνδρα Νικολακοπούλου.
Εκδόσεις Πατάκη.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

60 Responses to Έτσι απρόβλεπτα ένα πρωί…

  1. «Η ζωή κυλούσε… Με το μέτωπο γεμάτο κόμπους ιδρώτα κι ένα φτερό αγριοπερίστερου στο στόμα.
    Η ζωή κυλούσε… Με τις χούφτες ξεχειλισμένες ώριμα κεράσια και τις τσέπες της ποδιάς της μπουκωμένες όνειρα. Πολλά όνειρα. Κόκκινα κι ολόδροσα. Σαν τα κεράσια.»

    «Είναι μερικοί, εκεί κοντά στα μεσάνυχτα, που ξύνουν το σκοτάδι με τα νύχια τους και βρίσκουνε κομμάτια φως.»

    Αφιερωμένο σε εσένα, ένα μικρό απόσπασμα από το βιβλίο «Το Χρώμα του Φεγγαριού»

    με την ευχή να μην πάψεις ποτέ να ξύνεις το σκοτάδι με το μαγικό σου το ραβδάκι..

    ….για τα γεννέθλιά σου.

    Με ειλικρινή αγάπη.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα αγαπημένο Φτερούλι…(σήμερα καθόλου tembelicum)…Τι να πω,τόσα δώρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ξέρεις τι σημαίνει να αισθάνεσαι ότι σου κρατούν το χέρι, ανάλαφρα, τρυφερά…πουπουλένια; Εγώ ξέρω…

      Πολύ όμορφο το αγαπημένο σου κείμενο!

      Έχω πεισθεί πια πως όλοι έχουμε ένα μαγικό ραβδάκι και πολλές φορές έχω αναρωτηθεί γιατί δεν τολμούμε να το χρησιμοποιήσουμε!

      Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!

  2. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΑΓΙΣΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Φτερούλι…σήμερα έχω γεννέθλια…αλλά τελικά είναι γεγονός πως οι μάγισσες καλές ή κακές δεν έχουν ηλικία…γενιές ολόκληρες μεγάλωσαν με μάγισσες στα παραμύθια, έτσι δεν είναι!
      Έχουν ηλικία οι ψυχές όταν καταφέρνουν και αγγίζουν η μια την άλλη ακόμα και μέσα από το διαδίκτυο…αυτό αν είναι μαγικό!

      Ευχαριστώ για τις ευχές…ευχαριστώ που είχες «κρατήσε騻 την ημερομηνία αυτή και πρώτη μου ευχήθηκες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! μέσα από τη καρδιά μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Γλαρένια για τις ευχές!!!

      Δεν θυμόμουν τα κοινά μας γενέθλια…το blog σου γιορτάζει τα 4 του χρόνια και εγώ τα γενέθλια πολλών δεκαετιών…χαχα, έτσι που το γράφω αισθάνομαι αιωνόβια…κάπως έτσι θεωρούνται και οι μάγισσες!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! με πολλές αγκαλιές!

  3. Καλή μου έχεις γενέθλια;Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα καλή μου Στεφανία.

    Κρατάω την τελευταία παράγραφο από την όμορφη ανάρτησή σου.

    !!ΦΑΣΜΑ!! καλή μου κα να χαμογελάς.

  4. Ο/Η Αναστασία λέει:

    «όλα ξανάρχονται ακόμα πιο θαυμάσια», μακάρι Στεφανία μου, μακάρι!

    Εχεις γενέθλια, όπως λεει ο Ιωαννης παραπανω; Αν ναι, χρόνια πολλά μαγισσούλα!

    Υ.Γ. Σου έχω πει πόσο χαίρομαι που σε συναντησα στο blogχάος;

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα ναι Αναστασία έτσι πάει…όλα ξανάρχονται πιο θαυμάσια, μόνο που θέλει πολύ υπομονή και εμείς την έχουμε!!!

      Ευχαριστώ για τις ευχές…μένουν στην καρδιά μου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και πολλά πολλά χαμόγελα!

      ΥΓ…Εμ! είδες το blogχάος έχει αυτά τα μαγικά!

  5. Ο/Η newagemama λέει:

    Μαγισούλα μου φτιαξες τη μέρα! Πόσο όμορφα και ενθαρρυντικά λόγια για τη ροή της ζωής που μας συνεπαίρνει κάθε στιγμή, ακόμα κι όταν προσωρινά χάνουμε το βήμα μας!

    http://newagemama.com

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Την μέρα μου New age μανούλα, μού την «έφτιαξαν» οι φίλες και οι φίλοι μου και σας ευχαριστώ!

      Σ’ ευχαριστώ και για τις όμορφες ευχές σου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς!

  6. Ο/Η Χριστίνα λέει:

    Μαγισσούλα, πολύ πολύ όμορφο, αισιόδοξο και δυνατό το κείμενο του Ρίλκε «να στοχαζόμαστε τη ζωή ολόκληρη, ….. την απεραντοσύνη και το μέλλον της, ενώπιον των οποίων τίποτε δεν παρέρχεται ούτε χάνεται”
    Χρόνια σου πολλά, χαρούμενα, ξένοιαστα και πάντα να μας ταξιδεύεις με το ραβδάκι σου στα ..μαγικά μονοπάτια της ψυχής που τόοοοσο έχουμε ανάγκη !!
    Με πολλή αγάπη.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κουμπαρούλα ευχαριστώ…ευχαριστώ για τις ευχές!

      Ναι ανακάλυψα τα κείμενα του Rilke τελευταία, ήξερα μόνο τα ποιήματα του…είναι πολύ καλός!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια αισιόδοξα…όσο μπορούμε!

  7. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Χρόνια σου πολλά και καλά!
    Να είσαι χιλιόχρονη, καλόχρονη και πάντα αισιόδοξη!
    Φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Έλενα μου μέσα από την καρδιά μου για το πέρασμα σου από εδώ και για τις τρυφερές σου ευχές!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά πάντα αισιόδοξα, εξάλλου τα φιλιά δεν μπορούν να είναι αλλιώς!!!

  8. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Ε! χρόνια πολλα και ευτυχισμένα ήρεμα και μαγικά και δημιουργικα γεματα ευωδιές και αγαάπη πολλή αγάπη και καλούς ανθρωπους τι να σου αφιερωσω όλο το youtube για πάρτη σου σήμερα φιλάκια και ελπίζω να τα πούμε σύντομα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Μαρία…ΦΕΜ…Φεγγαρένια Επί της Μουσικής!!!!!!!!!!!!!!!
      Χαίρομαι για την αφιέρωση αλλά πιο πολύ χαίρομαι για τις super photo που μου έστειλεν…κάποια στιγμή με την άδεια σου θα σου αφιερώσω μια ανάρτηση!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! ευωδιαστά, ήρεμα και μαγικά!

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        εννοειται πως την εχεις την αδεια μου μαγισσούλα με τιμα και η μόνο η πρόταση. και ευχαριστω για τα φιλάκια εχουν μαγικες ιδιοτητες και πάντα είναι πολύτιμα.

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Οκ! Φεγγαρένια…
          Άρα μέσω mail θα συνεννοηθούμε…θα σου στείλω το κείμενο που θέλω ν΄ αναρτήσω και εσύ θα κάνεις ως ειδική ΦΕΜ την μουσική και φωτογραφική επένδυση με δικές σου φωτογραφίες και μουσικές!!!

          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μαγικά!!!

          ΥΓ: Θα πάω στο μαγικό μας λεξικό και στο ΦΕΜ θα προσθέσω: Φ=Φωτογραφική Ε=επένδυση…Μ=Μαρίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Χρόνια Πολλά καλή μας ‘Αιναφετς, υγεία και χαρά στο σπιτικό σου πάντα, να δείς την οκογένειά σου όπως επιθυμείς, και να σε χαιρόμαστε και μεις, να μας χαρίζεις την καλοσύνη σου και να μοιράζεσαι τις σοφές σκέψεις σου πάντα μαζί μας……πάρα πολλά φιλιά και αγάπη σου στέλνω :-)))))**

  10. Ο/Η trelokomeio λέει:

    ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!!!!
    οι μάγγισες πάντα μου άρεσαν, γιατί έχουν φοβερή δύναμη και ξέρουν να δαμάζουν το σύμπαν για να πετύχουν το σκοπό τους!!!
    η αγαπημένη μου μάγισσα ήταν η κίρκη που έκανε τα αρσενικά σε γουρούνια!! πολύ μπροστά για την εποχή της…
    αιναφετσ μου να εισαι πάντα χαρούμενη και να μην μασάς τίποτα.
    πολλά φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Βίκυ μου….τι όμορφα που θα ήταν τα Τρελοκομεία αν είχαν έστω και κάτι από σένα!!!!!!!!!!!!!!!!
      Τώρα αν θέλεις να γελάσεις πήγαινε στο blog του Παραμυθά δέβασε την αφιέρωση που έβαλε για τα γενέθλια μου…διάβασε πρώτη πρώτη την μάγισσα Κίρκη στα σχόλια του που είναι εξαιρετική blogger και γράψε μου γενικές μου εντυπώσεις στο mail μου…Χμ! έχουμε πολλά να πούμε τα δυο μας…(!!!)

      ΑΑΑΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και ευχαριστώ για τις ευχές!

  11. Ο/Η jokar λέει:

    Πολύχρονη, μαγική και τρισευτυχισμένη!!!

    «Αποφάσισα να ζω, άκουσέ με
    για την πορεία της καρδιάς εξάντα άστρα δεν με ορίζουν
    κι ούτε δεμενο σε κατάρτι ορθό αυτιά μου ταλανίζεις.
    Τα όνειρά σου σταματάς, πάντα χαράζεις μια γραμμή
    μα ήταν αργά όταν μου ‘λεγες «ποτέ να μην περάσεις»

    Αποφάσισα να ακούω, νιώσε με
    τη δυνατή σου ανάσα πνοή να δίνει στην ξέπνοη δική μου
    τον οδυρμό ενός λυγμού που σπάραζε λαβώνοντας τα στήθη μου
    ένα χαμόγελο που στόλισε με κρόσια της κομπορρημοσύνης μου χαλιά
    σιωπής και ψυχής τις νότες που σ’ ένα όργανο ακούγονται ηχηρά.

    Αποφάσισα να νιώθω, κοίτα με
    μακριά από γραμμές κι ορίζοντες, ξένος από οριοθετήσεις γραμμικές
    θα κάτσω διψασμένος στο τραπέζι σου, για ελεημοσύνες χέρι θα σου απλώσω
    εμένα τον επαίτη, τον χαμερπή, τον κίβδηλο πλάι πώς τόλμησες κοντά σου να σιμάσεις
    πώς τώρα ψάχνεις για όρια, για γραμμές, για να τον ξαποστείλεις;

    Αποφάσισα να κοιτάω, γράψε με
    Κοιτώ εικόνες που έχουν ζωγραφιστεί από ταλαντούχα ζωογόνα χέρια, σαν τα δικά σου
    να κοιτάω βαθιά μέσα σου γιατί ξέρω ότι επιτέλους το βλέμμα καρδιάς ανταλλάσει χειραψίες δυνατές,
    να αρμενίζω στενοσόκακα κρατώντας σου το χέρι, σε λεωφόρους διάπλατες εσύ είσαι το αστέρι,
    κλείνω τα μάτια κι έρχεσαι σαν λαβωμένο όνειρο πάλι στην αγκαλιά μου.

    Αποφάσισα να γράψω και να πολεμήσω,
    τις λεπτές κόκκινες γραμμές, τις οριοθετήσεις, τις σκέψεις, τη λογική, τους φόβους, τα διλήμματα, το χθες…

    Αποφάσισα να γράψω και να υμνήσω,
    τον έρωτα, το διακαές, το σήμερα , το τώρα, τα φτερά, τη λύτρωση, την έκσταση, τη χαρά, την αγαλίαση, όλα αυτά που μας ζωγραφίζουν τον καμβά του αύριο…

    (Υ.Γ. θα πάρεις το δώρο σου σύντομα);-)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jean μου,
      Και ένα τεράααααααααααααααααααααααααααστιο Merci beaucoup….το ποιητικό σου elan*…με σκλάβωσε!

      Bisoux! καρδιάς!

      *Για την ορθογραφία…δεν βάζω το χέρι στην καρδιά!

  12. Ο/Η Μάγισσα Κίρκη λέει:

    Κοριτσάρα μου-εκτός του ότι έμαθα πως μπροστά στον άντρα σου είσαι πιπίνι χεχε!-έμαθα πως έχεις τα γενέθλιά σου και πέρασα να σου ευχηθώ να΄σαι πάντα γερή χαμογελαστή και κυρίως τόσο καλόκαρδη όσο σε έχω γνωρίσει έστω και διαδικτυακά.Η ζωή να σου χαρίζει μόνο χαρές! (έχουμε πήξει στον Αιγόκερω ή μου φαίνεται;!) :p
    Να τα εκατοστήσεις και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η Αιγοκερίνα Άιναφετς…ευχαριστεί την (ζώδιο ?) Κική- Κίρκη, τρομερή και φοβερή συνάδελφο-μαγισσούλα-μελλοντική…(?)…μανούλα, για την «εν γένη» θηλυκού γένους υποστήριξη και φυσικά, φυσικά δια τας από καρδίας ευχάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      AΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι από την πιπίνι συνάδελφο!

  13. Ο/Η Evi λέει:

    Χρόνια σου πολλά καλή μου Νεράιδα!! Να ‘σαι γερή, δυνατή και ευτυχισμένη!!
    Φιλιά πολλά

  14. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Εγώ δεν έχω πολλά να πω εδώ -Χρόνια Καλά, Πολλά, χαρούμενα, γεμάτα αγάπη και χαμόγελα ας είναι
    και γλυκά, κι ευτυχισμένα
    κι όμορφα
    και τρυφερά
    και τα υπόλοιπα θα… τα βρούμε στην πορεία 😉

    Φιλιά Πολλά αγαπημένη μας μαγισσούλα!!!

  15. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Σούπερ ντούπερ οι φωτό!Πρέπει να είναι υπέροχοα να τρέχεις μέσα σε όλα αυτά που βλέπει το μάτι σου…είτε με πόδια σου…είτε καβάλα στ άλογο της φαντασίας!

    Η φύση πάντα είναι απόβλεπτει ίσως καταμια έννοια όπως ο άνθρωπος..ίσως με την διαφορά οτι ο δεύτερος δεν μπορεί να σκεφτεί πάντα σωστά και λογικά!

    «Δεν κάνει να απελπιζόμαστε ποτέ όταν χάνουμε κάτι, έναν άνθρωπο ή μια απόλαυση ή μια ευτυχία, όλα ξανάρχονται ακόμα πιο θαυμάσια»
    ναι..αλλά πάντα χάνεις και ένα κομμάτι απ σένα…το καινούργιο(κομμάτι) που θα βρείς..δεν θα ταιργιάξει όμοια…ίσως για αυτό πάντα κάτι θα υπάρχει εκεί…που δεν υπήρχε πριν!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γιάσου Φωτεινό μας * με τα όμορφα βαθυστόχαστα σχόλια σου!!!

      Όμορφα τα λες…
      Δεν υπάρχει αλλά…όταν κάτι πάει…πάει!
      «Εμείς» προχωράμε και έτσι επιτρέπουμε στο καινούργιο να γεννηθεί!!!

      Ουάαααααααααααααααααααααου! Τέτοια να λέμε…τέτοιες μέρες και να είμαστε χαρούμενοι και χαμογελαστοί!

      Ευχαριστώ για τα Χρόνια πολλάααααααααααααααα!

      ΑΦ…αμπελοφιλοσοφημένα και αγαπουλιάρικα…χιχι!

      • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

        Τσούπ! Να μαι και γω…είδα πάλι φώς και ήρθα… 😛

        Πάντα υπάρχει ένα αλλά λένε….Όσο για το αν στο συγκεκριμένο υπάρχει ή όχι…ακόμα δεν μπορώ να το καταλάβω…να το κατανοήσω…να το δεχτώ και να πάω παραπέρα….δεν ξέρω τι είναι αυτό ακριβώς που μου διαφέυγει…αλλά στο βάθος πάντα πονάει….

        Τεσπα…ίσως κάποια μέρα να είναι αλλιώς…

        Πολύ μ άρεσαν αυτά τα ΑΦΦΦ αμπελοφιλοσοφημένα και αγαπουλιάρικα…
        Ανταποδίδω και προσθέτω ζουπιχτές αγκαλίτθεθ ιδανικές για κάθε περίπτωση! 😛 😛

  16. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Και μην ξεχνιόμαστε………

    Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α Α Α ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
    Εύχομαι πάντα χαρές,υγεία,ευτηχία,αγάπη,χαμόγελα και φυσικά τι άλλο……σκανταλιές και τρέλες! 😉 🙂 😉 😀 😉

    Φιλιάαααααααααα και αγκαλίτσες απ μέσα απ την καρδια μου!

    Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α Α Α ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

  17. Ο/Η marilia λέει:

    Να ζήσεις, Άιναφέτς μας
    και χρόνια πολλά!
    Μεγάλη να γίνεις
    με… φούξια μαλλιά!
    Παντού να σκορπίζεις
    πολλά ΑΦφφφφφφφφιλιά
    και όλοι να λένε
    «Τι σκίτσα είν’ αυτά!!!»

    Εεε, το μαρτύρησε κάποιος, και είπα να ευχηθώ! Να τα χιλιάσεις! Υγιής, ευτυχισμένη, δημιουργική, με αστείρευτες μαγικές δυνάμεις, όλες στην υπηρεσία της Αγάπης!

    Σνουποφιλάκι σβουριχτό! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαριλία, γλυκιά μας δασκαλίτσα!
      Ανταποδίδω το σβουριχτό Σνουποφιλάκι με ένα τεράστιο:
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι νεανικότατο…άκου 72…τσ τσ τσ!

      Χιχι…πολύ μου άρεσε το ποιητικό σου ταλέντο!!!

      Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω για τα χρόνια πολλά!!!

      ΥΓ…Και για να μη ξεχνιόμαστε…Η επιβίωση μου…οφείλεται στις μαγικές δυνάμεις που αντλώ ΚΑΙ από τους φίλους μου!

  18. Χρόνια πολλά!
    Να σε χαιρόμαστε!
    Φιλιά πολλά(όλα Α) από τον νεράιδο και διαδικτυακό σου κηπουρό 🙂

    υγ κάθε ανάρτηση και καλύτερη…λα!λα!λα!λα!λα!λα!»και όλοι να λέμε να! μία σοφή (μάγισσα)…»

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι…ναι Νεράιδο μου…χαίρομαι όταν με χαιρόσαστε!!!

      Τεσεκέρ ιντέμ για τα χρόνια πολλά…μισώ τα Τούρκικα σίριαλ…και δεν ξέρω πως λένε τα χρόνια πολλά στην γλώσσα τους ούτε μ’ ενδιαφέρει να μάθω…πάντως ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

      Πολλά ΑΦ στον Νεραιδοκηπουρό ΜΟΥ από την ΚΜΝΒ!

      ΥΓ. Φαντάσου…λέω τώρα, τα παιδιά μας να διάβαζαν τα σχόλια μας…απαπαπαπαααααααααααααα…άντε μετά να σε πάρουν στα σοβαρά!

  19. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου αγαπημένη χρόνια σου πολλά και μαγικά!
    Σήμερα επέστρεψα και έτυχε να είναι και τα γενέθλιά σου, τυχαίο;
    Σίγουρα όχι:)
    Μα η χαρά μου είναι διπλή γιατί σήμερα έμαθα πολύ καλά νέα για ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο που κινδύνεψε και είχα την αγωνία του.
    Σίγουρα δεν πρέπει να απελπιζόμαστε όταν χάνουμε κάτι/κάποιον, όμως αν μπορούμε με την δύναμη της ψυχής μας να το κρατήσουμε κοντά μας τότε είναι καλύτερα και όλα γύρω μοιάζουν θαυμάσια:)

    Σε χιλιοφιλώ αληθινά:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! Μα φυσικά τίποτα πλέον δεν είναι συμπτωματικό Margo μου…χι χι…αυτό το «τυχαίο» της διαφήμισης ταιριάζει και σε μας τις μαγισσούλες…παρόλο που έχει χιλιοφορεθεί!

      Χαίρομαι που η επιστροφή σου στο νησί σου έφερε και όμορφα νέα, πάντα τέτοια εύχομαι!

      Ευχαριστώ για τις ευχές μαγισσούλα της καρδιάς μου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλί από το μαγικό μολύβι!

  20. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Mαγισούλααααααααααααααα μόλις είχα φωτογραφήσει ακριβώς τέτοια πουλια ,μπαίνω και βλέπω τα δικά σου κι ανοίγω ένα χαμόγελο ναααααααααααααααα !!!!!! Σου έχω ένα ολόοοκληρο παραμύθι κι ας μην θυμόμουν ακριβώς τα γενέθλιά σου ( ε δεν είμαι και ξουραφόφτερο !!! καλά αυτό δεν το πιάνει κανείς !!)
    Να πετάς πάντα στους φωτεινούς ορίζοντες της άπειρης ομορφιάς της ψυχής , και μια μεγάλη «φτερωτή» παρέα να σε ακολουθεί και να σε στηρίζει στα μαγικά ταξίδια !!!
    Χίλλια γλυκά ολόδροσα αγαπησιάρικα φιλιάααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα !!!!

    και πέρνα να παραλάβεις το δώρο σου (πάνω δεξιά !!!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είπαμε δεν είπαμε Ξωτικούλι…εδώ μέσα είναι το «άνδρο» των μαγισσών, των ξωτικών, των αρσενικών και θηλυκών νεράιδων, των αερικών και των πάσι φύσεως μη σοβαροφανών μπλογκόφιλων!!!

      Αχ! και χίλια ευχαριστώ για τις μαγικές ευχές…όταν βγαίνουν και από το στόμα ενός Ξωτικού…ουυυυυυυυυυυυυυυ! έχουν άλλη αξία!

      Καλέ…το πήρα το δώρο μου…το Παραμυθένιο…πριν απαντήσω στο σχόλιο σου και πολύ πολύ σ’ ευχαριστώ!

      Απαπαπα! Αχ! αν μας διάβαζαν το παιδάκια μας…χιχι…τι θα έλεγαν!
      Τα δικά μου βαριούνται να διαβάσουν γενικά οτιδήποτε…ουφ! την γλυτώσαμε!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια αγαπουλιάρικα !!!

  21. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Κάτι τέτοιες αναρτήσεις κάνεις Αγαπημένη μας Μάγισσα και μας φτάνεις στα σύννεφα , εμάς τους ταπεινούς χαρταετούς!!!!!!!!
    Αυτό το κείμενο ήταν πραγματικό ένα εξαιρετικό μαγικό φίλτρο στην κατάλληλη δόση για να αισιοδοξούμε και να χαιρόμαστε τη ζωή, μέχρι την τελευταία σταγόνα-που λένε!!!!!
    Δεν ήξερα για τα γενέθλια!!!!!!!!!!!!
    Χρόνια Πολλά , να είσαι πάντα καλά, σε αγαπάμε πολύ και πάντα τέτοια!!!!!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και πιο πάνω από τα σύννεφα Χαρταετοί μου που τι υπάρχει;
      Η μαγεία…αυτή την μαγεία μοιραζόμαστε Βάλια μου!

      Ευχαριστώ…και πάλι ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και στην Μυρτούλα μου!

  22. Ο/Η koufetarios λέει:

    Μου θύμισες μία πρόσφατη συγκλονιστική εμπειρία που είχα με τη φύση κατά τη διάρκεια μιας σιωπηρής αλλά δημιουργικής και γεμάτη συλλογισμούς,ημέρας… Καλώς σας βρήκα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταρχάς Κουφετάριε, καλώς όρισες στο σπιτικό της πάρε-ούλας!!

      Επίσης καλώς όρισες στη μπλογκογειτονιά…επισκέφτηκα το κουφετόσπιτο σου πριν σου απαντήσω…είδα πως έχουμε κοινούς φίλους και κοινά αγαπημένα θέματα…θα επανέλθω να σε περι- διαβάσω…μια και οι αναρτήσεις σου (μεγαλούτσικες!) σηκώνουν μουσικούλα με κρασάκι…αφού ούτε καπνίζω, ούτε καφέ πίνω!

      Καλή και δημιουργική δύναμη θα ευχηθώ με πολλά χαμόγελα!

  23. Ο/Η Hengeo λέει:

    Όντως η ζωή είναι τόσο απρόβλεπτη, και χρειάζεται πολλή υπομονή και θάρρος για να μην σου ξεφύγει. Τον τελευταίο καιρό ζω μία τέτοια απρόβλεπτη εμπειρία, που μάλλον μου ξέφυγε, αλλά ελπίζω στο όλα ξανάρχονται..

    Καλή χρονιά και πολύχρονη! 😉

    ΑΦ!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν υπάρχει περίπτωση Γιώργο μου, να σου ξεφύγει το οτιδήποτε…Για κοίτα καλύτερα….εκεί είναι!!!

    Ευχαριστώ για τις ευχές!!!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά μαγικά και απρόβλεπτα!

  25. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Xρόνια Πολλά και ευτυχισμένα.
    Μια απορία έχω πως το ξέρανε ότι έχεις γενέθλια δεν το είδα στην ανάρτηση.
    Ηρθε η εποχή του ότι έσπειρες θα θερίσεις,σου εύχομαι καλή σοδειά.

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Μιχάλη μου!!!
    Χαχα…θέτεις ένα σοβαρό μπλογκο-ερώτημα…και εδώ κρύβεται η γοητεία του blogging!!!
    Υπάρχουν άτομα εδώ που είχαν σημειώσει την ημερομηνία των γενεθλίων μου από πέρσι, γιατί μου είχαν κάνει έκπληξη κάποιοι κοντινοί φίλοι…με μπλογκο-τούρτα!
    Άλλοι πάλι το θυμήθηκαν γιατί τα γενέθλια τους έπεφταν πολύ κοντά στα δικά μου και άλλοι πάλι όπως η «Γλαρένια» τύχαινε να γιορτάζουν την ίδια μέρα τα γενέθλια του blog τους….αυτό που λέμε συνειρμοί!
    Σε όλες τις περιπτώσεις το να σε θυμούνται και να σου στέλνουν τις ευχές τους με άγγιξε αφάνταστα…όλες οι ευχές όταν βγαίνουν από την καρδιά, αγγίζουν…γι’ αυτό και σ’ ευχαριστώ!

  27. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Αιναφετς είμαι ο νέος αναγνώστης και φίλος της Αριάδνης
    σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και που εκτιμάς το καλό χιούμορ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ εστω και με καθυστέρηση δεν γνώριζα ότι ειχες γενεθλια,να είσαι πάντα δυνατή με υγεια-ευτυχία-γαλήνη-αρμονία,και πάντα να σε προστατευει εσενα και την οικογένεια σου ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ.
    Πάει μία Κύρια στο εστιατόριο. Της φέρνουν τον κατάλογο και της λέει το γκαρσόνι:
    – Τι θα θέλατε παρακαλώ!
    – Μία μακαρονάδα.
    Φέρνει το γκαρσόνι τη μακαρονάδα. Τρώει η κυρία την μακαρονάδα και φωναζει το γκαρσόνι.
    – Παρακαλώ!
    – Μία μουσακά.
    Φέρνει το γκαρσόνι τον μουσακά. Τρώει η κυρία και φωναζει πάλι το γκαρσόνι:
    – Το γκαρσόνι τώρα έκπληκτο: Πρακαλώ κυρία μου πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω!
    – Μια κοκκινιστό με πατάτες.
    Φέρνει το γκαρσόνι το κοκκινιστό με τις πατάτες.
    Τρώει η κυρία και φωναζει πάλι το γκαρσόνι.
    Έρχεται το γκαρσόνι που αυτή τη φορά τα έχει χαμένα τελείως.
    Και τότε κυρία με ένα αμήχανο και μαζί γλυκό ύφος λέει στο γκαρσόνι.
    Παιδί μου.. επειδή κάνω δίαιτα, μία coca cola light.
    Ετσι για να σου ανεβάσω λίγο την διάθεση σου
    Καλό βραδυ!!!
    MAKIS.

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς ήρθες Makis με τα ωραία σου…αλλά πέρνα από την νέα ανάρτηση…όπου πρωταγωνιστεί ένα από τα καλά σου ανέκδοτα…παρόλο που ο άνδρας μου…δεν γέλασε καθόλου!
    Ευχαριστώ για τις ευχές!
    Καλό σου βραδάκι!

  29. Ο/Η nikiplos λέει:

    «Θεέ μου, πόσο υπέροχη είναι η ζωή ακριβώς εξαιτίας του απρόβλεπτου χαρακτήρα της και εξαιτίας των τόσο συχνών παράξενων και σίγουρων βημάτων της τυφλότητας μας»

    αυτή η φράση συμπυκνώνει όλα… μα όλα…

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Nikiplos!
    Ναι η ζωή είναι υπέροχη…και ας πορευόμαστε στα τυφλά…προσωπικά μου αρέσει το απρόβλεπτο και ας είναι τις περισσότερες φορές οδυνηρό!
    Χαίρομαι όταν έτσι απρόβλεπτα εμφανίζεσαι σε παλιά ανάρτηση!

    Να χαμογελάς! 🙂

  31. Παράθεμα: Πόσο παράξενο… | Άιναφετς

Σχολιάστε

