Και μια ιστορία…»μη σου λάχει»!

Τα γενέθλια μου στις 12 και οι δυο τελευταίες αναρτήσεις του Νεραϊδοσυντρόφου Παραμυθά στο blog του αφιερωμένες στα γενέθλια της Άιναφετς , μού άφησαν μια χαρούμενη διάθεση. Πάνω σ’ αυτό έλαβα και άκρως χιουμοριστικά mail από τις φίλες μου και έτσι αποφάσισα να γράψω μια ιστορία- ανέκδοτο.
Το «τυχαίο» της ιστορίας ήταν που αυτή την ιστορία την έστειλε ο Makis στις 12 του Γενάρη την μέρα των γενεθλίων μου στο blog τής Ariadni.

Πρώτα θα φτιάξω ατμόσφαιρα, σχετική…

Τα αξέχαστα γενέθλια!
Πριν από δύο εβδομάδες ήταν τα 45α γενέθλια μου και δεν αισθανόμουν ιδιαίτερα καλά γι αυτό κατέβηκα να πάρω το πρωινό μου ξέροντας ότι η γυναίκα μου θα μου έφτιαχνε το κέφι με τις ευχές της και ίσως και με κάποιο δώρο.
Όχι μόνο δεν μου ευχήθηκε, δεν είπε ούτε “καλημέρα”! “Καλά να πάθεις, που ήθελες και παντρειές”, σκέφτηκα. Παρηγορήθηκα όμως γιατί φανταζόμουν ότι τα παιδιά θα το θυμόντουσαν. Τα παιδιά όμως κατέβηκαν για πρωινό και δεν είπαν λέξη.
Όταν έφτασα στο γραφείο, ήμουν τελείως πεσμένος και απογοητευμένος. Καθώς έμπαινα, η γραμματέας μου η Τζάνετ μου είπε, “Καλημέρα κύριε διευθυντά, Ευτυχισμένα Γενέθλια.” Αισθάνθηκα καλύτερα, κάποιος τουλάχιστον με θυμήθηκε. Δούλεψα μέχρι το μεσημέρι. Κάποια στιγμή, η Τζάνετ μου χτύπησε την πόρτα και είπε, “Ξέρετε, έξω έχει υπέροχο καιρό και μια και είναι τα γενέθλια σας, τι θα λέγατε να πηγαίναμε για γεύμα οι δυο μας;”
“Αυτό είναι η καλύτερη ιδέα που άκουσα σήμερα. Πάμε”. Πήγαμε για φαγητό. Δεν πήγαμε εκεί που τρώγαμε συνήθως αλλά σε ένα μικρό απομονωμένο μέρος στην εξοχή. Πήραμε δύο μαρτίνι και απολαύσαμε φοβερά το γεύμα μας. Κατά την επιστροφή μου είπε, “Μια τόσο όμορφη μέρα δεν χρειάζεται να επιστρέψουμε στο γραφείο, έτσι;”
“Υποθέτω πως όχι” απάντησα εγώ. “Πάμε στο διαμέρισμά μου”, μου είπε εκείνη. Φτάνοντας στο διαμέρισμα μου είπε, “Κύριε διευθυντά, αν δεν σας πειράζει, θα πάω στο υπνοδωμάτιο να βάλω κάτι πιο άνετο.”
“Βεβαίως”, απάντησα ενθουσιασμένος.
Πήγε στο δωμάτιο και μετά από κανένα πεντάλεπτο, βγήκε κρατώντας μια τούρτα γενεθλίων, ακολουθούμενη από τη γυναίκα μου, τα παιδιά, και ντουζίνες ολόκληρες από οικογενειακούς φίλους. Όλοι τραγουδούσαν το τραγουδάκι των γενεθλίων… και εγώ καθόμουν εκεί, στον καναπέ… θεόγυμνος.

Προσέξτε Κύριοι γιατί ποτέ δεν ξέρετε τι μπορεί να συμβεί στα γενέθλια σας!

Και με αυτό το χαρούμενο και όλο νόημα τραγουδάκι του Γιάννη Λογοθέτη θα κλείσω αυτή την «μη σου λάχει» ιστορία!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

26 Responses to Και μια ιστορία…»μη σου λάχει»!

  1. Ο/Η MAKIS λέει:

    Είσαι Φ Ο Β Ε Ρ Η!!!!!Τελικά έχεις απίστευτο χιούμορ με πικάντικο Αγγλικό αυτοσαρκασμό.
    Σαφως και δεν ξέρω τι σου συνέβη,αλλά απο τι βλέπω απο την ανάρτηση σου κάτι δεν παει καλά και αμα κάνω λάθος θα ήθελα να με διορθώσεις.
    Μια γυναίκα συγχωρεί τα πάντα, εκτός από το να μη τη θέλουν.
    Οι γυναίκες είναι πιο έξυπνες από τους άντρες επειδή ξέρουν λιγότερα και καταλαβαίνουν περισσότερα.
    Η σοβαρότητα των γυναικών είναι κάτι που τους ταιριάζει και τους
    μεγαλώνει την ομορφιά.
    Όταν η γυναίκα ζητάει συμβουλή, στην πραγματικότητα δε θέλει συμβουλή,αλλά συνομιλητή.
    Μην ψάξεις ποτέ να βρεις κάτι τέλειο για να το αγαπήσεις. Αγάπησε κάτι ατελές και τελειοποίησε το με την αγάπη σου!
    Οι γυναίκες προτιμούν να είναι όμορφες παρά έξυπνες, γιατί οι ηλίθιοι άνδρες είναι πολύ περισσότεροι από τους τυφλούς.
    Και καλή μου Αιναφετς θα κλεισω πάλι με ενα φοβερό ανεκδοτο γαι να σε ανεβάσω στα ΥΨΗ!
    Μια γυναίκα είναι στο σπίτι της, στο κρεβάτι με τον καλύτερο φίλο του άντρα της. Ενώ είναι αρκετή ώρα εκεί, ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο. Το σηκώνει λοιπόν εκείνη :
    – Εμπρός;…. Α, γεια σου. …. Είμαι τόσο χαρούμενη που τηλεφώνησες. … Αλήθεια; … Πολύ ωραία … Είμαι τόσο χαρούμενη για σένα… Πρέπει να είναι πολύ συναρπαστικό… Περίφημα… Εντάξει… ‘ντε γεια.
    Κλείνει το τηλέφωνο και τη ρωτάει ο φίλος της:
    – Ποιος ήταν στο τηλέφωνο;
    – Ο άντρας μου ήταν, λέει εκείνη, και μου έλεγε τι ωραία που περνάει σε αυτό το ταξίδι με το ιστιοπλοϊκό μαζί σου…
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!Καλό;;;
    MAKIS.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γειά σου Makis με τα ωραία σου!!! 🙂

      Όλα πάνε καλά…θα το διαπιστώσεις και μόνος διαβάζοντας το blog του Παραμυθά-Νεραιδοσυντρόφου μου…μπορείς να μπεις και από εδώ! 😉

      Πολύ καλό και το τελευταίο…με απογείωσε!!! 😆

      Τελικά το χιούμορ αλλά πιο πολύ ο αυτοσαρκασμός είναι αυτό που μας σώζει…έτσι δεν είναι…αλλά με μέτρο;
      Τώρα το Εγγλέζικο…σε τι διαφέρει από το Γαλλικό, αφού είμαι κατά το ήμισυ Γαλλίδα;

      Από μικρό παιδί άκουγα τον πατέρα μου να λέει ανέκδοτα…ως γιατρός έχει απίστευτο χιούμορ, αλλά είναι Κωνσταντινοπολίτηης! 🙂

      Καλό βραδάκι θα σου ευχηθώ! 🙂

      • Ο/Η MAKIS λέει:

        Μπράβο για την θετική ενέργεια που έχεις,και για το χιούμορ που διαθέτεις,τώρα εξηγουνται όλα,αφου ο πατέρας σου ήταν METR
        του καλου και ποιοτικου χιουμορ.Και πάντα όλα με μέτρο.
        Οι Αγγλοι είναι οι μοναδικοι στο κόσμο που κάνουν αυτοσαρκασμό
        και τα βλέπουν κάπως όλα σφαιρικά.Αυτή είναι η διαφορά απο τα άλλα εθνη.
        Καλό βράδυ καλή μου Μάγισσα!!!
        MAKIS.

  2. Ο/Η sea4 λέει:

    Τστστστστςςςςςς…. ετοιμοπόλεμος και πολύ γρήγορος ο μεσιέ…
    😉

    Καλή Κυριακή!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Κι άλλη ιστορία «μη σου λάχει»
    Ο άνδρας είναι σε δωμάτιο ξενοδοχείου με την φίλη του.
    Χτυπάει το κινητό του και η γυναίκα του τον ρωτά: -τι κάνεις, που είσαι;
    Εκείνος βγαίνει στο μπαλκόνι να ακούγεται φασαρία και της λέει: -στο αυτοκίνητο, έχει τρελή κίνηση και έχω αργήσει στο γραφείο
    Και η γυναίκα του λέει: -κορνάρισε.

    Δεν ξέρω τι έχασα και αντί ευχών λέμε ανέκδοτα, αλλά αυτό μου ήρθε.

    Φιλιά μαζί με πολλές ευχές.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Υπάρχει ωραιότερο πράγμα από το να γελάμε παρέα, Θαλασσένια μου; 😀

      Εξάλλου όλη αυτή η καλή διάθεση ξεκίνησε την μέρα των γενεθλίων μου και ξέρεις τι λένε: «Όπως είναι η μέρα των γενεθλίων σου έτσι θα είναι και όλη η χρονιά»…Χμ! 😆
      Πολύ μου άρεσε το δικό σου ανέκδοτο, το διάβασα και στον Νεραιδοσύντροφο και γέλασε! 😉
      Πάντως ο τύπος στο δικό σου ανέκδοτο, αντί να κωλώσει, θα μπορούσε να πει: «Και να κορνάρω τι θ’ αλλάξει, σιγά μην αλλάξει κάτι»! χαχα! 🙂

      Ευχαριστώ και για τις ευχές!
      ΑΦ! Από τα ανεμοδαρμένα ύψη! :rol:

  4. Θα επακολουθήσει και η δραματική συνέχεια του εν λόγω ιλαρού πονήματος;

    Η δεύτερη ευχάριστη έκπληξη στην παρούσα ανάρτηση ήταν η καλλιφωνία του Γκιωνάκη.Δεν τον είχα ακούσει,ξανά,να τραγουδάει και κρίμα που δε το καλλιέργισε.Ξέρω,βέβαια,ότι όλοι οι οι ηθοποιοί κάνουν μαθήματα ορθοφωνίας αλλά αν δε τό ‘χεις και από μόνος σου…

    Δε ξέρω για το Καπανδρίτι αλλά εδώ αλλά μετά τη χθεσινή λακάδα μας έρχεται μπόρα καλή.

    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΜΟΥ!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για ποιά δραματική συνέχεια μιλάς ΑΦΓιάννη μου; 💡

      Πολύ τα διασκέδασα τα τραγουδάκια…φαντάσου πως ήταν η έμπνευση και η επιλογή του Παραμυθά!!!!!!!!!!!!!!!!Δεν τα είχα ξανακούσει!

      Και εδώ λυσσομανά!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά και καλό σου βραδάκι! 🙂

      • Μα Στεφανία μου για αυτό ακριβώς σταματάει στο ΘΕΟΓΥΜΝΟΣ.Για να παραμείνει αστείο.Σκέψου μία γυναίκα να ετοιμάζει πάρτυ έκπληξη για τον άντρα της την ημέρα των γενεθλιών της με τη βοήθεια της γραμματέας του και αυτός επειδή τη γουστάρει,τη γραμματέα του,να νομίζει ότι τον πήγε σπίτι της για να…διακοπή εδώ γιατί μπορεί να μας διαβάζουν και μικρά παιδιά εκτός από μεγάλα.

        Συνεχίζουμε μετά τη διακοπή για διαφημίσεις…

        Σε χρόνο μηδέν λοιπόν μαθαίνει ΟΛΟ το σόι ότι λογικά δε κόψουν τούρτα αλλά θα μοιράσουν κόλλυβα γιατί θα γίνει συζυγοκτόνος και θα έχει και δίκιο.

        Το μόνο πραγματικά στενάχωρο είναι ότι πήγε χαμένη η τούρτα.Αλλά η κίνηση «παίρνω-την-τούρτα-από-τα-χέρια-της γραμματέως-και-του-τη-φοράω-καπέλο» κρίνεται αναγκαία και είμαι σίγουρος ότι θα επικροτήθηκε από όλο το σόι.Και τη γραμματέα.

        Ο νοών νοείτω.

        Οπότε μάλλον έγραψα εγώ το part 2 και σε έβγαλα και από τον κόπο!!!

        !!ΦΑΣΜΑ!! ΚΜΝΒ ΜΑΣ!!!

  5. Ο/Η marilia λέει:

    ιιιχιχιχιχιχιχιχι! Τι συνέβη;;;; Ελπίζω όχι κάτι αντίστοιχο, ε;;;;

    Ζουζουνοφιλιά

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Απαπααπαααααααααααααααααααααααααα! Μαριλία!!! 😆

    Τσ τσ τσ…οι μαγισσούλες μπορεί να μη μασάν… αλλά κατά τα «άλλα» είναι καλά κορίτσια! 😀

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! Και ζουζουνοφιλιά και Σνουποφιλιά!

  7. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Απολαυστικό το ανέκδοτο, αλλά και το τραγουδάκι!
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα στα γενέθλιά σου!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Έλενα!
      Χαίρομαι που απόλαυσες τα τραγουδάκια!
      Πέρασα αξέχαστα το βράδυ το γενεθλίων μου σ΄ένα πολύ σικ εστιατόριο, με Γαλλική κουζίνα (!) πριν είχα διαβάσει το ποστ που μου αφιέρωσε ο Νεραιδοσύντροφος Παραμυθάς και μαζί με τις ευχές των φίλων μου, έφτιαξαν μια όμορφη βραδιά!

      ΑΦ! και καλή μας βδομάδα χαμογελαστή! 🙂 🙂

  8. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Βάλτο στο τέρμα μάγισσα.
    Σήμερα στο στέλνει ο Kratoras όχι o Thalasso.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Πειράζει να ευχαριστήσω τον Thalasso για το ροκ κομμάτι των νιάτων του Kratora?
      Κρίμα…δεν ήξερα πως αυτός ο κιθαρίστας δεν ζει πια…

      ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  9. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    χααχαχα μου έφτιαξες το ξεκίνημα της εβδομάδας !!!
    Καλημερούδια μαγισσούλα !!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και όπως ξεκίνησε η βδομάδα Ξωτικούλι, έτσι εύχομαι να τελειώσει…με πολλά χαμόγελα 🙂 🙂 🙂
    >
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι ζωηρό!

  11. «Τα φαινόμενα απατούν» όταν αφήνουμε τις επιθυμίες μας να τα ερμηνεύσουν…
    Συμπάσχω με τον άτυχο κύριο…ούτε ψίλος στον κόρφο του 🙂
    ΑΦ!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Νεραιδοκηπουρέ μου…πολλά παιχνίδια μας παίζουν οι επιθυμίες μας! ΠΡΟΣΟΧΗ! :))

    ΑΦ!

  13. Είμαι σίγουρη ότι έχει συμβεί σε διάφορο κοσμάκη τέτοιο περιστατικό…χεχεχε……καλημέρα μαγισσούλα μας!!!!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Ειρήνη μου!
    Όταν λες κοσμάκη…είναι προφανές ότι εννοούμε τον αρσενικό πληθυσμό… λίγοι «άνδρες» πρέπει να έχουν αντισταθεί σε οποιαδήποτε «πρόταση»…χεχε και χαχα!!! 😆

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι! χαμογελαστό! 🙂

  15. Ο/Η side21 λέει:

    Μπορεί να έχασα το «πάρτυ» αλλά έστω και καθυστερημένα …
    μπορώ ν’ αφήσω τα Χρόνια μου Πολλά και Καλά !!!
    Στο χωριό μου «40 μέρες κρατάνε οι ευχές» λένε …

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Σιδερή μου…χάθηκες από την μπλογκογειτονιά, χαίρομαι που είσαι καλά…και φυσικά οι ευχές κρατούν πολλές μέρες και σ’ ευχαριστώ! Εξάλλου και η διάθεση μου παραμένει γιορτινή!

    Καλό βραδάκι με ΑΦ! !)

Σχολιάστε

