Ένα διαφορετικό αλφαβητάρι.

Πριν λίγο καιρό, η Φωτεινή Τομαή συγγραφέας παιδικών βιβλίων, μου ζήτησε  να εικονογραφήσω  «Το Αλφαβητάρι των Ολυμπιακών αγώνων» .
Το βιβλίο απευθύνεται σε μικρά παιδιά και επιχειρεί να τους γνωρίσει πολλά πράγματα από το αρχαίο μας παρελθόν.

Ήταν μια πρόκληση για μένα, έπρεπε τα σχέδια μου να είναι παιδικά και να παραπέμπουν στην Ελληνική αρχαιότητα, έτσι ανέτρεξα στα αγγεία!
Εδώ έχω διαλέξει μερικά γράμματα από το αρχαίο Ελληνικό αλφάβητο μας.

‘Αλτις. Ονομαζόταν ο χώρος του ιερού της αρχαίας Ολυμπίας. Σήμαινε άλσος. Όλη η περιοχή ήταν κατάφυτη με πλατάνια, αγριελίες και δρυς.

…………………………………………………..

Δεν μπορώ να μην αφιερώσω αυτό το γράμμα στο Άλσος…του Νεραϊδοκηπουρού μου!!!

______________________________________________________________________________________________


Βάρβαροι. Η φράση «όλοι πλην βαρβάρων» θέλει να δηλώσει ότι κανείς βάρβαρος, παρά μόνο αν ήταν Έλληνας στο γένος μπορούσε να λάβει μέρος στα Ολύμπια….(η συνέχεια στο βιβλίο!)

…………………………………………………….

Όταν ζωγράφιζα αυτό το γράμμα εμπνευσμένο από αρχαίο Ελληνικό αγγείο, ο νους μου ήταν σε κάτι βάρβαρες καταστάσεις που μοιραζόμουν με αγαπημένο φίλο. Ήταν περίεργος τι θα ζωγράφιζα σε αυτό το γράμμα!

_______________________________________________________________________________________________


Εκεχειρία σήμαινε παύση των εχθροπραξιών. Επί ένα μήνα κάθε τέσσερα χρόνια σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο δεν γίνονταν πόλεμοι….

………………………………………………….

Δρομείς με λαμπάδες από το εξώφυλλο του βιβλίου.
Αφιερωμένο στον εαυτό μου, αφού αποφάσισα για τα επόμενα χρόνια να κάνω εκεχειρία με την Άιναφετς

_________________________________________________________________________________________________

Ήρα, η γυναίκα του Δία. Αφιερωμένος στη λατρεία της ήταν ένας άλλος ναός, επίσης μέσα στον ιερό χώρο της Ολυμπίας, το ονομαζόμενο Ηραίο…

………………………………………………..

Η προσφιλή σε μένα φιγούρα της Ήρας…με συνδέει με όλες τις Θεές, εδώ!
Η Ήρα με τον ναό της  αντιπροσωπεύει την απαραίτητη γυναικεία παρουσία για να υπάρχει η ισορροπία.

__________________________________________________________________________________________

Νέοι μόνο και όχι νέες συμμετείχαν στους αγώνες. Στις γυναίκες απαγορευόταν ακόμα και η είσοδος στο στάδιο με προβλεπόμενη ποινή αυτή του θανάτου για όσες παραβίαζαν τους νόμους….

………………………………………………..

Χμ!…. Ε τότε αυτό το Ν αφιερωμένο στις νέες και στους νέους τής πάρε-ούλας…με το καλό να τελειώσουν τις σπουδές, τις εξεταστικές, τις διπλωματικές, τα διδακτορικά και να μπορέσουν να κάνουν αυτό που αγαπούν!

___________________________________________________________________________________________

Ραβδούχοι ή μαστιγοφόροι ήταν ένα είδος αστυνομίας στη διάθεση των Ελλανοδικών που ήταν οι ανώτεροι  άρχοντες των αγώνων…(και συνεχίζει!)

………………………………………………………..

Τώρα, τι μου θυμίζουν…τι μου θυμίζουν!

__________________________________________________________________________________________

Τέθριππο ήταν το άρμα που έσερναν τέσσερα άλογα, τέσσερις ίπποι, γι’ αυτό και το έλεγαν τέθριππο.
Λέγεται, μάλιστα ότι οι Ολυμπιονίκες κατά την είσοδο τους στην πόλη γκρέμιζαν ένα μέρος των τειχών για να δείξουν ότι δεν τα χρειαζόταν η πόλη, αφού είχε τους Ολυμπιονίκες να την υπερασπιστεί.
……………………………………………………..

Για φανταστείτε κάτι παρόμοιο στην εποχή μας!!!

__________________________________________________________________________________

Φαγητό που έτρωγαν οι αθλητές ήταν το φρέσκο και μαλακό τυρί, τα ξερά σύκα και το ψωμί…πολύ αργότερα προστέθηκε το κρέας!

…………………………………………………..

Σαν κάτι να ήξεραν οι σοφοί μας πρόγονοι…τότε!

___________________________________________________________________________________


Ψαλμοί, ύμνοι, παιάνες, επίνικοι, επιγράμματα, ωδές ήταν οι μελοποιημένοι στίχοι με τους οποίους οι ποιητές υμνούσαν τον ηρωισμό, την ομορφιά και το νεανικό σφρίγος των Ολυμπιονικών.

…………………………………………………

Καλή ώρα σαν τον φίλο κιθαρίστα που αφιερώνει ροκιές στην εποχή μας για να υμνήσει τα αντίστοιχα!!!

____________________________________________________________________________________

«Ω παι, την απ΄αρότρου!» Η πιο γνωστή παρότρυνση που έμεινε στην αρχαιότητα πατέρα προς γιο, υποψήφιο Ολυμπιονίκη. «Παιδί μου βάλε την δύναμη που έβαλες στο άροτρο!».

…………………………………………………….

Το Ω θα αφιερώσω στον πατέρα των παιδιών μου και σύντροφο μου για την κάθε παρότρυνση!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

52 Responses to Ένα διαφορετικό αλφαβητάρι.

  1. Ο/Η marilia λέει:

    Τα σκίτσα είναι ΥΠΕΡΟΧΑ! Καλοτάξιδο το βιβλίο! 🙂

    σνουποφιλάκι γλυκό

  2. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Το όνομα του φίλου κιθαρίστα είναι Αίαντας η Αίας.
    Αφιερώνει ροκιές γιατί γνωρίζειτόσο απο ροκιές όσο και απο όλα τα είδη μουσικής καλά …πολύ καλά.
    Απλά εσύ σαν μάγισσα το γνωρίζεις και δεν σου κάνει εντύπωση.
    Σ΄ευχαριστώ μάγισσσα.
    Αλλη μια πτυχή άγνωστη της μάγισσας,τα ρεμάλια μου μου λένε οτι τώρα κατάλαβαν γιατι δεν σε έπιαναν οι γάτζοι.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πρόσεχε τους γάντζους Thalasso-kratora μου…καμιά φορά μπορεί να σκαλώσουν!!!!!!!!!!!!! 😆

      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…και να ξέρεις πως πάντα θα σε συμβουλεύομαι στα θέματα μουσικής!

      Καλό σου απόγευμα και πολλά ΑΦ στον Αναστάση μου! 🙂

  3. Ο/Η MAKIS λέει:

    Διαβάστε βιβλία μαζί με τα παιδιά σας. Είναι μια σπουδαία ευκαιρία να περάσετε ευχάριστα μαζί. Το άνοιγμα ενός βιβλίου είναι η αρχή μιας περιπέτειας. Ποτέ δεν ξέρετε τι μπορεί να ανακαλύψετε στις σελίδες του!!
    Μπράβο Άιναφετς,εξαιρετική δουλεία έκανες, καλή επιτυχία στο βιβλίο!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Makis, χαίρομαι που σου άρεσε η δουλειά μου!
      Μήπως είδαν τα «θηρία» σου και τον Παραμυθά στις 2.15 στην EΡT εκεί να δεις δουλειά μηνών!
      Τα παιδιά μου μεγάλωσαν με παραμύθια και όπως πολύ σωστά το λες, μπορεί το άνοιγμα ενός καλού βιβλίου να είναι η αρχή μιας περιπέτειας!

      Καλό απόγευμα θα ευχηθώ σε όλη την οικογένεια σου! 🙂

  4. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    ομορφο! και στα υπόψιν! να με συγχωρεις νεραιδούλα αλλά το Φ θα το κρατήσω για πάρτη μου. Τι φεγγαρενια θα μουν; χιχιχιχιχιχι ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦανταχτερα και ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦχαριστώ!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά και είσαι και θα είσαι η Φεγγαρένια μας…
      Προχθές όλο το απόγευμα δούλευα το project μας…έψαχνα ένα ποίημα ή ένα κείμενο που να μπορεί να ταιριάξει με τις υπέροχες Φωτογραφίες σου…ακόμα είμαι στο ψάξιμο! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια φανταχτερά και χαμογελαστά! 🙂 🙂

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        ο μεγαλη μου τιμή να μου αφιερωθει ενα ολοκληρο νεραιδίσιο απόγεμα χμ θα σου στείλω κάτι… και πάλι ευχαριστω φιλάκια!!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Χα χα…βλέπω Φεγγαρένια πως σου άρεσαν τα αδέσποτα ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πιάσε και εσύ μερικά! 🙂

          Ναι για στείλε κάτι…γιατί κόλλησα…! 😦

          • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

            σου εστειλα τα πήρες;

            ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦχαριστω πολύ για τα ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια

  5. Ο/Η Evi λέει:

    Τι ωραία δουλειά!!
    Θα το έχω οπωσδήποτε στα υπ’ όψιν!
    Φιλιά αληθινά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Evi μου! 🙂

      Ξέρεις πόσο χαίρομαι όταν μια πολύ καλή δασκάλα μου δίνει συγχαρητήρια!!!
      Παρακολουθώ από κοντά μαζί με τον Παραμυθά και εγώ την δουλειά σου!
      Αχ! Αυτά τα «Κουκούτσια» είναι καταδικασμένα να μείνουν στην αφάνεια…17 έτοιμα βιβλία έχουν χαθεί!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! προσεχτικά! 😉

      • Ο/Η Evi λέει:

        Σ’ ευχαριστώ καλή μου Νεράιδα. Είναι σημαντικό να το ακούω από σένα αυτό.
        Πάρα πολύ κρίμα που χάθηκαν τα Κουκούτσια! Μια εκπληκτική σειρά για μικρά παιδιά, που εγώ έζησα την απήχησή της από πρώτο χέρι. Λείπουν τέτοιες σειρές στην βιβλιαγορά. Κρίμα…
        Φιλάκια ;>

  6. Ο/Η Evi λέει:

    Μακάρι να δούμε και τα αγαπημένα μου Κουκούτσια στα βιβλιοπωλεία…

  7. Όταν μαγικά χεράκια κάνουν, με πολλή αγάπη και φροντίδα, το παιχνίδι βιβλίο, τότε και το ταξίδι για τη γνώση γίνεται αγαπημένο παιχνίδι!
    Γεια στα χέρια σου, θα ‘λεγε η γιαγιά μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Υπατία μου…έτσι πρέπει να είναι η δουλειά μας! 🙂
      Όπου μπαίνει η αγάπη και η φροντίδα, το αποτέλεσμα είναι η ανταμοιβή μας! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και ευχαριστώ εσένα και την γιαγιά σου! 😉

  8. Αξιέπαινη η δουλειά σου Στεφανία μου.Όμορφιες οι ζωγραφιές σου όπως πάντα.Καλή τύχη σε αυτήν την όμορφη συνεργασία σου με την Φωτεινή.

    τα φιλιά μου και την αγάπη μου

    Το Θηριάκι

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σ’ ευχαριστώ ΑΦΓιάννη- θηριάκι για τα καλά σου λόγια!!! 🙂

      Αυτό το βιβλίο θα βρει τον δρόμο του και ειδικά τώρα που πλησιάζουν οι Παραολυμπιακοί αγώνες! 🙂

      Καλό απόγευμα θα σου ευχηθώ με πολλά ΑΦ! 😀

  9. O νεραιδοκηπουρός σε ευχαριστεί μέσα από την καρδιά του.
    Αληθινά υπέροχες οι ζωγραφιές… η κ.Τομαή πρέπει να είναι πολύ έξυπνη γιατί μια μάγισσα-ζωγράφος ξέρει τι πρέπει να κάνει για να αναδείξει και να απογειώσει με τις ζωγραφιές της ένα βιβλίο.
    Βλέπω πάλι να έρχονται μέρες με τεράστιο φόρτο εργασίας.Καλή δύναμη θα ευχηθώ σε όλη την οικογένεια και να είστε καλά.
    ΑΦ γεμάτο θετική ενέργεια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και η ΚΜΝΒ χαίρεται όταν ο νεραιδοκηπουρός συμπλέει… 🙂

      Η κ. Τομαή είναι φίλη του Νεραιδοσυντρόφου και δεν γνώριζε πως η Άιναφετς ζωγραφίζει…είναι και χάρη σ’ αυτόν!!!

      Το «βλέπω» είναι η διαίσθηση του Dimitri του Νεράιδου ή του κηπουρού! χιχι! 😉

      Καλή δύναμη και σε σένα με πολλά χαμογελαστά ΑΦ! 😀

  10. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Τι όμορφες ζωγραφιές!!!!

    Και βέβαια θα το διαβάζουμε, στην πρώτη ευκαιρία 🙂

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά!

  11. Ο/Η inter-notes λέει:

    Καλοτάξιδο το βιβλίο καλή μου μάγισσα-νεράιδα! Όμορφες, τρυφερές και ευαίσθητες ζωγραφιές που τα παιδιά (μεγάλα και μικρά) θα λατρέψουν!

    Είμαι κι εγώ ένα από τα πολλά παραμυθομεγαλωμένα παιδάκια (34 Μαϊων!) και είχα τη χαρά να σας γνωρίσω από κοντά, εσάς και τον αγαπημένο μου παραμυθά στην παρουσίαση που έκανε στο Βραχάτι τον περασμένο Δεκέμβρη (ήμουνα το τελευταίο «παιδάκι» που με φωτογραφίσατε με τον νεραϊδοσύντροφό σας!). Η συγκίνηση πολύ μεγάλη, (παιδικό όνειρο αυτό το αντάμωμα!) και η χαρά διπλή που γνώρισα και την καλή του νεράιδα με δυο μάτια θάλασσα και μια ψυχή ευγενική και ευαίσθητη, όπως των παιδιών!

    Παρακολουθώ φανατικά τα blogs και των δυο σας και εννοείται τις καινούριες τηλεοπτικές πτήσεις-περιπέτειες του παραμυθά!
    Χθες έφτιαξα και το δικό μου blogoσπιτάκι, θα χαρώ πάρα πολύ να τα λέμε και εκεί!
    Πολλά πολλά γλυκοφιλάκια και στους δύο!

    Βασιλική (ή Βάσω ή Βασούλα)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Βάσω, καλώς όρισες στην μπλογκογειτονιά μας! 🙂

      Φυσικά και σε θυμάμαι να κάθεσαι στα γόνατα του Νεραιδοσυντρόφου Παραμυθά στο Βραχάτι…προς μεγάλη του χαρά και εγώ να τραβώ φωτογραφίες με το κινητό σου! 😉
      Τώρα που τα «τότε» κοριτσάκια έγιναν γυναίκες το χαίρεται διπλάσια και εγώ μαζί του!!! 😆

      Εύχομαι καλορίζικο να είναι το νέο σου «σπιτικό» με πολλές όμορφες αναρτήσεις! 🙂

      Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Πολλά πολλά ΑΦιλάκια και σε σένα! 🙂

  12. Ο/Η Άστρια λέει:

    Πρωτότυπο αλφαβητάρι και εικόντες με φαντασία!
    Καλή επιτυχία!

    Και χρόνια πολλά πολλά γεμάτα αγάπη (μαγική βέβαια:)!!!

    πολλά ΑΦΦ..:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι λαμπερό μου Αστεράκι, ήταν μια δουλειά που έκανα με μεγάλη χαρά και χαίρομαι που σου άρεσε!

      Ευχαριστώ επίσης και για τις ευχές σου…πάντα μαγικές είναι οι δικές σου! 🙂

      Και ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια φανταστικά! 😀

  13. Ο/Η Dimos el Grec λέει:

    όντως τα σκίτσα είναι υπέροχα κι ευχαριστώ για την αφιέρωση στο Ν!!!

    Τα χαρούμενα δεν τα έχουμε ακόμα επίσημα οπότε ας περιμένουμε λίγο 😉

    Καλή βδομάδα να έχεις!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Άρα Dimos περιμένουμε και τα επίσημα νέα! 🙂

      Χαίρομαι που σου άρεσαν και τα άλλα γράμματα!

      Και εσύ να έχεις μια ξεκούραστη βδομάδα στο σπιτάκι σου!

      Λοιπόν…un ΑΦ petos!!!!!!!!!!!!!!!! 😉

  14. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Όμορφη δουλειά μαγισσούλα ,και πρέπει να την ευχαριστήθηκες πολύ !!
    Πάντα δημιουργική και παιχνιδιάρα.
    Κρατάω το Ε με το περιστεράκι του και τη νοσταλγία της εκεχειρίας!!!
    Καλοτάξιδο το βιβλίο σας στις καρδιές των παιδιών !!
    καλή εβδομάδα μ’ένα γλυκό φιλί !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! ναι Ξωτικούλι…αυτό το παιχνιδιάρα με σώζει…αν ήξερες πόσες φορές! χαχα! 😉

      Για να δούμε όμως πόσο καιρό αυτό το Ε θα με συνοδέψει!!!!! 😀

      Ευχαριστώ για τις ευχές και εύχομαι και σε σένα να έχεις μια όμορφη και δημιουργική βδομάδα με πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 🙂

  15. Ο/Η trelokomeio λέει:

    ρε συ αιναφετσ, το γράμμα ΓΑΜΑ πως θα το ζωγράφιζες να ούμε;;;
    με το μπαρδόν μαντάμίτσα, αλλά έχουμε και ενα πρεστίζιο να κουμαντάρουμε να ούμε…… πολύ βαρύ το σακάκι ρε μανίτσα μου να το κουβαλάω μονοπαντα!!!
    οι μαγκες δεν υ-..πάρχουν πιάαααα άααιντεεε

  16. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Τρυφερές εικόνες για όμορφες έννοιες. Εντάξει για τις περισσότερες, γιατί οι ραβδούχοι ας πούμε τι ωραία έννοια έχει;
    Καλοτάξιδο στα χέρια των παιδιών.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Θαλασσινή μου φίλη! 🙂
      Κάτι έγινε και το σχόλιο της Βικούλας Τρελοκομείο μεταπήδησε κάτω από σένα…λυπάμαι για το μπέρδεμα! 😦

      Ναι και μένα οι Ραβδούχοι κάτι μου κάνουν…αλλά άκου και τι άλλο γράφει το κείμενο: Ήταν υπεύθυνοι για την οργάνωση, την κρίση των αγώνων και την εφαρμογή των κανονισμών…
      Οκ! τους ράβδους τι τους ήθελαν…για ντα-ντά!! 😆

      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ζωγραφιές μου!

      ΑΦ ΄Βουνίσια! 🙂

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Για να σου πω Τρελοβικούλα…εδώ είναι σοβαρό blog! 😀

    Λοιπόν αφού σ’ ενδιαφέρει το γράμμα Γ σου γράφω τι λέει το κείμενο, δίπλα στην ζωγραφιά μου:
    Γ. Γυμνασίαρχος ονομαζόταν ο διευθυντής της παλαίστρας, επόπτευε τους γυμναστές και παιδοτρίβες πουν είχαν έργο τους την εκπαίδευση των αθλητών και την παρακολούθηση της υγείας τους…

    Ελπίζω να σε ικανοποίησε η εξήγηση του ΓΑΜΑ…χαχα! 😆

    Υπάρχουν, υπάρχουν οι μάγκες…μόνο οι μάγισσες όμως ξέρουν να τους δια-κρίνουν!!!!!!!! 🙂

    ΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
    Για πάρε και μερικά μαγικά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! αγαπησιάρικα! 😀

  18. Ο/Η Mika λέει:

    Μού άρεσαν πολύ οι ζωγραφιες σου και πιστευω οτι θα αρέσουν και στα παιδάκια. Τις βρήκα πολύ ζωντανές, κατανοήτες και εμπνευσμένες!!

    Μπράβο καλή μου Αιναφετς!!
    Πάντα τέτοια!!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ το σιωπηλό ξωτικό για τα όμορφα του λόγια…

    Ας ελπίσουμε πως θα βρουν και απήχηση και στα παιδάκια! 🙂

    Πολλά πολλά χαμογελαστά ΑΦ! 🙂

  20. Ο/Η marilia λέει:

    Τι ξέρω, βρε μαγισσούλα; Εδώ έχω μαζέψει 26 παραμυθοϊστορίες και… ούτε κατά διάνοια δεν μπορώ να τις εικονογραφήσω. 😦 Μα εντελώς άχρηστη, βρε παιδί μου;!!! Εντελώς!!

    φιλάκι

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα…Μαριλία μου…βάλε τα παιδάκια σου να τις εικονογραφήσουν…
    Να το κάνεις επώνυμα, πχ ζωγραφιά της Μαρίας Τάδε α’ δημοτικού 2011…Τι ομορφότερο!!! 🙂

    Καλή επιτυχία με πολλά ΑΦ! 🙂

  22. Ο/Η jokar λέει:

    Πολύ όμορφη ανάρτηση, εξαιρετικές οι εικονογραφήσεις!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Merci beaucoup mon cher Jean!

    Bisoudia!!! 😆

  24. Ο/Η φτερό λέει:

    50! (τα σχόλια)
    εεε μα!! ήρθα η γαϊδουρα κι εγώ…
    προσπαθώ βρε Μαγισσούλα μου κι εγώ…
    προσπαθώ για αυτό το γα%^$^%$^%$ το Ε που λες….
    για αυτό καμιά φορά χάνομαι…
    αλλά μη νομίζεις, εδώ είμαι 😉

    Οι ζωγραφιές σου εμπνευσμένες, έξυπνες, παιχνιδιάρες, πολύχρωμες…. σαν κι εσένα δηλαδή.

    Ήθελα από καιρό να σε ρωτήσω και αυτό τώρα είναι μια καλή ευκαιρία,
    σε ποια άλλα βιβλία μπορεί κανείς να βρει δουλειές σου;
    Θα χαρώ να μάθω
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    χαχα! Χαίρομαι που χτύπησες το 50! Καλορίζικο και στα δυο μας! 😉
    Δεν ξέρω αν το ξέρεις αλλά έχω ζωγραφίσει 26 επεισόδια του Παραμυθά-συντρόφου μου που παίζονται αυτόν τον καιρό καθημερινά στην ΕΡΤ. στις 14.15 Από εκεί βγήκαν και δυο βιβλία με τις ζωγραφιές μου και ετοιμάζω και το τρίτο βιβλίο του Παραμυθά που θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο! Τώρα ελπίζουμε να πάρουμε άλλα 26 επεισόδια Παραμυθά…πράγμα που για μένα που τα ζωγραφίζω σημαίνει…Bye-bye καλοκαίρι, αλλά έτσι πάει η ζωή…αφού πρέπει και να φάμε! 😆

    Θα χαιρόμουν πολύ αν μου έγραφες λίγα πραγματάκια για σένα…με mail…χαχα…εσύ που τόσο σου αρέσει να γράφεις (!)θα κάνεις μια μικρή προσπάθεια για την μαγισσούλα φίλη σου;

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ ΚΛΠ

  26. Παράθεμα: Ναι ήταν… και ο Πλάτωνας! | Άιναφετς

Σχολιάστε

