Καλπάζοντας…


Δεν ξέρω αν έχετε ποτέ σας ανέβει σε άλογο, είναι μια ειδική αίσθηση.
Όταν η οικογένεια μου εγκαταστάθηκε στην Αθήνα σαν πολλά κοριτσάκια οι γονείς μου με έγραψαν στο μπαλέτο όπου για κανένα δυο χρόνια κάτι είχα καταφέρει να κάνω…όπως pointes δηλαδή να χορεύω πάνω στις μύτες των ειδικών παπουτσιών μου για λίγα λεπτά, να όμως που στο σχολείο γνώρισα την Πούψη, την Ελληνογερμανίδα συμμαθήτρια μου που είχε αφήσει το μπαλέτο για την ιππασία…
«Θέλω κι εγώ να κάνω ιππασία» είπα, έτσι ο πατέρας μου πήρε την αδελφή και μένα και γραφτήκαμε στον ιππικό όμιλο στον Παράδεισο του Μαρουσιού.
Ο πατέρας μου όταν ζούσε στην Πόλη είχε υπηρετήσει στον Τουρκικό στρατό ως ιατρός του Ιππικού και του άρεσε η ιδέα της ιππασίας κάτω από άλλες συνθήκες φυσικά…Έτσι πατέρας και κόρες βρεθήκαμε να κάνουμε ιππασία και να καλπάζουμε στις τότε έρημες ρεματιές του Μαρουσιού!

Περίπου για εννιά χρόνια πήγαινα και έκανα δυο τρις φορές την εβδομάδα ιππασία σ’ αυτόν τον ιππικό όμιλο, βασικά όλη την εφηβεία την πέρασα φροντίζοντας και ιππεύοντας άλογα. Είμασταν μια τεράστια παρέα με κοινό πάθος, τα άλογα! Πολλοί όπως η Πούψη είχαν αρχίσει να εκπαιδεύονται στην υπερπήδηση εμποδίων και παίρνανε μέρος σε ιππικούς αγώνες…εγώ προτιμούσα να βγαίνω έξω και να καλπάζω στα γύρω χωράφια…
Η αίσθηση του ένα μ’ αυτό το υπέροχο ζώο έχει κάτι το μαγικό, σας βεβαιώνω, το ίδιο αισθάνεται και το άλογο!


Όταν ενηλικιώθηκα ποτέ δεν άφησα την ιππασία.
Κάλπαζα στα δάση τής Σκιάθου και στο κτήμα ενός φίλου στην Πελοπόννησο.
Αξέχαστη όμως θα μου μείνει η εμπειρία στην Ιρλανδία όταν γύρισα ένα μεγάλο μέρος της χώρας…πάνω σ’ ένα άλογο!
Κάλπαζα  μεσ’ την βροχή και το κρύο για ώρες! Θυμάμαι πως υπήρχαν στιγμές που η βροχή ήταν τόσο δυνατή που δεν μπορούσα να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά…απλά είχα αγκαλιάσει το λαιμό τού αλόγου και το άφηνα να καλπάζει…ελεύθερο.
Στο ταξίδι στην Ιρλανδία αγάπησα και την υπέροχη μουσική αυτού του λαού!
Για μένα πια, η αίσθηση της ελευθερίας είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τον καλπασμό!

Στην φωτογραφία είμαι 12 χρονών.

Αφιερωμένο με πολύ αγάπη στην Άρια και την μαμά της.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

45 Responses to Καλπάζοντας…

  1. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Νομίζω σε καταλαβαίνω λίγο και μου αρέσει που ανακαλύπτω παράλληλους δρόμους, τι εννοώ.
    Με την ιππασία δεν ασχολήθηκα ποτέ γι αυτό δεν έχω άποψη.
    Έτσι όπως το περιγράφεις όμως θα περιέγραφα τις βόλτες που έκανα στο θαλάσσιο σκι. Απερίγραπτη αίσθηση ελευθερίας. Καταννοώ ότι δεν είναι το ίδιο, ιππασία στην γαλήνη της φύσης, με το να σε «σέρνει» ένα σκάφος
    Όμως….. έχει γοητεία να γλυστράς στο νερό, να σε χτυπάει ο αέρας και το κύμα. Κι όταν πέφτεις τουλάχιστον δεν χτυπάς, μόνο μελανιές. :)))

    Φιλιά θαλασσένια πάντα σε μια Αμαζόνα μάγισσα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Θαλασσινή μου φίλη!
      Ω! ναι…την ξέρω και εγώ την αίσθηση που περιγράφεις κάνω θαλάσσιο σκι από τα 10 μου…σταμάτησα όταν γέννησα τα παιδιά μου γιατί έπρεπε να κάθομαι μαζί τους στην παραλία να τα προσέχω!
      Ναι ίδια η αίσθηση ελευθερίας, το «ένα» με το άλογο κάνει την διαφορά!
      Όταν ιππεύεις μαθαίνεις να πέφτεις…αυτό μαζί με την γιόγκα που κάνω χρόνια μου έμαθε να πέφτω…ακόμα και μεταφορικά… και να ξανασηκώνομαι χωρίς πολλές ζημιές!!!

      Πολλά χαμογελαστά ΑΦ! Θαλασσένια μου! : 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ αγαπημένη μου Φεγγαρένια για την ποικιλία τραγουδιών και αισθήσεων που μου έστειλες!

      Έχει πλάκα να ακούς νανούρισμα πρωί πρωί…σε χαλαρώνει!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι με τις καλημέρες μου! 🙂

  2. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου με έστειλες με αυτή την ανάρτηση. Με τα άλογα έχω τρέλα μεγάλη. Δεν αποκτήσαμε ποτέ είχαμε γάιδαρο χαχα. Το γαϊδούρι έκανε και δουλειές και δεν έτρωγε τσάμπα. Δύσκολα χρόνια βλέπεις τότε. Έχω στην βιβλιοθήκη μου λευκώματα με άλογα, μου αρέσουν πολύ τα άγρια αυτά που τρέχουν ελεύθερα στα βουνά, τα ατίθασα:)

    Αγαπώ πολύ και την Ιρλανδική μουσική αυτό το ταξίδι που περιγράφεις είναι όνειρο ευχαριστώ θερμά που το μοιράστηκες μαζί μας, έκανες την φαντασία μου να καλπάσει!

    Με μάγεψες απόψε:)
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Margo μου!
      Όταν ανέβαζα αυτό το ποστ δεν ήξερα αν θα «έστελνα» ή αν θα μάγευα κανέναν… και χαίρομαι που βρέθηκε έστω και ένας λάτρης των αλόγων!
      Βλέπεις την Πούψη την έχασα όταν έφυγα να σπουδάσω …και τους καλπασμούς στην Ιρλανδία και στην Σκιάθο τους έκανα με τον τότε φίλο μου πριν παντρευτώ τον Νεραιδοσύντροφο που ουδεμία σχέση έχει με τέτοιου είδους σπορ…(μόνο γιόγκα κατάφερε να κάνει για λίγο διάστημα)…από τότε την αίσθηση ελευθερίας την αντλώ…εσωτερικά! χαχα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! ΜΑΓΙΚΆ! :))

  3. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Στην δωδεκάχρονη Βασίλισσα που καλπάζει,στο ταξίδι της στη Haighlander,στην ικανότητά της να μας μαγεύει συνέχεια.

    Τα σέβη μου Κυρία μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ακριβώς σε αυτά τα τοπία της Ιρλανδίας κάλπαζα Thalasso μου!

      Χαίρομαι που κατάφερα να μαγέψω τον Thalasso-Κράτορα! :))

      Σ’ ευχαριστώ που με το video σου με μετέφερες πίσω στα 27 μου!

      Καλό μας βραδάκι! 🙂

  4. Ο/Η trelokomeio λέει:

    αιναφετσ, κοιτάζοντας την φωτογραφία με το κορίτσι με το άλογο, δεν σκέφτηκα οτι μπορεί να είσαι εσύ, σκέφτηκα, ώωω τι όμορφη κορμοστασιά…. έτσι άραγε θα είναι και η κόρη μου;;;
    μαγεύτηκα απο ολα, θάυμαζα τα άλογα πάντα, δεν κατάφερα ποτέ μου να ιππεύσω ενα, αυτό ήταν άθλημα για γεμάτα πορτοφόλια, και όχι χόμπι για οικογένεια που έμενε στο βρωμοπέραμα, που ποτέ δεν με συγκίνησε.
    σε φαντάζομαι να τρέχετε παρέα με το άλογο στα ιρλανδικά μέρη και μου έρχονται μουσικές που λατρεύω να ακούω απο πολύ πολύ παλιά και ποτέ δεν ήξερα τί έιναι εως ότου ήμουν πολύ μεγάλη. και το όνειρό μου ειναι να μπορέσω και εγώ κάποτε να ακολουθήσω μερικά απο τα βήματά σου…
    και ευχομαι η κόρη μου να λατρέψει το λαμπρό αυτό ζώο και να μάθει απο εκείνο , την περηφάνια του και την χάρη του.
    σε ευχαριστώ πάρα πολύ, με αυτή την ανάρτηση, με έβγαλες απο το καβούκι μου, που είχα κρυφτεί 2 μέρες….. εσύ και η λουλού μου.
    …..πέταξα και το βαρύ σακάκι!!! αι σιχτίρ!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι κάποια στιγμή Βίκυ μου…από το πουθενά μπορείς και εσύ να βρεθείς να καλπάζεις μαζί με το κοριτσάκι σου στα λιβάδια της Κρήτης…ποτέ δεν είναι αργά!

      Ελευθερία είναι και να ξεφορτώνεσαι το βαρύ σακάκι!!! 😉

      Πολλά πολλά φιλάκια και στην Άρια!!! 🙂

  5. Θα πρέπει να είναι μοναδική η αίσθηση πάνω σε αυτό το περήφανο πλάσμα.Άνθρωπος και άλογο σε αρμονική συνύπαρξη μέσα σε μαγευτικά φυσικά τοπία.Θα ήθελα να το δοκιμάσω…

    Απόρω ποιος «πανέξυπνος» το ονόμασε αυτό το υπέροχο πλάσμα άλογο.Μόνο α-λογο δεν είν!!!

    Πολλά !!ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!! ΚΜΝΒΜ μας…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν υπάρχει ηλικία για να ανέβεις σ΄ένα άλογο Γιάννη μου και εσύ είσαι τόσο νέος!
      Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει πολύ! 😉

      Χαχα…δεν είχα σκεφτεί το α-λογο που λες…και όμως τα άλογα μιλούν στους αναβάτες…έχουν άλλου είδους λόγο!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά καρδιάς ΑΦΓιάννη μου! 🙂

  6. Ο/Η inter-notes λέει:

    Τυχερή καλή μου μάγισσα που ένιωσες την αίσθηση της ελευθερίας καλπάζοντας … Η φωτογραφία υπέροχη, σαν μέσα από παραμύθι!

    Μικρούλα, στο αγαπημένο μου χωριό (Ματαράγκα Καρδίτσας), με θυμάμαι μόνιμα να τρέχω ξοπίσω από ένα άλογο. Επειδή ήμουνα το πιο μικρό παιδάκι στη γειτονιά, οι φίλοι μου συνέχεια μου έλεγαν:»… την επόμενη φορά θα σ΄ανεβάσουμε…», κάτι το οποίο βέβαια δεν έγινε ποτέ…
    Έτσι το έχω σαν ένα είδους απωθημένο να ανέβω σε άλογο, να «τρέξω» στην ελευθερία!

    Καλό απόγευμα με πολλά γλυκοφιλάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έλα τι περιμένεις Βάσω??????????????????
      Φυσικά δεν θα μου τρέξεις από την πρώτη μέρα…αλλά την αίσθηση του «ένα» θα την έχεις πολύ γρήγορα φτάνει να μη φοβάσαι γιατί το άλογο θα το νιώσει αμέσως!

      ΑΦ! καλό σου απόγευμα και καλή ξεκούραση! 🙂

  7. Ο/Η MAKIS λέει:

    Άλογο …. γνωστό για την περήφανη όψη του, και με αρμονικές αναλογίες, δυνατό και πάντα όμορφο .
    Δυστυχώς καλή μου μάγισσα ,είμαι άσχετος με την ιππασία, δεν μπορώ να εκφράσω κάποιο σχόλιο και να καταλάβω τα συναισθήματα που βίωσες!!
    Είμαι σίγουρος όμως, ότι νιώθεις ελεύθερη όταν ιππεύεις αυτό το ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΖΩΟ!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Makis!

      Χαίρομαι που ένιωσες αυτή την αίσθηση ελευθερίας διαβάζοντας το ποστ μου…ξέρεις πολύ καλά πως δεν χρειάζεται να ιππεύεις για να νιώσεις έτσι…περπατώντας μόνος στην φύση ή και κολυμπώντας είμαι σίγουρη πως έχεις νιώσει ελεύθερος!

      Καλό απόγευμα θα ευχηθώ σ’ όλη την οικογένεια σου! 🙂

  8. Να χαίρεστε την Μαρία σας.Πολύχρονη και ευτυχισμένη να είναι!!!

  9. Ο/Η newagemama λέει:

    Με τρέλανες μαγισουλα με τ΄ άλογα και τους καλπασμούς! Ζηλεύω, ζηλεύω, ζηλεύω θέλω κι εγώ να γυρίσω την Ιρλανδία καβάλα στ΄ αλογο! Από τις πιο ωραίες αναρήσεις σου, σ΄΄ ευχαριστώ για το ξεσήκωμα!

    http://newagemama.com

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση μου…new age μανούλα! 🙂

      Όσο για το ξεσήκωμα…για ξανασκέψου το…Η Ιρλανδία είναι μια χώρα που προσφέρει πολλές συγκινήσεις και χωρίς την καβάλα σε άλογο!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά! :)))

  10. Τί όμορφο κορίτσι, τί όμορφη φωτογραφία :-)))……και καλπάζεις στη ζωή, με καρδιά και ψυχή….καλησπέρα ‘Αιναφετς!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Ειρήνη μου!!!

      Αχ! μόνο αυτό θα παραθέσω για τον καλπασμό στη ζωή…για την καρδιά και την ψυχή από κοντά…ελπίζω σύντομα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ για τις ευχές ΑΦΓιάννη!
    Και μη ξεχνάμε πως από τα 8 της την μεγάλωσα εγώ μαζί με τα δυο μου παιδιά!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά με πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

  12. Νομίζω ότι το ά-λογο ερμηνεύται ότι δεν εχουν μυαλό.Αφού αυτά εί πανέξυπνα!!!

    !!ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!! και από μένα μαγισσούλα!!!!

    • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

      και γιατι να μη λέγετε αυτό που δεν εχει λόγο δηλαδη αυτό που είναι τόσο σαν ανθρωπος διανοητικα και συναισθηματικα που μόνο ο λόγος του λείπει είναι σαν να λέμε αν είχε φωνη θα μιλούσε; και ετσι δεν είναι νεραιδούλα μερικές φορες όταν βλέπεις τα ματια του σαν να θέλει να σου μιλήσει δεν είναι;

  13. Ο/Η logia λέει:

    δεν έχω ανέβει ποτέ σε άλογο
    καβαλλάω όμως μηχανή και έτσι μια μικρή αίσθηση μπορώ να την έχω

    την καλημέρα μου και καλό Σαββατοκύριακο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! ναι…την ξέρω αυτή την υπέροχη αίσθηση της «καβάλας» σε μηχανή…είχα και αυτή την εμπειρία και για δες πλάκα αυτός που είχε την μηχανή είχε και το άλογο στην Πελοπόννησο! 😉
      Τώρα όταν βρίσκεσαι μέσα στην κίνηση και κουβαλάς κάποιο όργανο μουσικής χωρίς να είναι ασφαλισμένο…ε! κάπως χάνεται η μαγεία, έτσι δεν είναι! 😉

      Σε επιθύμησα Νέλλη μου, ελπίζω να είσαι καλά! :)))
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  14. τρεις μέρες τώρα μπαίνω στο μπλογκ μόνο για να θαυμάσω τη φωτογραφία με το πανέμορφο άλογο και την υπέροχη νεαρή αμαζόνα…έχω μεγάλη αδυναμία στα άλογα, πολλές φορές μια θλίψη με πιάνει που η ζωή μου πέρασε και περνάει μακριά από αυτά 😦
    ΑΦ

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Κοίτα να δεις Νεράιδο μου, είναι εξαιρετικά δύσκολο σ’ αυτή την ζωή να τα δοκιμάσουμε όλα…αυτό που έχει σημασία είναι να μπορεί κανείς να νιώσει την αίσθηση ελευθερίας…
    Μου έχει συμβεί και είμαι σίγουρη πως έχει συμβεί και σε σένα να βρίσκεσαι έξω σε κάποιο βουνό ή στην θάλασσα και να λυσσομανά ο αέρας…τότε κλείνοντας τα μάτια νιώθεις τον καλπασμό! :)<

    ΑΦ και καλό Σαββατοκύριακο σε όλη την οικογένεια σου! :)))

  16. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Πολύ μου άρεσε το κείμενο και η φωτογραφία!!!Τα άλογα είναι πολύ στενά δεμένα με τον άνθρωπο, είναι μια προέκταση του σωματός μας γι αυτό και η φαντασία των ανθρώπων έπλασε τους Κένταυρους. Δεν είναι τυχαίο ότι τα άλογα τα χρησιμοποιούν για θεραπεία διαφόρων νόσων!!!Αν και ποτέ δεν έχω ιππεύσει, θα ήθελα, μολονότι φοβάμαι πολύ και ζαλίζομαι ακόμα και σε υψος ενός μέτρου..Τσάμπα χαρταετός δηλαδή χαχαχαχ!!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Βάλια μου!
      Ε! όχι και τζάμπα χαρταετός…εσύ τον κρατάς και εσύ τον αφήνεις να ανέβει όσο τραβάει η καρδιά σου!

      Ναι το κοριτσάκι τής φωτογραφίας ήταν πολύ υπερήφανο και χαρούμενο γιατί έκανε αυτό που αγαπούσε!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και στην Μυρτούλα και φυσικά και στον Βαλάντη! :)))

  17. Ο/Η Άστρια λέει:

    Τί άλλο μαγικό θα γράψεις με το οποίο έχει ασχοληθεί η ψυχή σου ;;;

    Κι αυτός ο καλπασμός στην Ιρλανδία…

    και όλα αυτά τα μοναδικά τα ξετυλίγεις κάθε φορά τόσο απλά…σαν να ήταν το πιο φυσικό πράγμα που συνέβηκε…

    Υπέροχη…Έχω μαγευτεί!

    υγ. τα βιντεάκια για τα άλογα πολύ όμορφα. Κι αν σου πω ότι πριν λίγες μέρες έψαχνα για βίντεο με ελεύθερα άλογα στο youtube και δεν εύρισκα κάτι να μ’ αρέσει;

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έλα λοιπόν λαμπερό μου Αστεράκι να καλπάσουμε μαζί, όπως μόνο εσύ ξέρεις…! 🙂

    Δεν υπάρχει τίποτα πιο χαλαρωτικό από τον καλπασμό του αλόγου μετά μουσικής…και όταν είναι και Κέλτικη σε απογειώνει!

    Πολλά ΑΦ! και καλό σου βραδάκι! 🙂

  19. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Απόψε ο kratoras ακούει ροκιές και θέλει να τις μοιραστεί με κάποιον/αν.
    Για σένα μάγισσα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χα, χα…Για να ακούει ο Kratoras ροκιές θα πει πως ο Thalasso μου ηρέμησε! 😉

      Ξέρεις τι είναι με το που ανοίγω το pc…(ψυχρό μέσον επι-κοινωνίας) να ακούω ροκιές; 😆

      Ευχαριστώ τον Thalasso-Kratora που έχει ένα μοναδικό τρόπο να μου φτιάχνεις την διάθεση! 😀

      Καλή μας βδομάδα!!! :)))

  20. Ο/Η jokar λέει:

    Δεν υπάρχει ωραιότερη αίσθηση από το να κάνεις ιππασία έστω και σε μουλάρι χωρίς σέλα.
    Συγχώρεσε τις όποιες απουσίες μου, αλλά μόλις χθες επέστρεψα από μια καταπληκτική βδομάδα στη Μυτιλήνη. Θα ανεβάσω σύντομα post με φωτογραφίες.
    Μπιζούδια πολλά Στεφανία μου!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τον! 🙂
    Χαίρομαι που γύρισες Jean…ανανεωμένος μου ακούγεσαι και ξέρω πως οι φωτογραφίες σου σίγουρα θα μιλήσουν!!! 😉

    Και εγώ έχω ανέβει σε μουλάρι…αλλά με σαμάρι…απαπαπα! έκανε δυο βδομάδες να συνέλθουν τα οπίσθια μου!!! 🙂

    Πολλά μπιζούδια Jean μου! :))

  22. Ο/Η nikiplos λέει:

    Καλησπέρα Αγαπητή Άιναφετς. Πάει καιρός που έχω δει αυτές σου τις αναρτήσεις και ήθελα να σχολιάσω, όμως δεν βρήκα ίσως τις κατάλληλες φράσεις, όσο και το νήμα της σκέψης μου.

    Με την ιππασία φυσικά, δεν ασχολήθηκα ποτέ μου καθώς δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο εκεί που μεγάλωσα, παρά ένας μόνο υποτυπώδης ιππικός όμιλος στις παρυφές της πόλης. Εντούτοις μπορώ να κατανοήσω ανάλογα συναισθήματα, φυσικά όχι ίδια… Εγώ ένιωθα έτσι έντονη την αίσθηση της ελευθερίας με την (τις στην πραγματικότητα) μηχανή μου, μια εντούρο που είχα στη δεκαετία του 80-90. Φυσικά έχω εγκαταλείψει το σπορ, κυρίως ένεκα της επικινδυνότητας του να οδηγεί κανείς μοτοσυκλέτα στην πόλη…

    Η εμπειρία σου μάλλον απερίγραπτη στην Ιρλανδία… Και ο καιρός? Ή δεν επέτρεψε ή πρέπει να ήσασταν … σκληροί καβαλάρηδες…

    Τα φιλιά μου και πάντα τέτοια!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Στην Logia, παραπάνω της γράφω για την «καβάλα» σε μηχανή, γιατί και εγώ είχα αυτή την εμπειρία και μάλιστα το άλογο στην Πελοπόννησο ήταν του μηχανόβιου!!! 😉
    Πάνε αυτά…τώρα απ΄αλλού έρχεται αυτή η αίσθηση ελευθερίας…έρχεται όταν δεν εξαρτάσαι από τίποτα και κανένα!!!

  24. Ο/Η Miou Popofotitsa λέει:

    Θυμάμαι που μου είχες πει για την ιππασία που πήγαινες!!!Η πρώτη φωτογραφία είναι πανέμορφη και έχεις την όλη άνεση!!!:)))

    Έβαλα στο πρόγραμμα να μη χάνομαι άλλο από τις γωνιές των φίλων…και το χαίρομαι τώρα!!!

    φιλάκια πολλά**********

  25. Ο/Η Olga V. λέει:

    Συγκηνήθηκα κυρία μου, πολύ. Ζήλεψα επίσης, αλλά όχι τόσο γιατί ξέρω πως είναι… Κάλπασα σε παραλία της Τυνισίας με τον Άφγκαν, ένα υπέροχο μαυρο αραβικό. Είναι εμπειρία που αν αγαπάς αυτό το πλάσμα, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις λέξεις. Μειώνεις το συναίσθημα. Το απόλυτο σύμβολο ελευθερίας, το ομορφότερο κ ευγενικότερο απ’όλα. Είμαι τυχερή γιατί έχει ένας φίλος φάρμα με 8 άλογα κοντά στο εξοχικό μας και μπορώ να τα βλέπω συχνά. Παρακαλώ να με αξιώσει ο Θεός να μπορέσω να χαρίσω ένα αργότερα στο γιό μου που είναι τώρα 17 μηνών, και ήδη έχει ότι παιχνίδι υπάρχει με τη μορφή του αλόγου! Σε ευχαριστώ μαγισσούλα καλή για την υπέροχη ανάμνηση, να χαίρεσαι πάντα με ευγνωμοσύνη όσα σου έχουν χαριστεί…

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς όρισες Olga!
    Έτσι κι εγώ κάλπασα για λίγο μαζί σου στην παραλία της Τυνησίας, υπέροχα τα αραβικά άλογα!
    Έχω πάει στην Τυνησία αλλά δεν έτυχε να καλπάσω…
    Κρίμα που δεν μπορείς να ιππεύσεις τα άλογα του γείτονα…
    Να σου ζήσει ο γιόκας σου…και όταν θα αποκτήσει και το δικό του άλογο, μη ξεχάσεις να με ειδοποιήσεις!

    Πολλά ΑΦιλιά σε όλη την οικογένεια σου! 🙂

Σχολιάστε

