Για να δούμε!

Ο μικρός μου γιος Κωνσταντίνος Πιλάβιος που από τα 18 του σκηνοθετεί, έχει κάνει αρκετές ταινίες μικρού μήκους, εδώ ανεβάζω τις δύο τελευταίες που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία και έχουν μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες ακόμα και στα Κινέζικα!

«Τι είναι αυτό»;
Η πεντάλεπτη ταινία γυρίστηκε το 2007 και παίχτηκε στους κινηματογράφους πριν την ταινία, «Το φιλί της ζωής».

«Οι μικρές χαρές» , γυρίστηκαν το 2008 και παίχτηκαν στους κινηματογράφους πριν την ταινία, «Bank Μπαγκ».
Σε αυτή την ταινία δούλεψα ως art directeur μια και το επάγγελμα μου είναι σκηνογράφος ενδυματολόγος…κάτω από την επίβλεψη του σκηνοθέτη-γιού μου!
Ήταν μια άκρως ενδιαφέρουσα εμπειρία γιατί έπρεπε να υπακούω στις εντολές και επιθυμίες του χωρίς να εκφράζω καμιά δυσαρέσκεια…Το αστείο της υπόθεσης είναι πως όταν ήθελε κάτι έλεγε…»μαμά!» και αυτό μπροστά σ’ ένα μεγάλο συνεργείο…και εγώ για να τον εκδικηθώ, απαντούσα, «Ναι Νινί μου!» Αφού έτσι τον φωνάζω χαϊδευτικά!!!

Σήμερα κλείνει τα 27 του…και «τιμής ένεκεν» έκλεψα δυο φωτογραφίες από την τρίτη του ταινία του με τίτλο. «Η Αγάπη του πατέρα»  που γυρίστηκε την περασμένη βδομάδα και αυτή την στιγμή μοντάρεται από το Νινί μου!

Και για να δούμε! Με μεγάλη αγωνία περιμένω να δω τι έφτιαξες  Νινί μου χαχα!…αφού αυτή την φορά δεν με χρησιμοποίησες!

Χρόνια πολλά και καλά και στην μεγάλη μήκους ταινία σου!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

66 Responses to Για να δούμε!

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Χρόνια Πολλά, Καλά, Χαρούμενα στον «αδερφό-μάστορα» -πάνε τέσσερα χρόνια πια που τον λέω έτσι!!! 🙂

    Να τον χαίρεστε, μαμά του -κι εμείς μαζί σας 😉
    (και ναι, νομίζω και η καινούρια ταινία -απ’ όσα έχω δει- θα είναι εκπληκτική!)

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ουάαααααααααααου! Νατασσάκι…πάνε τέσσερα χρόνια που ξέρεις το νινί μου…και εμένα δυο και μισό???????????????????

      Και ποιος φταίει…ε; για πες…για πες! χαχα…μη πεις!

      Να τον χαιρόμαστε λοιπόν και ευχαριστώ νινούλα…είδες από νονούλα + νινί σήμερα έγινες νινούλα*!

      *Αχ! αυτός ο παλιμπαιδισμός Χμ!… 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! κλπ…

  2. Ο/Η marilia λέει:

    Να ζήσει το μικρό αδέρφι! Να το χαιρόμεθα, όλοι μαζί. 😉

    Μανούλα, ιδιαίτερες ευχές για το… Νινί. Πολύχρονο κι ευτυχισμένο πάντα!

    Σβουριχτοφιλί

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Marilia μου για τις ευχές…

      Και το πρωί που λες ασχολήθηκα και με κάποιο…κροκόδειλο και πολύ το ευχαριστήθηκα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι γιορτινό! 🙂

  3. Να τον χαίρεσαι τον Κωνσταντίνο σας και να συνεχίσει το αξιόλογο έργο του.Εχεί παρει βεβαίως από την καλλιτεχνική φύση των γονιών του.

    ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ.ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ.

    Φίλτατη κάνεις που κάνεις αφιέρωμα στις ταινίες μικρού μίκους του cpil ειναι δυνατόν να ξεχνάς την κορυφαία ❓ ❓ ❓

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπράβο ΑΦΓιάννη θηρίο…που θυμήθηκες το «προφιτερόλ»…φυσικά αυτή είναι της πλάκας αλλά βγάζει πολύ γέλιο!!!!!!!!!!!!!

      Ευχαριστώ για τις ευχές και τα οικογενειακά κοπλιμέντα! 🙂

      ΑΦ! Και καλό μας μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))

  4. Ο/Η marilia λέει:

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Αυτό το… ξεκούτιασμα όποτε το θυμηθώ, γελάω μοναχή μου!!!!! Θα το ξαναδώ και θα πάω για ύπνο.
    Να ‘σαι καλά, βρε… «θηρίο» που μας το θύμησες!

  5. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Χρόνια Πολλά, να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου, να είναι πάντα γερός και καλότυχος.
    Το «What is that» το έχω δει άπειρες φορές, δεν ήξερα ότι είναι του γιόκα σου!!!
    Καλή επιτυχία του εύχομαι σε ότι κάνει!
    Καλό μήνα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Έλενα μου για τις όμορφες ευχές!

      Έχει «πλάκα» γιατί πολλοί είναι αυτοί που δεν ξέρουν ούτε πως ο Παραμυθάς είναι ο σύντροφος μου και πατέρας του Νινιού!!!

      Μια οικογένεια μπλογκο-καλιτεχνική! 😀

      Καλό μήνα σε σένα και σε όλη την οικογένεια σου! 🙂

  6. Ο/Η Margo λέει:

    Καλή επιτυχία στην νέα μεγάλου μήκους ταινία του, που θα την έχει σίγουρα! Το μικρό σου «νινί» δε θα μπορούσε να μην πετύχει σε οτιδήποτε κάνει.. ακόμη και στη ταινία με το προφιτερόλ χαχαχαχααα.

    Να τον χαίρεσαι μαγισσούλα μου χρόνια του πολλά και καλά!

    Αναμένουμε για τη νέα του ταινία φυσικά..
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ε! ναι Margo μου, μετά από τόσες επιτυχίες καιρός είναι το Νινί να βάλει μπροστά και μια μεγάλη μήκους!

      Είχε ξεκινήσει πριν λίγους μήνες μια μεγάλη και «κόλλησε» για τους γνωστούς οικονομικούς λόγους! 😦

      Ευχαριστώ για τις όλες τις ευχές!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! Και από το μαγικό μολύβι! 🙂

  7. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    να τον χαιρεσαι!

  8. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Χρονια Πολλα πάντα με χαρούλες υγεία και παλαβομάρες! χαχαχα!
    Καλη επιτυχία σε όλα! Να τον χαίρεστε και πάντα να εχετε και να βλέπουμε χαρούμενες φατσούλες!

    Μάκιααααααααααααααααα πολλλά πολλά και παλαβές αγκαλίτσες σε όλους!

    Καλό Μήνα να έχουμε!

  9. Ο/Η Αναστασία λέει:

    Άργησα, άργησα, συγγνώμη!
    Χρόνια πολλά Κωνσταντίνε, να σε χαίρονται όσοι αγαπας και σε αγαπούν.
    Στεφανία μου, να τον καμαρώνεις πάντα γερό και δημιουργικό.

    Σας φιλώ πολυ!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καθόλου δεν άργησες Αναστασία μου…σήμερα είναι τα γενέθλια του…και εσύ είσαι από αυτούς που πρώτοι τον είχαν εντοπίσει…έτσι σε γνώρισα και εγώ! 🙂

      Σ’ ευχαριστώ και σου στέλνω πολλά ΑΦ! 🙂

  10. Ο/Η newagemama λέει:

    Χρόνια πολλά και καλή επιτυχία στις δημιουργικές επιδιώξεις! Με έμπνευση και μεγαλοπρέπεια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ μανούλα μιας νέας και δύσκολης εποχής για τις ευχές σου!

      Για να δούμε και την πορεία της τρίτης μικρού μήκους ταινίας του!

      Να τα χαιρόμαστε τα βλαστάρια μας!!!!!!!!!!!!! 🙂

  11. Ο/Η logia λέει:

    μαγισούλα τις ε΄χω ξαναδεί και τις δυο
    ειδικά η πρώτη κάθε φορά με κάνει να κλαίω
    ειδικά την πρώτη φορά που την είχα δει ασυναίσθητα έφυγα κατ΄ευθείαν και πήγα στη μάνα μου…
    και η δεύτερη τόσο τρυφερή
    τι ψυχούλα κρύβει το νινί σου
    να τον χαίρεσαι!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και τώρα ήρθε και η σειρά σου Νέλλη μου, να καμαρώσουμε παρέα τα παιδάκια μας…γιατί και τα δικά σου δεν πάνε πίσω!!!

      Πολύ με συγκίνησε η δουλεία της Νεφέλης και όσοι δεν την είδαν να μια ευκαιρία μέσα από το blog μου… να την θαυμάσουν!

      Σ’ ευχαριστώ και να τις χαιρόμαστε τις ψυχούλες μας! :)))

  12. Ο/Η jokar λέει:

    Να χαίρεσαι τον Κωνσταντίνο σου και πάντα δημιουργικός κι εμπνευσμένος εύχομαι να είναι!

  13. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Αιναφετς,να χαίρεσαι τον ΛΕΒΕΝΤΗ ΣΟΥ!!!Τα καλύτερα έπονται!!!Πάντα με υγεία-αρμονια-ευτυχία!!!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Makis για τις ευχές σου!
    Ελπίζω να είδες τα βιντεάκια του λεβέντη μου, είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσουν γιατί αφήνουν όμορφα μηνύματα!

    Καλό βράδυ θα ευχηθώ σε όλη την οικογένεια σου! 🙂

  15. Να το χαίρεσαι το νινί σου καλή μας Άιναφετς.Να είναι γερός και καλότυχος σε ότι κάνει.Καταπληκτικά τα πρώτα δείγματα γραφής του σκηνοθέτη μας.Είμαι σίγουρος για τη συνέχεια.
    ΑΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ καλέ μου Dimitri πάντα σε χρόνο ενεστώτα… αν και οι ευχές πάνε πέρα από τον χρόνο…
      Έχω αγωνία να δω και την τελευταία…έχει ζόρικο σενάριο και ξέρεις τον ηθικό αυτουργό! 😉
      ΑΦ! :)))

  16. Ο/Η Firebolt λέει:

    Να τον χαίρεστε! Να είναι χιλιόχρονος και πάντα τόσο δημιουργικός! 😀

    Όσο για τις δυο αυτές ταινίες του, έχω να σας πω πως έχουν, ήδη, μπει και στα σχολεία. Τις είδαμε και τις δυο στο μάθημα των Αγγλικών και δουλέψαμε πάνω τους με συζήτηση στην τάξη. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι που η δουλειά του κανακάρη μου έγινε θέμα συζήτησης σε μάθημα Αγγλικών…πολύ θα μου άρεσε να ήμουν σε μια γωνίτσα να σας παρακολουθώ! 😉

      Χαίρομαι για το πέρασμα σου από εδώ και ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές 🙂

  17. Καθυστερημένες αλλά θερμές ευχές και my respects στον νεαρό δημιουργό …φυσικά και στους γονείς του!!!

  18. Ο/Η inter-notes λέει:

    Συγκινητικές και οι δύο ταινίες…
    Η πρώτη («Τι είναι αυτό;») αρκετά ευαίσθητη, σαν το μικρό σπουργίτι… Ας διδαχτούμε όλοι από τις επισκέψεις των σπουργιτιών στα σπίτια μας και ας επιστρέφουμε πάντα την αγάπη και την καλοσύνη στους ανθρώπους που μας έφεραν στη ζωή.
    Η αγάπη είναι το μόνο γιατρικό. Η έντονη επιθυμία του γονιού να προσφέρει στο παιδί του ακόμα ένα μάθημα ζωής, ακόμα και ως την τελευταία πνοή, νίκησε την αρρώστια (υποθέτω εδώ το αλτσχάιμερ)! Και…έκανε το γιο του να «ξυπνήσει» απο το λήθαργο του αποξενωμένου σύγχρονου τρόπου ζωής…
    Η δεύτερη («Οι μικρές χαρές») συνθέτει το παζλ της ευτυχίας, όλο χρώματα και αρώματα!
    Εύγε στη γλυκιά μανούλα που μας τις «γνώρισε» και τις δύο, σε όσους από εμάς δεν τις είχαμε δει, άλλο ένα μάθημα ζωής… Σίγουρα θα φροντίσω για την προβολή τους στα σχολεία που διδάσκω.
    Πολλές ολόψυχες ευχές για χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά στο αγγελούδι σας! Να τον χαίρεστε οι γονείς του και να τον καμαρώνετε πάντα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! ναι Βάσω μου, είμαι χαζομαμά με τα όλα μου! 😀
      Χαίρομαι που και εσύ θα δείξεις τα βιντεάκια στους μαθητές σου!
      Τώρα μια διευκρίνηση…Ο πατέρας δεν έχει Άλτσχαίμερ αλλά ρωτά αφηρημένα..πάντως την έχουν δείξει και σε συνέδρια για το Άλτσχάιμερ!

      ΥΓ. άσχετο (!) μπορείς να μου στείλεις την φωτογραφία στο Βραχάτι…εκείνη που ξέρεις χιχι! 😉

      • Ο/Η inter-notes λέει:

        Η φωτογραφία ταξιδεύει στα interneto-σύννεφα του e-mail σου! 😉

        Καλό μεσημέρι καλή μου μαγισσούλα! Εδώ στην Κόρινθο η θάλασσα φουρτούνιασε για τα καλά και ο αγέρας λυσσομανάει! Άγρια ομορφιά!

        Πολλά γλυκοφιλάκια!

  19. Ο/Η Dimos el Grec λέει:

    Να ζήσει το παλικάρι!
    Περιμένουμε με αγωνία το καινούριο!
    Τα πρώτα υπέροχα!
    Δεν είχα προσέξει πιο μπροστά την Art Director! 😛

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Δήμο μου, είμαι η χαζομαμά- Art Director στις «Μικρές χαρές»!

      Και εγώ έχω αγωνία για την τρίτη ταινία του…για να δούμε! 🙂
      Το «νινί» μου την έφτιαξε για το internet…τώρα αν την πάρει και κάποια εταιρία διανομής τόσο το καλύτερο για την τσέπη του! 😉

      χαχα…χαίρομαι για τον Βαρκελωνισμό…αλλά οι εξετάσεις…δεν λες! 🙂

      ΑΦ! Με un peto! 😆

  20. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Mαγισούλα Μαννούλα Αμαζόνα !!!!!
    Πως την πάτησα και δεν είδα το προηγούμενο με τα άλογα !!!!
    Πραγματικά συνώνυμο της ελευθερίας και της ευγενούς υπερηφάνειας!!
    Πάρα πολύ σε ζήλεψα το ομολογώ ,πρέπει να είναι εκπληκτική η αίσθηση.

    Το πρώτο βίντεο του νινιού σου το είχαν βάλει στην ιστοσελίδα του σχολείου (πριν σε γνωρίσω)και με είχε συγκινήσει πάρα πολύ (δεν φανταζόμουν οτι το είχε φτιάξει κάποιος τόσο νέος),και το δεύτερο σου έχω ξαναπεί πόοοοοοσες φορές μου το έχουν στείλλει με μέιλ !!! ο κόσμος το έχει αγαπήσει πολύ !!!!
    είμαι σίγουρη οτι και η επόμενη δουλειά του θα είναι εξαιρετική (κι ας μην συμμετέχεις χαχα)!!!!!!!!!!!
    Να τον χαίρεσαι άξια μαννούλα και να του δώσεις τα συγχαρητήρια και τις ευχές ενός ξωτικού !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν είναι ποτά αργά για έναν καλπασμό…ξέρεις από αυτούς τους μουσικούς! 😉
      Τίποτα δεν κρατάνε τα Ξωτικούλια να καλπάσουν παρέα με τις μαγισσούλες-μανούλες-αμαζόνες! 🙂

      Είπα στο νινί, «ευχές και συγχαρητήρια από ένα ξωτικό» …και με κοίταξε με οίκτο!!!!!!!!!!!!!!! Αχ! αυτά τα παιδάκια μας δεν νοιώθουν τις μανούλες τους! 😆

      • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

        Sorry που μπαίνω στη «μέση» απλά προσπαθώ να διαβάσω (ιαιξ σσσσσςς) και παρακολουθώ και τα σχολιάκια σαν φαντασματάκι.. χαχαχα!

        Αλλά παλάβωσα στο γέλιο με αυτο το » Είπα στο νινί, “ευχές και συγχαρητήρια από ένα ξωτικό” …και με κοίταξε με οίκτο! » χαχαχαχα! Μάλλον πρέπει να εκπαιδεύσω και γω τους δικούς σε αυτά…αλλά πως όμως οεο! χαχαχαχα!

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

        Καλό μεσημεράκι και φιλάκια με αγκαλίτσες για όλους!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Fwtino φαντασματάκι…για ρίξε και εσύ κανένα βλέμμα οίκτου εκεί που ξέρεις…χαχα! μπορεί να «πιάσει»!!! 😉

          Καλό ήρεμο βραδάκι θα σου ευχηθώ… με τις δικιές μου αγκαλίτσες! 😀

          • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

            Μακάρι να έπιανε αλλά δεν το βλέπω….πότε δεν ξέρεις όμως ε? 🙂

            Ήρεμο δεν το βλέπω…ελπίζω τουλάχιστον σε έναν ωραίο νάνι… χιχιχι!

            Καληνύχτα και όνειρα γλυκουλένια σε όλους!
            ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με χαμογελάστες αγκαλίτσες για θετική ενέργεια! χαχα! 😛

      • Ο/Η Ξωτικό λέει:

        xαααααχαχα ναι τον ξέρω καλά αυτον τον οίκτο !!!!!
        Έρχομαι αντιμέτωπη πολύ συχνά μαζί του !!!!
        Καλημέρα Αμαζόνα (κρατάω το όνειρο του καλπασμου μ’αρέσει!!)
        Φιλιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα χωρίς οίκτο !!!

  21. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Kαλησπέρα Α.Φ
    Είχα καιρό να περάσω,η τελευταία φορά ήταν από την ιστορία”μη σου λάχει”!
    Τη μία ταινία του γιού σου μου την είχαν στείλει κυκλοφορούσε στα βλογ εκείνη με το πατέρα και οι δύο βγάζουν τρυφερότητα.
    Εύχομαι να έχει απήχηση και η νέα ταινία.
    Η αμαζόνα στο άλογο εσύ είσαι?

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Μιχάλη!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία πατέρα γιου…ειδικά όταν έχεις και ο ίδιος έναν τόσο άξιο γιο!

      Ναι, η αμαζόνα είμαι εγώ…πριν «λίγα» χρόνια…χιχι! 😉

  22. Ο/Η ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ λέει:

    Μαγισούλα μου γλυκιά,
    ΔΙΠΛΕΣ οι ευχές
    Για τον πανέμορφο Κωνσταντίνο σου έστω και καθυστερημένες ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΥΓΙΗΣ, ΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ και ΕΥΤΥΧΗΣ και ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ!!!

    ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ και ΚΑΛΟΧΡΟΝΗ, ΥΓΙΗΣ και ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ για την πανέμορφη οικογένειά σου!!!
    ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα γλαρένια μου…και εσύ να καμαρώνεις τα γλαρόπουλα σου!

      Ευχαριστώ για τις ευχές και για τα όμορφα δώρα σου…και ναι στην υγειά μας! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ζεστά ζεστά! 😀

  23. Ο/Η kryos λέει:

    Να χαίρεσαι το καμάρι σου μάγισσά μου !!! πάντα γερός και δυνατός , πάντα μ ένα ζεστό χαμόγελο καρδιάς ζωγραφισμένο στα χείλη του ….τα ίδια φυσικά θα ευχηθώ και για την αμαζόνα-μανούλα του :))

    Φιλιά πολλά και μια θαυμαστή νυχτιά θα μας ευχηθώ !!!

  24. Ο/Η Δάφνη λέει:

    Μου είχε στείλει το βιντεάκι “Τι είναι αυτό”; η αδερφή μου πριν κάποιους μήνες. Το βλέπαμε και κλαίγαμε γιατί η μητέρα μου πάσχει από σπάνια νευρολογική ασθένεια που μοιάζει με το Πάρκινσον και το Αλτσχάιμερ και πολλές φορές μας ρωτάει τα ίδια και τα ίδια ή ξεχνιέται και κολλάει όταν θέλει να πει κάτι. Όταν είχαμε δει το βίντεο συνειδητοποιήσαμε πόσο δεν φταίει αυτή για την κατάστασή της και πόσο πρέπει να είμαστε υπομονετικές μαζί της όπως ακριβώς με ένα μικρό παιδί.

    Συγχαρητήρια για τον ταλαντούχο γιό σας και να του μεταφέρετε τις ευχαριστίες μας!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καταρχάς χαίρομαι Δάφνη που το «Τι είναι αυτό» σ’ έφερε στο σπιτικό μου…καλώς όρισες εσύ και η όμορφη οικογένεια σου! :))

    Θα μεταβιβάσω τα συγχαρητήρια εκ μέρους σας στον γιο μου και το πόσο σας βοήθησε να κατανοήσετε το πρόβλημα της μητέρας σας…αυτά τα συγχαρητήρια έχουν άλλη αξία και σας ευχαριστώ!

    Θα σας ευχηθώ να έχετε ένα όμορφο απόγευμα κοντά στους αγαπημένους σας! :))

  26. Ο/Η nikiplos λέει:

    Με μεγάλη μου χαρά αλλά και αγωνία στέκομαι μπρος σε νέους (νεότε
    ρους είναι το σωστό) που δημιουργούν… Κυρίως γιατί έχουν αυτό το άδολο ένστικτο της αναζήτησης της ετοιμότητας για να γευτούν συναισθήματα εμπειρίες και να κάνουν κάτι πέρα από στρατευμένες υποχρεώσεις, ή στερεότυπες αντιλήψεις και παγιωμένες αρνήσεις. Άλλωστε όλα τα νέα ρεύματα δεν ήρθαν παρά από αναζητήσεις νέων ανθρώπων…

    Το πρώτο βίντεο με έκανε και δάκρυσα… έτσι τόσο ξαφνικά τόσο αναπάντεχα… κι όλα αυτά για μια μαγεία, ομορφιά μιας ζωής που φεύγει μα κρύβει μέσα της μια μυστική θεϊκή δημιουργία, εκείνη μιας άλλης φρέσκιας ζωής που έρχεται κι ακολουθεί…

    για το δεύτερο συμφωνώ… πράγματι η ευτυχία κρύβεται στις μικρές κι ασήμαντες στιγμές… στα λίγα μικρά πράγματα ευτελή ίσως που περιβάλλουν τον κόσμο μας. Αν η ευτυχία δεν βρίσκεται-κρύβεται στο βασίλειο της καθημερινότητά μας, τότε κάπου έχουμε κάνει μεγάλο λάθος στο πως βλέπουμε τον κόσμο… Αν δεν αφουγκραζόμαστε τον κόσμο μας… κι η ομορφιά μερικές φορές μπορεί και να κρύβεται σε ελάχιστα ή αδιανόητα μικρά σημεία, μικρά βλεμματα ή μικρές οπτικές γωνίες….

    Χαίρομαι ιδιαίτερα που είναι γιός σου και πραγματικά να έχει καλή τύχη, να είναι σιδεροκέφαλος και με ατσάλινα νεύρα κυρίως.

    φιλιά !!!

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το σχόλιο σου Nikiple με γέμισε χαρά γιατί αισθάνθηκα ότι απέναντι μου ή μάλλον δίπλα μου έχω έναν νέο συν-ομιλητή με τον οποίο επι-κοινωνώ και ξέρω τόσα λίγα για σένα…μόνο ότι ήσουν στο Παρίσι και ότι από τα γραφόμενα σου…είσαι βαθιά ευαίσθητος!

    Ευχαριστώ για τις ευχές θα του μεταβιβάσω το σχόλιο σου!

    ΑΦιλιά! :))

  28. Ο/Η trelokomeio λέει:

    να τον χαιρόσαστε τον ταλαντούχο σας, με πολλές επιτυχείες επαγγελματικές και προσωπικές

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Βικούλα μου!!!
    Είμαι σίγουρη πως θα σου άρεσαν τα videakia!!! 😉

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια! 🙂

  30. Ο/Η Mika λέει:

    Εχω δει ήδη τις δυο ταινίες του Κωνσταντίνου και οχι μόνο μια φορά. Ειδικά οι «Μικρές Χαρές» μου άρεσαν παρά πολύ. Και έχω ακούσει και πολύ καλά λόγια και απο φίλους!!

    Περιμένω με χαρά την τρίτη και φυσικά όπως είπες και εσύ την Μεγάλη μήκους ταινία του!!
    Του εύχομαι καλή επιτυχία και εσύ να τον καμαρώνεις πάντα!!!!

    φιλιά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ το σιωπηλό ξωτικό Mika…για τις ευχές, θα τις διαβιβάσω στον καλλιτέχνη γιο μου….για να δούμε τι θα μας πει και η τρίτη, που αυτή την στιγμή που σου γράφω, «επενδύεται» με μουσική!

      Πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαμογελαστά! 🙂 🙂

      • Ο/Η Mika λέει:

        Αντε εύχομαι και υποψηφιότητα στα Οσκαρ κάποια μέρα!!
        Γιατί μόνο ο Κυνόδοντας??

        Να σε δω καλή μου μάγισσα στο κόκκινο χαλί δίπλα στο γιόκα σου να φωτογραφίζεσαι!!!χαχαχαχα!!Μεγαλεία!!!

        Αντε πάντα τέτοια!
        Φιλιά

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Δεν λέω Μικούλα…να στοχεύουμε ψηλά…αλλά για να δούμε και αυτήν την νέα «μικρούλα»…και τα ξαναλέμε!!!
          χαχαχα! Προς το παρόν θέλω να με δω σε μια απλή αίθουσα κινηματογράφου που να προβάλει την ταινία μεγάλου μήκους…του Νινιού μου! 😉

          Ευχαριστώ που μοιράζεσαι τα όνειρα σου και μαζί μας! 🙂

  31. Ο/Η Miou Popofotitsa λέει:

    Υπέροχες και οι δύο και πολλά συγχαρητήρια!!!:))Μέσα στη δημιουργία όλη η οικογένεια και για τη μαμά του Κωνσταντίνου -τη μαγισσούλα- έχω να πω πως έχει μια μεγάλη καρδιά που μπορεί και γεμίζει με ελάχιστα και αυτή είναι η ευτυχία!!!!

    Τα καλύτερα με πολλά χαμόγελα Στεφανία μου!!!

    :)))

    Ξενύχτησααα…Τώρα νάνι!!

  32. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Φωτεινή μου, ελπίζω να είχες μια ήρεμη νύχτα!
    Ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια…ναι, είναι όμορφα όταν δουλεύει όλη η οικογένεια μαζί…έχει όμως και τα απρόοπτα βεβαίως βεβαίως !!! :))

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαμογελαστά!!! 🙂

Σχολιάστε

