Μαγικά…μάγεια!


Είπα να δοκιμάσω μια ξεχασμένη μου τέχνη…μπας και βγάλω άκρη!

Χαλαρώστε…κλείστε τα μάτια… συγκεντρωθείτε και κάντε όποια ερώτηση θέλετε και παρακάτω διαβάστε την απάντηση!

Χρησιμοποιώ το μαγικό κουτί, που περιέχει όλα τα μαγικά μου σύνεργα…

Πρώτα θα ρίξω τα χαρτιά πάνω στο πουπουλένιο μου στρώμα…χρώματος ροζ.

1.  Κάνουμε έξι πακετάκια….κάθε πακετάκι περιέχει εννέα καρτούλες.

2.  Διαλέγουμε από κάθε πακετάκι ( στην τύχη) μια καρτούλα και την τοποθετούμε από κάτω.

Στο τέλος…με μαγικές διαδικασίες…(πολύπλοκες για τους απλούς ανθρώπους), βγάζουμε μια καρτούλα και την διαβάζουμε…
Το χαρτί έχει δυο λύσεις, μια ίσια και μια ανάποδη…για όλα τα γούστα.

Μαζεύοντας καρπούς με την ουρά.

‘Όταν μαζεύεις καρπούς με την ουρά είναι δύσκολο να τους πιάσεις.
Οι συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές για τα επαγγελματικά και για τις μετακινήσεις.
Καλύτερα να κάνετε υπομονή και θα έρθει ο καιρός που τα δύσκολα θα γίνουν εύκολα.

Από κάτω υπάρχει και βοηθητική λύση:

Τα μπερδέματα και άλυτα.

Πολλές φορές τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα.

Ένα θέμα από εδώ, ένα θέμα από εκεί, που φαίνονται όλα αδύνατα να λυθούν.
Μην προσπαθείτε να βρείτε οπωσδήποτε μια λύση για κάθε πρόβλημα.
Θα έρθει ο καιρός που κάποια προβλήματα θα λυθούν από μόνα τους.

Όπως θα διαπιστώσετε και μόνοι σας…ότι και να ρωτήσεις η απάντηση που σου δίνεται…ταιριάζει απόλυτα!
Χαχα…γι’ αυτό και οι μάγισσες έχουν τέτοια επιτυχία!


About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

51 Responses to Μαγικά…μάγεια!

  1. Ο/Η trelokomeio λέει:

    καλέ;; κάνετε και συνεδρίες εξ αποστάσεως;;; να μου ρίξεμε μια πρέφα….

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα Βικούλα!…πολλά κάνουμε εξ’ αποστάσεως οικογενειακώς!…είδες είδες χθες το τηλ του Νεραιδοσυντρόφου! Αν δεν μου είχες στείλει mail δεν θα το παίρναμε είδηση…έχεις να δεις και να ακούσεις κι άλλα!!! 😉

    Λοιπόν κάνε πρώτα μια ερώτηση…και μετά στείλε ΟΚ στο σχόλιο και εγώ θα σου στείλω την απάντηση, πάλι από εδώ!
    Αχ! έλα να παίξουμε τις μάγισσες!
    Ντάρλα ντιρλάνταντα…και περιμένω!ΑΦ!

    ΥΓ. ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ!!! 😆

    • Ο/Η trelokomeio λέει:

      χμμμ η ερωτηση μου ειναι αν θα βρουμε με τη λουλου μου αυτο που ψαχνουμε, ή θα καταντήσουμε σαν τους u2 να τραγουδάμε το γνωστό τους…

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Εδώ είμαστε λοιπόν…Τρελοβικούλα μου…άκου!

        «Ο ψαράς κέρδισε».
        Ένας αετός περπατούσε στην αμμουδιά ψάχνοντας για κοχύλια. Το κοχύλι όμως που βρήκε έκλεισε και παγίδευσε το ράμφος του. Τότε ο ψαράς βρήκε την ευκαιρία για διπλό κέρδος πιάνοντας και τα δυο χωρίς κόπο.
        Θα πρέπει να έχεις ανοιχτά τα μάτια σου για να εκμεταλλευτείς κάθε ευκαιρία που μπορεί να εμφανιστεί στο δρόμο σου.

        Μου πήρε 12 χρόνια εμένα…και με πολλά ερωτηματικά (!).
        Σου εύχομαι ο χρόνος να είναι πιο ελαστικός μαζί σου-σας! 😉

  3. Γειά ρίξε μου κι εμένα σε παρακαλώ καλή μου μάγισσα τα χαρτιά…τί βλέπεις; δρόμο θα πάρω δρόμο θα αφήσω…μεγάλη πόρτα θα διαβώ…κάποιος με κακολογάει κι όλο στραβά η δουλειά μου πάει;
    ΑΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έγινε…τα έριξα και άκου τώρα:

      «Οι συμβουλές στο ποτάμι»..(Ο τίτλος!)
      Ένας ακόλουθος καθόταν στην άκρη του ποταμού κρατώντας καλάμι και πετονιά αλλά έχοντας και πολλές ανησυχίες. Έτυχε να περνά ένας σοφός και τον συμβουλεύτηκε.
      Μάθε να ακούς τα λόγια των σοφότερων και πολλά πράγματα που σε κάνουν να ανησυχείς θα σου φαίνονται πλέον ασήμαντα.

      Χαχα…εμένα που χμ! παρακολουθώ τα δρώμενα…καλό μου ακούγεται!

      ΑΦ! προσεχτικά! 😉

  4. Μαγισσούλα μου, σαν καλή νεράιδα που είσαι, ρίξε τα χαρτάκια να μας έρθουν βολικά τα πράγματα <3<3<3………ΑΦφφφφφφφφφφφιλιάαααααααα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Με το «ρίξιμο» Ειρήνη μου, δεν αλλάζουν τα πράγματα, αλλιώς θα σου λεγα εγώ!χαχα!…Η πλάκα της ιστορίας βρίσκεται, στο ότι είναι τόσο έξυπνα φτιαγμένο το όλο θέμα που εσύ αποκρυπτογραφείς τα λεγόμενα και δρας ανάλογα!…άκου λοιπόν τον χρησμό ΣΟΥ!

      Τίτλος:
      «Το κούτσουρο ανθίζει». (και μη γελάς…σοβαρέψου!)

      Στο κούτσουρο βγαίνουν χλωρά κοτσάνια.
      Τα κλαδιά πληθαίνουν, τα φύλλα πυκνώνουν και τα λουλούδια ανθίζουν.
      Αν και περνάς δύσκολες καταστάσεις, σύντομα θα ευνοηθείς από την τύχη.
      Θα βρεθεί διέξοδος στα προβλήματα σου.

      Καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοό…Ε;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μαγικά! 😉

  5. Για τον Αρχάγγελο δεν έχω λόγια.ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ!!!

    Άμα έχεις καλούς φίλους όλα μπορούν να λυθούν.ΑΥΤΟ είναι ΜΑΓΕΙΑ!!!

    Καλημέρα με πολλά !!ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!! μαγισούλα μας!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα…ΦΕΜ μου…πολύ καλό! 🙂

      Και για να πάνε κάτω τα φαρμάκια τα όποια τέλος πάντων, άκου:

      «Σκάβοντας βρίσκει κανείς χρυσάφι».
      Ένας αγρότης έσκαβε κάθε μέρα στο χωράφι του με κόπο και με κούραση. Μια μέρα καθώς δούλευε βρήκε στη γη χρυσάφι.
      Οι κόποι σου θα ανταμειφθούν. Συνέχισε να προσπαθείς με επιμονή και υπομονή.

      χαχα…εμένα αυτό κάτι μου είπε Φεαγγαρένια μου! Πολύ καλό! 😉

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        χμ μαγισσούλα εγω το χρυσάφι το βρήκα και σε κανένα δεν το δίνω για μια φορα στη ζωή μου θα μαι εγωίστρια… κι όντως εσκαβα πολλά χρόνια… και δω κολλάει το παρακάτω τραγούδι… φιλάκια!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! Πάει μου βγήκε τ’ όνομα….! 🙂

      Και φυσικά η Χαρούλα είναι η αγαπημένη μου…και το τραγούδι μαγικό…ευχαριστώ! 🙂

      ΥΓ. Ω! ναι κράτα το χρυσό κρυφό…είναι η ανταμοιβή των κόπων σου!!! 😉

  6. Ο/Η αριάδνη λέει:

    αχαχαχα ΚαλήΜουΜαγισσούλα κορυφαίο!! έτσι ακριβώς…

    Φιλάκια σας, εδώ είμαι κι εγώ κι ας μην εμφανίζομαι….μαγικό ειναι κι αυτό!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Νεράιδα-Αριάδνη! :))
      Αυτή την φορά αποφάσισα να το παίξω μάγισσα-χαρτορίχτρα…έτσι να χαλαρώσουμε κομμάτι…όπως έλεγαν και οι παππούδες μου από την Πόλη!
      Πλάκα έχει!!! 😉

      ΑΦ και καλή ξεκούραση θα ευχηθώ στην Νεράιδα με τα νεραϊδόπουλα! 🙂

  7. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Θα έρθει ο καιρός που κάποια προβλήματα θα λυθούν από μόνα τους

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα στον Θαλασσό μου!
    Μα φυσικά και κάποια θα λυθούν από μόνα τους…για τα άλλα, «Συν Αθηνά και χείρα κίνει»…όπως έλεγαν οι δικοί μας!!! 😉

  9. Ο/Η nikiplos λέει:

    χμ… ακόμα ψάχνω τα μάγια, όχι για να ξεμπερδέψει τα έτσι κι αλλιώς μπερδεμμένα πράγματα, αλλά κυρίως για να μπορώ να ξεφεύγω έτσι ξαφνικά κι απότομα σε μια φανταστική χώρα, για ένα συναρπαστικκο ταξίδι, με φίλους τενεκεδένιους, γατολιοντάρια και σκιάχτρα που ήρθαν να με προϋπαντήσουν από τα λιβάδια κριθαριού…

    έτσι να φεύγει κανείς για λίγο σε μια μαγική χώρα…
    και να παίρνει παράταιρες απαντήσεις για ερωτήσεις που ίσως και να μην έκανε…

    φιλιά, καλό ΠΣΚ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου αρέσει Nikiple, να εγκαταλείπω προκαταλήψεις και ν’ αφήνομαι σ’ ένα κόσμο συμβόλων, όπου ο καθένας είναι ελεύθερος να ερμηνεύσει και να παίξει με τα σημάδια όπως του αρέσει…

      Έτσι στην τύχη, άκουσε αυτόν τον χρησμό:
      «Ο αετός και το σπουργίτι στο δάσος».
      Το σπουργίτι, όταν βραδιάζει, πετάει μέσα στο δάσος και τα δέντρα χωρίς να λάβει υπόψη του ότι ο αετός είναι ήδη κάπου εκεί. Ο αετός όταν βλέπει το σπουργίτι, αρχίζει να κάνει κακές σκέψεις.
      Χρειάζεται να δείξεις προσοχή και να σκέφτεσαι και κάποιες αρνητικές πιθανότητες.

      Αυτό τώρα όποιος και να το διαβάσει, αλλιώς θα το ερμηνεύσει, έτσι δεν είναι;
      Δεν παύει όμως να έχει κάτι μαγικό!

      ΑΦιλιά! :))

  10. Ο/Η marilia λέει:

    Μάγισσα ρίξε τα χαρτιά… Για δες… τι θα γίνω… ΆΜΑ μεγαλώσω; 😀

    φιλάκι

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έγινεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε, Μαριλία! 😀

      «Οι πρώτοι βλαστοί».
      Οι πρώτοι βλαστοί σημαίνουν τον ερχομό της άνοιξης. Η φύση και όλα τα όντα αναζωογονούνται.
      Δεν αργεί η αλλαγή της τύχης και καλύτερα γεγονότα έρχονται στην ζωή σου….. ΆΜΑ μεγαλώσεις χιχι!

      ΑΑΦιλάκι! 😉

  11. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλημέρα Αιναφετς,ρίξε τα χαρτιά κι σε μένα,έχω κάποια μικρό προβλήματα………μήπως και δούμε ασπρες μέρες….

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Makis…για να δούμε και τον δικό σου χρησμό! 😉

    «Σπρώχνοντας κάρο χωρίς λαβές».
    Σπρώχνοντας κάρο χωρίς λαβές είναι δύσκολο να προχωρήσει κανείς. Υπάρχει θέληση, αλλά δεν υπάρχει αρκετή δύναμη.
    Αν και δεν έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα, θα συναντήσεις ένα μικρό εμπόδιο στην πορεία σου. Ίσως χρειαστείς περισσότερο χρόνο και κόπο απ’ ότι περίμενες.

    Καλό βραδάκι θα ευχηθώ σε όλη την οικογένεια σου! 🙂

    • Ο/Η MAKIS λέει:

      Καλησπέρα καλή μου μάγισσα,σε ευχαριστώ απο τα βάθυ της ψυχής μου,για τις καλές αλλά και προ-πάντων χρήσιμες συμβουλές σου!!!!
      Να έχετε πάντα ευτυχία αρμονία γαλήνη και φυσικά μα παρα-παρα-παρα πολυ ΥΓΕΙΑ!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

  13. Ο/Η Άστρια λέει:

    take it easy!

    μα βεβαίως αυτή τελικά ήταν η μαγική κουβέντα, η πανάκεια για κάθε ασθένεια, το πασπαρτού για κάθε πρόβλημα και αναποδιά!

    ευχαριστούμε για την υπενθύμιση μαγισούλα:)

    φιλάκια πολλά πολλά
    Καλή εβδομάδα!

    υγ.είχα πάει τις προάλλες στο magic festival.. να πω ότι σε θυμήθηκα;;;;:)))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απίστευτο…Άστεράκι μου…τόσα σχόλια…τόσα μαγικά και μόνο εσύ άκουσες και πήρες το μήνυμα…»Relax and take ti easy»…όλη η Αρχαία Ελληνική, Ινδική, Κινέζικη κλπ φιλοσοφία αυτό μας λέει!!!

      ΥΓ…αυτό το magic festival…πώς και μου ξέφυγε…τστσ…τι σόι μάγισσα το παίζω!!! 😉

  14. Ο/Η Margo λέει:

    Μοιάζει με ένα κατάλογο με χρησμούς που έχω σε ένα βιβλίο. Πετάω τρία ίδια νομίσματα και φτιάχνω τρίγραμμα πετώντας έξι φορές τα νομίσματα και ανάλογα το τι βγάζουν(κορώνα ή γράμματα) Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι γιατί ο χρησμός σε βάζει να σκεφτείς και εντέλει να φιλοσοφήσεις τη ζωή.

    Καλή βδομάδα μαγισσούλα μου:)
    Πολλά πολλά ΑΦ!

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και μένα Margo μου αυτό μου αρέσει στους χρησμούς…σε βάζουν να σκεφτείς μέσα από σύμβολα και ο ίδιος να τους ερμηνεύσεις!
    Έχω ατελείωτα μαγικά κιτάπια…αλλά το σημαντικότερο είναι το Ι Τσιγκ το βιβλίο των αλλαγών, με αυτό δεν παίζω, το συμβουλεύομαι μια φορά τον χρόνο…όταν και αν τα πράγματα παραζορίσουν!!!

    Καλή μαγική βδομάδα να έχουμε με πολλά ΑΦ! 🙂

  16. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Καλή Μας Μάγισσα, τί ωραία ανάρτηση, γέλασα και χαμογέλασα και διάβασα και τα σχόλια των φίλων και χάρηκα πρώτον που σε Εμπιστεύονται και δεύτερον που λες σε όλους όμορφα πράγματα. Άμα λες σε όμορφα πράγματα, όμορφα κυλάει η μέρα, άμα λες άσχημα, αστα να πάνε…όλο γκρίνια και φαγούρα…Για όλα αυτά ευχαριστούμε!!!!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι που γέλασες και χαμογέλασες Βάλια μου… 🙂
      άρα ο σκοπός έχει επιτευχθεί…
      Καλοσύνη δίνεις, αγάπη παίρνεις…κάπως έτσι πάει!
      αν σκεφτείς και πως όλη μέρα μόνο ασχήμια σου σερβίρουν!!! 😦

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια στην όμορφη οικογένεια των χαρταετών…βλέπεις δεν ξεχνώ τον Βαλάντη! 🙂

  17. Μια μαγική Τρίτη να έχεις, καλοσυνάτη μας μάγισσα….Αφφφφφ ;-))))

  18. Ο/Η Hengeo λέει:

    Μετά το όμορφό σου σχόλιο στα λημέρια μου, τι άλλο χρησμό να ζητήσω; Ευχαριστώ και από εδώ 😉

    ΑΦ!

  19. Ο/Η newagemama λέει:

    Με κάλυψες απόλυτα με το καταπληκτικό:» Μην προσπαθείτε να βρείτε οπωσδήποτε μια λύση για κάθε πρόβλημα.
    Θα έρθει ο καιρός που κάποια προβλήματα θα λυθούν από μόνα τους»!

    Η ζωή έχει τα δικά της σχέδια, ευχαριστούμε μαγισσούλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα τι να πω…είδες γλυκιά μανούλα που ο Hengeo έπεσε πολύ κοντά σου…συμπτωματικό; :))
      Ω! και σίγουρα η Ζωή έχει τα δικά της σχέδια, εμείς πρέπει να μάθουμε να αποκωδικοποιούμε τα σημάδια! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά και μαγικά! 🙂

  20. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    χα! Εγώ μπορώ να μαντέψω τι θα δείξουν τα χαρτιά σου για μένα: «Μεγάλο δρόμο θα διαβείς, μεγάλη πόρτα θα περάσεις, μεγάλη χαρά θα πάρεις με τους ανθρώπους που θα συναντήσεις σε τρία τέρμινα» 😉

    (αν δεν τα δείξει αυτά, δεν είναι καλή, να την αλλάξεις! :P)

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ, αγαπημένη μου μαγισσούλα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα…ΝατασσΆκι-ΚΜΔ-νονούλα μου! 😉

      Την Κυριακή, μεγάλο δρόμο θα διαβείς με αγαπημένο πρόσωπο…ξύλινη πόρτα θα περάσεις…μεγάλη χαρά θα δώσεις… σε δυο σου φίλους!!!

      Την τράπουλα δεν αλλάζω!!! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! ΚΛΠ ΚΛΠ! 🙂

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    !!! Υπατίτσα μου…σου αρέσουν τα μάγια ή η μαγεία??? 😉

  22. Ο/Η λονα λέει:

    γεια σας ειμαι 19 χρονων..αρραβωνιασμενη 3 χρονια περιπου με ενα παιδι 25χρονων…θα ηθελα να μου πεις τι θα γινει με εμας τους δυο γτ τα πραγματα μια πανε καλα μια φτανουμε στον χωρισμο..ειναι στην αθηνα εδω και 1 μηνα μηπως εχει αλλη πες μου κατι αν μπορεις ειμαι πολυ στεναχωρημενη..ευχαριστω για το χρονο σου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λόνα μου, τι να σου πω, δεν είμαι και αληθινή μάγισσα! 😉
      Στη θέση σου, θα δοκίμαζα να εξαφανιστώ για τρις μέρες, κλείσε κινητά κλπ), αν σε αναζητήσει θα είναι καλό σημάδι και πες του την αλήθεια, αν δεν εμφανιστεί … ξέγραψε τον!
      Και εσύ τι τους θέλεις τους αρραβώνες από τα 16 σου, ζήσε τη ζωή σου και αργότερα βλέπεις!
      Απαπαπα! τι μας πιάνει εμάς τις γυναίκες με τις δεσμεύσεις! 😦
      Καλή σου τύχη! 🙂

Σχολιάστε

