Σςςςςς… μυστικό!

Σας αρέσουν τα μυστικά;
Τώρα θα σας πω κι εγώ ένα!

Σςςςςςςςςςςςςςς….

Πριν βρεθούμε στη γη ζούσαμε Αλλού.

Λίγο πριν την γέννηση μας, ένας άγγελος έσκυψε πάνω μας και μας είπε:

Σςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς! «Δεν πρέπει να θυμηθείς»…και έβαλε το δάκτυλο του πάνω στα χείλη μας, αφήνοντας ένα σημάδι…

Να γιατί έχουμε ένα κενό ανάμεσα στη μύτη και στα χείλη μας…

Σςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!

«Το μυστικό».
Μύθος της Συρίας.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

56 Responses to Σςςςςς… μυστικό!

  1. Ο/Η Ginger λέει:

    ίσως το πιό όμορφο μυστικό που μου έχουν πει ποτέ. Σ’ευχαριστώ Στεφανία (μη θυμώσεις, πάντα σαν Στεφανία σε σκέφτομαι)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πόσο χαίρομαι που στη καινούργια μου φίλη Ginger, αρέσουν τα μυστικά…γιατί υπάρχουν μυστικά και μυστικά…αυτό μας έρχεται από Αλλού! 🙂

      Χαχα…δεν θυμώνω Μαίρη, όταν με αποκαλούν Στεφανία! 😉

  2. Ο/Η Margo λέει:

    Παρόλα αυτά κάποιοι σαν τέτοιοι συμπεριφέρονται.. είναι που θυμούνται;;;

    Μαγισσούλα μου γλυκιά καλό γιορτινό τριήμερο σου εύχομαι με πολλά πολλά ΑΦάκια:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρω σε ποιους αναφέρεσαι Margo μου, αλλά αυτοί που κάτι θυμούνται σίγουρα διαφέρουν! 😉

      Θαλασσοταραγμένο το νέο σου avatar…

      Πολλά ΑΦιλάκια και να έχετε όλοι σας ένα ξεκούραστο τριήμερο…εμείς εδώ ετοιμαζόμαστε για χιόνια!

  3. Ο/Η glarenia λέει:

    Σςςςςςςςςςςςς… μην το πεις πουθενά….. αλλά δεν το ήξερα…. όμως πολύ άρεσε!!!
    Αχ.. ας ήταν τόσο παραμυθένια και η ζωή μας που στις μέρες μας την έφτιαξαν κόλαση.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σςςςςςςςςςςςςςςςςςςς…τώρα που το ξέρεις…μην το πεις πουθενά!!!

      Δεν είναι παραμύθι…είναι ένα αληθινό μυστικό! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια σε όλη την γλαρένια οικογένεια! 🙂

  4. Ο/Η fractalx λέει:

    Μαγισσα Καλημέρα..
    Η ερμηνία που εδωσε ο συριακός μυθος στην διαπλαση του προσώπου μας πολύ ευφανταστος αλλά και πλήρης περιεχομένου…
    Ναι ειναι πολύ ομορφο να μαθουμε να σωπαίνουμε..
    Έτσι ο λαός της Συρίας πολύ σωστα το φανταστηκε σαν αγγελική επιταγή!

  5. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Πολύ όμορφος μύθος!
    Καλές Απόκριες, να περάσεις πολύ όμορφα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρω γιατί Έλενα μου, αλλά αυτός ο μύθος μου φαίνεται σαν…πασπαλισμένος με άχνη ζάχαρη! 😉

      ΑΦιλάκια και να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες! :))

  6. Ο/Η Παραμυθάς λέει:

    Δεν συνηθίζω να αφήνω σχόλια στο blog της γυναίκας μου, όπως και στο δικό μου άλλωστε, αλλά αυτή τη φορά, επειδή μου άρεσε πολύ αυτό το post είπα να βάλω ένα απόσπασμα από το προσωπικό μου ημερολόγιο που κρατάω από το 1963, από τα είκοσί μου δηλαδή, όπου τότε, στις 24 Απριλίου1979, αναρωτιέμαι:
    «1. Γιατί υπάρχουν μερικά τοπία που όταν βρίσκομαι εκεί νοιώθω οικεία, ασφαλής, ήρεμος και μελαγχολώ, κι ας πηγαίνω για πρώτη φορά;
    2. Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που ενώ, σίγουρα, δεν τους έχω ξαναδεί, την πρώτη φορά που τους συναντώ, είμαι βέβαιος πως τους ξέρω πολύ καλά;
    3. Τι είναι τα όνειρα που όταν τα βλέπω είμαι βέβαιος ότι δεν είναι απλώς όνειρα;
    4. Πώς γίνεται μερικές φορές να αισθάνομαι τον Άλκη, 6 χρόνια μετά το θάνατό του, γύρω μου, όπως όταν υπήρχε η φυσική παρουσία του;
    5. Τι είναι αυτή η ακαθόριστη «γνώση» που έρχεται από κάπου, που είμαι βέβαιος ότι την έχω, κυρίως σε κάποιες έντονες ερωτικές στιγμές, που με γεμίζει με μία ήσυχη θλίψη και που όποτε προσπάθησα να την περιγράψω με λόγια, είδα ότι αυτή τη “γνώση” δεν την … “ξέρω”;…»

    Χα, χα, χα… Ναι, ξέρω τι μπορεί να σκεφτήκατε: «Αν δεν ταιριάζαμε, δεν θα συμπεθεριάζαμε», που λέει κι η παροιμία… Και, βέβαια, με την επιφύλαξη πάντα ότι μπορεί να είμαστε και οι δύο απλώς, «λαλημένοι» ή «Cuckoo», στα Αγγλικά, που μ’ αρέσει πολύ σαν λέξη.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα…υποτίθεται, σαν καλή οικοδέσποινα ότι πρέπει ν’ απαντήσω και στο σχόλιο του Νεραιδοσυντρόφου…Χμ!
      Ένα πάντως είναι σίγουρο ότι οι «Cuckoo» μεταξύ τους αναγνωρίζονται! 😆

  7. Ένννοια σου και θα μείνει μεταξύ μας μαγισσούλα.Κρύβει μαγεία το πως μερικές φράσεις κρύβουν μέσα τους κάτι μαγικό.Που μόνο μία νεράιδα θα μπορούσε,απλόχερα να προσφέρει.

    Και τη Καθαρά Δευτέρα πιασμένοι χέρι-χέρι με τον Π. πετάξτε πάνω από όλους μας.Τι να το κάνεις το χαρταετό άμα μπορείς να πετάξεις!Έστω και με βοήθεια τύπου Π!!

    !!ΦΑΣΜΑ!! ΚΜΝΒ Άιναφετς!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ ΑΦΓ θηρίο για το Nightingale του συνονόματου σου, αγαπημένο και ταιριαστό κομμάτι! 🙂

      Και κράτα καλά κρυμμένο το μυστικό…θα δεις σε λίγο καιρό πόσα θα σου αποκαλύψει! 😉

      ΑΦ! και κοίτα να περάσεις καλά αυτό το τριήμερο! 🙂

  8. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    σσσσσ… δεν θα το πούμε πουθενά!

    (μπορεί και να είναι αλήθεια ;-))

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!

  9. Ο/Η thalassokrator λέει:

    τι θέλει να πεί άραγε ο ποιητής μ ΄αυτή την ανάρτηση;
    (γνωρίζω καλά αλλωστε το πάθος σου για τα ποιήματα)

    «Οι μεγάλοι άντρες γνωρίζουν την θέση τους στο σύμπαν, απλά θέλουν που και που να τους την επιβεβαιώνει κάποιος».

    Στρατηγός Πτολαιμαίος για την επίσκεψη του αφεντικού του Μ.Αλεξανδρου στο μαντείο του Άμμωνα στην όαση Σίβα.

    Να μου βρείς το Εvelyn.

  10. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα καλή μου Μάγισσα!!!
    Εύχομαι εσύ και η οικογένεια σου να είστε πάντα υγείες!!!!
    Το θέμα σου πολύ όμορφο…..θα πω και γω το σχόλιο μου…
    Το Λουλούδι της Ζωής κρύβει μέσα του όλα τα μυστικά του Σύμπαντος…..
    Καλό 3-ημερο!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ για τις ευχές Makis…και εγώ με την σειρά μου εύχομαι σε όλη την οικογένεια σου ένα χαρούμενο τριήμερο! 🙂

      Και τώρα τι μένει; Να αποκωδικοποιήσουμε το λουλούδι της Ζωής!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ θα ήθελα με στίχους ν’ απαντήσω
    και την ποιητική σου προτροπή έτσι να υμνήσω,
    γιατί ξέρω πως κάτι τέτοιο μακριά σε ταξιδεύει…
    αλλά με βουλωμένη μύτη, φοβάμαι να τολμήσω!

    Την Evelyn στη Σίβα θ’αναζητήσω,
    τους στρατηγούς στο σύμπαν θ’αφήσω
    και ήρεμη την μύτη θα φυσήξω…
    με χαρτομάντιλο λευκό το συνάχι θα ξορκίσω…

    ΥΓ…και για όποιον δεν κατάλαβε, είμαι πάλι συναχωμένη «Εξ’ ου» και ο ποιητικός λόγος…αφιερωμένος στους άνδρες που γνωρίζουν την θέση τους στο σύμπαν! 😉

    • Ο/Η jokar λέει:

      Πολύ το χάρηκα το συναχωμένο ποιηματάκι σου!!!
      Περαστικά και καλό τριήμερο, χιονισμένο χαρταετό έχετε ξαναπετάξει;!!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Χαχα…mon cher Jean!

        Χιονισμένο χαρταετό δεν έχουμε πετάξει…
        Αλλά αυτό που σίγουρα θα πεταχτεί,
        είναι το συναχωμένο χαρτομάντιλο…

        ΥΓ. Με κόλλησε ο Νεραιδοσύντροφος! 😉
        Bisoux et joyeux «trois-jours»! 🙂

  12. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Καλή μου μαγισσούλα,
    θα σου πω ένα τρίπτυχο «μυστικό» φάρμακο για το κρύωμα.
    Μία ζεστή σοκολάτα, μία ζεστή κουβέρτα και μία ζεστή αγκαλιά.
    Κράτα την ψυχή σου στην ζεστασιά και άσε τα χιόνια στην αυλή σου.

    Μεταξύ μας λίγο σε ζηλεύω, όχι στο κρύωμα, στα χίονια.
    Περαστικούλια.

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χα χα! Θαλασσινή μου φίλη…κατ’ αρχάς χαίρομαι που επέστρεψες στην μπλογκογειτονιά…μας έλειψες! και δεύτερο, από τον ποιητικό μου οίστρο κατάλαβες το πόσο κρυωμένη είμαι!!! 😆
    Α! και μη τα ζηλεύεις τα χιόνια εδώ πάνω… γιατί δεν αστειεύονται…ευτυχώς το «μυστικό» τρίπτυχο το γνωρίζω και εγώ καλά!!!

    ΑΦιλάκια ζεστά ζεστά! 😉

  14. Ο/Η newagemama λέει:

    Να μείνει μεταξύ μας εντάξει? Σσσσσσ…..

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ω! ναι….σε περίμενα!

    «Ήξερα» πως και εσύ κατέχεις το μυστικό! 😉

    ΑΦ και καλό τριήμερο θα ευχηθώ σε όλη την οικογένεια! 🙂

  16. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

  17. Υπέροχο αλλά…
    τώρα που μας το είπες δεν είναι πια μυστικό 🙂
    νομίζω δε ότι έχει σχέση με ένα άλλο μυστικό 🙂

    ΑΦ κι ας με κολλήσεις
    αρκεί εσύ να γιατρευτείς
    κι αν κάποια μέρα κάτι θελήσεις
    να μη διστάσεις να μου το πεις 😉
    ΥΓ τους «μεγάλους» άνδρες τους έχεις γραμμένους στο μαγικό σου χαρτομάντιλο ή λάθος κατάλαβα 🙂

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τσ τσ τσ! Νεραιδοκηπουρέ μου! 😉

    Εδώ χρωστάω εξηγήσεις…η ποίηση δεν είναι το φόρτε μου…μόνο μες το σύννεφο μιας γρίπης μπορώ να εμπνευστώ…τα χαρτομάντιλα τα κάνω χαρταετούς…το εξηγώ «ποιητικά» στον Jean…και τους μεγάλους άνδρες της ιστορίας στο σύμπαν τους αφήνω…Όσο για το «μυστικό» το 5. του Παραμυθονεραιδοσυντρόφου- «Cuckoo» και cia να διαβάσεις…χαχα ερωτικότατος! 😉

    Και πάω να βάλλω θερμόμετρο…σαν ν’ ανεβάζω πυρετό!αφφφφφφφφφφ…

    🙄

  19. Ο/Η σταγόνα λέει:

    Τί όμορφος μύθος και τον έδεσες τόσο όμορφα με τις εικόνες!!!! Αχνη ζάχαρη και κανέλα!!!!

  20. Ο/Η Αναστασία λέει:

    Κούκου, ξε-κούκου, μπαίνω στο cuckoo-club.
    Ωραίος μύθος Στεφανία μου!
    Πολλα πολλα, παντα ΑΦ!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μη το γελάς…μη το γελάς Αναστασία μου…το cuckoo-club έχει τα ζόρια του! 😉

      Και για το νέο Cuckoo μέλος:
      ΑΑΑΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι πάει Σταγονίτσα μου…εγώ ρίχνω λίγη άχνη ζάχαρη, εσύ την κανέλα…κι έχουμε ένα όμορφο ζαχαρωτό!

    ΑΦ…Και καλό τριήμερο να έχεις στο όμορφο νησί σου! :))

  22. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Σκεφτόμουν να σου απαντήσω με ενα και μοναδικό ποίημα που είχα γράψει σε εναν καθηγητή μου Αγγλικών στο γυμνάσιο if you wont to … αλλά άστο (στο είπα προφορικά ετσι και αλλιώς)
    χαχαχα είσαι απίστευτη!
    Για τους σπουδαίους άντρες λέγαμε.
    Να μην τους αφήνεις στο σύμπαν,κανείς δεν μπορεί να ούτε να τους αφήσει ούτε να τους αγνοήσει.
    Δεν είναι σάν τις κουτσουλιές που κάποια στιγμή εξαφανίζονται όπως εμφανίστηκαν.
    Και απο κουτσουλιές δόξα τω θεω είναι γεμάτος ο τόπος, τα λέει και ο Πλάτωνας σωστα?

  23. Ο/Η nikiplos λέει:

    Έντυσες έναν πολύ όμορφο μύθο με τέλειες εικόνες! Να γιατί έχουμε όλοι μέσα μας λοιπόν το άγγιγμα ενός Άγγελου. Ίσως για αυτό μερικές φορές η σιωπή, τα λόγια με το πρόσωπο, το σχήμα των χειλιών, έχουν τόσα να μας πουν…

    φιλιά και καλό τριήμερο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! ναι Nikiple…σίγουρα το έχουμε το άγγιγμα του Άγγελου και αν μάθουμε ν’ ακούμε, το νοιώθουμε στη σιωπή, στο σχήμα των χειλιών και στην έκφραση του προσώπου!

      Καλό γαλήνιο τριήμερο θα σου ευχηθώ! :))

  24. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Πράγματι όπου πέσουν αφήνουν λεκέ.
    Συγχώρεσέ με για το λάθος μου.

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Γι’ αυτό και εγώ Αγαπητέ μου, φρόντισα να γράψω ένα βιβλίο, «Τα κόλπα της γιαγιάς» (Εκδόσεις Libro) που ασχολείται με όλους τους λεκέδες, υγιεινά και οικολογικά…χαχα! 😉

  26. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Καλησπέρα σε όλη την γλυκιά και super παρεούλα
    μια βολτίστα πέρασα με αγάπη και χαμόγελα
    και τουτί την φορά έγραψε η μαγισούλα μας
    για αυτό την έχουμε συνέχια μες στην καρδούλα μας! 😀 😀 😀 😀

    Καταβάθος πάντα ξέρουμε…και πάντα θα ξέρουμε..και ας προσπαθούν να μας κάνουν να τα ξεχάσουμε όλα!

    Καλή και γλυκιά Κυριακή σε όλους!
    Φιλάκια πολλα πολλά και αγκαλίτθεθ! 🙂

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες τα μικρά τρυφερά Fwtina *ακια τι ξέρουν;…ξέρουν ότι όσοι κάτι θυμούνται πολύ θα ήθελαν να το ξεχάσουν για να επιβιώσουν…λέω εγώ τώρα!!! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! τρυφερά, τρυφερά! 🙂

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Χμμ εγώ θα πω οτι μάλλον όσα θυμάσαι προσπαθείς να τα ξεχάσεις για να επιβιώσεις…και όσα δεν θυμάσαι παλεύεις να τα θυμηθείς για να κρατηθείς…και κάπου σε αυτό τον ενδιάμεσο γεύσεσαι αυτό που λέμε ζωή!

      Αχ ποσο μ αρεσουν αυτα τα φιλάκια! 😀 :D:D:D:D:D

      Καλό βραδάκι και με αμέτριτα παλαβομάκια και χαμογελάκια απ ένα τρελό παιδάκι με πονοκέφαλο! 😛

      Υ.Γ. πάλι θα το ξέχναγα! 9 😉

  28. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Mαγισσσσσσσσσσσσσσσούλα !!!!
    Πόσα κρυμμένα μυστικά κρατά η ψυχή απ’το μυαλό μας !!!!
    Γι αυτό κι εγώ ακολουθώ πάντα την ψυχή !!!!!

    Καλή ΚΑΘΑΡΗ(απο συνάχια) Δευτέρα να έχουμε ,βγάλε μας φωτογραφίες χιονιού να ζηλεύουμε!!!!!
    Εγώ και η κατακόκκινη μύτη μου σε γλυκοφιλούμε πίσω απ’το βουνό των χαρτομάντηλλων !!

    Βρε σαν να μου πέρασε λίγο απ’την ώρα που μπήκα εδώ μέσα !!!
    ΜΑΓΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΑΑΑΑ !!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απαπαπαααααααααααα Ξωτικούλι!
      Και εσύ με χαρτομάντιλα;…Που να δεις η ανακύκλωση τι «λαμβάνει» καθημερινά…ξέρω, ξέρω, τι θα σκεφτείς, αλλά θα σου απαντήσω οικολογικά: Κάθε κουτί από χαρτομάντιλα, αντιστοιχεί με κάποιο δένδρο!

      Υπόσχομαι να στείλω φωτογραφίες από την β’ απέλαση του χιονιά…του ανοιξιάτικου…Ο Σιδερής (Side21) είδε στην Σάμο χελιδόνια!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και περαστικούλια μας! 🙂

  29. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Πο-πο!!!!!!!!!!!Πολύ ωραίος μύθος!!!!!!Μυστικά που κρύβει το σώμα μας;;;!!!!!!!!!!Μπορούμε με αφορμή αυτόν το μύθο να φτιάξουμε ολόκληρες ιστορίες στο σχολείο!!!!!!!!Πολύ ωραίο, ακόμη και για την ώρα χαλάρωσης…Υπέροχη ιδέα μου έδωσες!!!!!!!!!!
    ΦΑΣΜΑ, ΦΑΣΜΑ, ΦΑΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Χαίρομαι που αυτός ο μύθος «γαργάλισε» την φαντασία σου!!!
      Θα μου άρεσε πολύ να δω τι ιδέες θα κατεβάσεις! 😉

      Πάντως τα μυστικά τα κρύβει η ψυχή μας….
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! και Σςςςςςςςςςςςςςς…μυστικό! 🙂

  30. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Ο καιρός δεν μου επέτρεψε να πάω για δουλειά σήμερα.
    Πήγα με τον μεγάλο μου γιό για καφέ και με ρώταγε για σένα.
    Σ΄ευχαριστώ μάγισσσα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το μόνο που μου επέτρεψε ο χιονιάς Θαλασσό…είναι να φύγω και να βρίσκομαι τώρα στην Αθήνα μέχρι την Πέμπτη, για ν’ αποφύγω την όποια ταλαιπωρία!

      Με την Evelyn…τίποτα νεότερο!
      Ευχαριστώ για την Kate!

      ΑΦ ! Και χαιρετίσματα στους γιους σου! 😉

  31. Ο/Η Hengeo λέει:

    Δεν ξέρω αν μου αρέσουν τα μυστικά, αλλά πολλές φορές αναρωτιέμαι αν πέρα από την υλική μας υπόσταση υπάρχει και κάτι άλλο. Οριστική απάντηση δεν έχω βρει ακόμα..

    ΑΦ και χρόνια πολλά για σήμερα 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χα χα! Γιώργο και σε μένα, εκτός από το καφέ, δεν αρέσουν καθόλου τα μυστικά και από μικρή δεν καταλάβαινα γιατί πρέπει να έχουμε μυστικά! 😉
      Δεν νομίζω πως θα βρούμε οριστική απάντηση σχετικά την μη υλική μας υπόσταση, αλλά νομίζω πως ο Νεραιδοσύντροφος-Παραμυθάς στο σχόλιο του εδώ, δίνει την δική του «αίσθηση»…που μπορεί κάτι να σου πει!

      Πολλά ΑΦ! χιονισμένα! :))

  32. Ο/Η Mιχάλης Καρλής λέει:

    Mυστικά παντού.
    Στο ημιυπαίθριο χώρο που έχουμε δημιουργήθηκε ένας σταλγμίτης σε μια βερυκοκιά που έχει φυτέψει η Δώρα στη ζαρντινιέρα,χθες έγινε αυτό με το χιόνι ήταν ένας διαφανής σταλγμίτης που κρέμοταν από ένα κλαδί, με φώναξε να βρω το μυστικό του,γιατί έγινε σε εκείνο το κλαδί και όχι σε κάποιο άλλο,γιατί έγινε μόνο ένας.Τον παρατηρούσαμε απορημένοι κάποια στιγμή με ρωτάει τον βλέπεις,οχι είχε πέσει ,προ ολίγου με ρώταγε πως κρατιόταν από το κλαδί.Μας έκανε εντύπωση ενώ μέχρι τις 3 το μεσημέρι είχε λιώσει το χιόνι παντού ο σταλαγμίτης μας ήταν κρεμασμένος στο κλαδί.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτά είναι τα μαγικά Μιχάλη μου…τόσο απλά!
      Μυστικά παντού!

      Ελπίζω να φωτογράφισες τον σταλαγμίτη της μικρής βερικοκιάς, γιατί δικός της ήταν!

      ΑΦιλιά και στα δυο σας! 🙂

  33. Υπέροχο το Συριακό μυστικό των Αγγέκων μαγισσούλα μου……….εγώ έχω την αίσθηση ότι ζήσαμε σε προηγούμενες ζωές, είναι μεγάλο θέμα, και πρέπει οι ψυχούλες μας και οι καρδιές και τα μυαλά να είναι ανοιχτά σε αυτήν την «ερμηνεία» των πραγμάτων…..ίσως εξηγούνται πολλά έτσι ;-))))….Αφφφφφιλιάαααααααααα

  34. Αγγέλων βέβαια. Δεν πειράζει, έγραψα την όμορφη αυτή λέξη δυο φορές.

  35. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Ειρήνη μου!
    Όταν είμαστε ανοιχτοί στην μαγεία της ζωής, είμαι σίγουρη ότι πολλά μυστικά μας αποκαλύπτονται…και αυτό σε όλα τα επίπεδα…λέω τώρα!

    Πάντως οι άγγελοι έκαναν καλή δουλειά…λίγοι θυμούνται! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια επιτέλους ηλιόλουστα! 🙂

Σχολιάστε

