Πρόσεχε!

Οι «Pennette Rigate integrale»… που επρόκειτο να φάμε προχθές το βράδυ!


Όταν κάνω blogging είμαι απορροφημένη από αυτό που κάνω, το μυαλό μου, φαίνεται πως είναι τόσο συγκεντρωμένο που δεν μ’ ενδιαφέρει  τίποτα άλλο  εκείνη τη στιγμή και αν δεν λειτουργούσε η όσφρηση, θα μπορούσε  εύκολα να πάρει φωτιά το σπίτι…που είναι και ξύλινο!

Το να συγκεντρώνεσαι σε κάτι, είναι προσοχή;
Μήπως αυτού του είδους η προσοχή, μας αποκλείει απ’ οτιδήποτε άλλο;


«Όταν συγκεντρώνεσαι  σ’ ένα αντικείμενο, σε μια ομιλία,  σε μια συζήτηση, τότε-συνειδητά ή ασυνείδητα- χτίζεις έναν τοίχο αντίστασης στην απρόσκλητη επίσκεψη άλλων σκέψεων κι έτσι ο νους σου δεν βρίσκεται ολοκληρωτικά εκεί που θέλεις, μόνο ένα μέρος του είναι εκεί, όσο κι αν προσέχεις…

Προσοχή όμως είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
«Πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση: Να έχεις πλήρη επίγνωση, έτσι ώστε ο νους σου να μπορεί να προσέχει όλη την ώρα, χωρίς να παγιδεύεται στη διαδικασία αποκλεισμού οποιουδήποτε πράγματος…
Κρισναμούρτι.
Η Αίσθηση της ευτυχίας.
Εκδόσεις Καστανιώτη.

Το κείμενο είναι από το πρώτο βιβλίο του Κρισναμούρτι που έχω μεταφράσει και έχει διορθώσει ο Νεραϊδοσύντροφος και οι φωτογραφίες αυτή την φορά είναι από το αρχείο της Άιναφετς!


Την ώρα του blogging λοιπόν, αν είχα επίγνωση, που σημαίνει πλατιά προσοχή, δεν θα έκαιγα το βραδινό μας!

«Δεν μπορείς να εξασκήσεις τον εαυτό σου να είναι προσεκτικός. Αλλά μπορείς να έχεις επίγνωση ότι είσαι απρόσεκτος. Και όταν έχεις επίγνωση ότι είσαι απρόσεκτος …είσαι προσεκτικός».
Κρισναμούρτι.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

59 Responses to Πρόσεχε!

  1. Ο/Η νηφαλια μεθη λέει:

    δεν το χα σκεφτει ποτε…
    πραγματι ετσι ειναι

    αφηνω απροσεκτες τρυφερες καληνυχτες 🙂

    ευχαριστω για το μοιρασμα

    (μ αρεσε πολυ εκεινη η φωτογραφια που
    φαινεται ολοκληρος ο ηλιος σαν κουκιδα)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου αρέσουν γιατρέ μου οι απρόσεκτοι τρυφεροί σου χαιρετισμοί…
      Και ειδικά από εσένα που το επάγγελμα σου βασίζεται στην προσοχή!!!

      Σου εύχομαι καλή Κυριακή…ξεκούραστη!!! 😉

      Τα ΑΦιλιά μου! :))

  2. Ο/Η logia λέει:

    η φίλη μπλογκερ Kiki λέει πως η πρώτη αιτία καψίματος του φαγητού είναι… το blogging…
    γιαυτό κορίτσια προσέξτε…
    καλά τα λέει ο «θείος»…
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πρέπει να δούμε Νέλλυ μου τι προτιμούμε, το blogging, την μαγειρική…ή αυτό που μας εξηγεί ο «Θείος»…ωραίο το «Θείος»!

      ΟΧΙ! εμείς τα κορίτσια με λίγη προσοχή μπορούμε να τα κάνουμε όλα άψογα…εξάλλου μας έχει ξανασυμβεί!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :))

  3. Πόσο προσεκτικά απρόσεκτος μπορεί να είναι κάποιος;Γιατί έχω την αίσθηση ότι για αυτό σου «άρπαξαν» τα μακαρόνια.Επειδή όλη η προσοχή σου ήταν επιμέλως δοσμένη στο να είσαι απρόσεκτη στο θέμα μαγείρεμα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.Άσε πολυ δε μπορείς να στρέψεις τη προσοχή σου σε πολλά πράγματα την ίδια χρονική στιγμή.Μόνο η προσεκτική απροσεξία σου μπορεί να έχει ευρύ φάσμα.

    !!ΦΑΣΜΑ!! Μαγισσούλα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Τι ενδιαφέρουσα ανάλυση τής απροσεξίας ΑΦΓιάννη μου-Θηρίο!!!
      Τέλεια είμαι μια προσεκτική απρόσεκτη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Σ’ ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις!

      Πάντως καλού κακού ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί!

      ΑΦ! και καλό προσεκτικό διάβασμα! 😉

  4. Ο/Η glarenia λέει:

    Ζυμαρικο για βραδινόοοοο….. ποτέεεε….
    Μήπως η ζημιά έγινε για καλό;
    🙂

    Γιαούρτι και 2 φρυγανιές ή τρια μικρά φρούτα ή σαλάτα και μια φέτα ψωμί σικάλεως… ή ομελέτα (1 αυγό και 1 ασπράδι) με πιπεριές και μανιτάρια χωρίς ψωμί ή (αλλά άπαξ εβδομαδιαίως)) 2 καλαμάκια κοτόπουλο με μια πίτα αλάδωτη

    Για να σοβαρευτώ τώρα…ζούμε μια περίοδο που όλοι μας έχουμε ανάγκη να ξεφύγει το μυαλό από το βαρύ κλίμα, μιας και πολλά από αυτά που βιώνουμε τα χρεωνόμαστε όχι αποκλειστικά από δική μας απροσεξία.

    Καλή Κυριακή,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Βεβαίως- βεβαίως…Γλαρένια μου!

      Στο σπίτι των χορτοφάγων, τα ζυμαρικά, το ρύζι ολικής είναι από τα βασικά μαζί με λαχανικά ή σαλάτες και χωρίς τη συνοδεία ψωμιού!
      Το κακό με τα ολικής είναι που αργούν να βράσουν…χαχα! γι’ αυτό και όταν κάνω blogging ξεχνιέμαι!!!
      Βρήκα την τέλεια δικαιολογία! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! Και δύσκολη ξεδύσκολη περίοδο, καλά θα κάνουμε να διπλασιάσουμε την προσοχή μας!!!

  5. Ο/Η Margo λέει:

    Η πλήρη επίγνωση είναι το ζητούμενο. Στιγμές που είναι απαραίτητη μπορεί να επιτευχθεί, δεν μπορώ όμως να φανταστώ πώς είναι να ζει κανείς συνέχεια με πλήρη επίγνωση. Κάποιοι λίγοι, ξεχωριστοί μπορούν υποθέτω. Πολύ ενδιαφέρον θα πρέπει να έχει αυτό το βιβλίο.

    Όμορφες οι φωτογραφίες σου μαγισσούλα μου, μου άρεσαν πολύ και αυτές από το χιονισμένο τοπίο που είχα χάσει, δεν ξέρω γιατί. Πολλά απρόοπτα τελευταία. Σε εκείνη την ανάρτηση διάβασα και πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Θα ξαναπάω να διαβάσω ξανά, ευτυχώς δεν είναι ώρα που μαγειρεύω;)

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλήμερα Margo μου!
      Χμ! Φυσικά και η επίγνωση είναι το ζητούμενο γενικά στη Ζωή μας!
      Αλλά ας μην είμαστε και απόλυτοι!
      Ξέρουμε πως όταν δεν έχουμε επίγνωση (πλατιά προσοχή) πολλά μας ξεφεύγουν και μέσα μας και γύρω μας και τότε αρχίζουμε όλο και πιο πολύ να είμαστε προσεκτικοί…έτσι δεν είναι;

      Το βιβλίο αυτό…είναι συζητήσεις του Κρισναμούρτι με παιδιά και τους εξηγεί Π.Χ. πως θα ακούν τον δάσκαλο και συγχρόνως θα ξέρουν και τι γίνεται γύρω τους…αυτό είναι επίγνωση!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με επίγνωση! 😉

  6. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ωχ ωχ, τι να σχολιάσω εδώ, όταν έχω διαγνωστεί με ADHD;

    Η αφηρημάδα μου πάντως είναι παροιμιώδης. Τις προάλλες π.χ. ανακάλυψα ένα μελάνι για τον εκτυπωτή χαμένο μέσα στη ακαταστασία για τρεις μήνες και ενώ ετοιμαζόμουν να αγοράσω άλλο!

    Καληνύχτα 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μάλιστα Γιώργο μου!
      Πάει καιρός που «μελετώ» «το» ADHD και αυτό μετά την σχετική ανάρτηση σου. Ειλικρινά δυσκολεύομαι να καταλάβω πια η παθολογία. Πια η διαφορά με την αφηρημάδα ή με το κλείσιμο προς τα μέσα ή με την δυσκολία επικοινωνίας ή με τον Νεραιδοσύντροφο που η αφηρημάδα του πολλές φορές μ’ έχει ανησυχήσει!
      Προφανώς υπάρχουν διαβαθμίσεις…
      Αφού διαβάσεις όλα τα σχόλια εδώ…θα εκπλαγείς με τη έλλειψη προσοχής των φίλων μας! 😉

      ΑΦιλιά και καλή μας Κυριακή! :))

      • Ο/Η Hengeo λέει:

        Από όσο έχω καταλάβει, το παθολογικό έχει να κάνει με το αν αντιμετωπίζει το άτομο προβλήματα στην καθημερινή του ζωή, σε διαφορετική περίπτωση είναι απλώς ένα όνομα που έχει δοθεί σε κάποιες τάσης της συμπεριφοράς. Το κάθε άτομο είναι διαφορετικό και σίγουρα υπάρχουν διαβαθμίσεις, δεν είναι άσπρο-μαύρο. Εγώ π.χ. τα είπα για την ανοργανωσιά-αφηρημάδα μου, δυσκολεύομαι στην οδήγηση και όταν κάθομαι να διαβάσω κάποιο μάθημα το μυαλό μου στριφογυρίζει σε χίλια δυο άλλα πράγματα ακόμα και αν γράφω την επόμενη ημέρα!

        Για να μην το βαρύνουμε άλλο εδώ, φαντάζομαι ότι για να λες «μελετώ» θα το έχεις ψάξει αναλυτικότερα, αλλιώς αν θέλεις μπορώ να σου στείλω κάποιους συνδέσμους. Πάντως όντως παίρνω κουράγιο από αυτά που διαβάζω χεχε 😉

        ΑΦ!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Ναι όντως το έχω ψάξει Γιώργο μου και έχω δει και βίντεο σχετικά…βλέπεις η κόρη μιας πολύ καλής μου φίλης…είναι βαριά αυτιστική…

          Και για να πάρεις ακόμα πιο πολύ κουράγιο…διάβασε τους Χαρταετούς λίγο πιο κάτω…θα γελάσεις!!! 😉

          ΑΦ! 🙂

  7. Ο/Η αναστασία λέει:

    Όταν είμαι αφηρημένη, είμαι πολύυ αφηρημένη, όχι αστεία. Αφού υπάρχει περίπτωση να καίγεται το σύμπαν, όχι κατσαρόλα (που μου έχει συμβεί κι αυτό και χωρίς να είμαι στο ίντερνετ φυσικά, τα καταφερνω και …χωρίς βοήθεια…) και να μην παρω χαμπαρι.
    Δεν γνωριζα αυτά τα, απολύτως αληθινά (μα, είναι έτσι όπως το λεει!), λόγια του Κρισναμούρτι, επειδή όμως ξερω πόσο αφηρημένη είμαι, εχω το νου μου και προσεχω. Όχι ότι δε συμβαίνουν ατυχήματα, αλλα υποθέτω ότι είναι πολύ λιγότερα απ’ό,τι αν …άφησα ελευθερη την αφηρημάδα μου να αφηνιάζει. Να πω την αλήθεια άρχισα να προσέχω περισσότερο από τότε που γεννησα τα παιδιά μου. Και με θυμάμαι να κανω το ίδιο και σε αλλες περιπτώσεις που δεν είναι της παρούσης να πω τώρα.
    Και τώρα μια πρακτική συμβουλή που μου είπε καποτε η φίλη μου η Όλγα, συνταγή της μαμάς της, καλής παλιάς νοικοκυράς, πώς καθαρίζουν οι καμμένες κατσαρόλες: τις αφήνουμε με ζεστό νερό και απορυπαντικό πλυντηρίου μια ολόκληρη νύχτα- το δοκίμασα, έπιασε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Αναστασία μου!
      Από τα λεγόμενα σου προκύπτει ότι έχεις επίγνωση της αφηρημάδας σου…άρα είσαι πιο προσεκτική απ΄ότι νομίζεις…χαχα! 😉

      Τώρα ας διαφημίσω το βιβλίο μου: «Τα Κόλπα της Γιαγιάς» από τις εκδόσεις Libro…
      Καμένες κατσαρόλες…σελ.51:
      Βουτήξτε την κατσαρόλα σε λεκάνη με κρύο νερό, σκεπάστε το καμένο μέρος με χοντρό αλάτι και λίγο νερό.
      Αν έχει κολλήσει τροφή, δεν χρησιμοποιούμε μαχαίρι ή σύρμα, μουλιάζουμε την κατσαρόλα με πολύ ζεστό νερό και με μια καλή χούφτα χοντρό αλάτι…

      Ευχαριστώ και για το δικό σου Κόλπο! ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :))

  8. Την «προσοχή» μου τράβηξε η 4η από τις πολύ όμορφες φωτογραφίες σου, γιατί μου έθεσε ερωτήματα…
    Θα είχε ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κανείς την εξέλιξη της σημασίας του ελληνικού ρήματος προσέχω, για να δει πόσο κοντά στη σκέψη του Κρισναμούρτι βρίσκεται.
    Πάντως, κρατάω το “Δεν μπορείς να εξασκήσεις τον εαυτό σου να είναι προσεκτικός. Αλλά μπορείς να έχεις επίγνωση ότι είσαι απρόσεκτος. Και όταν έχεις επίγνωση ότι είσαι απρόσεκτος …είσαι προσεκτικός” για να το μεταφέρω ως συμβουλή στα παιδιά μου!
    Για το καμένο φαγητό μη στενοχωριέσαι. Πρόσφερες πλήρες γεύμα στο μυαλό μας!
    …αν και φαντάζομαι ότι η οικογένεια θα διαφωνεί 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για τον τοίχο μιλάς Υπατία μου;
      Για τους τοίχους που κτίζουμε μέσα μας ή πως βρέθηκαν μερικές πέτρες και έφτιαξαν ένα τοιχάκι;

      Θα συμφωνήσω μαζί σου…(άλλη μια φορά!)
      «Όταν έχεις επίγνωση ότι είσαι απρόσεκτος…είσαι προσεκτικός»…
      Και επειδή αυτό το βιβλίο απευθύνεται σε παιδιά και δασκάλους…είμαι σίγουρη πως θα το καταλάβουν! 🙂

      Χαχα! ΑΦ…η οικογένεια έχει τα ίδια χάλια! 😉

  9. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Ενώ αν ανοιγες μιά κονσέρβα ψάρι όλα θα ήταν καλά τώρα.

    Ε! τώρα πές μου έχω άδικο?

  10. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Είσαι μια αληθινή μάγισσα, αφού φιλοσοφείς πάνω από καμμένα μακαρόνια.

    Αν είσαι απόλυτα προσεκτικός ή έχεις επίγνωση της απροσεξίας, δεν απολαμβάνεις ολοκληρωτικά.
    Καλά είναι να δημιουργούμε τις συνθήκες εκείνες που μας εξασφαλίζουν με ηρεμία την απόλαυση.
    Επομένως απαγορεύεται το μαγείρεμα την ώρα του blogging ή και αντίστροφα για να αποφύγουμε διαζύγια και φωτιές, χαχα.

    Προχθές μου φωνάζει: -Κάτι ψήνεις εδώ. -Ναι το ξέρω, απαντώ. Ωπ!ψεματάκι, είχα ξεχάσει την σπανακόπιτα αλλά ευτυχώς ήθελε κι άλλο ψήσιμο.)
    …δάσκαλε που δίδασκες, θέλεις και συνθήκες.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα Θαλασσένια μου!!!

      Τι νομίζεις πως οι μάγισσες δεν μαγειρεύουν και (φαγητά!)…ή πως έχουν ένα μαγικό ραβδάκι που κάνει τις δουλειές τού σπιτιού ενώ αυτές επιδίδονται στην αγαπημένη τους ασχολία το αμπελοφιλοσοφικό blogging! 😉
      Τώρα θα σου πω και ένα μυστικό:
      Όταν έκαψα τα ριγκατόνι ήταν 8 το βράδυ και ο Νεραιδοσύντροφος δεν είχε επιστρέψει, πήρα λοιπόν τα πάνω-πάνω που δεν είχαν καεί…τα ξέπλυνα καλά-καλά και τα ξαναέβρασα…μετά έφτιαξα μια ωραία σαλτσούλα και έβαλα και φρέσκια παρμεζάνα…τα έφαγε και δεν κατάλαβε τίποτα…ούτε που το σπίτι μύριζε καμένο!!!
      Και επειδή δεν διαβάζει τα σχόλια εδώ…δεν του είπα τίποτα*….έτσι αρχίζει η εξάσκηση στη σιωπή (συμβουλή της Αναστασίας)!!!

      * Υπάρχουν όμως και κατάσκοποι (Παραμυθοερωτευμένες) που θα του το σφυρίξουν και θα γελάσω πολύ…χεχε!

      ΑΦ! Χαμογελαστά και ηλιόλουστα! :))

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φυσικά…Αν!
    Και έχεις δίκιο…στο ψάρι! 😉
    Και πόσα Αν δεν είχαμε κάνει ή Αν δεν είχαμε πει και Αν προσέχαμε πιο πολύ…πολλά θα ήταν διαφορετικά…έτσι δεν είναι Θαλασσό*!

    ΥΓ χαχα! Βλέπεις το μου το αφαίρεσα επιμελώς!

    Καλό απογευματάκι οικογενειακό! :))

  12. Ο/Η marilia λέει:

    Επειδή η ουσία είναι μία: έκαψες τις πένες, η «συμβουλή» είναι επίσης μία: όταν μαγειρεύεις παίρνεις τον υπολογιστή στην κουζίνα! Απλά τα πράγματα! Αν ΔΕΝ πηγαίνει ο υπολογιστής στην κουζίνα, πολύ απλά, κατεβάζεις μια εικόνα του εν λόγω πιάτου απ’ το Νετ και… χορταίνεις κοιτώντας το! (εγώ έχω κάψει κοκκινιστό!)

    φιλάκι πονοκεφαλιασμένο. ουφφ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι…ναι τις ξέρω τις «μαμαδίσιες» συμβουλές Μαριλίτσα!!!
      Για διάβασε τι γράφω στην Θαλασσένια για να δεις πόσο πιο εύκολα τα μπάλωσα!!!

      Γιατί έχεις πονοκεφαλιάσει…από την πολύ εξάσκηση; χιχι! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  13. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Λοιπόν εγώ είμαι πολύ απρόσεχτη, αφαιρούμαι συνέχεια, έχει τύχει πολλές φορές σα μαθήτρια να πιάσω τον εαυτό μου να βλέπει τον πίνακα, αλλά να μην προσέχει καθόλου.Όταν είμαι συγκεντρωμένη σε κάτι σχεδόν πεθαίνουν όλα γύρω μου.Αλλά μπορώ να συγκεντρωθώ σε ένα πράγμα και όχι σε πολλά.Όταν έγινα μαμά ανακάλυψα ότι μπορώ να κάνω πολλά πράγματα μαζί αν είμαι «χαλαρά συγκεντρωμένη» και όχι εντελώς συγκεντρωμένη.Είναι το θέμα που επέλεξες πολύ καυτό για μένα, διότι έχω ένα πρόβλημα τελευταία με την πρόσφατη μνήμη και πρέπει να το κοιτάξω ενδελεχώς.Δεν οδηγώ γιατί αισθάνομαι ανίκανη να βλέπω τα πάντα γύρω μου και έχω το δίπλωμα τρία χρόνια και όσο για τα φαγητά…
    Εχω κάψει και έχω κάψει από αφηρημάδα….Έχω επίγνωση της απροσεξίας μου και συνήθως ενημερώνω και τους ανθρώπους γύρω μου..
    Προσέχετε γιατί μπορεί να μου πέσει..κλπ
    ουφφφφφφφφφ
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λοιπόν Βάλια μου…αν δεν ήσουν παντρεμένη και προπάντως μανούλα…θα σε προξένευα στον Hengeo…(ποιο πάνω!) είμαι σίγουρη πως θα κάνατε το τέλειο αφηρημένο ζεύγος…(αφηρημένο ως αφηρημένη τέχνη)!!!

      Χμ! Πλάκα έχει να κάνω μπλογκοπροξενιά…πάντως μπες στο blog του να διαβάσεις για το ADHD…πολύ ενδιαφέρον…(έχει και την φωτογραφία του)! 😉

      ΑΦ! Στον στην Μυρτούλα και στον Βαλάντη βεβαίως-βεβαίως! :))

      • Ο/Η Hengeo λέει:

        Εχμ με τιμάει ιδιαίτερα η σκέψη σου ΚΜΝΒ. Πράγματι όλα αυτά που γράφει η Βάλια κάτι ή μάλλον κάποιον μου θυμίζουν 😉

        Το μόνο που φοβάμαι είναι ότι από αφηρημάδα θα γκρεμίζαμε αντί να φτιάξουμε σπίτι χαχαχαχα! :p

        ΑΦ!

  14. Ο/Η thalassokrator λέει:

    πρόσεχε:
    Λέξη απειλητική.
    Δέν ξέρω τι λέει ο Ινδός, θα του απάνταγα ας πρόσεχε.
    Πάντα κάποιοι προσέχουν και κάποιοι είναι απρόσεκτοι
    Δύσκολη λέξη με νοήματα περίεργα… για δειλούς, δεν το συνεχίζω.
    Μόλις γύρισα απο το χωριό σου (Σκιάθος) και τη στενή βάλα.
    Ας προσέχουν οσοι το έχουν ανάγκη.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σκιάθοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!! 😆

      Ελπίζω να έβγαλες καμιά φωτογραφία…κατάλαβες τελικά που είναι το σπίτι μου (οικογενειακό εξοχικό);

      Ποιος σε απείλησε φίλε μου??????????????????

      Καλό σου βράδυ!

  15. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Αιναφετς,δεν πειράζει για μια φορά,που ήσουν αφηρημένη αρκει να μην ξαναγίνει…..προσοχή στο σπίτι σας!!!!
    Καλό απόγευμα σε σένα και σε όλη την οικογένεια σου!!!

  16. Ο/Η marilia λέει:

    Πλάκα, πλάκα, μ’ έχει πιάσει οίστρος! χαχαχαχαχαχα! Έχω αλληθωρίσει. Ό,τι είναι εύκολο το μετράω και το σχεδιάζω. χαχαχαχαχαχα! Όσο για τις καμμένες πένες, θα μείνει ένα μυστικό, εντελώς μεταξύ μας! χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!

    Σε φιλώ

    (κάνε κάνα μαγικό να φτιάξει η διάθεση γιατί με βλέπω σνούπι σκαστό σε λίγο…)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα…προσεκτικά…προσεκτικά ο οίστρος!!!
      Μη γελάς, είναι ένας τρόπος να δεις πως λειτουργεί η προσοχή σου!

      Τέτοια θα σου γράφω…να σου φτιάξω την διάθεση! 😆

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι! 😉

  17. Να χαίρεσαι την Ιριδούλα σου.Πολύχρονη και ότι επιθυμεί.

    Να μου τη φιλήσεις…

    !!ΑΦ!! Νεραιδούλα!!!!

  18. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα…

    Όμορφες οι φωτογραφίες σου, το σπίτι σου βασίλειο, το γεύμα αμβροσία… Δεν ήξερα το είδος…

    Όλοι μας είμαστε απρόσεκτοι και στα απλά όπως της κουζίνας και στα σοβαρά (οι Ιάπωνες μηχανικοί ξέρουν). Και μερικές φορές αυτές οι αθώες μικρές απροσεξίες μας, μας υποχρεώνουν να δούμε νέες απρόσμενες οπτικές γωνίες στο σκηνικό μας, ανατρέποντάς το ενώ μέχρι χθές μας φαινόταν πεζό…

    φιλιά…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Nikiplos!

      Το πρώτο βήμα είναι και το τελευταίο…μόλις αντιληφθούμε ότι είμαστε απρόσεκτοι…προσέχουμε…τόσο απλό! 😉

      Η πιο ολέθρια απροσεξία του αιώνα είναι όντως των μηχανικών στην Ιαπωνία…είπανε λέει συγνώμη!

      ΑΦιλιά και να έχεις μια όμορφη μέρα! :))

  19. αχ! καλή μας μάγισσα…ξέρω ξέρω κάτι έχεις δει στη μαγική σου σφαίρα…ειδικά τώρα τελευταία λόγο απροσεξίας «τρώω» συνέχεια ήττες…
    Ήττες;;;τί θυμήθηκα τώρα!!!

    «Ήττα, Ήττα μου,μοναξιά μου κι ερημιά μου.
    Είσαι για με ακριβότερη κι από θριάμβους χίλιους,
    Και στην καρδιά μου γλυκύτερη, απ’ του κόσμου όλη τη δόξα.

    Ήττα, Ήττα μου, αυτογνωσία κι αψηφισιά μου,
    Ξέρω, μ’ αφορμή δική σου, πως είμαι νέος ακόμα και γοργοπόδαρος

    Κι απαγίδευτος- σε μαραμένες δάφνες,
    Και μέσα σου βρήκα μοναξιάς απάγκειο.
    Και τη χαρά κεινού: π’ αποφεύγεται και που καταφρονιέται.

    Ήττα, Ήττα μου, αστραπόβολο σπαθί κι ασπίδα μου,
    Στα μάτια τα δικά σου διάβασα
    Πως ενθρονισμένος θα πει σκλαβωμένος,
    Και καταληπτός, ισοπεδωμένος,
    Και αδραγμένος, δε σημαίνει άλλο παρά ολοκληρωμένος
    Όταν πια σαν ώριμο φρούτο, πέφτεις ανάλωμα.

    Ήττα,Ήττα μου, τολμηρέ μου σύντροφε,
    Θ’ ακούσεις και τα τραγούδια μου και τις σιωπές μου,
    Εσύ κι άλλος κανένας, θα μου μιλάς για φτερουγίσματα,
    Και για θαλασσινές βιασύνες,
    Και για βουνά που λαμπαδιάζουν μες στη νύχτα,
    Και μόνο εσύ θα σκαρφαλώσεις, την απότομη και βραχόσπαρτη ψυχή μου.

    Ήττα, Ήττα μου, αθάνατο θάρρος μου,
    Συ κι εγώ θα γελάμε μαζί, με την καταιγίδα,
    Και θα σκάβουμε τάφους για κείνα όλα που πεθαίνουν μέσα μας,
    Και θα στεκόμαστε αποφασιστικά στον ήλιο,
    Και θα είμαστε επικίνδυνοι.» Χαλίλ Γκιμπράν

    ΑΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Νεραιδοκηπουρέ μου!

      Δεν πιστεύω στην Ήττα…βασικά δεν πιστεύω σε τίποτα και δεν το βάζω κάτω με τίποτα…
      Το ποίημα του Γκιμπράν μου άρεσε πολύ…έχει κρυμμένες πολλές αλήθειες…
      Πριν κάνω την ανάρτηση, πέρασα (προσεκτική!) ώρα στο σπιτικό σου και έψαχνα ένα παλιό ποστ σου περί προσοχής…δεν το βρήκα, αν θέλεις στείλε μου το link…είχες πάει τον γιο σου για πατίνια…θυμάμαι πως ήταν εξαιρετικό!

      ΑΦ…Λες να γελάμε μαζί με την καταιγίδα…πάλι!!! 😉

  20. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Λοιπόν Καλή Μας Μάγισσα πρέπει να πάσχω από σύνδρομο ελλειματικής προσοχής, διότι δεν εξηγείται αλλιώς..
    Αύριο κιόλας θα πάρω τηλέφωνο σε ένα κέντρο που έχω υπ όψιν μου για να κλείσω ραντεβού.
    Πολλά χαρακτηριστικά είναι συνυφασμένα με την ύπαρξή μου..
    Τελικά καλά έκανε ο Βαλάντης και με βάφτισε χαρταετό…Όλο πετάω..
    Και να φανταστείς έχω διαβάσει πολλά σχετικά άρθρα για να βοηθήσω τα παιδιά στο σχολείο-πού να πάει το μυαλό μου ότι είμαι κι εγώ ένα τέτοιο παιδί;;
    Αν δεν έκαιγες τα μακαρόνια, δε θα ασχολιόμουν τόσο….
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!!!!!!!

  21. Πω πω……τί όμορφα καλούδια μαγειρέψατε και καταναλώσατε το τριήμερο μαγισσούλα!!!……..νοστιμιά ανάλογη της καλοσύνης σας και της σκέψης σας!!!….φιλιά σε όλη την οικογένεια, καλή ‘Ανοιξη!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χιχι! Ειρήνη μου…είδες είδες τι κάνουν καμιά φορά τα καμένα φαγητά…τους προσεκτικούς απρόσεκτους και τους απρόσεκτους προσεκτικούς!!! 😉

      Μόλις πάω να ξεστομήσω: Καλή άνοιξη…σκοτεινιάζει ο ουρανός! 😦

      Θα την φιλήσω την οικογένεια…ευχαριστώ!ΑΦ! :))

  22. Ο/Η Side21 λέει:

    Η αλήθεια είναι ότι …
    ήθελαν λιγότερο ψήσιμο !!!
    ¨οχι όμως και να λέμε πως …
    για όλα φταίει το blogging !!!
    Ας έχουμε επίγνωση και τι λέμε …
    Την καλησπέρα μου …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Σιδερή μου!
      Μα φυσικά μη τα ρίχνουμε όλα στο blogging…πολύ εύκολη και βολική δικαιολογία…
      Ναι… επίγνωση πάνω από όλα και για όλα!!! 😉

      Καλό βραδάκι, επιτέλους ανοιξιάτικο! :))

  23. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Aαααχ χαχα κάνε μας δυό τις καψομαγείρισες !!!! (το βραστό κτόπουλο έγινε… ψητό )
    Τώρα για το τι είναι συγκέντρωση,τι είναι προσοχή και τι επίγνωση έχω ενστάσεις ή μάλλον απορίες. Είναι άλλο πράγμα να σιδερώνεις ας πούμε και να μην παίρνεις χαμπάρι οτι κάποιος σε φωνάζει ,και άλλο πράγμα να συγκεντρώνεσαι σε κάτι που απαιτεί πνευματική συγκέντρωση και να μην διασπάσαι απο τίποτα ,πράγμα που μοιάζει σωστό και ζηλευτό.
    Και επειδή τις περισσότερες φορές αναγκαζόμαστε να κρατάμε την προσοχή μας στραμμένη σε πολλά αυτό μας εξοντώνει ,και λαχταράμε να έχουμε την ησυχία να «αφοσιωθούμε» σε αυτό που θέλουμε.
    (Η έννοια αυτή αλήθεια υπάρχει στο βιβλίο;)
    Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις που πρέπει (για λόγους ασφάλειας μάλλον) να μην χάνεις την επαφή με το περιβάλλον οτι άλλο κι αν κάνεις,αλλά και άλλες που πρέπει να μπορείς να αγνοείς το περιβάλλον και να συγκεντρώνεσαι σε ένα πράγμα….

    Άρα……φιλίιιιιι μπουρδουκλομένο !!!!

    (ωραίο θέμα πάντως και επίσης ασχολήθηκα ιδιαιτέρως με την 4η φωτό ,αλλά μου άρεσε πολύ το σπίτι κρυμμένο στα δέντρα και το ηλιοβασίλεμα με τα φύλλα πρώτο πλάνο !!!!!!!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά Ξωτικούλι, δεν πιστεύω πως υπάρχει μαγείρισσα που να μην έχει κάψει φαγητό…άρα οι περισσότεροι δεν…προσέχουμε πάντα!!!
      Όταν συγκεντρώνεσαι ή αφοσιώνεσαι σε κάτι που αγαπάς, η προσοχή «απορροφάται» και έτσι δεν έχεις επίγνωση του τι γίνεται γύρω σου…που είναι και το ζητούμενο, άρα δεν προσέχεις!
      Όταν έχεις «επίγνωση», μπορείς ΚΑΙ να σιδερώνεις ΚΑΙ να έχεις στον νου σου τα παιδιά σου ΚΑΙ να μαγειρεύεις ΚΑΙ να ακούς τις ειδήσεις ΚΑΙ να ξέρεις (επίγνωση) πως έξω βρέχει ΚΑΙ πως εσύ αντί να κάνεις όλα αυτά τα βαρετά θα προτιμούσες να είσαι ξάπλα στον ήλιο με τον ή την φίλη σου ή να σερφάρεις στο internet…χαχα! 😉

      Χαίρομαι που «πρόσεξες» προσεκτικά τις φωτογραφίες που είναι από κινητό!!!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!και καλό μας μήνα! :))

  24. Ο/Η jokar λέει:

    ΑΦηρημένα πολλά Μαγισσούλα μου και καθυστερημένα!!!
    Να μην προσέχεις να προσέχεις!
    Όλα τα ωραία στη ζωή είναι αφηρημένα και καθόλου «χωροταξικά».
    Χαίρομαι που η οικογένεια είναι «αφηρημένη»… ερωτευμένη θα το έλεγα καλύτερα! Να είστε πάντα έτσι χωρίς timetables και deadlines!!! (γαλλικά πες μου τα εσύ 😉 )
    (και ένα καλό σχόλιο ή μια καλή κουβέντα ή κάποιο ενδιαφέρον post δεν συγκρίνεται με τις πιο καλομαγειρεμένες πένες…)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Non, non Jean, η οικογένεια είναι απλά αφηρημένη…ή απορροφημένη με ότι γουστάρει ο καθένας της! χαχα! 😉

      Μα bien sur! δεν συγκρίνουμε τώρα τις πέννες με την αμπελοφιλοσοφία!

      Bisoux! :))

  25. Ο/Η trelokomeio λέει:

    μού αρέσει πολύ το πιάτο το λουλουδένιο μέσα στη καϊλα.
    εγώ μιλούσα κάποια στιγμή στο τηλέφωνο και είχα λάδι στη φωτιά και πήρε φωτιά το τηγάνι και μετά το χαλί που το έριξα πάνω και μετά το χαλί καιγόταν στο μπαλκόνι που το έβγαλα γιατί δεν είχα ρίξει νερό. αμα σε πάρει η μπόρα δεν σε σταματά τίποτα.
    αιναφετσ μετά απο αρκετό καιρό επανήλθα μέσα απο τα καμένα!!!
    καλή σου μέρα

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Τρελοβικούλα…ναι είναι να μη μας πάρει η μπόρα όπως λες…η συμπεθέρα μου, από τα καμένα λάδια είναι τρις βδομάδες με μπανταρισμένα χέρια!

    Διαβάζω τα νέα από το blog της Αριάδνης και χαμογελώ με τις περιπέτειες σου…γενικά!!!

    Πολλά ΑΦιλάκια και στην μικρή μου φίλη!!! :))

Σχολιάστε

