Καρτερώ!

Δεν είναι ελπίδα, που κρύβει φόβο.
Δεν είναι προσδοκία, που βάζει στόχο.
Δεν είναι επιθυμία που απογοητεύει.
Δεν είναι ευχή που αστοχεί.

Είναι καρτερία…

Μια λέξη με δυο ρo
που ηχεί όμορφα στ’ αυτί
και φέρνει γαλήνη στη ψυχή.

Είναι η καρτερία ανοχή;

Χαχα…κι αν αυτό φαντάζει ποίημα,
μη γελιέστε…
είναι καμουφλαρισμένη επιθυμία!

Η καρτερία δεν αδημονεί!
Είναι ήσυχη αναμονή…

*******************************************

Το τραγούδι είναι των B.D Foxmoon Samoan….

Θα σε καρτερώ…

Μ’ αν όσα ΄ γίναν
με κάνουν πιο γερό…
Τέλος μου, έλα
και θα σε καρτερώ

Αν όσα γίνουν, αξίζω να χαρώ
Έλα ομορφιά μου, και θα σε καρτερώ…

Δεν με τρελαίνουν οι ράπερ και τυχαία* βρήκα αυτό το τραγούδι στο you tube…αλλά έχει ενδιαφέρον γιατί οι δημιουργοί του μιλάνε για μια νεκρή μάγισσα…. χαχα!

Για δείτε τι γράφουν οι δημιουργοί γι’ αυτό το τραγούδι:
«Μοιάζει λοιπόν μαγικό όλο αυτό-με το τίμημα του φυσικά, να μη μπορείς να γλυτώσεις γιατί το ξόρκι έμεινε πάνω μας ενώ η μαγεία πέθανε-πάνω στο σκάρωμα του δίσκου αυτού η μάγισσα άρχισε να μοιάζει μ’ αυτή την  άμοιρη πια χώρα που της τελειώσανε τα ξόρκια και τα κόλπα»…

*Αυτό το τυχαίο που προτιμώ να το αποκαλώ συμπτωματικό,  χμ!… πολύ το συναντώ τελευταία!
Στο τέλος, όταν έβαζα το link του τραγουδιού, ανακάλυψα και την νεκρή (τους) μάγισσα!

Καλά να περνάτε, πάντα να χαμογελάτε και:
Κάλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρι…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

41 Responses to Καρτερώ!

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    έχω «αποφασίσει» πια, πως σε τούτη τη ζωή τίποτα δεν (μπορεί να) είναι τυχαίο…
    😉

    Φιλιά μαγισσούλα μου αγαπημένη!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πάει την πήραμε την απόφαση ΝατασσΆκι…σήμερα του Αγ. Γεωργίου και μέρα που κλείνεις τα 40, διόλου τυχαίου:

      «Αποφασίζουμε πως δεν υπάρχουν συμπτώσεις ή ατυχήματα στη Ζωή…
      Κάθε τι μεγάλο ή μικρό έχει το σκοπό του…γι’ αυτό ας είμαστε προσεχτικοί»… 😉

      Χρόνια σου πολλά αγαπημένη ΚΜΝΔ….Καλή Μάγισσα Νεράιδα του Διαδικτύου!

      ΑΦ! Καρτερικά! :))

  2. Ο/Η kryos λέει:

    Κάλλιο δέκα και στο χέρι παρά πέντε και καρτέρει 🙂

    Κάθε ευτυχία θα σου ευχηθώ μάγισσά μου … και πολλά πολλά πολλά χαμόγελα καρδιάς !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μήπως…λέω τώρα Ηλία μου, ευλογημένος είναι εκείνος που δεν περιμένει τίποτα…δεν θα απογοητευτεί ποτέ! 😉

      Και ο αντίλογος:΄Όποιος θέλει τα πολλά κινδυνεύει να χάσει και τα λίγα!

      Μου αρέσουν τα πολλά πολλά πολλά χαμόγελα καρδιάς αυτά δεν χάνονται ποτέ!

      Χρόνια πολλά και κάθε ευτυχία και στον Γιώργη σου! :))

  3. Ο/Η Thalassenia λέει:

    «Έλα ομορφιά μου και θα σε καρτερώ»
    Τίποτα δεν είναι τυχαίο, προδιαγεγραμμένα που δεν γνωρίζουμε ζούμε κι αυτό είναι το μαγικό.

    Φιλιά θαλασσένια μαγισσούλα.

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα! Thalassenia μου…αυτή η ανάρτηση ταιριάζει γάντι…στην καρτερία… μιας συνάντησης! 😉

    Πριν από λίγο τελείωσα και την εικονογράφηση του τρίτου βιβλίου και από αύριο….ο κήπος και ότι άλλο προκύψει!

    ΑΦιλιά καρτερικά…θα τα καταφέρουμε! :))

  5. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!!
    Με υγεία και αγάπη!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χρόνια Πολλά και σε σένα Έλενα μου!

      Εύχομαι η μετά-πασχαλινή περίοδος να μας ξανα-φέρει στα ίσια μας…διατροφικά τουλάχιστον! 😉

      Και οι σαλατούλες σου…είναι η λύση!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαμογελαστά! :))

  6. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    Χρόνια πολλά μαγισσούλα και νατασσακι και σήμερα γενέθλια; να τα κατοστησεις ότι ποθείς κατι ξέρει η αιναφετς… ότι ξέρει κι ότι ποθείς πολλα φιλάκια σ όλη την παρέα!!!!

  7. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

  8. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Φεγγαρένια μου για τα τραγούδια…αναμονής!!!

      Προτείνω πάντος…να μη περιμένουμε, μαγικά φτερά ή κάποια αγκαλιά…για να σωθούμε, εσύ τι λες…χαχα! 😉

      ‘Όμορφα μάς τραγουδούν η Γλυκερία και η Τσαλίκογλου!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι μεταγιορτινό…(της Νατάσσας τα 40!)

  9. Ο/Η picifriki λέει:

    τελικά δεν έχει σημασία τι μουσική ακούς, αλλά τα λόγια

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τώρα τελευταία, Picifriki που λες, ακούω τα λόγια τραγουδιών που άκουγα πριν από πολλά χρόνια γιατί τότε μου άρεσε η μουσική τους, χωρίς να μ’ ενδιαφέρουν τα λόγια…έτσι τα ξανα-ανακαλύπτω…αλλά πάλι όμορφα λόγια χωρίς καλή μουσική, τι να το κάνεις, έτσι δεν είναι;

    Καλό σου βραδάκι! :))

  11. Ο/Η jokar λέει:

    Κορυφαία επιλογή το συγκεκριμένο τραγούδι του Foxmoor ή Μιχάλη Μυτακίδη.
    Εγώ θυμήθηκα μια άλλη φράση που λέει: «τρέχα γύρευε και Νικολό καρτέρι»
    Να χαίρεσαι λοιπόν το Νικολό σου, κι εύχομαι καλή ανά(σ)ταση ψυχών και καρδιών!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα mon cher Jean…
    Φαντάσου πως τώρα ανακάλυψα χάρη στην «καρτερία» μου (!) τη νέα δουλειά του Μιχάλη Μυτακίδη και μάλιστα πριν από λίγο παρέμεινα αρκετή ώρα ακούγοντας τραγούδια του και σαφέστατα προτιμώ την τελευταία του δουλειά…λιγότερο ράπερ!

    Bisoux…ανά(σ)τάσημα! 😉

  13. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Αιναφετς, χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη, πιστεύω να περάσατε τέλεια……
    Το τραγούδι είναι φανταστικό!!!!!εγώ δεν γνωρίζω να ανεβάσω τραγούδια……. αν γνώριζα θα έβαζα στην ανάρτηση σου Χάρις Αλεξίου, ο Άνθρωπος μου ,κατά την άποψη μου είναι φανταστικό τραγούδι……

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Makis!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι…και άσε την φίλη μας (από κάτω!) να μουρμουρίζει…έχει τα δίκια της, σίγουρα πουλάει μούρη ο τύπος… όπως λένε οι γνώστες, σημασία είναι που εμένα μου έκανε κλικ το συγκεκριμένο τραγούδι!
      Ευχαριστώ για την αφιέρωση, ο «Άνθρωπος» είναι εξαιρετικό τραγούδι και είναι από τ’ αγαπημένα μου!

      Και…επαναλαμβάνω…όταν με το καλό αποκτήσεις δικό σου σπιτικό, θα μάθεις να βάζεις και τα τραγούδια που σου αρέσουν και όχι μόνο! 😉

      Καλό μας απογευματάκι…βροχερό! 🙂

  14. Ο/Η trelokomeio λέει:

    χριστός ανέστη!!!
    οσον αφορά τον ράπερ εγώ τον γνώριζα οταν ήταν μιχάλης , οταν μας ντιζει-αριζε τα πάρτυ μας στα σχολικά χρόνια, οταν ήταν λίγο πιο αδύνατος (μη φανταστείτε πολυ αν και δεν εχω τίποτα απέναντι στους γεματούληδες, σάμπως εγώ ειμαι καμιά κοκαλιάρα;;), οταν πίναμε καφέ στο σινέ, οταν τα αγγλικά υποκοριστικά και τα λοου μπάκ ολέ ολέ, δεν υπήρχαν…. δε μπορώ να πώ οτι ειμαι περήφανη που ο σημερινός ράπερ, ειναι το καμάρι του περάματος και η ατραξιόν, και δεν συμπάσχω μαζί του που θεωρεί υπερήφανο τον εαυτό του που ζεί σε στο πέραμα….. ή που χρησιμοποιεί αγγλικές εκφράσεις για τα διαπιστευτήρια του,,,, πόσο περήφανος έλληνας είσαι οταν λέγετσαι φοξμουρ;;;; και δε μπορώ να πώ οτι μου αρέσουν τα τραγούδια του…. κλαίει η μανα μου στο μνήμα, πάρε τη πέτρα και κάντηνε κολάρο οεο οέο πνίξαν τον βαγγέο… να πάμε ολοι να φουνταρουμέ το μωρό μου….
    εεε ποιο ηταν το θέμα του άρθρου;;;; αα ναι το καρτερώ!!!
    αχ και εγώ καρτερώ… να έρθει επιτέλους η άνοιξη…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Βίκυ μου!
      Αν σου πω πως όταν διάβασα το «βιογραφικό» του (χαχα…μην ανατριχιάζεις!) και είδα Πέραμα θυμήθηκα το δικό σου…πλουσιότατο βιογραφικό και έκανα το «κονέ» για να μιλήσω τη γλώσσα των ράπερ…ναι, δεν τους «πάω» τους τύπους, αλλά καταλαβαίνω πως είναι ένας τρόπος να βγάζουν το άχτι τους και να τα λένε έξω από τα δόντια…και σε όποιον αρέσουν, όπως λέει και ένα άλλο τραγουδάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Έλα καλή μου…ας καρτερήσουμε παρέα την άνοιξη, που έχει βάλει να μας τρελάνει…έμενα εδώ μ’ χει τυλίξει ένα υπέροχο σύννεφο ομίχλης!!! :))

  15. Ο/Η ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ λέει:

    Αχ… εγώ καρτερώ την ΄Ανοιξη να φέρει λίγο ζέστη…
    Πάλι καλοριφέρ σήμερα… έλεοςςςςς….
    :-))))

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι! το ίδιο και εγώ γλαρένια μου!!! 🙂

    Τουλάχιστον μπορούμε να καρτερούμε στα «σίγουρα» την άνοιξη…είναι κάτι που δεν μπορεί να μην έρθει!!!

    Ευχαριστώ για τα σοκολατένια αυγουλάκια…αχ! να είχα και κανένα τώρα…θα το τσάκιζα! 😉

    Χρόνια Πολλά και σε σένα…Ανοιξιάτικα (από Δευτέρα!) :))

  17. Ο/Η Ginger λέει:

    Μα τι αξία θα είχαν η άφιξη και η αναχώρηση χωρίς το ταξίδι? Το ταξίδι δεν είναι το καρτερώ της άφιξης? Κάθε προετοιμασία δεν είναι κι αυτή ένα καρτερώ? Οι πιό όμορφες στιγμές μας περνάνε καρτερώντας. Ολα όμορφα…. Χρόνια σου Πολλά.

  18. θα συμφωνήσω με τη Γλαρένια πάντως!ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΟΙΞΗ;;;

    Και εγώ πάντως καρτερώ να ζεστάνει λίγο ο καιρός!!Είναι δυνατόν να ξεπαγιάζεις 28/4;Καθένας με το πόνο του θα μου πεις μαγισσούλα…
    Αλλα νισάφι πια!!! 🙂

    Η καρτερία μπορεί να μην αδημονεί.Η δική μου αδημονία,πάντως,για την ‘Άνοιξη έχει στήσει καρτέρι εδώ και καιρό!!!

  19. Συνεχίζω γιατί βιάστηκα να πατήσω αποστολή…

    Ένα απλό παράδειγμα.η χελιδονοφωλιά που έχου στο Βουτζά,σε μπαλκόνι,είναι,ΑΚΟΜΑ,άδεια!!!

    ❗ ❗ ❗ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ❗ !:! !:!

    Πολλά φιλιά νεραιδούλα μας!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όλα καλά…ΑΦΓιάννη μου!
      Και η άνοιξη θα έρθει και όταν πιάσουν οι ζέστες, θα καρτερούμε την δροσιά…έτσι είμαστε εμείς! 😉

      Ευχαριστώ και για το καρτερικό τραγούδι! :))

  20. Ο/Η trelokomeio λέει:

    και μια που μιλάμε για τραγούδια, σήμερα το πρωί ερχόμενη για τη δουλειά ακουγα το δευτερο πρόγραμμα και ειχε τραγούδια της ελλάδας, ενα πάρα πολύ ενδιαφέρον τραγούδι, καλά δε το θυμάμαι πώς πήγαινε ακριβώς αλλά θα προσπαθήσω: 3 καλογέροι κρητικοί και 3 απ’ το αγιο όρος αρματοσαν ενα καράβι στην πλώρη βάλαν το σταυρό στη πρύμνη το ευαγγέλιο στο μεσανιανο κατάρτι τη παναγιά και αρχίσαν το χερουβικό και και ανοίξαν οι ουρανοί και ακούστηκε γερή βοή να πάψουν το χερουβικό. οι τουρκαι πήραν τη σοφιά το μέγα μοναστήρι και την κωνσταντινούπολη.
    πάρα πολύ ωραίο τραγούδι.
    μετά έβαλε ενα πολύ ωραίο τραγουδάκι απο την βόρεια ελλαδα που καλά καλά δεν το καταλάβαινα, :στη μπαρμπαριάς τα παραθύρια κάθουνται 2 μαυρα φίδια και αγναντέουν τα καράβια που φορτώνουν κοκκινάδια και φτιασίδια για τα ομουρφα κουρίτσια ποσου κάν του κουκινάδ 5 τάλαρα του δράμ του φορούν οι παντριμένις και οι λεφτιρες (και κάτι άλλο που δε το έπιασα…)
    αχ τι ωραίο τραγούδι γέλαγα μόνη μου, και βγήκε επιτέλους ενας ήλιος να ζεστάνει το άμαξι και τα πόδια μου που φοράω φουστα και καλσόν λεπτό και τακουνάκι μυτερό γιατι πρέπει να είμαστε κάπως στη δουλειά και τα πόδια κοκκαλάκια!!!!
    καλημέρα

    • Ο/Η νατασσΆκι λέει:

      @trelokomeio, το πρώτο τραγούδι που λες είναι αυτό:

      🙂

      Καλημερούδια σας!
      [μαγισσούλα μου, όλα ΟΚ ;-)]

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Ευχαριστώ…ΚΝΜΔ…ΝατασσΆκι για την βοήθεια…είμαι σίγουρη πως η Τρελλοβικούλα θα το ευχαριστήθηκε…
        Ε! μετά τον ράπερ «της» το άξιζε! 😉

        Καλημερούδια μας…βεβαίως, βεβαίως! :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω πως δεν υπάρχει ομορφότερος τρόπος Βίκυ μου…από το να ακούς την μουσική που σου φτιάχνει τη διάθεση…πριν τη δουλειά, υπάρχουν και δουλειές μετά μουσικής…στα καταστήματα, στον οδοντίατρο…(χαχα)….στο ταξί κλπ!

      Καλημέρα και φιλάκια στην Λουλού μου! :))

  21. Ο/Η newagemama λέει:

    Πολύ τραγουδιστική ανάρτηση αυτή! Εχει και η καρτερία τα καλά της, αρκεί να μην τη χρησιμοποιούμε ως άλλοθι για να μένουμε αδρανείς!
    Η καρτερία φέρνει σοφία, μην την απορρίπτετε παρακαλώ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όμορφα καρτερούμε…τραγουδώντας!
      Μα φυσικά Παναγιώτα μου και η καρτερία φέρνει σοφία…φτάνει να μη αδημονεί και αναμένει…ήσυχα! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

  22. Ο/Η Margo λέει:

    Η μαγεία ποτέ δεν πεθαίνει όμως, έτσι δεν είναι μαγισσούλα μου; Πες κάτι κι εσύ που είσαι μέσα στα πράγματα;)

    Χρόνια πολλά με πολλά ΑΦάκια:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου τελειώσαν τα λόγια Margo μου!
      Τώρα καρτερούμε…έργα!!!

      Χρόνια πολλά και από το μαγικό μολύβι στα μαγισσόπουλα!

      Ουφ! μόλις τέλειωσα την εικονογράφηση του τρίτου βιβλίου του Παραμυθά και τώρα έχει σειρά το κτήμα!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρτερικά! :))

  23. Ο/Η nikiplos λέει:

    Η καρτερία, είναι η προσμονή, καλύτερα προετοιμασία για κάτι μεγάλο… κάτι υψηλό και σπουδαίο που αξίζει αναμονή, ανοχή, την ακινησία που επιβάλει η λέξη…

    Καρτερία έχουν εκείνοι που δεν ξεχνούν, που ελπίζουν που πιστεύουν…

    Καρτερία εκείνοι που δεν τα θέλουν όλα τώρα, αλλά με κάτι δωρικό στον χαρακτήρα τους προσμένουν την έλευσή του…

    φιλιά!!!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ω! Nikiple…πως μου αρέσει που ένοιωσες την δωρικότητα της λέξης και όχι μόνο την έννοια της αλλά και την μουσκιότητα της…τώρα και ένα μυστικό, όταν έγραφα για την λέξη…σε είχα στο νου μου…περίμενα να δω…αντίδραση! 😉

    Σ΄ευχαριστώ για το πέρασμα σου καλό μας βραδάκι! :))

Σχολιάστε

