Μη σταματάτε!

Μαμά!
Αυτό είναι το τρέιλερ της ταινίας μου, αν θες μπορείς να το βάλεις στο blog σου.
Φιλάκια!
Κ.

Fatherly Love – trailer

Μια γυναίκα προετοιμάζεται για τον γάμο του γιου της που θα γίνει στο Λονδίνο. Η ξαφνική αλλαγή στην υγεία του πατέρα της θα την βάλει μπροστά σ΄ένα απίθανο δίλημμα.

Παίζουν:
Γιώργος Μιχαλακόπουλος
Ανθή Ανδρεοπούλου
Μαρία Μαμούρη

Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Πιλάβιος
Σενάριο: Νίκος & Κωνσταντίνος Πιλάβιος
Διεύθυνση φωτογραφίας: Νίκος Νικολόπουλος
Μουσική: Μαριέττα Φαφούτη

Πριν από λίγο καιρό ο Jokar…(ο Jean μου!), ανέβασε στο you tube  το τραγούδι του Παραμυθά και της Άιναφετς με τίτλο, «Είμαστε ένα όλοι εμείς» .Το video που ο ίδιος τράβηξε και τον ευχαριστώ, είναι από την εκδήλωση του Νεραϊδοσυντρόφου- Παραμυθά στο Γκάζι για τα παιδάκια του Δήμου Αθηνών.
Στην ίδια εκδήλωση επίσης, είχα την χαρά να συναντήσω και μερικούς αγαπημένους φίλους της «πάρε-ούλας»!
Με την ευκαιρία του τραγουδιού, σκέφτηκα λοιπόν, να τιμήσω την εξαιρετική νέα  μουσικό Μαριέττα Φαφούτη που βλέπετε και στο πιάνο.
Η Μαριέττα εκτός από την ταινία του Κωνσταντίνου έντυσε μουσικά και όλα τα επεισόδια του Παραμυθά.

Don’ t stop!

Μη σταματάτε λοιπόν ότι ξεκινάτε…ειδικά εσείς οι νέοι!
Μη σταματάτε να δημιουργείτε…
Μη σταματάτε να χαμογελάτε, ο κόσμος σας ανήκει!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

41 Responses to Μη σταματάτε!

  1. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Τρυφερό και ενθαρρυντικό!!!
    Αγάπη και αποδοχή θέλουν τα παιδιά μας μαγισσούλα, επιβράβευση και αίσθημα υπερηφάνειας γι αυτά.
    Να τα χαιρόμαστε σε ό,τι δημιουργούν.
    Συγχαρητήρια.

    Φιλιά θαλασσένια.

  2. Ο/Η logia λέει:

    Χρόνια πολλά μαγισσούλα

    τι μικρός που είναι ο κόσμος

    η κόρη μου η Νεφέλη έπαιξε βιολί στο cd της Μαριέττας και έγραψε τη μουσινή για μια άλλη ταινία τον Σωφρονισμό, όπου και εκεί έχει κάνει τη φωτογραφία ένας άλλος Κωνσταντίνος, ο Κουκουλιός ο οποίος έφτιαξε και το βιντεοκλιπ της Νεφέλης….
    μπορεί τελικά τα παιδιά μας και να γνωρίζονται!!!!

    η Μαριέτα είναι ένα γλυκύτατο κορίτσι και μια εξαιρετική μουσικός

    την ημέρα της γυναίκας μοιράστηκε το πάλκο του «Ανθρωπος» με την κόρη μου και άλλες 8 νεαρές γυναίκες δημιουργούς σε μια πανέμορφη βραδυά γεμάτη μουσική εντός και εκτός προγράματος

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Νέλλυ μου και Χρόνια σου Πολλά!

      Είμαι σίγουρη, πως τα ταλαντούχα παιδιά μας…γνωρίζονται, αν μη τι άλλο «ξέρουν» για τις δημιουργίες τους!
      Η Μαριέττα είναι και πολύ καλή φίλη του Κωνσταντίνου…άρα, ο κόσμος των αληθινών νέων δημιουργών είναι μικρός!

      Μπράβο και στην Νεφέλη!

      Να τα χαιρόμαστε τα καμάρια μας!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά! :))

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Θαλασσένια μου…για το ποδαρικό και την θετική ενέργεια που φέρνουν τα σχόλια σου!

    Και εμείς, οι μεγάλοι…θέλουμε Αγάπη, τρυφερότητα, ενθάρρυνση, αποδοχή και επιβράβευση…για ότι κάνουμε όσο μικρό και να είναι αυτό, έτσι δεν είναι! 😉

    Και εσύ να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και εκείνα εσένα! :))

    ΑΦιλιά λίγο πιο…ανοιξιάτικα! :))

  4. Ο/Η Αναστασία λέει:

    Μαγισσούλα,
    τι ωραία νεα είναι αυτα!
    Μπράβο στον Κωνσταντίνο για τη νεα του δουλειά, την περιμενουμε πολλοί, είμαι σίγουρη

    Πολύ γλυκό το νεραϊδομαγισσοπαραμυθοτραγούδι!

    Για την Μαριέττα και το πόσο γλυκό πλάσμα μου φανηκε στην μικρή γνωριμία που είχαμε και πόσο μου αρεσουν τα τραγούδια της, στα εχω πει κι αλλη φορα, ας μη τα επαναλάβω, ε;

    Είναι όμως πολύ αισιόδοξο να συναντιούνται τετοια παιδια, δημιουργικά και ανήσυχα, αυτό όσες φορες και το πω παλι λίγες θα μου φαίνεται.

    Υ.Γ. logia, (συγγνώμη που δεν διαβαζω ακόμα το blog σου, διαβαζω τα σχόλιά σου όμως και θα κανω σύντομα και την blogεπίσκεψη) χαρηκα πολύ που διαβασα στο σχόλιό σου ότι είναι κόρη σου η Νεφέλη (ήξερα ενα ωραίο κομμάτι της, μου είχε αρεσει αλλα δεν είχα προσεξει ότι επαιζε στο δισκο της Μαριέττας, να τη χαίρεσαι!)
    Τι ωραίες συναντησεις συμβαίνουν στα blog, τελικά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα στην Αναστασία μου!
      Είδες τι μαγικές συναντήσεις γίνονται…όταν δεν φοβόμαστε να κρατάμε τις καρδιές μας ανοιχτές, ακόμα και από το διαδίκτυο;
      Η επαφή με τους νέους, μάς γεμίζει χαρά και όταν είναι και παιδιά μας…απογειωνόμαστε…όμορφη λέξη, όμορφη αίσθηση!!!

      ΥΓ. Την Νεφέλη μπορείς να την επισκεφτείς και από εδώ, πάτα: Haiku της Νεφέλης και θα μεταφερθείς σ΄έναν άλλο φρέσκο νεανικό μουσικό κόσμο!!!

      Καλό Σαββατοκύριακο παρέα με τα παιδάκια σου να έχεις…τυχερές μανούλες! :))

  5. Στεφανία μου όταν πρωτοείδα το trailer ξετρελάθηκα.Είμαι ισόβιος θαυμαστής του Κωνσαντίνου να το ξέρεις.

    Για το Κύριο Μιχαλακόπουλο τα λόγια είναι περριτά.Αγαπημένος ηθοποιός.Τον είχα δει πριν μερικά χρόνια στο θέατρο να παίζει με τον αείμνηστο Μίμη Χρυσομάλλη.Η παράσταση ήταν «Το παράξενο ζευγάρι» του Νιλ Σάιμον.Τεράστιοι ηθοποιοί και οι δύο.Καταπληκτική παράσταση.

    Μετά ο «Ψεύτης παππούς» στη κρατική τηλεόραση.Φανταστική ερμηνεία.Έβλεπα μέχρι και τις επαναλήψεις.Περριτό να σου πω ότι μετά το τελευταίο επεισόδιο εκλαιγα για καμιά ώρα.Ήταν ανάγκη η Κυρία Άλκη Ζέη να τον πεθάνει;Σαν να έχασα τον δικό μου πάππου αισθάνθηκα.Έχω αγοράσει και το βιβλίο αλλα επειδή το αγόρασα μετά τη σειρά,ούτε που το έχω ανοίξει.Δε μπορώ να ξαναπεράσω τα ίδια!!!

    Ο cpil θα μεγαλουργήσει.Αρκεί να του δωθούν οι κατάλληλες ευκαιρίες.Πόσοι έχουν την ωριμότητα να σκηνοθετήσουν τη πρώτη τους ταινία στα 20 τους;Και να σκηνοθετήσουν μεγάλους ηθοποιούς όπως ήταν,είναι,ο Χρήστος Τσάγκας;30 χρονών γομάρι είμαι και έχω πετύχει ελάχιστα.Δε το λέω για να με «λυπηθείς».Προς Θεού.Απλά είμαι συνιδητοποιημένος.

    Συγγνώμη για το «σεντόνι»,που λέει και Ο Ν. που του το ‘μαθε ο Κ.,αλλά όταν διαβάζω για ανθρώπους που εκτιμώ αφάνταστα,μπορώ να γράφω για ώρες.Με πιάνει και μία συγκίνηση.Δε ξέρω γιατί.Ο Κύριος Μιχαλακόπουλος είναι ένας από αυτούς.Εξάλλου τον έχω και στο «σκυλόσπιτο».

    !!ΦΑΣΜΑ!! ΚΜΝΒ μας.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου αρέσουν τα σεντόνια ΑΦΓιάννη μου…ειδικά αυτά που ξεχειλίζουν από όμορφα αισθήματα!

      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…ελπίζω να σου αρέσει και το νέο ταινιάκι τού cpil γιόκα, Νινί και καμάρι μου! 😉

      Καλή επιτυχία και σε σένα…σε ότι έχεις ξεκινήσει…και μη σταματάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

  6. Ο/Η Margo λέει:

    Πολύ ωραίο το δείγμα αλλά λίγο:)
    Τι ομορφιά σκορπάτε οικογενειακώς. Ευχαριστούμε όλοι μικροί μεγάλοι για την χαρά και τα χαμόγελα που μας χαρίζετε..

    Ακούω τα επεισόδια του Παραμυθά κάνοντας δουλειές, τα μικρά παρακολουθούν στον υπολογιστή, και αναρωτιόμουν ποιος έχει γράψει την μουσική. Είναι πολύ τρυφερή όπως ταιριάζει στον παραμυθά και φυσικά στο μαγικό του μολύβι:):)
    Αφού ήθελα να σου στείλω email για να μάθω και να που έμαθα μέσα από την ανάρτησή σου μαγισσούλα μου. Δεν είναι καθόλου τυχαία η συνύπαρξη όλων σας σε αυτή τη δουλειά. Το αποτέλεσμα είναι μαγικό και δεν το λέω μεταφορικά. Για παράδειγμα όσο ακούω ταξιδεύω κυριολεκτικά σε έναν άλλο κόσμο και δεν είμαι πια παιδί. Γι αυτό και ποτέ δεν αρνούμαι τον παραμυθά στα παιδιά.. στα υπόλοιπα πέφτει λογοκρισία;)
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι να πάρει ευχή Margo μου…το «δείγμα» δεν είναι για χόρταση…φυσικό όμως, αφού η «κανονική» είναι δέκα λεπτά!

      Η Μαριέττα είναι εξαιρετική μουσικός και συμπαθέστατη..υπάρχει και ένας Παραμυθάς με τίτλο «η Κυρία Μουσική» που προφανώς δεν είναι ακόμα στο internet…είναι αφιερωμένο σ’ αυτή και την οικογένεια της!
      Ο Κωνσταντίνος (το Νινί μου!) που έχει αναλάβει ν’ ανεβάσει όλα τα επεισόδια…το πάει λάου-λάου! 😦

      Να μου φιλήσεις…(απ’ το μαγικό μολύβι φυσικά) τα μαγισσόπουλα και πες τους πως θα δουν και τα υπόλοιπα…σύντομα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιάκια στην μαμά (τους)! ;))

  7. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Ο τίτλος θα μπορούσε να είναι και «οικογενειακή υπόθεση»

    Εύγε του. Εύγε σας.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστούμε Θαλασσό για τα συγχαρητήρια…
      Χαχα…ναι Κράτορα, θα μπορούσε ο τίτλος του ποστ να είναι «οικογενειακή υπόθεση»…μόνο που τότε αυτή η «υπόθεση» θα ήταν μυθιστόρημα!

      Καλό Σαββατοκύριακο με την υπέροχη οικογένεια σου, να έχεις! :))

  8. Είμαστε Ένα όλοι εμείς…
    Λίγες απλές λεξεις που βγήκαν μέσα από την καρδιά και όλες μαζί χτυπάν τις καρδιές σαν βέλος…καρδιές και βέλος γίνονται Ενα και εσύ γλυκά ,σιγανά και μυστικά βυθίζεσαι μέσα στο Ενα…αλήθεια, νιώθουμε Ένα όλοι εμείς;
    Φιλιά καλή μου μάγισσα και σε όλη την οικογένενεια σου, να χαιρόμαστε και να μοιραζόμαστε μαζί παρε-ούλα κάθε ομορφιά που πηγάζει αυθόρμητα και αβίαστα από τις καρδιές μας.
    Πότε θα τη δούμε την ταινία του Κωνσταντίνου;

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πότε θα την δούμε την ταινία του Κωνσταντίνου;

    Είμαστε ένα όλοι εμείς;

    Το πρώτο ερώτημα…έχει εύκολη απάντηση…σίγουρα κάποια στιγμή! 😉
    Όσο για το άλλο…ίσος κάποια στιγμή! 😉

    ΑΦ! Νεράιδο μου… 😉

  10. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Και να γράψω κι εδώ τα συγχαρητήριά μου, και στον γιο και σε όλη την υπόλοιπη οικογένεια

    [όταν διάβασα εκείνο το «Μαμά, αν θες μπορείς να το βάλεις στο blog σου»…. :)]

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! και καλό Μήνα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλό μας μήνα Νατασσάκι μου!

      Ναι αυτό το μαμά…στις μανούλες κάτι κάνει! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

      Και όλη η οικογένεια ευχαριστεί για τα συγχαρητήρια! :))

  11. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΓΙΣΣΟΥΛΑ!!!!

    ΒΡΟΧΕΡΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 😦

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ ΑΦΓιάννη μου για τις ευχές και το όμορφο τραγούδι…την πρόλαβες την ΦΕΜ…Χαχα! 😉

      Καλό μήνα και σε σένα και σ’ όλη την οικογένεια σου! :))

  12. Ο/Η Hengeo λέει:

    Μία με την προσοχή, μία αυτό, επίτηδες το κάνεις; :p

    Ευτυχώς ή δυστυχώς είμαι πολύ αναβλητικός..

    Καλό μήνα 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ποιό αυτό…καλέ μου Γιώργο;

      Σου άρεσε το «Είμαστε ένα όλοι εμείς» που «πετάω» με τον Παραμυθά;

      Την προσοχή την αναλύσαμε…δεόντως, πάει αυτή..χαχα!

      Το να μη σταματάς κάτι που αρχίζεις…δεν θέλει ανάλυση!
      Η πανέμορφη Μαριέττα αυτό τραγουδά! 🙂

      Άλλο να αναβάλεις*, δηλαδή να μη ξεκινάς κάτι…και άλλο να μη τελειώνεις κάτι που άρχισες…με χίλιες δικαιολογίες!!!!!!!!!!!!!!

      *Μη κάνεις σήμερα ότι μπορείς να κάνεις αύριο…αυτό είναι αναβλητικότητα! 😉

      Καλό μήνα…και μη σταματάς! 😉

      • Ο/Η Hengeo λέει:

        Χιουμοριστικό ήταν, εξ’ου και το :p, επειδή όλο πιάνεις θέματα που με καίνε! Είμαι αναβλητικός και στο να ξεκινάω και στο να τελειώνω κάτι και κατά τη διάρκεια μπορεί να το διακόψω πολλές φορές. Βέβαια η άλλη όψη της αναβολής είναι ότι το μυαλό μου δεν μπορεί να σταματήσει σε ένα σημείο και βρίσκει συνέχεια κάτι καινούργιο να προσθέσει ή να ασχοληθεί, οπότε τελικά μπορεί και να κάνω αυτό που λέει η Μαριέττα!

        Το τραγούδι μου αρέσει πολύ, το έχω ακούσει πολλές φορές εδώ και καιρό, πρέπει να είχε σταλεί κάποιος σύνδεσμος στο blog του Παραμυθοσυντρόφου, όπως επίσης πρέπει να είχε αναφερθεί παλιότερα η όμορφη ιστορία της νέας ταινίας του cpil, για αυτό είχα δεδομένο στο μυαλό μου ότι δεν χρειάζονται περαιτέρω συστάσεις και ξέχασα να αναφερθώ πριν 😉

        ΑΦ!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Χαχα Γιώργο…και που να πιάσω τον καφέ!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Φυσικά και κατανοώ το χιούμορ σου…αλλά μου αρέσει να σε πειράζω! 😉

          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά! 😉

  13. Ο/Η MAKIS λέει:

    ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!Σε όλη την οικογένεια σου!!!!
    Ο γιος σου είναι άξιος θαυμασμου!!!!!!!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Makis!

    Καλό μήνα να έχεις εσύ και η οικογένεια σου! :))

  15. Ο/Η marilia λέει:

    Δεν ξέρω τι εύχονται για τις ταινίες… Να ευχηθώ πολλές πολλές επιτυχίες στο αδέρφι και… ποτέ να μη σταματά! 😉

    σμακ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! Μαριλίτσα…πέρασες τόσο κοντά!!!
      Πριν σου απαντήσω έγραφα, έγραφα στο πανέμορφο βιβλιαράκι σου…με το χρώμα της λεβάντας…σσσσσσσ! μυστικό! :))

      Ευχαριστώ για το αδέρφι…τώρα και στην μεγάλη μήκους, αυτό ευχόμαστε!

      ΑΦ! σμακ λίγο μελαγχολικά! 😉

  16. Ο/Η glarenia λέει:

    Δηλώνω για μια ακόμη φορά εντυπωσιασμενη από την υπέροχη συλλογική δουλειά της πανέμορφης νεραϊδο-παραμυθένιας οικογένειας και εύχομαι για πολλά πολλά χρόνια να περνάει αισιόδοξα μηνύματα στις ευαίσθητες, τρυφερές ή αν θέλεις και ευάλωτες γενιές
    Για την καλλιτέχνιδα Μαριέττα τί να πω… ΑΦΩΝΗ… κόλλησα στην ευγενική της φινέτσα

    ΚΑΛΟ και ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ…ευχαριστώ Glarenia μου…Πάνω απ΄όλα για τις ευχές που συνοδεύουν το κατακόκκινο τριαντάφυλλο Αγάπης!

      Καλό μήνα και σε σένα και σε όλη την Γλαρένια οικογένεια σου!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! :))

  17. Ο/Η picifriki λέει:

    φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον! μπράβο σου!

  18. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα…

    πραγματικά ενδιαφέρον το τρέϊλερ… και το θέμα… άλλωστε η ζωή μας είναι γεμάτη ανατροπές… Πόσες φορές δεν αφήσαμε μια ωραία και πολλά υποσχόμενη διασκέδαση, διακοπές ή άλλες ευχάριστες στιγμές προκειμένου να παραβρεθούμε δίπλα σε δικούς μας ανθώπους που είχαν ανάγκη… Δεν λέω ότι σώνει και καλά πράξαμε το καλύτερο, ηθικότερο ή ότι άλλο… Λέω ότι είχαμε μια φωνή στη συνείδησή μας που έμμεσα προέτρεπε να μην φύγουμε… Βέβαια φλυαρώ ώρα για κάτι που δεν έχω δεί ακόμη… ίδωμεν λοιπόν…

    Το τραγούδι μου άρεσε και δεν το λέγω τυπικά… το «όλοι εμείς μαζί» είναι σίγουρα κάτι που το χρειάζεται η κοινωνία μας και όχι μόνο τα παιδιά… Φαντάζει σαν παραμύθι στις κοινωνίες του «εγώ, ο αρχηγός, μόνος μου, θα σας σκίσω»… (συγνώμη για το τελευτάιο 😉 )
    Συγχαρητήρια λοιπόν απλά…

    Και η μουσική της Μαριέττας μου άρεσε, νομίζω μου είχε αρέσει τότε και στο ouverture…

    Εύχομαι κι απο εδώ μιαν ακόμη όμορφη κι ανθισμένη άνοιξη στην ψυχή όλων…
    αφιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, Nikiple, θα δεις η ιστορία της ταινιούλας (είναι 10 λεπτά)είναι απλή, αλλά όπως και οι άλλες δυο…κάτι τρυφερό αφήνουν!

      Η Μαριέττα είναι ανερχόμενο και πολλά υποσχόμενο σεμνό αστεράκι!

      Τα ΑΑΦ…ΑΑληθινά Ανοιξιάτικα Φιλιά μου! :))

  19. Ο/Η jokar λέει:

    Εύγε στον cpil – νινί σου!!!
    Καλοτάξιδη η ταινία, αδημονούμε!
    Μπιζούδια σε όλη την παραμυθοοικογένεια!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ, mon cher Jean! 🙂
    Καρτερούμε…να την δούμε! 😉
    Και σε σένα bravo…για την σκηνοθεσία του τραγουδιού! 🙂
    Bisoux…με πολλά χαμόγελα! 😆

  21. Ο/Η Άστρια λέει:

    Μία παραμυθένια μαγική οικογένεια, αυτή ήταν η σκέψη με την οποία έφυγα από την ανάρτηση:)

    Πολύ μου άρεσε το τρέιλερ του Κωνσταντίνου και να πω ότι και οι δύο μικρές ταινίες του πολύ με άγγιξαν με το θέμα, την εικόνα και την τρυφερότητά τους, σε μία μάλιστα του άφησα και σχόλιο στο blog

    Άιναφετς μου, απίθανη μαγισσούλα, να είστε όλοι καλά και καλή επιτυχία στη νέα δουλειά του Κωνσταντίνου.

    Καλό μήνα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα στο λαμπερό μου Αστεράκι!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…ελπίζω να σου αρέσει και η τρίτη ταινιούλα, που κατά την γνώμη μου, από τεχνικής άποψης είναι πιο «ώριμη» αλλά σίγουρα το ίδιο ευαίσθητη!

      Και εγώ σου εύχομαι καλό μήνα…όσο για το ανοιξιάτικο του…μας περιπαίζει! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλαάκια! :))

  22. Τί γλυκές και όμορφες εικόνες είναι αυτές……και γνωστοί και καλοί ηθοποιοί……η δε μουσική ,ιδιαίτερη και ωραιότατη……πολλά συγχαρητήρια, πρέπει να είναι εξαιρετική δουλειά, μπράβο στον Κωνσταντίνο και καλή πορεία να έχει η ταινία!!! φιλια πολλά!!!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ πολύ πολύ Ειρήνη μου…και αυτό γιατί ξέρω ότι είσαι cinefil…!!!
    Ελπίζω, να σου αρέσει! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά και χαμογελαστά! :))

  24. Ο/Η newagemama λέει:

    Τρυφερό, ενθαρρυντικό, συγκινητικό, αγαπησιάρικο, YΠΕΡΟΧΟ!
    Καλή επιτυχία, θα αγγίξει πολλές καρδιές!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Παναγιώτα μου, για τις ενθαρρυντικές ευχές! :))

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια…και μη σταματάς να ταράζεις τα νερά…έτσι όπως τόσο καλά ξέρεις να κάνεις! 😉

Σχολιάστε

