7λεπτά απίστευτο…γεύμα!

Ναι, το ξέρω… τραβάει πολύ!
Αλλά εδώ τραβάμε τόσα άλλα…για τόσο πολύ!

Άσε που μετά από 6 βδομάδες και 3 μέρες που βρεθήκαμε να κρατάμε το σκυλί της κόρης του Νεραϊδοσυντρόφου, τι είναι 7 λεπτά;

Επιμένω….να χαμογελάμε….κι ας τραβάμε πολλά…

«Εξαιρετικά»…αφιερωμένο:
Στην Ίριδα και τον Αλέξανδρο και σε όλους τους μικρούς φίλους τής πάρε-ούλας:
Μυρτώ, Άρια, Άκη, Σπύρο, Αναστάση, Γιώργη, Σαββίνα, Αχιλλέα, Ιάσονα, και στα μαγισσόπουλα τής Margo!!!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

25 Responses to 7λεπτά απίστευτο…γεύμα!

  1. Έπρεπε να το φανταστώ ότι ο πιο κατάλληλος χώρος για την Ameli θα ηταν το παραμυθοκτήμα σασς.Είναι μια ξανθιά σκυλίτσα πανέμορφη.Να μου τη χαιδέψεις Νεραιδούλα μου.

    Το βίντεο ήταν πανέξυπνο στη σύλληψη.Ευρυματική ιδέα και πολλυ σωστά γυρισμ’ενη.Μπράβο στους δημιουργούς!!!!

    Γλυκό φιλί μαγισούλα!!

    Υ.Γ.:Μα να έχετε τόσο καιρό την Ameli και να μην έχεις πει κουβέντα; 😡 Καλά…σε συγχωρώ…. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κατ΄αρχάς, ΑΦΓιάννη, μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις ποδαρικό σ’ αυτό το ποστ.. 😉
      ‘Όταν το ανέβαζα…σκέφτηκα να σου το αφιερώσω…αλλά είδα πως το σκυλόσπιτο σου βρίσκεται ακόμα στον «καλό μήνα» τής 1 Ιουνίου και…(!) έτσι το αφιέρωσα στα μικρότερα «παιζάκια» της πάρε-ούλας!!!

      Καλή σου μέρα με πολλά ΑΦ! 🙂

  2. Ο/Η margo λέει:

    Αφού επιμένεις μαγισσούλα μου σου χαλάμε εμείς χατίρια;)
    Χαμόγελο πλατύ σου στέλνω 🙂

    ΑΦάκια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Την επόμενη μέρα που ανέβασα το ποστ Margo μου, σκέφτηκα πως εκτός από τους «μεγάλους» αυτό θα άρεσε προπαντός στα παιδάκια μας…έτσι πρωί- πρωί, το συμπλήρωσα…αλλά δεν ήξερα τα μικρά ονόματα των παιδιών σου!!!

      Ναι…χαμόγελα πλατιά θέλω να μου στέλνετε όλη η οικογένεια…ευχαριστώ! :))

  3. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    🙂
    Το βράδυ που θα πάω σπίτι, θα το δείξω στον Άκη. Θέλω να δω τις αντιδράσεις του!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!

  4. Ο/Η newagemama λέει:

    Χιχιχιχι είχε πλάκα!! Το φχαριστήθηκαν το φαί τους, όχι παίζουμε!

  5. Ο/Η marilia λέει:

    Οοοο! Είδε ο.. Σνούπι τη γενιά του…! χιχιχιχιχιχιιχιχι!

    Α(ρ)φ! 😉

  6. Ο/Η Hengeo λέει:

    Στην αρχή λέω είναι μάσκες, αλλά τελικά δεν είναι! Απίστευτοι αυτοί που το έφτιαξαν!

    Όσο αναφορά τις 6 εβδομάδες, ένα μόνο θα πω, 15 χρόνια!

    ΑΦ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι θέλεις να μας πεις…Γιώργο μου, πως έχεις σπίτι σου (εκτός από αδελφή και μάνα)…σκυλάκι 15 ετών….και μήπως θηλυκό…???????????????

      ΑΦ! :))

      • Ο/Η Hengeo λέει:

        Αρσενικό είναι, παππούς πια, για να είμαστε ισοπαλία :p Αναρωτιέμαι όμως πώς κατάλαβες για τις δύο γυναίκες του σπιτιού, από κάποιο παλιό post στο blog μου μάλλον;

        Καληνύχτα!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Χαχα! Γιώργο…Τι ΚΜΝΒ (Καλή, Μάγισσα, Νεράιδα, του Βοσπόρου) θα ήμουν αν δεν ήξερα τα «βάσανα» που τραβάς από τις δυο γυναίκες στο σπίτι σου…
          Στο δικό μου σπίτι…είχα τρις άνδρες…και κανένα σκύλο!!! 😉

          ΑΦ! και καλή δύναμη στην εξεταστική σου! :))

  7. Ο/Η Άστρια λέει:

    :)))
    μα τί σκέφτηκαν;;!!!
    ειδικά όταν έβγαζαν και την γλωσσίτσα τους..τόσο μα τόσο φυσικά//

    πού πας και τα βρίσκεις!!!!!!

    Α.ΑΦΦ!!!!!!

  8. Ο/Η Σπυρος λέει:

    ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση ήταν πολύ αστείο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Επειδή ξέρω Σπύρο μου, πως σου αρέσουν τα αστεία…κάθε φορά που θα βρίσκω κάτι τέτοιο θα σου το στέλνω..

      ΥΓ.Την μαριονέτα που έπαιζε πιάνο την είδες και τον ελέφαντα που έκανε τούμπες; 😉

      ΑΦιλάκια και καλά να περνάς! :))

  9. χα!χα! το βίντεο είχε πολύ πλάκα.Πολύ έξυπνη ιδέα 🙂
    Κανείς δε θα μας κλέψει το γέλιο μας 🙂
    Φιλί

  10. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Καλησπέρες στην παρεούλα και απ μένα! 🙂

    Εμ όπου ζωάκια γίνεται χωρίς παιδάκια? με τίποτααααααααααα! 🙂 🙂 🙂 🙂

    Οσο για το βιντεάκι..ευτηχως το είδα το πρωι σε κάποια φάση..γιατι τώρα σε μένα έστω δεν μου το ανοίγει…

    Όπως έχω ξαναπει..δεν ειχα ποτε δικό μου κατοικίδιο και ίσως δεν πιάνω πολλά..είχε πλακα όμως…αλλά εχετε σκεφτει και την άλλη πλευρά? Δεν ξέρω αν παρατηρήσατε…αλλά απ ότι κατάλαβα δεν ηταν πως να το πω..μονταρισμενο… ηταν καθαρα οτι εβλεπες την στιγμη που γινότανε..ηταν κανονικά σκυλάκια..και ανρθωποι κρυμένοι πίσω απ τα «ρουχα» των σκυλιών τα χέρια των οποίων κάναν την όλη δουλειά που είδαμε…Αλλά δεν είναι λιγάκι ζόρι για να μην πω πολύ για ένα σκύλο να βλέπει το φαγητό του και να μην του επιτρεπετε να το φαει…η το «αφεντικό» του ας το πουμε έτσι να «παίζει» με μαχαιροπίρουνα μπροστά στην μούρη του στην στιγμή που μάλιστα δεν έχει πλήρη ορατότητα για να μην πω μηδενική?
    Δεν ξέρω ίσως το δα περίεργα εγω…

    Καληνυχτα και καλό ξημέρωμα σε όλους!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ και ζεστες αγκαλίτθεθ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εγώ πάντως *μου…θυμάμαι πως είχες γατούλι, όταν ήσουν μικρούλα! :))

      Και μου αρέσει που το Fwtino* κάνει εξαιρετική ψυχολογική ανάλυση της σκηνής…έχεις καλό δάσκαλο χαχα!!! 😉
      Φυσικά και δεν ήταν μονταρισμένο το video…δεν μου έδωσαν την εντύπωση τα σκυλάκια, να ταλαιπωρούνται…και το έφαγαν όλο το φαγάκι τους και μας έκαναν και γελάσαμε και το μπράβο σ’ αυτούς που ήταν κρυμμένοι από κάτω…(τα αφεντικά τους πρέπει να ήταν απέναντι)!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :))

  11. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Ε ο γατούλης ήταν για πολύ λίγο…ουσιαστικά μέχρι να πω κίμινο το «έχασα» ουαααα! γκρρρρ! Όπότε δεν μπορώ να πω οτι είχα κάποιο κατοικίδιο γιατί δεν πρόλαβα καν να αναλάβω τις ευθύνες της φροντίδας του.

    Βασικά προσπάθησα να φανταστώ τον εαυτό μου στην θέση τους…πως θα μου φαινόταν ίσως…Καλούς δασκάλους,είχα…(κάποιοι είναι πιο ψηλά τώρα)….έχω…..καθώς και καλές δασκάλες έχω εδώ μέσα…να μην λέμε ονόματα χιχιχιχ!

    Δεν ξέρω αν ταλεπορήθηκαν στα αλήθεια και καταπόσο..απλά φαντάζομαι να προσπαθούσα να φαω και να παίζαν με το φαγητό μου πχ. κάθως και είπα οτι δεν έχω ιδέα απ ζωάκια και λειπά..γιατί κάτι τέτοιο φαντάζομαι είναι και θέμα εκπαίδευσης και τέτοια…(Αν τα αφεντικά τους ηταν απένταντι δεν νομίζω οτι θα μπορούσε να υπάρχει τόσο καλός συχρονησμός κινήσεων των ατόμων που ήταν πίσω του και των σκυλιών..αν παρατηρήσεις κινήσεις των χεριών είναι καθαρά κατεβναστικές και τους δίνουν κατεύθυνση σε όλα-όσο είδα χτες δηλαδή- κάτι τέτοιο δεν πίστευω οτι το κάνει έυκολα ό καθένας!)

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια παλαβά παλαβά και σαλταρισμένα από το διάβασμα! (είναι προφανές αφού κάθομαι και ψιρίζω την μαιμού 😛 )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Βασικά την «ενσυναίσθηση» τής παλιάς μου ανάρτησης μου θύμησες…με σκύλους! 🙂 χαχα! …αν δεν τη διάβασες βρες την…πριν κάνει και ο Παραμυθούλης σχετική «δική του»…ανάρτηση, (να είσαι ενημερωμένη!)

      Ω! μα και πολύ καλά κάνεις και ψειρίζεις τη μαϊμού…κάτι πρέπει να κάνεις κι εσύ στα διαλείμματα, από το χμ!…διάβασμα εννοώ… βεβαίως- βεβαίως!!! 😉

      ΥΓ. ΑΦ! Κοντεύεις να με πείσεις πως διαβάζεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

