Ποια λύση;

Κουράστηκα, ν’ ακούω, να διαβάζω, να θυμώνω, να φωνάζω, να σιωπώ…έτσι είπα να το ρίξω στη μαντεία…

Το έχω ξανακάνει άλλες δυο φορές, στο παρελθόν και τα αποτελέσματα…έφεραν τότε, χαμόγελα!
Ερώτηση Α
Ερώτηση Β

Έτσι λοιπόν, πήρα τη Μαντική Κινέζικη Τράπουλα με τους χρησμούς του σοφού Ζόου*, άπλωσα τα χαρτιά πάνω στο κάλυμμα (αυτή τη φορά καλοκαιρινό) του κρεβατιού μου και απλά τράβηξα ένα χαρτί, χωρίς να ξεχνώ φυσικά τις οδηγίες:
Όταν θα θέσετε το ερώτημα που «σας» απασχολεί, απαιτείται σοβαρότητα, σεβασμός, ειλικρίνεια και συνεχής σιωπηλή σκέψη του θέματος...χιχι!

*Στο link: Ερώτηση Β. εξηγώ ποιος ήταν ο σοφός Ζόου.

Και η ερώτηση ήταν:

Ποια λύση;
Τι προβλέπουν οι χρησμοί στο σύγγραμμα του σοφού Ζόου, σχετικά με τη κρίση στην Ελλάδα;

Ντάμα κούπα…



«Όταν ο πεινασμένος βρει τροφή».

Ο άτυχος είναι σαν τον πεινασμένο που, όταν του φέρει κάποιος φαγητό όχι μόνο χορταστικό αλλά και νόστιμο, είναι παραπάνω από ικανοποιημένος.
Μην απογοητεύεστε για τις κακουχίες της ζωής σας ως τώρα.
Η τύχη θα σας κτυπήσει τη πόρτα…

Στην κάτω (ανάποδη) πλευρά του χαρτιού που θεωρείται η αρνητική, διάβασα:

«Το πουλί μες το κλουβί».

Μόνο το πουλί που είναι φυλακισμένο στο κλουβί μπορεί να καταλάβει τι πάει να πει στέρηση ελευθερίας. Εκεί μέσα το μόνο που μπορεί να κάνει είναι υπομονή. Όσο και να ονειρεύεται να πετάξει ψηλά, δεν θα γίνει τίποτα.
Αν δεν απαλλαγείτε από καταστάσεις που περιορίζουν τις δυνατότητες σας, δεν θα φτάσετε στον προορισμό σας!

Και…επειδή με «τρώει»  να σχολιάσω…δεν θα το κάνω, θα αφήσω τα σχόλια σε σας!!!
Αλλά θα βάλω ένα τραγουδάκι, από αυτά που ακούγαν οι μαμάδες και γιαγιάδες μας, αφού οι περισσότεροι από εμάς εδώ… δεν είχαμε γεννηθεί!


Και…εύχομαι ν΄αποκτήσουμε αυτό που καρτερούμε…ότι είναι αυτό!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

32 Responses to Ποια λύση;

  1. Η Ελλάδα άμα σε πονάει προτιμάς να τη ξεχνάς.Αν και δε φταίει η ελλάδα μας στη προκείμενη περίπτωση Νεραιδούλα. Πάντως ,όσον αφορά την τύχη της, όλοι οι σοφοί σηκώνουν τα χέρια ψηλά…

    Φιλί γλυκό μαγισούλα…

    Υ.Γ.: Αν κατάλα βα καλά γυρνάει η Μαρία σας. Με το καλό.

  2. Ουπς! Ξέχασα τη Jo. Με το καλο να τις δεχτείτε και τις δύο!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα ΑΦΓιάννη μου! :))
      Ναι, τα κορίτσια μας επέστρεψαν από τις Ινδίες…γεμάτες αρώματα και χρώματα, και παθήματα-μαθήματα!!!

      Χαίρομαι όταν συναντώ ανθρώπους που κατανοούν τα βαθύτερα αίτια της κατάντιας μας! 😉

      Μια όμορφη Κυριακή, νάχουμε ! :))

  3. Ο/Η Hengeo λέει:

    Εγώ δεν χάνω την ελπίδα μου, θα το αποκτήσουμε αυτό που θέλουμε, αρκεί να πιστέψουμε στις δυνατότητές μας! Κάτι ξέρει ο σοφός Ζόου 😉

    Ευχαριστώ για τις ευχές, καλή συνέχεια και ΑΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα Γιώργο μου, το πως θ’ αποκτήσουμε αυτό που θέλουμε…σηκώνει πολύ κουβέντα…πάντως η αισιοδοξία είναι κι αυτό ένα βηματάκι!

      «Για να φτάσεις ψηλά, πρέπει να ξεκινήσεις από πολύ κοντά», έτσι δεν είναι; 😉

      ΑΦ! και καλή συνέχεια! :))

  4. Ο/Η jokar λέει:

    «Κάποτε μ’ ένα χάδι τρυφερό στην αγκαλιά τη μητρική γνώρισα την αγάπη.
    Μία χελώνα με τράβαγε απ’ το χέρι να μπουσουλάμε πλάι κάποτε
    νύχια αετίνας μου άρπαξαν το σβέρκο στα δυο μου πόδια να σταθώ
    ένα δελφίνι μ’ έριξε απ’ τη ράχη του να μάθω εγώ κολύμπι
    σκυλιά στο δρόμο μου γαβγίζανε, μα σαν χαμογελούσα εγώ
    εκείνα την ουρά τους κούναγαν, μεγάλωνα με αγάπη βλέπετε.
    Ευθύς στην κοινωνία με πετάξανε, σ’ ένα σχολείο αρχικά
    που είχε σχολάσει την ελευθερία και την αλήθεια πριν την ώρα τους·
    ίσως γι’ αυτό ποτέ δεν είπαν μάθημα αυτές, στο ένα πόδι στέκαν τιμωρία.
    Καλές και οι σπουδές μα οι σχέσεις οι δημόσιες απαραίτητες μου λέγαν,
    πάντα ένα πρόχειρο πλαστικό χαμόγελο είχα στην κωλότσεπη
    ένα μαντήλι για τα μάτια της ψυχής και λίγα ανθιδρωτικά για χειραψίες.
    Με σάρκες σάπιες τάιζα τις ηδονές του σώματος, έγινα ανθεκτικός στις πτωμαΐνες
    με πάσες μιας μπάλας πουλημένης που ενάλλασε διαρκώς χρώματα
    στα πληρωμένα δάκρυα του φωταγωγημένου πάνελ ο φόβος μου στηνόταν
    και με φελινική σκηνοθεσία με βούλιαζε στον καναπέ μου.
    Ώσπου τη μέρα εκείνη.
    Πού άκουσα την αετίνα να κατεβαίνει στο ελικοδρόμιο μου
    που είδα το δελφίνι να πλατσουρίζει στη πισίνα μου
    που μ’ έγλυφαν σκυλιά και τις ουρές κουνούσαν
    και η χελώνα με περίμενε καρτερικά ξανά να μπουσουλήσω.
    Ώσπου τη μέρα εκείνη.
    Που εμφανίστηκες εσύ.
    Και μία ξεχασμένη λέξη κάπου βαθιά στη μνήμη
    τώρα έγινε και πάλι σκοπός και νόημα ζωής.
    Κάποιοι τη λένε «αγάπη» απλά,
    εγώ τη λέω Ανάσταση.»

    Φιλιά πολλά μαγισσούλα σε σένα και τον Αρχιμάγιστρό μας!
    Σας αγαπάω ειλικρινά, να είστε πάντα καλά, παραμυθένιους σας πρωτογνώρισα, αληθινοί Άνθρωποι μου βγήκατε στην πορεία!
    Κι αν παίρνω απουσίες εδώ μέσα,
    πάντα δικός σας είμαι…
    Τα σέβη μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Bonjour mon cher Jean! :))

      Προς το παρόν…πορευόμαστε σαν τις χελώνες, ας είναι και προσεκτικά, ας μπουσουλήσουμε…φτάνει να προχωρήσουμε!

      Ω! Το Αρχιμάγιστρο…πολύ ταιριαστό! 😉

      Τα bisoux μου! :))

  5. Να αποκτήσουμε αυτο που λαχταρούμε και ποθούμε!! μακάρι για όλους μας, για τη χώρα μας και για τον καθένα μας Στεφανία, είθε!! καλό σΚ, με πολλή αγάπη :-))))

  6. Ο/Η margo λέει:

    Εγώ θα μείνω σε αυτό «Αν δεν απαλλαγείτε από καταστάσεις που περιορίζουν τις δυνατότητες σας, δεν θα φτάσετε στον προορισμό σας!»

    Σοφό το αρνητικό και ελπιδοφόρο το θετικό.
    Φιλιά πολλά μαγισσούλα μου:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλήμερα Margo μου!
      Δύσκολα μας βάζει ο Ζόου…
      Πρέπει πρώτα να δούμε ο καθένας μέσα του, ποιές καταστάσεις τον περιορίζουν…δλδ έρευνα ζωής!

      Στο πρώτο χρησμό, μας «ταΐζουν» και μας κοιμίζουν…με αντάλλαγμα τη σιωπή μας…( ο χορτάτος δεν το πολύ-ψάχνει!) 😉
      Στο δεύτερο, ας αντικρίσουμε με θάρρος την αλήθεια…και ας κάνει ο καθένας αυτό που του αναλογεί…

      Τα ΑΦιλάκια μου και στα μαγισσόπουλα! :))

  7. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Καλή ανάρτηση.
    Τα ίδια περίπου με τον Ζοου λέει και ο Νίτσε μόνο που είναι πιο κυνικός και δε χρήζει ερμηνείας είναι σαφέστατος.
    «Η θέληση είναι η πηγή της δύναμης» λέει.
    Και ο Σωκράτης στον Πλάτωνα είχε πεί οτι «αν λαχταράς κάτι τόσο πολύ σάν μια ανάσα θα το πετύχεις»
    Ομως
    Εδω στην Ελλάδα μας μαγισσούλα σημασία δεν εχει τι λέγανε αυτοί αλλα τι λένε οι συνδικαλιστές που κατεβάζουν διακόπτες (και δε χρήζουν ερμηνείας είναι ξεκάθαροι)
    Σημασία εχει τι λέει το facebook που οργανώνει επαναστάσεις με ποιηματάκια και καλαμπούρια…α ξέχασα και με κατσαρόλες.
    Καλημέρα και καλή Κυριακή.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και πάνω απ’ όλα όσα έχουν πει, όλοι οι σοφοί του κόσμου:
      Όσο υπάρχει η ανθρώπινη ματαιοδοξία, η ιστορία θα επαναλαμβάνεται!!!

      Κατά τ’ άλλα Θαλασσό, ξέρεις ότι συμφωνώ…στις λεπτομέρειες! 😉

      Και μη ξεχνάμε τους δικούς μας σοφούς με το: «Παν μέτρον άριστον»!

      Έτσι και το internet με τη σωστή πληροφόρηση…είναι όπλο, όσο για το facebook, ξέρεις τι πιστεύω! 😉

      Καλή Κυριακή εύχομαι σε όλη την οικογένεια σου! :))

  8. Φύγε μακριά,
    φύγε μακριά,
    ω,κόσμε,
    από τη φυλακή του πόνου
    κι από τους δεσμοφύλακές της.
    Έχω βρει την έξοδο.

    Μ’ έχει κυριεύσει
    ένα φλογερό πάθος
    να σ’ελευθερώσω
    απ’ το κλουβί σου
    γιατί έχω βρει την έξοδο.
    Κρισναμούρτι «παραβολές και ποιήματα»

    Αλήθεια,βλέπουμε πραγματικά ότι είμαστε στο κλουβί…το παρατηρούμε προσεκτικά…ερχόμαστε σε επαφή μ’ αυτό,το αγγίζουμε να δούμε από τί είναι φτιαγμένο…ή το λέμε για να το λέμε…ή πάλι πιστεύουμε ότι εμείς είμαστε απ’ έξω,ελεύθεροι…
    Κουραστήκαμε όλοι ΚΜΝΒ…θα δείξει…ως τότε ένα τεράστιοοοο
    Φιλί

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ή πάλι, Νεράιδο μου, τη φυλακή εμείς τη φτιάξαμε…σαν δικαιολογία, στη τεμπελιά, στην οκνηρία και στο φόβο;
      Λέω τώρα…

      Ανταποδίδω…το τεράστιοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο φιλί! :))

  9. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Αιναφετς,ευχομαι να είστε όλοι καλά…..
    Πόσο δύσκολο είναι να βρείς τα στοιχεία η μαγικές λέξεις στην ζωή σου;;
    Αρμονία- γαλήνη-ευτυχία…….
    Καλή συνέχεια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Makis!
      Είμαστε όλοι καλά και ψυχικά και σωματικά…και σ’ ευχαριστούμε για τις ευχές…Το ίδιο εύχομαι και στην οικογένεια σου…
      Αρμονία, γαλήνη, ευτυχία!

      Καλή δύναμη σε όλους μας! :)))

  10. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Ο μέγας Βασίλης Τριανταφυλλίδης (Χαρρυ Κλυν) έλεγε «ο Έλληνας δέν ξέρει τι θέλει και δεν θα πάψει να το αναζητά μέχρι να το βρεί..

    συμπέρασμα.. πρέπει να βρεί ο καθένας τί θέλει ακριβώς..
    να σταλάξει μέσα του σαν στόχος κι εκεί να επικεντρωθεί ώστε να το καταφέρει..

    η Ελλάδα (ο λαός) ξέρει τι θέλει?
    εκεί είναι το ερώτημα..
    δυστυχώς ο καθένας μας έχει διαφορετικούς στόχους-δρόμους, άρα δύσκολα να βρούμε τον Δρόμο όλοι μαζί..

    μάλλον μοναχικός θα είναι 🙂

    τα σέβη μου στον κύριο Ζόου 🙂

    υγ1: μα μόνο 64 παραβολές?

    υγ2: ένα τραγουδάκι αγαπημένο μου που με «απο-γειώνει)

    ασπασμοί !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είμαι σίγουρη, πως αν ο Έλληνας ήξερε πραγματικά τι «αναζητάει», (εκτός από τη βολή του) είμαι σίγουρη ότι η χώρα δεν θα παρουσίαζε αυτή την εικόνα!
      Ας κάνουμε αυτό που μας αναλογεί, όπως μας λέει και ένα πουλάκι σε μια αγαπημένη ιστορία-παραβολή:
      Ένα μικρό πουλάκι κουβαλούσε νερό με το ράμφος του με μεγάλο ζήλο και το έριχνε σε μια μεγάλη πυρκαγιά στο δάσος…όταν το ρώτησαν, τι πάει να πετύχει, απάντησε:» Κάνω αυτό που αναλογεί»…

      Την Καλημέρα μου! :))

  11. Ο/Η picifriki λέει:

    όλα τα λεφτά η τράπουλα

  12. Ο/Η Άστρια λέει:

    Δεν ξέρω αν ήταν καθαρά μαγική, όμως ήταν εμπνευσμένη ανάρτηση:)!

    Πολύ ωραία τα συνδύασες όλα, σκέψεις, ερωτηματικά, μαγικές σοφές απαντήσεις που διαβάζονται έτσι και αλλιώς (αυτό αρέσει συνήθως και στους μαντικούς χρησμούς:) και μας άφησες ένα ρομαντικό τραγούδι στο τέλος να λέει ότι εκπληρώνονται τα όνειρα!

    Τέλεια!
    Ήταν ό,τι πρέπει για σήμερα:)
    Καλή εβδομάδα και πολλά πολλά Α. ΑΦΦ!!!!!!!!!!!!
    🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα στο λαμπερό Αστεράκι μας!!! :))
      Όταν η βδομάδα ξεκινά με τη θετική αύρα που σκορπίζουν τα τρυφερά σχόλια των φίλων μας…τι άλλο να ζητήσω!!!

      Το τέλειο για σας…είναι το τέλειο για μένα…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια γεμάτα δύναμη! 😉

  13. Ο/Η logia λέει:

    ποια λύση Αιναφετς;
    Παιδεία και Πολιτισμός
    και μιας και το κράτος φροντίζει για την παραπαιδεία, υπόπαιδεία μή παιδεία και την υποκουλτούρα και τον μη πολιτισμό, ας φροντίσουμε εμείς να δώσουμε γερές βάσεις στα παιδια μας και τα παιδιά των παιδιών μας, να δώσουμε μόρφωση και πολιτισμό μέσα από το σπίτι μας, μέσα από την οικογένεια, μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Νέλλη μου! :))
      Μα φυσικά έτσι θα κάνουν όσοι δεν το έχουν ήδη κάνει:
      Η παιδεία πρώτα από το σπίτι ξεκινάει, η Αγάπη, η ψυχική καλλιέργεια και η αισθητική…γιατί πολύ φοβάμαι πως τα παιδιά μας δεν θα έχουν πια καμιά βοήθεια από το κράτος μελλοντικά…

      ΑΦιλιά σε όλη την όμορφη οικογένεια σου! :))

  14. Ο/Η Mixalis Karlis λέει:

    Σε συνέχεια της συζήτησης για τη Μεταφυσική.
    Η απόψεις του Κρισναμούρτι ,είναι μια κοινωνική φιλοσοφία ,του τρόπου που πρέπει να σκέφτεσαι τη ζωή?Ποιά είναι τα Μεταφυσικά στοιχεία της.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Μιχάλη μου! :))
      Χαίρομαι που θέτεις αυτό το ερώτημα…
      Κατ’ αρχάς η διδασκαλία του Κρισναμούρτι είναι απλή και πρακτική και βήμα- βήμα σου δείχνει το δρόμο…εκεί περπατάς μόνος!
      Όσο για τη Μεταφυσική, υπάρχει ένα βιβλίο όπου ο φυσικός David Bohm του θέτει πολλά ενδιαφέροντα ερωτήματα, που στη συνέχεια βοήθησαν τον Bohm να ολοκληρώσει την έρευνα του…είχα την τύχη να συναντήσω και τους δύο!
      «Το τέλος του Χρόνου».
      Εκδόσεις Καστανιώτη και μετάφραση Ν. Πιλάβιος.
      Είμαι σίγουρη πως θα ενδιαφέρει και την Δώρα!

      Καλό απόγευμα! :))

  15. Ο/Η Side21 λέει:

    Σοφές ερωτήσεις … που κρύβουν μέσα τους τις απαντήσεις !!!
    Όπως όλες οι ερωτήσεις άλλωστε, αν τις καλοκοιτάξεις απ’ όλες τις μεριές …
    Ας βάλω κι εγώ τη συνεισφορά μου μ’ ένα αρχαίο Ελληνικό ρητό …
    » ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ …»
    Την καλησπέρα μου …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Σιδερή μου…οι σωστές ερωτήσεις πάντα κρύβουν μέσα τους την απάντηση…φτάνει να μάθουμε να τις θέτουμε! 😉
      Πολλές φορές στη ζωή μου, έχω θέσει ερωτήματα…και έχω αφήσει τη ζωή να μου απαντήσει…χμ!!!

      Οι δικοί μας σοφοί, τα ήξεραν όλα αυτά…και μας άφησαν το:
      «ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΊΝΕΙ»…γιατί αν δεν βάλουμε το χεράκι μας…άδικα περιμένουμε «Τον από μηχανής θεό» να μας σώσει!!! :)))

      Την καλησπέρα μου…

  16. Ο/Η Christina V. λέει:

    Καλημέρα τώρα πια μαγισσούλα μου! Πέρασα να δω τι κάνεις και να σας στείλω χαιρετισμούς! Καλή δύναμη και υπομονή σε όλα! Να αντέξουμε σ᾽αυτή τη φοβερή «δυστοκία»! Πολλά φιλιά!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Χριστίνα μου…καλημέρα και καλό μας μήνα…τώρα πια! 😉
    Θα αντέξουμε Χριστίνα…θα αντέξουμε, γιατί έχουμε αποθέματα μέσα μας, το έχει δείξει εξάλλου και η ιστορία μας…

    Πολλά πολλά ΑΦιλιά! :))

  18. Παράθεμα: Περί μαγείας και άλλα σχετικά… | Άιναφετς

Σχολιάστε

