Σαν και σήμερα!

Σαν και σήμερα πριν δύο χρόνια, μου άνοιξαν αυτό το blog…οι λόγοι που μου το άνοιξαν, πολλοί και δεν θα τους αναλύσω, ούτε απολογισμό θα κάνω…μόνο θα σας ευχαριστήσω όλους γιατί δεχτήκατε να μοιραστείτε μαζί μου για δεύτερη χρονιά, αυτά που τέλος πάντων εμφανιζόντουσαν στο νου μου και έπαιρναν διάφορες μορφές …ας πούμε τις εμπνεύσεις μου!
Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στον Ήλιο που λατρεύω…και αυτό θα μοιραστώ μαζί σας!


Εσύ μου ζεσταίνεις τη καρδιά κάθε φορά που σκοτεινιάζει μέσα μου…σ’ ευχαριστώ!

Ω! πόσο τυχερή είμαι, γιατί ζω στη χώρα που λατρεύεσαι σαν βασιλιάς και χαρίζεις τόση ομορφιά…

Σε σένα έχω βγάλει τις πληγές μου να στεγνώσουν…
Γιατί κάποιος μου είπε:  «Αν επιθυμείς μια θέση στον Ήλιο, πρέπει να ανεχτείς και κάποιες φουσκάλες»…
Α. Βαν Μπιούρεν.


Βάλσαμο το χαμόγελο σου…

«Ο ήλιος χάιδευε μερικούς από τους λόφους κι ένα χαμόγελο σχηματίστηκε πάνω στο πρόσωπο της γης…»
Κρισναμούρτι.


Το κίτρινο είναι το χρώμα μου…
Σαν χρώμα του ήλιου, συμβολίζει τη ζωή, τη χαρά, την αλήθεια.
Δείχνει σοφία, κατανόηση, νιότη, ζωντάνια. ενεργητικότητα, επικοινωνία,  ευελιξία, περιέργεια και διαισθητική αντίληψη.
Μπορεί όμως να συνδεθεί με δειλία, ζήλια, θυμό, κατατρεγμό και προκατάληψη…

Ο συνδυασμός τού κίτρινου με το μαύρο, συμβολίζει δηλητήριο και είναι τα χρώματα που φορούν τα εφοδιασμένα με κεντρί έντομα, αλλά και ζώα, όπως δηλητηριώδη βάτραχοι και φίδια…



Στην αλχημεία, είναι το χρώμα που ομαδοποιείται με το χρυσό, το τοπάζι, τον ήλιο και το ζώδιο του Λέοντα (που είναι και ο ωροσκόπος μου)!


Στη ψυχολογία επιλέγεται από άτομα ευφυή που αρέσκονται σε καινοτομίες, παράλληλα το κίτρινο είναι δημοφιλές και σε άτομα με διανοητική ανεπάρκεια…ανισορροπία…και άλλα σχετικά!!!

SOLEIL SOLEIL…(ήλιε ήλιε) λοιπόν…

Πάρτε κι ένα γλυκάκι!

Ευχαριστώ…

Και…ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!  Αληθινά Φιλιά σε όλους, μέσα απ’ τη καρδιά μου!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

54 Responses to Σαν και σήμερα!

  1. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    [πέρασαν κιόλας 2 χρόνια!!! Σαν χθες μου φαίνεται, ακόμα :-)]

    Πολλές πολλές χαρούμενες, ηλιόλουστες αναρτήσεις μαγισσούλα μου!
    Και πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!

    (τσίμπησα και το γλυκάκι με το βατόμουρο, και του χρόνου!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ ΝατασσΆκι,- νονά και βοηθός Νο 1 του blog για τις ευχές, τη συμπαράσταση…και όχι μόνο!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! φιλάκια γλυκά! 🙂

  2. Ο/Η marilia λέει:

    Χρόνια πολλά και δημιουργικά, Μαγισσούλα!!! Να τα εκατοστίσει το μπλογκί σου και πάντα ηλιόλουστο και χαρούμενο να είναι!
    Το σοκολατογλυκό με το κερασάκι δικό μου και δεν το διαπραγματεύομαι! 😛

    Γλυκοφιλάκι καληνύχτας

  3. Ο/Η margo λέει:

    Ω τι καλά έκαναν που στο άνοιξαν το μπλοκάκι και ακόμη καλύτερα που το γεμίζεις με το φως σου μαγισσούλα μου. Ευχαριστούμε πολύ που είσαι εδώ και εύχομαι να είσαι για πολύ ακόμη!

    Αυτές τις μέρες περιμένω με ανυπομονησία να ανοίξουν οι ήλιοι που φυτέψαμε με τα μικρά. Δεν είναι υπέροχο λουλούδι;

    Ευχές και φιλιά πολλά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι…Margo μου, είναι βέβαιο πια…πως το «άνοιγμα» του μπλογκούλι μου είναι, ότι καλύτερο θα μπορούσε να μου συμβεί τα τελευταία αυτά δυο χρόνια!!! :))

      Ότι θυμίζει ήλιο-φως, με γεμίζει χαρά!
      Πολλά ΑΦ! και ευχαριστώ για τις ευχές! :))

  4. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Χαχαχα, συνομήλικα τα μπλοκάκια μας.

    Χαίρομαι που σε συνάντησα εδώ και …… εκεί.
    Να είσαι καλά πάντα με φωτεινές χαρούμενες αφυπνιστικές αναρτήσεις.

    Φιλιά θαλασσένια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα…τελικά τίποτε δεν είναι τυχαίο…μαζί και στα μπλοκάκια Θαλασσένια μου, μαζί στις χαρές και μαζί και στα πιο ζόρικα!!! :))

      Ευχαριστώ για τις φωτεινές ευχές!

      ΑΦ! βουνίσια…ακόμα! 😉

  5. Ο/Η φεγγαρένια λέει:

    εμεις ευχαριστούμε και να τα εκατοστήσει τοblog φιλάκια νεραιδούλα

  6. Ο/Η Side21 λέει:

    Μια αχτίδα ήλιου ακόμα …
    φωτεινή στην μπλογκόσφαιρα !!!
    Παίρνω το γλυκάκι μου …
    κιαφίνω τις ευχές μου
    για καλή συνέχεια …
    Μούτσσ ….

  7. Ο/Η ehieh λέει:

    χαχαχαχα τι ωραία ανάρτηση :)))
    έχουμε και τον ίδιο ωροσκόπο ;)ρ
    φιλιά πολλά!!!
    ολόχρυση Άιναφετς!!!

  8. Καλέ η Φεγγαρένια ζει!!!!

    Χιλιόχρονο το μαγισομπλογκούλι σου νεραιδούλα μου!!!

    !!ΑΦ!! τρυφερό….

  9. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Αιναφετς,χρονια πολλά και πάντα ηλιόλουστες αναρτήσεις…..
    Και ευχαριστώ πολύ τον Φίλο σου ,Παπαστρατής Το «Θηρίο» Ιωάννης για το όμορφο video που έβαλε στην προηγούμενη σου ανάρτηση…………
    Καλή συνέχεια..

  10. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Γλυκάκι ξέχασα να πάρω η γλυκατζού, 😉 Τα πήρα όλα κι έφυγα.
    Φιλιά μαγισσούλα.

  11. Ο/Η gskastro λέει:

    Τόσο δυνατός ήλιος και όμως τόσο δροσερό το blog σου! Γείτονες λοιπόν τόσο γεωγραφικά όσο και στη μπλοκόσφαιρα,. Σου εύχομαι ολόψυχα να συνεχίσεις το ωραίο σου blog για χρόνια με την ίδια φρεσκάδα.
    Δυστυχώς γλυκό δεν έφαγα, φρόντισε η Thalassenia να μην αφήσει τίποτα.
    Να είσαι καλά εσύ και ολόκληρη η οικογένεια σου. gskastro

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλώς όρισες Gskastro…και διάλεξες και ΤΗΝ μέρα….σ’ ευχαριστώ και για τις όμορφες ευχές!!! :))

      Όσο για τα γλυκά..μην ανησυχείς, αυτά είναι μαγικά…είναι ατελείωτα,.δεν χαλάνε ποτέ όσα και να φας, δεν βαρυστομαχιάζουν και φυσικά δεν παχαίνουν! 😉

      Τα ΑΦ μου! 🙂

  12. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλή μας μάγισσα, εμείς ευχαριστούμε για την παρουσία σου, εδώ και δυό χρόνια…

    Να ζήσεις να είσαι γερή και πολύχρονη!!!
    και να κάνεις αυτά τα μοναδικά σου μαγικά, που μας γεμίζουν συναισθήματα…

    Αφιλιά!

    στέλνω κι ένα ποίημα σχετικό για το πως φτιάχτηκε το μπλογκ αυτό:

    «Τόσο πολύ τη μέθυσε ο χυμός του Ήλιου
    που έγειρε το κεφάλι της και δέχτηκε να γίνει,
    σιγά- σιγά: η μικρή Πορτοκαλένια!»

    (από τον Ελύτη…)

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Πολύ σ’ ευχαριστώ Nikiple για τις ευχές, το ποίημα και την πάντα τρυφερή σου παρουσία εδώ! 🙂

      ΑΑφιλιά φωτεινά και μαγικά…από την «μικρή» πορτοκαλένια,,,χιχι! 😉

  13. Ο/Η Levina λέει:

    καλησπέρα μαγισσούλα μου,
    άνοιξε η καρδιά μου με τόσο ήλιο,
    τόσο χρυσάφι να ξεχύνεται απο αυτή την σελίδα,
    σου χαρίζω αυτό το τραγούδι

    και σου εύχομαι να περάσουν πολλά χρόνια ευχάριστα
    στo blog σου με πολλούς πολλούς φίλους!

    ευχαριστώ για το κέρασμα, το γλυκάκι σοκολάτα με το κερασάκι
    είναι η αδυναμία μου ( έδειξα χαρακτήρα και δεν άπλωσα για δεύτερο!)χαχαχα….

    σε φιλώ και να είσαι καλά.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ την καινούργια μου φίλη για το κατ’ εξοχήν τραγούδι του Ήλιου…το είχα σκεφτεί…αλλά ήξερα πως κάποια όμορφη ψυχή θα το σκεφτόταν!!! 🙂

      ΑΦ! γλυκά…και φάε όλα τα γλυκά…είναι μαγικά! 😉

      • Ο/Η φεγγαρένια λέει:

        Ε χμ χμ κάποια μου παίρνει τη δουλειά χιχιχιχιχιχχιχιχι ε με τόσες απουσίες χρειαζόταν αναπληρωματικός… αχ βρε μαγισσούλα δε λες το φίλο σου εσύ που χεις και τα κονέ να μη καίει τόσο πολύ γιατί μας ζεμάτισε;

        • Ο/Η ainafets λέει:

          Κοίτα να δεις Φεγγαρένια μου….με τόσες απουσίες…τι να κάνω η άμοιρη!!! 😉
          Φρόντισε να αναπληρώσεις…και ποιος καλέ καίει????????????????
          ΑΦ! :))

        • Ο/Η ainafets λέει:

          Και αν εννοείς τον Ήλιο, φεγγαρένια μου, αυτός δεν καίει, καλέ… ζεσταίνει!!!!!!!!!!!!!!! 😉

          Βλέπεις όλα είναι θέμα οπτικής γωνίας! :))

  14. αισθάνομαι πολύ τυχερός όταν νιώθω τη γλυκιά ευθύνη μιας φιλίας με έναν Άνθρωπο σαν την Άιναφετς ΚΜΝΒ(για να μην ξεχνιόμαστε 🙂 )
    Φιλιά πολλά και αληθινά και να ‘ σαι πάντα καλά σαν τα ψηλά βουνά(ορίστε βγήκε και ρίμα)

  15. Ο/Η ainafets λέει:

    Καταφέραμε, Νεραιδοκηπουρέ μου και φτιάξαμε μια όμορφη πάρε-ούλα…που μας γεμίζει χαρά και μας δίνει κουράγιο πάντα όταν το χρειαζόμαστε….

    Η ΚΜΝΔ…ευχαριστεί μέσα από τη καρδιά της, τον Α Αγαπημένο της Φ Φίλο για, τις ευχές!

    Και ΑΦ!!! 🙂

  16. Ο/Η Μάγισσα Κίρκη λέει:

    Συναδέλφισσα να τις χιλιάσεις τις γραμμένες σου σκέψεις και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!Σ’ ευχαριστώ πολύ για την διαδικτυακή σου συντροφιά και τον πάντα καλό σου λόγο. Έχεις φιλιά (και άπειρα σάλια) από τον μπέμπη!!

  17. Ο/Η ainafets λέει:

    Ω! και πόσο μου έλειψαν…τα σάλια και πάνω απ΄όλα αυτό το Θείο χαμόγελο των μικρών αυτών υπάρξεων!!! :))

    Σ’ ευχαριστώ συναδέλφισσα Κική για τις ευχές…

    Εύχομαι σε όλη την οικογένεια σου, να έχετε ένα χαλαρό καλοκαιράκι!
    ΑΦιλάκια! :))

  18. Ο/Η Levina λέει:

    Καθόλου μην ασχολείστε μαζί μου, περαστική είμαι από την γειτονιά
    και είπα να πω μια καλησπέρα
    να πάρω και ένα, μόνο ένα ακόμα γλυκάκι φυσικά!!!
    Εξ άλλου η γιορτή λένε κρατά σαράντα μέρες…..Χαχαχα

    Τα φιλιά μου Μαγισσούλα μου, να έχετε όλοι
    ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.

  19. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Να μαι γω «τελευταία και κατά υδρομενη»:-P αλλά δικαιολογούμαι λιγακι είμαι από το κινητουλι μου….

    2χρόνια ε?! πω πω πως πέρασαν έτσι?? σαν τώρα θυμάμαι το πολύχρωμο μπλογκουλι στις πρώτες του καταχωρίσεις και τι σύμπτωση πάλι απ το κινητουλι μου…:-D 😀 :-D. πολύχρόνο λοιπόν και όλο και πιο φωτεινό και λαμπρό:-D 😀 προσωπικα μένα με κανε «σοφότερη»….

    Να μην σας κουραζω άλλο μιας και έχουμε γιορτή,θα πάρω το γλυκακι μου να μην ξεχνιόμαστε ασπρουλη ασπρουλη 😛 😛 😉 και θα συμπληρώσω ότι κατά την γνώμη μου το κιτρινουλη είναι και το χρώμα της γλυκας…βλεπε και μελι ίσως;-)

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Είδες Fwtino * με πόσα «καλά» μας συνδέει…το κινητούλι!!! 😉

      Ναι, τα μπλοκούλια της «οικογένειας» φαίνεται πως που και που, καταφέρνουν να περάσουν και κάποια σοφά μηνύματα…αλλά δεν είναι πολλοί αυτοί που τα νοιώθουν βαθύτερα…και γίνονται σοφότεροι… (!)

      Ευχαριστώ πολύ πολύ, για τις γλυκές μελένιες ευχούλες!!! :))

      • Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

        Τσουπ προσγειώθηκα! 😛 😛

        Σοφοτερος δε γίνεσαι απλά διαβάζοντας αλλά ζώντας 😉 πέρνεις μια ιδέα αλλά σημασία έχει πάνω σ αυτα να κάνεις τα πειράματα σου στην πράξη 😉

        καληνυχτες και όνειρα γλυκά σε όλους!ΑΦΦΦΦΦΦιλακια απογειωτικα 😛

        • Ο/Η ainafets λέει:

          Όχι μόνο * μου, κτυπάς το Νο 40 στα σχόλια…αλλά κάνεις και πράξη και τα εδώ σου «πειράματα»….
          Εύγε!!! (ξέρω στα σίγουρα δυο που θα ήταν υπερήφανοι για σένα…και με μένα τρις)!!!. 😉

          Τα πιο γλυκά μου ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ! :))

          • Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

            Τα σχόλια ξεπέρασαν τα 40
            εύχομαι και ελπίζω και στα 1000
            γιατί άλλα μπλογκουλια όμοια δεν είδα
            δύο-δύο τρείς-τρεις
            γεμίζει το σακούλι της ζωής
            και απ την αρχή αρχιζεις..
            και πότε δεν είσαι μοναχός
            κι ας ολημερίς δίχως ήλιο εκκοκινιζεις..
            τώρα είν ώρα να σας καληνυχτησω
            και όνειρα γλυκά
            από κει ψιλά
            για σας να ζητήσω!
            με ΑΦΦΦιλακια παλαβα και σκανταλιαρικα
            αφού πάλι παρασύρθηκα
            τι κάνει το βουνό τι κανει η φαντασία
            α δεν είδα
            δύο-δύο τρείς-τρεις
            γεμίζει το σακούλι της ζωής
            και απ την αρχή αρχιζεις..
            και πότε δεν είσαι μοναχός
            κι ας ολημερίς δίχως ήλιο εκκοκινιζεις..
            τώρα είν ώρα να σας καληνυχτησω
            και όνειρα γλυκά
            από κει ψιλά
            για σας να ζητήσω!
            με ΑΦΦΦιλακια παλαβα και σκανταλιαρικα
            αφού πάλι παρασύρθηκα
            τι κάνει το βουνό τι κανει η φαντασία!λλα μπλογκουλια όμοια δεν είδα
            δύο-δύο τρείς-τρεις
            γεμίζει το σακούλι της ζωής
            και απ την αρχή αρχιζεις..
            και πότε δεν είσαι μοναχός
            κι ας ολημερίς δίχως ήλιο εκκοκινιζεις..
            τώρα είν ώρα να σας καληνυχτησω
            και όνειρα γλυκά
            από κει ψιλά
            για σας να ζητήσω!
            με ΑΦΦΦιλακια παλαβα και σκανταλιαρικα
            αφού πάλι παρασύρθηκα
            τι κάνει το βουνό τι κανει η φαντασία
            α δεν είδα
            δύο-δύο τρείς-τρεις
            γεμίζει το σακούλι της ζωής
            και απ την αρχή αρχιζεις..
            και πότε δεν είσαι μοναχός
            κι ας ολημερίς δίχως ήλιο εκκοκινιζεις..
            τώρα είν ώρα να σας καληνυχτησω
            και όνειρα γλυκά
            από κει ψιλά
            για σας να ζητήσω!
            με ΑΦΦΦιλακια παλαβα και σκανταλιαρικα
            αφού πάλι παρασύρθηκα
            τι κάνει το βουνό τι κανει η φαντασία!

            • Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

              γκρρρ δεν μας εφτανε η μια φορά το έκανε και επανάληψη! συγνώμη :$

              • Ο/Η ainafets λέει:

                Και εκατό να τα έκανε…τι πειράζει!!!
                Είπαμε…δεν είπαμε το κινητούλι «παίζει» κι αυτό…χιχι! 😉

                Βασικά…μονάχοι είμαστε, αλλά η τεχνολογία μπορεί να δώσει την αίσθηση του μαζί!!! :))
                Ευχαριστώ * μου για τη ποηματάρααααααααααααααα!

                ΑΦ! και κοίτα από εκεί πάνω να περνάς καλά! :))

  20. Ο/Η vad λέει:

    Πολύχρονο και δαφνο…Στεφανι…ωμένο:))

  21. Ο/Η αριάδνη λέει:

    2 χρόνια??????? 2 ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ??? 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ????????? Αχαχούχα ΚαλήΜουΜαγισσούλαΜου μα πως περνάει έτσι νεράκι ο καιρός?????????????

    Καλά να είσαι πάντα, γεμάτη έμπνευση και όρεξη να μας ευφραίνεις την ψυχούλα μας….

    Σ’αγαπώ πολύ, πάντα είμαι εδώ κι ας μην φαίνομαι 🙂

  22. Ο/Η ainafets λέει:

    Ω! να και αγαπημένη Νεράιδα του μπλο-γκούλι μου!!!
    Ευχαριστώ για τις τρυφερές ευχές!!!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλό καλοκαίρι σε όλη την οικογένεια!!! :))

  23. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά, ολοφώτεινα, για το μπλογκ σου και για σένα ‘Αιναφετς μας…………..ο ήλιος πάντα στην σκέψη σου και στη ζωή σου!!! Με πολλή αγάπη ;-)))))))))))

  24. Ο/Η ainafets λέει:

    Ευχαριστώ πολύ πολύ Ειρήνη μου!
    Ελπίζω να είσαι καλά και ν’ απολαμβάνεις το καυτό μας καλοκαιράκι!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :))))))))))))))))

  25. Ο/Η Selena λέει:

    Χρόνια πολλά και καλά!!!Να είμαστε πάντα εδώ μαζί και να μοιραζόμαστε στιγμές με κάθε λογής γεύση γιατί έτσι είναι και πρέπει να είναι μια πραγματική φιλία!!!Μπορεί να μην περνάω πάντα,μπορεί να μην απαντάω πάντα αλλά έχω δώσει ένα κομμάτι της καρδιάς μου κι αυτό είναι για πάντα!!!

    Εύχομαι να είσαι γερή και να συνεχίζεις να μας χαρίζεις το μεγαλείο της ψυχής σου!!!

    Πολλά Αληθινά Φιλιά μέσα από την καρδιά μου για μια φίλη!!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ γλυκιά Selena!!!
      Ούτε που σου περνάει από το μυαλό, το πόσο χαίρομαι για την παρουσία σου εδώ…ναι…υπάρχουν φιλίες που σημαδεύουν τη καρδιά και μένουν για πάντα εκεί…
      Είμαι καλά…και εύχομαι και εσύ να περνάς καλά…γιατί το αξίζεις!!!
      Πριν από δυο χρόνια…τέτοιες μέρες, μόλις είχα ανοίξει το blog μου…πέσαμε η μια πάνω στην άλλη…θυμάσαι…τότε που και τα δυο μας είμασταν ακόμα μες τον πόνο…δεν μας εύχομαι να ξαναζήσουμε «τέτοιες μέρες!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ συγκινημένα! :))))

  26. Ο/Η Άστρια λέει:

    Τελικά έτυχε από εκεί που θα σου έγραφα πρώτη να γράψω τελευταία:)

    Όμως έτσι διάβασα όλα τα σχόλια αγάπης που σου άφησαν, όπως κι αυτά που κι εσύ αφήνεις όταν παιρνάς.

    Πολύ όμορφη η σκέψη σου να χαρίσεις τη επετειακή σου ανάρτηση στον ήλιο δηλαδή στο Φως.
    Και αυτή θα είναι η ευχή μου, να έχεις φως γύρω σου στους δρόμους και στα μονοπάτια σου, και μέσα σου, στις σκέψεις στα συναιθήματα στην χαρά σου !

    Και βέβαια, στο blog σου χρόνια του πολλά πολλά, να μας χαρίζει πάντα ένα γλυκό μαγικό φως:)

    Α. ΑΦ!!!!!!!
    🙂 🙂 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Και έχει καμιά σημασία Άστρια μου…το πότε συναντιούνται και ανοίγουν οι καρδιές…σημασία είναι ν’ ανοίγουν και ειδικά σε δύσκολους καιρούς!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και χίλια ευχαριστώ για τις ευχές! :)))))))))))

  27. Ο/Η dodo λέει:

    Μια καλή φίλη κρέμασε κίτρινες κουρτίνες σε ένα εσωτερικό παράθυρο παριζιάνικου διαμερίσματος: «δίνει την εντύπωση ότι μπαίνει μέσα ο ήλιος», μού εξήγησε 😉

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλά έκανε, ειδικά που στο Παρίσι, ο ήλιος δεν είναι καθημερινός!!!
    Ο ήλιος για μένα δρα ως γιατρός της καρδιάς μου και ευτυχώς που στην Ελλάδα είναι σχεδόν καθημερινός…. 😉

Σχολιάστε

