Γοργόνες ή φάλαινες;

Πριν λίγο καιρό στο blog της φίλης μου Ελένης, με τίτλο biobaxes είχε μια έξυπνη και πρωτότυπη ανάρτηση που αφορούσε τη σιλουέτα μας και επειδή το «δράμα» παιζόταν στην Β΄πατρίδα μου τη Γαλλία, σας τη μεταφέρω…εικονογραφημένη και δραματοποιημένη!

Έξω από ένα γυμναστήριο στη Γαλλία, μπορούσε κάποιος να διαβάσει το εξής:

ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΓΟΡΓΌΝΑ Ή ΦΑΛΑΙΝΑ….

Μια (σίγουρα) παχουλή κυρία έστειλε το εξής γράμμα:
Οι φάλαινες περιτριγυρίζονται από φίλους, όπως δελφίνια, ιππόκαμπους, θαλάσσιους ελέφαντες  και καλοσυνάτους ανθρώπους.  Τους αρέσει να παίζουν με τα δελφίνια, να τρώνε σαρδέλες, γαρίδες και να ταξιδεύουν σε εξωτικά μέρη…

Οι φάλαινες έχουν ενεργή σεξουαλική ζωή, μένουν έγκυες, γεννώντας αξιολάτρευτα φαλαινάκια…

****************************************************

Οι φάλαινες τραγουδούν θαυμάσια όλη μέρα και έχουν ηχογραφήσει και CD!
Ζουν ελεύθερες χωρίς ουσιαστικούς εχθρούς -εκτός από τον άνθρωπο- είναι αγαπητές, χαρούμενες, σεβαστές και προστατεύονται από πολλές οργανώσεις.

Οι γοργόνες δεν υπάρχουν!

Και αν υπήρχαν θα κάνανε ουρές έξω από τα ψυχιατρεία πάσχοντας από κρίση ταυτότητας!
-Τι είμαι ψάρι ή άνθρωπος;
Οι γοργόνες  μπορεί να είναι όμορφες, καλλίγραμμες αλλά δεν μπορούν να κάνουν σεξ γιατί όπως υποστηρίζει η μυθολογία, όποιος άνδρας της αγγίξει, πεθαίνει…άσε που τους λείπει και ο κατάλληλος εξοπλισμός!!!
Ούτε παιδιά μπορούν να κάνουν και το χειρότερο, ποιός θα ήθελε να κάνει παρέα με μια κοπέλα που θα βρομούσε ψαρίλα;


Και η «συμπατριώτισσα» συνεχίζει, παραθέτοντας ομολογώ, πρωτότυπα επιχειρήματα:
Ζούμε σε μια εποχή που τα media καθορίζουν για πολύ κόσμο, το ωραίο. Μόνο οι αδύνατοι είναι ωραίοι…Όμως καθώς περνούν τα χρόνια κερδίζουμε αργά- αργά βάρος, κυρίως γιατί μαζεύουμε πληροφορίες και γεμίζει το κεφάλι μας σοφία…Όταν δεν χωράει άλλο σοφία το κεφάλι μας, διανέμεται φαίνεται η αποθηκευμένη γνώση στο σώμα μας!!!

ΆΡΑ ΔΕΝ ΕΊΜΑΣΤΕ ΥΠΈΡΒΑΡΕΣ…
Είμαστε υπερβολικά καλλιεργημένες, μορφωμένες, χαριτωμένες και χαρούμενες…
Και όταν θα κοιτάζω τον κ…. μου στον καθρέπτη, θα σκέφτομαι:
«Πω, πω τι έξυπνη που είμαι»…


Ούτε στη πιο τρελή μου φαντασία, δεν θα μπορούσα να παραθέσω μια τέτοια επιχειρηματολογία!!!
Ας έχουμε ένα όμορφο καλοκαιράκι…με ή χωρίς περιττά κιλά!


About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

56 Responses to Γοργόνες ή φάλαινες;

  1. Πολλύ έξυπνα τα επιχειρήματα της φιλη σου

    Προς το παρον έχω πολλύ δοπυλειά ακόμα μέχρι να κατανοήσω τον Γιάννη.

    Φιλί γλυκό μαγισσούλα…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Μια ζωή «παίρνει» να κατα-νοήσεις τον όποιο Γιάννη και την όποια Στεφανία, ΑΦΓ μου και αν… 😉

      Η φίλη μου η Ελένη…είναι normal…το γράμμα της Γαλλίδας είναι a-normal!
      Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα…πάντως από μνήμη τα πας super…ο Νεραιδοσύντροφος δεν θυμόταν ότι είχα βάλει πριν κάτι μήνες περίπου το ίδιο ποστ αλλά πιο εμπλουτισμένο, περί παιδιών…(βλέπεις στις 15 θα είναι μια ανάσα από τα 70 χαχα!)

      ΑΦ! γλυκύτατο!!! :))

  2. Ο/Η Levina λέει:

    Καλημέρα μαγισσούλα μου
    Ότι τις φάλαινες τις έχουν εξοντώσει για το λίπος τους και όχι μόνο
    το έγραφε πουθενά μέσα στα επιχειρήματα ή το ξέχασε
    κι είδε μόνο τις χαριτωμενιές???

    Ειδικά το επιχείρημα περί ΄΄ σοφίας ΄΄ και βάρους !!!!
    όταν δεν χωράει άλλη γνώση στο κεφάλι το παίρνεις στους γοφούς
    πρώτη φορά το άκουσα!!!!! Χαχαχαχα

    Να είσαι καλά και πολλά φιλιά
    Μου έφτιαξες την μέρα!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ναι Levina μου, σκέφτηκα πως ένα ανάλαφρο χιουμοριστικό ποστ θα «ταίριαζε» με τις ζεστές μέρες των Spreads…χαχα! 😦

      Αλλά έχω τώρα ένα «καυτό» θέμα μαζί σου…και περιμένω mail….σσσσσσσσσσσσσσ! θα το κρατήσω μυστικό!!!!!!!!!!!!! 😉

      ΑΦ! πολλά πολλά! :))

  3. Ο/Η marilia λέει:

    χαχαχαχαχαχαχα! Έχετε βαλθεί να μου φτιάξετε τη διάθεση; Μαγισσούλα, εμένα έτσι και συνεχίσει κι αυτή τη βδομάδα ο… αμαρτωλός φρονιμίτης να με παιδεύει βάναυσα, με βλέπω από φάλαινα… φαλαινίτσα, γιατί πού να γίνομαι γοργόνα τώρα και να βρομάω και ψαρίλα;!!! Άσε που θα χάσω και τη μισή μου μόρφωση και καλλιέργεια! 😆

    καλημεροφιλί σβουριχτό!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Άκου να δεις Μαριλίτσα και γλυκιά δασκαλίτσα:
      Εδώ απαγορεύεται να μιλάμε για δόντια και για ακρίδες!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Από δόντια πριν μια βδομάδα ξεμπέρδεψα, αλλά όχι από ακρίδες…άσε τα κουνούπια (βλέπεις αυτά δεν αγαπούν τον Ιπτάμενο Π.!!!) 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι απαλό απαλό! :-))

  4. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Μα πού πήγες και το βρήκες??
    Δεν εβαζες φώκιες η αμαζόνες, τώρα τι να γράψουμε?
    Αυτό που βγαίνει αυθόρμητα ειναι γοργόνες αλλα ξέρεις
    τι λένε περι τηγανίσματος κλπ κλπ χαχαχα.
    Καλό καλοκαίρι μάγισσα και πήγαινε κράτα κανένα ρεμέτζο και για μενα
    στις κουκουναριές.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Λοιπόν Θαλασσό, άκου:
      Με αμαζόνες αν θυμάσαι καλά έχω ασχοληθεί (έχω και φωτογραφία μου, καλπάζοντας)…
      Με φώκιες έχω ασχοληθεί επίσης, έχω εικονογραφήσει ένα παραμύθι για την TV…(Η μικρή φώκια)…
      Άρα τι μένει; Οι φάλαινες..από εδώ…
      …και οι γοργόνες, από εκεί…δική σου σπεσιαλιτέ!!! 😉

      ΥΓ. Έχω μόνιμο ρεμέτζο…μην ανησυχείς…χαχα!

  5. Ο/Η Ginger λέει:

    Εγώ που θέλω να …περιτριγυρίζομαι από φίλους, λατρεύω τα δελφίνια και τους καλοσυνάτους ανθρώπους. Μου αρέσει να τρώω γαρίδες, καλαμαράκια, μαριδούλες και γιατί όχι, να ταξιδεύω σε εξωτικά μέρη ΑΛΛΑ ….. κουράστηκα να περιτριγυρίζομαι από κακοήθης καθρέπτες που προσπαθούν να με πείσουν ότι είμαι… «φάλαινα» ΚΑΙ προσπαθώ μιά ζωή απελπισμένα να μην προσομοιάζω … και κοντεύω να καταλήξω στο ανάκλιντρο του ψυχίατρου γιά να μου διευκρινίσει τι είμαι και τι θέλω να είμαι… ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ μου λες?

    Φιλιά αγαπημένη μου Αιναφετς! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σου εύχομαι.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Που είσαι καλή μου Ginger????????????????
      Έφτασες στη πατρίδα; έγιναν οι γάμοι;
      Έχω μείνει πολύ πίσω!!!!!!!!!! 😉

      Θα σου λύσω εγώ η μάγισσα, (τρομάρα μου!) το τι είσαι:
      Είσαι αυτό που η ίδια θέλεις να είσαι…πω πω πω …καλοκαιρινή σοφία!
      Είσαι η αγαπημένη μας Ginger….τελεία και – !

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ πολύ χαμογελαστά ! 🙂

  6. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Αιναφετς,πολύ ωραια τα λέει η (φίλη) Γαλλίδα……
    Καλή συνέχεια….

  7. Ο/Η Levina λέει:

    Γειτονάκι μου
    δεν μπορώ να σου στειλω mail, προσπάθησα αλλά μου το βγάζει λάθος.
    οπότε στείλε μου εσύ .

    πάρε και ένα δωράκι…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ω! YES…πάω να δοκιμάσω κι εγώ…(η άσχετη στα ιντερνετικά!) τη τύχη μου….ευχαριστώ για το τραγούδι…μου!!! 😉

      ΑΦ! γειτονάκι μου!

      ΥΓ. έχω εντοπίσει και άλλον γείτονα…Χμ, θα σου πω στα σίγουρα!

  8. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα αγαπητή Άϊναφετς…

    ενδιαφέροντα τα επιχειρήματα της Γαλλίδος…
    Αν και … λιτοδίαιτος μάλλον από το μότο του μέτρου, παρά από αποτέλεσμα κάποιας ιδιαίτερης προσοχής, εντούτοις το καλοκαίρι το έχω συνυφάνει με γεύσεις, αρώματα, χρώματα… Είναι η περίοδος που μπορεί κανείς να δοκιμάζει, χωρίς ενοχές… Τώρα στο θέμα του … σχήματος, αν αυτό δεν είναι αποτέλεσμα καταχρήσεων και υπερβολών, δεν είχα ποτέ μου ιδιαίτερο πρόβλημα… Εκείνο που μετράει είναι η αρμονία της ψυχής, και του νου… Επίσης δεν πιστεύω με τίποτε ότι κάποιος είναι σε φόρμα ένεκα γυμναστηρίου… το περπάτημα ή διάφορες άλλες δραστηριότητες κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους…
    Και η κατακλείδα… χωρίς ενοχές καλό καλοκαίρι!!!
    αφιλιά!

  9. Ο/Η ainafets λέει:

    Βλέπεις αγαπητέ Nikiple…η Γαλλική μου καταγωγή…έχει και τα καλά της 😉 Τρώω το καταπέτασμα και δεν παχαίνω…το πολύ ένα κιλό πάνω, ένα κάτω!!!
    Τώρα όμως με το blogging εκτός που καίω το φαγητό…ξεχνώ να κλείσω τα ποτιστικά…δεν κουρεύω γκαζόν (λόγο ζέστης), δεν περπατάω στας εξοχάς…έχω πάρει 2 κιλά που θα τα χάσω κολυμπώντας!!!

    Και φυσικά καλό καλοκαίρι…όσο για ενοχές είναι μια λέξη άγνωστη!!! :))
    ΑΑ Φιλιά!!!

  10. Ο/Η Levina λέει:

    μαγισσούλα αν δεν τα καταφέρεις ουτε εσύ
    στείλε μνμ να συναντηθούμε στην στροφή
    κάτω απο την ταμπέλα!! χαχαχαχα
    θα κραταω ένα tourbo-σκουπόξυλο
    για να με γνωρίσεις!!!!

  11. Δεν μας αρέσουν τα διλήμματα…γι’ αυτό απαντάμε :ζήτω τα δελφινοκόριτσα 🙂

    Φιλιά

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Χαχα! Νεραιδοκηπουρέ μου!!!
      Τα δελφινοκόριτσα…που στο παραπάνω τρυφερό τραγούδι είναι γοργόνες…σ’ ευχαριστούν και σου εύχονται καλό καλοκαιράκι…με ή χωρίς αυτές!!!

      Πάντως εγώ ψηφίζω θάλασσα με όλα τα ψαράκια! 😉

      ΑΦιλία ταξιδιάρικα…φεύγουμε για μια βδομάδα! :))

  12. Τα κουνούπια δεν αγαπάνε τον Νίκο? Τι σύμπτωση. Και εμένα!!

    Με «τρόμαξε» το περί ακρίδας σχόλιό σου!!!! 🙂

    Ακόμα σε παιδεύουν τα δόντια σου καλή μου?

    Ο Jean και η Liliane καλά είναι?

    Φιλί τρυφερό μαγισσούλα!!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      1. Χαχα! ΑΦΓιάννη μου…μόνο τα θηλυκά αιμοβόρα τον αγαπούν και φαίνεται πως σπανίζουν!!! 😉

      2. Υπόσχομαι να μη ξαναμιλήσω για ακρίδες…φέτος!

      3. Πάει… τα σχόλασα τα δόντια, (για λίγο καιρό!)

      4. Ο Jean και η Liliane δεν είναι και τόσο καλά…για να δούμε αν θα καταφέρουν να πάνε στη Σκιάθο!
      5. ΑΦιλιά! :))

  13. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Αν αφήσουμε τους λόγους υγείας, για μένα τα περιττά κιλά είναι μόνο θέμα προσωπικής αισθητικής.
    Και γιατί παρακαλώ στις ανάλογες κουβέντες το μυαλό πάει πάντα στις γυναίκες? Μη με πιάσει το φεμινιστικό μου και αρχίσω.

    Φιλιά μάγισσα, κολύμπα και για μένα.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Εγώ να δεις πως συγκρατήθηκα να μη «κράξω» την «συμπατριώτισσα» και να μη αναφερθώ στους κοιλαράδες φάλαινους (που θεωρούν και τη κοιλιά τους… σεξυ (!)…και εδώ σταματώ χιχι! 😉

      Για όλα φταίνε οι γοργόνες…αν το καλοσκεφτείς!

      ΑΦιλιά Θαλασσινή μου φίλη! :))

  14. Ο/Η carlito λέει:

    Τέλειο. Πανέξυπνο και αποστομωτικό στον μαλάκα διευθυντή του γυμναστηρίου. Καλησπέρα

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Τώρα carlito…μην είσαι και τόσο σίγουρος πως το γυμναστήριο το διεύθυνε άνδρας…πάντως έχασαν τη παχουλή κυρία που έγραψε το γράμμα!!! 😉

      Την καλημέρα μου!

  15. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Καλησπέρες και απ μένα σε όλη την παρεούλα! 🙂 🙂 🙂

    Υπέροχη καλοκαιρινή αναρτησούλα στο μπλογκούλι! 🙂 Σωστή φιλοσοφία αν και δεν την σκέφτεσαι εύκολα.. είναι ίσως πιο εύκολα να βρεις και να δεις πάνω-γύρο σου τα αρνητικά παρα τα θετικά….

    Καλά λένε όσο πιο απλά σκέφτεσαι τόσο καλύτερα είναι..όσο πιο περίπλοκα τόσο πιο δύσκολο είναι.. αλλά μάθαμε το μυαλό μας να σκέφτεται περίπλοκα..δύσκολα..δυσνόητα..γιατί να μην σκεφτόμαστε όπως παιδιά? Με αυτή την ειλικρίνια την αθωότητα την εξυπνάδα την σοφία??!

    Απλές σκέψεις όπως η παραπάνω εκτος απο χιμοριστικές που μπορεί να τις δει κάποιος γοργόνος φαλενίτσος ή οτιδήποτε άλλο…μπορεί να λειτουργήσουν και καταπρανιτικα σαν παυσίποτα..αλλά πρέπει ο καθένας να βρει τρόπο να το βάλει και μέσα του όλο αυτό…Προσωπικά το εύχομαι!

    Καλό απογευματάκι σε όλους!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφιλάκια παλαβά παλαβά και σκανταλιάρικα!
    Υ.Γ. βρήκε free γειτο-νετ στην περιοχή και εισέβαλα χαχαχα! ΣΣΣΣΣΣσσσσσσςςςςςςςςς!!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Χαχα! Αστεράκι μου!
      Από τους γοργόνους και τους φαλενίτσους…έχεις τις καλύτερες ευχούλες και έτσι σε θέλω παλαβιάρα…όσο για το σκανταλιάρα…δεν έχω πια καμιά αμφιβολία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉

      Ζήτω το freenet της περιοχής! :))

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! ταξιδιάρικα! :))

  16. Ο/Η picifriki λέει:

    ωραίοι παραλληλισμοί

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Χα χα χα!
      Δεν θα μου τη γλυτώσεις έτσι…γιατί όταν έκανα αυτή την ανάρτηση, εσένα σκεφτόμουν…
      Λοιπόν, τι είναι pici….τι είναι friki…οι γοργόνες ή οι φάλαινες???? 😉

  17. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    ζήτω ζητωωωω τα freenet! 😛 😀 😀 😀

    αν δεν είσαι παλαβό σε παλαβωνουν
    για να «επιβιώσεις»..
    αν είσαι σκανταλιαρικο παιδάκι
    τους παλαβωνεις έτσι απλά γιατί σ αρέσει! 😉 😉

    χαχαχαχαχαχαχα

    ΑΦΦΦΦΦιλακια καυτερα εκ πόλης!!!
    θέλω το 20(θερμοκρασία) του χωριού το βράδυ και το πάπλωμα μουυυυ 😛

    καλό ταξιδιιι!!!! 😀 😀 😀 αλαβωνουν
    για να «επιβιώσεις»..
    αν είσαι σκανταλιαρικο παιδάκι
    τους παλαβωνεις έτσι απλά γιατί σ αρέσει! 😉 😉

    χαχαχαχαχαχαχα

    ΑΦΦΦΦΦιλακια καυτερα εκ πόλης!!!
    θέλω το 20(θερμοκρασία) του χωριού το βράδυ και το πάπλωμα μουυυυ 😛

    καλό ταξιδιιι!!!! 😀 😀 😀

  18. Ο/Η ELGRECO λέει:

    Εξαιρετικό το άρθρο με όλα όσα εννοεί…. Μ άρεσε πολύ. Φιλιά και καλά να περνάς!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ για το πέρασμα…για μένα σημαίνει πολλά, όταν ξέρω τι τραβάς…
      Χαίρομαι που σου άρεσε το ανάλαφρο καλοκαιρινό μου ποστ!!!

      ΑΦιλιά! :))

  19. Ο/Η newagemama λέει:

    Βρε παιδιά δεν είναι θέμα κιλών! Οι γοργόνες είναι και σύμβολο του ελεύθερου θηλυκού πνεύματος, έτσι δεν είναι? Μην τα βάζουμε όλα στη ζυγαριά και μετράμε μόνο κιλά.

  20. Εύχομαι να γίνουν καλύτερα οι γονείς σου. 😥

    Περαστικούλια τους…

    Η τούρτα να είναι light…Μη χαλάσει και η σιλουέτα του!!!

    Φιλί νεραιδούλα…

  21. Ο/Η ainafets λέει:

    Ευχαριστώ ΑΦΓιάννη μου…και τα δικά σου Καρκινάκι μου, εδώ γύρω δεν είναι;

    ΑΦ! light αφού επιμένεις!!! 😉

  22. Περαστικά ‘Αιναφετς μας, για ό, τι πρόβλημα μπορεί να υπάρχει σπίτι …..πολλά φιλιά ;-)))))))

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ Ειρήνη μου…αλλά ξέρεις και εσύ πόσο δύσκολο είναι να αισθάνεσαι τους δικούς σου να φεύγουν…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και πάλι σ΄ευχαριστώ που με σκέφτεσαι! :))))))))))))))))))))))

  23. Ο/Η jokar λέει:

    Να χαίρεσαι τον πρώην φαλαινούλη σου και νυν γοργονούλη σου Στεφανία μου!
    Πολλά πολλά κεράκια να φωτίζουν πάντα το δρόμο σας!!!
    Μπιζούδια και στους δυο σας!!!

  24. Ο/Η ainafets λέει:

    Merci mon tres cher Jean pour les voeux!!! :))
    Nous sommes a Skiathos pour une semaine et «il» a soufle 68 bougies avec ses petits enfants…

    Ou es-tu?…(mail!) 😉

    Bisoudia :))

  25. Ο/Η Hengeo λέει:

    Στεφανία δέξου τις καθυστερημένες ευχές μου για το blog σου (η απουσία μου είναι δικαιολογημένη λόγω εξεταστικής), εύχομαι να συνεχίσεις να μοιράζεσαι τις εμπνεύσεις σου για πολλά χρόνια ακόμα! 🙂

    Να χαίρεσαι τον Παραμυθοσύντροφο 😉

    ΑΦ!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Μα Γιώργο, υπάρχουν καθυστερημένες ευχές; οι ευχές δεν ανήκουν στο χρόνο, ειδικά όταν είναι καρδιάς!!!
      Σ’ ευχαριστώ διπλά… για τις διπλές! 😉

      Και με τη σειρά μου εύχομαι τα αποτελέσματα της εξεταστικής σου να είναι άριστα! :))

      ΑΦ!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ Γιώργο μου, για τις διπλές ευχές!!!
      Οι ευχές καρδιάς δεν ανήκουν στο χρόνο!

      Εύχομαι κι εγώ, τα αποτελέσματα της εξεταστικής σου να είναι άριστα!

      ΑΦ! :))

  26. Ο/Η marilia λέει:

    Πολύχρονος ο… Ιπτάμενος! 😉 Να τον χαίρεσαι, Μαγισσούλα!

    αφ!

  27. Το πόσο ομορφάντρας είναι ο Ν.Π.Π.το ξέρεις. Μέχρι και «ιπτάμενο γκόμενο» τον έχουν αποκαλέσει!! 😆

    Αυτό που δε μου προξένησε καμία έκπληξη ήταν το πόσο έχουν μεγαλώσει και ομορφύνει η Ίρις και ο Αλέξανδρος. Να μου τα φιλήσεις…

    Να χαίρεσαι τον Παραμυθοσύντροφο καλή μου…

    Φιλί μαγισούλα. Γλυκήτατο…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Χα χα και όχι μόνο…και άλλα πολλά αγαπουλιάρικα!!! 😉

      Σ΄ευχαριστώ ΑΦΓιάννη μου για τις ευχές…να τον χαιρόμαστε!!! :))

      ΑΦ! Σκιαθίτικο μέχρι τις 22!

  28. Τι είναι στις 22?

    Φιλί τρυφερο…

  29. Πολύχρονος, «ιπτάμενος», δημιουργικός, και ευτυχισμένος πάντα!!!!!!

  30. Ο/Η ainafets λέει:

    Ευχαριστώ Ειρήνη μου…θα του τα διαβιβάσω!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦφιλάκια! :))))))))))

Σχολιάστε

