Πριν 40 χρόνια!


Πριν 40 χρόνια. ο πατέρας μου αγόρασε αυτό το σπίτι στη Σκιάθο. Το είχε χτίσει μια Ελληνοαμερικάνα  και ήταν το πρώτο σπίτι που χτίστηκε έξω από το χωριό. Δεν υπήρχε ακόμα δρόμος, έτσι χρειάστηκε καΐκι για να μεταφέρει τα υλικά.


Το σπίτι είναι κτισμένο πάνω σ’ ένα βράχο και βλέπει θάλασσα, περιμετρικά.
Η θέα από τη κεντρική βεράντα…

Η θέα κάτω από τη κεντρική βεράντα…


Ο «Τσουγκριάς» στο βάθος, στις 8 το πρωί.


Η «Καναπίτσα» ανατολικά…


Και λίγα μέτρα πιο κάτω η παραλία μας…σχεδόν πάντα ερημική…


Όταν πρωτοήρθα στο νησί, ήμουν έγκυος στον Φρεντ, (δεν είχε ακόμα αγοραστεί το σπίτι)…και τώρα πια μπαμπάς, καμαρώνει τον Αλέξανδρο…

Υπάρχει μια πέτρινη σκάλα που οδηγεί στη παραλία και δεξιά ένα περίεργο δέντρο που τα φύλλα του έχουν το σχήμα καρδιάς…


Και αυτή τη καρδιά,  την αφιερώνω στον πατέρα μου 94 ετών που για πρώτη φορά δεν μπορεί πια να επισκεφτεί το εξοχικό του…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

38 Responses to Πριν 40 χρόνια!

  1. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Πολύ συγκινητικά όλα αυτά μαγισσούλα.
    Για σκέψου όμως πόσο τυχερός είναι, σε αυτή την ηλικία να βλέπει τα παιδιά τα εγγόνια και τα δισέγγονα να χαίρονται τα έργα του!!!!!!!

    Φιλιά θαλασσένια μάγισσα.

    Γι αυτές τις σκάλες …….. σε ζηλεύω;-)))

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλημέρα Θαλασσινή μου φίλη! :)))
      Μελαγχολικά φέτος τα πράγματα εδώ…αλλά έτσι μας πάει η Ζωή και εμείς ακολουθούμε…

      Ο πατέρας μου αντιμετωπίζει τα γεγονότα με στωικότητα…ακόμα και το τέλος της ζωής του!

      Γυρίζουμε πίσω πάλι…για να είμαστε κοντά τους…

      ΑΦιλιά Σκιαθίτικα!

  2. Ο/Η marilia λέει:

    Τρυφεροποστ! 🙂

    Να ομορφοπερνάτε!
    σμακ

  3. Ο/Η Άστρια λέει:

    Θυμάμαι μία περσινή σου ανάρτηση από την υπέροχη αυτή μικρή παραλία τη θέα και το σπίτι.

    Πανέμορφα πανέμορφα όλα .. και έτσι εξηγούνται πολλά από τα μαγικά σου γονίδια:)

    καλό βράδυ καλή εβδομάδα:)
    Α.Φφ!!!!!

    υγ.διάβασα και απόλαυσα και την προηγούμενη πολύ έξυπνη ανάρτησή σου και βέβαια άφησα ευχούλες έστω καθυστερημένα στην blogική σου επέτειο:)

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Το μέρος είναι μοναδικό, λαμπερό μου Αστεράκι και κάθε χρόνο που έρχομαστε το απολαμβάνουμε όλοι μας…και αυτό χάρη στον πατέρα μου!!!

      Ευχαριστώ για το τρυφερό (όπως πάντα) πέρασμα σου και τις ευχές!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια… ακόμα πολύ ζεστά! :)))

  4. Ο/Η logia λέει:

    τί όμορφα, τι όμορφα

    θα μπορούσα μαγισσούλα να το γράφω και γω με άλλη φωτό και φαντάζομαι και αρκετοί ακόμη από μας….

    να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ Νέλλη μου…η ζωή όλων μας έχει πολλά κοινά…και δεν ξεχνάμε πόσα οφείλουμε στους δικούς μας!

      Να περνάς καλά κοντά στην οικογένεια σου…και καλή μας δύναμη!

      ΑΦ! :))))))))))))))))))

  5. Ο/Η MAKIS λέει:

    Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!!!!!!!!!!!
    Δεν έχω λόγια να το περιγράψω,και μπράβο στον Πατέρα σου………
    Καλή συνέχεια.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ Μάκη!

      ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!
      Αυτή η λέξη εκφράζει όλα τα συναισθήματα μου αυτό τον καιρό!

      ΑΦ! και καλή συνέχεια και σε σένα! :))

  6. Ο/Η Levina λέει:

    Κοίταζα τις όμορφες φωτογραφίες σου
    σκεφτόμουν πόσα όμορφα να σου γράψω
    αλλά κόλλησα στην τελευταία παράγραφό σου
    στην αφιέρωση.
    όλα ωραία μαγισσούλα μου, όλα.

    φιλιά σου στέλνω
    απο το βουνό μας.

  7. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Ολη μέρα γύριζα σε βλαχοχώρια, είχε μαυρίσει η ψυχή μου απο την αχρωμία.
    Ο μικρός με το σούρουπο με εβαλε και εριξα τη βάρκα στη θάλασσα αλλο που δεν ηθελα!!
    Γυρισα και βλέπω αυτό, καλώς η κακώς αυτά μας αρέσουν εμας μάγισσα, μας δίνουν ελπίδα.
    Να σ΄εχει ο Θεός καλά, μας γονάτισες.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλοτάξιδη η βάρκα του Αναστάση!!!

      Ναι Θαλασσό μου…τελικά η ομορφιά είναι μέσα μας!

      Καλή μέρα και καλή βδομάδα να έχουμε όλοι μας! :)))

  8. …και παραλίγο θα είχες φιλοξενήσει και τον Κ εκεί!
    Να είστε καλά να περνάτε όμορφα και εύχομαι περαστικά στον πατέρα σου!
    ΑΦ!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ευχαριστώ Νεραϊδοκηπουρέ μου….πολλά παρολίγο στις ζωές μας…έτσι δεν είναι…αλλά έτσι φαίνεται ότι «έπρεπε» να γίνει!!! 😉

      ΑΦ! και εύχομαι να έχουμε μια πιο δροσερή βδομάδα! :))

  9. Ο/Η margo λέει:

    Πανέμορφος σπίτι, το θυμάμαι και στη περσινή σου ανάρτηση.
    Λυπάμαι όμως για τον μπαμπά σου.. η ψυχή θα θέλει να είναι εκεί που αγαπά..
    Όμορφα να περάσετε μαγισσούλα μου και για τον μπαμπά περαστικά!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦάκια:)

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Είμαστε ολόψυχα μαζί του Margo μου…όλη η οικογένεια, δισέγγονα, εγγόνια και παιδιά!
      Δεν υποφέρει από τίποτα…αλλά κουράστηκε πια να ζει και να ταξιδεύει, στα 94 του…και είχε μια υπέροχη ζωή!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια στα μωρά σου από το μαγικό μολύβι! :)))

  10. Ο/Η Ευαγγελία λέει:

    Τουλάχιστον, έχετε κάπου να πάτε, να ξεφύγετε απο τη μιζέρια της καθημερινότητας και ν’ ανοίξει η ψυχή σας κοιτώντας τη θάλασσα…
    Όμορφο σπίτι… να είστε καλά και να το χαίρεστε κι εσείς και τα παιδιά και τα εγγόνια σας…μέσα απο την ψυχή μου σας το εύχομαι!…
    Μου έλειψε η παρουσία σου καλή μου Άιναφετς! ήρθα λοιπόν, για να σου ευχηθώ, καλά να περνάς!
    Φιλάκια!

  11. Φαντάζομαι πόσο δύσκολο θα είναι για τον ίδιο τον Jean Στεφανία μου. Να μη μπορεί να ξανά πάει. Αλλά και για την Lilliane. Καλύτερο μέρος δε θα μπορούσε να διαλέξει για να το χτίσει ο πατέρας σου. Η θέα είναι υπέροχη από όλες τις πλευρές. Αλλά και το σπίτι φαίνεται ότι είναι χτισμένο με αγάπη. Εξάλλου για όλους εσάς είναι πλέον το δεύτερο σπίτι σας η Σκιάθος.

    Με το καλό να πας κοντά τους σε λίγες μέρες φίλη μου. Σε χρειάζονται.

    Η σκέψη μου μαζί σας.

    Γλυκό φιλή Νεραιδούλα μου…

  12. Ο/Η ainafets λέει:

    Ευχαριστώ ΑΦΓιάννη μου…ναι σε λίγες μέρες θα είμαι κοντά τους! :))

    ΑΦ! Και καλή μας βδομάδα! :))

  13. Έχεις απόλυτο δίκιο…

    Αβλεψία μου.

    Φιλί…

  14. Ο/Η newagemama λέει:

    Αχ αυτές οι σκάλες…Χαίρεται όμως για όλους εσάς, που σας πρόσφερε τόση ομορφιά!

  15. Ο/Η ainafets λέει:

    Ναι. Παναγιώτα μου, αυτές οι σκάλες…πόσες πατημασιές 80 χρόνια τώρα… Τις είχε φτιάξει μια ηλικιωμένη κυρία ενός γειτονικού σπιτιού και κάπου έγραφε και well-come…φέτος βάλανε και ράμπα…για τους «νέους» ηλικιωμένους που δυστυχώς ο πατέρας μου δεν θα δει…
    Ολόκληρο ποστ θα έγραφα…(ίσως αν ξαναέρθω φέτος!!!) 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά σε όλη την οικογένεια σου! :)))

  16. Ο/Η Hengeo λέει:

    Η σκέψη μου είναι μαζί σου και στα όμορφα τοπία που μας ταξίδεψες 😉

    ΑΦ!

  17. Ο/Η ainafets λέει:

    Ευχαριστώ Γιώργο μου που η σκέψη σου με συνοδεύσει στις εξοχικές μου εξορμήσεις…και όχι μόνο!!! 😉

    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!!!

    ΑΦ! :)))

  18. Ο/Η picifriki λέει:

    το τελευταίο που έγραψες σχετικά με τον πατέρα σου μου λέει πολλά. Είναι ένας από τους βασικούς οικογενειακούς μου φόβους

  19. Ο/Η ainafets λέει:

    Και είναι κάτι που δεν μπορεί κανείς να το χαρακτηρίσει…ούτε ως pici…ούτε ως friki…είναι απλά, Ζωή!!!

    Να περνάς όμορφα όπου και να βρίσκεσαι! 😉

  20. Ο/Η jokar λέει:

    Αχ, βρε Στεφανία μου, μου μετάδωσες όλο το συναισθηματισμό σου με αυτή την ανάρτηση…
    Ότι καλύτερο εύχομαι από καρδιάς…

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ…Jean μου!

    Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι! :)))

  22. Ο/Η Oneiraparamithiou λέει:

    Αχ, συγκινήθηκα…( και για να επανέλθω εις ταξιν, καλε, τι κουκλιά που ειναι κ οι δυο γιοί σου κ φυσικά κ τα εγγόνια!). Να είστε ολοι καλά , κ παντα αγαπημένοι να απολαμβάνετε τρυφερές στιγμές, 10 μερες η τρεις μήνες λιγο σημασία εχει, οταν υπάρχουν τοςο ομορφα συναισθήματα. Αφιλί γλυκό γλυκο μαγισσούλι μουυυυυ!❤️❤️

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν συνηθίζω να φορτώνω με τα προσωπικά μου, τις αναρτήσεις μου… αλλά έτσι τα έφερε ο καιρός… 😉
    ΑΦ! καρδιάς! 🙂

Σχολιάστε

