Και τι σκιάζει;

Στο απόλυτο φως του ήλιου, υπάρχουν λουλούδια που δίνουν την ομορφιά τους και δεν ζητούν ούτε μια σταγόνα νερό σε αντάλλαγμα…


Το Γεράνι, η Μπουγκανβίλια, η Γλυσίνα ( wisteria sinensis), σε συνδυασμό με τον ασβεστομένο λευκό τοίχο, παραμένουν τα σύμβολά του απόλυτου καλοκαιριού…


«Δεν τα σκιάζει φοβέρα καμιά»…
Ούτε η δική μου!

«Οι άνθρωποι συνεχίζουν να φτιάχνουν μόνοι τους τη μιζέρια τους, αλλά η γη είναι και πάλι πλούσια και υπάρχει κάτι μαγευτικό στον αέρα».
Κρισναμούρτι.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

30 Responses to Και τι σκιάζει;

  1. Ο/Η marilia λέει:

    Ναι, ρε γμτ, αλλά κι εμείς να τους δίνουμε καμιά σταγονίτσα νεράκι, να βγάζουμε και κάνα ξερό κλαδάκι, χωρίς να μας το ζητήσουν, έτσι, επειδή εκτιμούμε την ομορφιά τους και για να συνεχίσουν να μας τη χαρίζουν. Εγωιστικό ακούστηκε, ε;
    Η βουκαμβίλια είναι το αγαπημένο μου φυτό, μετά την κουτσουπιά. Τι να πω; Μ’ άλλον μ’ αρέσει το φούξια!

    Πιάσε ένα ζεστό φιλάκι (ζέστη λέμε!!)

    Υ.Γ. Αυτό που δεν το σκιάζει καμιά φοβέρα, μου τη δίνει! Το αντιπαθώ! Και άρεσε και στον παππού, μ’ αποτέλεσμα να μου το ‘χουν φυτέψει στον κήπο, χωρίς να το θέλω! Άσε που άμα τ’ ακουμπήσεις βρομάει! Ξέρω, είμαι κακός άνθρωπος, το ‘χω ξαναπαραδεχτεί.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Επίτηδες διάλεξα αυτά τα «λουλουδάκια» Μαριλίτσα μου γιατί και νεράκι να μη τους δώσεις και κλαδάκιι να μη τους κόψεις, δεν σου ζητούν τίποτα και τίποτα δεν παθαίνουν…βεβαίως βεβαίως!!! 😉
      Αλλά εμείς όπως πολύ σωστά το λες και καθόλου εγωιστικό…οφείλουμε ν΄ανταποδώσουμε την ομορφιά…με φροντίδα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι και αχ! αυτή η μειωμένη αυτοεκτίμηση! :)))

  2. Ο/Η kryos λέει:

    Πολύ χαριτωμένη η σκιά σου μάγισσά μου 🙂 …. μέρος του μαγευτικού που πλανάται στον αέρα 🙂

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Χαχα! και που νάξερες Ηλία μου, πόσα κλικ έκανα μέχρι να βρεθεί μια σκιά που να μη θυμίζει φάλαινα αλλά ούτε και γοργόνα!!! 😉

      Όσο για το μαγευτικό…τι μάγισσα θάμουνα!!! :)))

  3. Ο/Η ανυπο/μονος λέει:

    Οι άνθρωποι συνεχίζουν να φτιάχνουν μόνοι τους τη μιζέρια τους, αλλά η γη είναι και πάλι πλούσια και υπάρχει κάτι μαγευτικό στον αέρα… πολυ ευστοχος οπως παντα ο αγαπημενος μας Κρισναμουρτι…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Και είχαμε πει…αν θυμάμαι καλά ανυπο/μονε μου…ν΄αφήσουμε τη φιλοσοφία για το χειμώνα…αλλά δύσκολα κρατήθηκα…με τόση ομορφιά γύρω μου!!! 😉

      Χαίρομαι για το πέρασμα σου και για το «αγαπημένος» Κρισναμούρτι!

      Καλό απόγευμα νάχουμε! ;)))

  4. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Aυτή τη φορά σα να τα λέει καλά ο Ινδός.
    Σιγά μήν έχει ανάγκη η φύση εμάς, και σε τελική ανάλυση ποιός χαζός πιστεύει οτι δεν είμαστε μέρος της φύσης?
    Γιά σου μάγισσα.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Σου έκανε κλικ ο Ινδός, Θαλασσό μου;…καλό σημάδι! χιχι! 😉

      Μέχρι πότε η φύση θα ανταποδίδει; γιατί υπάρχουν πολλοί χαζοί, για να μη πω εγκληματίες που ξεχνούν πως είμαστε μέρος της και τη καταστρέφουν συστηματικά!

      Καλό Σαββατοκύριακο…ξεκούραστο σου εύχομαι! :))

  5. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Όμορφη η Σκιαθίτικη αυλή σου, όμορφη θέα, όμορφοι άνθρωποι.
    Να είσαι καλά μάγισσα και γελαστή πάντα, βοηθάει.

    Το ξέρεις όμως ότι όσο φροντίζουμε το κάθε τι, τόσο μας αποδίδει.

    Φιλιά μάγισσα
    πάω για μπάνιο.

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Όμορφη «ήταν» η Σκιαθίτικη βεράντα μας Θαλασσένια μου…τώρα απολαμβάνω τη βουνίσια βεράντα και επειδή αυτή είναι δυτική….φλέγεται!!!

      Σου έχω ξαναπεί πως μου αρέσουν τα «ανεξάρτητα» φυτά και ειδικά τώρα που έχουν χαλάσει τα ποτιστικά….τα εκτιμώ ιδιαίτερα! 😉

      ΑΦιλιά και να κάνεις μεσημεριανές βουτιές και για μένα!!! :)))

  6. Ο/Η Levina λέει:

    Ax αυτή η μπουκαμβίλια που μου έχει φάει την καρδιά μαγισσούλα μου, γιατί εδώ στο μαγικό βουνό μας να μη λέει να πιάσει?
    Πόσους λάκκους έχω ανοίξει γύρω στο οικόπεδο,
    πόσες έχω φυτέψει και ούτε μια???
    έτσι για να μου κάνει το χατήρι και αυτή!
    Ο ασβεστωμένος τοίχος και τα λουλούδια σου μου μυρίζουν παιδικά ξέγνοιστα χρόνια, διακοπές στο χωριό που σαν παιδί της πόλης εγώ έτρεχα στους χωματόδρομους και γυρνούσα πάντα με τα γόνατα μέσα στα αίματα και μετά μου τραβούσε και η μαμά μου το κοτσίδι γιατί γινόμουν αλητάκι……χαχαχαχα
    Να σαι καλά και να τα χαίρεστε μαγισσούλα μου…
    αααφιλιααααάάά

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλησπέρα στη γειτονοπούλα μου!!!

      Ναι κι εγώ είχα κάνει δοκιμές με μπουκαμβίλια σε μεγάλη γλάστρα, είχε πιάσει και είχε μάλιστα ανθίσει για αρκετό καιρό…αλλά το χιόνι την σκότωσε, παρόλο που την είχα σκεπάσει…εδώ στο βουνό μας, το χιόνι είναι ανελέητο…μου έχει πεθάνει, ελιές, φοίνικα, λεμονιές και πορτοκαλιές που επέμενε ο Νεραιδοσύντροφος (παιδί της πόλης και παντελώς άσχετος με κηπουρική!) να φυτέψουμε!!!

      Εξακολουθώ και είμαι ξυπόλητη, όσο μπορώ και όπου μπορώ …γιατί δεν γίνεσαι και εσύ πάλι αλητάκι;

      ΑΦιλάκι και ελπίζω να καταφέρουμε να τα πούμε από κοντά…σύντομα! :)))

      • Ο/Η Levina λέει:

        καλύτερα να μη με δεις μαγισσούλα μου, σκέτο γυφτάκι έχω γίνει,
        βρήκα και δυο τσιγγάνικες φούστες , πέταξα πέδιλα στα ντουλάπια
        και με λίγο μαύρισμα ακόμα θα με σταματάνε στον δρόμο
        να τους πω την μοίρα τους να τους πω το ριζικό τους!!! χαχαχαχα
        ( εκτός αν λόγω εποχής με ρωτάνε αν πουλάω και καρπούζια!!!)

        σίγουρα θα τα πούμε, το πολύ πολύ να βγούμε στα υψώματα και να φωνάζουμε η μιά στην άλλη!

        • Ο/Η ainafets λέει:

          Σιγά μη δε δω τη τσιγγάνα-γειτονοπούλα μου!!! 😉
          Προς το παρόν…»ανακάμπτω» από τη κούραση μωρών και παίρνω δυνάμεις… από αύριο για τους ηλικιωμένους μου, που ευτυχώς φαίνεται να ανακάμπτουν λιγουλάκι…

          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι δροσερούλι ακόμα!!! ;)))

  7. Στο ξαναλέω το Σκιαθίτικο σπιτάκι σας είναι πανέμορφο από όλες τις απόψεις.

    Πιό πολλύ μου άρεσε η νεραιδοσκιούλα σου…

    Φιλί γλυκό μαγισσούλα μου…

    Το Θηριάκι…

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλέ… εσύ ΑΦΓιάννη μου, που μ΄ έχεις δει κι από κοντά…είναι δυνατό να σου άρεσε η νεραιδοσκιούλα μου!!!
      Χιχι! σ’ ευχαριστώ πολύ Θηριάκι μου! 😉

      ΑΦ! από το βουνό μου…πλέον! :)))

  8. Ο/Η margo λέει:

    Ούτε σταγόνα;;; Να το έχω υπόψιν μου γιατί μέσα στα τόσα που ποτίζω αν καμιά φορά ξεχάσω μια μπουγκανβίλια που είναι μοναχή της αγχώνομαι 🙂

    Αυτές τις μέρες μαγισσούλα μου χαζεύω μαγεμένη έναν τεράστιο ήλιο που έχει φυτρώσει στον κήπο μας και περιμένω να κάνει τον κύκλο του για να τον εκθέσω στο blog μου. Από την αρχή μέχρι το τέλος του. Μαγεία η φύση εργάζεται ακατάπαυστα για όλα τα πλάσματά της.

    Καλή Κυριακή στο βουνό πια;)

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Καλημέρα Margo μου!!!
      Μα δεν έχεις δει κάτι φράχτες σε κάτι ερημοσπίτια με κάτι τεράστιες μπουγκανβίλιες…ποιός νομίζεις πως τις ποτίζει ή τις φροντίζει; 😉

      Ω! και αυτός ο Ήλιος (σου) …περιμένω κι εγώ να τον απολαύσω (με την ανάρτηση του!)…και ξέρεις πόσο νόστιμοι είναι και οι Ηλιόσποροι…άψητοι και χωρίς αλάτι!

      Ναι…πάλι στο βουνό…οικογενειακές δύσκολες καταστάσεις μας έφεραν πίσω…αλλά κι εδώ η φύση δουλεύει σαν βάλσαμο!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :))))

  9. Ο/Η vad λέει:

    Πειράζει που εκλεψα το γεράνι;:)
    Καλημέρααα….

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Ναι…θα σου έλεγα Βασίλη μου, αλλά είναι βλέπεις στη μέση η «Ορκισμένη» που μου δένει τα χέρια!!! 😉

      Δικό σουυυυυυυυυυυυυυυυυυ!

      ΑΦιλιά! :)))

  10. χμμ!ναι!…ναι!ναι!…είναι καρδιά! βλέπω τη σκιά μιας φοβερά μεγάλης και ανοικτής καρδιάς στην πρωτελευταία φωτογραφία…να,τι τα σκιάζει!
    Τα φιλιά μου!

    • Ο/Η ainafets λέει:

      Χαχα! Μόνο οι ανοιχτές καρδιές αναγνωρίζονται. Νεραϊδοκηπουρέ μου… έτσι δεν είναι; 😉

      Χμμμμμμμμμμμ! Σκιάζουν και οι καρδιές?…ναι τώρα που το ξανασκέφτομαι, ίσως για να μας προφυλάξουν από κάτι που θα μπορούσε να μας κάψει!!!!!!!!!!!!!!

      ΑΦιλία με ευχές για μια καλή βδομάδα! :)))

  11. Τί ομορφιά τα λουλούδια!!! πόσο απαλύνουν την ψυχή μας…….τα λατρεύω…καλησπέρα ‘Αιναφετς μου ;-))))

  12. Ο/Η b|a|s|n\i/a λέει:

    φέτος με έπιασε μία απίστευτη μανία με πικροδάφνες.
    όπου υπήρχε κενό να και μία πικροδάφνη.
    και όσες φορές και να έχω βάλει γεράνια δεν πιάνουν ιδιαίτερα.
    πανέμορφες οι γωνιές σου. απλά πανέμορφες.
    πολύ καλό σου καλοκαίρι! αφ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλά κάνεις Βασίλη μου και το «έριξες» στις πικροδάφνες…μου αρέσουν γιατί είναι και αυτές ανεξάρτητες, κακώς και δεν τις τίμησα δεόντως αυτές!!!

      Σου εύχομαι να έχεις ένα ολάνθιστο καλοκαίρι! αφ! :)))

  13. Ο/Η picifriki λέει:

    καλό καλοκαίρι!

Σχολιάστε

