Συνέντευξη.



Δείτε τη συνέντευξη
, που έδωσε ο μικρός μου γιος Κωνσταντίνος Πιλάβιος στο περιοδικό LIKE.
Τη συνέντευξη πήρε η δημοσιογράφος Τζο Τσακάκη. Το περιοδικό έχει έδρα τα Χανιά.

Εδώ, δυο φωτογραφίες την ώρα του γυρίσματος από τη τελευταία μικρού μήκους ταινία του…ο Κωνσταντίνος  δίνει οδηγίες στον Γιώργο Μιχαλακόπουλο.
Τη ταινία με τίτλο «Fatherly love», θα δούμε το φθινόπωρο και στο internet.

Και η Τζο Τσακάκη, γράφει για τον Κωνσταντίνο:
«Ο άνθρωπος που με κάθε του ταινία, γεμίζει τα μάτια μας με δάκρυα, σκέψεις και ειλικρίνεια».

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

30 Responses to Συνέντευξη.

  1. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Για κάνε κάτι να τη δώ γιατί δεν εβγαλα άκρη με το λινκ που μας δίνεις.
    Mπράβο στο νεαρό Πιλάβιο…αλλα όπως λένε το μήλο κάτω απο τη μηλιά.
    Συγχαρητήρια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Θαλασσό…εσύ ο Κράτορας και στο internet.. να μην έχεις ανακαλύψει το βελάκι πάνω στην εικόνα του περιοδικού LIKE…τσ τσ τσ χιχιχι!!! που με ένα κλικ το πας πάνω, το πας κάτω, το πας δεξιά, γυρίζεις σελίδες, το μεγαλώνεις, το μικραίνεις και το εξαφανίζεις!!!

      Ευχαριστώ για το μήλο, μήπως κάτω από…τις μηλιές!!! 😉

  2. Αρχικά ανυπομονούσα να τη δω επειδή όλες οι σκηνοθετικές δουλειές του Κωνσταντίνου κρύβουν μία ευαισθησία και ασχολύνται και με τις ανθρώπινες σχέσεις

    Όταν είδα τον Μιχαλακόπουλο στο trailer απλά θα ήθελα να την έχω δει… χθες αν γινόταν. Είναι άπο τους αγαπημένους μου ηθοποιούς. Τον έχω απολαύσει και στο θέατρο, πέρα από τον «Ψεύτη παππού της ΕΡΤ, και ήταν μοναδική εμπειρία…

    Φιλί μαγισσούλα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γνωστό πλέον ΑΦΓιάννη μου το πάθος σου για τον Μιχαλακόπουλο!!!
      Όταν με το καλό βγει στον αέρα η ταινία του γιόκα μου, ελπίζω να σου αρέσει όπως και οι προηγούμενες του!!!

      ΑΦ! και καλό Σ/Κ!!! :)))

  3. Thalassokrator κάνε click στην εικόνα στη μέση ώστε να ανοίξει το περιοδικό. Μετά γύρνα τις σελίδες με το βελάκι μέχρι να βρεις την συνέντευξη. Διπλό click για να ζουμάρεις και σέρνοντας τον δείκτη (χεράκι) θα μπορέσεις να τη διαβάσεις.

    Ελπίζω να σε βοήθησα….

  4. Ο/Η marilia λέει:

    🙂
    Να ‘ναι πάντα δημιουργικό το μικρό αδέρφι! Κι εσείς πάντα να τον καμαρώνετε! 😉 Και ντροπή του να μην έχει έρθει ακόμα Κρήτη! τς τς τς! 😛

    αφ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα πια το μικρό αδέρφι…έχει την μεγάλη ευκαιρία να έρθει στο Μεγάλο Νησί…αφού η μεγάλη αδερφή θα ζει πια εκεί…
      Άσε που ο Ιπτάμενος πατέρας και η Μάγισσα μητέρα,( του μικρού αδερφού) σίγουρα πια θα κατηφορίσουν!!! 😉

      Ευχαριστώ την μικρή ανόητη δασκαλίτσα μας για τις ευχές!
      αφ 😆

  5. Ο/Η Levina λέει:

    Καλή μου Στεφανία
    Όταν πρωτοείδα τα δυο video ΄΄ τι είναι αυτό? ΄΄ που πραγματικά με συγκλόνισε γιατί ήρθε και σε μια περίεργη στιγμή της ζωής μου μια και είχα βιώσει πρόσφατα μια απώλεια
    και το ΄΄ μικρές χαρές΄΄ που είναι ότι πιο ελπιδοφόρο έχω δει, δεν το περίμενα πως ο δημιουργός τους θα ήταν ο γιος μιας καλής φίλης.
    Ότι και να πω θα είναι λίγο για τον Κωνσταντίνο σου.
    Από καρδιάς όμως θα ευχηθώ να προχωρήσει στην ζωή του με τις ίδιες ευαισθησίες και να έχει κάθε επιτυχία.
    Και σίγουρα περιμένουμε την νέα του ταινία ‘’ Fatherly Love ‘’

    τα φιλιά μου μαγισσούλα μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ καλή μου Levina για τις όμορφες ευχές…το ίδιο εύχομαι και για τα τρία- τέσσερα παιδάκια σου!!!

      Να έχεις ένα ξεκούραστο και δημιουργικό Σαββατοκύριακο! :)))

  6. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Παπαστρατης το θηρίο

    Σ΄ευχαριστώ πατριώτη με βοήθησες και πολύ μάλιστα.

  7. Ο/Η Christina V. λέει:

    Καλησπέρα Μαγισσούλα μου! Είναι πραγματικά συγκινητικός ο τρόπος σκέψης του Κωνσταντίνου σου. Μου αρέσει πολύ αυτή η διακριτική ευαισθησία και σιγουριά που εκφράζει ταυτόχρονα. Ο,τι και να πω σε μια τόσο περήφανη και χαρούμενη, δικαίως, μανούλα θα είναι λίγο. Πάντα να τον καμαρώνεις καλή μου μαγισσούλα. Σε φιλώ και σε καληνυχτώ! Την αγάπη μας στον Παραμυθά μας.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Χριστίνα μου, μέσα από τη καρδιά μου για τις τρυφερές σου ευχές…νομίζω πως είμαι μια μανούλα που καταλαβαίνει τα καλά όπως και τ’ αρνητικά του παιδιού της και παρακολουθεί με τη απαιτούμενη απόσταση και αποστασιοποιήση!!!

      Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ με τους αγαπημένους σου!!! :)))

  8. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Μάγισσα ούτε εσένα αντέχω να διαβάσω τέτοια ώρα γι αυτό θα ξανάρθω.
    Αλλά να δίνεις και οδηγίες χρήσης του link…….με θάμπωσες:)

    Φιλιά μαγισσούλα
    σε πεθύμησα.

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εγώ πεθύμησα την Θαλασσινή μου φίλη…και αυτό το με θάμπωσες…με…απογείωσε!!! 😉

    Καλό ξεκούραστο Σαββατοκύριακο θα μας ευχηθώ!!!

  10. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Επιτέλους την διάβασα.
    «…είναι να κάνω τον κόσμο να ανοίξει τα μάτια του σε καθημερινά συναισθήματα, καλά και κακά.»
    Στόχος με ανθρωπιά και ευαισθησία, να είναι γερός και ευτυχισμένος.
    Συγχαρητήρια για τις δουλειές του.

    Φιλιά μαγισσούλα.

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Θαλασσένια μου…αυτά που επισήμανες στη συνέντευξη του, είναι και αυτά που χαρακτηρίζουν τον ίδιο και σε προέκταση και τις ταινίες του!

    ΑΑΦιλιά συννεφιασμένα σήμερα…Αχ! να έβρεχε και λιγάκι!!! 😉

  12. Ο/Η ανυπο/μονος λέει:

    πολύ χαίρομαι και εγώ… χαιρετωωωω

  13. Ο/Η Levina λέει:

    καλημέρααα γλυκειά μου Μαγισσούλα
    Καλή Εβδομάδα και να περνάτε καλά.
    πολλά και μαγικά φιλιά.

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι όταν χαίρεσαι!!! 😉

    Καλησπέρααα…

  15. Ο/Η jokar λέει:

    Τα φώτα της δημοσιότητας πάντως έκλεψε η νεαρή δημοσιογράφος!!! 😉
    Αναμένοντας την ταινία πια!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ω! Oui Jean ναι…και χαίρομαι γιατί το αξίζει!!!

    Bisoux! και καλά να περνάς, ότι και να κάνεις και όπου και να βρίσκεσαι! :)))

  17. Ο/Η trelokomeio λέει:

    ολοι οι δρομοι οδηγουν στα χανια… προσοχή υπάρχουν κρυμμένοι σαμουράι!!!!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα φυσικά Βίκυ…όλες οι Κρητικοπούλες σαμουράι, στα Χανιά εδρεύουν (εγκαταστάθηκε εκεί και η κόρη του Νεραιδοσυντρόφου!)…θα σου έρθω τον Οκτώβρη!!! 😉

  19. Να τον χαίρεστε Στεφανία τον Κωνσταντίνο σας, που φτιάχνει ταινίες που μας δείχουν το δρόμο για συναισθήματα που η σημερινή ζωή έχει φροντίσει να μας κάνει να ξεχνάμε. Είναι φανερό , τί αρχές και καλλιέργεια ψυχής έχει πάρει από σας.
    Εύχομαι καλή συνέχεια σε κάθε προσπάθειά του, πολλή πολλή δημιουργικότητα ακόμα, και περιμένουμε το φθινόπωρο να θαυμάσουμε την ταινία!!!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ…ευχαριστώ….και ξέρεις, μέσα από τη καρδιά μου! :)))))))))))

  21. Παράθεμα: Για την αγάπη του γίοκα.. | Άιναφετς

Σχολιάστε

