Μα ναι!!!

Παρόλο ο που έχω γεννηθεί στη Γαλλία κι έχω ζήσει και στη Πόλη…αγαπώ αυτή τη χώρα (την Ελλάδα) και λυπάμαι που τα τελευταία χρόνια διασύρεται έτσι…
Πριν από λίγο έλαβα ένα βίντεο που μου άρεσε γι’ αυτό και το ανέβασα εδώ…το εδώ μου σήμερα, είναι η Σκιάθο όπου βρίσκομαι για λίγες μέρες ακόμα!

Το video αυτό προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του 9 0υ Ετήσιου Συνεδρίου του Ελληνοβρετανικού Επιμελητηρίου (BHCC) REFORMINGHELLASACHALLENGE στο Λονδίνο στις 28 Ιουνίου 2011…

Όσοι είναι ακόμα διακοπές, ας τις απολαύσουν, ο χειμώνας θα είναι δύσκολος για όλους!!!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

19 Responses to Μα ναι!!!

  1. Ο/Η Vad λέει:

    Φυσικά αυτή ειναι η Ελλάδα κι αυτή την Ελλάδα λατρεύουμε:)

  2. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Εισαι Γαλλίδα απο την Πόλη (!) που αγαπάς την διασυρμένη Ελλάδα (!) και κάνεις διακόπές στη Σκιάθο……….

    χμμμμμ

    Καλημέρα μαγισσαααααα!!! να περνάτε καλαααααα!!!!

    Και πάψε επιτέλους να κατακρεουργείς το Thalassokrator, το εχεις κάνει Θαλασσο…το εχεις κάνει Κρατορα…και με αποκορύφωμα το τελευταίο
    Θ.Κρατορα…ΕΛΕΟΣ!!!

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Θ.Κ… ΜΑΖΈΨΟΥ!!! 😉

  4. Αφού αναφέρεται στην Ελλάδα το βίντεο γιατί είναι στα Αγγλικά; Με χάλασε αρκετά αυτό…

    Είχαμε αρκετά επιτυχημένους Ολυμπιακούς αγώνες αλλά οι περισσότερες εγκαταστάσεις μετά τη περάτωση τους αφέθηκαν στη τύχη τους λόγω έλλειψης οικονομικών πόρων για τη συντήρησή τους. Ηχηρό παράδειγμα το Κωπηλατοδρόμιο στο Σχοινιά….

    Εκεί που έχουν πάει οι τιμές στα καύσιμα αναγκαστικά παίρνουμε τις συγκοινωνίες… Εννοείτε ότι έχουμε οικολογική συνείδηση αλλά δεν είναι αυτός πλέον ο κύριος λόγος. και έτσι όπως ακριβαίνουν τα εισητήρια βλεπω να τις κόβουμε και αυτές σιγά-σιγά.

    Μαγισούλα μου δεν είμαι απαισιόδοξος. Απλά μερικές φορές μου αρέσει να βλέπω τη ρεαλιστική πλευρά των πραγμάτων. Όσο παρακολουθούσα το βιντεάκι αυτή σκεφτόμουνα… Για το μόνο που μπορώ να δώσω εύφημο μνεία είναι για το Μουσείο της Ακρόπολης… Αλλά αυτό είναι ,πολλύ, καινούριο ακόμα… Σε βάθος χρόνου θα δείξει….

    Ελπίζω η Liliane και, κυρίως, ο Jean να είναι καλά και οι δύο. Αφού κατάφερες να ξεκλέψεις μερικές μέρες για να ξαναπάτε στη Σκιάθο ελπίζω όλα να είναι καλύτερα… Το κατά δύναμιν πάντα…

    Φιλί γλυκό Νεραιδούλα μου…

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν πρόσεξες ΑΦΓ πως το video φτιάχτηκε για να προβληθεί στο Λονδίνο στο 9 συνέδριο του Ελληνοβρετανικού επιμελητηρίου…τι να τα κάνουν τα Ελληνικά οι Άγγλοι!!! 😉
    Ας μη βλέπουμε μόνο τα στραβά…αλλά και τα θετικά…αυτό ισχύει για τα πάντα, Γιάννη μου!

    ΑΦ! και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! :))

  6. Ο/Η Levina λέει:

    Στεφανία μου
    εχθές δεν είχα σχεδόν σύνδεση για να σου πω
    πόσο μου άρεσε αυτό που είδα.
    Πρώτα η πρώτη πρώτη εικόνα, αγαπημένη πόλη η Ναύπακτος και μετά….

    ναι μου άρεσε !!!!

    μια όμορφη εικόνα για την πατρίδα μου,
    δοσμένη με τις σωστές δόσεις για να το δουν εκείνοι
    που μας κατηγορούν για Τριτοκοσμικούς
    Ναι η πατρίδα μας δουλεύει, προχωράει μπροστά
    με όλα τα εμπόδια που μας βάζουν…

    Δεν ξέρω τι εντυπώσεις άφησε σε εκείνους,
    ελπίζω τις καλύτερες όπως ήταν και ο προορισμός του video.

    Τα φιλιά μου Μαγισσούλα μου
    να περνάτε καλά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Levina-γειτονοπούλα!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το video και ευχαριστώ για τη πληροφορία, (για το λιμάνι της Ναυπάκτου!)
      Δεν συνηθίζω να το παίζω εθνικόφρων αλλά όταν πέφτω σε κάτι θετικό γι’ αυτή τη χώρα, το βγάζω στον αέρα…και θα το βγάζω στον αέρα…όχι τόσο πολύ για τους ξένους αλλά για μας τους ίδιους!!! 😉

      Να περνάς καλά και προσέχεις το βουνό μας…τώρα με τους αέρηδες…τρέμωωωωωωωωωωω!

      • Ο/Η Levina λέει:

        μαγισσούλα μου σε αυτό το λιμάνι , όπως το βλέπεις , στα δεξιά στην άκρη στον μόλο, έχω περάσει μερικές εργατοώρες με το μπλόκ μου
        να το σκιτσάρω ξανά και ξανά, τα αναπαλαιωμένα αρχοντικά, τις δεμένες βάρκες, τα τείχη απέναντι με το πράσινο…..
        μόλις είδα την πρώτη εικόνα του video ήταν δυνατόν να μη τα ξαναθυμηθώ αυτά?? κάποια στιγμή θα αναρτήσω αυτόν τον πίνακα.

        μάλλον το βουνό μας με προσέχει, στέκεται σταθερό,
        με κρατά γερά,πάντα εδώ και οι αέρηδες το ονομά σου
        ψιθυρίζουν…..ααααααααιιιιιννννααααφφφφφφφφφφεεεετς….
        μπρρρ…..τώρα τρέμω εγωωωω….
        χαχαχαχα

  7. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Θ.Κ.!!!!!!!!!!!!!
    χαχαχα είσαι απίστευτη.

  8. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Ρε μάγισσα πώς γίνεται εσύ από βουνά να δείχνεις φεγγάρια στη θάλασσα κι εγώ από την θάλασσα μέσα από πεύκα; γμτ.

    Για το σημερινό ας μη μιλήσω καλύτερα γιατί ακούω ωραίο τραγούδι και δεν θέλω να συγχυστώ.

    Φιλιά μάγισσα.

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χα χα…δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις…τς τς τς εσύ μια θαλασσένια τι να ζηλέψεις από μια βουνίσια που κάνει λίγες μέρες το χρόνο διακοπές στη θάλασσα…τα υπόλοιπα από κοντά! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια θαλασσινά! :))

  10. Ο/Η Άστρια λέει:

    Το είχα ξαναδεί το βιντεάκι και μου άρεσε, ευρηματικό μα κυρίως αληθινό:)!!

    Και μια που μιλούσαμε παλαιότερα για συμπτώσεις, χτησιμοποίησα κι εγώ την έκφραση «μα ναί!» στην πριν από λίγο ανάρτησή μου και ήρθα και είδα ότι την είχες τίτλο!!!
    Είπαμε κάποια πράγματα είναι μαγικά ανεξήγητα:))

    φιλιά πολλά πολλά:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! αστεράκι μου…είπαμε δεν είπαμε;…δεν υπάρχει το τυχαίο, αρκετοί από εμάς εδώ έχουμε «συνδεθεί» μαγικά…ας το απολαύσουμε! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦ! καλοκαιρινά και πολύ χαμογελαστά! :))))

  11. ένα γλυκό φιλί από Ακράτα μεριά σε αυτό το σύντομο πέρασμα στο δίκτυ μετά από πολύυυ καιρό!
    να είσαι καλά Άιναφετς ΚΜΝΒ μας!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα! Νεραιδοκηπουρέ…από Ακράτα με το ποδήλατο όπως και πέρσι, τα φιλιά? 😉
    Καλά να περνάτε όλοι σας!

    ΑΦ! από Σκιάθο ακόμα μέχρι 23…σνιφ! ;)))

  13. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητή Άϊναφετς, καλησπέρα…

    Καθώς το καλοκαίρι συνεχίζεται, αυτό το βίντεο μου φτιάχνει τη διάθεση, εισ μάτην όλων όσων ετοιμάζονται να μας φέρουν…

    αφιλιά!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα αγαπητέ Nikiple!
    Φυσικά και το καλοκαίρι συνεχίζεται, βλέπεις εκτός από πανέμορφη χώρα, έχουμε τον ήλιο δικό μας σχεδόν όλο το χρόνο… μέσα κι έξω! 😉

    Και οι σοφοί, πάντα ξέρουν πως να θωρακίζονται…έτσι δεν είναι!

    ΑΦιλιά! :)))

Σχολιάστε

