Να προλάβω!

Γρήγορα, γρήγορα να προλάβω πριν μου φύγει ο Αύγουστος!!!


Γρήγορα να προσθέσω το Αυγουστιάτικο φεγγάρι…
(το προηγούμενο ήταν του Ιουλίου!)…

Να ξεφύγω κι από πολιτικές κουβέντες…

Και ν’ αποχαιρετήσω τη Σκιάθο και τις καλοκαιρινές διακοπές,  μ’ ένα ποίημα που μου έστειλε ο Nikiplos
(ευτυχώς γιατί είχα ζηλέψει το ποίημά του Ξωτικού!)…
Με αυτές τις φωτογραφίες…ούτε που θα σκεφτώ ν’ ανταγωνιστώ το Ξωτικό, αλλά θα τις της αφιερώσω…

*********************************************************

όταν μου δείχνουν το φεγγάρι,
φτεροκοπά η ψυχή μου…
ψηλώνει ο νους μου με το κόκκινο που χάνεται στο μαύρο
πάνω από το κρύσταλλο της θάλασσας…

όταν μου δείχνουν τους αστερισμούς
μαγεύουν ταξίδια μέσα μου μακρινά…

κι όταν μου δείχνουν τη νύχτα, τη θάλασσα τους καθρεπτισμούς
κοιτάζω βαθιά μέσα στα μάτια τους…

*******************************************************

Όσο ήλιος μας ζεσταίνει…δεν θα ευχηθώ ούτε καλό φθινόπωρο, ούτε καλό χειμώνα, αλλά θα σερφάρουμε  με μια αγαπημένη μελωδία!!!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

28 Responses to Να προλάβω!

  1. Πανέμορφες οι φωτογραφίες Στεφανία μου. Ένας ωραίος λευκός δίσκος στον ουρανό… Όπως και το ποιήμα του Nikiplos…

    Είδα, μια κόκκινη σελήνη
    Είδα, δυο σύννεφα να φεύγουν μακριά
    Μάτια, που ο έρωτας τα κλείνει
    Μάτια, παράξενα κι υγρά
    μα δεν ήταν να γίνει

    Είδα, στης θάλασσας τα χάδια
    Είδα, ασάλευτη να μένει η αμμουδιά
    Δωσ’ μου, το μήνα που ‘χω άδεια
    Δωσ’ μου, την άδεια σου καρδιά
    να νοικιάζω τα βράδια

    Πάντα τα χείλη σου ήταν ρόδινα
    Κι είχα δεν είχα σώμα στο ‘δινα
    Πάντα, για πάντα, μαζί!

    Σε φιλώ γλυκά Μαγισσούλα μου…

  2. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Τί πάθαμε όλοι;
    Μας έπιασε το φθινόπωρο από τώρα;

    Φιλιά θαλασσένια μάγισσα σε σένα και στους αγαπημένους.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εκτός από το στραμπουλισμένο αστράγαλο..το χαλασμένο πιεστικό…και το νερό που στάζει…για να είμαι ειλικρινής δεν μ’ έχει πιάσει το φθινόπωρο…
      .ΕΧΩ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ και δεν ΕΠΙΤΡΕΠΩ σε τίποτα και κανένα να με ΛΥΓΊΣΕΙ . – (τελεία και παύλα) !!!

      ΑΦιλιά από το ξεραμένο αλλά αγαπημένο μου βουνό!

      ΥΓ. Υπάρχει μια γλάστρα που τη γλύτωσε…το όνομα της «μέντα»! 😉

  3. Ο/Η Levina λέει:

    Νύχτα ήταν?
    Μα τόσο φως!
    Σηκώθηκα ψηλά στις μύτες των ποδιών
    Και άπλωσα το χέρι
    Ψηλά
    Ακόμα πιο ψηλά
    Άγγιξα τον λευκό κύκλο
    Δυο μάτια με κοίταξαν γλυκά
    Ένα χαμόγελο για μένα τρυφερό
    Το φως με αγκάλιασε απαλά
    Τράβηξα το χέρι μου
    Γέλασα ευτυχισμένη
    Και γύρω μου η γη
    Με ασημόσκονη ήταν στρωμένη.

    Θέλω να κρατήσω το Καλοκαίρι μέσα μου μαγισσούλα μου
    ακόμα και όταν το βουνό μας θα γεμίσει χιόνι…
    μπορώ???

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αμ…δε θα το παίξω το παιχνίδι
      στο ποίημα σου ν’ απαντήσω μ’ ένα άλλο,
      το δοκίμασα παλιά
      χαχαχα! κατεβάσαν τότε τα βρακιά…
      και με πήραν με τομάτες!!!!!!!!!!!!!!!!

      Υπάρχουν ιστοσελίδες που «άνθρωποι» έτσι μιλάνε μεταξύ τους! 😆

      Καλέ ποιός μιλάει για την απαγορευμένη εδώ λέξη…χιόνι? μπρρρρρρρρρρρρρ! 😦

      Επιβάλλεται να κρατήσουμε το καλοκαιράκι μέσα μας! :))

  4. Ο/Η marilia λέει:

    Έλα, και ζηλεύω, λέμε!!! Μπααααα! 😛 Τη θέα σας ζηλεύω που με τέτοιο φεγγάρι γίνεται… θεά! 🙂

    Πειράζει που αρνούμαι να μπω σε φθινοπωρινή διάθεση; Θα ‘ναι που δε χόρτασα καλοκαίρι… Πειράζει να το κουβαλήσω, όσο αντέξω, μέσα μου;

    πρωινοφιλάκι χαμογελαστό

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαριλίτσα γλυκιά μας δασκαλίτσα…εδώ, σου υπόσχομαι θα βρίσκεις πάντα καλοκαίρι 🙂 …ακόμα και με 7 βαθμούς υπό του μηδενός εξαιρουμένου..γιατί το 7 είναι ο καρμικός μου αριθμός και ξέρεις εσύ από κάρματα και θάματα! 😉

      Αν δεν κατάλαβες τι υπονοώ, θα σου το ζωγραφίσω…κι αυτό δεν θάναι ποίημα! 🙂

      Εγώ δε θα πάρω σνουποφιλάκιιιιιιιιιιιιιιιι ???
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι απογευματινό και πολύ χαμογελαστό! :)))

  5. Ο/Η Ginger λέει:

    Ελα ξετρέλλανέ μας τώρα να τελειώνουμε. Και οι φωτο και ειδικά το βιντεάκι και η μουσική και ατμόσφαιρά του όλη….. Είναι αυτά πράγματα να κάνεις σε φίλους!!!

    Κράτησέ τον κυρ-Αύγουστο γερά μέσ’ τα μαγικά σου χέρια. Θα μας κάνεις χάρη γιατί ούτε μεις θέλουμε να φύγει.

    Γύρισα πίσω, απ’την Ελλάδα μου, σε μιά ατμόσφαιρα απερίγραπτη με τα δελτία καιρού να προμηνύουν τέλος του καλοκαιριού πριν κάν γιορτάσουμε τον 15Αύγουστο. Αλλά κατάφερα και τα έφερα όλα τούμπα. Ζήτημα ισχυρής θέλησης…. Ακόμα και σήμερα λοιπόν έχουμε 37 ολόκληρους βαθμούς και αν δεν μπεί ο Σεπτέμβρης δεν επιτρέπω στο καλοκαίρι να φύγει. Είδες που μαθαίνω σιγά σιγά μαγικά από σένα.

    Καλή σου μέρα γλυκειά μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λοιπόν αγαπημένη Ginger-oula! πριν σου απαντήσω ήθελα να σου πω κάτι και αν θέλεις το πιστεύεις, σήμερα το πρωί, έτσι στα ξαφνικά σε σκέφτηκα και αναρωτήθηκα τι κάνει αυτή η όμορφη ψυχούλα…ήξερα για γάμους και χαρές αλλά δεν είχα φωτογραφίες…και να που μου ήρθες και να και τα γενέθλια του αγαπημένου σου!!!

      ΤΙ ΧΑΡΑ!!! :))))

      Να ζήσετε ευτυχισμένοι, πάντα χαμογελαστοί και να χιλιάσετε γενέθλια και γάμους!!!

      Το φως…τον ήλιο…το χαμόγελο, τη ζεστασιά στις καρδιές μας, είναι στο χέρι μας να τα κρατήσουμε μέσα μας, για πάντα!!! :)))

      • Ο/Η Ginger λέει:

        Είδες τι καταπληκτικό που είναι ΑΥΤΟ (και δεν ξέρω πως να το χαρακτηρίσω)? Οταν συγκεντρωθείς σε κάτι επίμονα…συμβαίνει.

        Εγώ πάντως σ’εχω συνέχεια στο νού μου.

        Σε πόσους από εσάς δε χρωστάω μιά γλυκειά πλευρά της ζωής μου! Οι φίλοι μου οι bloggers μ΄ έχουν κακομάθει και στέκονται σαν ένα υπέροχο ουράνιο τόξο μέσα στη ζωή μου.

        Νάσαι κάλά πάντα γιά τις όμορφες ευχές σου γλυκειά μου Αιναφετς

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Η χαρά που νοιώθω Ginger μου, τώρα τελευταία, έχει σχέση (τουλάχιστον ένα μεγάλο της μέρος) στην λεπτή και βαθιά επι-κοινωνία που έχω με αρκετούς φίλους εδώ μέσα…φαίνεται πως «εκπέμπουμε» στα ίδια μήκη κύματος, έτσι εξηγείται που όταν σε σκέφτομαι, με σκέφτεσαι, κλπ κλπ…απλά πράγματα χαχα!!! 😉

          ΑΦιλάκια και καλό μας Σ/Κ! :))

  6. Βαθύ γαλανό και ζωηρό πράσινο, στεφαν-ωμένα από αυγουστιάτικο φεγγάρι!
    Και ποίηση, βεβαίως, βεβαίως!
    Βάστα γερά, Μάγισσα καλή! Κράτα το λίγο ακόμη το καλοκαιράκι!
    Τρυφερή η μουσική σου επιλογή.
    Να ‘σαι πάντα καλά!
    Φιλιά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι καλή μου Υπατία…στη Στεφανία και στην Άιναφετς, αρέσει να κυκλώνουν, να στεφαν-ώνουν ότι αγαπούν…

      Σε βεβαιώνω ή μάλλον σου υπόσχομαι πως το καλοκαιράκι δεν πρόκειται να φύγει από τις καρδιές μας…ΕΝΤΟΛΗ ΜΑΓΙΣΣΟΥΛΑΣ!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μαγικά! :))))

  7. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Αααααα ,ιιιιιιι, οοοοοοο,και κυρίως Ω !!!!!!!!!
    Το τελευταίο ξέρεις κοφτό σαν το χαρούμενο σοκ που έπαθα.
    Τους έχωσα όλους για ύπνο και ήρθα τρέχοντας και καταϊδρωμένο που λές μαγισσούλα μου να δώ τι έχεις σκαρώσει τόσο καιρό. Αλλά με άδραξες κατευθείαν και κόλλλλλλησα εδώ στο πρώτο,δηλ το τελευταίο ,ε καλά κατάλαβες….
    Αααααχ η θέα σου τι θεϊκό πράγμα !!!
    Ποιό φθινόπωρο καλέ τώρα αρχίζει η πιο γλυκιά εποχή του καλοκαιριού ,ούτε να σκάει ο τζίτζικας ούτε να λυσσάει το μελτέμι,οι πιο ωραίες θάλασσες …άντε τώρα μην ακούω τέτοια . Βάστα το γεράααα !!!!!
    Να σου πω βρε μαγισσούλα μου εσύ που είσαι καλή σε κάτι τέτοια ,πως θα γίνει να μην βλαστημάω με τις βρωμοδουλειές που δεν τελειώνουν πανάθεμά τες και τις κάνω σιφουνιδόν και φούρ φούρ για να τρέξω στις φωτογραφιούλες μου και κυρίως κοντά στην παρεούλα και τις κουβεντούλες μας ,και με τρώει το άγχος;;;; εεε;;;
    Δεν μπορεί αυτοί οι σοφοί που ξέρεις εσύ κάποιο φάρμακο θα έχουν .Δεν γίνεται θα τρελλαθώ σου λέωωωωω.
    Με το καλό να γυρίσεις μαγισσουλίνι μας κι όοοοοοταν έρθει η ώρα του να απολαύσουμε και τις χαρές του φθινοπώρου!!! Πολύυυυυυ πολύ με γλύκανες ,10 κωλοτούμπες και βάλε δηλαδή !!!!! Και τα φιλιά μου γεμάτα μέλι σούρχονταιιιιιιιιιι !!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! δεν θέλω αααααααααααααα! δεν θέλω ούτε ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι! ούτε οοοοοοοοοοοοοοοοοο! γιατί αν μας διαβάσουν τα παιδιά μας θα σαλτάρουν με τέτοιες μαμάδες!!! και θα πουν, ουυυυυυυυυυυυ!!! 😆
      Ευτυχώς οι γιοί μου…με σνομπάρουν ή μάλλον δεν έχουν «χρόνο» να με διαβάσουν…όσο για τον Νεραιδοσύντροφο, δεν διαβάζει ούτε blogs ούτε τα σχόλια μου…έτσι καλά να περνάμε με πολλά χαμόγελα και με πολύ πολύ αγάπηηηηηηηηηηηηηηηη!!! :)))

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χοροπηδηχτά, τρελαμένα, μελωμένα και φτού μας!!! 😉

      ΥΓ…ο Nikiplos είναι?????????

  8. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    @@@ Nikiplos

    «ψηλώνει ο νους μου με το κόκκινο που χάνεται στο μαύρο
    πάνω από το κρύσταλλο της θάλασσας…»

    Βρε Νίκηπλε τι να πω πιά !!!!!!!!!!!
    μα τόσο…έτσι ακριβώς !!!!!!

  9. Ο/Η margo λέει:

    Πολύ ωραίο το κουβεντολόι σας :-))
    Και οι φωτογραφίες χάρμα, μην υποτιμάς το φωτογραφικό σου ταλέντο μαγισσούλα μου;-)

    Το καλοκαίρι μέσα μας να μείνει, αλλά θέλω ο κόσμος να πηγαίνει σιγά σιγά στον τόπο του να ξαλαφρώσουμε και εμείς λιγάκι από το καλοκαιρινό φόρτωμα. Άσε που με τον αέρα που έχουμε το φθινόπωρο έχει έρθει εδώ από καιρό.

    Το προηγούμενο φεγγάρι δεν το απόλαυσα, είπαμε το καλοκαίρι είναι βάσανο, θα απολαύσω αυτό του γλυκού Σεπτέμβρη;-)

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ μαγισσούλα μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η καλοκαιρινή διάθεση των δια-κοπών να μείνει Margo μου…τη χρειαζόμαστε για ν’ αντιμετωπίσουμε όσους έχουν βαλθεί να σπείρουν τον φόβο και την ανασφάλεια…
      Αλλά είπαμε…αν μέσα μας είμαστε «καλά» όλα θα τα αντιμετωπίσουμε και το γλυκό φεγγάρι του Σεπτέμβρη θα απολαύσουμε!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και στα μαγισσόπουλα σου!!! :)))

  10. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Έεεετσι ακριβώς, δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να μας χαλάει τη διάθεση.
    Του κόβουμε την καλημέρα, χα.
    Άνθρωπο που γελά όμορφα μη τον φοβάσαι.

    Φιλιά θαλασσένια, καταπράσινα χαχαχα.
    ..περαστικά.

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όχι μόνο δεν επιτρέπουμε σε κανένα να μας χαλάσει τη διάθεση Θαλασσινή μου φίλη…αλλά κάνουμε ότι μπορούμε για να την ανά-μετά-δώσουμε…

    Και…μη μου πολύ κουνιέσαι γιατί δεν έχεις ιδέα τι ανάρτηση ετοιμάζω…(στα επόμενα), χαχα! 😉

    ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά και ακόμα λίγο πρησμένα! :)))

  12. Ο/Η nikiplos λέει:

    Ωχ!!! κοίτα τιμές!!! και δεν έλλειψα παρά μόνο μια μέρα!!!

    Τι να πω αγαπημένη Άιναφετς!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ… είναι πολύ μεγάλη τιμή που μου κάνεις κι εσύ και προηγουμένως το ξωτικό… να είδατε με κάνατε να κοκκινίζω… ! 😉

    φυσικά σκόρπιες λέξεις-στίχοι… έτσι σαν καταιγισμός ιδεών…
    μα εσύ τα μάγεψες τα λόγια μου με τις εικόνες, την υπέροχη μουσική και την τόσο μεγάλη ζεστασιά σου!
    ΑΦΦΦΦΦΦ
    καλοκαιρινά, ξέγνοιαστα, ανέμελα και κυρίως με γεύση από καρπούζι…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νόστιμο το καπουζάκι Nikiple…αλλά κάποια στιγμή θα τελειώσει και αυτό όπως και το καλοκαιράκι…και στο χέρι του καθενός θα είναι πια, να μην αφήσει τη κατ-ήφεια των ημερών να τον κατα-κλύσει..είμαι σίγουρη πως την έχουν τη νοημοσύνη πολλοί από μας…εδώ!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! με πολλά χαμόγελα! :))))

  13. Ο/Η Άστρια λέει:

    Μα είναι ακόμα καλοκαίρι και με τη νόμιμη σφραγίδα του!

    τί θέα είναι αυτή η μαγευτική! πόση αγάπη λοιπόν σου δίχνει ο ουρανός και σου χαρίζει ένα τέτοιο φεγγάρι ν’ αγκαλιάζεις, ανοίγοντας έτσι απλά ένα παράθυρο;!

    και τί να πούμε για αυτούς τους υπέροχους ξεχωριστούς στίχους του αγαπητού μας Νίκηπλου;!!!!

    ΑΦ.φιλιά πολλά πολλά πολλά μαγισσούλα μου:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και όταν το φεγγάρι άρχισε να μικραίνει και σιγά-σιγά να χάνεται, τον ουρανό τον φώτισαν τ’ αστέρια…έτσι και το αγαπητός Nikilpos συνέχισε:

      «όταν μου δείχνουν τους αστερισμούς,
      μαγεύουν ταξίδια μέσα μου μακρινά»

      ΑΑΦιλιά στην Αστρένια μας, Άστρια!!! :)))

  14. Ο/Η Thalassenia λέει:

    …χαχαχα ξέχασα, την μέντα πού την βρήκες?

    Είσαι καλύτερα?
    φιλιά

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! την μέντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Όσο επιμένω να μη ξεκουράζω το πόδι (μόλις φτιάχτηκε το πιεστικό!) το πόδι στο τέλος της μέρας θα μοιάζει με φραντζολάκι!!! 😉

    ΑΦιλιά αεράτα!!! (τρέμω τις πυρκαγιές)…..

Σχολιάστε

