Πώς δίνεις;

Δεν έχει σημασία τι δίνεις, αλλά πως το δίνεις…
Έτσι πριν λίγους μήνες μου χάρισαν αυτή τη μικρή γλάστρα…μια απλή μέντα, που στην αρχή είχε όμορφο στρογγυλό σχήμα, αλλά στη συνέχεια…έριξε μπόι!

Έχει ενδιαφέρον γιατί αυτός που μου τη χάρισε δεν ήξερε πως ποτέ δεν επρόκειτο να τη βάλω στο φαγητό μου, για τον πολύ απλό λόγο (για μένα!) ότι κάνω ομοιοπαθητική  και η μέντα απαγορεύεται «δια ροπάλου», (ακόμα και η οδοντόπαστα με γεύση μέντας)…
Κατ’ αρχάς πρέπει να σας πω, πως φέτος χάλασε το αυτόματο πότισμα του κτήματος και έτσι έπρεπε να θυσιάσω μερικά φυτά σε γλάστρες (το υπόλοιπο κτήμα θα το φρόντιζε ο καλός θεός!)  όπως να θυσιάσω κάτι καλέντουλες που κάτω από άλλες συνθήκες θα ποτιζόντουσαν αυτόματα, τα γεράνια δεν με απασχόλησαν γιατί ήξερα πως θα άντεχαν, λαχανόκηπο και βασιλικό δεν είχα φυτέψει… άρα όλα καλά, έμενε όμως η μικρή μέντα!

Πριν φύγω λοιπόν για διακοπές, πήρα τη μικρή μέντα και την εγκατέστησα κοντά σε μια άλλη μεγαλύτερη γλάστρα για να ποτίζεται από ένα ανεξάρτητο από ηλεκτρικό ρεύμα αυτόματο πότισμα και μάλιστα την έβαλα να παίρνει νερό από μια μικρή τρύπα που είχε γίνει κατά λάθος στο σωληνάκι…

Σκέφτηκα να τη φωτογραφήσω πριν φύγουμε για να τη στείλω κάποια στιγμή στον δωρητή…
Η παρακάτω φωτογραφία, με τίτλο, «πριν» !!!

Εδώ θα κάνω μια παρένθεση, κάθε φορά που λείπουμε για διακοπές, όταν γυρίζουμε, πάντα μα πάντα, κάτι έχει συμβεί και συνήθως κόβεται το ρεύμα (από δικό μας βραχυκύκλωμα), έτσι αυτή τη φορά όταν γυρίσαμε και είδαμε πως είχαμε ρεύμα χαρήκαμε… για λίγο, γιατί αυτή τη φορά είχε χαλάσει το πιεστικό (απαραίτητο λόγο γεώτρησης) και …δεν είχαμε νερό…ή μάλλον το νερό έσταζε!!!
Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να δω τι κάνουν οι γλάστρες που δεν χρειαζόντουσαν μεν ρεύμα για να ποτίζονται αυτόματα αλλά χρειαζόντουσαν νερό!

Και η παραπάνω φωτογραφία με τίτλο «μετά»!

Για δείτε τη μικρή μέντα, για δείτε μπόι…για δείτε κορμοστασιά, ένα έμπειρο μάτι (πχ του δωρητή) μπορεί να δει τη διαφορά από τη προηγούμενη, την «πριν» των διακοπών φωτογραφία…ή όχι;
Και για να λύσω το μυστήριο, την πρώην μικρή μέντα μου τη χάρισε η Θαλασσένια στη πρώτη μας συνάντηση…και ήταν δώρο αγάπης, γι’ αυτό και πήρε αυτή τη θέση στη καρδιά μου…άντεξε και μου το ανταπέδωσε τόσο όμορφα!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

42 Responses to Πώς δίνεις;

  1. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Το πώς δίνεις, το πώς λές κάτι, το πώς κοιτάς…Όλα μα όλα πολύτιμα και αυτές οι «λεπτομέρειες» είναι η ουσία. Το πιο μαγικό συστατικό των σχέσεων…
    *θέριεψε η μεντούλα…χαχαχα. Πανέμορφη…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι όταν κόβοντας βόλτες έρχεσαι και από εδώ!!!
      Το να δίνεις είναι το πιο και βασικό και μαγικό συστατικό των σχέσεων και όταν δίνεις με αγάπη αυτό που λαμβάνεις είναι τριπλάσιο!

      Καλό Κυριακάτικο βραδάκι! :))

  2. Συναλλαγές αγάπης με τη συμπατριώτισσα μου βλέπω Μαγισσούλα μου. Μόνο που εγώ δεν έχω καταφέρει να τη γνωρίσω από κοντά ακόμη… Μα δυό υπέροχους κήπους έχω γνωρίσει εδω μέσα. Τον δικό σου και της Θαλασσένιας μας…

    Ειδικά τη πρώτη φωτογραφία τη λάτρεψα….

    Φιλί νεραιδούλα μου… Γλυκό…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! ΑΦΓιάννη θηρίο μου…είδες πως υπάρχουν και στους κήπους θηρία που η αγάπη και η φροντίδα…τα θεριεύουν ακόμα πιο πολύ!!!

      ΑΦιλιά και …τι απ–έγινε ο Κουασιμόδος-φυτό σου?

  3. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    το «πώς» μετράει, όχι το «τι» -αλήθεια είναι αυτό

    [Τα λουλούδια μεγαλώνουν πιο πολύ όταν ξέρουν ότι τα αγαπάς, αυτό είναι σίγουρο επίσης 🙂 ]

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ Μαγισσούλα μου, σήμερα που για μένα τελειώνουν οι διακοπές. Από αύριο πάλι τα κεφάλια μέσα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλά μας μαθαίνουν τα φυτά… 😉

      Τα κεφάλια μπορεί να μπαίνουν μέσα, αλλά οι καρδιές μένουν έξω ελεύθερες…έτσι δεν είναι νονά μου;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :))

  4. Ο/Η Thalassenia λέει:

    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΓΙΣΣΑ.
    ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΙΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.

    Φεύγω γιατί με συγκίνησες και τα ΄χασα.
    Θα ξανάρθω όμως να το απολαύσω.

  5. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Να! βλέπεις τι κάνεις τώρα?
    Άλλο πήγαινα να κάνω, σε είδα πάνω πάνω στον πίνακα ελέγχου,
    λέω κάτσε να δω τη φιλενάδα ένα λεπτό και τώρα………ξέχασα τι ήθελα.
    Μη χαμογελάς, σε βλέπω 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σου έλεγα εγώ Θαλασσένια μου, μη μου πολυκουνιέσαι γιατί δεν ξέρεις τι θα έρθει…και εσύ ξεκάρφωτα σε σχόλιο σου στο προηγούμενο ποστ έγραψες:
      «Χαχαχα ξέχασα την μέντα που τι βρήκες»?
      Αυτό πώς σου «ήρθε» ???…είχα δυο μέρες πριν έτοιμο το ποστ και περίμενα να έρθει Κυριακή να το «ξεφουρνίσω»…μήπως είσαι «κρυπτομαγισσούλα» !!! 😉

      Α! και εγώ σε βλέπω να χαμογελάς, γιατί η αγάπη, σού επιστρέφεται τριπλάσια…χαχα! :)))

  6. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα…

    πολύ όμορφο όλο, η περιγραφή, οι φωτό, ο τόπος…

    η ψύχραιμη γνώμη μου είναι ότι ανταγωνίζεται το δεντράκι δίπλα της, για αυτό και πέταξε γρήγορα μπόϊ 😉

    τα δώρα, ακόμη και τα πιο ευτελή, είναι καμιά φορά πανάκριβα, για εκείνον που τα λαμβάνει…

    έτσι απλά,

    αφ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα…Λάθος Νίκηπλε…πριν μετακομίσει η μικρή Μέντα δίπλα στη μεγάλη Τούγια, ήταν αλλού και εκεί είχε αρχίσει να θέλει να φτάσει ίσως… τα ουράνια!!!

      Όχι μόνο τα δώρα, αλλά και η παρουσία των φίλων μου εδώ, είναι για μένα ακριβή! 😉

      ΑΦ!…έτσι απλά! :)))

  7. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Είχα ξεχάσει αυτό το «μη πολυκουνιέσαι»
    Όσο για την ερώτηση περί μέντας, ήταν γλυκιά ενδοεπικοινωνία.

    Καλέ, δεν σου την έδωσα για το φαγητό, ούτε εγώ την χρησιμοποιώ έτσι, τώρα φαντάζομαι πώς ένιωσες όταν την είδες. Πού να ξέρω?
    Μόνο για άρωμα στην αυλή και το κτήμα ήταν.

    Τι μου κάνεις ρε μάγισσα? Τέτοιο ξεμπρόστιασμα δεν το περίμενα.
    Χάθηκε να στείλεις ένα απλό μήνυμα,
    «είμαστε καλά το αυτό επιθυμούμε δι΄εσάς. Η μέντα ευδοκιμεί και σε λίγο θα μας κάνει σκιά για τον καφέ».
    Να χαρώ κι εγώ χωρίς συγκινήσεις. Καλά σου.

    Είσαι αξεπέραστη όμως!!!
    Γι αυτό κάνω παρέα μαζί σου, να μάθω κανένα μαγικό 😉

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Φιλιά μαγισσούλα
    Καλώς ήρθατε.

  8. Ο/Η Βίκυ λέει:

    Σαν αυτό που λαμβάνεις, με αγάπη έχει δοθεί τότε η αξία του είναι ανεκτίμητη. Μα θέλει παιδεία και ήθος για να κατανοήσεις τούτο το δούναι και λαβείν. Και είναι μαγισσούλα μου όμορφη, τόσοι πολλοί που την αξία την μετρούν με το αντίτιμο…

    Καλώς ήρθες στη ζωή μου, καλώς σε βρήκα και εδώ!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Βίκυ μου…»Λύχνε καιόμενε»…δεν ξεχνώ πως σε αποκάλεσε αγαπητός φίλος στα σχόλια του, πριν κάτι μήνες…
    Λύχνος καιόμενος=φως με κόστος…

    Καλώς όρισες και εσύ πια στη ζωή μου και εδώ! 😉

  10. Ο/Η Ginger λέει:

    (Aλήθεια γιατί σε λένε όλοι μαγισσούλα?) Αχ αυτοί οι ομοιοπαθητικοί. Αλήθεια τι τους πειράζει ο καημένος ο δυόσμος (αυτή δεν είναι η μέντα?) Πάντως ειλικρινά αυτή την εποχή θα θυσίαζει και την αγάπη μου γιά τον δυόσμο αν μπορούσα να βρω ένα/μία ομοιοπαθητικό που να μιλάει καλά αγγλικά. Αλλά δυστυχώς το σπόρ αυτό είναι μάλλον δύσκολο γιά τους περισσότερους Ουγγρους. Φιλιά πολλά καλή μου Αιναφετς.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Ginger μου!
      Άλλο δυόσμος, άλλο μέντα…ο δυόσμος επιτρέπεται στην ομοιοπαθητική!!!
      Έκτος από μέντα, δεν επιτρέπεται η κόκα κόλα και ο καφές! Ευτυχώς ποτέ δεν μου άρεσαν αυτά…κάνω 30 χρόνια ομοιοπαθητική σε καθημερινή βάση! 😉

      Κρίμα που στην Ουγγαρία δύσκολα μπορείς να κάνεις αυτό το…σπορ!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκιαΧ2!!! :)))

  11. Ο/Η Levina λέει:

    Πως δίνεις?
    Δίνεις πάντα με την καρδιά σου ότι έχεις να δώσεις,
    δίνεις απλόχερα, δίνεις με ένα χαμόγελο, αλλιώς ………
    μη δώσεις τίποτα καλύτερα, καθόλου.
    Ένας σπόρος είναι ότι δώσεις…φιλίας, αγάπης, ζωής.
    Αν και ο άλλος το δεχτεί με τα ίδια συναισθήματα
    μόνο τότε ο σπόρος αυτός θα ανθίσει,
    θα μεγαλώσει, θα σταθεί….

    Δόσιμο…τι δύσκολη λέξη !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Levina…το να δίνεις και να μη σε νοιάζει αν θα λάβεις…
      εκεί είναι όλη η δυσκολία…
      πολλοί δίνουν για να δώσουν νόημα στη ζωή τους..
      ή για αυτοεπιβεβαίωση…
      ή για να λάβουν πίσω!!!

      Καλή βδομάδα να έχουμε…στο βουνό μας!!! :)))

  12. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Aντεεεεε καταζήλεψαααααααα πρωί πρωί!!!!!
    Οοοχι καλέ την μέντα «απο χέρι» με την ευωδιά της φιλίας και της ψυχικής συγγένειας και τον καφέ που θα ήπιατε !!!!!ΟΟΟΟΟχι ,μπααααα
    εκείνη την ιτιά την κλαίουσα με το παγκάκι να πίνεις τον καφέ σου παρέα της !!!! πωωωωωωπω μαγεία !!!

    Αχ αυτό το «πώς» να μη σ’αφήνει να βολευτείς …
    ό-πως ό-πως ….

    Πρόσεχε μάγισούλι ,αν την βάλεις στο χώμα να ξέρεις πως απλώνει ρίζες παντού και θεριεύει ( και τρώει τον χώρο απ’τα διπλανά φυτά λέει0

    Καλή εβδομάδα γλυκοφιλενάδες !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Ξωτικούλι!!!

      Και ο καφές απαγορεύεται…
      Τη πρώτη φορά ήπιαμε και οι δυο, ζεστή σοκολάτα…
      Στη συνέχεια παγωτό!!!
      Ε! και δεν θα σου πω και άλλα…γιατί έχω σκοπό να συναντήσω όλους τους αγαπημένους φίλους…που φυσικά βρίσκονται γύρω από την Αττική!!!

      Η μέντα θα μείνει σε γλάστρα…για να την ελέγχω!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι τρυφερό τρυφερό!!! :)))

  13. Το να δίνεις απλώνοντας το χέρι σου από καρδιάς είναι μοίρασμα ψυχικού πλούτου! Αλλά και το να παίρνεις εκτιμώντας αυτή την απλοχεριά είναι συναισθηματικός πολιτισμός!
    Δεν απορώ καθόλου που ταιριάξατε εσείς οι δυο!!!
    ΥΓ: Συμμερίζομαι τις δύο ζήλειες του Ξωτικού: και αυτή που δεν ομολογεί και αυτή που αναγνωρίζει 😉
    Φιλιά μοσχομυριστά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μου Υπατία…αν διαβάσεις τι γράφω στο Ξωτικούλι, θα ξέρεις και πως και εσύ είσαι μέσα στη μελλοντική μας συνάντηση…αν φυσικά το θέλεις!!!

      Θα οργανωθεί…υπόσχεση μαγισσούλας !!!

      Πολλά πολλά ΑΦ! μοσχομυριστκότατα! :)))

  14. Ο/Η ehieh λέει:

    τι υπέροχο 🙂
    αγαπάμε μικρή μέντα :)))
    χεχε

  15. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Ξανά ήρθα να πάρω μυρουδιά από μέντα που δεν έχω 🙂
    Τέτοια τιμή!!!
    Να το ευχαριστηθώ για.

    φιλιά θαλασσένια…και στην παρέα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Θαλασσινή μου φίλη!

      Να έρχεσαι όποτε θέλεις να παίρνεις μυρουδιά και να έρχεσαι και πιο κοντά να τη θαυμάζεις!!! 😉
      Λέω να μη της αλλάξω θέση…καλά τα έχει «βρει» με τη μεγάλη τούγια, είναι καλή παρέα…τώρα βγάζει κάτι λουλουδάκια (σαν φουντίτσες), ξέρω πως όταν ο βασιλικός βγάζει παρόμοια ξεραίνεται…τι να κάνω?

      ΑΦιλιά όμορφα, δροσερά, βουνίσια!!! :)))

  16. Ο/Η margo λέει:

    και εμένα μου έφερε μια μέντα η πεθερά μου και αντί να μεγαλώσει εκεί που την έβαλα έχει χωθεί αλλού κι αλλού 🙂

    Πολλά ΑΦιλάκια και στις δυο σας μαγισσούλα και θαλασσένια μου. Όμορφο Φθινόπωρο να έχουμε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Margo! δεν έχω ακούσει τα καλύτερα για τη μέντα… αν την φυτέψεις…γίνεται επικίνδυνο θεριό (λέει και το Ξωτικό!)…κάτι ήξερα και την κράτησα σε γλάστρα!!!

      Αυτή την εποχή εδώ, κρατάμε ακόμα το καλοκαιράκι στις καρδιές μας…έχουμε ακόμα λίγες μέρες (μέχρι ν’ ανοίξουν τα σχολεία) για να μιλήσουμε για το αγαπημένο φθινόπωρο!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και από το μαγικό μολύβι! 😉

  17. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Οι μωβ φουντίτσες είναι τα άνθη της. Όπως ο βασιλικος θα αρχίσουν να ξεραίνονται αυτά τα κλαδιά. Τότε κλάδεψέ τα χαμηλά και άστο στην άκρη. Λίγο νεράκι πότε πότε θα κρατήσει ζωντανή τη ρίζα και θα έχει μικρά πετάγματα. Δεν το πειράζει το χιόνι και την άνοιξη θα φουντώσει πάλι.
    Σωστά λένε το ξωτικό και η margo, έχει δυνατό ριζικό σύστημα και απλώνεται παντού και εκεί που δεν το σπέρνεις.
    Στην γλάστρα όπως είπες είναι ελεγχόμενο.

    φιλιά μαγισσούλα.

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ που συνεχίζεις…να δίνεις!!!

    ΑΦιλιά Θαλασσινή μου Φίλη! :)))

  19. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Σιγά το λουλούδι ρε παιδιά!!
    Και τι ακόμα δε στο έστειλε ξεράθηκε????
    χαχαχα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν κανείς διαβάζει μια ανάρτηση, συνήθως αρχίζει να διαβάζει από την αρχή:
      «Δεν έχει σημασία τι δίνεις…αλλά πως το δίνεις!!!

      Χαχαχα! Και ποιος να φανταστεί πως ένας Θαλασσό-Κράτορας θα ζήλευε…ένα ταπεινό λουλουδάκι, που δεν ξεραίνεται ποτέ, αν το φροντίσεις με αγάπη!
      τς τς τς!

  20. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Κοίτα τα ψάρια σου εσύ και τα πειρατικά σου.
    Ρώτα να μάθεις τι είναι ο γλάρος και η σουπιά και άσε τα φυτά σε εκείνους που γνωρίζουν;-)

    Συγνώμη μάγισσα αλλά έχω τα νεύρα μου…… όποιον βρω μπροστά μου………
    Την πλήρωσε ο θαλασσόλυκος της στεριάς.

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχαχα! Θαλασσένια μου!
    Με πρόλαβες…φαίνεται πως μάλλον δεν είναι η εποχή των στεριανών θαλασσόλυκων!!! 😉

  22. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Τσάμπα η γλάστρα.
    ναι ναι είχα δεί και τις τρανσέξουαλ τσιπούρες που σού φέρνει ο κολλητός σου ψαράς ( θαλασσένια) !!
    Τώρα χωρίς πλάκα όποτε θέλετε να με ρωτάτε και για ψάρια και για λουλούδια μη ντρέπεστε γι αυτό είναι οι φίλοι..
    Ρε είχα τις μαύρες μου και πέθανα στο γέλιο με το ξερολούλουδο….νάστε καλά

  23. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Kαλό μήνααααααααααααααααααα Μαγισσούλα
    Με μοσχοβολιές χρώματα και καλή παρέα !!!
    Φιλιά μαγικάααααααααα !!!!!!!!!!!!!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΧιΧι! Βιάστηκες Ξωτικούλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!
    Την ώρα που σκορπούσες όμορφες ευχές…ετοιμαζόταν ειδική ανάρτηση…απαλή…απαλή!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!φιλάκια πρωτομηνιάτικα! :))

  25. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Έχεις χάρη Θαλασσοκράτορα που δεν είχα σύνδεση εχθές και σε είδα τώρα.
    Τώρα…. περσινά ξινά σταφύλια που λένε.
    Έγινες και ειδικός επι παντός, χαχαχα.

    Γεια σου μάγισσα.

  26. Ο/Η Καλειδοσκόπιο λέει:

    Καλημέρες! Μου αρέσει πολύ το blogάκι σου, τόσο τρυφερό και δροσερό 😉 Καλέ, πώς έγιν’ έτσι η μεντούλα??? Δέντρο θα σου γίνει σε λίγο!! Καλώς σε βρήκα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα στο Καλειδοσκόπιο και καλώς όρισες!!!
      Πριν σου απαντήσω περι-διάβασα το δικό σου blog και ομολογώ πως το βρήκα απίστευτα χρήσιμο…υπάρχουν φίλοι γύρω μου με παρόμοια προβλήματα…(αν και αυτή τη λέξη «πρόβλημα» δεν θα την χρησιμοποιούσα γι’ αυτούς)…είναι φίλοι μου και απλά, συνάνθρωποι…
      Δεν ξέρω αν έχεις μπει στο blog του Paramithas TV εκεί υπάρχουν παραμύθια για παιδιά με ειδικές ανάγκες που τα δείχνει και το Prisma κάθε Σ/Κ, με αυτό ασχολήθηκε όλη μου η οικογένεια τα τελευταία χρόνια!

      Η μεντούλα σε λίγο θα κοπεί και θα ξαναπετάξει του χρόνου πάλι!!! 😉

      Ότι δίνεις με αγάπη, σου επιστρέφεται στο τριπλάσιο, είναι κάτι που σίγουρα ξέρεις πολύ καλά, με το «έργο» που προσφέρεις!

      Καλό σου απόγευμα…καλή χρονιά (σχολική) και σίγουρα θα τα λέμε πια! :)))

Σχολιάστε

