Απαλά…


«Από τον κύκνο δεν μπορούν να πέσουν παρά μόνο λευκά φτερά»…
Victor Hugo


Έτσι απαλά σκέφτηκα να υποδεχτούμε τον Σεπτέμβρη…

*********************************************************************************************

Ν΄ απολαύσουμε την εκπληκτική δεκαεξάχρονη Oksana Baiul (full screen) που γλιστρά στον πάγο με τη μουσική του Saint-Saens…

Και να ευχηθώ ένα καλό προσεχτικό μήνα σε όλους!!!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

37 Responses to Απαλά…

  1. Τη δεύτερη εικόνα τι την ήθελες καλή μου; Αγριεύτικα πρωινιάτικα..

    !!ΦΑΣΜΑ!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τρίτη εικόνα…η δεύτερη είναι ανάλαφρη!
      Είναι προειδοποίηση ΑΦΓιάννη μου…προειδοποίηση πως αν δεν είμαστε αρκετά προσεχτικοί, ο κίνδυνος καραδοκεί!!! 😉

      ΑΦ! και καλό μας μήνα! :)))

  2. Ο/Η Levina λέει:

    Απαλά να έρχεται κάθε τι καινούργιο,
    οτιδήποτε είναι αυτό,
    να το υποδεχόμαστε με χαμόγελο
    και να το αγκαλιάζουμε με καρδιά ανοιχτή και πρόθυμη.
    Καλό μας Φθινόπωρο μαγισσούλα μου.

    υγ. ένα χελιδόνι μπήκε στο σπίτι, κάθησε για λίγο στο δοκάρι
    προσανατολίστηκε και πέταξε πάλι έξω απο την ανοιχτή πόρτα,
    κέντρο διερχομένων έχει γίνει αυτό το σπίτι!!! χαχαχα
    ( αν μείνατε ευχαριστημένοι, φέρτε και τους φίλους σας!!! )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι L.evi.na, απαλά να έρχεται κάθε τι καινούργιο και εμείς πάντα θετικοί και με ανοιχτή καρδιά…αλλά και με διάκριση!!! 😉

      Τον τελευταίο καιρό αν αφήσω ανοιχτή πολύ ώρα την μπαλκονόπορτα ορμούν μέσα χελιδόνια…που μου κουτσουλούν το σαλόνι …κάτι όχι και τόσο ρομαντικό!!!

      ΑΦ! και η ζέστη καλά κρατεί στο βουνό μας, γι’ αυτό ας πούμε μόνο καλό μήνα! :)))

  3. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Μ’αρέσει που ξεκινάς απαλά και μετά υπενθυμίζεις ότι καραδοκούν…νύχια και ράμφη!! χαχαχα…Καλή αντίθεση, μ’αρέσει…

  4. Ο/Η marilia λέει:

    Καλό μήνα!

    Χθες ψιθύριζα στην ανιψιά μου (50 ημερών) ένα παραμύθι με κύκνο! Τυχαίο; χιχιχι!

    Φιλάκι φθινοπωρινό! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευτυχώς που η ανιψιά είναι (50 ημερών) και μπορεί να κατανοήσει, τον συμβολισμό του κύκνου!!!

      Απίστευτη Μαριλίτσα…

      ΑΦιλάκι! και καλά να πάθεις…ότι θα πάθεις! χιχι! 😉

  5. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Καθηλωτική η δεκαεξάχρονη αλλά και η αρπαγή εκπληκτική!!!
    Έτσι είναι η ζωή.

    Φιλιά μαγισσούλα
    Καλό μήνα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Θαλασσένια μου!
      Έχω πάθος με το scate στον πάγο, έκανα πριν από πολλά χρόνια…με ηρεμεί απίστευτα και όταν συνοδεύεται κι από καλή μουσική ακόμα περισσότερο!
      Ναι…όσο για τη αρπαγή…εκπληκτική η φωτογραφία…αλλά μακριά μας!!!

      ΑΦ! και φυσικά καλό μας μήνα! :)))

  6. Ο/Η marilia λέει:

    Το φιλάκι δεκτό, αλλά γιατί ήχησε πολύ απειλητικό; Τι θα πάθω;

    Ουλπ!

  7. Μγισσούλα μου. Σου ευχήθυκα καλό μήνα… Για δες τη σφαίρα σου!!!

    Φιλί γλυκό….

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μαριλίτσα μουυυυυυυυυυυυυυυυ!

    Μη ξεχνάμε πως από τον λευκό κύκνο μόνο λευκά φτερά μπορούν να πέσουν..αλλά η καρδιά μας μπορεί να μαυρίσει αν δεν είμαστε αρκετά προσεχτικοί…ο κίνδυνος πάντα καραδοκεί…
    Η τρίτη φωτό μιλάει από μόνη της…ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!

    Γκλουπ και μουτς και πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! ;)))

  9. Ο/Η newagemama λέει:

    Ti όμορφο και τρυφερό καλωσόρισμα! Καλό μήνα!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σε είχα στο νου μου Παναγιώτα από χθες!
    Πριν σου ευχηθώ και από εδώ καλό μήνα, πέρασα από το σπιτικό σου και γλυκάθηκα!

    Έτσι απαλά, αλλά και προσεχτικά ας υποδεχτούμε αυτό τον μήνα!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και στα κορίτσια σου!!! :)))

  11. Ο/Η νηφαλια μεθη λέει:

    να ξερες ποσες φορες ξεχνιεμαι μαγισσα μου και ουτε καν
    σκεφτομαι τους πιθανους κινδυνους και τις λακουβες στο δρομο…
    λες και οδηγω και κοιτω τον Ουρανο

    καλο μηνα να χουμε!
    απαλα και οσο βλεπουν τα ματια μας προσεκτικα 🙂

    να σαι καλα πολυ Μαγισσοφιλεναδα!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όταν κοιτάς τον ουρανό καλή μου Νηφάλια Μέθη…και στις λακκούβες να πέσεις, να ξέρεις πως είναι για το καλό σου…έτσι μου ψιθύρισαν κάτι δικοί μας!!! 😉

    ΑΦιλάκια γλυκομαγισσένια!!! :)))

  13. Ο/Η Παραμυθάς λέει:

    Συγνώμη, εγώ θέλω ν’ αγιάσω αλλά δεν μ’ αφήνουν. Από το πρωί που είδα το post, μου ήρθε αυθόρμητα ένα σχόλιο για το απόφθεγμα του Ουγκώ κι ένα άλλο για τη φωτογραφία του αετού και του κύκνου, αλλά επειδή γενικώς δεν κάνω σχόλια και το δεύτερο, για τον αετό, ήταν και σόκιν, είπα να μην το κάνω, απλώς το είπα προφορικά στη μάγισσα. Να, όμως που πριν λίγο, ως απόλυτη απόδειξη του διαφημιστικού, «τυχαίο, δεν νομίζω», ήρθε ένα mail που με έστελνε σε ένα blog,με όνομα irlandos.blogspot όπου με το που πάω πέφτω πάνω στην ίδια φωτογραφία με μία χιουμοριστική πρόσκληση που τελειώνει με τη φράση: «… σας καλώ να ερμηνεύσετε αυτήν τη φωτογραφία…» Άφησα το σχόλιο που είχα σκεφτεί γι’ αυτή τη φωτογραφία το πρωί, και μου ‘ρθε να το αφήσω κι εδώ.Κατ’ αρχήν για το απόφθεγμα του Ουγκώ να πω ότι σίγουρα από ένα κύκνο θα πέσουν μόνο λευκά φτερά, αλλά επειδή ως γνωστόν, τα «χηνόμορφα» πουλιά (πάπιες, χήνες, κύκνοι) έχει διαπιστωθεί ότι μπορεί να φέρουν τον ιό (της γρίπης των πτηνών) χωρίς να νοσήσουν», καλό είναι να μην πάρουμε αυτά τα φτερά στο σπίτι μας και να τα βάλουμε στο βάζο. Τώρα: εκείνο που απάντησα στην ερώτηση του blog του Ιρλανδού, είναι ότι αν προσέξει κανείς τη στάση των δύο πουλιών και την κάποια χαλαρότητα στην κίνηση, μάλλον έχουμε να κάνουμε με την κλασσική στάση του pisokolitou. Χα, χα, χα… Το τι λευκό φτερό έχει να πέσει δεν λέγεται!… Καλό μήνα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπράβο Νεραιδοσύντροφε!!!
      Γέλασα αφάνταστα από το χιουμοριστικό τεστ στου irlandos, το καταδιασκέδασα γιατί εκεί συνάντησα και πολλούς κοινούς φίλους!!!

      Τώρα η αλήθεια για την φωτό του αετού και του κύκνου, είναι κάτι που γνώριζα όταν την έβαζα:
      ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΜΟΝΤΑΖ!!! χαχα! αλλά εξυπηρετούσε το «μηνυματάκι» που ήθελα να περάσω…απαλά…απαλά όπως και εξυπηρέτησε και την φαντασία μερικών μερικών!!!

  14. Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Τόσο καιρό να σε συναντώ καλή μου Μάγισσα στα σπίτια των κοινών μας φίλων και να μην έχουμε ανταλλάξει ούτε μια κουβέντα!
    Δεν μπορεί ο Παραμυθάς θα σ’εστειλε σε μένα την πιο κατάλληλη στιγμή!
    Μετά απο δύο χρόνια blogging, μια θλίψη μ’έπιασε στο μικρό μπλογκοχωριό μας και ένιωσα το κρύο αεράκι της μοναξιάς του Φθινοπώρου!
    Μα ήρθες εσύ, με κτύπησες με το ραβδάκι σου και με σήκωσες στις μαγικές φτερούγες σου για να μου δείξεις το χορό της «μάγισσας ΟKSANA»
    Λες και γνώριζες πόσο μαγεύομαι απο το καλλιτεχνικό πατινάζ επι πάγου!
    Ήδη νιώθω σαν πούπουλο στον αέρα τώρα!

    Όσο για την τρίτη φωτό, να δεις τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει….τι μου θυμίζει….?
    Α! το βρήκα!!! Την πατρίδα μου!

    Υ.γ. Τώρα που έμαθα την διεύθυνσή σου, θάρχομαι συχνά να τα λέμε…και να ξεχνιέμαι στα μαγικά – παραμύθια σας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μου Κάρυ…γιατί έτσι δεν σε φωνάζουν οι κοινοί αγαπητοί μας φίλοι?…καλώς όρισες!!!
      Και ξέρεις τι λένε, ¨δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι»… και άλλα πολλά «τέτοια»!!!

      Στους πανευρωπαϊκούς ή παγκόσμιους διαγωνισμούς πατινάζ…θα σε σκέφτομαι!!!

      Τώρα πως είναι δυνατό μια (κατά με) απειλητική φωτό να σου θυμίζει την πατρίδα σου…ενώ στον Παραμυθά την pisokoliti στάση των πτηνών…χιχι! πολύ θα ήθελα να μου το εξηγήσεις…φυσικά άβυσσος η ψυχή των δίποδων!!! 😉

      Όσο για τα παραμύθια…ο Παραμυθάς τα λέει για να κοιμούνται τα παιδιά και να ξυπνούν οι μεγάλοι! χαχα!

      Αυτό το Φθινόπωρο, Κυρία Ακροπολίδου.,. δεν θα αφήσουμε κανένα φίλο μας…να μελαγχολήσει…ΟΚ?

      ΑΦιλιά…Α Αληθινά Φιλιά με πολλά χαμόγελα! :)))))

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Χαχα! Κ. Ακροπολίδου, ξέχασα να συμπληρώσω το πόσο χαίρομαι που εμμέσος συμφωνείς με τον Παραμυθά… πως στη πατρίδα σου/μας νομίζουν πως μας το κάνουν απαλά απαλά και στον αέρα…αλλά όλα είναι φωτομοντάζ!!!

        ΑΦ! και καλό βραδάκι!!! 😉

  15. Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Α! Να σου εξηγήσω τον συνειρμό μου!
    Ο κύκνος είναι ένα απο τα πιο όμορφα πτηνά!
    Ομορφο μεν πτηνό δε!Και οι κότες ανήκουν στα πτηνά!
    Ετσι και η πατρίδα μου, όμορφη μεν κότα δε!!!
    Έχασε το ρυθμό της πτήσης του ο κύκνος , ζαλίστηκε και πέφτει!
    Και έρχεται ως απο μηχανής Θεός, τάχα μου, να το σώσει ο αετός με τα γαμψά του νύχια!
    Ε, μετά πώς να μην κάνω τον συνειρμό???

    Αλλού το πήγε ο Παραμυθάς, αλλού εγώ! Στο τέλος όμως συναντηθήκαμε! χαχαχαχαχαχχαχαχχαχαχχαχαχχαχα!

    Και ναι! το Κάρυ είναι το καλλιτεχνικό μου! 😛 Mου το κόλλησαν οι φίλοι μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αγαπητή Κυρία Ακροπολίδου,
      Ο συνειρμός σας, έγινε απολύτως κατανοητός και χαιρόμαστε που παραθέσατε την βαθυτάτη ψυχοσωματική σας ανάλυση.
      Ελπίζουμε να σας δούμε και στην επόμενη πτήση.

      Σας ευχαριστούμε και παρακαλώ δεχτείτε τους απαλοτάτους μας ασπασμούς.

      Η Μάγιισσα Άιναφετς, ο Νεραιδοσύτροφος της και τα πτηνά της παρέας σάς ασπάζονται και σας εύχονται ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο.,

  16. Ο/Η xartaetoi λέει:

    και να πέσουν πάλι όμορφος θα ναι, άμα τον αγαπάς…
    Πολλή αγάπη από μας!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα στην ανανεωμένη οικογένεια των χαρταετών!
      Και ποιος δεν αγαπά τον πανέμορφο λευκό κύκνο, Βάλια μου…όσα πούπουλα κι αν χάσει! 😉

      Τα ΑΦιλιά μου σε όλους σας και καλή σχολική χρονιά (για σένα!) :)))

  17. Ο/Η margo λέει:

    Για να μας λες να προσέχουμε κάτι θα ξέρεις μαγισσούλα μας. Δεν μας το λες ευθέως να ξέρουμε κι εμείς;-)

    Όσο για την τελευταία φωτογραφία όπως και να το πάρουμε εις βάρος μας είναι:-)

    Καλό φθινόπωρο λοιπόν.. με κέφια!
    Πολλά ΑΦιλάκια:-)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πιο «ευθέως» δεν γίνεται Margo μου…μετά την ανάλυση του Νεραιδοσυντρόφου Παραμυθά και της Κάρυ Ακροπολίδου δεν έχω τίποτα να προσθέσω!!! 😉

      Και τίποτα δεν είναι εις βάρος μας…όταν πετάμε ανάλαφρα!

      ΑΦιλάκια χαμογελαστά, κεφάτα και πολύ προσεχτικά! :)))

  18. Ο/Η νατασσΆκι λέει:

    Εντάξει λοιπόν, μετά από τόσα σχόλια, εγώ θα σας βάλω ένα «απαλό» τραγουδάκι 🙂

    Καλό Σαββατοκύριακο Μαγισσούλα μου, και καλό φθινόπωρο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Νονούλα μου!
      Γιατί αυτό το original υπέροχο τραγουδάκι (των νιάτων πολλών) ξέρει να σκοτώνει απαλά…όλα τα επικίνδυνα ιπτάμενα και μη αντικείμενα!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι δροσερά…(βλέπεις πως αποφεύγω ακόμα να ευχηθώ καλό φθινόπωρο!) :)))

  19. Να ξεκινήσω με το υπέροχο φιλμάκι, που το βρήκα όλο χάρη!
    Να συνεχίσω με το «απαλά» και την ομορφιά του κύκνου, που τόσο ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία σου!
    Και να κλείσω με την επίμαχη τελευταία φωτογραφία: ο κύκνος, λέει, δεν έχει ωραία φωνή -κάτι σαν τρομπέτα, σαν κρόταλα, ας πούμε. Λέει όμως το ωραιότερο τραγούδι του λίγο πριν το θάνατό του, το λεγόμενο «κύκνειο άσμα»!

    Για την Κάρυ, που της αρέσουν οι μύθοι και τον Νεραϊδοσύντροφο: με το μύθο του Δία, που μεταμορφώθηκε σε κύκνο για να αποπλανήσει τη Λήδα και να γεννηθούν απ’ αυτή την ένωση ο Απόλλωνας και η Άρτεμη, μάλλον πρέπει ν’ αλλάξουμε τη θέση του κύκνου στην τελευταία φωτογραφία!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Υπάρχουν και οι πανέμορφοι μαύροι κύκνοι Υπατία μου…αλλά δεν ήθελα να μπερδέψω χειρότερα τα πράγματα,(!) γι’ αυτό και στάθηκα στην αγνότητα του λευκού κύκνου….
    Η μικρή χορεύτρια πάνω στον πάγο, χορεύει τον θάνατο του κύκνου με την υπέροχη μουσική του Saint-Saens!
    Και φυσικά η μυθολογία μας…μας δίνει άλλα μηνύματα με την τελευταία φωτό!!! 😉

    ΑΦ! και καλό Σαββατόβραδο θα σου ευχηθώ! :)))

  21. Ο/Η picifriki λέει:

    μακράν ο χειρότερος μήνας

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χμ!!!
    Οι άσπροι κύκνοι δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν!!! 😉

  23. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Αιναφετς,γυρισα απο τις διακοπες μου,καλό μήνα και καλή συνέχεια σε όλους μας!!!!!!!!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα και καλή συνέχεια και σε σένα Makis!!! :)))

Σχολιάστε

