Ερωτευμένη με παντρεμένο…

Να ένας «πιασατζίδικος» τίτλος για βιβλίο… που σίγουρα θα πούλαγε περισσότερο από το «Πώς να ξεπεράσετε τη κρίση»!
Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι το πόσοι μπαίνουν στο blog μου καθημερινά και μάταια ψάχνουν να διαβάζουν (από ένα παλιό χιουμοριστικό ποστ μου) για μαγικά ξόρκια που φυσικά τα περισσότερα δεν έχουν σκοπό να τα απευθύνουν στους πολιτικούς, στις τράπεζες ή στα αφεντικά τους, αλλά στους εραστές, στις ερωμένες, στους ή στις συζύγους τους!!!

Η ιδέα αυτής της ανάρτησης ξεκίνησε από το γράμμα (mail) μιας ερωτευμένης φίλης…

Αλλά πρώτα ας μπούμε σε αγαπησιάρικο κλίμα….φυσικά με τραγουδάκι, άλλης εποχής!

Αποσπασματικά αντιγράφω μερικά σημεία του γράμματος:
….»Τον γνώρισα από το internet μέσα από τα blogs….για αρκετό καιρό του έγραφα και αυτός πάντα μου απαντούσε με πολύ ευγένεια, στη συνέχεια αρχίσαμε να στέλνουμε mail, μετά αρχίσαμε τα τηλέφωνα…έγραφε πολύ όμορφα και από ότι μου έλεγε του άρεσε πολύ και η γραφή μου, αλλά βασικά του άρεσε ο εσωτερικός μου κόσμος…μέχρι που αποφάσισα να τον συναντήσω…είχα μεγάλη αγωνία για το τι θα δω και φυσικά αν θα του αρέσω… η συνάντηση υπήρξε ονειρική και τελικά δεν διαψεύστηκα!….Τα τελευταία χρόνια είμαι μόνη… Από τη πρώτη στιγμή αισθάνθηκα πως αυτός ήταν ο έρωτας της ζωής μου….και αυτός, από τη πρώτη στιγμή ήταν απολύτως ειλικρινής μαζί μου…για πολύ καιρό συναντιόμασταν χωρίς να έχουμε προχωρήσει σε πιο προσωπική επαφή… ήταν παντρεμένος με παιδάκια… μου είπε πως αγαπούσε τη γυναίκα του και κατά εποχές είχε σχέσεις και με άλλες γυναίκες…όλα αυτά απλά τα δεχόμουν, αφού ήταν τρυφερός, με φρόντιζε δίνοντας μου συμβουλές πρακτικές όπως να πουλήσω ένα σπίτι για να ζω πιο άνετα, με βοήθησε πολύ και με τη δουλειά μου, π.χ. πως να αντιμετωπίσω συναδέλφους που ήθελαν να μου πάρουν τη θέση… Μου τηλεφωνούσε κάθε μέρα, μου έστελνε να διαβάσω ενδιαφέροντα κείμενα, μου έστελνε φωτογραφίες από λουλουδάκια, αμμουδιές το καλοκαίρι, μου έστελνε και του έστελνα τραγούδια…. είχαμε και το τραγούδι μας, όλα καλά…μέχρι που με έπεισε να έχω σχέσεις «πια» μαζί του…»Για να προχωρήσει βαθύτερα η σχέση μας», είπε… όλο αυτό το διάστημα αντιστεκόμουν ακριβώς γιατί δεν ήθελα ερωτική σχέση με παντρεμένο….
Δεν ξέρω ακριβώς τι συνέβηκε, αλλά άρχισα να θέλω απλά πραγματάκια, μια απλή βόλτα εκτός σπιτιού, μια «συνεύρεση» πιο άνετη, όλο αυτό το κρυφό, μη μας δουν… μη μάθουν… μη μας ακούσουν… μη, μη, μη…όλα αυτά τα μη με προβλημάτιζαν και παρόλο που ήξερα από την αρχή πως ο μεγάλος μου έρωτας δεν θα έβγαινε ποτέ στο φως, άρχισα να στεναχωριέμαι…και όσο περνούσε ο καιρός όλα αυτά άρχισαν να με βαραίνουν όλο και πιο πολύ, η λέξη «ερωμένη» σφύριζε στ’ αυτιά μου…Έχω αποφασίσει να μη γκρινιάξω….οι μέρες περνούν, τα πράγματα δυσκολεύουν, αισθάνομαι ότι μπαίνω στα τάρταρα»…κλπ κλπ.





Πώς απαντάς…τι λες σε κάτι τέτοιο;

Έγραψα διάφορα γνωστά… πως ο έρωτας έχει ημερομηνία λήξης και πως αυτό πάντοτε φέρνει πόνο…

Η ιστορία έχει δείξει πως σε εποχές κρίσεων, όπως σεισμών, πυρκαγιών, πολέμων, οι άνθρωποι συσπειρώνονται και πολλοί νοιώθουν την ανάγκη να ερωτευτούν…ο έρωτας περνάει… η «κρίση» όμως δεν βλέπω να έχει ημερομηνία λήξης…

Τι να πεις;

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

53 Responses to Ερωτευμένη με παντρεμένο…

  1. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Λαμβάνεις ΚΑΙ τέτοια mail?
    χμ..

    για την κρίση κανα ξόρκι?
    ή μόνο για ερωτευμένους διαθέτεις μαγισσούλα μας?

    🙂

    ασπασμοί!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Τάσο!
      Όταν έχεις κάνει δυο γάμους και έχεις μεγαλώσει παιδί μόνος για 12 χρόνια…»φαίνεται» πως έχεις αποκτήσει κάτι σαν πείρα, ώστε να είσαι σε θέση να ακούσεις για….έρωτες! 😉

      Χαχα! Ναι ξέρω ΤΟ μαγικό ξόρκι που κάνει για όλα και για έρωτες:
      «Ξουτ από εδώ»…το λες 7 φορές στραμμένος στην Ανατολή…7 λεπτά πριν βγει ο ήλιος για 7 μέρες, επί 7 μήνες …. 😆

      Στα σανσκριτικά, (που διδάχτηκα για αρκετά χρόνια) λένε «neti neti», που σημαίνει » όχι τούτο, όχι τούτο»….δλδ κάτι σαν Ξουτ !!! .

      Ανταποδίδω τους ασπασμούς Χ 7! :))

  2. Ο/Η side21Side21 λέει:

    Πιασάρικος τίτλος στ’ αλήθεια !!!
    Να όμως που η ζωή μερικές φορές παίζει παιχνίδια …
    Κι ύστερα χρειάζεσαι τα ξόρκια όλου του κόσμου για να εξιλεωθείς !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Άρα…ο σκοπός (του πιασάρικου τίτλου) «επετεύχθη», Σιδερή!!! 😉

      Σκέφτηκα πως όλοι για τη κρίση μιλάνε και έπρεπε να κάνω αυτό που κάνουν οι πολιτικοί με τόση επιτυχία:
      Να στρέψω τη προσοχή αλλού…δλδ σε κάτι σκανδαλώδες!
      Προσωπικά θεωρώ σκανδαλώδες να μπλέξω με παντρεμένο, όταν υπάρχουν έξω τόσα όμορφα και ελεύθερα παλικάρια! χιχι!

      ΥΓ…Η ζωή παίζει παιχνίδια; ή μας αρέσει να παίζουμε με τη φωτιά και ότι προκύψει; :)))

  3. Ο/Η Margo λέει:

    Η κρίση δεν θα έχει ημερομηνία λήξης; Αν το λες εσύ που είσαι μαγισσούλα είναι πολύ σοβαρό.. χμμ μήπως ο έρωτας είναι η λύση κι ας περνάει;

    Όχι με παντρεμένο όμως, για να εξηγούμαστε.. αυτός ποτέ δεν υφίστανται.

    Καλό Σαββατοκύριακο μαγισσούλα μου..
    Πολλά πολλά ΑΦάκια:-)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι που συμφωνούμε…και εδώ, Margo!!!

      Μετά το γράμμα της φίλης, άρχισα σοβαρά να σκέφτομαι τι είναι χειρότερο…η κρίση ή να τα «μπλέξεις» (όπως λένε) με παντρεμένο;
      Φυσικά ακόμα, δεν βρήκα την απάντηση… (Είμαι διχασμένη!) χαχα 😉

      ΑΦ! Καλό μήνα σε όλη τη τρυφερή μας παρεούλα! :)))

  4. Ο/Η Levina λέει:

    Παιχνίδια επικίνδυνα, της καρδιάς και του μυαλού για μεγάλα παιδιά!!
    Αλήθεια Μαγισσούλα μου ποιος γνωρίζει που είναι τα όρια ακόμα
    και όταν υποτίθεται πως τα βάζει?
    Ποιος ξέρει που μπορεί να καταλήξει ένας έρωτας που ξεκινά
    με όρους φυσικά (!) από το μέρος του ενός όπως φαίνεται στο κείμενο,
    οι οποίοι γίνονται δεκτοί εξ αρχής από την άλλη μεριά, αλλά….

    Για πόσο καιρό μπορεί να υπάρχουν αυτοί οι όροι και τα όρια?
    Για πόσο καιρό θα ανέχονται και οι δυο
    ή έστω ο ένας από τους δυο τον δεύτερο ρόλο?
    Ο Έρωτας περνά….κάποια στιγμή…σίγουρα.
    Κανένας όμως δεν το υπογράφει ότι θα περάσει
    και δεν θα μετατραπεί σε εμμονή ή σε προσωπικό στοίχημα
    για την απόκτηση του πρωταγωνιστικού ρόλου.

    Το ακόμα πιο σίγουρο είναι πως το Tέλος σε αυτές τις καταστάσεις
    είναι επώδυνο για κάποιους….για ποιους και για πόσους?

    Δύσκολο θέμα, δύσκολες απαντήσεις.

    Ας σου στείλω καλύτερα δροσερά φιλιά βουνίσια
    και μια μεγάλη Καληνύχτα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Levina…πως όποιος παίζει με τη φωτιά, οι πιθανότητες να καεί είναι 99,9%!!!
      ‘Άρα…»μακριά από τον κ…μας και ας είναι και του αδελφού μας»…λέει ο σοφός λαός! ή «ούτε ψήλος στον κόρφο τους». 😉

      Τα πήρα τα δροσερά βουνίσια σου φιλιά και τα ανταποδίδω, με καλό μήνα! :))

  5. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Ο έρωτας μάγισσα είναι ανάγκη, δεν περιμένει εποχή κρίσης για να εμφανιστεί.
    Η κρίση δεν λογαριάζει τον έρωτα και εμφανίζεται όποτε θέλει.

    Σε κάθε περίπτωση όμως ο έρωτας είναι οξυγόνο!!!

    Φιλιά μάγισσα
    καλό μήνα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θαλασσένια μου φίλη!

      Εδώ ο τίτλος είναι: Έρωτας με παντρεμένο…που δεν μου «φέρνει» προσωπικά και πολύ οξυγόνο! 😦

      Σε εποχές κρίσεων, οι άνθρωποι για να μη σκέφτονται τα βάσανα τους ερωτεύονται και αυτό είναι αποδεδειγμένο ιστορικά!

      Πάω να φτιάξω τη συνταγή του γιόκα σου…με ερωτική μουσική για να μείνω μες το κλίμα! 😉

      Καλό μας μήνα με πολλά πολλά φιλιά! :)))

  6. Ο/Η thalassokrator λέει:

    ερωτας, παντρεμένος, κρίση…….
    Αντε να δεχτώ οτι ενας παντρεμένος δεν ερωτεύεται, η κρίση?
    Ο κρίσνα τι λέει για ολα αυτα?

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλά και κάνεις και τα βάζεις όλα στη γραμμή…Θαλασσό!

      Ειλικρινά νομίζω πως και τα τρία είναι «εστίες» προβλημάτων…
      Αν κάποιος όντας παντρεμένος αρέσκεται στα παιχνιδάκια χωρίς να υπολογίζει το κόστος…κάποια στιγμή το πληρώνει…είναι άγραφος νόμος!
      Αν πάλι μια ελεύθερη γυναίκα αρέσκεται σε παιχνιδάκια με παντρεμένο είναι σίγουρο πως θα πέσει στα τάρταρα!
      Το ίδιο ισχύει και για ένα ελεύθερο άνδρα που θα ερωτευτεί παντρεμένη γυναίκα!
      Από την άλλη μεριά…οι σχέσεις στη ζωή είναι το δυσκολότερο πράγμα…λέει ο φίλος σου!!! 😉

  7. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Μαγισσούλα, δεν ξέρω αν η κρίση έχει ημερομηνία λήξης ή όχι αλλά ο έρωτας και η σχέση με παντρεμένο έχει σίγουρα ημερομηνία λήξης και πάντα οδυνηρή.
    Αυτό που δεν καταλαβαίνω (χωρίς να θέλω να το παίξω σκληρή ή υπεράνω, τίποτε από τα δυο δεν είμαι) είναι γιατί οι γυναίκες ζητάνε μια συμβουλή του τύπου «τι να κάνω? πως να το χειριστώ?»
    Αφού το ξέρουν πολύ καλά από την πρώτη στιγμή, ότι είναι μια σχέση καταδικασμένη.
    Στην περίπτωση αυτή δεν θα ρίξω το φταίξιμο στον σύζυγο, που την δουλίτσα του κάνει και την ώρα του περνάει, αλλά στην κοπελιά, που εν γνώσει της μπλέκει σε μία σχέση χωρίς μέλλον και το χειρότερο, … εν γνώσει της προσπαθεί να διαλύσει έναν γάμο, έστω κι αν αυτός ο γάμος έχει τα μύρια όσα προβλήματα.
    Εχω να σχολιάσω και για την κρίση, άλλά άσε, μην συγχιστώ κι άλλο;-)
    Φιλάκια, καλό μήνα εύχομαι!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Έλενα!
      Η εν λόγο φίλη δεν ζητάει συμβουλή…τον πόνο της μου γράφει, βλέπει πολύ καλά τι έρχεται:…το λέει και μόνη της…τα τάρταρα! 😦
      Μη ξεχνάμε και τις ερωτικές σχέσεις των παντρεμένων με παντρεμένες…εκεί τουλάχιστον υπάρχουν κοινά προβλήματα…δλδ μια άλλη είδους κόλαση!
      Ναι…άσε τη οικονομική κρίση γιατί εκεί τουλάχιστον είναι το σίγουρο πρόβλημα όλων μας! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με ένα μη- κρίσιμο μήνα! :))

  8. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    ωχωχωχωωωωωωωχ
    μακρυά απο ‘μένα τα μεγάλα λόγια…
    αλλά άμα ήταν να διαλέξω προτιμώ την κρίση !!!

    Καλό μήνα ήρθα στα γρήγορα να πώ μαγισσούλα μου περισσότερες σκέψεις αργότερα
    ζεστούλι φιλάκιιιιιιιιι

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όσο περνούν οι ώρες Ξωτικούλι και μαζεύονται τα σχόλια της παρεούλας…τόσο τείνω να καταλήξω πως καλύτερη η κρίση…εκεί τουλάχιστον υποφέρει η τσέπη και όχι η καρδούλα μας! 😉
      Πάντως από τα mail (τα προσωπικά) που έλαβα…όλοι ανακουφίστηκαν όταν βεβαιώθηκαν πως τελικά δεν είναι η Άιναφετς το θύμα του τρυφερού παντρεμένου-εραστή…χιχι!

      Σκέφτηκα μήπως η επόμενη ανάρτηση έχει τίτλο: «Η ερωμένη του άνδρα μου» αφού στη συλλογή «απελπισμένες καρδιές», υπάρχει και ένα τέτοιο mail!!!

      Καλό μας μήνα με πολλά ΑΦιλάκια…και περιμένω τις υπόλοιπες ζουμερές σου σκέψεις! :))

  9. Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Χαχα! Καλώς σε βρήκα με τους πιασάρικους τίτλους…

    Δεν μας μίλησες για το αδιέξοδο της οικονομικής κρίσης αλλά για το αδιέξοδο του κοινωνικά καταδικαστέου έρωτα!

    Προτείνω και για τις δύο περιπτώσεις τα ταξίδια!
    Τι λέει το άσμα? Η σωτηρία της ψυχής
    είναι πολύ μεγάλο πράγμα
    σαν ταξιδάκι αναψυχής
    μ’ ένα κρυμμένο τραύμα.

    Μια παραλία ερημική
    και ν’ απλώναμε εκεί
    της ζωής μας το βήμα
    και δεν πειράζει που τόσα φιλιά
    πριν να γίνουν παλιά
    θα τα πάρει το κύμα.
    εδώ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Κυρία Καρυάτιδα Ακροπολίδου…με τρελαίνει το ονοματάκι αυτό! :))

      Σε μια αμπελοψυχολογική μου ανάλυση, εξηγούσα…ότι σε περιόδους κρίσεων οι άνθρωποι ερωτεύονται για να μη σκέφτονται τις άδειες τσέπες τους…καλά κάνουν φτάνει να αποφεύγουν τις παντρεμένες και τους παντρεμένους…αυτό που λιγουλάκι με ανησύχησε στο σχόλιο σου ήταν το «κοινωνικά» καταδικαστέο έρωτα…χμ! και όχι τον ‘ηθικά’ καταδικαστέο έρωτα!!! χιχι! 😉

      Ας μας πάρει (και να μας σηκώσει) λοιπόν το κύμα…όσο ακόμα η θάλασσα είναι ζεστούλα:!! :)))

  10. Ο/Η carlito λέει:

    Πραγματικά επειδή κάτι τέτοιο έχω βιώσει και εγώ, ότι και να της πεις δεν..
    Νομίζεις ότι δεν το έχει συζητήσει με τις φίλες της? Νομίζεις έκατσε και τις άκουσε?
    Τα παιχνίδια του έρωτα και ειδικά κάποιου τέτοιου τόσο ρομαντικού είναι βάσανο που μόνο καλά ή πολύ άσχημα καταλήγει.. Θα το βρει μόνη της. Θα το περάσει μόνη της. Θα πληγωθεί, Θα λιώσει στο κλάμα ή θα γίνει ευτυχισμένη με κάποιο τρόπο… Αλλά όπως και να χει θα το ζήσει μόνη της.

    Καλησπέρα,

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι κάτι τέτοιο έχεις βιώσει Carlito;
      Που τον βρήκες τον ρομαντισμό σε αυτή τη σχέση;…στην ειλικρίνεια του παντρεμένου για να έχει τη βολή και την ησυχία του;
      Πόσο καλά θα μπορούσε να τελειώσει μια τέτοια σχέση…μήπως ο παντρεμένος να αφήσει τα παιδάκια και τη γυναίκα του και να πάει να ζήσει μαζί της και να κάνει άλλα παιδάκια…μέχρι να συναντήσει μια άλλη και φτου από την αρχή;
      Ξέρεις πολλούς παντρεμένους ανθρώπους, που να μη θέλουν και το σκύλο χορτάτο και την πίτα γεμάτη;

      Μόνοι μας τα κάνουμε…μόνοι μας τα τρώμε, αυτό μου έμαθε η ζωή! 😉

      Την καλήμερα μου να έχεις με μια ήρεμη Κυριακή! :))

  11. Ο/Η Ginger λέει:

    Μαγισούλα μαγισάκι μου, θα σου δώσω και τον αμέσως επόμενο πιασατζίδικο τίτλο ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟ. Διαθέτουμε και επιστολή….. Τι βάσανα κι αυτά Θεέ μου. Γιατι μας βασανίζεις έτσι ο μεγαλοδύναμος. Γιατί δεν βάζει μιά αδιαπέραστη διαχωριστική λουρίδα να μας προστατεύει κι εμάς τα ορφανά χα χα χα

    Καλό σου βράδυ αγαπημένη μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γλυκυτάτη Ginger…εσύ η φρεσκοπαντρεμένη (και με γλυκύτατο) δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς!!! 😉
      Η πείρα+η έρευνα μου έδειξε πως οι πιο πετυχημένες εξωσυζυγικές σχέσεις είναι παντρεμένη με παντρεμένο ή το αντίθετο…εκεί τα βρίσκουν μια χαρά:
      – «Φεύγω αγάπη μου γιατί πρέπει να φάνε τα παιδιά…
      – Ναι μωρό μου, (όλες και όλοι είναι μωρά!) σε καταλαβαίνω, γιατί η γυναίκα μου μου έστειλε μήνυμα πως θα μου φτιάξει κεφτεδάκια που λατρεύω «….
      Τώρα ο παντρεμένος εραστής τι να πει στην ανύπαντρη ερωμένη, ότι θα την αφήσει για τα κεφτεδάκια;

      Και για να σοβαρευτούμε:
      Την αδιαπέραστη λουρίδα εμείς οι ίδιοι τη βάζουμε στον εαυτό μας, φτάνει να κατανοήσουμε ότι κανείς δεν είναι κτήμα κανενός….

      Καλή ημέρα να έχετε….με πολλά φιλιά! :)))

      • Ο/Η Ginger λέει:

        Γι’αυτό έρχομαι εδώ, γιατί βρίσκω πάντα μιά μικρή εφηβική μαγισσούλα με την σοφία 1000δων ετών. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο για την πετυχημένη σχέση όσο γιά την διαχωριστική λουρίδα ο άτιμος ο έρωτας έχει μάθει πως να την πηδάει. Είναι και τα φτερά που έχει βλέπεις. Καλή σου νύχτα γλυκειά μου

        ΥΓ όπως το λές >>> (όλες και όλοι είναι μωρά!) – δόξα τω Θεώ το αίσθημα της ιδιοκτησίας το έχω ξεπεράσει από χρόνια. Μόνο ο εαυτός μου υποψιάζομαι ότι μπορεί να μου ανήκει χα χα χα – όχι σίγουρα όμως.

  12. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλημέρα Αιναφετς,για την κρίση δεν μπορώ να σου απαντήσω, γιατί ούτε οι πολιτικοί (λαμόγια)οι ίδιοι δεν γνωρίζουν πότε θα βγούμε από την κρίση……..
    Όσο για τους παντρεμένους, είναι (αρρωστημένο) να ερωτεύονται,(έξω- συζυγική σχέση) όσο έχουν έναν υγιές γάμο………. Η αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να το εφεύρεις…….
    Καλή συνέχεια……

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Μάκη,
      Καλό είναι κάνεις να μη λέει στη ζωή του μεγάλες κουβέντες, δεν ξέρεις πως μπορείς να βρεθείς μπλεγμένος…
      Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για κανένα…θα σου έλεγα, κράτα και μια πισινή!
      Ξέρω γάμους υγιέστατους, που σε κάποια φάση…τη πόρτα, τη κτύπησε ο έρωτας….εκεί να δεις τι θα πει κρίση!!! 😉

      Καλό μήνα εύχομαι σε όλους σας! :))

  13. Όντως τι μπορείς να απαντήσεις Μαγισσούλα μου. Όμορφη εξομολόγηση…

    Είμα απαράδεκτα καθυστερημένος το ξέρω.

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα ΑΦΓιάννη θηρίο μου!

      Όταν ανοίγει κανείς τη καρδιά του αυτό είναι σίγουρα όμορφο!

      Εγώ την ομορφιά τη βρήκα, στο ευαίσθητο τραγούδι που μου έστειλες…τόοοοοοοοσο καθυστεριμένα και σ’ ευχαριστώ!
      (Αν και η ΦΕΜ τελευταία έχει αρχίσει και κερδίζει χαμένο έδαφος!) χαχα! 😉

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!
      ΑΦ! :))

  14. Ο/Η picifriki λέει:

    συμφωνώ. πολύ απλά δεν είναι διαζευτικά

  15. Ο/Η Kαρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Χαχαχαχαχαχαχαχα! Να μην ανησυχείς όταν ακούς Μαγισσούλα μου την αλήθεια!
    Επιμένω στον όρο «κοινωνικά» και όχι ηθικά!
    Αν το αμπελοφιλοσοφήσεις και αυτό έχω την εντύπωση ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου…:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Ακροπολίδου μου… μεγάλη κουβέντα άνοιξες! 😉
      Και αν σου πω, πως αμπελοφιλοσοφώντας «βλέπω» το κοινωνικό και το ηθικό να είναι ένα και το αυτό…
      Η απιστία είναι όντως κοινωνικά καταδικασμένη και έχει να κάνει με τη διαμόρφωση αιώνων…γιατί πχ είναι φυσιολογικό να έχει πολλές γυναίκες ένας μουσουλμάνος;
      Και για αιώνες, το να έχει ο άνδρας ερωμένη θεωρείται φυσιολογικό αλλά όχι η γυναίκα!
      Αν σου πω, συνεχίζοντας την αγαπημένη μου αμπελοφιλοσοφία, πως για όλα τα δεινά των σχέσεων και μη φταίει η αίσθηση ιδιοκτησίας, το «δικό Μου»…τι θα πεις????????????

      Με τρελαίνουν αυτές οι συζητήσεις και σ’ ευχαριστώ που με προκάλεσες!
      ΑΑΦιλάκια! :))

  16. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Aφού σου έταξα οτι θα ξαναέρθω μπορούσα να μην;;;;
    (Αν καεί η πίτα σε σφάζωωωω)
    Λοιπόν σκέφτομαι οτι δεν θα αγγίξω καθόλου το ηθικόν γιατί είναι τεράστιο,ούτε την απατημένη σύζυγο θα λυπηθώ τώρα ,ούτε θα ήθελα να κρίνω κανέναν .Το θέμα μας είναι η φίλη σου.
    Αν λοιπόν λέω πιστεύει οτι έχει βρεί τον μεγάλο έρωτα που αξίζει την θυσία να ζεί μισή ζωή ας το κάνει χωρίς να ζητά τίποτε άλλο. χαλλάλι του !!!!(του έρωτα φυσικά )
    αφού μάλιστα το ήξερε απο πριν.
    Αν όμως οχι ας το ξεκαθαρίσει τρέχοντας γιατί το να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου μόνο δυστυχία φέρνει.Η απόφαση είναι μόνο δική της !! Καλή της δύναμη. Φιλί γλυκό!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πάντα πιστό το Ξωτικούλι στις υποσχέσεις του…και ελπίζω να μη κάηκε η πίτα….και να μην ήταν από τη πίτα που θέλει και τον σκύλο χορτάτο και τη πίτα γεμάτη!!! χαχαχα! 😉

      Εμένα μου φτάνει να ξέρω πως είσαι εδώ…και στη τελευταία ανάλυση, ο καθένας είναι άξιος της τύχης του!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

  17. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    ε τωρα έτσι που με καλοπιάνεις πως να μην στείλω τραγουδάκι έστω και με αντεστραμμένους ρόλους

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! ΦΕΜ!!!
      Ο φίλος από το τραγουδάκι…το πήρε μυρωδιά το βάσανο που τον περιμένει αν….και ψάχνει για άλλους έρωτες…. 😉

      Ε! υπάρχουν και οι πιο προσεχτικοί, έτσι δεν είναι;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :))

  18. Παράθεμα: Ο Παραμυθάς » Blog Archive » «Η αγάπη που σκοτώνει το χαμόγελο»

  19. Ο/Η Ginger λέει:

    Ξαναγύρισα μαγισσάκι μου γιατί είχα ξεχάσει να σου πω πόσο συμφωνώ στο λανθασμένο αίσθημα ιδιοκτησίας. Το απέρριψα εδώ και χρόνια με την φράση

    κανείς δεν είναι κανενός

    Βίοι παράλληλοι. Αυτή η ιδιοκτησία και μας στοιχίζει και μας πληγώνει. Ουτε καν με πράγματα δεν δένομαι πιά. Γι’αυτα βρίσκω μεγάλη ικανοποίηση να τα μοιράζομαι ή να τα χαρίζω.

    Την αγάπη μου όλη την έχεις

  20. Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

    Καλησπέρα σε όλη την παρεούλα εδώ με πολλά χαμογελάκια!…Ελπίζω να στε όλοι σουπερ και να χαμογελάτε.. 🙂

    Μαγεισούλα μου,υπάρχει περίπτωση να έχω κάνει σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση πάλι και να το έφαγε η μαρμάγκα???

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλακια σε όλους παλαβά παλαβά!…

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Γιατί καλέ? έκανες κάποιο κάπου κάποτεεεεεεεεεεεε σχόλιο Φωτεινό τρελαστεράκι και το έφαγε η μαρμάγκα;

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια όπως τα θες και όπως σ’ αρέσουν !!! 😉

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Είχε συμβει μια φορά παλιότερα…απλα εχω την εντυπωση οτι το ειχα διαβασει παλι αυτο και εκανα και σχολιο μαλιστα..και ειπα να ρωτησω αν ησχυει οντος η απλα το φανταστηκα…. με παλαβονουν λιγακι κατι τετοια…

      Καληνυχτούλια και ονειρα γλυκουλένια να εχουμε!
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! 🙂 😀 🙂

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καταρχάς χρόνια πολλά στον μύγοοοοοοοοοοοοοοο! (για χθες) !!!

    Αν σε αυτό το ποστ «ερωτευμένη με παντρεμένο» χάθηκε το σχόλιο σου…μήπως ήταν σημαδιακό…λέω τώρα, χαχα! εσύ ξέρεις! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με κούρεμα τώρα πια !!! 😆

    • Ο/Η Fwtino_Asteraki λέει:

      Ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωω 🙂 😀 🙂 😀 🙂

      Χμμμμμμμμμ το θεμα ειναι οτι μερικες φορες εχω την αισθηση οτι εκανα κατι αλλα μαλλον δεν…. ισως χανω λαδια απ την πολυ παλαβομαρα! χαχαχαχαχα

      μμμμμμ 50% κουρεμενα η παραπανω να μην πιανουμε και ψηρες? χαχαχαχαχα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλακια παλαβα παλαβα και τρελουλικα! 😀 😀 😀

  23. Παράθεμα: Ήρθαν και τα πέντε! | Άιναφετς

  24. Ο/Η MANFIL λέει:

    Παντρεμενη εγω , παντρεμενος και αυτός … βιωσα 2 χρονια πολύ πόνο …. ο κος μια χαρα πήδημα σε διπλό ταμπλό , η ισοροπια της οικογενειας τους δεν ταραχτηκε, με τις εκδρομουλες , εμενα μου εταξε ουρανους και αστρα , και εγω η ηλήθια τα πίστεψα και ζουσα για την ώρα που θα ρθει να μου πει να ζησουμε μαζί. Καλά να πάθω , αλλα αυτος με ξεμυαλλισε πιστεψα οτι ηταν και αυτος δυστυχισμενος όπως και εγω … απλά ηθελε να περνάει καλα ….Μόνη μου τον βιωσα τον πόνο , εκλαψα χτυπηθηκα , μιας και τον αγαπησα .Τωρα απλα ξερω οτι δεν αξιζει για μενα ειπε λογια ψευτικα πολλά , οι πράξεις όμως εδειχναν … τωρα με ενοχλέι στα τηλεφωνα , βρισκομαστε αραια και που , Βλέπεις εχασε το δεδομενο του γιαυτο με ενοχλει όχι ότι με αγαπαει, εγω πλέον νιωθω ενα κενο μαζι του , βλέπετε όταν κ’αποιος σε αδειαζει πολύ ευκολα … Ορκιζοταν συνέχεια οτι θα ζησουμε μαζί , ορκιστηκε και στα παιδια του και μετα μου ειπε ότι όταν τσακωνοταν με την γυναικα του μου ελεγε τα μεγαλα λόγια , δεν περιμενε να πάρω σοβαρα μου ειπε …και ενα σωρο αλλα που με πλήγωσαν , δεν βαριεστε .. ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ αυτος να ικανοποιησει το πουλί του ηθελε…Τον νου σας ~~~

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε και οι κότες»… αυτό μου έμαθε προσωπικά η ζωή μετά από 31 χρόνια γάμου! 😉
    Και ακόμα πιο αυστηρά:
    «Ευλογημένος όποιος δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ». Βούδας, Χριστός! 😉

Σχολιάστε

