Ιστορίες με νόημα!

Οι Θεοί, τα Χρυσόψαρα και μια Συνταγή, είναι ιστορίες με «νόημα» που αγαπώ πολύ.
Οι Θεοί είναι μια ιστορία που διηγούνται στις Ινδίες, τα Χρυσόψαρα είναι Κινέζικη…και η Συνταγή είναι αγνώστου μάγειρα!

ΟΙ ΘΕΟΙ

Μπορεί να έχετε ακούσει, πως κάποτε στη γη κατοικούσαν μόνο θεοί…
Με τα χρόνια όμως οι θεοί εκμεταλλεύτηκαν τη θεότητα τους και έγιναν εγωιστές, φθονεροί, βιαίοι, ανταγωνιστικοί, κτητικοί  και άλλα τέτοια!
Ο «Από-Πάνω» τότε μάζεψε γύρω του τους  «εναπομείναντες», έφτιαξε μια επιτροπή με σκοπό να τον βοηθήσουν να κρύψουν από τους πρώην θεούς και νυν ανθρώπους και αχάριστους, την θεϊκή τους ιδιότητα που τους έκανε ευτυχισμένους…
– Να την κρύψουμε στα ψηλά βουνά, του πρότειναν οι σύμβουλοι.
– Όχι, γιατί κάποια στιγμή θα σκαρφαλώσουν και θα τη βρουν, τους απάντησε.

-Να τη κρύψουμε κάτω από τη γη!  Του είπαν…
-Όχι, γιατί θα σκάψουν, θα ψάξουν σε σπηλιές και λαγούμια και θα την βρουν.

-Τότε να τη κρύψουμε στα βάθη των ωκεανών!
-Όχι, γιατί μια μέρα ο άνθρωπος θα ερευνήσει τα βάθη των ωκεανών και θα ανακαλύψει τη θεϊκή ιδιότητα…

-Να την κρύψουμε στους πλανήτες!
– Ούτε και αυτό είναι λύση, γιατί και εκεί θα φτάσει μια μέρα ο άνθρωπος…
Απελπίστηκε η επιτροπή συμβούλων που δεν μπόρεσε να βοηθήσει και τότε ο «Από-Πάνω» τους έδωσε τη λύση:
-Υπάρχει ένα μέρος που ο άνθρωπος δεν θα ψάξει και αυτό είναι, στο βάθος του εαυτού του, εκεί θα τη κρύψουμε…
Έτσι και έγινε…μερικοί όμως που το υποψιάστηκαν άρχισαν να ψάχνουν…και ακόμα ψάχνουν!

*************************************************************************************************************

ΤΑ ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.

Μια μέρα ο Chuang Tzu έκανε βόλτα με ένα φίλο του δίπλα στο ποτάμι.
«Κοίτα τα ψάρια που κολυμπούν», είπε ο Chuang, «το διασκεδάζουν».
«Δεν είσαι ψάρι», του απάντησε ο φίλος του, «άρα δεν μπορείς να ξέρεις πως το διασκεδάζουν».
«Δεν είσαι εγώ»,  απάντησε ο Chuang, » άρα πώς ξέρεις ότι εγώ δεν ξέρω ότι το διασκεδάζουν»;

**************************************************************************************************************


ΣΥΝΤΑΓΗ:

ΚΟΤΟΠΟΥΛΆΚΙ ΜΕ ΜΕΛΙ.

.

ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΊΤΕ:

Ένα μικρό τρυφερό κοτοπουλάκι.
Μια κουταλιά του γλυκού μέλι.
Μια πρέζα φρέσκο αεράκι.
Μια φετούλα ήλιο.
Και μερικά εποχιακά λουλούδια της αρεσκείας σας.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ:

Χαϊδέψτε απαλά το κοτοπουλάκι από το κεφάλι μέχρι την ουρά.
Βάλτε τα λουλούδια σ’ ένα βάζο.
Προσθέστε λίγο φρέσκο αεράκι και μια φέτα ήλιο.

Καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε σιγά-σιγά τη κουταλιά μέλι κοιτάζοντας το κοτοπουλάκι που τσιμπολογάει στο χορτάρι και αυτό την ώρα που οι άλλοι κάθονται στο τραπέζι…

Και καλή μας όρεξη!

Στο τέλος όλα θα είναι καλά κι αν δεν είναι όλα καλά, σημαίνει πως το τέλος δεν ήρθε ακόμα…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

32 Responses to Ιστορίες με νόημα!

  1. Η πρώτη έχει να κάνει με το πως ξεκινήσαμε την εσωτερική μας αναζήτηση. Και επιτέλους μάθαμε και τον λόγο!!!

    Η δεύτερη έχει να κάνει με το πόσο καλά μπορούμε να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να τον μαθαίνουμε κάθε μέρα και καλύτερα. Και τον άλλον μα πιο πολύ τον εαυτό μας…

    Όσο για την τρίτη είχα μία αγωνία. Ευτυχώς το κοτοπουλάκι επέζησε…

    Βέβαια αν έχει προηγηθεί το τέλος δε θα μάθουμε ποτέ αν όλα πήγαν καλά.. 😉

    Φιλί γλυκό μαγισσούλα μου…

    &

    Κ.Σ/Κ…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό «το πως ξεκινήσαμε» …είναι όλα τα λεφτά ΑΦΓιάννη μου!
      Τελευταία (στο έχω εξάλλου ξαναπεί) είσαι όλο εκπλήξεις…

      χαχα! Οι κακές συναναστροφές άρχισαν να αφήνουν τα σημάδια τους!!!

      Και…πριν φας κοτοπουλάκι, να θυμάσαι πως τρώγεται και με μέλι! 😉

      ΑΦιλιά πασπαλισμένα με βροχούλα!!! :))

  2. Ο/Η Ginger λέει:

    Σοφό μου μαγισσάκι, σ’ευχαριστώ για το αγνό χαμόγελο που μου χάρισες απόψε. Το χρειαζόμουνα γιατί χωρίς να το θέλω έφερα σε δύσκολη θέση ένα φίλο που αγαπώ πολύ. Του ζήτησα συγνώμη κι εκείνος ούτε που δέχτηκε ότι του έκανα το παραμικρό και το πήρε όλο επάνω του. Εγώ όμως συνέχισα να αισθάνομαι ένα βάρος γιατί προτιμώ να στεναχωρώ εμένα παρά κάποιον που μου έχει προσφέρει μόνο χαρά. Καλό σου βράδυ γλυκό μου μαγισσάκι.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! Ξενιτεμένη μου Ginger, χρησιμοποίησα όλες τις μαγικές (χμ!)..ικανότητες μου για να καταλάβω τι συνέβηκε στο σπιτικό σου και δεν πολυκατάλαβα…κάτι σαν παρεξήγηση μου φάνηκε ή μήπως κάνω λάθος;
      Στις μπλογκογειτονιές, φαίνεται πως συχνά γίνονται κάτι τέτοια, βλέπεις όταν δεν έχεις τον άλλο μπροστά σου, να του πιάσεις το χέρι, να του μιλήσεις και να έχεις ένα ζωντανό και όχι ιντερνετικό διάλογο είναι αναμενόμενο!

      Έχουμε γίνει όλοι πολύ ευαίσθητοι…σημείο των δύσκολων καιρών…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι ανάλαφρο και χαλαρό! :))

  3. Ο/Η Βίκυ λέει:

    και οι τρεις ιστοριούλες, γιατροσόφια μενόημα είναι!
    θα ξεχωρίσω την πρώτη μια που νομίζω, μαγισσούλα μου, πως από την έσω αναζήτηση ξεκινούνε όλα!

    φιλιά όμορφή μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι φαίνεται Βίκυ μου…και λένε επίσης, «όπως έσωθεν έτσι και έξωθεν»…και εννοούν πως αν δεν βάλεις τάξη έξωθεν δύσκολα θα μπει και έσωθεν!!! 😉
      Χαχα! πολύ μου αρέσουν οι Σαββατιάτικες αμπελοφιλοσοφίες μου με βροχούλα και ομίχλη!

      ΑΑΦιλάκια! :))

  4. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητή Άϊναφετς, καλησπέρα…

    αναντίρρητα διαλέγω τη συνταγή!!!
    τώρα μπορεί να αλλάξω το κοτοπουλάκι με ένα γατί, αλλά πάλι στα ίδια είμαι!

    στα χρυσόψαρα, στις σκοτεινές σπηλιές, στα βουνά, ή στ’ άστρα, πουθενά δεν θα βρούμε τη θέωση… είναι μέσα μας… στους ανθρώπους…ακόμη και στους πιο απλούς και ακατέργαστους…
    αφιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αγαπητέ Νίκιπλε, καλησπέρα…

      Χαίρομαι για την επάνοδο σου στη μπλογκογειτονιά…μας έλειψες!

      Τώρα κατανοώ τη πρόταση σου να αντικαταστήσουμε το κοτοπουλάκι με γατί…αυτό θα έκανε εξάλλου και ο Chuang της Β΄ ιστορίας αφού στη Κίνα τρώνε γάτες!!!

      Όσο για το μέσα μας…προς το παρόν ξεχνώ τη θέωση και κατεργάζομαι την ακατέργαστη πολύπλοκη ψυχή μου!

      αφιλιά! (βεβαίως βεβαίως!)

  5. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλημέρα Αιναφετς,ευχομαι να είστε όλοι καλά!!!!!!
    Ωραιες οι ιστορίες σου…………διαφορετικές μεταξύ τους,αλλά εαν το σκεφτείς
    βαθύτερα συνδέονται όλες μαζί………….πρωσοπικά μου αρέσει η τρίτη!!!!!
    Καλή συνέχεια και να περάσετε ένα καλό Σ/Κ!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! ναι MAKIS! έχουμε την υγεία μας…την εσωτερική όπως και την εξωτερική και το ίδιο εύχομαι και για την όμορφη οικογένεια σου…(το όμορφη δεν είναι σχήμα λόγου, αφού έχω δει φωτογραφία σας!) 😉

      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιστοριούλες μου!

      Καλό σας Σαββατοκύριακο!!! 🙂

  6. Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Οι ιστορίες σου, ενήργησαν ως deponaki για τον «πυρετό» μου.
    Η πρώτη απο την Ινδία, μου έδωσε ανάταση.
    Η δεύτερη απο την Κίνα, με προβλημάτισε αν έπρεπε να την δω απο την ματιά του Παπαστρατή.
    Την εκτίμησα ίσως λάθος…μου έβγαλε έπαρση και μου θύμησε τον ξερόλα που νομίζει ότι τα ξέρει όλα είναι ένας μικρός Θεός και οι άλλοι δεν μπορούν να καταλάβουν τις φοβερές ιδιότητές του. Η πρώτη ανάγνωση εκεί με οδήγησε, με την δεύτερη είδα και την όψη του Παπαστρατή.
    Η τρίτη με γαλήνεψε…
    Εύχομαι ένα όμορφο Φθινοπωρινό Σ/κο νάχετε..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Προσπαθώ να αναλύσω, αγαπητή Καρυάτιδα Ακροπολίδου γιατί η παρουσίασα σας εδώ με χαροποιεί τόσο…
      Ο πρώτος λόγος είναι ότι μοιραζόμαστε ένα κοινό τρόπο να βλέπουμε τα πράγματα, ο άλλος είναι το χιούμορ σας και ένας τρίτος η ειλικρίνεια των συναισθημάτων…
      Χαίρομαι όταν τέτοιες μέρες γαληνεύει, έστω και για λίγο η ψυχή μας!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά όμορφα και βροχερά! :))

  7. Ο/Η Levina λέει:

    Μια βουτιά κάθε τόσο στα εσωτερικά μας χρειάζεται
    αυτό είναι καρατσεκαρισμένο, στην πράξη κολλάει λίγο …..

    Μα είναι σίγουρο πως μπορεί ο καθένας μας να δίνει
    την ερμηνεία που θέλει σε ότι βλέπει ….κατά πόσο είναι σωστό
    δεν ξέρουμε ή αυτό είναι το σωστό και ας μην ταιριάζει
    με την ερμηνεία που δίνουν οι άλλοι?

    Δεν με νοιάζει όμως τι λένε οι άλλοι γιατί εγώ…..
    Θα καθίσω στην αγαπημένη μου θέση , θα χαϊδέψω τα όμορφα ζωάκια μου που θα με περιτριγυρίζουν γυρεύοντας αυτό το χάδι και θα δοκιμάσω να φάω ένα μήλο από την μηλιά μου και ας είναι ξινούτσικο, την ώρα που θα βλέπω τους υπόλοιπους στο τραπέζι….αυτό θα σημαίνει πως είμαι ανάμεσά τους, πως ζω!!!!

    Και πως αφού είμαι ζωντανή σου στέλνω τα φιλιά μου
    και Εύχομαι Δύναμη και Καλό Σαββατοκύριακο
    στο Βροχερό Βουνό μας Γελαστή Μαγισσούλα μου

    …………(¯`°v°´¯)
    (¯`°v°´¯).(_.^._)(¯`°v°´¯)
    ..(_.^._)…….))……(_.^._)
    …♥((…….♥.((………..))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι ωραία σχεδιάκια Levina μου…τις καρδούλες τι «κουμπί» πατάς και βγαίνουν ή εμφανίζονται…τι θέλει να πει όλο αυτό;

      Φυσικά…και δεν μας ενδιαφέρει τι ερμηνεία δίνουν οι άλλοι στα λεγόμενα μας, είμαστε αυτοί που είμαστε και σε όποιον αρέσουμε, όπως λέει και το τραγουδάκι!!! 😉

      Φέτος οι μηλιές μου δεν μου χάρισαν μήλα και δεν έχω ζωάκια να χαϊδέψω, αλλά έχω φίλους να παινέψω! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι! (_. ^ ._) (δοκιμαστικό!)

      • Ο/Η Levina λέει:

        πεταλουδίτσες είναι αγαπημένη μου
        αλλά δεν κάθονται καλά οπως τις θέλω….
        αλλά τι να πεις! πεταλούδες ειναι όπως
        θέλουν πετάνε…..χαχαχαχα
        να το δοκιμάσω σε καρδούλα ή θα βγει και αυτή ανάσκελη?
        …….. ♥))…….♥))((♥………♥))((♥
        ♥)) ((♥……Άιναφετς…….. ♥)) ((♥
        …….. ♥))…….♥))((♥………♥))((♥

  8. Ο/Η καλημέρα λέει:

    υπεροχες ιστορίες Στεφανία μου, και ο επίλογός σου …όλα τα λεφτα!
    φιλιάααα πολλά, ΑΦ!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Αναστασία μου!
    Το τελευταίο καιρό, ξεζουμίζω τον εγκέφαλο μου να «κατεβάσει» κάτι που να μας κάνει λίγο να χαμογελάσουμε.. το τελευταίο πράγμα που δεν πρέπει να χάσει Έλληνας, είναι το χιούμορ του…

    Πολλά πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :))

  10. θα ξέρεις βέβαια ότι λατρεύω τις ιστορίες και ακόμη περισσότερο αυτές με νόημα σαν τις σημερινές…
    και μια και μιλάμε για ιστορίες θυμήθηκα μια αρχαία περσική ιστορία που παρουσιάζει τον αφηγητή σαν ένα άνθρωπο απομονωμένο,όρθιο πάνω σε έναν βράχο απέναντι από τον Ωκεανό να αφηγείται τη μια ιστορία μετά την άλλη σταματώντας κάπου κάπου για να πιει νερό.Ο Ωκεανός τον ακούει ήρεμος,γοητευμένος
    .Αν μια μέρα ο αφηγητής σταματήσει ή τον κάνουν να σταματήσει κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι θα κάνει ο Ωκεανός.
    Τα φιλιά μου όμορφη μάγισσά μας.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πανέμορφη η ιστορία σου Νεραϊδοκηπουρέ μου… :))

      Νομίζω, πως η Ζωή του καθενός είναι γεμάτη από όμορφες ιστορίες με «νόημά» που μπορούμε να αφηγηθούμε!
      Ακόμη και οι πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μας, θεωρώ πως είναι όμορφες για το μάθημα που μας δίνουν!
      Και εμείς τότε γινόμαστε οι αφηγητές από «πρώτο χέρι», έτσι δεν είναι; 😉

      Εύχομαι κανείς ποτέ να μη σταματήσει τον «όποιο» αφηγητή!

      ΑΦιλιά μου, συμπολίτη και συνοδοιπόρε… ευχαριστώ!

  11. Ο/Η astrria λέει:

    Βεβαίως! τρεις μικρές ιστορίες με νόημα!

    Για την αυτογνωσία, το σεβασμό του άλλου και από δίπλα, την τρυφερότητα και την γλυκήτητα που ομορφαίνουν τη ζωή μας.

    Και τα τρία μαζί η μικρή σοφία- φιλοσοφία της ζωής.

    Μια όμορφη καλημέρα για σένα σοφή μαγισσούλα:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ! Από το σπιτικό σου έρχομαι και καλά έκανα και σ’ επισκέφτηκα πριν απαντήσω στο σχόλιο σου, εδώ….
      Λαμπερό μου αστεράκι…έχω πια πεισθεί πως κάτι μαγικό έχει συνδέσει και πολλούς από μας εδώ…βρίσκω πως οι αναρτήσεις μας κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος, θα έλεγε ας πούμε ένας αναλυτής!!! 😉

      Όταν κανείς συλλάβει πως τη ζωή αυτό που την ομορφαίνει, είναι η καλοσύνη, η φροντίδα, ο σεβασμός (προ παντός) στον εαυτό μας και αυτή η γλυκύτητα που τόσο εύστοχα εντόπισες, είμαι σίγουρη πως έτσι θωρακιζόμαστε για τα πιο δύσκολα!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά! :)))

  12. Ο/Η Margo λέει:

    Λατρεύω τέτοιες ιστορίες όλο σοφία. Με ανάλαφρο και παιχνιδιάρικο τρόπο μεταδίδουν πολύτιμα μυστικά της ζωής.
    Και οι τρεις μας οδηγούν μέσα μας, η μαγική συνταγή για να αντέξουμε να ελέγξουμε συναισθήματα όπως ο θυμός και η θλίψη έως και τον πανικό.

    Η δεύτερη ιστορία θα ωφελήσει περισσότερο απ’ όλες στις σχέσεις των ανθρώπων, τώρα που ο ένας εναντιώνεται στον άλλον μη μπορώντας να ελέγξει ότι συμβαίνει μέσα του.

    Μαγισσούλα μου βάλσαμο η παρουσία σου εδώ, σαν ζεστή αγκαλιά στη βαρυχειμωνιά. Ευχαριστούμε!

    Πολλά πολλά ΑΦάλια:-)

  13. Ο/Η Margo λέει:

    φιλάκια βέβαια.. όλο βιάζομαι;-)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και αυτή η αγκαλιά, που όλο και μεγαλώνει Margo μου, μπορεί να χωρέσει αυτούς που έχουν ανοίξει τη καρδιά τους και έχουν πάψει να φοβούνται!
      Όσο πιο ευλύγιστοι γινόμαστε εσωτερικά τόσο τίποτα δεν μπορεί να μας βλάψει!
      Ευλυγισία ακόμα και απέναντι στο θυμό, στη θλίψη, στο πανικό…που είναι οι χειρότεροι σύμβουλοι! 😉

      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιστορίες μου!!!

      Πολλά ΑΦ! και καλό μας απόγευμα! :))

  14. Γι’ αυτό τα παιδιά, μέσα στην αθωότητά τους, είναι πιο σοφά από τους μεγάλους: γιατί ακούνε πραγματικά, αφουγκράζονται με προσοχή, αυτές τις πολύτιμες μικρές ιστορίες! Τις χρειαζόμαστε όσο ποτέ σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς.
    Παράλληλα, σ’ αυτές σου τις επιλογές αναγνωρίζω κομμάτια της ψυχής και της σκέψης σου. Έτσι καταλαβαίνω γιατί μου αρέσεις να έρχομαι και να ξανάρχομαι στο σπιτικό σου!
    Ευχαριστώ για το βάλσαμο που κέρασες με πολλά πολλά ΑΦΦΦ!

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Υπατία μου!

    Γι’ αυτό και εμείς οι μεγάλοι ή τουλάχιστον όσοι έχουν ακόμα ψυχή μικρού παιδιού, χρειάζονται αυτές τις μικρές ιστορίες…
    Ελπίζω να μη χάσουμε το χαμόγελο μας!

    Στο σχόλιο μου στην Άστρια, επισημαίνω μια «σύμπνοια» στη μικρή μας μπλογκογειτονιά, τη διακρίνει η καλοσύνη και αυτό που λέγεται…»θετική ενέργεια», γι’ αυτό και σχεδόν πάντα οι ίδιοι μας επισκέπτονται και μας σχολιάζουν…έτσι δεν είναι;

    Πολλά ΑΦιλιά και καλή βδομάδα να έχουμε! :))

  16. Ο/Η ehieh λέει:

    Τι τέλειο… 🙂

  17. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Μαγισσούλα μου ήρθα κατάκοπη να πάρω δυνάμεις,τώρα πια το έχω μάθει για καλά ,πάντα ένα μικρό τρυφερό και σοφό γιατρικό θα βρώ εδώ μέσα.Κόλλησα πολύ στην δεύτερη ,τι ξέρουμε ή τι νομίζουμε πως ξέρουμε;και στην φράση του τέλους περί …τέλους ,μα υπάρχει τέλος;;;
    Τελικά μόνο για την πρώτη νοιώθω σίγουρη κι ένα υπέροχο χαμόγελο μου χάρισε η…συνταγή σου
    Σε γλυκοφιλώ γι όλα θα σκέφτομαι τις επόμενες ώρες !!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι είναι οι μανούλες-σύζυγοι-ξωτικά…τρέχουν πολύ, σκέφτονται πολύ, άρα κουράζονται και πολύ! 😉

    Δεν είναι επειδή δεν βλέπουμε το τέλος που στο τέλος δεν θα είναι όλα καλά… όλα έχουν ένα τέλος, έτσι δεν είναι;

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ηλιόλουστα σήμερα! :))

  19. Παράθεμα: Η μαγική συνταγή του 2013! | Άιναφετς

  20. Παράθεμα: Σαν συνταγές… | Άιναφετς

Σχολιάστε

