Πόσο;

Πόσο μπορείς να επιμένεις;


Η υπομονή μπορεί να είναι άπειρη…

Η επιμονή…πόσο;

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

37 Responses to Πόσο;

  1. Ο/Η BIKY λέει:

    πόσο άραγε;
    κάθε φορά και διαφορετικά νομίζω.
    εξαρτάται από το τι είναι αυτό για το οποίο επιμένεις.
    τι γλυκό το βιντεάκι!

    ΑΦιλιά και αγάπη πολύ, για σένα μαγισσούλα μου!

    • Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

      Τι χαριτωμένο βιντεάκι…!!!

      Πόσο μεγάλη μπορεί να είναι η επιμονή?

      Εξαρτάται απ’ αυτό που την εξιτάρει και κατά συνέπεια την ανανεώνει…!

      Είπαμε καλησπέρα? Δεν είπαμε!
      Πάρε και τα φιλιά μου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα αγαπημένη μου!
      Χαχα…επειδή πρώτη σχολίασες, σε σένα έπεσε ο κλήρος να γράψω τι γράφει στο λεξικό ο Μπαμπινιώτης:
      Επιμονή: Επιμένει κανείς (σε κάτι): Με υπομονή και – πάντα επιτυγχάνεις.
      ΣΥΝ: εμμονή.

      Πολλές φορές επιμένουμε σε κάτι που από την αρχή φαίνεται να μη μας «θέλει» …όπως το γουρουνάκι!!!

      Αφιλιά, επίμονα! ;)))

  2. Ο/Η Margo λέει:

    Καλή ιδέα….. για δίαιτα χαχααααααα τέλειο!!!!!!!!!!
    Εγώ γέλασα πολύ, αλλά ο μικρός που το είδαμε μαζί στεναχωρήθηκε που στο τέλος σφηνώθηκε μέσα στη γυάλα.. μου είπε «εγώ δεν θέλω να μπει το κεφάλι μου στη γυάλα και να μην μπορώ να φάω το μπισκοτάκι μου» 🙂

    ΑΦλάκια πολλά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Margo μου, γιατί δεν του είπες του μικρού σου το πολύ απλό:
      Πως το γουρουνάκι αν είχε πάει στη μαμά γουρουνίτσα και είχε ζητήσει ένα μπισκοτάκι θα είχε αποφύγει όλη την ταλαιπωρία;
      Ή αυτό δεν είναι και τόσο λογικό;
      Γιατί η μαμά γουρουνίτσα είχε βάλει τόσο ψηλά τα μπισκοτάκια;
      Μήπως για να μη τα φτάσει το γουρουνάκι; 😉

      Σταματώ…φτάνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Πολλά πολλά Αφιλάκια και στα δυο παιδάκια! :))

  3. Τέλειοοοοοοοοοοο!!!! Πολύ γέλιο. Πάντως πιστεύω ότι επιμονή και υπομονή πάνε ζευγάρι Μαγισσούλα μου.

    Μια επιμονή διαφορετικού τύπου…

    Κ.Σ/Κ Στεφανία μου.

    Φιλί γλυκό

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταρχάς ευχαριστώ για το videaki, όντως εξαιρετικό!

      Θα σε παραπέμψω στην απάντηση στο σχόλιο της Βίκυ…γιατί «ξέρω» την αδυναμία σου στον Μπαμπινιώτη…χαχα! 😉

      Και θα προσθέσω: Ο επίμονος δεν υποχωρεί, είναι σταθερός, ανένδοτος,ανυποχώρητος, πεισματάρης….
      Ο υπομονετικός, δέχεται με καρτερία, χωρίς να δυσανασχετεί, βάσανα,συμφορές,δυσκολίες…

      Καλό Σ/Κ με πολλά ΑΦιλιά! :)))

  4. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Φοβερό βιντεάκι!!
    Να σου πω την αλήθεια εγώ πίστευα ότι μετά από όλα αυτά, θα είχε happy end, αλλάαααα….. φαίνεται ότι η επιμονή δεν αμείβεται πάντα!
    Φιλάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι να πάρει ευχή, Έλενα μου, αυτό το βιντεάκι παρόλο που μας κάνει και γελάμε δεν είναι αισιόδοξο…
      Από την άλλη μεριά έχουμε τόσα παραδείγματα γύρω μας από ανθρώπους που επέμεναν σε κάτι και στο τέλος τα κατάφεραν, έτσι δεν είναι;

      ΑΦιλάκια και χρόνια πολλά και από εδώ! :)))

  5. Ο/Η Selena λέει:

    Τ Ε Λ Ε Ι Ο!!! Όπως και του Ιωάννη!!! Πω πω!!! Είδα τη ζωή μου όλη σε μερικά λεπτά 😛 !!! Έχω γίνει και σαν γουρουνίτσα τελευταία… ήρθε κι έδεσε 😛 χαχαχα Πολύ μου άρεσε!!!

    ΑΦφεγγαρόσκονης!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι καλή μου Selena…έχουν πολύ γέλιο τα βιντεάκια…αλλά όντως κάτι θέλουν να μας πουν…τι λες; 😉

      Να επιμένεις…να μη γίνεις σαν γουρουνίτσα!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια επίμονα! :)))

  6. Ο/Η marilia λέει:

    χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Όσες φορές και αν το δω, το ίδιο θα το απολαμβάνω!!! Άσε που την πρώτη φορά που το είδα, μασουλούσα ένα μπισκότο κανέλας… 😳

    Εγώ πάλι πιστεύω ότι η επιμονή μπορεί να ‘ναι άπειρη. Η υπομονή πόσο; χιχιχιχι!

    Φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λοιπόν λαίμαργη μου δασκαλίτσα!

      Υπομονή: Ψυχική διάθεση με την οποία ανέχεται ή περιμένει κανείς κάτι χωρίς να δυσανασχετεί και να βιάζεται υπερβολικά…
      ΣΥΝ: Εγκαρτέρηση…
      (Μπαμπινιώτης)

      Η επιμονή έχει δράση, η υπομονή καρτερία…

      ΑΦιλάκια καρτερικά! 😉

      ΥΓ: Ο Ιπτάμενος, μπορεί να σε παραπέμψει σε σχετικό κεφάλαιο του αγαπημένου σου Κ χιχιχιχι!!!!

  7. Καλησπερίζω τη Μαγισσούλα με τις εύστοχες ερωτήσεις και τα χαριτωμένα βιντεάκια!
    Θα προσυπογράψω, βεβαίως, βεβαίως, το βίντεο, με το οποίο σου απαντάει ο Γιάννης το Θηρίο. Και θα συμφωνήσω απόλυτα με το σχόλιό του, ότι η υπομονή και η επιμονή συγγενεύουν.
    Συμπληρώνω μόνο ότι η υπομονή είναι η ανθεκτική και παθητική πλευρά του νομίσματος, ενώ η επιμονή είναι πιο δυναμική, πιο διεκδικητική στάση απέναντι στα πράγματα.
    Καληνυχτίζω με ΑΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Υπατία μου!
      Πλάκα έχει να προβληματίζεται κανείς και το «έναυσμα» να είναι ένα χιουμοριστικό βιντεάκι!

      Ο επίμονος δεν υποχωρεί εύκολα… (εξ ου και η εμμονή που είναι συνώνυμη λέξη).
      Ο υπομονετικός, έχει ψυχική δύναμη που τον κάνει να ανέχεται και να περιμένει…καρτερικά>
      Επιμένει κανείς (σε κάτι): με υπομονή και- πάντα επιτυγχάνει. 😉
      (Αυτά σύμφωνα με τον Μπαμπινιώτη!)

      ΑΦιλάκια και καλό μας βραδάκι! :)))

  8. Μέχρι στιγμής η απάντηση στο ερώτημά σου είναι 3.500.000 χρόνια περίπου…από τότε που λένε οι επιστήμονες ότι εμφανίστηκε ο άνθρωπος στη γη.
    Το μυαλό του ανθρώπου επιμένει να κυνηγάει το «μπισκότο» και στο τέλος κουταλάει πάντα στο ψυγείο…
    πολύ διασκεδαστικό το βίντεο
    Φιλιά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Δημήτρη μου…αλλά αναρωτιέμαι:
      Αν δεν επιμένει πχ. ο άνεργος να ψάχνει για δουλειά…ή ο «ανήσυχος» ν’ ανακαλύψει την όποια αλήθεια παρατηρώντας, ερευνώντας…που θα ήταν ο άνθρωπος τώρα;

      Από την άλλη πλευρά αναρωτιέμαι πάλι, μήπως η επιμονή είναι ιδιότητα του μυαλού και η υπομονή της καρδιάς…λέω τώρα!!! 😉

      ΑΦιλιά υπομονετικά πάντως σίγουρα! :)))

  9. Ο/Η Levina λέει:

    Αν δεν υπήρχε επιμονή και υπομονή δεν θα υπήρχε κανένα μεγάλο επίτευγμα στο ανθρώπινο γένος, δεν θα υπήρχε ιστορία, δεν θα υπήρχαν ανακαλύψεις, θα ήμασταν ακόμα ζώα που θα κυνηγούσαμε με τις πέτρες στις ανοιχτές σαβάνες ( θα μου πεις και τώρα ζώα είμαστε που τρώμε τις σάρκες το ένας του άλλου…..αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).
    Τώρα βέβαια, επιμονή σε συνδυασμό με βλακεία σου φέρνει τελικά την γυάλα καπέλο και σε αφήνει με την γλύκα της προσμονής, οπότε καλή η επιμονή, καλή και η υπομονή…..αλλά βάλτο το ρημάδι το μυαλό και λιγάκι σε λειτουργία!!! (-.-) Προσοχή όμως μη γίνει η επιμόνή..εμμονή!!
    Φιλάκια μαγισσούλα μου
    να έχεις ένα όμορφο και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Levina μου, όπως τα λες…το μεγάλο ερώτημα όμως παραμένει:

      Αναρωτιέμαι αν τα «επιτεύγματα» βοήθησαν τον άνθρωπο στο να είναι ευτυχής;

      Πέρασε κιόλας μια βδομάδα… 😉
      ΑΦιλάκια και καλή μας ξεκούραση! :))

  10. Ο/Η Ευρύνοος λέει:

    Άκου «πόσο».. χαχα

    όσο..

    η υπομονή είναι αρετή.. η επιμονή είναι κάπου ενδιάμεσα με την εμμονή 🙂

    αναλόγως του διακυβεύματος και της αντοχής του καθενός βεβαίως βεβαίως..

    πάντως και τα δυό, οδηγούν είτε σε επική νίκη είτε σε παταγώδη αποτυχία !!

    καλημέρες 🙂

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πόσο…»όσο» Τάσο;

    Μήπως να επιμένουμε υπομονετικά; 😉

    Ένα είναι σίγουρο, η ανυπομονησία περιέχει χρόνο…η υπομονή όχι!

    Καληνύχτες! :)))

  12. Ο/Η marilia λέει:

    Όχι, ευχαριστώ!!! Και μη λες τον τύπο «αγαπημένο μου»! Αν είναι έτσι οι «αγαπημένοι», οι «σου-‘χω-βγάλει-το-λάδι» πώς είναι;
    Επίσης, προτιμώ να δρω, παρά να περιμένω! Άσε που όταν απαντούσα, είχα στο νου μου τα 26 παιδιά μου!! Πόση υπομονή; Ενώ με την επιμονή… 😉

    φιλάκι κανέλας (πάλι μασουλάω, τι να κάνω; )

  13. Ο/Η thalassokrator λέει:

    Ωραίος τίτλος ανάρτησης….πόσο..
    Το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι «τόσο»
    Υπομονή και επιμονή, τόσο σπουδαίες αρετές όσο και ελαττώματα αν δεν συνοδεύονται και απο αποφασιστικότητα και περισσότερο ακόμα απο ικανότητα.
    Το γουρουνάκι όπως όλου του τύπου τα γουρουνάκια πάντα έχουν το ίδιο τέλος.Στην ερώτηση λοιπόν «πόσο»? απαντάμε «τόσο» ωστε να μην έχουμε καμια μα καμια σχέση με το κοιλιόδουλο γουρουνάκι.
    Φιλιά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και γιατί παρακαλώ Θαλασσό, το γουρουνάκι είναι κοιλιόδουλο, (πεισματάρικο είναι!) απλά επιθύμησε ένα μπισκοτάκι…ξέρεις πόσα μπισκοτάκια έφαγα σήμερα, εγώ; χαχα! 😉

      Πόσο;
      Σίγουρα, τόσο όσο μας το επιτρέπει η λογισμός μας!

      ‘Έδειξες το βίντεο στον Αναστάση;

      ΑΦιλιά! :))

  14. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Αιναφετς,πολύ όμορφο το video….
    Αγάπη και ταπείνωση περπατάνε χέρι χέρι.
    Όταν αυτή ριζώσει στην ψυχή μας, θα φέρει όλες τις άλλες αρετές που ζητά ο κάθε άνθρωπος……
    Καλή σύνεχεια….

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Makis!

    Χαίρομαι που σου άρεσε το video…είμαι σίγουρη πως θ’ αρέσει και στην οικογένεια σου!

    Καλό σας βραδάκι και καλό υπομονετικό Σ/Κ! :)))

  16. Ο/Η ehieh λέει:

    χαχαχαχα τέλειο ;))
    δες και αυτό 😉

  17. Εγώ παρακαλάω να έχω αντοχές να υπομένω και να αντέχω τις πιέσεις της καθημερινότητας, που είναι πολλές για μένα, όπως και για πολύν κόσμο…..υγεία και αντοχές να έχουμε…καλή Κυριακή αγαπημένη Στεφανία ;-)))))

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Ειρήνη μου!!!

    Από τι εξαρτάται άραγε η αντοχή μας….να ένα καλό ερώτημα?

    Καλή Κυριακή και σε σένα…ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! :)))

  19. Ο/Η Thalassenia λέει:

    «Δεν το πιστεύω…..τέτοια σύμπτωση!!!!

    Είχα μισοετοιμάσει μία ανάρτηση με χίλια ζόρια λόγω διακοπών, αλλά σήμερα πήρα ανάποδες, την έσβησα και απλά έγραψα αυτό που είδες με καλυμμένο θυμό.
    Τώρα, αφού επιτρέπει το σύστημα βλέπω την δική σου και σκέφτομαι, ούτε συνεννόηση να είχαμε.
    Στέλνω αυτό και πάω να δω»

    Αυτά έγραφα εχθές όταν κόπηκε το βλαμμένο…

    …πάω να δω το βίντεο τώρα αν προλάβω.
    φιλιά
    καλή εβδομάδα.

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ε;
    Είπαμε δεν είπαμε?…δεν πάει να τα βάζει μαζί μας το ΟΤΕ …εμείς έχουμε άλλου είδους σύνδεση Κυρία μου και όχι σύμπτωση χαχα! 😉

    Ελπίζω να πρόλαβες να δεις το video…και να γελάσεις!

    ΑΦιλιά και καλή μας βδομάδα! :))

  21. Ο/Η picifriki λέει:

    χαχαχα!!! φοβερό!

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η εμμονή μπορεί να φέρει γέλιο! :))

Σχολιάστε

