Ευχαριστώ!

Πλησίασε πια αισθητά ο χειμώνας στο κήπο μας…

Μετά από τη προηγούμενη ανάρτηση και τις τρυφερές ευχές που μου στείλατε μέσα από τις καρδιές σας, αισθάνθηκα την ανάγκη να πω, ευχαριστώ και να μοιραστώ μαζί σας τον ερχομό του χειμώνα…
Είναι και αυτός ίσως ένας τρόπος, να εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για όσα με περιβάλουν…

Η κλαίουσα…που τώρα πια χάνει τα φύλλα της, με το δίκιο της κλαίει;


Το έλατο…στις δόξες του, καμαρώνει!
Χμ! Μπορεί να θυμάται που κάποτε στα νιάτα του και αυτό, το στόλιζαν με φωτάκια και μπαλάκια!

.

Μέχρι να πατήσω…»Δημοσίευση», θα έχει χάσει και το τελευταίο της φύλλο, η αδυναμία μου, η μικρή βερικοκιά!

Ακόμα και του γερανιού τα φύλλα πήραν φθινοπωρινό χρώμα!

….

Και ένα ποιητικό αφιέρωμα στα δένδρα όλου του πλανήτη, με την υπέροχη μουσική της Enya…

Έχουν μνήμη τα δένδρα;

Ευχαριστώ!


About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

17 Responses to Ευχαριστώ!

  1. Ο/Η ΒΙΚΥ λέει:

    όμορφος ακόμα και ο χειμώνας στον κήπο σου!
    αν έχουν τα δέντρα μνήμη;
    θα σου φανεί τρελό, μα θέλω να πιστεύω πως ναι, έχουν!
    ΑΦιλιά πολλά, όμορφή μου μαγισσούλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρω αν έχουν τα δέντρα την ανθρώπινη μνήμη Βίκυ μου, αλλά αυτό που σίγουρα έχουν, είναι ευγνωμοσύνη. Όταν τα σέβεσαι και τα φροντίζεις βρίσκουν τρόπο να σου το ανταποδώσουν!

      ΑΦιλάκια και σε σένα λυχναράκι φωτεινό! 😉

  2. Γλύκια μου Στεφανία. Αν εσύ πρέπει να πεις ευχαριστώ εγώ ,προσωπικά, δε .ξέρω τι να πω…

    Το να υπάρχουνε άνθρωποι τόσο καλόκαρδοι σαν εσένα και τον Νίκο ,να τον χαίρεσαι, είναι κάτι που το συναντάς πολύ σπάνια!!!

    Ο κήπος σου απλά υπέροχος!!!!

    Φιλί πολύ-πολύ γλυκό!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν κάποιος σου λέει ευχαριστώ…εμείς οι Έλληνες λέμε, «παρακαλώ»!
      Οι Γάλλοι λένε, «τίποτα δε κάνει»!
      Οι Άγγλοι, «καλώς όρισες»!

      Πλάκα δεν έχει ΑΦΓιάννη μου;

      ΑΦιλιά και ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωω! 😉

  3. Ο/Η ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ λέει:

    Πανέμορφη η ΦΥΣΗ και πάντα μας αποζημιώνει με τις ομορφιές της!!!
    Θαρρώ όμως πως την τρελάναμε με τα καμώματά μας (ρύπανση… κλιματικες αλλαγές..) και σήμερα ξαφνιάστηκα που η μαργαρίτα μου άνθησε τέτοιαν εποχή.
    Τα δε γεράνια μου ήταν το καλοκαίρι όπως το δικό σου. Τώρα είναι καταπράσινα αλλά χωρίς λουλούδια.
    ΄Ιδωμεν….

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. Ο/Η Kαρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Μα καλά στο δάσος μένεις? :))
    Aλλά να μου πεις αν δεν έμενε η μάγισσα στο δάσος ποιος θα έμενε εγώ?

    Δεν ξέρω ακριβώς το iq των δέντρων πάντως εγώ στα λουλούδια μου μιλώ…απάντηση βέβαια δεν τους παίρνω αλλά είμαι σίγουρη πως μ’ακούν..!

    Φιλάκιααααααα….
    Υ.Γ. Αυτόν τον Χειμώνα δεν τον αντέχω με τίποτα λέμε!
    Γρουσούζης, γεροπάράξενος και απαιτητικός αδελφούλα μου…

  5. Ο/Η ΕΛΕΝΑ λέει:

    Αχ ο χειμώνας με μελαγχολεί λίγο μαγισσούλα μου, εγώ λατρεύω το καλοκαιράκι!
    Ομως η φύση ξέρει πάντα να μας αποζημιώνει!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευτυχώς Έλενα μου που η φύση με την ομορφιά της, μπορεί να μιλήσει στις καρδιές μας, φτάνει να μη τις τσιμεντώσουμε κι αυτές! 😉

      ΑΦιλάκια και καλό μας βραδάκι! :)))

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα στη Κάρυ!

    Ναι στους περισσότερους δεν πολυαρέσει ο χειμώνας…και τώρα με τα άδεια πορτοφόλια τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο…και αν κοπεί και το ρεύμα…πάει και το blogging που κρατούσε ζεστές τις καρδούλες μας! 😉

    Τη φύση δεν τη νοιάζει όμως, έτσι δεν είναι;

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι ζεστούλι και χαμογελαστό! :))

  7. Ο/Η Margo λέει:

    Εσύ ευχαριστώ σε εμάς; Εμείς τι να πούμε;;;;

    Υπέροχες οι εικόνες από τον παράδεισό σας.. μπορεί να μην έχει χιονίσει ακόμη αλλά ηλεκτρονικά την έχουμε την ψευδαίσθηση;-)

    Να χαίρεσαι και τον Νίκο σου!!!!

    Πολλά πολλά ΑΦάκια! 🙂

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πώς είναι δυνατό Margo μoυ να μη θέλω να πω χίλια ευχαριστώ, όταν ακόμα και τώρα μου στέλνουν οι φίλοι μου ευχές…και τι πιο όμορφο από το να εύχεσαι στον άλλο μέσα από τη καρδιά σου, γαλήνη και αυτός να σου το ανταποδίδει τόσο τρυφερά!!!

    Α! και για να μείνουμε όλοι μας φίλοι, μη μιλάς για χιόνι, σε μένα αρέσει, για τον Νίκο είναι κατάρα! (βλέπεις στο μόνο που δεν ταιριάξαμε, εγώ του βουνού αυτός της θάλασσας!). 😉

    Πολλά πολλά ΑΑΦιλάκιαι σε όλη την οικογένεια σου! :)))

  9. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλησπέρα Φίλη Αιναφετς,το να λες ευχαριστώ δηλώνει το πως είσαι Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο Σ!!!!!!!!Και αυτο με χαροποιεί προσωπικά,που δέχτηκες να γράφω σε αυτό το πολύ εξαιρετικό Blog!!!!Εγώ σ ευχαριστώ,το να βρεις τον άνθρωπο σου και να ζεις μαζί του…….αυτό δεν αφορά τους φίλους -γνωστούς-πελάτε σους-blog-παρέα σου……Εμείς(γενικά)πρέπει να ευχηθούμε ένα θαυμάσιο ενεργητικό ζευγάρι!!!!!Να είστε πάντα ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    Όσο για τον κήπο σου,ξέρεις ότι έχω κάνει και στον παρελθόν σχόλιο….ειναι πανέμορφος!!!!Και θα κλείσω ΝΑΙ!!!και η φύση έχει ζωή!!!
    Ενα πολύ όμορφο απόγευμα και καλή συνέχεια….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Μάκη,
      Οι ευχές που ανταλλάσσουν οι άνθρωποι μεταξύ τους δείχνουν το κατά πόσο μπορούν να εκδηλώσουν τα αισθήματα τους και όσο πιο ανοιχτή είναι η καρδιά τους τόσο και οι ευχές τους είναι ειλικρινής…

      Χαχα! πάλι θα σου πω ευχαριστώ και αυτή τη φορά αυτό θα είναι για το τρυφερό σου σχόλιο! 😉

      Καλό σου απόγευμα! :))

  10. …και μνήμη έχουν ,και φωνή και αισθήματα

    Λαλέ- λαλέ- λαλέουσα*,———–(πάντα ομιλούσα /ομιλώ,=έρχομαι σε επικοινωνία
    όθεν, όθεν* και κλαίουσα.——-(γι’ αυτό και κλαίω.
    Ερώ ερώ, ερώ* τα ρο,————(αγαπώ με πάθος τα ρο,

    Έλληνας είμαι θα τη βρω
    Φιλιά

Σχολιάστε

