Η αυγή… aurora.

Η δύση από το παράθυρο μου.
Λίγες μέρες απομένουν μέχρι να δύσει αυτή η χρονιά…

Και να ανατείλει μια καινούργια…

**********************************************

Σαν και τώρα σε μια βδομάδα, θα γράφουμε 2012 και νομίζω πως θα αισθανόμαστε ακριβώς όπως τώρα…αν μέσα μας δεν αλλάξουμε το τρόπο που βλέπουμε και αντιμετωπίζουμε τη καθημερινότητα και όχι φιλοσοφικά αλλά πρακτικά …αν το τώρα μας μοιάζει με το χθες, το αύριο μας, δεν θα είναι διαφορετικό από το χθες μας, η αλλαγή μέσα μας μόνο τώρα μπορεί να γίνει… και όχι, θα αποφασίσω αύριο…έτσι δεν είναι;

Μέχρι να έρθει η αυγή του 2012, χαλαρά…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

44 Responses to Η αυγή… aurora.

  1. Ύστερα από πολυήμερη απουσία από την μπλογκογειτονιά, έπρεπε να μελετήσω τα επεισόδια που έχασα. Και ήταν σημαντικά! Χαμογέλασα τρυφερά στην επέτειο. Απόλαυσα την αμερόληπτη, ομολογουμένως παρουσίαση των δύο φύλων και τα βιντεάκια με τα οποία τη συνόδευσες! Αν και νομίζω ότι πολλές αναρτήσεις ακόμα θα μπορούσες να μας χαρίσεις επί του θέματος!
    Ώρα λοιπόν τώρα για (μετα)χριστουγεννιάτικες και πρωτοχρονιάτικες ευχές. Είναι Θ(ερμές)Ε(υχές), αλλά και ΑΕ για πολλά, καλύτερα και χαρούμενα αύριο.
    Με πολλή πολλή αγάπη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κάτι παραπάνω από αισθητή Υπατίτσα μου, έγινε η απουσία σου από τη μπλογκογειτονιά μας…αλλά για να συμβαίνει ξέρω πως οι λόγοι που συντρέχουν για τον καθένα είναι σοβαροί…άρα σεβαστοί!!!

      Ναι…θα μπορούσα να «χαρίσω» πολλά επί του θέματος άνδρας-γυναίκα, αλλά θ’ άγγιζα πολύ προσωπικά μου βιώματα (λόγο ηλικίας!)…που ίσως κάποτε γίνουν βιβλίο (βιογραφικό-χιουμοριστικό!)…
      Προς το παρόν θα ευχαριστώ όλους σας που στη δύση δεχτήκατε να μοιράζεστε μαζί μου…αισθήσεις!

      Θα επανέλθω όμως τη πρωτοχρονιά!!!
      ΑΕ και ΑΦ! μέχρι τότε! 😉

  2. Ζηλεύω την αυγή σου καλή μου.Όσο για την Βανέσα μας ας συνεχίσει το… βιολί της γιατί το κάνει απλά υπέροχα!!!

    Καλή σου εβδομάδα καλή μου και καλή επιτυχία στον Νίκο μας!!!

    Φιλί γλυκό…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις ΑΦΓιάννη μου…γιατί η αυγή όπως και η δύση, όπου και να είσαι είναι μαγευτική γιατί εύκολα μπορεί να σε συνδέσει με το όμορφο σου μέσα… 😉

      Νομίζω…όπως είδες, σήμερα για τον Νίκο…ήταν επιτυχία!!!

      ΑΦιλάκια και καλή τελευταία βδομάδα! :))

  3. Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Βάζω τίτλο στην ανάρτηση:Ο μαγεμένος κόσμος της Αιναφετς!
    Στο σημερινό επεισόδιο θ’απολαύσετε το μουσικό κάλεσμα
    της Δύσης στην Ανατολή.

    Τα φιλιά μου απο τον Ομφαλό της γης.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ για τον τίτλο Κυρία Ακροπολίδου μου…νομίζω πως πολύ σωστά τον διάλεξες!

      Χαίρομαι που μπορείς και στέλνεις φιλιά από τον Ομφαλό της γης, αυτό δείχνει πως οι «χρησμοί» ελέγχονται ακόμα και από μια Καρυάτιδα! 😉

      Θα τα πούμε στην επιστροφή!!!
      ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά!!! :))

  4. Ο/Η Levina λέει:

    Έχω απομυθοποιήσει απο χρόνια αγαπημένη μου
    τις ημερομηνίες ΄΄σταθμούς΄΄ όπως είναι γενέθλια
    και πρωτοχρονιές !
    Δεν περιμένω πως την επόμενη θα ξημερώσει και
    εγώ θα έχω δυο κεφάλια , τρία κέρατα ή θα είμαι
    η μητέρα Τερέζα ή θα ξυπνήσω σε έναν λαμπερό
    νεραιδόκοσμο που αντί για βροχή θα πέφτει glitter !!!
    Έμαθα πια πως τις αλλαγές τις κάνουμε εμείς οι
    ίδιοι όταν το αποφασίσουμε, όταν και …αν θέλουμε….
    και όχι οι ημερομηνίες !!
    Όλα είναι μέσα μας….στο μυαλό μας….είμαστε εμείς
    που τα ρυθμίζουμε ή τα αποσυντονίζουμε!!!

    Και ένα δωράκι για την αυριανή γιορτή σου …..

    ____•*(¯`v´¯)¸.•.(¯`v´¯)¸.•*✿..¸.•✿……
    ──*◦.(¯`:✿:´¯)(_≻✿≺_)♫¸¸.•*•. ¸¸.•*`*•……
    ──*❤.(_.^._)*•.¸(_.^._).•*✿♫*( ¯`v´¯)¸.•*✿.
    ────❤¸.(¯`v´¯)¸.•♫¸(¯`v´¯).(_≻ ✿≺_)…..
    ───♫•*(_≻✿≺_).▒(_≻✿≺_).(_.^._)•*✿…..
    ────\▒▓(_.^._)░▒░(_.^._).▓.•*✿▒/….
    ─────\▓░▒░▓░▒░▓░▒░▓░▒▓/….
    ──────\░▒░▓░▒░▓░▒░▓░▒….
    ………(¯`v´¯) (¯`v´¯)¤*¨¨*¤.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤*¨¨*¤.¸¸.♥
    ❤•*¨`*•.¸(¯`v´¯).¸.•*❤☮ χρόνια πολλά μαγισσούλα ❤ ☼ ♥
    …………… *•.¸.•* .¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸ ¸.¤*¨¨*¤.¸¸..¸.¤*¨¨*¤.¸¸.♥

    με όλη μου την αγάπη

    yg. τις υπόλοιπες ευχές μου …..από κοντά :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα τι όμορφο ηλεκτρονικό μπουκέτο είναι αυτό που μου στέλνεις Levina…
      Nαι κάτι τέτοια λαμβάνω και «ξέρω: πια πως η διαδικτυακή μου καριέρα…εδώ στο τώρα μου σταματά (δεν χρειάζεται να μου ξαναεξηγήσεις!) ο καθένας κάνει με αυτά που έχει…;ότι μπορεί!!! 😉

      Χίλια ευχαριστώ και φυσικά τα ΑΦ! από κοντά!.

  5. Ο/Η GiP λέει:

    Ωραία η φωτό της δύσης από το παράθυρό σου και η Βανέσα Μάε (την παρακολουθώ χρόνια και κατεβάζω τα περισσότερα κομμάτια της) πάντα μαγευτική.

    Χρόνια πολλά για την αυριανή σου γιορτή. Γερή και ευτυχισμένη. Να είσαι πάντα καλά !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα GiP!
      Και μένα μου αρέσει η Βανέσα Μάε, αναμφισβήτητα είναι ταλαντούχα…μόνο που τώρα τελευταία έχω την εντύπωση πως πουλάει πιο πολύ κορμί παρά μουσική…δεν ξέρω, «πάει» το ταλέντο με το πολύ σέξι;
      Και προς θεού δεν το παίζω καθόλου σεμνότυφη!
      Στο aurora είναι στις αρχές της και είναι κάπως λιγότερο προκλητική, δεν νομίζεις;

      Και ευχαριστώ πολύ πολύ για τις αυριανές ευχές της ανάποδης…Άιναφετς!!! :)))

  6. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Μέχρι να’ρθει η αυγή, σημασία έχει να απολαύσεις τη δύση και να συλλογιστείς μέσα της…;))
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου καλή μου…;))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι καλή μου βολτίτσα…όταν πέφτει το φως ή όταν χαράζει…μπορεί να συμβεί μέσα μας μια μαγική σιωπή…εκεί μέσα είναι που χάνεσαι!!!

      Ω! και ευχαριστώ για τις ευχές…πολλές όμορφες ευχές ανταλλάσσουμε και αυτό με γεμίζει χαρά!!!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ πολύ κρύα σήμερα από το βουνό μου! :)))

  7. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    χρονια πολλά κι ημερα ετούτη ας μας βρει μ αυτους που αγαπούμε…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χρόνια πολλά και σε σένα Μαρία- ΦΕΜ…
      τώρα στη Δύση (της χρονιάς) είναι όμορφο να βρισκόμαστε με τους αγαπημένους μας…και είναι στο χέρι μας, έτσι δεν είναι;
      Ευχαριστώ και για το «άστρο του πρωινού»!
      Σου έχει τύχει να το δεις αυτό το άστρο να λάμπει;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολλά πολλά! :))

      • Ο/Η φεγγαρενια λέει:

        χρονια πολλα για τη γιορτη σου νεραιδούλα και βέβαια έχω δει αυτό το αστρο να λάμπει μέσα σε δυο ματια ουρανούς κι έτσι η κάθε μερα με βρίσκει μ αυτους που αγαπάω. Γιατι όσους αγαπάμε αληθινά φροντιζουμε να μην μας λείπουν ποτε… όλα τα υπολοιπα είναι θεωρίες και λόγια νομίζω;

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Το κλειδί στις σχέσεις μας είναι η η φροντίδα…άνευ όρων (!) χωρίς «δικό μου και δικό σου»…μόνο δικό μας!!! 😉

          Ευχαριστώ Μαρία μου για τις σημερινές ευχές!
          Να είσαι πάντα καλά και να απολαμβάνεις την αγάπη των ανθρώπων γύρω σου!!!
          Καλές γιορτές να έχεις! :)))

  8. Ο/Η melita λέει:

    Οι επιθυμίες σου ευχές μου .Κάθε ανατολή να σε βρίσκει χαρούμενη και κάθε δύση ευτυχισμένη.

    PS.Επέτρεψε μου λόγω της αυριανής ημέρας να σου ευχηθώ με αυτή τη μελωδία Χρόνια Πολλά !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν οι ευχές βγαίνουν από τη καρδιά μας…πάντα πιάνουν, γι αυτό και σ’ ευχαριστώ για τις τρυφερές σου ευχές!!! 😉

      Αγαπημένη μελωδία Melita μου και σ’ ευχαριστώ και για τις αυριανές ευχές!

      ΑΦιλάκια γιορτινά! :)))

  9. Ο/Η aswtosgios λέει:

    χαλαρα και εδώ δε φοβηθήκαμε το 2011 θα φοβηθούμε το 2012 που έχει και 2 δυο μεσα του και είναι πιο γούρικο?
    σιγά τα αίματα δε μασάμε εμείς

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις απόλυτο δίκιο άσωτο αγόρι…τα είδαμε όλα άραγε το 2011 και δεν φοβόμαστε άλλο;
      Ένα μόνο να αποβάλλουμε από τη ζωή μας και ήδη θα έχουμε θωρακιστεί:
      Να πάψουμε να φοβόμαστε να φοβηθούμε!!!

      Καλά να περάσεις με τους αγαπημένους φίλους σου αυτές τις μέρες…και θα τα ξαναπούμε με αισιόδοξες ευχές για το 2012!!! 😉

      ΑΦιλιά χαλαράααααααααααααααααααα! :)))

  10. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Ας ευχηθούμε και ας παλέψουμε μάγισσα γιατί «συν Αθηνά και χείρα κίνει»

    Φιλιά θαλασσένια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς…»συν Αθηνά και χείρα κίνει»… και τα πόδια μας θα βάλουμε αν χρειαστεί Θαλασσένια μου!!!
      Αλλά αν δεν βάλουμε τη καρδιά μας, τίποτα δε θα αλλάξει, έτσι δεν είναι;

      ΑΦιλιά ηλιόλουστα απ’ το βουνό μου! :))

  11. Ο/Η jokar λέει:

    Πολύ λυπάμαι που τελικά δεν καταφέραμε λόγω προγράμματος να έρθουμε να σας δούμε σήμερα… Ο ΑΦΒ μου είπε τα καλύτερα.
    Οι αλλαγές πάντα πηγάζουν εσωτερικά και κάθε στιγμή όπως πολύ σωστά αναφέρεις, δεν περιμένουν ένα χτύπο του ρολογιού ή την αλλαγή σελίδας ενός ημερολογίου…
    Μπιζούδια, μου λείψατε όλοι πολύ!

  12. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου το 2012 θα αλλάξουμε θέλοντας και μη.. μια αίσθηση είναι μόνο;-)

    Χρόνια πολλά για σήμερα, να σε χαίρεσαι και να σε χαίρονται όσοι τυχεροί βρίσκονται κοντά σου!

    Σήμερα γιορτάζουμε (λέμα τώρα) την επέτειό μας (του γάμου) με τον άλλο μου μισό!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ:-)

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χμ! Margo μου…δεν ξέρω πολλούς που θα αλλάξουν, πολύ βαθιά μέσα τους, θα προσαρμοστούν ναι, αλλά δε θ’ αλλάξουν…δυστυχώς! ;(

    Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές της σημερινής μου γιορτούλας! :))

    :Ω! να και κάτι που θα θυμάμαι…την επέτειο σας…να ζήσετε ευτυχισμένοι, με κατανόηση, τρυφερότητα, σεβασμό και πολύ αγάπη!!! :))))

    Σήμερα το πρωί,λέγαμε με τον Νεραιδοσύντροφο πως τελικά πιο σημαντική για μας είναι η επέτειος του γάμου μας από τις ονομαστικές μας γιορτές!!!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! (ελπίζω να μη ξεχνάς να δώσεις φιλάκια στη νεραιδούλα σου από το μαγικό μολύβι! 😉

  14. Γιορτάζεις κάλη μου!!! ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!! Με πρόλαβε ο !!ΑΝΦ!! μου αλλά χαλάλι του!!!!

    Φιλιά γλυκά και αληθινά!!!

  15. Χρόνια Πολλά Στεφανία μας, αγαπημένη μαγισσούλα γεμάτη αισθήματα, γνώση και ψυχή, υγεία, χαρά, ευτυχία, δημιουργία :ό, τι καλύτερο στο σπιτικό σου πάντα!!!
    Σήμερα οι γονείς μου θα έκλειναν 48 χρόνια γάμου…….είναι όντως απείρως σημαντικότερη η επέτειος γάμου για τα ζευγάρια που ‘αντέχουν’…να σε χαίρεται ο Παραμυθάς, για δεκαετίες πολλές ακόμα !! φιλιάααα :-)))))))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Ειρήνη μου, για την απογείωση και τις τρυφερές σου ευχές…ήταν ότι καλύτερο, ένα τέτοιο βραδάκι και μια τέτοια μέρα!!! 😉

      48 χρόνια….του Αγ Στεφάνου…τι να πω Ειρήνη μου…πολύ οδυνηρό…

      Τώρα καλούμαστε όλοι ν’ αντέξουμε τη καθημερινότητα μας…όλοι με ή χωρίς σχέση…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! :)))))))))))))))))))

  16. Ο/Η καλημέρα λέει:

    Στεφανία μου, πολλά πολλά χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, να σε χαιρόμαστε γερή, δυνατή, όμορφη, με χιούμορ και χαμογελαστη, παντα!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Αναστασία μου για τις όμορφες ευχές σου!
    Λέω να συνεχίσω τις προσπάθειες να κρατήσω υψηλό το ηθικό των γύρω μου…και το χιούμορ προσφέρεται!

    Καλά να περάσεις αυτές τις γιορτινές μέρες!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαμογελαστά! :)))

  18. Ο/Η b|a|s|n|i/a λέει:

    χαλαρά και ήρεμα και με ασφάλεια!
    χρόνια σου πολλά και καλά και καλύτερα. με υγεία πάντα και πολλή πολλή και αληθινή αγάπη. να χαίρεσαι στην γιορτή σου και την οικογένειά σου και όλους όσους αγαπάς και σε αγαπούν.
    χρόνια καλά και πολλά και πολλά αφ!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Βασίλη μου!
    Ευχαριστώ για όλες τις γιορτινές σου ευχές!
    Νομίζω πως αν χαλαρώσουμε λίγο θα μπορέσουμε να χειριστούμε πιο εύκολα ότι μας βαραίνει…όσο γι’ ασφάλεια…χμ! μήπως έχει να κάνει με την εσωτερική μας κατάσταση;

    Να είσαι καλά να περνάς όσο γίνεται πιο ήρεμα κοντά στους αγαπημένους σου και καλές γιορτές! αφ! 🙂

  20. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητή Άϊναφετς, εύχομαι μια νέα χρονιά, γεμάτη φως, γαλήνη και δημιουργικότητα, μα προ πάντων υγεία…

    Μια νέα χρονιά, που να είναι πιο μαγική, με περισσότερα παραμύθια στα παιδιά, από ότι τσιρίδες και βίαια κόμικ…

    Μια νέα χρονιά, που όλοι μας να προσπαθούμε να είμαστε αισθαντικοί, να συνειδητοποιούμε κάθε λεπτό, ότι απέναντί μας είναι άνθρωποι σαν και εμάς και όχι οι «άλλοι», οι «κατώτεροι» , οι «υποδεέστεροι».

    και κυρίως εύχομαι μια νέα χρονιά, που εις μάτην της ανέχειας, οι άνθρωποι να βρουν τον τρόπο να φτιάξουν ενωτικές παρέες, να δημιουργούν και να ονειρεύονται…

    ΑΦΣ καλή χρονιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις απόλυτα δίκιο Νίκιπλε…η χρονιά που σε λίγο θ’ ανατείλει πρέπει να μας βρει υγιείς και εύχομαι να είναι φωτεινή, να μας γεμίσει στωικότητα, καρτερικότητα, κατανόηση…

      Ήδη η ενσυναίσθηση έγινε ορατή γύρω μας, από τα παιδάκια μας μέχρι τους ηλικιωμένους μας…τελικά είμαστε Ένα…έτσι δεν είναι;

      Θα ευχηθώ στη δικιά μας ενωτική παρέα, χρόνια πολλά την ίδια μέρα!
      Le jour meme!!! 😉

      ΑΦ! Σταυρωτά! :)))

  21. Ο/Η picifriki λέει:

    Ας είναι αυτή η χρονιά έστω και λίγο καλύτερη από την προηγούμενη

  22. Χρόνια πολλά πολλά πολλά και καλά και με υγεία και παραμυθένια και πάλι σιδερένια!
    Φιλιά

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Δημήτρη, πολύ πολύ πολύ!
    Και θα επανέλθω in time για παραμυθένιες ευχές! 😉
    ΑΦιλιά! :))

  24. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Τι υπέροχη μουσική, τι μαγική προσμονή που έχει το καινούργιο! Περιμένω την αυγή με αισιοδοξία, παρά τις σφαλιαρίτσες που έφαγα το 2011…

    Καλή μας χρονιά, με λαμπερά χρώματα!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σφαλιαρίτσες εσύ…κεραμιδούλες εγώ! 😉
    Για να δούμε τα παθήματα μας, θα μας κάνουν άραγε ποιο σοφές;…κάτι μέσα μου, μου λέει πως ΝΑΙ!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια…αναμένοντας! :))

Σχολιάστε

