Intermezzo…

Πρέπει να επιτρέπουμε στον εαυτό μας να παίρνει ανάσες ομορφιάς, ανάσες γαλήνης. όσο και αν τα πράγματα γύρω μας φαίνονται πιεστικά…

Για μια βδομάδα, όταν ξυπνούσα βρισκόμουν μέσα σ’ ένα σύννεφο κακοκαιρίας, κρύου, χιονιού και εσωτερικής μιζέριας…
Συζητώντας με μια φίλη μου χθες, της είπα πως η επόμενη μου ανάρτηση, θα έδειχνα αρκούδες…της εξηγούσα πως ήθελα να χωθώ κάτω από το πάπλωμα μου και να ξυπνήσω την άνοιξη… μαζί με τις αρκούδες!

.

Σήμερα το πρωί, δεν πρόλαβα να κάνω την σχετική ανάρτηση (με τις αρκούδες)… γιατί όταν άνοιξα τα μάτια μου, είδα όλη αυτή την ομορφιά, τις χιονισμένες βουνοκορφές και στο βάθος τη Πάρνηθα!

Έχουμε τη τύχη να ζούμε σε μια χώρα που τη κακοκαιρία μετά από λίγες μέρες πάντα τη διαδέχεται η καλοκαιρία…
Έτσι είναι και η διάθεση μας…μια συννεφιασμένη… μια χαμογελαστή, ίσως και γι αυτό ως λαός ν’ αντέχουμε…όσα κατά εποχές μας συμβαίνουν!

.

Χιόνι που δε λιώνει, περιμένει κι άλλο χιόνι, λένε εδώ γύρω οι βοσκοί…

Πόνος που δε φεύγει…πληγή που δε γιάνει, μήπως μοιάζει με το χιόνι;
Σε λίγες μέρες τέλος το intermezzo,  μας έρχεται κι άλλο χιόνι… έτσι και εγώ προφανώς, θα ξαναθυμηθώ τις αρκούδες και το πάπλωμα μου!

Intermezzo
Είναι Ιταλική λέξη, είναι ένα ενδιάμεσο διάστημα, ένα διάλειμμα.
Μπορεί να είναι μια μουσική σύνθεση που ταιριάζει ανάμεσα σε δυο πράξεις ή σε δυο ενότητες…

«Intermezzo», by Emestro Contazar

«Eyes of eternity» , Era.

Ας αφήσουμε αυτό το υπέροχο κομμάτι, να γαληνέψει τη ψυχή μας, μια και είναι μια γλώσσα που όλοι καταλαβαίνουμε.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

48 Responses to Intermezzo…

  1. Ο/Η Levina λέει:

    To ίδιο ακριβώς είπα και εγώ μαγισσούλα μου το πρωί που ξύπνησα
    με το χιόνι να τα σκεπάζει όλα ( τι κρίμα να μη μπορώ να βάλω φωτ.)
    και έπαιζαν κρόταλα τα δόντια μου απο το κρύο!!
    Χοροπηδούσα σαν καγκουρώ να ζεσταθώ, άναψα το τζάκι και μπήκα
    μέσα να συνέλθω….και τότε το αποφάσισα…
    θα κλειστώ στην πιο σκοτεινή γωνιά της αποθήκης, θα ρίξω και ότι σε παπλωματοκουβέρτα υπάρχει επάνω μου και την Άνοιξη….τα ξαναλέμε!!

    Αλλά σήμερα που είχε ήλιο βγήκα και αρμένιζα στον κήπο
    και ξέχασα και τι έλεγα!!!
    χα χα χα

    Άντε … με το καλό να δεχτούμε το επόμενο !!!
    Φιλιά γειτονάκι μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και γιατί παρακαλώ Levina μου, στην αποθήκη με μια παπλωματοκουβέρτα και όχι σαν την ωραία κοιμωμένη που περιμένει την άνοιξη της καρδιάς της, μέσα στα μετάξια και στα πούπουλα…
      χαχα! αξίζουμε πολύ περισσότερα! 😉

      Καλά να περνάμε…πριν το επόμενο χιόνι! :))

  2. Ο/Η melita λέει:

    Έκλεισα τα μάτια και ένιωσα τον πρωινό αέρα να μου φιλάει τα μάγουλα. Όταν τα άνοιξα είδα ένα μικρό σκιουράκι να βγαίνει από την κουφάλα ενός δέντρου και να σκαρφαλώνει στον κορμό για να μαζέψει κουκουνάρια. Στην προσπάθεια του να κόψει ένα από αυτά , κούνησε τα κλαδιά που ήταν γεμάτα από χιόνι και κάποιο από αυτό ξέφυγε και έπεσε πάνω στο πρόσωπό μου. Μετά από λίγο ένα κύμα αέρα αγκάλιασε το κορμί μου και αναγκάστηκα να σηκώσω το πάπλωμα τότε κατάλαβα πως απλά τα φαντάστηκα…
    Σε ευχαριστώ για το μαγικό ταξίδι των εικόνων και της μουσικής που μου πρόσφερες Στεφανία μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Melita μου, ευτυχώς που έχουμε και τα σκιουράκια, που κουνούν τα κλαδιά και τρυφερά μας ξυπνούν…
      Ενώ οι δικές μου αρκούδες, άσπρες σαν το χιόνι, απαλές και ζεστές θα με κρατήσουν σε μια ζεστή αγκαλιά όλο το χειμώνα…

      Χαχα! Δεν βλέπω να τη γλυτώνει, η σχετική ανάρτηση! 😉

      Τι ωραιότερο από το να μοιράζεσαι ένα μαγικό ταξίδι μουσικής και εικόνας!

      ΑΦιλάκι! :))

  3. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Η διάθεση είναι γνωστό πως παίρνει χρώμα από τις καταστάσεις και τα συναισθήματα … το χιόνι θέλει έτσι κι αλλιώς χουχουλιάρικες καταστάσεις, τζάκι κτλ αλλά δυστυχώς συνοδεύεται και από μελαγχολικές σκέψεις που ξεμυτίζουν από τις λευκές νυφάδες του χιονιού και έρχονται λίγο να παγώσουν τις στιγμές, λίγο να κρυώσουν την σκέψη…
    Κι όμως κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στο τοπίο.
    Καλό λοιπόν και το διάλειμμα για να εκτιμούμε καλύτερα το επερχόμενο χιόνι.
    Όμορφο κείμενο γεμάτο εικόνες! 🙂
    Καληνύχτες! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μόλις επέστρεψα από το σπιτικό σου, πριν απαντήσω στο σχόλιο σου ήθελα να σε γνωρίσω λιγουλάκι αν και είχα ξαναδιαβάσει αναρτήσεις σου μπαίνοντας από τη Melita μας!
      Καλώς όρισες λοιπόν εδώ και καλό μας χουχουλιάρικο χειμώνα…
      Αν κρατήσουμε τις καρδιές μας ζεστές, δεν έχουμε να φοβηθούμε καμιά θύελλα, έτσι δεν είναι;
      Εξ άλλου, το μυαλό μας γεννά τις σκέψεις και η καρδιά μας τα αισθήματα!

      Ω! και καλές νύχτες!!! 😉

      • Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

        Καλώς σας βρήκα και εδώ!!:)
        Λένε ότι το πιο παγωμένο μέρος του κόσμου θα μπορούσε να είναι μια ανθρώπινη καρδιά. Αυτό πρέπει να αποφύγουμε!!
        Μακάρι να τα καταφέρουμε!!
        Καλημέρες!:)

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Όσοι από εμάς. έχουν περάσει από βαθύ πόνο και δεν έχουν φοβηθεί ν’ ανοίξουν τη καρδιά τους, να είσαι σίγουρη πως «αυτοί» ποτέ δε θα νοιώσουν τη καρδιά τους να παγώνει…αντιθέτως θα φλέγεται!

          ΑΦιλιά, Αληθινά… :))

          ΥΓ. Παρακαλώ… χωρίς πληθυντικό… 😉

  4. Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Πλήρης ταύτιση απόψεων!
    Τελικώς είσαι μια μάγισσα αλλιώτικη απο τις άλλες…
    Μια αληθινή μάγισσα που ξέρει να γαληνεύει και ν’ανακουφίζει τις ψυχές μας!
    Δικαιώνω τον Παραμυθά…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! Όμορφη Κυρία Καρυάτιδα Ακροπολίδου μου…
      Αυτή η ανάρτηση με έχει κουκουλώσει τόσο ζεστά, τόσο τρυφερά με τα σχόλια σας…που ξανασκέφτομαι τη «χειμερία νάρκη» (αγκαλιά με τις αρκούδες), θυμάμαι είχα γράψει στο blog σου αυτή τη σκέψη και μου είχες βάλει τις φωνές…θυμάσαι;

      Χαχα!Οικονομία στο ρεύμα, οικονομία στο φαγητό, στη βενζίνη, στα λόγια!

      Φυσικά θα έχω τον Παραμυθά αγκαλιά μαζί με τις αρκούδες όμως…δε θα μου χαλάσει το χατήρι, είμαι σίγουρη! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια γαλήνια…ακόμα! :))

  5. Ο/Η side21 λέει:

    Απόλυτα ταιριαστή η μαγεία της χειμωνιάτικης φύσης …
    με το intermezzo στο πιάνο !!! γαληνεύει η ψυχή μας …
    Καλό Σ.Κ. εύχομαι …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Σιδερή μου γαληνεύει η ψυχή μας με τη μουσική, από χθες όλο αυτό το κομμάτι ακούω κοιτάζοντας τις εικόνες…μέσα και έξω!

      Και εσύ να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ στο μαγευτικό νησί σου: :))

  6. Ο/Η Margo λέει:

    Tις ημέρες της κακοκαιρίας στο νησί φυσούσε μανιασμένα ο αέρας, το κρύο απίστευτο και χωρίς χιόνι! Όταν έβγαινα έξω για να πάω και να φέρω τα παιδιά από το σχολείο έβλεπα τη θάλασσα. Μανιασμένη, σκοτεινή, αφρισμένη.. ήταν όλα τόσο ζωντανά. Λέω σε έναν μπάρμπα που συνάντησα, με ένα χαμόγελο έως τ’ αυτιά.. είναι ωραίος ο Χειμώνα κυρ Πέτρο…. ίσως γιατί δεν κρατάει πολύ:-)

    Τις επόμενες ημέρες λένε πως θα χιονίσει και εδώ. Το περιμένουμε για να φτιάξουμε χιονάνθρωπο;-)

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦάκια:-)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Υπάρχουν φορές Margo μου, που φυσάει λυσσασμένα ο αέρας, (και έχουμε ξύλινη σκεπή!) βρέχει καταρρακτωδώς, έχει ομίχλη, κάνει κρύο και όλα αυτά μου φαίνονται υπέροχα…
      Υπάρχουν άλλες στιγμές που όντος θέλω να πέσω σε ύπνο και να ξυπνήσω την άνοιξη…νομίζω πως όλη η κατάσταση της χώρας μας και των ανθρώπων γύρω μας, δεν βοηθά, ίσως έχουμε κουραστεί…

      Τελικά, το αποφάσισα, μόνο ο ήλιος και η καλή μουσική μπορεί να ζεστάνει τις καρδιές μας!

      Χιλιάδες φωτεινά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια σας στέλνω! :))

  7. Ο καιρός επηρεάζει τη διαθεσή μας ή η διαθεσή μας τον καιρό?

    Έχω παρατηρήσει όταν έχω τις «μαύρες μου» για κάτι πολύ δύσκολα θα με «ξεμαυρίσει» μια λιακάδα… Κάτι θα μου φταίει άκομα και σε αυτήν… Οπότε θαρρώ ότι βασικό ρόλο παίζει η διάθεσή μας.

    Μια αεικίνιτη ΚΜΝΒ σαν εσένα ,καλή μου, δύσκολο το βλέπω να ξυπνάει μαζί με τα συμπαθή θυλαστικά….

    Το σπιτικό σας έχει υπέροχες θέες από τα παραθύρια του. Ότι πρέπει για ζωγραφική!!!

    Φιλί γλυκό και ευχές από καρδιάς για ένα Σ/Κ μούρλια!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σιγά μη τον νοιάζει τον καιρό σε τι διάθεση είναι οι άνθρωποι ΑΦΓιάννη μου!
      Φυσικά εμείς φταίμε που με την απερισκεψία μας έχουμε χαλάσει το οικοσύστημα…και τώρα ζητάμε και τα ρέστα!

      Μη με προκαλείς…οι δικές μου αρκούδες είναι κατάλευκες, τρυφερές, απαλές και δεν ροχαλίζουν!!!

      Και εσύ να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ…με άσπρες, όμως! 😉
      ΑΦ! :))

  8. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Μαγισσούλα μου χαθήκαμε
    Αυτό είπα σήμερα που με την κούπα του καφέ;) στο χέρι κάθησα στο θρόνο μου, εκεί στη γωνιά που είδες και ζεστάθηκα από τον πρωινό ήλιο.
    Όσο χειμώνα και να κάνει στα μέρη μας, είναι περαστικός γι αυτό είναι και όμορφος.
    Τις προηγούμενες μέρες λυσσομανούσε ο βοριάς, τσουρούφλισε τις βοκαμβίλιες η παγωνιά και το τζάκι μπουμπούνισε.
    Σήμερα όμως μετά τον καφέ, με τον ήλιο να ζεσταίνει γλυκά όπου ακουμπούσε, έκοψα τις ξερές λεβάντες για να πεταχτούν τα νέα φυντάνια.

    Το χιονάκι σου όμως το ζήλεψα;)
    φιλιά θαλασσένια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δε χανόμαστε εμείς!!!
      Ετοιμαζόμουν βέβαια να σου στείλω mail με πολλά ????????????

      Θα τη πιούμε τη ζεστή μας σοκολάτα, με ήλιο ή χωρίς, πολύ σύντομα..καλά να είμαστε! 😉

      ΑΦιλιά βουνίσια! :))

  9. Ο/Η mixalis karlis λέει:

    Η μελέτη του Κρισναμούρτι σε έχει κάνει να γράφεις απλά με σαφήνεια και καθαρότητα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ! Μιχάλη, κάποιος φίλος κάποτε μου είχε πει, πως γράφω επιγραμματικά…έχω την αίσθηση πως έτσι γίνομαι πιο κατανοητή, πιο μεταδοτική…δεν νομίζω πως σ’ αυτό έχει σχέση ο Κρισναμούρτι (παρόλο που κι αυτός μιλάει με σαφήνεια και καθαρότητα)…και επίσης δεν πολυσυμπαθώ τους λογοτεχνικούς συναισθηματισμούς! 😉

      ΑΦιλιά Μιχάλη μου και καλό γαλήνιο Σ/Κ θα ευχηθώ! :))

  10. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλημέρα Φίλη Αιναφετς,πραγματικά μας γαληνέυεις,με την όμορφη φύση και τα καταπληκτικά τραγούδια που μας παρουσιάζεις……σε ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά…..
    Dolce far Niente !!!
    (Eίναι γλυκό να μην κάνεις τίποτα)
    Ιταλικό ρητό.
    Καλή συνέχεια και καλό Σ/Κ.

  11. Ο/Η GiP λέει:

    Καλή η ιδέα σου, να χουχουλιάζουμε κάτω από τα παπλώματα αλλά καίτοι «αρκουδοφέρνω» (λόγω βάρους) έχω πρόβλημα : πεινάω ! Οι αρκούδες κοιμούνται και δεν πεινουν ! Εγώ ύστερα από λίγο, πετάω τα παπλώματα και βουρ στο ψυγείο !! :))

    Πολύ καλό το κομάτι στο πιάνο. Το απήλαυσα. Το πιάνο είμαι το αγαπημένο μου μουσικό όργανο (στα νεανικά μου χρόνια άκουγα πολύ πιάνο και έπαιζα και λίγο (όχι σπουδαία πράματα). Μερικές μερικές φορές, ερωτευμένος και με περισσότερες ευαισθησίες, δεν με είχε σκληρύνει κάπως και η ζωή, άκουγα Σοπέν και δάκρυζα)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Gip! οι δικές μου αρκούδες (που έτσι που πάει) σύντομα θα σας συστήσω…δεν με αφήνουν μες τη νύχτα για να πάνε για φαΐ! χαχα!

      Αγαπημένο το πιάνο..πολύ θα μου άρεσε η μια αρκούδα μου, ενώ κοιμάμαι στα ζεστά με την άλλη (!) να μου παίζει απαλά πιανάκι! 😉

      Καλό μας βραδάκι…χαμογελαστό! :))

      ΥΓ.Δεν μπορώ να μπω στο blog σου…στείλε τη διεύθυνση με mail!

  12. Ο/Η marilia λέει:

    Μια σωστή… πέστροφα δεν «ονειρεύεται» ποτέ να γίνει… αρκούδα!!!! 😛
    Έλααααααααααααααααααααα!!!! Απ’ ό,τι βλέπεις δεν είσαι μόνη σου σ’ αυτή την περίεργη κατάσταση. Πολλοί είμαστε έτσι. Αλλά μιας και σηκώθηκα σήμερα μ’ ένα χαμόγελο ως τ’ αφτιά, καθώς αντιλήφθηκα ότι έμπαιναν πολλές λαμπερές αχτίδες ήλιου από το ανοιχτό παράθυρο του γραφείου, πιάσε ένα ζεστό χαμογελοφιλί και… πέτα ως εδώ να πάμε βόλτα! Άντεεεεεεε, ακόμα εκεί είσαι;;;;;;;; Εν ανάγκη δανείσου το γιλέκο απ’ την ντουλάπα!!! 😀

    Πρωινοφιλί ζαβολιάς 😉

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    χαχα! Μαριλία…έχεις δει αρκούδα να πιάνει πέστροφα?…εκεί είναι όλο το ζουμί… :))

    Σήμερα είμασταν πάλι σε εκδήλωση με παιδάκια και Παραμυθομεγαλωμένες μανούλες και πολλούς μπαμπάδες…και πήρα τη δόση μου, είχα και τον Αλέξανδρο και την Ίριδα μαζί…τι άλλο να ζητήσω!!!

    Επειδή φυσάει ακόμα…λέω να πετάξω αύριο…(συμβουλή του Κ!)
    Η Άιναφετς πετάει όποτε θέλει και χωρίς τον Π…μη το ξεχνάς… χιχι! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι ζαβολιάρικο!!! :))

  14. Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Σούχα βάλει τις φωνές για την χειμερία νάρκη?
    Α! Θα είχα τις φούριες μου τότε….χαχαχαχαχα και σε ήθελα ξύπνια!
    Χαχαχαχαχαχχαχαχαχα! Κάνε βρε Μαγισσούλα λίγο πιο κει, να χουχουλιάσω κι’εγώ! Δυνάμωσε και την φωτιά στο τζάκι! :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχα! Κάρυ μου,,,Μπορεί να ήταν τότε με τη ΔΕΗ και με όλες τις κεραμίδες που είχαν αρχίσει να μας πέφτουν στο κεφάλι και έλεγα πως η πληροφόρηση είναι το πιο ισχυρό μας όπλο!
      Φυσικά, αν τότε, είχα πέσει σε νάρκη, τώρα δεν θα μπορούσαμε να χουχουλιάσουμε παρέα!!! 😉

      ΑΦιλάκι Κυριακάτικο…πάλι πετούν νυφάδες!!! 🙂

  15. Ο/Η Ginger λέει:

    Τωρα που το λες δεν είναι κακη ιδέα. Ειδικά τώρα που καταφθάνουν τα τα μειον δέκα και πιό κάτω.. ενας υπνάκος ειναι οτι πρεπει. Αρχισε ο καλός μου ήδη να βλέπει με τα μάτια της φαντασίας του τα πρώτα πρασινάκια στα δέντρα. Ετσι μου κανει καθε χρόνο. Εμένα πάλι μου φαίνεται τόσο μακρυά η εποχή με τις μυρωδάτες ακακίες. Κάπως να ξεχαστούμε να περάσει ο καιρός……….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Βοηθά η φαντασία Gingeroula?….
      Χμ! τώρα που σου γράφω…πάλι άρχισε να χιονίζει…brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
      Ευτυχώς βγαίνει ενδιάμεσα ο ήλιος και ξεγελά!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μ’ ένα όμορφο intermetzzo! ;))

  16. Ο/Η xartaetoi λέει:

    Έχω κι εγώ κρύο χιόνι και εσωτερική μιζέρια κι εγώ θέλω να πέσω σε χειμερία νάρκη και να ξυπνήσω όχι την άνοιξη, το καλοκαίρι…Πολλά έπεσαν Μαγισσούλα μας στα κεφάλια μας. Πολύ μου άρεσε αυτό που έγραψες, ότι δηλαδή την κακοκαιρία διαδέχεται σε λίγες μέρες η καλοκαιρία! Τουλάχιστον ο καιρός θα μας φτιάχνει τη διάθεση…Ο Γενάρης με τις Αλκυονίδες του, ο Φλεβάρης που κιαν φλεβίσει, καλοκαίρι θα μυρίσει..Αχ να μουνα στα αλήθεια χαρταετός!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ‘Ετσι δεν είναι Βάλια μου; Τίποτα δεν κρατάει…ούτε ο καιρός, ούτε η καλή διάθεση, ούτε και η κακή…είμαστε φαίνεται λιγουλάκι έρμαια των εσωτερικών και εξωτερικών καταστάσεων…αλλά ας μη το βάζουμε κάτω!!! 😉

      Γιατί δεν είσαι χαρταετός; κι αυτό που σκίζει τον αέρα ελεύθερο, τι είναι;

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΙλάκι ζεστούλικο! :))

  17. Ο/Η Βίκυ λέει:

    η όμορφη ψυχή σου, η ζωντάνια σου, η αισιόδοξη ματιά σου ακόμα και την παγωνιά μ’ έκανε ν’ επιθυμήσω … για να ζήσω πιο έντονα την άνοιξη σαν έρθει…

    ΑΦιλιά κορίτσι μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ! Βίκυ μου…όλα τα όμορφα που περιγράφεις, τις τελευταίες μέρες μου φαίνονται σαν όνειρο ανοιξιάτικης…. μέρας!
      Απαπαπα! για να ανασκουμπωθούμε Βίκυ μου, μόλις μπήκαμε στο 2012!

      ΑΦιλάκια πολύ ζεστά! :))

  18. Ο/Η Σμαραγδένια λέει:

    Αιναφετς..θα χαρώ πολύ αν καταφέρω να σου στήλω σχόλιο μετα απο τόσες προσπάθειες και τα τόσα μαθήματα απο την φίλη μας την Ginger…δεν ξερω τι κανω λάθος ή είμαι ανεπήδευτης μαθήσεως….

  19. Την αρκούδα της Βιτάλη έψαχνα και βρήκα μια άλλη αρκούδα που δεν ήξερα 🙂 …του Θεοδωράκη ,με πολύ καλό στίχο:http://www.youtube.com/watch?v=0MKKozSFQUg
    ΑΦ και καλή εβδομάδα μας.

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ήρθε φαίνεται η ώρα να γνωρίσω και την αρκούδα του Θεοδωράκη…ευχαριστώ Δημήτρη…
    Όσες αρκούδες κι αν μαζευτούν δύσκολα ζεσταίνομαι….! χαχα! 😉

    ΑΦ! :)))

  21. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Όλα είναι ένας κύκλος τελικά, έτσι δεν είναι; Από κάπου ξεκινάμε, κι εκεί καταλήγουμε. Κι όσοι χειμώνες κι αν έρθουν, θα έρθουν κι άλλα τόσα καλοκαίρια κι άντε πάλι οι χειμώνες…

    Καλό σου βράδυ Άιναφετς 🙂

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Προσωπικά κάνω ένα σαφέστατο διαχωρισμό Τελευταίε, από τους φυσικούς κύκλους της φύσης, αφού κάθε χειμώνα η φύση πεθαίνει και ξαναγεννιέται την άνοιξη. Διαχωρίζω τον εσωτερικό κύκλο του ανθρώπου που τον κρατάει στα ίδια και στα ίδια, αυτός ο κύκλος σπάει και αυτό δεν είναι ρητορικό ούτε λογοτεχνικό!
    Ο κύκλος της συνήθειας, της εξάρτησης από τους άλλους, της κοινωνικής διαμόρφωσης, του φόβου που μας κρατάει εσωτερικά, ψυχολογικά δέσμιους…σπάει…και εκεί βρίσκεται και η ελευθερία!

    Καλό μας απόγευμα ηλιόλουστο και εσωτερικά φωτεινό! 🙂

    • Ο/Η Τελευταίος λέει:

      Καλή μου μάγισσα, έχω την αίσθηση ότι η συνήθεια και η εξάρτηση δεν είναι κύκλος αλλά μια ευθεία γραμμή χωρίς τελειωμό… Αλλά μπορεί και να κάνω λάθος, ποιός ξέρει;

      Καλό σου βράδυ!
      🙂

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Γιατί έχω την αίσθηση που στο κύκλο…απ’ όπου κι αν ξεκινήσεις πάλι στο ίδιο σημείο καταλήξεις…ενώ στην ευθεία υπάρχει πάντα η πιθανότητα κάπου να καταλήξεις…αυτό το χωρίς τελειωμό μου ακούγεται γεμάτο προκλήσεις!!!
    Καλή μας νύχτα…πια! :))

  24. Ο/Η logia λέει:

    Μαγισσούλα
    μαγικά με ταξίδεψες
    σε ήχους και χρώματα
    και θα αποκοιμηθώ με ένα χαμόγελο ευφορίας στα χείλη και την ψυχή

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σε είχα στο νου μου Νέλλη μου όταν διάλεγα ένα μουσικό κομμάτι ως intermezzo…είχα σκεφτεί: «Αυτό θ’ αρέσει στους μουσικούς»…

      Εξακολουθώ να επιμένω πως δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε κανένα και σε τίποτα να μας ρίξει…

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

  25. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Ένα πράγμα έχω να σχολιάσω!!τι όμορφες εικόνες…ώρες ώρες σκέφτομαι οτι κάπου εκεί θα ήθελα να μένω… 🙂

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χμ! Η εξοχή έχει σίγουρα την ομορφιά της…αλλά δεν θέλει την «κρίση» … ξέρεις: Βενζίνη…ΔΕΗ…πετρέλαιο…έτσι για να είμαστε και ρεαλιστές! :))

    • Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

      Εννοείται οτι η κρίση δεν πάει με την εξοχή..για το ρεαλισμό της βενζίνης φυσικά,έχω μια ένσταση,αλλά μάλλον εξηγείται από τα 45 λεπτά που πέρασα μεταξύ Βουλιαγμένης και Κηφισίας το απόγευμα.,(ναι τόσο μου πήρε από το τέρμα Βουλιαγμένης μέχρι την Αλεξάνδρας..χαχαχαχαχαχαχαχα)
      καλημέρα!!!! :-)))))

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έχεις απόλυτα δίκιο Κώστα…δεν κάνει ν’ ανακατεύουμε την αίσθηση γαλήνης και χαράς που μας δίνει η εξοχή με ρεαλισμούς του τύπου ΔΕΗ κλπ! απαπαπα!

    Άστοχο…χιούμορ που αγγίζει τα όρια του κυνισμού!

    Καλό μας χρωματιστό Σ/Κ! (και ας μην έχουμε λεφτά για βενζίνη!!!!!!!!!!!) χαχαχαχα! :))))

Σχολιάστε

