Έρχομαι…

Περίμενε μη βιάζεσαι έρχομαι!


Πώς θα κοιμηθούμε;
Πώς θα ξεχειμωνιάσουμε;
Να μη σου βάλω πρώτα όμορφη μουσικούλα.

*************************************************************

Και θα σου πω κι ένα τραγουδάκι…

************************************************************

Με προκαλέσατε, δεν με πιστέψατε…τώρα πάει πια…κοιμήθηκα!

Τι κοιτάς… δεν με πιστεύεις;

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

35 Responses to Έρχομαι…

  1. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Με έχει πιάσει μια γλυκειά νύστα με όλα αυτά που έβαλες…Σε πιστεύω, σε πιστεύω λέμε….;))

  2. Τόσο πολύ κρύο Στεφανία μου?

    Και παραθαλάσσια παγωνιά κάνει!!!!

    Εντάξει. Δεν είμαι και τόόόσο παραθαλάσσια. Είμαι αρκετά κοντά ομως.

    Μου άρεσε που προσπαθούσα να τραγουδήσω το καραόκε. Δεν έχω ιδέα από Γαλλικά. Λίγο πιάνο έκανα μικρός μόνο… 🙂

    Τέλεια τα αρκούδια!!!!

    Μήπως ξέρεις αν έχει ανέβει πουθενά στο Internet η τελευταία Μικρού Μήκους του Κωνσταντίνου? (Fatherly Love)

    Καληνύχτα…

  3. Ο/Η marilia λέει:

    ΤΙ ΦΟΒΕΡΟ λευκό, μαλακό, χαριτωμένο, μικρούλι αρκουδάκιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!! Ειδικά εκεί που ‘χει γίνει… χαλάκι, χεράκια ποδαράκια απλωμένα, ξαπλωμένο φαρδύ πλατύ… αχχχχχχχχ!!!! Αγκαλιτσοαρκούδι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Βούτα καληνυχτοφιλί!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν έγραφα ή τέλος πάντων έκανα τη σχετική ανάρτηση, σε είχα στο νου μου Μαριλίτσα μου….τότε με κάποιο δάκρυ σ’ ένα αρκουδάκι… 😉

      Έχω χαζέψει…βγήκα για λίγο έξω από το ιγκλού μου (ευτυχώς είχε φύγει η αρκούδα) και αποφάσισα ν’ απαντήσω στα σχόλια με τη μουσικούλα για νανάνια… αν με πάρει ο ύπνος, δεν θα φταίω εγώ!

      ΑΦφφφφφφφφφφφφφφφφζζζζζζζζζζζζζ! :))

  4. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Με συγχωρείς, έπεσες σε χειμερία νάρκη και έχεις σκοπό να ξυπνήσεις την άνοιξη?
    Και πώς θα πιούμε τη ζεστή σοκολάτα, στον ύπνο σου;)))

    φιλιά μαγισσούλα,
    σε νάρκη κι εγώ από τις δουλειές και χουζούρι στα ζεστά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα Θαλασσένια μου, εσύ που έχεις ταξιδέψει στα πέρατα της γης, δεν μπορεί να μη ξέρεις πως τα ιγκλού διαθέτουν και room service! 😉

      Άκουσα πως όπου νάναι ξαναχιονίζει, ε! μας βλέπω να χουχουλιάζουμε για πολύ ακόμα!

      ΑΦιλάκια ζεστούλικα! :)) :))

  5. Ο/Η GiP λέει:

    Το αρκουδάκι όλα τα λεφτά ! Η Κόρη μου έχει πολλά λούτρινα στο κρεββάτι της από μικρή μέχρι τώρα, το στολίζει με αυτά αλλά και κοιμάται μαζί τους.

  6. Ο/Η kariatida62 λέει:

    Χιχιχιχιιχιχιιχιχιχι!Το αρκουδάκι! χαχαχαχαχχαχαχαχαχα!
    Ενα αρκουδάκι θέλω κι’εγώ σήμερα να χουχουλιάσω….αλλά πού?
    Αυτό το κρύο δεν λέει να μετριαστεί!
    Φέτος νομίζω πως είναι ο πιο κρύος Χειμώνας των τελευταίων χρόνων!
    Δεν θυμάμαι ποτέ για τόσο χρονικό διάστημα την Αθήνα τόσο παγωμένη..!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα εσύ Κάρυ μου, έχεις τον Μορφέα και την παρέα του για νανάκια…αν δεν σου κρατούν αρκετή ζέστη θα σου στείλω το αρκουδάκι μαζί με την υπνωτική μουσικούλα και τότε πια θα είσαστε κομπλέ…Ε, τι λες; 😉

      Αφού οι καρδιές μας φλέγονται, τι μας νοιάζει το κρύο! :))

  7. Πώς θα ξεχειμωνιάσουμε;;;
    Με τόσο χιούμορ…με τόσες αγκαλιές…και με επιστημονικές λύσεις στις όποιες δυσλειτουργίες μας…η άνοιξη είναι εδώ…στις καρδιές μας!
    Καθόλου α-ταίριαστες οι αναρτήσεις του αγαπημένου μας ζεύγους 🙂
    Φιλιά ζεστά για προσάναμμα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Που το είδες το ταίριασμα Νεράιδο του χιονιού????????????????.

      Προτιμώ να φλέγομαι κάτω από το πάπλωμα…

      Και άσε τα «σάπια» περί ανοίξεως στις καρδιές…!

      Δεκτά τα προσανάματα! 😉

  8. Ο/Η Levina λέει:

    Kαλημέρααα μαγισσούλαααα μου
    προχθές είχαμε -5, εχθές το βράδυ πάλι το ίδιο….τσεκαρισμένο…
    Αφού είδα την φωτογραφία της πολικής αρκούδας και λεω να…
    έφτασε μέχρι το μαγικό βουνό μας και ψάχνει στο σπίτι για φαί!!!
    Βρε λες???? χα χα χα…..
    αλήθεια αυτές σε ζεσταίνουν ή σε τρώνε???
    Την μουσικούλα την πρώτη….μέχρι την μέση την άφησα…λίγο ακόμα
    και θα έπαιρνα το πάπλωμα αγκαλιά να γυρίσω στο κρεβάτι 🙂 πολύ
    πετυχημένη και είχα και χρόνια μου φαίνεται να την ακούσω !!

    Άσχετο….αλλά…..αργεί ετούτη ή Άνοιξη , τούτο το καλοκαίρι???????
    κρυώωωωωωνωωωωωωωωω…….

    φι φι φι φι λλια κοριτσάκι μου ( υπέθεσε οτι κρυοτρέμω γι αυτό
    τραβάει το φι :))) )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όχι οι αρκούδες Mου, μόνο ζεσταίνουν και σε νανουρίζουν με βρεφικά τραγούδια…άσε ατελείωτη η μουσικούλα, αν δεν σε πάρει ο ύπνος, αλλού να ψάξεις το πρόβλημα…χαχα! 😉

      Καλέ, έμαθα πως έρχεται κι άλλο χιόνι…brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! 😦

      αφφφφφιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι…. 🙂

  9. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Μαζί με το πολικό αρκουδάκι πέφτω για ύπνο τώρα…Μ΄έχει πιάσει μια γλυκιά νοσταλγική νύστα, άλλο πράγμα…
    Ωραία ανάρτηση μαγισσούλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έβαλες Παναγιώτα μου, τα κοριτσάκια σου να δουν αυτή την ανάρτηση…όταν την ανέβαζα, ήθελα να την αφιερώσω σ’ όλα τα παιδάκια μας….στη συνέχεια κατάλαβα, πως σίγουρα οι καρδιές των μεγάλων, ίσως να το έχουν πιο πολύ ανάγκη! 😉

      Χαίρομαι που σου άρεσε όλο αυτό….

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια σε όλους σας! :))

  10. Ο/Η Selena λέει:

    -Ελάτε παιδάκια μου, είναι ώρα για ύπνο γλυκά μου!!!
    -Ναι μαμά ερχόμαστε…

    -Θα σας πω και τραγουδάκι για να κοιμηθείτε!!! Κοιμήσου αγγελούδι μου παιδί μου νάνι νάαααααανιιιιιιιιι χχχχζζζζρρρρρ χχχχχχχχχζζζζζζζρρρρρρρ

    -Έλα πάμε να παίξουμε η μαμά κοιμήθηκε χιχιχιχι!!!
    -ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!! 😀

    ΑΦιλάκια φεγγαρόσκονης πολλάααααααα!!!

    • Ο/Η Selena λέει:

      Από ότι κατάλαβα μάλλον τις εικόνες δεν τις εμφανίζει οπότε…

      είναι βέβαια αρκετά πρόχειρο…

      Πολλά ΑΦφεγγαρόσκονης!!!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧχχχχρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖζζζζζζζζζζζζζζζζζζ!

        Πολύ πετυχημένο…Selenaki!
        Ευχαριστώ….σσσσσσσσσσσσσ! μη ξυπνήσουμε τη μαμά αρκούδα!!! 😉

        αφφφφφφφφφφφφφφφφφιλάκι! :))

  11. Ο/Η Hengeo λέει:

    Αταίριαστες λέει χαχαχαχα! Δεν παίζεστε και οι δυο σας! Είστε ένοχοι για υστερικό μεταμεσονύχτιο γέλιο!! :pp

    Καλό ξημέρωμα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και το δικό σου μεταμεσονύχτιο γέλιο Γιώργο, ελπίζω να μην ξύπνησε ή ανησύχησε τον γυναικείο πληθυσμό του σπιτιού σου…και μη μου πεις πως μελετούσες! 😉

      Καλό μας απογευματάκι χουχουλιάρικο! :))

  12. Ο/Η ΒΙΚΥ λέει:

    αχ τι ωραία! άσπρο αρκούδι χουχουλιάρικο φτάσε μέχρι σε μένα!
    γιατί μαγισσούλα μου από μόνος του ο ύπνος δεν βλέπω να έρχεται…..

    ΑΦιλιάαααα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Βάλε την «ατελείωτη» μπεμπέ μουσικούλα Βίκυ μου….και εγώ σου στέλνω το άσπρο χουχουλιάρικο αρκουδάκι πάνω σ’ ένα ροζ συννεφάκι και μέχρι να τελειώσει η μουσικούλα θα κοιμάσαι του καλού καιρού!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλό μας βραδάκι! 🙂

  13. καλημέρα Στεφανία μου, ο ήλιος λάμπει έστω και με δόντια, οι αρκουδίτσες θα χαίρονται ;-)))) μιά πολύ όμορφη Κυριακή και εβδομάδα να έχετε,

    φιλιάαααααααααααααααα

  14. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητή Άϊναφετς, καλησπέρα…
    πολύ όμορφη η σημειολογία και η μουσική του νανουρίσματος…
    ελπίζω να μην υποσημειώνει κάποιο είδος αϋπνίας…
    όνειρα γλυκά εύχομαι πάντα
    και στον ύπνο μας και στον ξύπνιο μας…

    ΑΦΣ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα ΑΦΣ…
      Αυτή η ανάρτηση είχα σκοπό να την αφιερώσω ονομαστικά σε κάποια παιδάκια…στη συνέχεια σκέφτηκα, πως το παιδάκι μέσα μας ( το τόοοοοσο παραμελημένο) θέλει ζεστασιά και παιδικό τραγούδι (που και που), έτσι προέκυψε το…»έρχομαι»…και ήρθε !!! 😉

      ΑΦιλιά! :))

  15. Ο/Η MAKIS λέει:

    Καλημέρα Αιναφετς,πολύ γλυκό το αρκουδάκι,και πολύ κρύο στην όμορφη Θεσ/νικη……
    Καλη συνέχεια!!!!!!!!!!!!

  16. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Eίδες τι καλή μαθήτρια !! είπες «περίμενε έρχομαι μη βιάζεσαι» κι έκατσα τόοοοοοσο φρόνιμα!!!κιχ δεν έκανα κι ας έσκαγα να δώ το αρκουδάκι .Μα πόοοοοση γλύκα !!!!!
    Και μια χαρά το σκέφτηκες εγώ τρελαίνομαι για τέτοια πιο πολύ από κάτι… παιδάκια που σνομπάρουν και λίγο έτσι και περάσουν τα ..πέντε !!!!
    Παίρνω εικόνες για χουζούροόνειρα χαμογελαστά.
    Κοιμήσου ήσυχα εγώ…θα τρυπώσω σε κανένα όνειρο να σιγουρευτώ οτι χαμογελάς !!!!
    Φφφφφφφφιλάκι με ζέστη ισημερινού !!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πριν χουχουλιάσω Ξωτικούλι, φυσιολογικά (λόγο νύχτας) ήθελα να σ’ ευχαριστήσω για την έκπληξη στο ξωτικόσπιτο σου…όπως έχω αναφέρει γενικά δεν λαμβάνω ενημέρωση για τις νέες αναρτήσεις των bloggers φίλων μου, μόνο όσοι είναι στο wordpress…έτσι μόνο τυχαία (που δεν υπάρχει!) πετυχαίνω στην ώρα τους τις αναρτήσεις τους…πολλοί έρχονται και με παίρνουν από το χεράκι! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χουζουρονειρεμένα! :))

      ΥΓ Ευτυχώς που τα παιδιά μας σνομπάρουν τα blogs μας γιατί θα τρώγαμε πολύ σφύριγμα…με τα αρκουδοχουζουρέματα μας! 😆

Σχολιάστε

